Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(214)
Forma i typ
Książki
(214)
Publikacje dydaktyczne
(45)
Publikacje fachowe
(30)
Publikacje naukowe
(22)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(237)
wypożyczone
(19)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(87)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(134)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(8)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(7)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(6)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(10)
Garbarski Lechosław
(7)
Mruk Henryk
(6)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Sznajder Andrzej
(5)
Baran Radosław
(4)
Belka Marek (1952- )
(4)
Januszewska Małgorzata
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Davies Peter
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(2)
Buczyńska Barbara
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gratton Chris (1948- )
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hereźniak Marta
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Payne Adrian
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Przybyłowski Krzysztof
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimon Grzegorz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bartyzel Joanna
(1)
Bernat Małgorzata
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brodowicz Maciej
(1)
Budziński Franciszek (1923-1999)
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(1)
Chyliński Marek
(1)
Cieśla Stefan
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Curtis Tony (1945- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Datko Marek
(1)
Dejtrowski Tomasz
(1)
Deszczyński Bartosz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doliński Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(84)
1990 - 1999
(62)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(208)
Język
polski
(202)
angielski
(1)
włoski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(38)
Menedżerowie
(13)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Projektanci mody
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Oficerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Studenci
(1)
Temat
Marketing
(105)
Zarządzanie
(31)
Przedsiębiorstwo
(18)
Turystyka
(15)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Reklama
(9)
Rynek
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Promocja handlowa
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
Usługi
(7)
Banki
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Decyzje
(5)
Hotelarstwo
(5)
Innowacje
(5)
Marketing polityczny
(5)
Organizacja
(5)
Public relations
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Ceny
(4)
Internet
(4)
Marketing międzynarodowy
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Ocena pracowników
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Rachunkowość
(4)
Ekonomia
(3)
Gospodarka
(3)
Konkurencja
(3)
Kredyt
(3)
Kultura
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Logistyka
(3)
Motywacja pracy
(3)
Odpoczynek
(3)
Prawo handlowe
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Controlling
(2)
Dług publiczny
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język angielski
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing personalny
(2)
Merchandising
(2)
Moda
(2)
Popyt
(2)
Projektanci mody
(2)
Projektowanie mody
(2)
Projekty ubioru
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znak towarowy
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Akredytywa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania rynku
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety terenowe
(1)
Coaching
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czek
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Demokracja
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(72)
Podręczniki akademickie
(53)
Podręcznik akademicki
(16)
Podręczniki
(8)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Transport i logistyka
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
214 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 435-453. Indeks.
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie historycznej 2. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi 3. Planowanie zatrudnienia 4. Kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia 5. Kierowanie ludźmi w organizacji 6. Ocenianie w procesie pracy 7. Zarządzanie efektywnością pracy 8. Rozwój zasobów ludzkich 9. Kształtowanie wynagrodzeń 10. Warunki i stosunki pracy 11. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91668 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 185-[187].
1. Analiza uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa 2. Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej 3. Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej 4. Marketing mix na rynku Unii Europejskiej : a) ksztłtowanie produktu i asortymentu b) kształtowanie cen c) tworzenie kanałów dystrybucji d) promocja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr., A-Udost. (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Anna Pikos. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [361]-372. Indeks.
O autorach ; Wstęp ; CZ. I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA: R. 1. Historia zarządzania ; R. 2. Zarządzanie i przywództwo ; R. 3. Zarządzanie etyczne i odpowiedzialne ; CZ. II. OTOCZENIE: R. 4. Otoczenie i interesariusze ; R. 5. Zarządzanie innowacjami i przedsiębiorczość ; R. 6. Zarządzanie międzynarodowe ; CZ. III. PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI: R. 7. Zarządzanie Strategiczne ; R. 8. Zarządzanie wiedzą ; R. 9. Marketing ; CZ. IV. ORGANIZOWANIE I KONTROLOWANIE: R. 10. Formalizacja i struktura ; R. 11. Kultura organizacyjna ; CZ. V. KIEROWANIE LUDŹMI: R. 12. Zarządzanie ludźmi ; R. 13. Zarządzanie różnorodnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112749 (1 egz.)
Audiobook
Książka
CD
W koszyku
Angielski w samochodzie : Business English. - Warszawa : Wydawnictwo Edgard, copyright 2010. - 1 płyta CD (70 min) : digital, stereo ; 12 cm + Dodatek drukowany : 15 stron.
(Słuchaj i Ucz się CD Audio)
Na opakowaniu: Marketing, reklama, finanse, bankowość.
Dodatek drukowany stanowi dodatkowe materiały do kursu na płycie CD.
Lektorzy: Victoria Atkinson, Miłogost Reczek.
Angielski w samochodzie Business English: dla pracowników zagranicznych firm, przedsiębiorców, studentów marketingu i ekonomii, ponad 70 minut nagrań profesjonalnych lektorów, praktyczne, branżowe zwroty oraz specjalistyczne wyrażenia, ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami, dodatkowo pełny zapis nagrań, praktyczne i przydatne na co dzień zagadnienia: struktura firmy, marketing, reklama, finanse, bankowość. Z kursem Angielski w samochodzie nauczysz się podstawowych słówek, udoskonalisz rozumienie ze słuchu, będziesz w stanie porozumiewać się z obcokrajowcami, poznasz gotowe zdania i wzorce konwersacyjne, poprawisz wymowę i akcent. [Edgard, 2010]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-E/125 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie / Andrzej Białas. - Wydanie 2. - 1 dodruk (PWN). - Warszawa : Wydawnictwo WNT, 2017. - 550 stron : ilustracje ; 25 cm.
Na stronie tytułowej: "Wydawnictwo WNT".
Bibliografia na stronach [424]-433. Indeks.
Dla inspektorów bezpieczeństwa, administratorów systemów, audytorów, menedżerów, a także informatyków.
1. Wstęp ; 2. Wprowadzenie do zarządzania bezpieczeństwem informacji i usług ; 3. Normy, standardy i zalecenia ; 4. Ryzyko w sensie ogólnym i technicznym ; 5. Analiza ryzyka i strategie zarządzania nim w teleinformatyce ; 6. Wybrane metody i komputerowe narzędzia wspomagające ; 7. Trójpoziomowy model odniesienia ; 8. System bezpieczeństwa instytucji ; 9. Bezpieczeństwo w instytucji ; 10. Ogólne zasady bezpieczeństwa teleinformatycznego w instytucji ; 11. Wysokopoziomowa (ogólna) analiza ryzyka i wyznaczenie obszarów wymagających ochrony ; 12. Koncepcja hierarchii zasobów ; 13. Przebieg szczegółowej analizy ryzyka w systemach teleinformatycznych ; 14. Wzorce wymagań dotyczących zabezpieczeń ; 15. Wypracowanie strategii wyboru zabezpieczeń ; 16. Ogólne zasady tworzenia architektury bezpieczeństwa na poziomie II i III ; 17. Dobór zabezpieczeń na podstawie zdefiniowanych wymagań ; 18. Polityka bezpieczeństwa teleinformatycznego - ogółu systemów teleinformatycznych w instytucji (poziom II) ; 19. Polityka dotycząca bezpieczeństwa poszczególnych systemów (poziomu III) i plany zabezpieczeń ; 20. Procesy wdrożeniowe ; 21. Czynności powdrożeniowe ; 22. Wnioski i uwagi końcowe; Dodatki: I. Przykład polityki dotyczącej bezpieczeństwa instytucji (poziom I) ; II. Przykład polityki dotyczącej bezpieczeństwa teleinformatycznego instytucji (poziom II) ; III. Przykład polityki dotyczącej bezpieczeństwa systemów informacyjnych instytucji w układzie ISMS ; IV. Specyfikacja zagadnień bezpieczeństwa zawartych w normie PN-ISO/IEC 17799 ; V. Specyfikacja zagadnień bezpieczeństwa organizacyjnego i fizycznego zawartych w raporcie ISO/IEC TR 13335-4. Dobór zabezpieczeń podstawowych według specyficznych cech systemu ; VI. Specyfikacja zagadnień bezpieczeństwa teleinformatycznego zawartych w raporcie ISO/IEC TR 13335-4. Dobór zabezpieczeń podstawowych według specyficznych cech systemu ; VII. Specyfikacja zagadnień bezpieczeństwa w układzie według zagrożeń zawartych w raporcie ISO/IEC TR 13335-4. Dobór zabezpieczeń podstawowych według zagrożeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105739 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - 1. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - XXVIII, [2], 743 strony : ilustracje kolorowe, fotografie ; 29 cm.
Tytuł oryginału: "Management" 1996.
Indeksy.
Cz. 1. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA: 1. Zarządzanie i praca menedżera, 2. Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania ; Cz. 2. ŚRODOWISKOWY KONTEKST ZARZĄDZANIA: 3. Otoczenie organizacji i menedżerów, 4. Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, 5. Globalny kontekst zarządzania ; Cz. 3. PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI: 6. Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, 7. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, 8. Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, 9. Zarządzanie tworzeniem nowych przedsiębiorstw ; Cz. 4. PROCES ORGANIZOWANIA: 10. Podstawowe elementy organizowania, 11. Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, 12. Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, 13. Zarządzanie zasobami ludzkimi ; Cz. 5. PROCES PRZEWODZENIA: 14. Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, 15. Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, 16. Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, 17. Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, 18. Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi ; Cz. 6. PROCES KONTROLOWANIA: 19. Podstawowe elementy kontrolowania, 20. Zarządzanie działalnością operacyjną, jakością i wydajnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach [207]-221. Indeks.
Dla studentów i praktyków.
Współfinansowanie: Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją
I. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ WE WSPÓŁCZESNYCH GOSPODARKACH: 1. Pojęcie przedsiębiorczości ; 2. Procesowe ujęcie przedsiębiorczości: Rola sposobności w procesie przedsiębiorczym ; Intencje w procesie przedsiębiorczym ; Modele procesu przedsiębiorczego ; 3. Rodzaje działań przedsiębiorczych: Związek z biznesem ; Kryterium sposobu organizacji ; Własność kapitału ; Faza działań przedsiębiorczych ; Kryterium efektu działań przedsiębiorczych ; 4. Przedsiębiorczość w systemach gospodarczych ; II. ISTOTA ORAZ UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW: 1. Interdyscyplinarne teorie przedsiębiorstwa ; 2. Modele przedsiębiorstwa ; 3. Kompetencje przedsiębiorcy ; 4. Bariery w działalności przedsiębiorstw ; 5. Wspieranie rozwoju przedsiębiorstw ; III. KREOWANIE I ORGANIZOWANIE DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Koncepcja działalności gospodarczej: Decyzje przedsiębiorcze ; Zależnie czy niezależnie ; Lokalizacja przedsiębiorstwa ; 2. Formy prawne przedsiębiorstw ; 3. Procedura uruchamiania przedsiębiorstwa: Działalność rejestrowana ; Działalność nierejestrowana ; Zasady opodatkowania i ewidencji ; 4. Zasoby ludzkie w firmie i formy zatrudnienia: Zatrudnienie w sektorze MSP ; Zatrudnianie pracowników ; 5. Planowanie w działalności przedsiębiorstw ; IV. START-UP JAKO PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNOLOGICZNE: 1. Istota przedsiębiorstw technologicznych ; 2. Wykorzystanie nowych rozwiązań technologicznych, start-up ; 3. Istota i zasady tworzenia biznesplanu ; 4. Biznesplan dla przedsiębiorstwa technologicznego ; V. KAPITAŁ W ROZWOJU INNOWACJI: 1. Koncepcja kapitału w procesach innowacyjnych ; 2. Kapitał innowacyjny przedsiębiorstwa. Zapotrzebowanie finansowe ; 3. Polityka innowacyjna jako stymulanta finansowania innowacji ; 4. Instytucje wspierania finansowego przedsiębiorstw innowacyjnych ; VI. FINANSOWANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ INNOWACYJNYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1. Źródła finansowania sektora B+R i transferu technologii ; 2. Formy finansowania projektów innowacyjnych przez kapitał prywatny ; 3. Środki unijne w projektach innowacyjnych - Horyzont 2020 ; 4. Model finansowania innowacji w przedsiębiorstwie ; VII. PRZYKŁADY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I FINANSOWANIA INNOWACJI: 1. Od pomysłu do firmy - przedsiębiorczość w dwóch pokoleniach, przypadek firmy Tomsol ; 2. Przedsiębiorstwa - przykłady: Przedsiębiorstwo technologiczne AI FORCE1 ; Przedsiębiorstwo Collectomate ; Przedsiębiorstwo CABIOMEDE ; 3. Finansowanie innowacji - studium przypadku ; 4. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108817 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce / Michał Makowski. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie redakcyjnej rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza: 2021.
Bibliografia na stronach 213-214.
Dla decydentów, pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii.
R. I. Działania przygotowawcze w zakresie badań rynku: 1. Istota, elementy i uwarunkowania rynku ; 2. Charakterystyka i znaczenie badania rynku ; 3. Etapy projektowania badania rynku ; 4. Instrumenty pomiarowe w badaniach rynku ; R. II. Gromadzenie i wstępna prezentacja danych rynkowych: 1. Zbieranie danych empirycznych ; 2. Wstępne opracowanie materiału empirycznego ; 3. Podstawowa analiza statystyczna danych ; 4. Prezentacja i ocena przeprowadzonego badania ; R. III. Przegląd podstawowych metod analizy danych rynkowych: 1. Analiza zjawisk rynkowych w czasie ; 2. Analiza związków przyczynowo-skutkowych ; 3. Analiza przestrzenna rynku ; 4. Analiza udziałów rynkowych ; 5. Analiza elastyczności popytu rynkowego ; 6. Analiza aktywności marketingowej ; 7. Analiza techniczna rynku giełdowego ; 8. Analiza niezależności i zależności statystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy częściach.
Przedmowa do wydania polskiego ; Kilka stów od Eda Parsloe‘a, dyrektora generalnego OCM ; Przedmowa ; CZ. I.: CELE, ISTOTA I PRAKTYKA COACHINGU I MENTORINGU: 1. W głównym nurcie?: Źródło: zarządzanie i badania naukowe ; Źródło: trening sportowy ; Źródło: zarządzanie zasobami ludzkimi ; Źródło: doradztwo psychologiczne, psychoterapia, psychologia i filozofia ; Źródło: organizacje zawodowe ; Gdzie zatem jesteśmy? ; Literatura ; 2. Modele coachingu i mentoringu: W kierunku modelu idealnego ; Ogólny kształt procesu coach-mentoringu ; Lista korzyści płynących z coachingu Mentoring ; Model procesu związany z "kontraktem" ; Menedżer lub przełożony jako coach-mentor ; Coach-mentoring: model oparty na kompetencjach ; Podsumowanie ; Literatura ; 3. Mentorzy spolecznościowi, life coaching: Czym jest life coaching? ; Mentoring społecznościowy ; Mentor ds. edukacyjnych ; Narodziny coach-mentora ; Literatura ; 4. Pomagać ludziom uczyć się, jak się uczyć: Czym jest organizacja ucząca się? ; Uczenie się transformacyjne ; W kierunku modelu organizacji uczącej się ; Wybór najlepszej metody uczenia się ; Uczenie się czy rozwój? ; Zarządzanie własnym procesem uczenia się ; Zasady uczenia się osób dorosłych ; Literatura ; 5. Świadomość różnic indywidualnych: Przekonania i wartości ; Kultura i różnorodność ; Płeć ; Filozofia życiowa ; Wpływy psychologii ; Jak w praktyce wykorzystać świadomość różnic indywidualnych? ; Literatura ; 6. Informacja zwrotna: budowanie pewności siebie i sukcesu: Obserwowanie wyników ; Potencjalne przeszkody w uzyskaniu efektywnej informacji zwrotnej ; Informacja zwrotna, która buduje pewność siebie ; Obserwowanie zespołu ; Prowadzenie sesji przekazywania informacji zwrotnej ; Wizualizacja skutecznego wykonywania zadań ; Wykorzystywanie podstawowych cech osobowości ; Wychowywanie zwycięzców ; Literatura ; 7. Uważne słuchanie: Obserwowanie nie jest proste ; Znaczenie obserwacji mowy ciała ; Świadomość przestrzeni osobistej ; Zaufanie lub jego brak ; Mity i uprzedzenia ; Aktywne słuchanie ; Coaching telefoniczny ; Literatura ; 8. Stawianie pytań: Zrozumienie podstawowych typów pytań ; Różnorodne, przydatne typy pytań ; Rodzaje pytań, których należy unikać ; Techniki zadawania pytań ; Literatura ; 9. Superwizja sytuacyjna?: Superwizja sytuacyjna ; Czym jest superwizja coachingowa? ; Formalnie czy nieformalnie? ; Jaka jest wartość dodana superwizji? ; Literatura ; 10. Podejście rynkowe czy kształtujący się zawód?: Co składa się na "zawód"? ; A zatem - zawód czy tylko usługa dostępna na rynku? ; CZ. II. : JAK EFEKTYWNIE WPROWADZAĆ COACHING I MENTORING DO ORGANIZACJI?: 11. Dlaczego inwestować w coaching i mentoring? Jakie potrzeby można w ten sposób zaspokoić?: Ed ; Parsloe ; Czym jest coaching i mentoring na wysokim poziomie? ; Na czym skupia się program coachingu i mentoringu? ; Na co może mieć największy wpływ? ; Jak zbudować uzasadnienie biznesowe i zdobyć poparcie? ; Co chcemy oceniać i jak to mierzyć? ; Literatura ; 12. Coaching i mentoring: co to jest i jak wykorzystuje się to w organizacjach: Charlotte Bruce-Foulds, Graham Clark, Katherine Ray ; Czym jest coaching i mentoring? ; Narodziny coach-mentora ; W jaki sposób organizacje wykorzystują coaching i mentoring? ; W jakich obszarach organizacje korzystają z coachingu i mentoringu? ; Kultura coachingowa - czym jest i jak ją tworzyć? ; Literatura ; 13. Wprowadzanie w życie coachingu i mentoringu: Graham Clark ; Punkt wyjścia ; Komunikacja z interesariuszami i poparcie z ich strony ; Znaczenie sponsoringu wewnątrz organizacji ; Projektowanie/tworzenie ; Stworzenie zespołu do realizacji projektu ; Skuteczne procesy ; Ewaluacja/analiza wyników i uczenie się ; Jakie poważne przeszkody można napotkać? Jak sobie z nimi radzić? ; Lista kontrolna jako pomoc w realizacji planu ; Literatura ; 14. Role i odpowiedzialność w coachingu i mentoringu: Katherine Ray ; Kto odpowiada za coaching i mentoring w organizacjach? ; Wnioski ; Literatura ; 15. Superwizja w praktyce: Angela Hill ; Rola superwizji w rozwijaniu kompetencji coachingowych w organizacjach ; Podstawy wprowadzania superwizji ; Efekty "zintegrowanego" podejścia do superwizji ; Podsumowanie ; Lista kontrolna ; Literatura ; 16. Coaching zespołowy: Jackie Elliotł ; Wprowadzenie do coachingu zespołowego ; Dlaczego coaching zespołowy? ; Co rozumiemy przez pojęcie "coaching zespołowy"? ; Uczące się zespoły: co łączy zespoły osiągające dobre wyniki z zespołami, które potrafią analizować własne działania ; Rola lidera w coachingu zespołowym ; Rola i relacje coach-mentora zespołowego ; Umowa regulująca warunki coach-mentoringu zespołowego ; Cel coachingu zespołowego ; Podsumowanie ; Literatura ; 17. Coach-mentoring w ramach systemu i wpływy kultury: Angela Keane ; Praca i życie w systemach ; Wszyscy mamy wpływ na systemy wokół nas - i one wpływają na nas ; Jednostka jako system kulturowy ; Organizacja jako system kulturowy ; Coaching w procesie wdrażania pracownika do wymagań nowego stanowiska ; Wprowadzenie i umacnianie kultury coachingowej ; Podsumowanie ; Literatura ; 18. Co dalej?: Dianę Newell ; Ludzie się zmieniają ; Technologia się zmienia ; Organizacja się zmienia ; Literatura ; ANEKS: Podstawy modeli OCM ELECTRIC Coachingt i ELECTRIC Mentoringt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107889 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 337-343. Indeks.
1. Handel we współczesnej gospodarce 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu 5. Marketing w handlu 6. Merchandising 7. Systemy informatyczne w handlu 8. Zarządzanie jakością w handlu 9. Handel elektroniczny 10. Przestrzenne aspekty funkcjonowania handlu 11. Kooperacja w handlu 12. Internacjonalizacja handlu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
Bibliografia przy rozdziałach.
I. LOKALIZACJA OGNIW ŁAŃCUCHA LOGISTYCZNEGO: 1. Wprowadzenie do wyboru lokalizacji placówki logistycznej ; 2. Podstawowe czynniki wpływające na lokalizację obiektu logistycznego ; 3. Lokalizacja pojedyncza i wielokrotna ; 4. Lokalizacja obiektu w zależności od zasięgu oddziaływania ; 5. Prezentacja metod optymalizacji sieci dystrybucji: Metoda środka ciężkości ; Metoda grawitacji detalu Reilly'ego ; 6. Przykłady: Przykład określania zakresu oddziaływania miast ; Przykład określania lokalizacji nowego zakładu produkcyjnego ; 7. Literatura do rozdziału pierwszego ; II. SFORMALIZOWANE PROCESY ZAOPATRZENIA: 1. Istota zaopatrzenia ; 2. Metody oceny jakości dostaw ; 3. Metody oceny i wyboru dostawców ; 4. Przykłady: Instrukcja Zasady kwalifikowania i wyboru dostawców ; Karta bieżącej oceny dostawcy ; Ankiety dostawcy ; 5. Literatura do rozdziału drugiego ; III. ZASTOSOWANIE WYBRANYCH METOD ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ DO DOSKONALENIA USŁUG LOGISTYCZNYCH: 1. Jakość produktu/usługi - wprowadzenie teoretyczne ; 2. Kwestionariusz Kano: Założenia Kwestionariusza Kano ; Tok postępowania w metodzie Kano ; Przykład zastosowania kwestionariusza Kano dla wybranej usługi logistycznej ; 3. Metoda QFD (Quality Function Deploment): Założenia QFD ; Tok postępowania w przypadku analizy usług logistycznych ; Przykład zastosowania metody QFD do optymalizacji wybranej usługi logistycznej ; 4. Literatura do rozdziału trzeciego ; IV. METODY ANALIZY FINANSOWEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE LOGISTYCZNYM: Analiza finansowa, klasyfikacje i przegląd literatury ; Sprawozdanie finansowe źródłem informacji dla analizy finansowej ; Wstępna analiza finansowa w przedsiębiorstwie logistycznym ; Analiza wskaźnikowa w przedsiębiorstwie logistycznym: Płynność finansowa ; Wskaźniki obrotowości, sprawności ; Wskaźniki zadłużenia (wskaźniki wypłacalności długoterminowej) ; Wskaźniki rentowności (zyskowności) ; Wskaźniki kapitału obrotowego ; 5. Literatura do rozdziału czwartego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85937, A-86991 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacyjne : nowe wyzwania / Krzysztof Liderman. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 421 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla specjalistów zajmujacych się bezpieczeństwem informacyjnym i studentów specjalności "bezpieczeństwo komputerowe", "bezpieczeństwo sieci i systemów" itd.
I. WPROWADZENIE DO OCHRONY INFORMACJI: 1. Prywatność, anonimowość, poufność ; 2. Zagrożenia, podatności, zabezpieczenia, incydenty ; 3. Elementy projektowania systemu bezpieczeństwa informacyjnego ; II. MODELE OCHRONY INFORMACJI: 1. Organizacja dostępu do informacji ; 2. Sterowanie dostępem do informacji ; 3. Model Grahama-Denninga ; 4. Model Bella-LaPaduli ; 5. Model Biby ; 6. Model Brewera-Nasha (chiński mur) ; 7. Model Clarka-Wilsona ; 8. Model Harrisona-Ruzzo-Ullmana (HRU) ; 9. Podstawowe Twierdzenie Bezpieczeństwa ; 10. Podsumowanie ; III. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM: 1. Charakterystyka procesu zarządzania ryzykiem ; 2. Przegląd norm i standardów z zakresu zarządzania ryzykiem ; 3. Analiza ryzyka - identyfikacja zakresu, środowiska, zagrożeń i podatności ; 4. Analiza ryzyka - szacowanie ryzyka ; 5. Zmniejszanie wartości ryzyka ; 6. Akceptacja ryzyka szczątkowego ; 7. Administrowanie ryzykiem ; IV. DOKUMENTOWANIE SYSTEMU OCHRONY INFORMACJI: 1. Polityka bezpieczeństwa ;2. Plan, instrukcje i procedury bezpieczeństwa informacyjnego ;3. Dokumentowanie przedsięwzięć zapewniania ciągłości działania organizacji ; 4. Przedsięwzięcia techniczne w zapewnianiu informacyjnej ciągłości działania ; 5. Przykłady struktury dokumentu Plan zapewniania ciągłości działania ; V. BADANIE I OCENA STANU OCHRONY INFORMACJI: 1. Diagnostyka techniczna ; 2. Testowanie jako element diagnostyki technicznej ; 3. Testy penetracyjne jako szczególny przypadek testowania ; 4. Audyt jako szczególny przypadek badania jakości systemu ochrony informacji ; 5. Metodyka LP-A ; VI. STANDARDY I NORMY BEZPIECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: 1. Standardy i normy i wspierające projektowanie i wytwarzanie bezpiecznych produktów oraz systemów ; 2. Standardy i normy wspierające zarządzanie bezpieczeństwem informacji ; 3. Inne normy i standardy wspomagające ocenę oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym ; VII. POLITYKA INFORMOWANIA - ODDZIAŁYWANIE PRZEKAZEM INFORMACJI: 1. Bezpieczeństwo informacyjne w dokumentach rangi państwowej ; 2. Komunikacja strategiczna ; 3. Definicje Komunikacji strategicznej ; 4. Charakterystyka Komunikacji strategicznej ; 5. Główne kontrowersje dotyczące Komunikacji strategicznej ; 6. Relacje Komunikacji strategicznej ; 7. Strategia Komunikacyjna - uwagi ogólne ; Załącznik. Metodyka LP-A przeprowadzania audytu z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego ; Wykaz używanych terminów i symboli graficznych: Z.1. Skład Zespotu audytowego, kwalifikacje jego członków i zakresy kompetencji ;Z.2. Wyposażenie narzędziowe Zespołu audytowego: Z.2.1. Kwestionariusze ankietowe ; Z.2.2. Szablony edycyjne dokumentów ; Z.2.3. Skanery bezpieczeństwa ; Z.2.4. Skanery konfiguracji ; Z.2.5. Skanery inwentaryzacyjne ; Z.2.6. Zestawy narzędzi do badań technicznych ; Z.3. Procesy audytowe ; Z.4. Specyfikacja dokumentów audytowych: Z.4.1. Tabele IPO ; Z.4.2. Specyfikacja zbiorcza dokumentów ; Z.5. Diagramy przepływu danych ; Z.6. Rzetelne praktyki: Z.6.1. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce formalnej ; Z.6.2. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce technicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-342 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105774 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 129-138.
Publikacja dla studentów kierunków finanse, zarządzanie i ekonomia. Przydatna też dla praktyków - analityków finansowych i przedsiębiorców.
1. KAPITAŁ OBROTOWY W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1.1. Kluczowe pojęcia związane z zarządzaniem kapitałem obrotowym, 1.2. Definicja kapitału obrotowego i jego poziom, 1.3. Rola kapitału obrotowego w przedsiębiorstwie, 1.5 [!]. Zarządzanie kapitałem obrotowym ; 2. PODSTAWOWE SKŁADNIKI KAPITAŁU OBROTOWEGO: 2.1. Zapasy i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.2. Należności krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.3. Iwestycje krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.4. Zobowiązania krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.5. Metody i narzędzia wspierające proces zarządzania kapitałem obrotowym ; 3. WSKAŹNIKI I METODY OCENY ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM OBROTOWYM: 3.1. Ustalenie wielkości kapitału obrotowego netto, 3.2. Zapotrzebowanie na kapitał obrotowy, 3.3. Wstępna analiza finansowa, 3.4. Wskaźniki zarządzania kapitałem obrotowym, 3.5. Analiza wskaźnikowa ; 4. STRATEGIE ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM OBROTOWYM: 4.1. Klasyczne strategie zarządzania kapitałem obrotowym, 4.2. Koszty zarządzania kapitałem obrotowym, 4.3. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie handlowym, 4.4. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie usługowym, 4.5. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 4.6. Uniwersalna strategia zarządzania kapitałem obrotowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Preismanagement" 2016.
Bibliografia przy rozdziałach.
R. I. PODSTAWY ZARZĄDZANIA CENAMI: 1. Zysk i cena ; 2. Definicja ceny ; 3. Cena i zarządzanie: Cena jako narzędzie marketingu ; Zrozumienie roli ceny ; Zarządzanie cenami jako proces ; 4. Źródła wiedzy na temat zarządzania cenami ; 5. Zarządzanie cenami i prawo ; 6. Aktualne kierunki w zarządzaniu cenami ; R. II. STRATEGIA CENY: 1. Cele ; 2. Zarządzanie cenami i wartość dla właścicieli ; 3. Wartość i cena ; 4. Pozycjonowanie ; 5. Sposób działania ; 6. Pozycje cenowe: Luksusowa pozycja cenowa ; Pozycja cenowa Premium ; Średnia pozycja cenowa ; Niska pozycja cenowa ; Ultraniska pozycja cenowa ; Dynamika pozycjonowania cenowego ; R. III. ANALIZA: EKONOMIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza informacji ważnych dla ceny: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Klienci ; Konkurencja ; 3. Krzywa popytu: Klasyfikacja i znaczenie krzywej popytu ; Krzywa popytu i elastyczność cenowa ; Inne formy krzywej popytu ; Dane empiryczne dotyczące elastyczności cenowej ; 4. Empiryczne wyznaczanie krzywc| popytu: Wywiady ; Obserwacje ; Podsumowanie narzędzi ; R. IV. ANALIZA: PSYCHOLOGIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Tradycyjna psychologia ceny: Cena a efekt prestiżu ; Paradoks Giffena ; Cena jako wyznacznik jakości ; Wyjątki ; 3. Behawioralne wyznaczanie ceny: Podstawy teoretyczne ; Efekty towarzyszące behawioralncmu wyznaczaniu cen ; Neuropricing ; R. V. DECYZJA: CENY JEDNOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Klasyfikacja jednowymiarowych metod ustalania cen ; 3. Jednoczynnikowc metody ustalania cen: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Polityka cen zorientowana na konkurencję ; 4. Wieloczynnikowe metody ustalania cen: Rachunek marży brutto ; Systemy wspomagania decyzji ; Matematyczna optymalizacja cen ; Optymalizacja ceny w warunkach oligopolu ; Hipotezy reakcji w oligopolu ; R. VI. DECYZJA: CENY WIELOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Różnicowanie cen: Segmentacja rynku jako podstawa różnicowania cen ; Teoretyczne podstawy różnicowania cen ; Realizacja różnicowania cen ; 3. Decyzje cenowe obejmujące wiele produktów: Decyzje cenowe dla linii produktów ; Wiązanie cen ; R. VII. DECYZJA: CENY OPTYMALNE DYNAMICZNIE: 1. Czynniki warunkujące ceny optymalne dynamicznie: Dynamiczna funkcja celu ; Dynamiczna funkcja popytu ; Dynamiczna funkcja kosztów ; 2. Dynamiczna optymalizacja cen: Procedury pomocnicze w dynamicznym zarządzaniu cenami ; Ilościowo uzasadnione dynamiczne decyzje cenowe ; 3. Dynamiczne decyzje cenowe i marketing relacji ; R. VIII. ZARZĄDZANIE CENAMI I WARUNKI RAMOWE: 1. Cena i podatki: Skutki podatkowe po stronic odbiorców ; Skutki oddziaływania podatków po stronic oferenta ; Taktyczne rozważania o podatkach i cenach ; 2. Cena i inflacja ; 3. Międzynarodowe zarządzanie cenami: Problemy i praktyki ; Ceny a kurs walut ; Import równoległy ; Cena i intcrwcnc)c państwa ; Zagadnienia realizacji w otoczeniu międzynarodowym ; R. IX. REALIZACJA: 1. Wprowadzenie ; 2. Podział odpowiedzialności w zarządzaniu cenami: Definiowanie zadań ; Umiejscowienie kompetencji do decydowania o polityce cenowej ; Struktura organizacji i procesy organizacyjne związane z cenami ; Rola dyrektora generalnego ; 3. Rola sił sprzedaży: Cenowa decyzyjność sił sprzedażowych działających w terenie ; Systemy motywacyjne zorientowane na cenę ; 4. Komunikowanie cen: Komunikowanie cen na zewnątrz ; Wewnętrzna komunikacja cen ; 5. Kontroling cenowy: Zadania kontrolingu cenowego 9.5.2. Wymogi informatyczne ; Narzędzia kontrolingu cenowego ; R. X. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR KONSUMPCYJNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Wertykalne zarządzanie cenami 10.2.1. Producent ustala cenę zbytu producenta i cenę detaliczną: Producent określa wyłącznie cenę zbytu producenta ; Producent i handel działają wspólnie na rzecz maksymalizacji zysku ; 3. Wielokanałowe zarządzanie cenami ; R. XI. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR INDUSTRIALNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza ; 3. Decyzja: Ustalanie ceny ukierunkowane na użyteczność ; Metody kalkulacyjne ; Aukcje ; 4. Realizacja: Negocjacje cenowe ; Umowy cenowe i klauzule zabezpieczenia ceny ; R. XII. ZARZĄDZANIE CENAMI W SEKTORZE USŁUG: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 3. Decyzja: Procedury przybliżone ; Różnicowanie cen w sektorze usług ; Yield management ; 4. Realizacja: Realizacja zróżnicowanych cen ; Ceny stałe lub ceny zależne od konkretnej sytuacji ; Komunikowanie cen ; R. XIII. ZARZĄDZANIE CENAMI W HANDLU: 1. Wprowadzenie ; 2. Strategia: Pozycjonowanie cenowe ; Wizerunek cenowy ; 3. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 4. Decyzja: Określanie przedziałów cenowych ; Decyzje cenowe dotyczące pojedynczych artykułów ; Decyzja cenowa i sprzężenie asortymentowe ; Decyzje przy promocjach cenowych ; Realizacja ; R. XIV. INNOWACJE W ZARZĄDZANIU CENAMI: 1. Innowacje cenowe: trochę historii ; 2. Zmiana krzywej popytu za sprawą zwiększonej przejrzystości ; 3. Innowacyjne modele cenowe: Jednorazowe opłaty stałe ; Model freemium ; Interaktywne modele cenowe ; Opłata za wykorzystanie ; Nowe miary cenowe ; Dwustronne systemy cenowe ; Ceny ujemne ; Zerowe koszty krańcowe i sharing cconomy ; Innowacyjne systemy płatności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-108057 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej