Reklama internetowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(7)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Hales Colin F
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Kinal Jarosław (1985- )
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Rykiel Zbigniew (1949- )
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Smaga Marta
(1)
Sztubecki Kamil
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Reklama internetowa
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2548)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1662)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1337)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1289)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(887)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(830)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. prac w jęz. ang.
Cz. I. MOŻLIWOŚCI CYBERŚWIATA - Rozdz. I. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań nad człowiekiem w cyberprzestrzeni: 1. Aktualność i ważność problematyki człowieka w cyberprzestrzeni, 2. Istota i charakterystyka cyberprzestrzeni, 3. Nowy wymiar terroryzmu w cyberprzestrzeni, 4. Podstawy teoretyczne edukacji medialnej i cyberprzestrzeni, 5. Założenia metodologiczne badań nad człowiekiem w cyberprzestrzeni; Rozdz. II. Edukacja medialna a cyberprzestrzeń: 1. Założenia edukacji czytelniczo-medialnej, 2. Edukacja czytelniczo-medialna jako program nauczania, 3. Szkolne centrum informacji, 4. Biblioteka szkolna jako centrum informacji; Rozdz. III. Nauka języków obcych w cyberprzestrzeni: 1. Założenia europejskie, 2. Przydatność edukacji językowej w cyberprzestrzeni, 3. Metody nauczania języków obcych, 4. Internetowe kursy języków obcych w Polsce; Rozdz. IV. Usługi bibliotek naukowych w dostarczaniu informacji elektronicznej w edukacji na odległość: 1. Polskie biblioteki cyfrowe (w wyborze), 2. Systemy elektronicznego dostarczania dokumentów; Rozdz. V. Reklama intemetowa, jej odbiorcy oraz kierunki rozwoju: 1. Charakterystyka reklamy internetowej, 2. Nowe strategie rozwoju reklamy, 3. Reklama internetowa a jej odbiorcy, 4. Oczekiwania odbiorców reklamy internetowej; Rozdz. VI. Możliwości robotyki we współczesnym świecie i edukacji: 1. Nowe technologie a społeczeństwo z perspektywy edukacji, 2. Znaczenie sztucznej inteligencji w procesie edukacji, 3. Roboty a futurystyczna wizja człowieka. Cz. II. ZAGROŻENIA CYBERŚWIATA - Rozdz. VII. Komunikatory internetowe zagrożeniem dla dzieci: 1. Istota komunikacji internetowej, 2. Kultura języka w sieci, 3. Komunikacja międzyludzka w dobie internetu, 4. Wpływ komunikatorów internetowych na dzieci, 5. Komunikatory internetowe - niebezpieczeństwem dla dzieci; Rozdz. VIII. Świat wirtualny - kreatorem rzeczywistości dziecka: 1. Teoretyczny kontekst cyberprzestrzeni - wirtualnej rzeczywistości, 2. Komputer łącznikiem ze światem wirtualnym, 3. Internet wirtualną otchłanią, 4. Świat wirtualny - sposobem na życie; Rozdz. IX. Media a problem uzależnień: 1. Istota i mechanizmy uzależnienia, 2. Media jako czynnik kształtowania osobowości uzależnionej, 3. Media jako obiekt uzależnień, 4. Kształtowanie uzależnionej osobowości we współczesnym systemie edukacyjnym, 5. Wychodzenie z uzależnień od mediów elektronicznych; Rozdz. X. Zagrożenia dla osób niepełnosprawnych związane z korzystaniem z mediów elektronicznych: 1. Zagrożenia dla zdrowia somatycznego i sprawności motorycznej osób niepełnosprawnych, 2. Zagrożenia dla dobrostanu i zdrowia psychicznego osób niepełnosprawnych; Rozdz. XI. Ryzyko uzależnień dzieci i młodzieży od mediów cyfrowych: 1. Istota i specyfika uzależnienia, 2. Rodzaje i charakterystyka uzależnień, 3. Przyczyny uzależnień, 4. Objawy i przebieg uzależnień; Rozdz. XII. Problem agresji i przemocy w multimediach elektronicznych - aspekty psychologiczne i etyczne: 1. Agresja i przemoc - wyjaśnienie terminologiczne, 2. Multimedia elektroniczne jako źródło agresji i przemocy, 3. Argumenty wskazujące na korzyści psychologiczno-społeczne związane z agresją i przemocą zawartą w przekazach multimedialnych, 4. Argumenty wskazujące na konsekwencje psychologiczno-społeczne związane ze zjawiskiem agresji i przemocy multimedialnej, 5. Pedagogiczny kontekst problemu agresji i przemocy zawartej w przekazach multimedialnych; Rozdz. XIII. Agresja w filmach rysunkowych dla dzieci - aspekty psychologiczne i pedagogiczne: 1. Psychologiczno-pedagogiczne ujęcie agresji w programach telewizyjnych, 2. Filmy animowane źródłem agresji, 3. Prezentowanie agresji w spotach reklamowych; Rozdz. XIV. Cyberpornografia i cyberseks: 1. Istota i specyfika cyberprzestępczości, 2. Pojęcie i charakterystyka przestępstw seksualnych, 3. Pornografia w internecie, 4. Cyberseks naturalnym elementem ciągle zmieniającej się rzeczywistości; Rozdz. XV. Gry i gierki w komunikacji społecznej. Informacyjne uwikłania i zależności: 1. Źródła, 2. Kręgi na powierzchni, 3. Pływanie w oceanie; Rozdz. XVI. Cyberterrorystyczna internetyzacja: 1. Klasyfikacja terroryzmu i miejsce zajmowane przez cyberterroryzm, 2. Cyberterroryzm i infoterroryzm, 3. Symulacje cyberterrorystyczne i próby ataku, 4. Rodzaje ataków cybernetycznych; Rozdz. XVII. Prawne aspekty przestępczości teleinformatycznej: 1. Przestępstwa przeciwko ochronie informacji, 2. Przestępstwa przeciwko mieniu prywatnemu i publicznemu, 3. Przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów, 4. Przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu powszechnemu w tym Rzeczpospolitej Polskiej, 5. Łamanie praw autorskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt.: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Indeks.
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań. [Wolters Kluwer Polska, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98285 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Video marketing nie tylko na YouTube / Magdalena Daniłoś. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2016. - 222, [1] s. : il. ; 14x21 cm.
(Onepress Exclusive)
Obraz wart więcej niż tysiąc słów Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Czujesz reklamowy potencjał tkwiący w dobrze nakręconym video? „No tak, ale emisja spotów reklamowych w telewizji sporo kosztuje” - pomyślisz pewnie i będziesz mieć rację. Ale kto powiedział, że chodzi o telewizję? Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości marki. Musisz tylko wiedzieć, jak to robić, czyli jak za pomocą krótkiego materiału opowiedzieć historię marki w sposób, który porwie odbiorcę i sprawi, że będzie on chciał podzielić się nią ze znajomymi. O tym właśnie jest ta książka. [Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104051 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. Okręgowej Spółdzielni Telefonicznej w Tyczynie (s. 164-172) i woj. podkarpackiego (s. 173-181, 392-398).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., słowac.
Rozdz. 1. SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE I JEGO ROZWÓJ: Modernizacja refleksyjna kapitału ludzkiego a efektywność wykorzystania zasobów pracy w społeczeństwie informacyjnym ; Przedmiot i mechanizmy walki informacyjnej w erze społeczeństwa informacyjnego ; Społeczeństwo informacyjne w Europie - istota i siły sprawcze ; Metody pomiaru dysproporcji w dostępie do technologii informacyjno-komunikacyjnych ; Wybrane aspekty funkcjonowania społeczeństwa informacyjnego ; Społeczeństwo informacyjne społeczeństwem innowacyjnym ; Regionalne zróżnicowanie wskaźników rozwoju gospodarki informacyjnej w Polsce. Rozdz. 2. DETERMINANTY ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Now Economy jako determinanta rozwoju społeczeństwa informacyjnego ; Usługi publiczne - determinanta rozwoju społeczeństwa informacyjnego ; Wykorzystanie technologii teleinformatycznych w aspekcie statystycznych testów niezależności ; Rynek telefonii komórkowej w Polsce - tendencje i prognozy. Rozdz. 3. REGIONALNE ASPEKTY ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: The role of ICT in regional development ; Forming international joint ventures in the territory of Slovak republic ; Społeczeństwo informacyjne a rozwój regionalny. Doświadczenia Finlandii ; Wybrane aspekty budowania społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy na przykładzie województwa zachodniopomorskiego ; Transfer i alokacja wiedzy w sferze B+R w regionie łódzkim ; Funkcjonalność stron internetowych samorządów lokalnych Mazowsza a stopień urbanizacji ; Rola spółdzielni telefonicznych w rozwoju rynku telekomunikacyjnego na Podkarpaciu ; Rozwój społeczno-gospodarczy województwa podkarpackiego a transformacja do społeczeństwa informacynego ; Zarządzanie informacją w agroturystyce na przykładzie województwa małopolskiego ; Wykorzystanie witryn internetowych przez samorząd terytorialny gmin wiejskich w rejonach atrakcyjnych turystycznie ; Powszechny dostęp do informacji o WPR - szansą rozwoju obszarów wiejskich. Rozdz. 4. GOSPODARKA OPARTA NA WIEDZY: Miejsce gospodarki opartej na wiedzy w nowej gospodarce ; Stan procesów zarządzania wiedzą w wybranych przedsiębiorstwach regionu opolskiego ; Zarządzanie organizacjami non-profit w warunkach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy ; Zarządzanie wiedzą w korporacjach transnarodowych ; Innowacyjność jako warunek rozwoju gospodarki opartej na wiedzy ; Zarządzanie wiedzą w społeczeństwie informacyjnym ; Wykształcenie jako czynnik różnicujący pozycję na rynku pracy w gospodarce opartej na wiedzy ; Informacja i wiedza w rozwoju gospodarki. Rozdz. 5. WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W GOSPODARCE: Main fields of application of business intelligence within business management [w jęz. słowac.] ; Znaczenie informacji w zarządzaniu łańcuchem dostaw ; Społeczeństwo informacyjne a logistyczne sieci dostaw ; Wykorzystanie nowoczesnych technologii w przedsiębiorstwach usługowych ; Sposoby koordynacji sieci międzyorganizacyjnych ; Zarządzanie podmiotem a outsourcing rachunkowości ; Podpis elektroniczny w zarządzaniu procesami gospodarczymi ; Program finansowo-księgowy narzędziem e-zarządzania firmą (na przykładzie programu "Symfonia") ; Knowledge management and information technologies in Slovak construction enterprises ; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w ugrupowaniach gospodarczych ; The influence of non-transactional products on the income structure of enterprises in the Web economy ; SEO podstawą e-reklamy polskich mikroprzedsiębiorstw ; Ochrona konsumenta w świetle zawarcia umowy na odległość ; Negocjacje jako narzędzie uczenia się organizacji ; Miejsce współczesnych technologii w bankowości elektronicznej ; Wpływ wiedzy, informacji i doradztwa na kształtowanie procesów decyzyjnych producentów rolnych z Podkarpacia ; Aktywność informacyjna w środowisku wirtualnym. Rozdz. 6. SYSTEMY INFORMACYJNE I NARZĘDZIA INFORMATYCZNE: Bezpieczeństwo outsourcingu IT ; Analiza źródeł ryzyka w procesach tworzenia oprogramowania e-commerce Porównanie kosztów i efektywności wybranych metod zapewnienia niezawodności systemów informatycznych ; Narzędzia informatyczne w liniowym i nieliniowym zarządzaniu projektami ; Odwołania cykliczne jako narzędzie rozwiązywania problemów decyzyjnych ; Informacja a zarządzanie ryzykiem ; Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie ryzykiem ; Wybrane możliwości zastosowań środowisk wizualizacji trójwymiarowej WEB3D (VRML, X3D, Qtvr) w edukacji, sztuce, medycynie oraz w przemyśle i biznesie. Rozdz. 7. EDUKACJA W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rola marketingu wiedzy w edukacji ekonomicznej społeczeństwa informacyjnego ; Systemy e-handlu - porównanie szkolenia wspieranego platformą e-learningową oraz studiów podyplomowych prowadzonych trybem blended learning ; Znaczenie i kierunki rozwoju szkolnictwa wyższego w erze społeczeństwa informacyjnego ; Nauczanie technologii informatycznych w dobie społeczeństwa informacyjnego ; Dostępność i zakres wykorzystania Internetu przez młodzież licealną ; Korzystanie z Internetu przez uczniów klas VI publicznych szkół podstawowych w gminie Ostrowiec Świętokrzyski ; Możliwość szybkiego przeszkolenia osób bezrobotnych do zdawania egzaminu ECDL (na przykładzie różnych grup wiekowych). Rozdz. 8. MEDIA, TECHNOLOGIE INFORMACYJNE, KOMUNIKACJA SPOŁECZNA: Komunikacja spółki z jej interesariuszami a technologia komputerowa ; Radio w warunkach rozwoju technologii informacyjnej i komunikacyjnej ; Nowe media w służbie propagandy. Gospodarcze i pozagospodarcze wykorzystanie nowych mediów ; Internet w Public Relations ; Komunikacja jako czynnik motywująco-inspirujący.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
DAMIAN SAŁKOWSKI, R. 1. REKLAMA W WYSZUKIWARKACH: Wyszukiwarka jako źródło reklamy ; Rynek wyszukiwarek w Polsce ; Dlaczego reklama w wyszukiwarce jest skuteczna ; Formy reklamy w wyszukiwarce ; DAMIAN SAŁKOWSKI, R. 2. GOOGLE ADWORDS: Czym jest Google AdWords ; Elementy programu AdWords ; Czy AdWords jest dla mnie? ; Wady i zalety AdWords ; Ile kosztuje AdWords? ; Jak zacząć z AdWords? ; Najczęstsze błędy ; DAMIAN SAŁKOWSKI, R. 3. SEO: Czym jest SEO? ; Podstawy SEO ; Czy SEO jest dla mnie? ; Wady i zalety SEO ; Ile kosztuje SEO? ; Jak zacząć SEO? ; Najczęstsze błędy w SEO ; ŁUKASZ KĘPIŃSKI, R. 4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: Czym są media społecznościowe ; Nie bój się nieświeżych kurczaków! ; Budować własną społeczność czy korzystać z gotowych ; Czemu Facebook jest najważniejszy? ; O co tak naprawdę chodzi na Facebooku ; EdgeRank ; Koligacja ; Waga ; Odstęp czasu ; Fan page to strona WWW ; Kiedy publikować ; Strategia social media ; Zakładamy fan page ; Jak promować posty ; MARCIN KORDOWSKI, R. 5. CONTENT MARKETING: Wstęp ; Big Picture i efekty uboczne ; Do kogo będziemy mówić i w jakim języku ; Kanały dystrybucji ; Cele ; Wybór persony ; KAMIL SZTUBECKI, R. 6. KATALOGI FIRM: Trochę historii ; Zrozumieć Yellow Pages ; Wady Yellow Pages ; Miejsce Yellow Pages we współczesnym marketingu ; Yellow Pages — kompleksowy dostawca usług marketingowych ; Wybór oferty Yellow Pages ; Panorama Firm ; Polskie Książki Telefoniczne - Pkt.pl ; Firmy.net ; Porównanie ofert i wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm, studentów studiów podyplomowych.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce. [https://helion.pl/ksiazki/marketing-internetowy-w-google-pozycjonowanie-ads-analytics-dla-biznesu-e-commerce-marketerow-krzysztof-marzec-tomasz-trzoslo,maring.htm#format/d, dostęp 10.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wydanie 2. poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 236 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google ; 2. Google Search Console ; 3. Google Moja Firma ; 4. Optymalizacja sklepu ; 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing ; 6. Google Ads (dawniej AdWords) ; 7. Google Analytics ; Lista blogów, Minisłowniczek, Google Data Studio, Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Digital advertising" 2009.
Na okładce: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych.
Na stronie redakcyjnej ISBN wydania oryginału: 978-1-137-49433-7 oraz 978-1-137-49434-4.
Bibliografia na stronach 297-[306].
I. MEDIA CYFROWE: MOŻLIWOŚCI WCZEŚNIEJ NIEOSIĄGALNE: 1. Czym jest reklama cyfrowa? ; 2. O czym jest ta książka? ; II. HISTORIA I ZAKRES DZIAŁANIA REKLAMY CYFROWEJ: 1. Historia reklamy cyfrowej ; 2. Reklama cyfrowa: kwestia skali ; 3. Ogólny obraz praktyki reklamy cyfrowej ; 4. Kontekst cyfrowy ; 5. Agencje cyfrowe ; 6. Wiodące media cyfrowe ; 7. Kluczowe dyskusje w Świecie Reklamy ; 8. Automatyzacja w reklamie: a co z kreatywnością? ; 9. Blokowanie reklam ; 10. Prywatność ; 11. Kultura promocyjna ; 12. Konwergencja ; 13. W stronę social ; 14. Cyfrowy sprzeciw ; 15. Podsumowanie ; . III. JAK TO DZIAŁA: STANDARDOWE MEDIA CYFROWE: 1. Reklama w wyszukiwarkach ; 2. Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) ; 3. Display advertising ; 4. Zakup bezpośredni ; 5. Sieci reklamowe ; 6. Zakup poprzez ad Exchange ; 7. Kupno poprzez programmatic i real-time bidding (RTB) ; 8. Programmatic ; 9. Mobile display ; 10. Ogłoszenia ; 11. Podsumowanie ; IV. JAK TO DZIAŁA: NIESTANDARDOWE MEDIA CYFROWE: 1. In-game advertising i advergaming ; 2. In-game advertising - reklama w grach komputerowych ; 3. Advergaming ; 4. Grywalizacja ; 5. Media społecznościowe ; 6. Reklama w mediach społecznościowych ; 7. Reklama płatna a shared/earned media ; 8. Podsumowanie ; V. KREATYWNOŚĆ: 1. Kontekst branżowy ; 2. Pomysły (big i small ideas) ; 3. Storytelling ; 4. Kreatywność jest ważna, ale czym ona tak naprawdę jest? ; 5. Doświadczenie ; 6. Koncepcje sensoryczno-afektywne ; 7. Empatia, sytuacja i umiejscowienie ; 8. Culture hacking: kombinacje ; 9. Eksploracja ; 10. Transformacje ; 11. Podsumowanie ; 12. Podstawowe zasady kreatywności ; VI. NON-INTERRUPTIVE: UWAGA, AUTENTYCZNOŚĆ I REKLAMA NATYWNA: 1. Odbiorcy ; 2. Odbiorcy interaktywni ; 3. Pozyskiwanie uwagi ; 4. Influencerzy ; 5. Reklama natywna: przykład BuzzFeed ; 6. Branded entertainment ; 7. Virality ; 8. Metryka wciąż ma znaczenie ; 9. Możliwości wirtualnej rzeczywistości 2.0 ; 10. Podsumowanie ; VII. MEDIA HACKING: 1. Wymagania w zakresie media Hawking ; 2. Przykład kreatywnego media hacking: B-Reel ; 3. Hacked media i reinterpretacje historii ; 4. Mixed reality i trans media ; 5. Rola zabawy ; 6. Kluczowe terminy ; 7. Podsumowanie ; VIII. BLOKOWANIE REKLAM I NIEUCZCIWOŚĆ: ZAGROŻENIA DLA REKLAMY: 1. Web adblocking ; 2. AdBlock Plus ; 3. Mobile adblocking ; 4. Anti-adblocking ; 5. Uciekanie się do oszustwa ; 6. Podsumowanie ; IX. REKLAMA ADRESOWANA DO DZIECI: PRZEPISY I ETYKA MEDIÓW CYFROWYCH: 1. Badanie etyki w reklamie ; 2. Prawodawstwo i samoregulacja ; 3. Samoregulacja w Wielkiej Brytanii ; 4. Czy dzieci dorastają zbyt szybko? Raport Baileya ; 5. Magiczny moment zrozumienia kontekstu internetowego ; 6. Advergames ; 7. Kanały na YouTubie: przykład AmazingPhil ; 8. Podsumowanie ; X. TECHNIKI REKLAMOWE: ANALITYKA, BIG DATA, PROFILOWANIE I TOŻSAMOŚĆ: 1. Wczoraj: korzenie analityki w reklamie ; 2. Kontekst big data ; 3. Dwudziesty pierwszy wiek: dane i korelacja ; 4. Big data i reklama ; 5. Profilowanie i tożsamość ; 6. Analityka społeczna ; 7. Tekst ; 8. Obraz ; 9. Marketing skierowany do naszych wirtualnych osobistych asystentów (VPA) ; 10. Podsumowanie ; XI. MEDIA EMPATYCZNE: EMOTIVEILLANCE I PRZYSZŁOŚĆ REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ: 1. Billboardy wrażliwe na emocje ; 2. Sztuczna inteligencja ; 3. Tam na Wimbledonie ; 4. Teorie podejść emocjonalnych ; 5. Emotiveillance ; 6. Media empatyczne ; 7. Niepokojący czynnik: bliskość bez wzajemności ; 8. Podsumowanie ; XII. PRYWATNOŚĆ: PRZYKŁAD APLIKACJI MOBILNYCH NA ANDROID: 1. Test praktyczny ; 2. Co jest śledzone? ; 3. Pliki Cookiem ; 4. Definiowanie prywatności: być pozytywnym ; 5. Prywatność: interakcje, oczekiwania i protokół ; 6. Śledzenie i reklama w aplikacjach mobilnych na Android ; 7. Zaufanie ; 8. Zgoda ; 9. Opt-in/opt-out ; 10. Kontekst prawny ; 11. Branża reklamowa pod kontrolą organów amerykańskiej inwigilacji rządowej bez jej zgody ; 12. Podsumowanie ; XIII. PODSUMOWANIE: MIĘDZY SZTUKĄ A NAUKĄ W REKLAMIE: 1. Wzniosłość danych ; 2. Riposta kreatywnych ; 3. Podwójne złudzenie ; 4. Czy sztuczna inteligencja kiedykolwiek stworzy Holidays are coming dla Coca-Coli? ; 5. Poza pokusą: kreatywność algorytmiczna ; 6. Napędzanie maszyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108440 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jarosław Kinal, Zbigniew Rykiel - Przedmowa. Wirtualność jako realność. Wojciech Retkiewicz - Przestrzenna natura cyberprzestrzeni. Katarzyna Sobczak - Tożsamość czy tożsamości? „Ja” w świecie cyberrealnym. Renata Dopierała - Ekspresja „Ja” w sieci – wymiar prywatny i emocjonalny. Łucja Kapralska - Etnosieć. Internet jako przestrzeń społeczna grup etnicznych. Michał Wójcik - Reprodukcja nierówności społecznych w kontekście upow­szech­nienia internetu. Justyna Krasowska - Pornografizacja wizerunku kobiet w mediach i jej wpływ na kreację wizerunku przez nastolatki na portalu fotka.pl. Gabriela Brzozowska - Sztuki plastyczne w ujęciu socjologizmu estetycznego. Agnieszka Chwiałkowska - Znaczenie mediów społecznościowych w marketingu relacji na tle innych kanałów komunikacji z klientem. Aleksandra Ciejka - Nowe formy reklamowania w internecie. Studium badań nad zja­wiskiem "trendsettingu". Monika Gruba - Kreowanie stylu w sieci na przykładzie działalności polskich blogerek. Jarosław Kinal - Nowe przestrzenie reklamowe w internecie. Rafał Waśko - Efekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowej. Marcin Lustofin - Nowe media a sfera publiczna. Rewitalizacyjny potencjał inter­netu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102328 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej