Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(66)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje naukowe
(17)
Poradniki i przewodniki
(10)
Czasopisma
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(76)
wypożyczone
(14)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(19)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(56)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(8)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(3)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Acker Mike
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bokszański Zbigniew (1940- )
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Chorób Roman
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Edwards Jim
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gelles David
(1)
Goldmann Martin
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kandefer-Winter Katarzyna
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kotowska Agata
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Krukowska Magdalena
(1)
Kubiak Hieronim (1934- )
(1)
Kuca Paweł (1975- )
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lubas Barbara
(1)
Lusińska Anna
(1)
Machura Witold
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mażul Ewa
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Miller Geoffrey (1965- )
(1)
Nadskakuła-Kaczmarczyk Olga (1982- )
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ogrocka Angelika
(1)
Oleksiuk Michał
(1)
Oruba Norbert
(1)
Otawska-Bojarska Agnieszka
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Piasny Beata
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Płatek Paweł (1975- )
(1)
Radosz Joanna (1992- )
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Reszuta Bartłomiej
(1)
Ryzov Igor' Romanovič
(1)
Sarama Maria
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Soukup Ruth
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łęcicki Grzegorz (1958- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(66)
Język
polski
(66)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
14-17 lat
(1)
Ekonomiści
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(18)
Marketing
(15)
Przedsiębiorstwo
(13)
Public relations
(12)
Środki masowego przekazu
(12)
Zarządzanie
(11)
Internet
(10)
Marketing polityczny
(10)
Media społecznościowe
(9)
Reklama
(9)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(8)
Innowacje
(7)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Gospodarka
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Socjotechnika
(6)
Marketing elektroniczny
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Marketing terytorialny
(5)
Nierówności społeczne
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Handel elektroniczny
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Klastry (ekonomia)
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Polityka
(4)
Rynek pracy
(4)
Sponsoring
(4)
Wzrost gospodarczy
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo
(3)
Celebryci
(3)
Dziennikarze
(3)
Ekorozwój
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Informacja
(3)
Jakość życia
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing narodowy
(3)
Menedżerowie
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Propaganda
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Rynek
(3)
Specjalna strefa ekonomiczna
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Sukces
(3)
Służba zdrowia
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Budżet państwowy
(2)
Budżety rodzinne
(2)
COVID-19
(2)
Content marketing
(2)
Dług publiczny
(2)
Energetyka
(2)
Etyka biznesu
(2)
Euroregiony
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gaz ziemny
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Image
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing partnerski
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Oświata
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka podatkowa
(2)
Polityka społeczna
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Płaca minimalna
(2)
Reklama społeczna
(2)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
2001-0
(9)
1989-
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Ukraina
(3)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Arktyka (region)
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Kaszuby
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Opracowanie
(9)
Materiały konferencyjne
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Monografia
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Blogi
(3)
Raport z badań
(3)
Reportaż
(3)
Audycje radiowe
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(32)
Media i komunikacja społeczna
(28)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Kultura i sztuka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm, studentów studiów podyplomowych.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce. [https://helion.pl/ksiazki/marketing-internetowy-w-google-pozycjonowanie-ads-analytics-dla-biznesu-e-commerce-marketerow-krzysztof-marzec-tomasz-trzoslo,maring.htm#format/d, dostęp 10.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Mit 1. PR to tylko spin, zasłony dymne i kłamstwa ; Mit 2. PR-owych rezultatów nie da się zmierzyć ; Mit 3. Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili ; Mit 4. Komunikaty prasowe wyszły z mody ; Mit 5. Media ignorują dobre wiadomości ; Mit 6. Korzyści z mediów społecznościowych nie przychodzą za darmo ; Mit 7. PR to blichtr, przyjęcia i błysk fleszy ; Mit 8. Ani się ważcie dzwonić do dziennikarzy ; Mit 9. W sieci można rozprzestrzenić wszystko ; Mit. 10. PR to branża dla ekstrawertyków ; Mit 11. PR to lek na całe zło ; Mit 12. Dobre produkty i odpowiedni ludzie sami się wypromują ; Mit 13. Im wyższa cena, tym lepsza jakość usług ; Mit 14. Rezultaty PR-owych działań pojawiają się od razu ; Mit 15. Konsumenci poszukują dialogu z markami ; Mit 16. Praca w strukturach wewnętrznych jest łatwiejsza ; Mit 17. Nie ma nic ważniejszego niż relacje z mediami ; Mit 18. Wysokość różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes / Wojciech Strózik. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2023. - 280 stron : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia i netografia na stronach [279]-280.
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału. Odkryj tajniki fascynującego świata podcastów i dowiedz się: ? od czego zacząć, ? jak wybrać odpowiedni temat, ? jakiego sprzętu użyć, ? na co zwracać uwagę ? jak skutecznie dotrzeć do słuchaczy, ? jak monetyzować podcastowe treści. Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań. Czas zrealizować swoje podcastowe marzenia! Nie przegap tej wyjątkowej okazji i sięgnij po książkę Podcast od podstaw już teraz. Na jej stronach znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć swoją podcastową przygodę. Nie czekaj. Zacznij działać już dzisiaj! [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Sprzedaż. Marketing.
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt. Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Biznes)
Bibliogr. s. [321]-334.
Istota i znaczenie odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw ; Pomiar odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw ; Wyznaczniki odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa ; Uzyskane wyniki oraz wnioski z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-99144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 133-[162].
Wydanie publikacji sfinansowane ze środków grantu Narodowego Centrum Nauki kod projektu: B1512000000652000, nr umowy: UMO-2014/15/B/HS4/00844
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. ISTOTA KAPITAŁU MARKI Z PERSPEKTYWY KONSUMENTA: Wprowadzenie ; 1. Kapitał marki - klasyczne ujęcia a współczesne propozycje ; 2. Związek konsumenta z marką jako zaawansowany składnik kapitału ; 3. Osobowość i samoujawnienie konsumenta jako determinanty związku z marką ; 4. Osobowość marki jako zaawansowany składnik kapitału - krytyka podejścia relacyjnego ; Podsumowanie ; R. II. SPECYFIKA KOMUNIKACJI MAREK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Wprowadzenie ; 1. Rodzaje treści w mediach społecznościowych - ujęcia tradycyjne i nowoczesne ; 2. Autentyczność i konflikt jako nowe kryteria podziału treści w mediach społecznościowych (wyniki analizy zawartości przekazów) ; 3. Czerwone, niebieskie, fioletowe i achromatyczne - nowa kategoryzacja zawartości przekazów w mediach społecznościowych ; Podsumowanie ; R. III. KAPITAŁ MARKI JAKO REZULTAT I JAKO CZYNNIK MEDIUJĄCY EFEKTY KOMUNIKACJI: Wprowadzenie ; 1. Budowanie kapitału marki za pomocą komunikacji opartej na przekazach fioletowych - moderująca rola wybranych cech osobowości konsumenta (eksperyment I) ; 2. Kapitał marki jako wskazówka heurystyczna ; 3. Wpływ kapitału marki na efekty przekazów fioletowych - moderująca rola wieku konsumenta (eksperyment II) ; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107892 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [95]-96.
1. Aspekty definicyjne public relations ; 2. Media relations - wyobrażenia a rzeczywistość ; 3. Kryzys a media ; 4. Praktyka komunikacji z mediami w samorządzie ; 5. Media relations w samorządzie terytorialnym w świetle badań ; 6. Misja Bielany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 299-315.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Gdański
R. 1. KOMUNIKOWANIE A MARKETING: 1. Komunikacja a komunikowanie i komunikowanie się - rozważania definicyjne ; 2. Komunikacja a marketing ; R. 2. KOMUNIKOWANIE A MARKETING SPOŁECZNY: 1. Marketing społeczny ; 2. Komunikowanie w marketingu społecznym ; R. 3. Komunikowanie społeczne za pomocą kampanii: 1. Kampanie społeczne -wybrane aspekty ; 2. Komunikowanie kampaniami a władza ; R. 4. MARKETING SPOŁECZNY I JEGO WYKORZYSTANIE W POLSKIEJ POLITYCE: 1. Marketing społeczny w komunikowaniu rządowym w Polsce ; 2. Wykorzystywanie w polskim komunikowaniu rządowym narzędzi marketingu społecznego ; R. 5. ANALIZA RZĄDOWYCH INFORMACYJNYCH KAMPANII SPOŁECZNYCH: 1. Problem, czyli tematyka kampanii ; 2. Nadawca, czyli działania Departamentu Pożytku Publicznego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w przedmiocie wolontariatu ; 3. Realizacja kampanii społecznej ; 4. Cel, hasło, czas i zasięg kampanii ; 5. Odbiorca, czyli grupy docelowe podstawowe i poboczne ; 6. 4P kampanii "Nigdy nie jest za późno, by spełniać marzenia" ; 7. Partnerstwo, czyli piąte P ; 8. Ocena kampanii i jej skuteczności ; R. 6. KAMPANIE SPOŁECZNE POLSKICH RZĄDÓW W LATACH 1994-2015. ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ: 1. Jak badać komunikowanie rządowe za pomocą informacyjnych kampanii społecznych, czyli założenia metodologiczne ; 2. Kampanie społeczne w służbie polskiego rządu w latach 1994-2015 -analiza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Speak & meet virtually : go from Zoom fatigue, online meeting boredom, and impersonal presentations to engaging, efficient, and empowering web conferencing" 2021.
Komunikacja wirtualna zagościła w naszym życiu na dobre. Czy jesteś gotów, aby wyróżnić się spośród tłumu? Ludzie i przedsiębiorstwa, które przystosowały się do nowych okoliczności i przeniosły swoje biznesy na wirtualne platformy, mają największe szanse na sukces. Nowa codzienność wiąże się z tym, że w związku ze zmieniającymi się sposobami interakcji oraz zanikającymi ograniczeniami geograficznymi pracownicy oczekują większej elastyczności. Przed firmami i jednostkami, które okazały się gotowe zainwestować w unowocześnienie swoich biznesów, pojawiły się nowe możliwości. Firmy, które przystosowały się do nowej rzeczywistości, zyskują przewagę nad konkurencją, która nie radzi sobie z technologią, ponieważ stają się atrakcyjne dla pracowników, którzy nie chcą powracać do swojej starej rutyny pracy przy biurku czy w boksie biurowym. Jednostki, które zainwestują w siebie i staną się mistrzami komunikacji wirtualnej, będą się wyróżniać na tle tłumu zadowalającego się miernością. W swojej najnowszej książce, "Sztuka prowadzenia spotkań wirtualnych", autor bestselleru "Jak przemawiać bez strachu" pokazuje, w jaki sposób pokonać bariery i przestać bać się nudnych i bezosobowych spotkań na Zoomie, przekonując, że każdy może nauczyć się prowadzić wydajne i inspirujące webinaria. Wcale nie jest za późno, abyś został „gwiazdą Zooma" - nie marnuj ani jednej minuty więcej na niewydajne i bezosobowe spotkania wirtualne! [https://cedewu.pl/Sztuka-prowadzenia-spotkan-wirtualnych-p3187, dostęp 29.09.2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111169 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [233]-251.
Streszczenie w języku angielskim.
Modele komunikacji w reklamie ; Postać w przekazie reklamowym ; Modele oddziaływania postaci w reklamie na odbiorcę ; Współczesna rola postaci w modelu komunikacji - wyniki badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108320 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie warto mieć złudzeń: wszyscy stajemy się ofiarami dezinformacji. Podejmujemy decyzje, opierając się na fałszywych danych, a nasze emocje falują zgodnie z interesami innych ludzi - choć najczęściej nie mamy o tym pojęcia. To przerażające, że żyjemy, nie wiedząc, czyje interesy właśnie zaspokajamy. Jednak wcale nie jesteśmy bezbronni. Zwłaszcza wtedy, gdy wiemy o tym, jak działa dezinformacja i kto za nią stoi. Książka Anny Mierzyńskiej rozwiewa złudzenia i daje narzędzia, by przeciwstawić się niszczącemu efektowi dezinformacji. To precyzyjna, wciągająca i poruszająca analiza internetowych manipulacji, które służą sianiu nienawiści, wywoływaniu i podsycaniu politycznych wojen i chaosu. Jak działa rosyjska propaganda i „soft war” towarzysząca napaści na Ukrainę? Jak stworzyć teorię spiskową i zmienić w zaraźliwy wirus? Jak za pomocą dezinformacji szczuć społeczeństwo przeciwko osobom LGBT? Autorka wprowadza nas głęboko w mechanizmy manipulacji. Jednocześnie gorąco zachęca czytelników - również tych zagubionych, zmęczonych, zaniepokojonych, a nawet obojętnych - do refleksji na temat naszego miejsca i naszych wyborów w świecie masowej dezinformacji. „Dezinformatorzy niszczą państwa zachodnie właśnie dlatego, że uderzają w ich podstawy. Jeśli chcemy żyć w spokojnym, stabilnym kraju, musimy zawalczyć o prawdę”, takim poważnym apelem kończy się "Efekt niszczący". [Agora, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111494, A-111554 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 10)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Żeńskie formy gramatyczne jako wyraz ideologii feministycznej w środkach społecznej komunikacji ; Kulturowy i medialny wizerunek osób niepełnosprawnych ; Wpływ mediów na kształtowanie się postaw, osobowości i relacji pomiędzy członkami rodziny. Zasadnicze problemy i możliwości ich rozwiązania ; Zagrożenia związane ze stanowiskiem pracy nauczyciela w polskiej szkole w środkach komunikacji społecznej online ; Oblicza brandingu ; Publikacje Wydawnictwa Naukowego SCRIPTORIUM, wydane w latach: 2010-2012
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, że firmy i organizacje mają swoje kolory? Mogą być czerwone, bursztynowe, pomarańczowe, zielone albo turkusowe. I nie, wcale nie chodzi o logo, które reprezentuje daną firmę czy organizację. Tajemnica tych barw tkwi w przyjętym stylu zarządzania. O tej typologii świat po raz pierwszy usłyszał w 2014 roku dzięki przełomowej publikacji Frederica Lalouxa zatytułowanej Reinventing Organizations. Według klasyfikacji zaproponowanej przez autora kolor przypisany organizacji odpowiada przyjętemu w niej modelowi zarządzania - opresyjnemu w organizacjach czerwonych, sformalizowanemu w bursztynowych, zmechanizowanemu w pomarańczowych, nastawionemu na dialog w zielonych oraz płaskiemu w turkusowych. Ta książka stanowi zbiór metod właściwych do zarządzania komunikacją w zależności od koloru firmy. Autorka, doradczyni i trenerka od wielu lat współpracująca z polskimi firmami, wskazuje w niej, jak zdefiniować dominującą barwę własnej organizacji. Podpowiada, jak określić preferowany styl komunikacji, zarówno organizacyjny, jak i osobisty, zwiększać efektywność i komfort pracy oraz zapobiegać niepożądanym zjawiskom (jałowe dyskusje, przemoc słowna czy mobbing). Co istotne, książka odnosi się do rodzimych realiów, a podane w niej przykłady różnych strategii radzenia sobie z problemami komunikacyjnymi pochodzą z życia - faktycznie wystąpiły w którejś z polskich firm lub organizacji. [Helion, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Między hiperracjonalizacją a technologizacją – o rudymentach społeczeństwa ponowoczesnego oraz ich konsekwencjach / Agata Kotowska ; Aktywny senior w późnej nowoczesności – Kolpingowski Klub Seniora / Martyna Rynkowska ; Polscy celebryci w początkowej fazie epidemii COVID-19 – analiza wybranych profili na Instagramie / Katarzyna Garwol ; Kształtowanie wizerunku marki globalnej na przykładzie przedsiębiorstwa The Coca-Cola Company, McDonald’s Corporation i Volvo Car Corporation / Małgorzata Jakubas ; Epidemia otyłości w świecie nadmiaru i niedoboru – przyczyny, stan faktyczny, konsekwencje / Klaudia Nawrot ; Społeczność lokalna wczoraj i dziś – dyskusja w dobie zmiany społecznej / Krystian Bieś ; Antyestetyka w body art – wokół sztuki czy wytwarzania społecznego wizerunku? / Agata Kotowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyrk polski / Dawid Krawczyk. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 237, [3] strony ; 23 cm.
(Reportaż)
Od Stalowej Woli po Słupsk: Dawid Krawczyk podąża śladem trzech kampanii wyborczych, by odkryć, jak wygląda prawdziwa rozpolitykowana Polska. Zjada kilogramy grillowanej kiełbasy, zapija je słodkimi napojami sokopodobnymi, jednym uchem słucha polityków, a drugim chwyta, co mówią ludzie w kolejkach do grilla, na wiejskich dożynkach, w eleganckich salach konferencyjnych. Obserwuje też tych, których omijają światła reflektorów, a bez których nie byłoby kampanii - sztabowców, szefów biur prasowych, ochroniarzy. Rozmawia z dziennikarzami. Jednak sielska atmosfera festynu skrywa głęboki mrok. Aby wygrać wybory, trzeba wskazać wroga, trzeba kogoś napiętnować i kogoś upodlić. Cynizm polityków trafia na podatny grunt powszechnych uprzedzeń. To historia, która dzieje się na naszych oczach. [Wydawnictwo Czarne, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
I. KONTEKSTY KOMUNIKOWANIA WIZUALNEGO: O komunikacji wizualnej / Jan Nuckowski ; Akademia, akademizm i awangardy / Piotr Głowacki ; Czerwone zygzaki po przekątnej kartki, czyli o sposobach budowy przekazu w obrazie / Beata Bigaj-Zwonek ; Autorska metoda konstruowania przestrzeni wirtualnej umożliwiająca percepcję przestrzeni otwartej (pejzaż, tło, otoczenie) / Dariusz Grzybowicz ; Mediatektura - architektura i przestrzeń medialne / Magdalena Pińczyńska ; O funkcji fotografii / Aleksandra Anzel, Magdalena Pińczyńska ; Ikoniczność w komunikowaniu / Paweł Przywara ; Neuroestetyczne podejście do komunikacji ze sztuką / Katarzyna Kogut ; Filozoficzne aspekty komunikacji wizualnej / Maciej Ulita. II. KOMUNIKOWANIE WIZUALNE W PRAKTYCE: Mistrzowskie wdrażanie strategii / Wiktor Siegel ; Kontrowersyjne okładki, czyli jak kontekst zmienia sztukę w skandal / Sylwester Zimon ; Zaangażowana społecznie komunikacja wizualna. Analiza zagadnienia na przykładzie organizacji Amnesty International / Anna Dudzińska ; Identyfikacja wizualna w brandingu narodowym - przykład Księstwa Liechtensteinu / Sławomir Gawroński ; Reklama zewnętrzna jako narzędzie komunikowania wizualnego / Rafał Polak ; Komunikowanie wizualne w promocji regionów turystycznych województw małopolskiego i śląskiego / Aneta Pawłowska, Krzysztof Groń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 205)
Tytuł równogległy: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Współfinansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (Uniwersytet Warszawski)
Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Monika Kaczmarek-Śliwińska, Od redaktorki naukowej. Słowem wprowadzenia ; Monika Kaczmarek-Śliwińska, From the scientific editor. A word of introduction (excerpt from the introduction to the monograph) ; Jerzy Olędzki, Synonimy profesjonalnego public relations to zawsze ludzka godność, sympatia i przyjaźń ; Jacek Barlik, Etyczny i społeczny wymiar public relations według Jerzego Olędzkiego ; Łukasz Przybysz, Złoty standard: realizacja standardów profesjonalnego public relations w kampaniach nagrodzonych w konkursie Złote Spinacze 2021 (Związek Firm Public Relations) ; Monika Kaczmarek-Śliwińska, Etyka public relations w perspektywie adeptów zawodu ; Hubert Kuliński, Dekada badań nad etyką public relations w trzech polskich czasopismach medioznawczych ; Anna Danuta Miotk, Pokonać infodemię. Przegląd postulatów środowiska naukowego podczas pandemii COVID-19 ; Natalia Żmuda, Odpowiedzialność marek w działaniach komunikacyjnych z wykorzystaniem influencerów w dobie pandemii COVID-19 ; Wojciech Dąbrówka, Prawne i etyczne aspekty media relations w warunkach pandemii ; Malwina Żuchniewicz, Od celebrytyzacji do autorytetów. Jak pandemia COVID-19 zmieniła media? ; Ksenia Wróblewska, Między Coroną a koronawirusem. Kryzys wizerunkowy piwa Corona w dobie pandemii koronawirusa ; Lech Wikaryjczyk, Prawne aspekty oznaczania przekazów reklamowych ; Iwona Grodź, Public relations a środowisko artystyczne (wstępny rekonesans).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 188-[210].
I. TRANSFORMACJA CYFROWA – DEFINICJE I POMIAR EFEKTÓW: 1. Cyfryzacja i transformacja cyfrowa – istota i pojęcia pokrewne ; 2. Pomiar i ocena efektów transformacji cyfrowej: Metody wielowymiarowej analizy porównawczej w badaniach poziomu ucyfrowienia ; Network Readiness Index ; Indeksy DESI i DII ; Indeks cyfryzacji sektorowej ; II. GOSPODARKA I SPOŁECZEŃSTWO W DOBIE TRANSFORMACJI CYFROWEJ: 1. Koncepcja Przemysł 4.0 a perspektywa marketingu ; 2. Transformacja w administracji ; 3. Procesy transformacyjne w usługach i działalności banków ; 4. Procesy transformacji w rolnictwie ; 5. Przemiany transformacyjne w społeczeństwie ; 6. Transformacja na rynku pracy ; III. BEZPIECZEŃSTWO I CYBERBEZPIECZEŃSTWO WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE: 1. Rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu 4.0 ; 2. Bezpieczeństwo struktur administracyjnych ; 3. Bezpieczeństwo w usługach i bankowości ; 4. Aspekty bezpieczeństwa w rolnictwie ; 5. Zagadnienie bezpieczeństwa społecznego ; 6. Bezpieczeństwo na rynku pracy ; IV. POZIOM UCYFROWIENIA PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka i dane ; 3. Intensywność korzystania z technologii cyfrowych przez przedsiębiorstwa w Polsce i w krajach UE 28 ; 4. Analiza porównawcza poziomu cyfryzacji przedsiębiorstw: Infrastruktura i umiejętności ; Strona internetowa i media społecznościowe ; Otwarte dane publiczne i usługi w chmurze ; Handel elektroniczny ; Systemy ERP, CRM, EZD oraz komunikatory internetowe ; Środki bezpieczeństwa ICT ; Ocena poziomu cyfryzacji na podstawie miernika syntetycznego stopnia II ; 5. Grupowanie przedsiębiorstw ; 5. SPOŁECZNO-EKONOMICZNE UWARUNKOWANIA UCZESTNICTWA W SPOŁECZEŃSTWIE CYFROWYM: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka i dane ; 3. Rozwarstwienie cyfrowe społeczeństwa w Polsce: Korzystanie z Internetu – informacja, komunikacja i rozrywka ; Korzystanie z e-usług i handel elektroniczny ; Umiejętności cyfrowe ; Bezpieczeństwo i ochrona prywatności ; Ocena poziomu uczestniczenia w społeczeństwie cyfrowym na podstawie miernika syntetycznego stopnia II ; 4. Społeczno-ekonomiczne determinanty dysproporcji umiejętności cyfrowych społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110732 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej