Zarządzanie wiedzą
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(44)
Forma i typ
Książki
(33)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(37)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(9)
Sosińska-Kalata Barbara
(5)
Chuchro Ewa
(4)
Materska Katarzyna
(4)
Hales Colin F
(3)
Golińska-Pieszyńska Małgorzata
(2)
Krupa Kazimierz (1947- )
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Woźniak Leszek (1955- )
(2)
Andrusiewicz Andrzej (1940- )
(1)
Banasik Mirosław (wojskowość)
(1)
Bartuzi Katarzyna
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Danilewicz Katarzyna
(1)
Daszewski Włodzimerz (bibliotekoznawstwo)
(1)
Daszewski Włodzimierz
(1)
Evans Christina
(1)
Forte Tiago (1985-)
(1)
Frk Vladimír (1946- )
(1)
Grabowska Dorota (1968- )
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kalinowska Monika
(1)
Kawalec Paweł (filozofia)
(1)
Kisiel Leszek
(1)
Kitowski Jerzy (1952- )
(1)
Kotarba Marcin
(1)
Kotarba Wiesław
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kumięga Paweł (1981- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lipski Piotr
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Okoń-Horodyńska Ewa
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pikos Anna
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Przastek-Samokowa Maria
(1)
Rogozińska Agnieszka
(1)
Sarama Maria
(1)
Skotnij Pavlo Valerijovič (1982- )
(1)
Skrzypczak Andrzej
(1)
Sunstein Cass R (1954- )
(1)
Szewc-Rogalska Alina
(1)
Teczke Janusz
(1)
Wisła Rafał
(1)
Zając Antoni (?-2013)
(1)
Zybert Elżbieta Barbara
(1)
Čarnický Štefan
(1)
Żminda Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(44)
Słowacja
(1)
Język
polski
(40)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5262)
Literatura polska
(4588)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3696)
Zarządzanie wiedzą
(-)
Rodzina
(3682)
II wojna światowa (1939-1945)
(3074)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2565)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2401)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2130)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1880)
Magia
(1877)
Pisarze polscy
(1788)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1563)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1448)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1313)
Uczniowie
(1302)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1251)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1054)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(996)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(858)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(844)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Policjanci
(796)
Sekrety rodzinne
(796)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(706)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(669)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(663)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(615)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: dzieło
Nowiny (czasop.)
(1)
Super Nowości (czasop.)
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-0
(10)
1989-
(7)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1918-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Ukraina
(3)
Rosja
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Afryka Subsaharyjska
(1)
Arktyka (region)
(1)
Białoruś
(1)
Bieszczady
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Francja
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraje OECD
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(1)
Lwów (Ukraina)
(1)
Pakistan
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Truskawiec (Ukraina)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląsk
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Podręcznik
(2)
Szkice
(2)
Audycje radiowe
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Źródła
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
44 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Zbuduj swój drugi mózg / Tiago Forte ; [przełożyła Katarzyna Danilewicz]. - Kraków : Wydawnictwo WAM - Studio Inigo, [2023]. - 1 płyta audio CD (8 godz. 36 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 8 godz. 36 min.
Tytuł oryginału "Building a second brain" 2022.
Czyta Paweł Kumięga.
Nagranie w formacie mp3.
Po raz pierwszy w historii możemy sięgać do wiedzy w każdej chwili, z każdego miejsca na świecie. Nigdy nie było lepszego czasu na naukę i doskonalenie się. Jednak zamiast wchodzić na szczyty swoich możliwości, często czujemy, że toniemy pod nieustannym napływem informacji. Do tego nasza pamięć bywa ograniczona i niedoskonała. Czy jest więc sposób na skuteczne przechowywanie informacji? Tiago Forte, ekspert w dziedzinie osobistej produktywności pokazuje, jak w prosty sposób można stworzyć swój system zarządzania wiedzą, zwany inaczej drugim mózgiem. To nic innego jak pewnego rodzaju wysyłanie wiadomości do samego siebie, po którą sięgasz dopiero w tym momencie, gdy jest ci potrzebna. Dzięki cyfrowym narzędziom z naszego codziennego otoczenia i proponowanym technikom poprawisz swoją pamięć, zwiększysz produktywność i wykorzystasz twórczy potencjał w swoim życiu! [www.audiobook.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WM-KM/CD 4077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 140-141.
Dla studentów pedagogiki, psychologii doradztwa zawodowego, socjologii, nauk o zarządzaniu
Wstęp : I. KAPITAŁ INTELEKTUALNY ORGANIZACJI A KSZTAŁCENIE PRACOWNIKÓW ; II. NAUCZYCIEL DOROSŁYCH W KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM PRACOWNIKÓW: 1. Osobowość i kompetencje nauczyciela dorosłych, wykładowcy ; 2. Wiedza i umiejętności nauczyciela dorosłych ; 3. Kompetencje nauczyciela dorosłych ; 4. Kryteria sukcesu i kompetencje andragogiczne wykładowcy ; 5. Kryteria i perspektywy samooceny i autokontroli wykładowcy ; 6. Funkcje wykładowcy, które pełni podczas kształcenia: Diagnozowanie uczestników kształcenia na poszczególnych etapach procesu edukacji ; Diagnostyczne kompetencje wykładowcy ; Wstępne diagnozowanie uczestników kształcenia ; III. PODEJŚCIE KOMPETENCYJNE DO ROZWOJU PRACOWNIKÓW: 1. Rozwój menedżerów ; 2. Zastosowanie modelu kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi ; 3. Metodyka tworzenia modelu kompetencyjnego i profilu kompetencyjnego: Kompetencje menedżerów ; VI. CHARAKTERYSTYKA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRACOWNIKÓW: 1. Proces kształcenia pracowników: Warunki i zależności efektywnego zarządzania kształceniem pracowników ; Rozwój pracowników jako działanie personalne ; 2. Zwiększanie wsparcia dla uczestników kształcenia ; 3. Grupy zawodowe pracowników i formy ich kształcenia: Przygotowanie nowo przyjętych pracowników ; Kształcenie menedżerów ; Alternatywna ścieżka kariery ; 4. Stosunek menedżerów do kształcenia menedżerów oraz kształcenia pracowników ; V. CELE KSZTAŁCENIA PRACOWNIKÓW: 1. Różnice przy wyznaczaniu celów w permanentnym, cyklicznym i jednorazowym procesie kształcenia ; 2. Cele organizacji i indywidualne cele kształcenia pracowników: Indywidualne cele kształcenia pracowników ; Zalety kształcenia zawodowego pracowników ; Korzyści płynące z kształcenia dla pracownika, które przynoszą również korzyści organizacji ; Transfer wiedzy pracowników ; VI. SYSTEM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRACOWNIKÓW: 1. Identyfikacja potrzeb edukacyjnych pracowników ; 2. Metody analizy potrzeb kształcenia: Analiza organizacyjna ; Analiza zasobów ludzkich organizacji ; Analiza stopnia koordynacji wszystkich faktorów zarządzania ; Analiza klimatu społecznego w organizacji ; Analiza personalna ; 3. Planowanie kształcenia pracowników organizacji: Wybór form i metod kształcenia pracowników ; Metody wykorzystywane przy planowaniu kształcenia pracowników ; 4. Realizacja planu kształcenia pracowników: Projektowanie kształcenia w organizacji ; Uwagi dotyczące realizowanych działań edukacyjnych ; 5. Ocena kształcenia pracowników: Metodologia określania skuteczności kształcenia pracowników: Metody sprawdzające reakcje uczestników kształcenia ; Metody sprawdzające poziom zdobytej wiedzy, umiejętności, zdolności i postawy ; Poziom oceny działań edukacyjnych ; VII. KSZTAŁCENIE PRACOWNIKÓW NA STANOWISKU PRACY: 1. Metody szkolenia pracowników na stanowisku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106292 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [223]-234.
Streszcz. w jęz. ang.
1. WIEDZA, JEJ UWARUNKOWANIA I FUNKCJE A WSPÓŁCZESNY WYMIAR INNOWACJI: Wiedza w gospodarce i społeczeństwie ; Istota pojęcia wiedzy a proces zarządzania wiedzą ; Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska ; Modele generowania wiedzy w organizacji. Konwersja wiedzy ; Uwarunkowania procesu zarządzania wiedzą i kierunki jego rozwoju ; Wiedza, zarządzanie wiedzą a sukces organizacji ; Innowacje, proces innowacyjny a zarządzanie wiedzą. 2. NAUKA I WIEDZA W ASPEKCIE FILOZOFICZNYM: Człowiek a świat wartości ; Czynnik ludzki i aktywistyczna koncepcja wiedzy ; Jedność myślenia a wielkość dyscyplin filozoficznych ; Filozofia umysłu i fenomenologia ; W poszukiwaniu wspólnego mianownika poznawania ; Świadomość, rozum i intelekt w procesie poznania ; Wiedza jako stopień poznania prawdy a tworzenie reprezentacji poznawczych jako upraszczanie oraz deformowanie rzeczywistości ; Fenomenologiczna psychologia uczenia się ; Filozoficzny dyskurs nowoczesności. 3. KAPITAŁ INTELEKTUALNY I LUDZIE W PROCESIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ: Istota kapitału intelektualnego i jego struktura ; Pomiar kapitału intelektualnego a metody zarządzania nim ; Wpływ zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym na efektywność organizacji ; Członkowie organizacji opartych na wiedzy - ich modele myślowe a wymagania kompetencyjne. Pracownicy wiedzy. 4. POLITYKA WIEDZY: Wpływ rozwoju nauki, techniki i gospodarki na procesy kreowania wiedzy i działalność innowacyjną ; Wiedza w gospodarce i społeczeństwie a mechanizm społecznego uczenia się ; Nowy wymiar współczesnej technologii a polityka wiedzy ; Oryginalna twórczość techniczna a proces innowacyjny ; Problematyka procesu innowacyjnego w firmie wobec polityki wiedzy ; Polityka wiedzy a zagadnienie dyscyplinarności w nauce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [223]-234.
Streszcz. ang.
1. WIEDZA, JEJ UWARUNKOWANIA I FUNKCJE A WSPÓŁCZESNY WYMIAR INNOWACJI: Wiedza w gospodarce i społeczeństwie ; Istota pojęcia wiedzy a proces zarządzania wiedzą ; Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska ; Modele generowania wiedzy w organizacji. Konwersja wiedzy ; Uwarunkowania procesu zarządzania wiedzą i kierunki jego rozwoju ; Wiedza, zarządzanie wiedzą a sukces organizacji ; Innowacje, proces innowacyjny a zarządzanie wiedzą. 2. NAUKA I WIEDZA W ASPEKCIE FILOZOFICZNYM: Człowiek a świat wartości ; Czynnik ludzki i aktywistyczna koncepcja wiedzy ; Jedność myślenia a wielkość dyscyplin filozoficznych ; Filozofia umysłu i fenomenologia ; W poszukiwaniu wspólnego mianownika poznawania ; Świadomość, rozum i intelekt w procesie poznania ; Wiedza jako stopień poznania prawdy a tworzenie reprezentacji poznawczych jako upraszczanie oraz deformowanie rzeczywistości ; Fenomenologiczna psychologia uczenia się ; Filozoficzny dyskurs nowoczesności. 3. KAPITAŁ INTELEKTUALNY I LUDZIE W PROCESIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ: Istota kapitału intelektualnego i jego struktura ; Pomiar kapitału intelektualnego a metody zarządzania nim ; Wpływ zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym na efektywność organizacji ; Członkowie organizacji opartych na wiedzy - ich modele myślowe a wymagania kompetencyjne. Pracownicy wiedzy. 4. POLITYKA WIEDZY: Wpływ rozwoju nauki, techniki i gospodarki na procesy kreowania wiedzy i działalność innowacyjną ; Wiedza w gospodarce i społeczeństwie a mechanizm społecznego uczenia się ; Nowy wymiar współczesnej technologii a polityka wiedzy ; Oryginalna twórczość techniczna a proces innowacyjny ; Problematyka procesu innowacyjnego w firmie wobec polityki wiedzy ; Polityka wiedzy a zagadnienie dyscyplinarności w nauce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. Okręgowej Spółdzielni Telefonicznej w Tyczynie (s. 164-172) i woj. podkarpackiego (s. 173-181, 392-398).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., słowac.
Rozdz. 1. SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE I JEGO ROZWÓJ: Modernizacja refleksyjna kapitału ludzkiego a efektywność wykorzystania zasobów pracy w społeczeństwie informacyjnym ; Przedmiot i mechanizmy walki informacyjnej w erze społeczeństwa informacyjnego ; Społeczeństwo informacyjne w Europie - istota i siły sprawcze ; Metody pomiaru dysproporcji w dostępie do technologii informacyjno-komunikacyjnych ; Wybrane aspekty funkcjonowania społeczeństwa informacyjnego ; Społeczeństwo informacyjne społeczeństwem innowacyjnym ; Regionalne zróżnicowanie wskaźników rozwoju gospodarki informacyjnej w Polsce. Rozdz. 2. DETERMINANTY ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Now Economy jako determinanta rozwoju społeczeństwa informacyjnego ; Usługi publiczne - determinanta rozwoju społeczeństwa informacyjnego ; Wykorzystanie technologii teleinformatycznych w aspekcie statystycznych testów niezależności ; Rynek telefonii komórkowej w Polsce - tendencje i prognozy. Rozdz. 3. REGIONALNE ASPEKTY ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: The role of ICT in regional development ; Forming international joint ventures in the territory of Slovak republic ; Społeczeństwo informacyjne a rozwój regionalny. Doświadczenia Finlandii ; Wybrane aspekty budowania społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy na przykładzie województwa zachodniopomorskiego ; Transfer i alokacja wiedzy w sferze B+R w regionie łódzkim ; Funkcjonalność stron internetowych samorządów lokalnych Mazowsza a stopień urbanizacji ; Rola spółdzielni telefonicznych w rozwoju rynku telekomunikacyjnego na Podkarpaciu ; Rozwój społeczno-gospodarczy województwa podkarpackiego a transformacja do społeczeństwa informacynego ; Zarządzanie informacją w agroturystyce na przykładzie województwa małopolskiego ; Wykorzystanie witryn internetowych przez samorząd terytorialny gmin wiejskich w rejonach atrakcyjnych turystycznie ; Powszechny dostęp do informacji o WPR - szansą rozwoju obszarów wiejskich. Rozdz. 4. GOSPODARKA OPARTA NA WIEDZY: Miejsce gospodarki opartej na wiedzy w nowej gospodarce ; Stan procesów zarządzania wiedzą w wybranych przedsiębiorstwach regionu opolskiego ; Zarządzanie organizacjami non-profit w warunkach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy ; Zarządzanie wiedzą w korporacjach transnarodowych ; Innowacyjność jako warunek rozwoju gospodarki opartej na wiedzy ; Zarządzanie wiedzą w społeczeństwie informacyjnym ; Wykształcenie jako czynnik różnicujący pozycję na rynku pracy w gospodarce opartej na wiedzy ; Informacja i wiedza w rozwoju gospodarki. Rozdz. 5. WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W GOSPODARCE: Main fields of application of business intelligence within business management [w jęz. słowac.] ; Znaczenie informacji w zarządzaniu łańcuchem dostaw ; Społeczeństwo informacyjne a logistyczne sieci dostaw ; Wykorzystanie nowoczesnych technologii w przedsiębiorstwach usługowych ; Sposoby koordynacji sieci międzyorganizacyjnych ; Zarządzanie podmiotem a outsourcing rachunkowości ; Podpis elektroniczny w zarządzaniu procesami gospodarczymi ; Program finansowo-księgowy narzędziem e-zarządzania firmą (na przykładzie programu "Symfonia") ; Knowledge management and information technologies in Slovak construction enterprises ; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w ugrupowaniach gospodarczych ; The influence of non-transactional products on the income structure of enterprises in the Web economy ; SEO podstawą e-reklamy polskich mikroprzedsiębiorstw ; Ochrona konsumenta w świetle zawarcia umowy na odległość ; Negocjacje jako narzędzie uczenia się organizacji ; Miejsce współczesnych technologii w bankowości elektronicznej ; Wpływ wiedzy, informacji i doradztwa na kształtowanie procesów decyzyjnych producentów rolnych z Podkarpacia ; Aktywność informacyjna w środowisku wirtualnym. Rozdz. 6. SYSTEMY INFORMACYJNE I NARZĘDZIA INFORMATYCZNE: Bezpieczeństwo outsourcingu IT ; Analiza źródeł ryzyka w procesach tworzenia oprogramowania e-commerce Porównanie kosztów i efektywności wybranych metod zapewnienia niezawodności systemów informatycznych ; Narzędzia informatyczne w liniowym i nieliniowym zarządzaniu projektami ; Odwołania cykliczne jako narzędzie rozwiązywania problemów decyzyjnych ; Informacja a zarządzanie ryzykiem ; Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie ryzykiem ; Wybrane możliwości zastosowań środowisk wizualizacji trójwymiarowej WEB3D (VRML, X3D, Qtvr) w edukacji, sztuce, medycynie oraz w przemyśle i biznesie. Rozdz. 7. EDUKACJA W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rola marketingu wiedzy w edukacji ekonomicznej społeczeństwa informacyjnego ; Systemy e-handlu - porównanie szkolenia wspieranego platformą e-learningową oraz studiów podyplomowych prowadzonych trybem blended learning ; Znaczenie i kierunki rozwoju szkolnictwa wyższego w erze społeczeństwa informacyjnego ; Nauczanie technologii informatycznych w dobie społeczeństwa informacyjnego ; Dostępność i zakres wykorzystania Internetu przez młodzież licealną ; Korzystanie z Internetu przez uczniów klas VI publicznych szkół podstawowych w gminie Ostrowiec Świętokrzyski ; Możliwość szybkiego przeszkolenia osób bezrobotnych do zdawania egzaminu ECDL (na przykładzie różnych grup wiekowych). Rozdz. 8. MEDIA, TECHNOLOGIE INFORMACYJNE, KOMUNIKACJA SPOŁECZNA: Komunikacja spółki z jej interesariuszami a technologia komputerowa ; Radio w warunkach rozwoju technologii informacyjnej i komunikacyjnej ; Nowe media w służbie propagandy. Gospodarcze i pozagospodarcze wykorzystanie nowych mediów ; Internet w Public Relations ; Komunikacja jako czynnik motywująco-inspirujący.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-217.
1. Ewolucja roli czynnika ludzkiego organizacji ; 2. Klasyczne ujęcia kompetencji pracowniczych ; 3. Podstawy metodyczne badania kompetencji ; 4. Samoorganizacja ; 5. Współczesne ujęcia kompetencji pracowniczych ; 6. Kompetencje pracownicze a kapitał intelektualny ; 7. Kierowanie pracownikami we współczesnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks
Cz. I. ODKRYWANIE WIEDZY: 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą; 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. Cz. II. GENEROWANIE WIEDZY: 3. Organizacyjne uczenie się; 4. Technologie zarządzania wiedzą. Cz. III. WARTOŚCIOWANIE WIEDZY: 5. Systemy zarządzania wiedzą; 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Cz. IV. UPOWSZECHNIANIE WIEDZY: 7. Zarządzanie wiedzą a kultura organizacyjna; 8. Zarządzanie zmianą. Cz. V. WYKORZYSTYWANIE WIEDZY: 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się; 10. Kapitał intelektualny; 11. Zakończenie; Słownik podstawowych pojęć
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89456 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Anna Pikos. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [361]-372. Indeks.
O autorach ; Wstęp ; CZ. I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA: R. 1. Historia zarządzania ; R. 2. Zarządzanie i przywództwo ; R. 3. Zarządzanie etyczne i odpowiedzialne ; CZ. II. OTOCZENIE: R. 4. Otoczenie i interesariusze ; R. 5. Zarządzanie innowacjami i przedsiębiorczość ; R. 6. Zarządzanie międzynarodowe ; CZ. III. PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI: R. 7. Zarządzanie Strategiczne ; R. 8. Zarządzanie wiedzą ; R. 9. Marketing ; CZ. IV. ORGANIZOWANIE I KONTROLOWANIE: R. 10. Formalizacja i struktura ; R. 11. Kultura organizacyjna ; CZ. V. KIEROWANIE LUDŹMI: R. 12. Zarządzanie ludźmi ; R. 13. Zarządzanie różnorodnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Podyplomowe, Konferencje, Publikacje / Lubelska Szkoła Biznesu)
U góry okł. nazwa projektu: Zarządzanie systemem B+R w instytucjach naukowych.
Tyt. okł.: "Zarządzanie nauką" : Pierwsza Międzynarodowa Konferencja : materiały konferencyjne.
Bibliogr. przy niektórych ref.
TEORETYCZNE I METODOLOGICZNE PODSTAWY DZIŁALNOŚCI NAUKOWEJ: o pewnym uogólnieniu indeksu Hirscha ; Kontrowersje metodologiczne wokół ekologii ; O naukoznawstwie jako zespole nauk o nauce osadzonym teoretycznie i ukierunkowanym praktycznie (szkice metanaukoznawcze) ; Poza dychotomią deskrypcjonizm - normatywizm. ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE SFERA BADAŃ I ROZWOJU: Możliwości wsparcia badań naukowych przez programy współpracy terytorialnej ; Zarządzanie jednostką badawczo-rozwojową ; Ryzyko i zarządzanie ryzykiem w działalności naukowej ; Statyczna organizacja czy dynamiczne zarządzanie nauką? OTOCZENIE FINANSOWE DZIAŁALNOŚCI BADAWCZO-ROZWOJOWEJ: Zarządzanie nauką drogą do poprawy współpracy jednostki naukowo-badawczej z przemysłem ; Jednostki badawczo-rozwojowe jako pomost między nauką a gospodarką ; Modele uniwersytetu w XXI wieku ; Rozwój nauki i dyfuzja wiedzy podstawą budowania w Polsce innowacyjnej gospodarki. FUNKCJONOWANIE SFERY BADAWCZO-ROZWOJOWEJ W POLSCE - STUDIA PRZYPADKÓW: DOŚWIADCZENIA, OCENY, WNIOSKI: Wspieranie mobilności młodych polskich naukowców - wnioski z ewaluacji programów FNP ; Małe jednostki badawczo-rozwojowe w wyścigu po środki finansowe ; Działania innowacyjne Instytutu Techniki Górniczej KOMAG na rzecz rozwoju gospodarczego. ANEKS: Zarządzanie kapitałem ludzkim na potrzeby innowacyjności i kreatywności ; Dlaczego zarządzanie sferą badawczo-rozwojową ma "specyficzny charakter".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95965/t.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
ZIEMIA PRZEWORSKA - PROBLEMY ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO: Współczesne problemy ludnościowo-osadnicze Przeworska i powiatu przeworskiego ; Ekologiczne uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie przeworskim ; Architektoniczno-urbanistyczna koncepcja modernizacji i uzupełnienia zespołu skansenu "Pastewnik" w Przeworsku. Rekapitulacja prac studentów Instytutu Historii Architektury i Konserwacji Zabytków Politechniki Krakowskiej ; Zarządzanie marketingowe jako metoda tworzenia markowych produktów w gospodarce turystycznej. Analiza przypadku - przeworska kolejka wąskotorowa ; Internet jako instrument regionalnej komunikacji marketingowej w turystyce (na przykładzie miasta Przeworska i powiatu przeworskiego) ; Bariery rozwoju przestrzennego Przeworska związane ze stanem własności i strukturą przestrzeni miasta ; Uwarunkowania kulturowe oraz społeczno-ekonomiczne jako determinanty rozwoju ruchu turystycznego na obszarze powiatu przeworskiego ; Organizacje otoczenia biznesu w powiecie przeworskim. PODKARPACIE - UWARUNKOWANIA ROZWOJU TURYSTYKI: Infrastruktura transportowa w procesie kształtowania przestrzeni gospodarczej ; Koncentracje wybranych cech przyrodniczych dla oceny turystycznej Podkarpacia ; Lasy Podkarpacia jako istotny składnik atrakcyjności turystycznej ; Antropogeniczne walory turystyczne i ich funkcje we wschodnim obszarze Podkarpacia ; Dynamika zmian oraz zróżnicowanie przestrzenne agroturystyki w województwie podkarpackim ; Walory antropogeniczne małych miast województwa podkarpackiego ; Dysfunkcje turystyki w stosunku do turystów i społeczności lokalnych ; Zarządzanie wiedzą jako metoda rozwoju zasobów ludzkich organizacji. Analiza przeglądowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-7242 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 359)
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Rzeszowskiego. Seria Ekonomiczna ; nr 42)
Dot. woj. podkarpackiego, Jarosławia i Rzeszowa.
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst, streszcz. w języku pol. i ang.
1. Wybrane aspekty procesu internacjonalizacji polskiego szkolnictwa wyższego; 2. Rola kapitału ludzkiego w procesie zarządzania wiedzą; 3. Alokacja pomocy publicznej a konkurencyjność polskiej gospodarki; 4. Priorytety polityki Unii Europejskiej w kontekście przemian zachodzących w europejskiej gospodarce - polityka równości płci; 5. Kryteria klasyfikacji i mierniki struktury własnościowej przedsiębiorstw; 6. Strategie zaopatrzenia przedsiębiorstw handlu detalicznego; 7. Renty strukturalne w rolnictwie jako instrument polityki ekonomicznej; 8. Stan i prognoza rozwoju polskiego handlu zagranicznego żywnością i zwierzętami żywymi w latach 1995-2008; 9. Stan i kierunki rozwoju spółdzielczości w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej; 10. Adaptation of Legislative Regulation of the Relationship in Ukraine to the Standards of European Union; 11. The legal nature of treasury revenues due to state payments: the comparions of competing methodological approaches; 12. The tax reform of control council i Germany (May 1945-April 1947); 13. Znaczenie samorządu terytorialnego dla rozwoju lokalnego w świetle opinii mieszkańców; 14. Nierówności dochodów ludności rolniczej w przekroju województw i ich przyczyny; 15. Ocena wybranych warunków działalności gospodarczej w województwie podkarpackim; 16. Zmiany w zaangażowaniu kapitału zagranicznego na Podkarpaciu; 17. Wykorzystanie internetu w działalności podkarpackich przedsiębiorstw; 18. Grupy producentów jako sposób pokonywania barier rozwojowych gospodarstw rolnych w woj. podkarpackim; 19. Jakość życia w kontekście sytuacji materialnej gospodarstw domowych w woj. podkarpackim; 20. Program Aktywizacji Obszarów Wiejskich - funkcjonowanie i realizacja w powiecie jarosławskim; 21. Konkurencyjność PSS "Społem" w Rzeszowie wobec przeobrażeń w sferze handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89280 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-170.
1. Stymulatory otwartej ekonomii - TBE, RTE i narzędzia coachingu (wyniki badań): Wybrane aspekty TBEÖ otwartej ekonomii ; Kreatywny model RTE ; Koło życia jako interaktywne narzędzie poprawy kreatywności personelu - wyniki badań. 2. Model CRW oraz kapitał intelektualny jako akceleratory otwartej ekonomii - studium przypadków: Wybrane aplikacyjne cechy modelu czasowych reakcji na wyzwania (CRW) ; Stargetowa rola potencjału intelektualnego w generowaniu siły akceleratora oraz jego liniowy model Samuelsona-Hicksa ; Kreatywni pracownicy determinantami ewolucyjnego rozwoju firmy (case study). 3. Czynniki efektywności funkcjonowania klastrów i ich wpływ na innowacyjność przedsiębiorstw: Czynniki stymulujące funkcjonowanie klastrów ; Czynniki tworzenia klastrów ; Klastry a innowacyjność. 4. Stargetowy kapitał intelektualny innowacyjnego klastra (case study - Rodzinna Grupa Kapitałowa): RGK - Rodzinna Grupa Kapitałowa ; Audyt RGK. 5. Lewerage kapitału intelektualnego (wybrane narzędzia i techniki badawcze): ICT otwartej ekonomii i kapitał intelektualny ; Implikacja modelu Davenporta w ocenie rezultatów wykonawczych stargetowych cech kapitału intelektualnego (wyniki empirycznych badań) ; Wykorzystanie koncepcji wykresów V. Pareto w ocenie elementów organicznych kapitału intelektualnego współczesnych organizacji gospodarczych ; Tablica kompetencyjna dla stanowisk kluczowych na przykładzie urzędu instytucji publicznej ; Determinanty możliwe do wykorzystania w liście Aleksa Osborna na przykładzie Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego ,,Hopp" produkującego napoje energetyczne ; Implementacja techniki Elevator Test w badaniu stargetowej roli kapitału intelektualnego firmy Transsystem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98783 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 94)
Bibliogr. s. 375-400. Indeks.
Spis treści również w jęz. ang.
I. INFORMACJA I WIEDZA: 1. Informacja - kłopoty z różnorodnością; 2. Wiedza; 3. Dane - informacja - wiedza. Założenia ogólne; 4. Relacje - transformacje, II. INFORMACJA I WIEDZA W ORGANIZACJACH: 1. Organizacja; 2. Informacja w organizacji; 3. Informacja a pracownicy wiedzy; 4. Informacyjny paradygmat organizacji; 5. Wiedza w organizacji; 6. Kultura organizacyjna organizacji opartej na wiedzy i organizacji uczącej się, III. SPOŁECZNO-GOSPODARCZA PRZESTRZEŃ INFORMACYJNA: 1. Rynek informacji i rynek wiedzy; 2. Oddziaływania technologii informacyjnej; 3. Eksplozja informacyjna, czyli tłok na autostradzie informacyjnej; 4. Zniekształcenia informacji; 5. Walka informacyjna; 6. Informacyjny chaos; 7. Ekologia informacji; 8. Konteksty gospodarki opartej na wiedzy, IV. ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ I WIEDZĄ W ORGANIZACJACH: 1. Zarządzanie informacją; 2. Zarządzanie informacją jako funkcja zarządzania organizacją; 3. Strategiczne zarządzanie informacją; 4. Zarządzanie informacją a wartość informacji i wiedzy organizacyjnej; 5. Przyjazna przestrzeń zarządzania informacją (PPZI); 6. Zarządzanie informacją a użytkownik; 7. Zarządzanie wiedzą; 8. Zarządzanie informacją i wiedzą a zarządzanie zmianą; 9. Metody wspomagające zarządzanie informacją i wiedzą w organizacjach, V. OD SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO DO SPOŁECZEŃSTWA WIEDZY: 1. Społeczny potencjał informacyjny; 2. Relacje: człowiek - informacja i wiedza; 3. Dostęp do informacja - prawo czy przywilej?; 4. Zachowania informacyjne i wzory przepływu informacji; 5. Uczące się społeczeństwo; 6. Profesjonaliści do spraw informacji i wiedzy; 7. Infocentryczny model społeczeństwa wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 94)
Bibliogr. s. 375-400. Indeks.
Druga s. tyt. i spis treści także ang.
1. INFORMACJA I WIEDZA: Informacja - kłopoty z różnorodnością ; Wiedza ; Dane - informacja - wiedza. Założenia ogólne ; Relacje - transformacje. 2. INFORMACJA I WIEDZA W ORGANIZACJI: Organizacja ; Informacja w organizacji ; Informacja a pracownicy wiedzy (knowledge workers) ; Informacyjny paradygmat organizacji ; Wiedza w organizacji ; Kultura organizacyjna organizacji opartej na wiedzy i organizacji uczącej się. 3. SPOŁECZNO-GOSPODARCZA PRZESTRZEŃ INFORMACYJNA: Rynek informacji i rynek wiedzy ; Oddziaływania technologii informacyjnej ; Ekspolozja informacyjna, czyli tłok na autostradzie informacyjnej ; Zniekształcenia informacji ; Walka informacyjna ; Informacyjny chaos ; Ekologia informacji ; Konteksty gospodarki opartej na wiedzy. 4. ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ I WIEDZĄ W ORGANIZACJACH: Zarządzanie informacją ; Zarządzanie informacją jako funkcja zarządzania organizacją ; Strategiczne zarządzanie informacją ; Zarządzanie informacją a wartość informacji i wiedzy organizacyjnej ; Przyjazna przestrzeń zarządzania informacją ; Zarządzanie informacją a użytkownik ; Zarządzanie wiedzą ; Zarządzanie informacją i wiedzą a zarządzanie zmianą ; Metody wspomagające zarządzanie informacją i wiedzą w organizacjach. 5. OD SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO DO SPOŁECZEŃSTWA WIEDZY: Społeczny potencjał informacyjny ; Relacje: człowiek - informacja i wiedza ; Dostep do informacji - prawo czy przywilej? ; Zachowania informacyjne i wzory przepływu informacji ; Uczące się społeczeństwo ; Profesjonaliści do spraw informacji i wiedzy ; Infocentryczny model społeczeństwa wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90595 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Miscellanea Informatologica Varsoviensia)
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 96)
Tyt. równol.: Organizing information and knowledge environment : collective work.
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach. Spis treści również ang.
1. An essay on modernisation, innovativeness, informational processes integration, and mobility in High-Tech Enterprises; 2. Modelowe koncepcje informacji naukowej na początku XXI wieku; 3. Dostęp do wiedzy wobec rozwoju rynku publikacji cyfrowych. Zagrożenia i nadzieje; 4. Wolna informacja, wolna kultura; 5. Ujednolicenie elektronicznych systemów informacji publicznej; 6. Organizowanie zasobów wiedzy o kulturze w świetle wybranych narzędzi lingwistycznych; 7. Logiki opisowe jako teoretyczne podstawy budowania ontologii; 8. Microsoft Japanese IME - interfejs języka japońskiego dla Windows XP; 9. Computational modelling of visual information; 10. Audyt informacyjny - dwa modele; 11. Libraries and digital Academic Knowledge in Bulgaria. Need for digital competence development in lis education.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Miscellanea Informatologica Varsoviensia)
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 96)
Bibliogr. przy rozdz.
Druga s. tyt. w jęz. ang.
Spis treści także ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
An essay on modernisation, innovativeness, informational processes integration, and mobility in High-Tech Enterprises ; Modelowe koncepcje informacji naukowej na początku XXI wieku ; Dostęp do wiedzy wobec rozwoju rynku publikacji cyfrowych. Zagrożenia i nadzieje ; Wolna informacja, wolna kultura ; Ujednolicenie elektronicznych systemów informacji publicznej ; Organizowanie zasobów wiedzy o kulturze w świetle wybranych narzędzi lingwistycznych ; Logiki opisowe jako teoretyczne podstawy budowania ontologii ; Microsoft Japanese IME - interfejs języka japońskiego dla Windows XP ; Computational modelling of visual information ; Audyt informacyjny - dwa modele ; Libraries and digital Academic Knowledge in Bulgaria. Need for digital competence development in lis education.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
I. Gospodarka wiedzy w Unii Europejskiej ; II. Kapitał intelektualny ; III. Własność intelektualna i wiedza w przedsiębiorstwach ; IV. Szkolnictwo wyższe i sektor nauki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96052 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej