Jankowiak Karolina
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Jankowiak Karolina
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Reklama internetowa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Digital advertising" 2009.
Na okładce: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych.
Na stronie redakcyjnej ISBN wydania oryginału: 978-1-137-49433-7 oraz 978-1-137-49434-4.
Bibliografia na stronach 297-[306].
I. MEDIA CYFROWE: MOŻLIWOŚCI WCZEŚNIEJ NIEOSIĄGALNE: 1. Czym jest reklama cyfrowa? ; 2. O czym jest ta książka? ; II. HISTORIA I ZAKRES DZIAŁANIA REKLAMY CYFROWEJ: 1. Historia reklamy cyfrowej ; 2. Reklama cyfrowa: kwestia skali ; 3. Ogólny obraz praktyki reklamy cyfrowej ; 4. Kontekst cyfrowy ; 5. Agencje cyfrowe ; 6. Wiodące media cyfrowe ; 7. Kluczowe dyskusje w Świecie Reklamy ; 8. Automatyzacja w reklamie: a co z kreatywnością? ; 9. Blokowanie reklam ; 10. Prywatność ; 11. Kultura promocyjna ; 12. Konwergencja ; 13. W stronę social ; 14. Cyfrowy sprzeciw ; 15. Podsumowanie ; . III. JAK TO DZIAŁA: STANDARDOWE MEDIA CYFROWE: 1. Reklama w wyszukiwarkach ; 2. Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) ; 3. Display advertising ; 4. Zakup bezpośredni ; 5. Sieci reklamowe ; 6. Zakup poprzez ad Exchange ; 7. Kupno poprzez programmatic i real-time bidding (RTB) ; 8. Programmatic ; 9. Mobile display ; 10. Ogłoszenia ; 11. Podsumowanie ; IV. JAK TO DZIAŁA: NIESTANDARDOWE MEDIA CYFROWE: 1. In-game advertising i advergaming ; 2. In-game advertising - reklama w grach komputerowych ; 3. Advergaming ; 4. Grywalizacja ; 5. Media społecznościowe ; 6. Reklama w mediach społecznościowych ; 7. Reklama płatna a shared/earned media ; 8. Podsumowanie ; V. KREATYWNOŚĆ: 1. Kontekst branżowy ; 2. Pomysły (big i small ideas) ; 3. Storytelling ; 4. Kreatywność jest ważna, ale czym ona tak naprawdę jest? ; 5. Doświadczenie ; 6. Koncepcje sensoryczno-afektywne ; 7. Empatia, sytuacja i umiejscowienie ; 8. Culture hacking: kombinacje ; 9. Eksploracja ; 10. Transformacje ; 11. Podsumowanie ; 12. Podstawowe zasady kreatywności ; VI. NON-INTERRUPTIVE: UWAGA, AUTENTYCZNOŚĆ I REKLAMA NATYWNA: 1. Odbiorcy ; 2. Odbiorcy interaktywni ; 3. Pozyskiwanie uwagi ; 4. Influencerzy ; 5. Reklama natywna: przykład BuzzFeed ; 6. Branded entertainment ; 7. Virality ; 8. Metryka wciąż ma znaczenie ; 9. Możliwości wirtualnej rzeczywistości 2.0 ; 10. Podsumowanie ; VII. MEDIA HACKING: 1. Wymagania w zakresie media Hawking ; 2. Przykład kreatywnego media hacking: B-Reel ; 3. Hacked media i reinterpretacje historii ; 4. Mixed reality i trans media ; 5. Rola zabawy ; 6. Kluczowe terminy ; 7. Podsumowanie ; VIII. BLOKOWANIE REKLAM I NIEUCZCIWOŚĆ: ZAGROŻENIA DLA REKLAMY: 1. Web adblocking ; 2. AdBlock Plus ; 3. Mobile adblocking ; 4. Anti-adblocking ; 5. Uciekanie się do oszustwa ; 6. Podsumowanie ; IX. REKLAMA ADRESOWANA DO DZIECI: PRZEPISY I ETYKA MEDIÓW CYFROWYCH: 1. Badanie etyki w reklamie ; 2. Prawodawstwo i samoregulacja ; 3. Samoregulacja w Wielkiej Brytanii ; 4. Czy dzieci dorastają zbyt szybko? Raport Baileya ; 5. Magiczny moment zrozumienia kontekstu internetowego ; 6. Advergames ; 7. Kanały na YouTubie: przykład AmazingPhil ; 8. Podsumowanie ; X. TECHNIKI REKLAMOWE: ANALITYKA, BIG DATA, PROFILOWANIE I TOŻSAMOŚĆ: 1. Wczoraj: korzenie analityki w reklamie ; 2. Kontekst big data ; 3. Dwudziesty pierwszy wiek: dane i korelacja ; 4. Big data i reklama ; 5. Profilowanie i tożsamość ; 6. Analityka społeczna ; 7. Tekst ; 8. Obraz ; 9. Marketing skierowany do naszych wirtualnych osobistych asystentów (VPA) ; 10. Podsumowanie ; XI. MEDIA EMPATYCZNE: EMOTIVEILLANCE I PRZYSZŁOŚĆ REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ: 1. Billboardy wrażliwe na emocje ; 2. Sztuczna inteligencja ; 3. Tam na Wimbledonie ; 4. Teorie podejść emocjonalnych ; 5. Emotiveillance ; 6. Media empatyczne ; 7. Niepokojący czynnik: bliskość bez wzajemności ; 8. Podsumowanie ; XII. PRYWATNOŚĆ: PRZYKŁAD APLIKACJI MOBILNYCH NA ANDROID: 1. Test praktyczny ; 2. Co jest śledzone? ; 3. Pliki Cookiem ; 4. Definiowanie prywatności: być pozytywnym ; 5. Prywatność: interakcje, oczekiwania i protokół ; 6. Śledzenie i reklama w aplikacjach mobilnych na Android ; 7. Zaufanie ; 8. Zgoda ; 9. Opt-in/opt-out ; 10. Kontekst prawny ; 11. Branża reklamowa pod kontrolą organów amerykańskiej inwigilacji rządowej bez jej zgody ; 12. Podsumowanie ; XIII. PODSUMOWANIE: MIĘDZY SZTUKĄ A NAUKĄ W REKLAMIE: 1. Wzniosłość danych ; 2. Riposta kreatywnych ; 3. Podwójne złudzenie ; 4. Czy sztuczna inteligencja kiedykolwiek stworzy Holidays are coming dla Coca-Coli? ; 5. Poza pokusą: kreatywność algorytmiczna ; 6. Napędzanie maszyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108440 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej