Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(96)
Forma i typ
Książki
(91)
Publikacje fachowe
(78)
Publikacje dydaktyczne
(42)
Publikacje naukowe
(37)
Poradniki i przewodniki
(16)
Audiobooki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(100)
wypożyczone
(19)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(63)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(48)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(4)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Morawski Cezary (1954- )
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Catmull Edwin E
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Sasin Maciej
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Babin Leif
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Bekas Monika
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bełch Paulina
(1)
Bełch Paweł
(1)
Biliński Michał (radca prawny)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(1)
Chounlamany-Turalska Natalia
(1)
Chow Anne
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czapiewski Maciej (biegły rewident)
(1)
Czerkas Krzysztof
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Dani Samir
(1)
Dobija Dorota (1968- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Doroba Anita
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Fruga Bernard
(1)
Fuller Pamela
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gajda Mateusz (prawo)
(1)
Gasper Dorota
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Gonet Wojciech
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grabia Michał
(1)
Gryz Jarosław
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Hamel Gary (1954- )
(1)
Holliday Micki
(1)
Hoover Ryan
(1)
Houston Joel F
(1)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janczewski Robert
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jedynak Zdzisław (energetyka)
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Judd Gary T
(1)
Jurgilewicz Marcin
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Jędrzejewski Stanisław (1946- )
(1)
Kaczmarska Bożena
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kandefer-Winter Katarzyna
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kasperson David
(1)
King Andrew B
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Kosiniak Jakub (1961- )
(1)
Kot Mirosław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowski Wojciech (doradca podatkowy)
(1)
Kowalski Witold (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kucharczyk Małgorzata
(1)
Kuzior Anna
(1)
Kwosek Jacek
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Levy Jaime
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(39)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(91)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(96)
Język
polski
(96)
Odbiorca
Dzieci
(19196)
6-8 lat
(11625)
0-5 lat
(9593)
9-13 lat
(8324)
Młodzież
(4054)
Menedżerowie
(96)
14-17 lat
(3157)
Szkoły wyższe
(1073)
Szkoły podstawowe
(566)
Rodzice
(489)
Szkoły średnie
(362)
Lekarze
(295)
Poziom podstawowy
(208)
Szkoły ponadgimnazjalne
(195)
Nauczyciele
(164)
Dorośli
(136)
18+
(127)
Niewidomi
(125)
Studenci
(121)
Poziom średniozaawansowany
(105)
Prawnicy
(105)
A2 (poziom biegłości językowej)
(96)
B2 (poziom biegłości językowej)
(87)
Przedsiębiorcy
(83)
B1 (poziom biegłości językowej)
(81)
A1 (poziom biegłości językowej)
(77)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(74)
Szkoły muzyczne I stopnia
(59)
Logopedzi
(58)
Psycholodzy
(58)
Gimnazja
(55)
Licea
(55)
Pedagodzy
(47)
Fizjoterapeuci
(45)
Klasa 1.
(41)
Pracownicy naukowi
(40)
Dziewczęta
(38)
Psychoterapeuci
(36)
Adwokaci
(35)
Programiści
(35)
Szkoły zawodowe
(33)
Urzędnicy
(33)
Księgowi
(32)
Radcy prawni
(31)
Sędziowie
(31)
Technikum
(31)
Terapeuci zajęciowi
(29)
Klasa 2.
(28)
Lekarze rodzinni
(28)
Pracodawcy
(28)
Szkoły ponadpodstawowe
(27)
Kobieta
(26)
Bibliotekarze
(24)
Klasa 3.
(24)
Klasa 7.
(23)
Pediatrzy
(23)
C1 (poziom biegłości językowej)
(22)
Inżynierowie
(22)
Klasa 8.
(21)
Poziom niższy średniozaawansowany
(21)
Ratownicy medyczni
(21)
Klasa 4.
(20)
Nauczyciele akademiccy
(20)
Poziom zaawansowany
(20)
Aplikanci
(19)
Doradcy podatkowi
(19)
Przedszkola
(19)
Chorzy
(18)
Psychiatrzy
(18)
Inżynierowie budownictwa
(17)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Terapeuci
(17)
Uczniowie
(17)
Cudzoziemcy
(16)
Nauczyciele języka polskiego
(16)
Niedowidzący
(16)
A1 poziom biegłości językowej
(15)
Klasa 5.
(15)
Pielęgniarki
(15)
Prokuratorzy
(15)
Dietetycy i żywieniowcy
(14)
Dziennikarze
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Poziom rozszerzony
(14)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Szkoły artystyczne
(14)
Szkoły muzyczne II stopnia
(14)
8-9 lat
(13)
Chirurdzy
(13)
Chłopcy
(13)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(13)
Klasa 6.
(13)
Położne
(13)
Ekonomiści
(12)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(12)
Klasa 4
(12)
Policjanci
(12)
Szkoły policealne
(12)
9-13
(11)
Architekci
(11)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Przywództwo
(9)
Kultura organizacyjna
(7)
Motywacja pracy
(6)
Ocena pracowników
(5)
Innowacje
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Sukces
(4)
Coaching
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Organizacja pracy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Badania marketingowe
(2)
Controlling
(2)
Dobre praktyki
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Kadry
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kariera
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Organizacja
(2)
Pixar
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Rachunkowość
(2)
Rachunkowość finansowa
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Technologia
(2)
Twórczość
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Wojsko
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Antyterroryzm
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
BHP
(1)
Babin, Leif
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo ekologiczne
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo militarne państwa
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biurokracja
(1)
Branża TSL
(1)
COVID-19
(1)
Content marketing
(1)
Cyberbezpieczeństwo państwa
(1)
DDD
(1)
Decyzje
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Dowodzenie (wojsko)
(1)
Dyskusja
(1)
Działania specjalne (wojsko)
(1)
Dług
(1)
Energia elektryczna
(1)
Erystyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Ewaluacja
(1)
Filozofia niemiecka
(1)
Finanse
(1)
Franczyza
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handlopex
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internet rzeczy
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(42)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1801-1900
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(22)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Belgia
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemcy
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(32)
Podręcznik
(29)
Opracowanie
(19)
Materiały pomocnicze
(14)
Monografia
(10)
Praca zbiorowa
(7)
Case study (studium przypadku)
(2)
Felieton
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(66)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Psychologia
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Nauka i badania
(3)
Transport i logistyka
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
96 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Harvard Business Review manager's handbook : the 17 skills leaders need to stand out" 2017.
Bibliografia, netografia na stronach [395]-414. Indeks.
Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach "Harvard Business Review" i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania - od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych. W "Harvard Business Review. Podręczniku menedżera" znajdziesz m.in.: - szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera, - ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje, - zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci "Harvard Business Review", jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter, - na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji, - prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów. [Rebis, 2017]
CZĘŚĆ PIERWSZA - WYPRACUJ SOBIE SPOSÓB MYŚLENIA LIDERA: 1. Przemiana w lidera, 2. Budowanie zaufania i wiarygodności, 3. Inteligencja emocjonalna, 4. Przygotowanie do odniesienia sukcesu ; CZĘŚĆ DRUGA - ZARZĄDZANIE SOBĄ: 5. Stawanie się osobą wpływową, 6. Skuteczna komunikacja, 7. Osobista wydajność, 8. Samorozwój ; CZĘŚĆ TRZECIA - ZARZĄDZANIE POSZCZEGÓLNYMI PRACOWNIKAMI: 9. Skuteczne delegowanie, 10. Udzielanie przydatnych informacji zwrotnych, 11. Rozwijanie talentów ; CZĘŚĆ CZWARTA - ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI: 12. Przewodzenie zespołom, 13. Pielęgnowanie kreatywności, 14. Zatrudnianie - i zatrzymywanie - najlepszych ; CZĘŚĆ PIĄTA - ZARZĄDZANIE FIRMĄ: 15. Strategia: podstawy, 16. Opanowanie narzędzi finansowych, 17. Opracowanie uzasadnienia biznesowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 1. stronie okładki i stronie tyrułowej nazwa oryginalnego wydawcy: O'Reily.
Bibliografia na stronach 359-362. Indeks.
CZ. I. ROZPOCZĘCIE PRACY: 1. Rozpoczęcie pracy ; 2. Początkowe aplikacje warstwy brzegowej ; CZ. II. ŁĄCZENIE SIĘ ZE ŚWIATEM FIZYCZNYM: 3. Symulacja danych ; 4. Emulowanie danych ; 5. Zarządzanie danymi ; CZ. III. ŁĄCZENIE SIĘ INNYMI RZECZAMI: 6. Integracja MQYTT - wprowadzenie i klient Python ; 7. Integracja MQTT - klient Java ; 8. Implementacja serwera CoAP ; 9. Integracja klienta CoAP ; 10. Integracja warstwy brzegowej ; CZ. IV. ŁĄCZENIE SIĘ Z CHMURĄ: 11. Integracja z różnymi usługami w chmurze ; 12. Oswojenie loT ; Dodatek: Planowy rozwój projektu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka oczami kobiet / redakcja naukowa Katarzyna Kolasińska-Morawska, Łukasz Sułkowski. - Warszawa : Difin, 2022. - 323, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Dla kobiet planujących karierę zawodową w logistyce, badaczek, które rozwijają się naukowo w obszarze nauk o zarządzaniu i jakości, specjalistów, menedżerów i dyrektorów logistyki, a także studentów i wykładowców kierunków bezpieczeństwo, logistyka, ekonomia oraz zarządzanie.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków), PCG Polska
Wprowadzenie, Katarzyna KOLASIŃSKA-MORAWSKA, Łukasz SUŁKOWSKI ; R. I. Logistyka w naukach o zarządzaniu i jakości, Sylwia KONECKA: 1. Koncepcje zarządzania, schematy poznawcze i teorie szczególne dla logistyki ; 2. Wybrane klasyfikacje dyscyplin naukowych ; 3. Logistyka jako kierunek studiów i jej lokowanie w odniesieniu do dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości - wyniki analizy danych z bazy RAD-on ; 4. Analiza struktur organizacyjnych publicznych uczelni wyższych pod kątem zatrudnienia kobiet logistyków ; 5. Kobiety i ich dorobek publikacyjny w aspekcie badań nad teorią logistyki w naukach o zarządzaniu i jakości ; R. II. Zarządzanie karierą zawodową kobiet w branży usług TSL Joanna DZIEŃDZIORA, Małgorzata SMOLAREK, Mirella HELLER: 1. Istota i pojęcie kariery zawodowej ; 2. Kariera zawodowa kobiet ; 3. Analiza i ocena zarządzania karierą zawodową kobiet w branży usług TSL w świetle badań własnych ; R. III. Style kierowania menedżerów w przedsiębiorstwach logistycznych, Jadwiga KACZMARSKA-KRAWCZAK: 1. Style kierowania jako wyznaczniki efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi ; 2. Motywowanie w procesie kierowania ; 3. Style kierowania w przedsiębiorstwach logistycznych regionu łódzkiego - wyniki badań ankietowych ; R. IV. Dbałość o klienta w procesie obsługi logistycznej, Katarzyna KOLASIŃSKA-MORAWSKA: 1. Ujęcie definicyjne, podział, rola i znaczenie klientów ; 2. Realizacja logistycznej obsługi klienta ; 3. Tworzenie wartości na rzecz klienta ; 4. Lojalność efektem tworzenia długotrwałych relacji ; 5. Technologia wsparciem w obsłudze logistycznej ; R. 5. Usługi logistyczne integratorem łańcuchów dostaw - problemy kształtowania współpracy, Marta BRZOZOWSKA: 1. Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu teoretycznym ; 2. Kreowanie usług logistycznych w odpowiedzi na potrzeby rynkowe ; 3. Logistyka w pandemii ; 4. Udział kobiet w zarządzaniu łańcuchami dostaw ; R. 6. Problematyka logistyki zaopatrzenia - ujęcie taktyczno-operacyjne, Danuta JANCZEWSKA: 1. Współczesne koncepcje logistyki zaopatrzenia ; 2. Zaopatrzenie jako kluczowa funkcja logistyczna w budowaniu konkurencyjności przedsiębiorstwa ; 3. Logistyczny proces zaopatrzenia - przykłady działań ; 4. Taktyczne i operacyjne podejście do logistyki zaopatrzenia w przedsiębiorstwie cukierniczym z sektora MŚP - case study ; R. VII. Zarządzanie w gospodarce magazynowej, Marta UZNAŃSKA: 1. Znaczenie i rola współczesnych magazynów w systemie logistycznym ; 2. Podstawowe fazy procesu magazynowania ; 3. Wyzwania w zarządzaniu gospodarką magazynową w XXI wieku ; 4. Kobiety w zarządzaniu gospodarką magazynową - osobista perspektywa ; R. VIII. Transport w logistyce, Dorota DZIEDZIC, Monika ZIÓŁKO: 1. Pojęcia związane z transportem ; 2. Funkcje transportu ; 3. Klasyfikacja transportu ; 4. Transport w Polsce ; 5. Kobiety w transporcie ; R. IX. Logistyka w produkcji, Irena Barbara JAŁMUŻNA: 1. Oblicza logistyki produkcji ; 2. Czynniki determinujące kształtowanie przepływów ; 3. Logistyka produkcji oraz typy, formy i odmiany organizacji produkcji ; 4. Metody skutecznego zarządzania w integralnej logistyce produkcji ; 5. Obecne wyzwania dla logistyki produkcji ; 6. Wymagane cechy liderów w logistyce produkcji: „Siła liderek” ; 7. Kobiety w logistyce produkcji - wyniki badań ; R. X. Innowacje w logistyce, Monika ZIÓŁKO, Justyna BROUQUIER: 1. Definicje innowacji ; 2. Rodzaje innowacji ; 3. Innowacje a płeć ; 4. Innowacje w łańcuchach dostaw ; 5. Autonomiczne roboty dostawcze na przykładzie firmy Starship ; 6. Wyniki badań ; R. XI. Informatyzacja a bezpieczeństwo informacyjne w logistyce, Grażyna OŻAREK: 1. Obraz statystyczny wykorzystania ICT w logistyce ; 2. Obraz bezpieczeństwa informacyjnego w usługach transportowych i gospodarce magazynowej ; 3. Dobre praktyki w ochronie informacji ; 4. Ocena poziomu bezpieczeństwa informacyjnego w organizacji ; 5. Koszty bezpieczeństwa informacyjnego ; R. XII. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania wizerunku firm logistycznych, Ewa STROIŃSKA: 1. Społeczna odpowiedzialność biznesu - zarys definicyjny ; 2. Koncepcja CSR w organizacjach logistycznych ; 3. Metodyka badawcza ; 4. CSR w praktyce - wyniki badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111895, A-111413 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencje menedżera / Mirosław Kot. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 384 strony : rysunki ; 22 cm.
(Onepress Exclusive)
Akty prawne, orzeczenia sądów na stronach 377-380.
Bibliografia, netografia na stronach 381-384.
1. KOMPETENCJE HR: ABC kompetencji, Zarządzanie procesem szkoleniowym, Rekrutacja i selekcja pracowników, Zarządzanie talentami ; 2. KOMPETENCJE OSOBISTE: Inteligencja emocjonalna, Komunikacja menedżera, Wystąpienia publiczne, Efektywność osobista, Radzenie sobie z manipulacją, Zarządzanie sobą w stresie, Zarządzanie sobą w czasie, Kreatywność i innowacja ; 3. KOMPETENCJE ZARZĄDCZE: Komunikacja wewnętrzna w firmie, Zarządzanie zespołem, Motywacja (płacowa i pozapłacowa), Etykieta biznesu, Zarządzanie wizerunkiem firmy, Przywództwo i autorytet, Delegowanie zadań i uprawnień, Zarządzanie konfliktem, Zarządzanie strategiczne, Zarządzanie zmianą, Coaching i mentoring w zarządzaniu zespołem, Zarządzanie przez cele ; 4. PRAWO PRACY (stan prawny na 1 stycznia 2018 r.): Nawiązanie stosunku pracy (umowa o pracę), Zmiana warunków umowy o pracę - porozumienie zmieniające (aneks) i wypowiedzenie zmieniające, Prawa i obowiązki stron stosunku pracy, Sankcje za niewłaściwe wykonywanie obowiązków pracowniczych, Przeciwdziałanie dyskryminacji, molestowaniu, nierównemu traktowaniu i mobbingowi, Czas pracy, Uprawnienia związane z rodzicielstwem, Ochrona danych osobowych i kadrowych, Dokumentacja kadrowa: osobowa i płacowa, Rozwiązywanie stosunku pracy (za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Tytuł oryginału: "Marketing 5.0 : technology for humanity" 2021.
Dla menedżerów.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0. są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain. [https://mtbiznes.pl/produkt/marketing-50, dostęp 6.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Świadomy lider : lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland / Witold Kowalski. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2023. - 512 stron : fotografie, ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach [507]-508.
Przedsiębiorcy, liderzy menedżerowie.
Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, którą warto uważnie przeczytać, wyciągnąć właściwe wnioski na przyszłość, a potem mieć w zasięgu ręki, aby przypominać sobie, gdzie jest północ na kompasie świadomego lidera. Skorzystaj z doświadczenia Witolda Kowalskiego, jeśli czujesz w sobie potencjał lidera, ale nie wiesz, jak go uwolnić, jeśli chcesz przyśpieszyć rozwój swojej kariery zawodowej i brakuje ci dobrych wzorców. Potrzebę przełomowych zmian odczuwasz najczęściej dopiero wtedy, gdy w twoim życiu pojawia się naprawdę duży problem. Przychodzi nagłe pogorszenie stanu zdrowia, dobrostanu psychicznego, sytuacji rodzinnej czy wyników twoich, zespołu lub firmy. Powiedzenie "lepiej zapobiegać niż leczyć" ma swoje przełożenie na realia biznesowe. Dopóki symptomy problemów w przywództwie wydają się mało znaczące, lekceważysz je i ich konsekwencje dla ciebie oraz otoczenia. Równocześnie zmienność warunków prowadzenia biznesu wymaga od ciebie wprowadzania radykalnych zmian. Nie czekaj aż sytuacja wymusi je na tobie w najmniej spodziewanym momencie, a ty stracisz zdrowie, rodzinę lub pozycję w pracy. Może już najwyższy czas, aby mocniej chwycić ster kontroli nad sobą i twoim biznesem? Bez względu na to, na jakim etapie życia zawodowego jesteś, ta książka: - pobudzi twoją autorefleksję, która warunkuje radykalną zmianę w przywództwie, - pomoże ci dokonywać lepszych wyborów w pracy i w życiu, co poprawi zarówno twoje wyniki biznesowe, jak i ogólny dobrostan, - da ci sprawdzone wskazówki i narzędzia do skutecznego zarządzania sobą, zespołem i firmą, - radykalnie podniesie twoją pewność siebie w działaniu. [www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113191 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [239]-242.
R. 1. REKRUTACJA: Kompetencje stanowiskowe ; Kompetencje społeczne ; Kompetencje zawodowe ; Kompetencje osobiste ; Kompetencje menedżerskie ; Model kompetencyjny ; R. 2. SELEKCJA: Referencje - fakty i mity ; Rozmowa selekcyjna ; Testy kompetencji ; Kontrakt psychologiczny z pracownikiem ; Adaptacja pracownika w nowym miejscu pracy ; R. 3. MOTYWOWANIE DO DZIAŁANIA: Demotywatory w organizacji: Bezpośredni przełożony, Ukierunkowana praca, Współpraca i relacje w zespole, Osobista wartość pracy ; Teorie potrzeb ; Docenianie pracownika ; Poczucie własnej wartości ; Wartości osobiste ; R. 4. Rozwijanie pracowników: Rozwój zawodowy ; Rozwój kompetencji ; Proces rozwojowy: Cele biznesowe, Diagnoza, Cele rozwojowe, Wybór działań, Realizacja działań i kontrola postępów ; Coaching ; Mentoring ; R. 5. KOMUNIKACJA W BIZNESIE: Osoby w rozmowie ; Komunikacja oparta na potrzebach ; Bariery w komunikacji ; Komunikacja w codziennym zarządzaniu: Kontraktowanie zadań, Wyrażanie krytyki i niezadowolenia ; Przyjmowanie krytyki ; Zwracanie uwagi pracownikowi w obszarach delikatnych ; Odmawianie pracownikowi (awansu, podwyżki) ; Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych ; R. 6. Przywództwo i zarządzanie: Zarządzanie a przywództwo ; Model Coveya: Wizja, Dyscyplina, Pasja, Sumienie ; Czy przywództwa można się nauczyć? ; Przywództwo służebne ; Przywództwo empatyczne: Empatia dla samego siebie, Empatia dla innych ; Budowanie własnej wizji przywództwa ; Zarządzanie sytuacyjne ; Indywidualne ograniczenia w byciu przywódcą ; R. 7. TALENT W ZESPOLE: Identyfikacja talentów ; Talent a wysoki potencjał i predyspozycje ; Programy rozwojowe dla talentów ; Udział menedżera i jego odpowiedzialność w programach rozwoju talentów ; R. 8. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ZESPOLE: Niepowodzenia we wdrażaniu zmiany ; Reorientacja w zmianie ; Przebieg zmiany: Zaprzeczanie faktom, Opór i bunt, Eksperymenty i próby, Angażowanie i satysfakcja ; Komunikacja w zmianie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104465 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 190 stron : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 187-190.
R. I. Istota motywacji pracownika: 1. Pojęcie motywacji ; 2. Przypadek 1: Upragniony awans Jana ; 3. Proces motywacyjny w organizacji ; 4. Przypadek 2: Nie podoba się? Pięciu mam na twoje miejsce!!! ; 5. System motywacyjny w organizacji ; 6. Przypadek 3: Jak wejdziesz między wrony to... ; 7. Modele analizy motywacji pracowników: Modele potrzeb ; Modele procesu ; 8. Przypadek 4: Sprawiedliwa ocena pracownika ; R. II. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego: 1. Typ pracownika w organizacji ; 2. Przypadek 5: Sprawiedliwy podział pracy ; 3. Osobowość pracownika ; 4. Gotowość pracownika do działania ; 5. Inteligencja emocjonalna pracownika ; 6. Przypadek 6: Honor a życie zawodowe ; R. III. Rola wartości w procesie motywacyjnym: 1. Miejsce wartości w kulturze organizacyjnej ; 2. Podstawowe wartości w procesie motywowania ; 3. Przypadek 7: „Degrengolada", czyli zarządzanie przez chaos ; R.. IV. Metody analizy motywacji: 1. Analiza i pomiar systemu wartości pracowników ; 2. Analiza i pomiar poziomu zadowolenia oraz lojalności ; 3. Analiza i pomiar potrzeb pracowników ; 4. Analiza i pomiar motywatorów i de motywatorów ; 5. Analiza i pomiar poziomu motywacji osiągnięć ; 6. Analiza i pomiar właściwości pracy ; R. V. Rola przywództwa w procesie motywacyjnym: 1. Kodeks przywódcy w organizacji ; 2. Makiawelizm w procesie motywacyjnym ; 3. Analiza i pomiar przywództwa w organizacji ; 4. Przypadek 8: Tworzenie kultury małp ; R. VI. Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania: 1. Proces komunikacji interpersonalnej pracowników ; 2. Rodzaje komunikacji i efekt pierwszego wrażenia ; 3. Typy komunikacyjne pracownika ; 4. Analiza i pomiar klimatu organizacyjnego ; 5. Przypadek 9: Wyścig szczurów, czyli ranking pracowników ; R. VII. Rola pracy zespołowej w procesie motywowania: 1. Istota zespołów pracowniczych w organizacji ; 2. Proces budowania zespołów pracowniczych ; 3. Dobór pracowników do zespołów - role pracownicze ; 4. Prawdy dotyczące zespołów pracowniczych ; 5. Przypadek 10: Proces budowy zespołu ; R. VIII. Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania: 1. Konflikt interpersonalny - istota ; 2. Sposoby rozwiązywania konfliktów ; 3. Prawdy o zarządzaniu konfliktem ; 4. Przypadek 11: Konflikt interpersonalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110050 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie 4. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 134 strony : rysunki ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 131-134.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR i studentów nauk ekonomicznych.
1. ISTOTA MOTYWACJI PRACOWNICZEJ: 1.1. Pojęcie motywacji, 1.2. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego, 1.3. Proces motywacyjny, 1.4. System motywacyjny, 1.5. Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją ; 2. ISTOTNE UWARUNKOWANIA PROCESU MOTYWACYJNEGO: 2.1. Przywództwo w procesie motywowania, 2.2. Klimat organizacyjny, 2.3. Struktura zadań wykonywanych przez pracowników ; 3. PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA PROCESEM MOTYWOWANIA: 3.1. Analiza potencjału pracowniczego, 3.2. Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji, 3.3. Analiza poziomu zadowolenia pracowników, 3.4. Analiza klimatu organizacyjnego, 3.5. Analiza nastawień kadry kierowniczej, 3.6. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi ; 4. OCENA EFEKTYWNOŚCI PROCESU MOTYWACYJNEGO W ORGANIZACJI: 4.1. Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji, 4.2. Ocena efektywności procesu motywowania pracowników, 4.3. Mierniki efektywności procesu motywacyjnego, 4.4. Wartość procesu motywacyjnego, 4.5. Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111175 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(RRR - Rachunkowość)
Bibliografia na stronach 749-752, wykaz aktów prawnych na stronach 15-17. Indeks.
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń, kandydatów na biegłych rewidentów, menedżerów, pracowników służb finansowo-księgowych.
1. RACHUNKOWOŚĆ JAKO SYSTEM INFORMACYJNY: 1.1. Istota i znaczenie rachunkowości jako systemu informacyjnego, 1.2. Zasady rachunkowości, 1.3. Regulacje rachunkowości w Polsce na tle integracji z Unią Europejską, 1.4. Podmioty rachunkowości i obowiązujące je podstawy prawne, 1.5. Zakres przedmiotowy rachunkowości ; 2. KOSZTY DZIAŁALNOŚCI OPERACYJNEJ I ICH EWIDENCJA: 2.1. Istota kosztów, 2.2. Klasyfikacja kosztów działalności, 2.3. Ewidencja kosztów działalności operacyjnej, 2.4. Rozliczenia międzyokresowe kosztów ; 3. DŁUGO- I KRÓTKOTERMINOWE INWESTYCJE: 3.1. Pojęcie i klasyfikacja inwestycji, 3.2. Aktywa finansowe a instrumenty finansowe, 3.3. Aktywa pieniężne, 3.4. Niepieniężne aktywa finansowe w krajowych regulacjach rachunkowości, 3.5. Regulacje MSSF w zakresie aktywów finansowych, 3.6. Inwestycje niefinansowe ; 4. RZECZOWE AKTYWA TRWAŁE: 4.1. Istota, zakres i klasyfikacja rzeczowych aktywów trwałych, 4.2. Wycena środków trwałych, 4.3. Dokumentacja i ewidencja zmian w stanie środków trwałych, 4.4. Leasing środków trwałych, 4.5. Środki trwałe w budowie 5. WARTOŚCI NIEMATERIALNE I PRAWNE: 5.1. Itota i elementy wartości niematerialnych i prawnych, 5.2. Zasady wyceny wartości niematerialnych i prawnych, 5.3. Ewidencja zmian w stanie wartości niematerialnych i prawnych ; 6. ROZRACHUNKI WYNIKAJĄCE Z DZIAŁALNOŚCI OPERACYJNEJ: 6.1. Istota i cechy rozrachunków, 6.2. Klasyfikacja rozrachunków, 6.3. Wycena rozrachunków, 6.4. Odpisy aktualizujące należności i ich ewidencja, 6.5. Ogólne zasady ewidencji i dokumentacji rozrachunków, 6.6. Rozrachunki z odbiorcami i dostawcami, ich dokumentacja i ewidencja, 6.7. Rozrachunki publicznoprawne i ich księgowe ujęcie, 6.8. Ewidencja i dokumentacja rozrachunków z pracownikami, 6.9. Ujęcie rozrachunków w bilansie ; 7. ZOBOWIĄZANIA FINANSOWE: 7.1. Pojęcie i zakres zobowiązań finansowych, 7.2. Podstawowe zasady wyceny zobowiązań finansowych w świetle krajowych regulacji, 7.3. Kredyty bankowe, 7.4. Zaciągnięte pożyczki, 7.5. Zobowiązanie z tytułu wyemitowanych obligacji, 7.6. Zobowiązania wekslowe, 7.7. Instrumenty pochodne o charakterze zobowiązań, 7.8. Regulacje MSSF 9 w zakresie zobowiązań finansowych ; 8. REZERWY W RACHUNKOWOŚCI: 8.1. Rezerwy w teorii rachunkowości, 8.2. Rezerwy jako kategoria zobowiązań, 8.3. Regulacje dotyczące rezerw zawarte w ustawie o rachunkowości i krajowych standardach rachunkowości, 8.4. Rezerwy według MSSF, 8.5. Okoliczności tworzenia rezerw, 8.6. Wycena i ujęcie rezerw w bilansie, 8.7. Ogólne zasady ewidencji rezerw, 8.8. Rezerwa z tytułu odroczonego podatku dochodowego i jej ewidencja, 8.9. Tworzenie i ewidencja rezerw na świadczenia emerytalne i podobne, 8.10. Rodzaje pozostałych rezerw i ich ewidencja ; 9. OBRÓT MATERIAŁOWY: 9.1. Istota i klasyfikacja materiałów, 9.2. Wycena materiałów, 9.3. Dokumentacja i zasady ewidencji materiałów, 9.4. Ewidencja zwiększeń stanu i wartości materiałów, 9.5. Ewidencyjne ujęcie reklamacji zgłaszanych dostawcy materiałów, 9.6. Ewidencja rozchodu materiałów ; 10. OBRÓT TOWAROWY I JEGO EWIDENCYJNE UJĘCIE: 10.1. Istota, zakres i formy obrotu towarowego, 10.2. Szczeble obrotu towarowego i odpowiadający im system cen i marż, 10.3. Zasady wyceny towarów, 10.4. Ogólne zasady dokumentacji i ewidencji obrotu towarowego, 10.5. Ewidencja obrotu towarowego magazynowego, 10.6. Ewidencja obrotu tranzytowego ; 11. WYCENA I EWIDENCJA PRODUKTÓW PRACY: 11.1. Istota i zakres produktów pracy, 11.2. Zasady ustalania kosztu wytworzenia produktów, 11.3. Ewidencja produktów pracy ; 12. KONTRAKTY DŁUGOTERMINOWE: 12.1. Charakterystyka usług długoterminowych, 12.2. Koszty długoterminowych usług, 12.3. Przychody z długoterminowych umów, 12.4. Rozliczanie przychodów i kosztów niezakończonej usługi długoterminowej - kompleksowy przykład, 12.5. Regulacje MSSF 15 ; 13. PRZYCHODY: 13.1. Istota przychodów, 13.2. Klasyfikacja przychodów, 13.3. Zasady wyceny i ujmowania przychodów, 13.4. Ewidencja przychodów, 13.5. Rozliczenia międzyokresowe przychodów ; 14. REZULTATY FINANSOWE DZIAŁALNOŚCI JEDNOSTKI GOSPODARCZEJ: 14.1. Istota, zakres i rodzaje dokonań jednostki gospodarczej, 14.2. Wynik finansowy jako element kapitałów własnych jednostki gospodarczej, 14.3. Elementy wyniku finansowego w ujęciu typów działalności, 14.4. Sposoby ustalania wyniku finansowego, 14.5. Odroczony podatek dochodowy w rachunku wyników, 14.6. Zasady i ewidencja księgowa podziału wyniku finansowego netto ; 15. KAPITAŁY WŁASNE I ICH UJĘCIE W EWIDENCJI: 15.1. Pojęcie i znaczenie kapitału własnego, 15.2. Klasyfikacja kapitałów własnych, 15.3. Charakterystyka kapitałów własnych w spółkach kapitałowych, 15.4. Charakterystyka kapitałów własnych w spółkach osobowych, 15.5. Prezentacja kapitałów własnych w sprawozdaniu finansowym ; 16. INWENTARYZACJA AKTYWÓW I PASYWÓW: 16.1. Pojęcie inwentaryzacji, jej rodzaje, metody i terminy, 16.2. Dokumentacja inwentaryzacyjna, 16.3. Rozliczenie wyników inwentaryzacji, 16.4. Klasyfikacja, rozliczenie i ewidencja niedoborów inwentaryzacyjnych, 16.5. Rozliczenie i ewidencja nadwyżek inwentaryzacyjnych ; 17. SPRAWOZDANIE FINANSOWE JEDNOSTKI GOSPODARCZEJ - ZAKRES I ZASADY SPORZĄDZANIA: 17.1. Istota i regulacje prawne sprawozdawczości finansowej, 17.2. Cechy sprawozdania finansowego, 17.3. Klasyfikacja i wymogi formalne sprawozdania finansowego, 17.4. Sporządzanie sprawozdania finansowego, 17.5. Bilans, 17.6. Rachunek zysków i strat, 17.7. Rachunek przepływów pieniężnych, 17.8. Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym, 17.9. Informacja dodatkowa ; 18. SKONSOLIDOWANE SPRAWOZDANIE FINANSOWE: 18.1. Istota i rodzaje relacji kapitałowych, 18.2. Wymogi formalne sporządzania skonsolidowanych sprawozdań finansowych, 18.3. Etapy konsolidacji sprawozdań finansowych metodą pełną, 18.4. Różnica konsolidacyjna, 18.5. Pozostałe procedury konsolidacyjne w metodzie konsolidacji pełnej, 18.6. Metoda proporcjonalna konsolidacji sprawozdań finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliografia przy pracach.
CZĘŚĆ I. KIERUNKI I UWARUNKOWANIA ROZWOJU FIRM SEKTORA MŚP: Rozwój małych i średnich firm w świetle badań empirycznych. Kontekst strategiczny / Rafał Krupski ; Zachowania strategiczne małych przedsiębiorstw i ich uwarunkowania w aspekcie teoretycznym / Krzysztof Ćwik ; Organizacja w ruchu - droga rozwoju przedsiębiorstwa / Katarzyna Olejczyk-Kita ; Faza startowa jako strategiczny etap rozwoju przedsiębiorstwa / Marek Matejun ; Pozytywny potencjał organizacji w małych i średnich przedsiębiorstwach / Monika Chodorek ; Rola outsourcingu w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (wyniki badań) / Teresa Kraśnicka, Damian Kocot ; Polityka miejska a rozwój sektora MŚP / Danuta Stawasz, Dorota Sikora-Fernandez ; Sposoby pokonywania oporu pracowników wobec zmian w organizacji / Zdzisław Jasiński. CZĘŚĆ II. INSTRUMENTARIUM ZARZĄDZANIA W PROCESIE ROZWOJU MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW: Wykorzystanie modelu Greinera-Lepparda w diagnostyce rozwoju przedsiębiorstwa / Józef Machaczka, Krzysztof Machaczka ; Wykorzystanie modelu N. Churchilla i V. Lewis w formułowaniu strategii w małym przedsiębiorstwie / Julia Gorzelany-Plesińska ; Zastosowanie modelu Quinna-Camerona w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem / Małgorzata Machaczka ; Wykorzystanie koncepcji H.I. Ansoffa w rozwoju małego przedsiębiorstwa / Magdalena Gorzelany-Dziadkowiec ; Identyfikacja źródeł informacji wykorzystywanych w praktyce zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami / Bogdan Nogalski, Jarosław Karpacz ; Analiza przeżywalności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce przy użyciu semiparametrycznego modelu proporcjonalnego hazardu / Dariusz Szymański ; Zarządzanie progowe w małych i średnich przedsiębiorstwach / Wojciech Wdowiak. CZĘŚĆ III. PRZYKŁADY ZARZĄDZANIA ROZWOJEM MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW: Branżowe zrzeszenia małych przedsiębiorstw / Henryk Jagoda ; Strategie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z branży szkoleniowo-doradczej / Waldemar Walczak ; Celowość wykorzystania Lean Management w małych przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych / Bogdan Nogalski, Piotr Walentynowicz ; Zarządzanie wiedzą na przykładzie przedsiębiorstwa Alfa / Władysław Adam Janiak ; Analiza rozwoju firmy rodzinnej na przykładzie NICO Polska sp. z o.o / Ewa Kozień ; Zjawiska dysfunkcyjne i patologiczne w organizacjach sektora MŚP jako bariery ich rozwoju / Dagmara Lewicka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "UX strategy : how to devise innovative digital products that people want" 2015.
Na okładce i stronie tytułowej także nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly. Na stronie redakcyjnej także ISBN oryginału.
Indeks.
Dla projektantów UX lub UI, menedżerów produktu, członków zespołów projektowych.
Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać. Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX. Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku. Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości. Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach. Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami. [https://helion.pl/ksiazki/strategia-ux-jak-tworzyc-innowacyjne-produkty-cyfrowe-ktore-spotkaja-sie-z-uznaniem-rynku-jaime-levy,suxjti.htm#format/d, dostęp 20.08.2018]
1. Strategia UX - co to takiego? ; 2. Cztery elementy składowe strategii UX ; 3. Weryfikacja propozycji wartości ; 4. Badania na potrzeby analizy konkurencji ; 5. Analiza konkurencji ; 6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym ; 7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów ; 8. Partyzanckie badania z udziałem użytkowników ; 9. Projektowanie pod kątem konwersji ; 10. Stratedzy w swoim środowisku naturalnym ; 11. Na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Content : the atomic particle of marketing : the definitive guide to content" 2009.
Indeks.
Zwrot ku marketingowi treści ; Marketing treści versus strategia treści ; Media konwergentne ; Reklama natywna ; Struktura organizacyjna dla content marketingu ; Kultura treści ; Globalna strategia treści ; Marketing czasu rzeczywistego ; Oprogramowanie content marketingowe ; Efektywność content marketingu ; Kampanie kontekstowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielkie i te nieco mniejsze pytania psychologii / Wiesław Łukaszewski. - Wydanie nowe, rozszerzone. - Sopot : Smak Słowa, copyright 2015. - 560 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [497]-543. Indeksy.
Dla studentów psychologii i innych nauk społecznych, nauczycieli, lekarzy, menedżerów, polityków i rodziców.
R. 1 Kim jest człowiek jako przedmiot badań psychologicznych? ; R. 2 Czy psychologia może być zgodna ze zdrowym rozsądkiem? ; R. 3 Czy można poznać człowieka? Czy można poznać siebie samego? ; R. 4 Świadomość czy nieświadomość? ; R. 5 Kto tu rządzi: soma czy psyche? ; R. 6 Czy wystarczy, aby było dobre i ważne? Zapomniany wymiar estetyczny ; R. 7 Doświadczenie gatunku czy doświadczenie indywidualne? ; R. 8 Czy jesteśmy tylko dziećmi doświadczenia? ; R. 9 Dlaczego wszyscy chcą być inteligentni? ; R. 10 Czy język jest obrazem duszy? ; R. 11 Rozum czy emocje? ; R. 12 Talenty czy praca? ; R. 13 Wolność czy konieczność? Pan swojego losu czy ofiara losu? ; R. 14 Czy człowiek ma wiele twarzy? ; R. 15 Czy ludzie się zmieniają?
Fascynującą cechą człowieka jest jego ciekawość. Dociekanie istoty rzeczy. Umiejętność zadawania pytań. I poszukiwanie odpowiedzi. Ta książka przypomina o wielkich pytaniach stawianych w psychologii. Wielkich, a także tych nieco mniejszych. Pytaniach, na temat człowieka i świata, w którym ten człowiek żyje. Pytania nieraz przez lata pozostają te same, lecz odpowiedzi ulegają nieuchronnym zmianom. Zmienia się świat, który nas otacza, zmieniają się również metody badawcze i sposób myślenia badaczy, a ich najważniejsze ustalenia dotyczące tego, kim jesteśmy i jacy jesteśmy, znajdują się właśnie tu w tym tomie. [Smak Słowa, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113234 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Umysł lidera / Iwona Majewska-Opiełka. - Katowice : Wydawnictwo Aleksandria, 2022. - 1 płyta audio CD (11 godz. 45 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 11 godz 45 min.
Na okładce podtytuł: uczy, wspiera, podpowiada, inspiruje.
Czyta Jakub Kosiniak.
Nagranie w formacie mp3.
Menedżerowie, szczególnie na starcie, muszą szybko znaleźć się w nowej roli. Muszą zrozumieć o czym myślą, dokąd zmierzają, a przede wszystkim jak myślą i postępują. Ta książka słuchana w aucie, przed snem lub na nudnych spotkaniach to dobry wstęp do zrozumienia umysłu lidera. Prof. zw. dr hab. Janusz Strużyna Umysł lidera to książka, która po lekturze zostawia nieodpartą chęć działania i zdobywania szczytów. Autorka sugestywnie i w sposób łatwo przyswajalny pokazuje jak lepiej zarządzać zespołem, relacjami z ludźmi, jak efektywnie budować związki, ale przede wszystkim jak lepiej rozumieć siebie, wykorzystywać swoje zdolności oraz eliminować słabości. Treść książki poparta jest wieloma przykładami wziętymi z codziennej działalności firm polskich oraz zagranicznych. To doskonała książka dla kierowników, managerów, dyrektorów, słowem wszystkich, którzy chcą lepiej kierować zarówno wielkimi przedsiębiorstwami jak i kilkoma pracownikami. [Wydawnictwo Aleksandria, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1582/159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce / Michał Makowski. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie redakcyjnej rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza: 2021.
Bibliografia na stronach 213-214.
Dla decydentów, pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii.
R. I. Działania przygotowawcze w zakresie badań rynku: 1. Istota, elementy i uwarunkowania rynku ; 2. Charakterystyka i znaczenie badania rynku ; 3. Etapy projektowania badania rynku ; 4. Instrumenty pomiarowe w badaniach rynku ; R. II. Gromadzenie i wstępna prezentacja danych rynkowych: 1. Zbieranie danych empirycznych ; 2. Wstępne opracowanie materiału empirycznego ; 3. Podstawowa analiza statystyczna danych ; 4. Prezentacja i ocena przeprowadzonego badania ; R. III. Przegląd podstawowych metod analizy danych rynkowych: 1. Analiza zjawisk rynkowych w czasie ; 2. Analiza związków przyczynowo-skutkowych ; 3. Analiza przestrzenna rynku ; 4. Analiza udziałów rynkowych ; 5. Analiza elastyczności popytu rynkowego ; 6. Analiza aktywności marketingowej ; 7. Analiza techniczna rynku giełdowego ; 8. Analiza niezależności i zależności statystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Książka jest adresowana do każdego, kto chce ugruntować, pogłębić oraz rozwinąć swoją wiedzę i kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu. Korzystać może z niej praktycznie każdy: studenci, specjaliści, eksperci, menedżerowie, którym zależy na budowaniu, ulepszaniu i rozwijaniu swojej obecności online. Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki. Pod względem treści książka odpowiada obecnym międzynarodowym standardom w zakresie edukacji związanej z e-marketingiem. Oznacza to, że może ona być wykorzystywana jako podstawowy materiał na wszelkich zajęciach, warsztatach i szkoleniach związanych z marketingiem internetowym. [Wydawnictwo Poltext, 2018]
Grzegorz Mazurek, Wstęo ; Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 1. Strategia i planowanie e-marketingowe ; Jolanta Tkaczyk, R. 2. Konsument w internecie ; Michał Kot, R. 3. Badania marketingowe online ; Anna Miotk, R. 4. Mierzalność działań online ; Paweł Gruszecki, R. 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman, R. 6. Usługi interaktywne ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 7. Serwis WWW: oś komunikacji online ; Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec, R. 8. Projektowanie interfejsów ; Wojciech Szymański, R. 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) ; Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębnista, R. 10. Google AdWords i analityka webowa ; Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń, R. 11. Reklama internetowa ; Paweł Saka, R. 12. E-mail marketing ; Dagmara Plata-Alf, R. 13. Marketing Automation ; Szymon Lisowski, R. 14. Socjal media marketing ; Tomasz Woźniak, R. 15. Technologie mobilne w marketingu ; Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański, R. 16. Content marketing ; Magdalena Daniłoś, R. 17. Wideo marketing na YouTube ; Aleksander Winciorek, R. 18. Internet PR i influencer marketing ; Konrad Zach, R. 19. Personal branding ; Grzegorz Mazurek, R. 20. Przyszłość e-marketingu ; Grzegorz Mazurek, Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, wykresy kolorowe ; 25 cm.
Na stronie redakcyjnej: Wydanie w nowej szacie graficznej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Książka jest adresowana do każdego, kto chce ugruntować, pogłębić oraz rozwinąć swoją wiedzę i kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu. Korzystać może z niej praktycznie każdy: studenci, specjaliści, eksperci, menedżerowie, którym zależy na budowaniu, ulepszaniu i rozwijaniu swojej obecności online. Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki. Pod względem treści książka odpowiada obecnym międzynarodowym standardom w zakresie edukacji związanej z e-marketingiem. Oznacza to, że może ona być wykorzystywana jako podstawowy materiał na wszelkich zajęciach, warsztatach i szkoleniach związanych z marketingiem internetowym. [Wydawnictwo Poltext, 2018]
Grzegorz Mazurek, Wstęp ; Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 1. Strategia i planowanie e-marketingowe ; Jolanta Tkaczyk, R. 2. Konsument w internecie ; Michał Kot, R. 3. Badania marketingowe online ; Anna Miotk, R. 4. Mierzalność działań online ; Paweł Gruszecki, R. 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman, R. 6. Usługi interaktywne ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 7. Serwis WWW: oś komunikacji online ; Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec, R. 8. Projektowanie interfejsów ; Wojciech Szymański, R. 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) ; Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębnista, R. 10. Google AdWords i analityka webowa ; Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń, R. 11. Reklama internetowa ; Paweł Saka, R. 12. E-mail marketing ; Dagmara Plata-Alf, R. 13. Marketing Automation ; Szymon Lisowski, R. 14. Socjal media marketing ; Tomasz Woźniak, R. 15. Technologie mobilne w marketingu ; Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański, R. 16. Content marketing ; Magdalena Daniłoś, R. 17. Wideo marketing na YouTube ; Aleksander Winciorek, R. 18. Internet PR i influencer marketing ; Konrad Zach, R. 19. Personal branding ; Grzegorz Mazurek, R. 20. Przyszłość e-marketingu ; Grzegorz Mazurek, Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia na stronach 595-[605].
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu, menedżerów i pracowników agencji badawczych i przedsiębiorstw.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
Cz. I. Formułowanie celów i organizacja badań: 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych ; Cz. II. Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia: 2. System informacji marketingowej i organizacja badań, 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych, 4. Gromadzenie danych pierwotnych, 5. Badania marketingowe przez internet ; Cz. III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym: 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju, 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych, 9. Badania produktu, 10. Metody badania cen, 11. Badania systemu dystrybucji, 12. Badania skuteczności systemu komunikacji, 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business" 2014.
Dla liderów, menedżerów i konsultantów.
Książka Erin Meyer - współautorki bestsellera Gdy regułą jest brak reguł - o tym, jak radzić sobie z trudnościami komunikacyjnymi w świecie biznesu. Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami „kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić. Międzynarodowy bestseller, który pomaga pokonać niewidzialne granice w biznesie. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112770 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej