Parsloe Eric
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1652)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Parsloe Eric
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(643)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Shakespeare William
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(441)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(393)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(338)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
London Jack
(298)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
May Karol
(235)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Coaching
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy częściach.
Przedmowa do wydania polskiego ; Kilka stów od Eda Parsloe‘a, dyrektora generalnego OCM ; Przedmowa ; CZ. I.: CELE, ISTOTA I PRAKTYKA COACHINGU I MENTORINGU: 1. W głównym nurcie?: Źródło: zarządzanie i badania naukowe ; Źródło: trening sportowy ; Źródło: zarządzanie zasobami ludzkimi ; Źródło: doradztwo psychologiczne, psychoterapia, psychologia i filozofia ; Źródło: organizacje zawodowe ; Gdzie zatem jesteśmy? ; Literatura ; 2. Modele coachingu i mentoringu: W kierunku modelu idealnego ; Ogólny kształt procesu coach-mentoringu ; Lista korzyści płynących z coachingu Mentoring ; Model procesu związany z "kontraktem" ; Menedżer lub przełożony jako coach-mentor ; Coach-mentoring: model oparty na kompetencjach ; Podsumowanie ; Literatura ; 3. Mentorzy spolecznościowi, life coaching: Czym jest life coaching? ; Mentoring społecznościowy ; Mentor ds. edukacyjnych ; Narodziny coach-mentora ; Literatura ; 4. Pomagać ludziom uczyć się, jak się uczyć: Czym jest organizacja ucząca się? ; Uczenie się transformacyjne ; W kierunku modelu organizacji uczącej się ; Wybór najlepszej metody uczenia się ; Uczenie się czy rozwój? ; Zarządzanie własnym procesem uczenia się ; Zasady uczenia się osób dorosłych ; Literatura ; 5. Świadomość różnic indywidualnych: Przekonania i wartości ; Kultura i różnorodność ; Płeć ; Filozofia życiowa ; Wpływy psychologii ; Jak w praktyce wykorzystać świadomość różnic indywidualnych? ; Literatura ; 6. Informacja zwrotna: budowanie pewności siebie i sukcesu: Obserwowanie wyników ; Potencjalne przeszkody w uzyskaniu efektywnej informacji zwrotnej ; Informacja zwrotna, która buduje pewność siebie ; Obserwowanie zespołu ; Prowadzenie sesji przekazywania informacji zwrotnej ; Wizualizacja skutecznego wykonywania zadań ; Wykorzystywanie podstawowych cech osobowości ; Wychowywanie zwycięzców ; Literatura ; 7. Uważne słuchanie: Obserwowanie nie jest proste ; Znaczenie obserwacji mowy ciała ; Świadomość przestrzeni osobistej ; Zaufanie lub jego brak ; Mity i uprzedzenia ; Aktywne słuchanie ; Coaching telefoniczny ; Literatura ; 8. Stawianie pytań: Zrozumienie podstawowych typów pytań ; Różnorodne, przydatne typy pytań ; Rodzaje pytań, których należy unikać ; Techniki zadawania pytań ; Literatura ; 9. Superwizja sytuacyjna?: Superwizja sytuacyjna ; Czym jest superwizja coachingowa? ; Formalnie czy nieformalnie? ; Jaka jest wartość dodana superwizji? ; Literatura ; 10. Podejście rynkowe czy kształtujący się zawód?: Co składa się na "zawód"? ; A zatem - zawód czy tylko usługa dostępna na rynku? ; CZ. II. : JAK EFEKTYWNIE WPROWADZAĆ COACHING I MENTORING DO ORGANIZACJI?: 11. Dlaczego inwestować w coaching i mentoring? Jakie potrzeby można w ten sposób zaspokoić?: Ed ; Parsloe ; Czym jest coaching i mentoring na wysokim poziomie? ; Na czym skupia się program coachingu i mentoringu? ; Na co może mieć największy wpływ? ; Jak zbudować uzasadnienie biznesowe i zdobyć poparcie? ; Co chcemy oceniać i jak to mierzyć? ; Literatura ; 12. Coaching i mentoring: co to jest i jak wykorzystuje się to w organizacjach: Charlotte Bruce-Foulds, Graham Clark, Katherine Ray ; Czym jest coaching i mentoring? ; Narodziny coach-mentora ; W jaki sposób organizacje wykorzystują coaching i mentoring? ; W jakich obszarach organizacje korzystają z coachingu i mentoringu? ; Kultura coachingowa - czym jest i jak ją tworzyć? ; Literatura ; 13. Wprowadzanie w życie coachingu i mentoringu: Graham Clark ; Punkt wyjścia ; Komunikacja z interesariuszami i poparcie z ich strony ; Znaczenie sponsoringu wewnątrz organizacji ; Projektowanie/tworzenie ; Stworzenie zespołu do realizacji projektu ; Skuteczne procesy ; Ewaluacja/analiza wyników i uczenie się ; Jakie poważne przeszkody można napotkać? Jak sobie z nimi radzić? ; Lista kontrolna jako pomoc w realizacji planu ; Literatura ; 14. Role i odpowiedzialność w coachingu i mentoringu: Katherine Ray ; Kto odpowiada za coaching i mentoring w organizacjach? ; Wnioski ; Literatura ; 15. Superwizja w praktyce: Angela Hill ; Rola superwizji w rozwijaniu kompetencji coachingowych w organizacjach ; Podstawy wprowadzania superwizji ; Efekty "zintegrowanego" podejścia do superwizji ; Podsumowanie ; Lista kontrolna ; Literatura ; 16. Coaching zespołowy: Jackie Elliotł ; Wprowadzenie do coachingu zespołowego ; Dlaczego coaching zespołowy? ; Co rozumiemy przez pojęcie "coaching zespołowy"? ; Uczące się zespoły: co łączy zespoły osiągające dobre wyniki z zespołami, które potrafią analizować własne działania ; Rola lidera w coachingu zespołowym ; Rola i relacje coach-mentora zespołowego ; Umowa regulująca warunki coach-mentoringu zespołowego ; Cel coachingu zespołowego ; Podsumowanie ; Literatura ; 17. Coach-mentoring w ramach systemu i wpływy kultury: Angela Keane ; Praca i życie w systemach ; Wszyscy mamy wpływ na systemy wokół nas - i one wpływają na nas ; Jednostka jako system kulturowy ; Organizacja jako system kulturowy ; Coaching w procesie wdrażania pracownika do wymagań nowego stanowiska ; Wprowadzenie i umacnianie kultury coachingowej ; Podsumowanie ; Literatura ; 18. Co dalej?: Dianę Newell ; Ludzie się zmieniają ; Technologia się zmienia ; Organizacja się zmienia ; Literatura ; ANEKS: Podstawy modeli OCM ELECTRIC Coachingt i ELECTRIC Mentoringt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107889 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej