Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(214)
Forma i typ
Książki
(214)
Publikacje dydaktyczne
(45)
Publikacje fachowe
(30)
Publikacje naukowe
(22)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(235)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(87)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(134)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(8)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(7)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(6)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(10)
Garbarski Lechosław
(7)
Mruk Henryk
(6)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Sznajder Andrzej
(5)
Baran Radosław
(4)
Belka Marek (1952- )
(4)
Januszewska Małgorzata
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Davies Peter
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(2)
Buczyńska Barbara
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gratton Chris (1948- )
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hereźniak Marta
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Payne Adrian
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Przybyłowski Krzysztof
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimon Grzegorz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bartyzel Joanna
(1)
Bernat Małgorzata
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brodowicz Maciej
(1)
Budziński Franciszek (1923-1999)
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(1)
Chyliński Marek
(1)
Cieśla Stefan
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Curtis Tony (1945- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Datko Marek
(1)
Dejtrowski Tomasz
(1)
Deszczyński Bartosz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doliński Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(84)
1990 - 1999
(62)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(208)
Język
polski
(202)
angielski
(1)
włoski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(38)
Menedżerowie
(13)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Projektanci mody
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Oficerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Studenci
(1)
Temat
Marketing
(105)
Zarządzanie
(31)
Przedsiębiorstwo
(18)
Turystyka
(15)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Reklama
(9)
Rynek
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Promocja handlowa
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
Usługi
(7)
Banki
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Decyzje
(5)
Hotelarstwo
(5)
Innowacje
(5)
Marketing polityczny
(5)
Organizacja
(5)
Public relations
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Ceny
(4)
Internet
(4)
Marketing międzynarodowy
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Ocena pracowników
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Rachunkowość
(4)
Ekonomia
(3)
Gospodarka
(3)
Konkurencja
(3)
Kredyt
(3)
Kultura
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Logistyka
(3)
Motywacja pracy
(3)
Odpoczynek
(3)
Prawo handlowe
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Controlling
(2)
Dług publiczny
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język angielski
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing personalny
(2)
Merchandising
(2)
Moda
(2)
Popyt
(2)
Projektanci mody
(2)
Projektowanie mody
(2)
Projekty ubioru
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znak towarowy
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Akredytywa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania rynku
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety terenowe
(1)
Coaching
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czek
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Demokracja
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(72)
Podręczniki akademickie
(53)
Podręcznik akademicki
(16)
Podręczniki
(8)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Transport i logistyka
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
214 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logistyka akcji ratowniczych / Eugeniusz Nowak, Marek Walancik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 218, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronie [219].
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
R. 1. Eugeniusz Nowak, Ewolucja zadań logistyki, czyli od logistyki wojskowej do logistyki akcji ratowniczych ; R. 2. Eugeniusz Nowak, Potrzeby logistyczne i medyczne podmiotów ratowniczych ; R. 3. Eugeniusz Nowak, Marek Walancik, Procedury organizacji zabezpieczenia logistycznego i medycznego podmiotów ratowniczych ; R. 4. Eugeniusz Nowak, Marek Walancik, Zarządzanie zasobami logistycznymi w długotrwałych, wielopodmiotowych akcjach ratowniczych ; R. 5. Eugeniusz Nowak, Marek Walancik, Realizacja zadań logistycznych i medycznych w akcjach ratowniczych na rzecz ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych ; Załącznik 1. Eugeniusz Nowak, Przykłady opracowania dokumentów do zarządzania zasobami logistycznymi w długotrwałej akcji ratowniczej (na przykładzie akcji powodziowej) ; Załącznik 2. Eugeniusz Nowak, Marek Walancik, Przykłady opracowania dokumentów planistycznych do realizacji zadań logistycznych na rzecz ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych (na przykładzie akcji powodziowej) ; Załącznik 3. Eugeniusz Nowak, Marek Walancik, Materiały do treningów sztabowych z logistyki akcji ratowniczych ; Załącznik 4. Eugeniusz Nowak, Marek Walancik, Materiały do ćwiczenia sztabowego na mapach z zespołami logistycznymi stanowisk kierowania kierujących działaniami ratowniczymi ; Załącznik 5. Eugeniusz Nowak, Marek Walancik, Ćwiczenia z realizacji zadań na rzecz ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106375 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.), rys., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [383]-397. Indeksy.
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam ; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się ; 3. Pamięć w reklamie ; 4. Fałszywa pamięć konsumenta ; 5. Motywacja i emocje w marketingu ; 6. Postawy konsumenckie ; 7. Psychograficzna segmentacja rynku ; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie ; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji ; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne ; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki ; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe ; 13. Reakcja konsumentów na cenę ; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa ; 15. Sprzedawcy ; 16. Znak towarowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-93958 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86778 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej błędnie przypisany ISBN:978-83-7930-530-8.
Bibliografia na stronach 273-277.
Dla studentów kierunków mających w swych programach zagadnienia związane z branżą noclegową, ze szczególnym uwzględnieniem hotelarstwa.
R. 1. ZAGADNIENIA WPROWADZAJĄCE - ELEMENTY TEORII ZARZĄDZANIA: Charakterystyka zarządzania ; Funkcje zarządzania ; Koncepcja dobrej praktyki zarządzania ; Techniki zarządzania hotelem ; R. 2. PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE: Etapy planowania ; Rodzaje planów ; Planowanie strategiczne ; Organizowanie ; R. 3. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W HOTELU: Istota, cele i cechy zarządzania zasobami ludzkimi ; Podział procesu zarządzania zasobami ludzkimi ; Stosunki międzyludzkie ; Kształtowanie zaangażowania pracowników ; Skargi pracowników ; Służba pracownicza ; R. 4. ROLA STANOWISK KIEROWNICZYCH W ZARZĄDZANIU HOTELEM: Przygotowanie do pełnienia stanowisk kierowniczych ; Style i szczeble kierownicze ; Stanowiska kierownicze w hotelu ; Kontrole w hotelu ; Komunikowanie się ; R. 5. WYBRANE KONCEPCJE NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA W HOTELU: Franczyza ; Outsourcing ; Reengineering ; Benchmarking ; Zarządzanie przez cele ; Lean Management (LM) ; Zarządzanie wiedzą (KM) ; Zarządzanie dostawami ; Filozofia kaizen ; Analiza SWOT ; R. 6. ZARZĄDZANIE KOSZTAMI W HOTELARSTWIE: Koszty w hotelu ; Rachunkowość zarządcza w hotelarstwie ; Polityka cenowa ; Metody ustalania cen ; Revenue Management (Yield Management) ; Majątek przedsiębiorstwa ; R. 7. NARZĘDZIA INFORMATYCZNE W ZARZĄDZANIU HOTELEM: Systemy zarządzania budynkiem ; Wybrane systemy w zarządzaniu hotelem ; Internet w hotelu ; R. 8. ZARZĄDZANIE OBSŁUGĄ GOŚCI W HOTELU: Istota obsługi klienta i jej rodzaje ; Typy klientów hotelu i restauracji ; Nowoczesne technologie w procesie obsługi klienta ; Zarządzanie gościnnością ; Standardy jako gwarant powtarzalności jakości ; Hotelowa Księga Standardów ; Kultura przedsiębiorstwa hotelarskiego ; R. 9. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W HOTELU: Czynniki determinujące poziom usług hotelarskich ; Kompleksowe Zarządzanie przez Jakość - Total Quality Management (TQM) ; System jakości według norm ISO 9000 ; Zarządzanie proekologiczne według ISO 14000 ; Systemy zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności w żywieniu zbiorowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102391 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
1. ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE - PODSTAWOWE POJĘCIA: Istota zarządzania organizacjami ; Instytucjanalne formy organizacji ; Projektowanie organizacji i jej struktura. 2. PLANOWANIE JAKO PODEJMOWANIE DECYZJI: Podejmowanie decyzji w organizacjach ; Budowanie strategii organizacji. 3. SPOŁECZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA: Ewolucja podejścia do zarządzania organizacjami ; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji ; Zachowanie się uczestnika organizacji ; Kierowanie a przywództwo ; Tworzenie kultury organizacyjnej. 4. MARKETING: Miejsce marketingu w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa ; Strategia obsługi rynku ; Projektowanie oferty rynkowej. 5. ZARZĄDZANIE W KONTEKŚCIE ZMIAN: Zmiana jako wyzwanie dla współczesnego menedżera ; Procesy innowacyjne w organizacji ; Zarządzanie jakością ; Zarządzanie projektami. 6. ROLA INFORMATYKI W ZARZĄDZANIU: Zarządzanie jako proces informacyjno-decyzyjny ; Systemy biznesu elektronicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [665]-679 i przy rozdziałach. Indeks.
Cz. I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO: 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej, 2. Podstawy koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Kapitał ludzki organizacji, 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi ; Cz. II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH: 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia, 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji ; Cz. III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW: 7. Wartościowanie pracy, 8. Ocenianie pracowników ; Cz. IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW: 9. Motywacja i motywowanie, 10. Wynagradzanie ; Cz. V. ROZWÓJ KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI: 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji, 12. Proces szkolenia pracowników, 13. Kształtowanie karier w organizacji ; Cz. VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH: 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL ; Cz. VII. PARTNERSTWO SPOŁECZNE W BUDOWANIU KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI: 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji, 17. W poszukiwaniu nowej drogi ; ANEKS - ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W RÓŻNYCH ORGANIZACJACH: 1. ZZL w małych i średnich przedsiębiorstwach, 2. ZZL w jednostkach administracji publicznej, 3. ZZL w jednostkach badawczo-rozwojowych, 4. ZZL w jednostkach sektora usług medycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [665]-679 i przy rozdziałach. Indeks.
I. Od pracy do kapitału ludzkiego / Henryk Król. 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej 2. Podstawy koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi 3. Kapitał ludzki organizacji 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. II. Planowanie i alokacja zasobów ludzkich / Antoni Ludwiczyński. 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji. III. Ocena pracy i pracowników / Antoni Ludwiczyński. 7. Wartościowanie pracy 8. Ocenianie pracowników. IV. Systemy motywowania pracowników / Stanisława Borkowska. 9. Motywacja i motywowanie 10. Wynagradzanie. V. Rozwój kapitału ludzkiego organizacji / Henryk Król, Alicja Miś. 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji 12. Proces szkolenia pracowników 13. Kształtowanie karier w organizacji. VI. Organizacja procesów personalnych / Aleksy Pocztowski, Jerzy Kisielnicki. 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL. VII. Partnerstwo społeczne w budowaniu kapitału ludzkiego organizacji / Stanisława Borkowska. 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji 17. W poszukiwaniu nowej drogi. Aneks. Zarządzanie zasobami ludzkimi w różnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91673 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [665]-679 i przy rozdziałach. Indeks.
SPIS TREŚCI: I. Od pracy do kapitału ludzkiego / Henryk Król. 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej 2. Podstawy koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi 3. Kapitał ludzki organizacji 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. II. Planowanie i alokacja zasobów ludzkich / Antoni Ludwiczyński. 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji. III. Ocena pracy i pracowników / Antoni Ludwiczyński. 7. Wartościowanie pracy 8. Ocenianie pracowników. IV. Systemy motywowania pracowników / Stanisława Borkowska. 9. Motywacja i motywowanie 10. Wynagradzanie. V. Rozwój kapitału ludzkiego organizacji / Henryk Król, Alicja Miś. 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji 12. Proces szkolenia pracowników 13. Kształtowanie karier w organizacji. VI. Organizacja procesów personalnych / Aleksy Pocztowski, Jerzy Kisielnicki. 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL. VII. Partnerstwo społeczne w budowaniu kapitału ludzkiego organizacji / Stanisława Borkowska. 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji 17. W poszukiwaniu nowej drogi. Aneks. Zarządzanie zasobami ludzkimi w różnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia na stronach 595-[605].
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu, menedżerów i pracowników agencji badawczych i przedsiębiorstw.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
Cz. I. Formułowanie celów i organizacja badań: 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych ; Cz. II. Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia: 2. System informacji marketingowej i organizacja badań, 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych, 4. Gromadzenie danych pierwotnych, 5. Badania marketingowe przez internet ; Cz. III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym: 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju, 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych, 9. Badania produktu, 10. Metody badania cen, 11. Badania systemu dystrybucji, 12. Badania skuteczności systemu komunikacji, 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozgromić konkurencję : sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania / Roman Polko, Paulina Polko. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2012. - 223 strony : ilustracje (głównie kolorowe), faksymilia, fotografie, mapy, rysunki, wykres ; 23 cm.
(Onepress Exclusive)
Na okładce: Jak stać się zaufanym dowódcą? Czy misje zespołowe to właściwa droga do awansu? Co skuteczniej eliminuje armie pracowników - zmiana czy rutyna? Jak uniknąć ciosu w plecy?
Świat biznesu od wieków korzysta z mądrości wojskowych - sprawdzonych w boju strategii dowodzenia, budowania zespołu, inspirowania do działania, przezwyciężania kryzysów i zwyciężania w walce. Skoro tak inspirujące są studia nad dowodzeniem całymi armiami, co można powiedzieć o kierowaniu jednostkami specjalnymi, wojskową elitą elit? Oddziałami, które szybko i skutecznie GROMią wroga, zanim ten zdąży podjąć działania odwetowe? Trzymasz w ręku pierwszy i jedyny na polskim rynku podręcznik operacyjny, zawierający aktualne zasady wojskowe, nadające się do natychmiastowego zastosowania w biznesie. Militarne wyzwania, jakie stały przed jego autorem, pozwoliły na zgromadzenie unikalnego zbioru doświadczeń, użytecznych zarówno dla ludzi w mundurach, jak i tych w garniturach. Tyle teorii, przejdźmy do praktyki: zacznij formować szeregi, kompletować uzbrojenie i szkolić ludzi, bo jak przyjdzie Twoja godzina, nikt nie będzie pytał, czy jesteś gotowy do walki! [Helion, 2012]
Lider. Be, know, do ; Zespół ; Kryzys ; Zmiana ; Determinacja i ryzyko ; Konflikt i współdziałanie ; Negocjacje ; Zwycięstwo ; Ranger School. Szkoła leadershipu w błocie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt.: Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa, 2001.
Bibliogr. s. [365]-376.
PODSTAWY TEORETYCZNE I MODELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Istota i elementy procesu komunikacji ; Modele komunikacji społecznej - elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu ; Modele komunikacji marketingowej: Model komunikacji interpersonalnej ; Model komunikacji masowej ; Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym ; KOMPOZYCJA SYTEMU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - FUNKCJE I STRUKTURY: Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres ; Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu ; Morfologia systemu komunikacji marketingowej: Struktura i instrumenty ; Płaszczyzny i wymiary integracji ; Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności ; FORMY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna ; Specyfika i funkcje promocji osobistej ; Promocja osobista a proces obsługi nabywcy ; Elementy i kody komunikacji niewerbalnej ; Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej ; FORMY I INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MASOWEJ: Reklama: Istota reklamy w świetle teorii komunikacji ; Modele percepcji przekazu reklamowego ; Funkcje i rodzaje reklamy ; Media w transmisji przekazu reklamowego ; Kryteria wyboru form i środków reklamy ; Styl i zasady kreacji reklamy-rozstrzygnięcia strategiczne ; Etyczne aspekty przekazu reklamowego ; Promocja dodatkowa: Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej ; Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej ; Public relations: Public relations jako platforma komunikacji marketingowej - ujęcie modelowe ; Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu ; Grupy odniesienia i instrumenty public relations ; FORMY KOMUNIKACJI W HIPENNEDIALNYM ŚRODOWISKU KOMPUTEROWYM: Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci ; Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej ; Instrumenty komunikacji on-line: Przekroje klasyfikacji ; Witryny www ; Serwisy społecznościowe ; Błogi i grupy dyskusyjne ; Display - formaty reklamy internetowej ; Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa ; Poczta elektroniczna ; KSZTAŁTOWANIE KAMPANII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE: Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej ; Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem: Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej ; Identyfikacja targetu - adresatów kampanii ; Ustalanie budżetu kampanii ; Określenie kompozycji instrumentów komunikacji ; Ocena efektów kampanii komunikacji: Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy: Funkcje i rodzaje agencji ; Organizacja wewnętrzna agencji reklamy ; Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "SEO e SEM : guida avanzata al web marketing" 2014.
Bibliografia, netografia na stronach 579-580.
Tytuł oryginału: SEO & SEM : guida avanzata al web marketing.
WYSZUKIWARKI INTERNETOWE I ICH UŻYTECZNOŚĆ: Wykorzystanie internetu ; SEO i marketing internetowy ; Początki wyszukiwarek ; Wyszukiwarki a katalog - różnice ; Wpływ wyszukiwarek na codzienne życie ; Główne elementy składowe wyszukiwarki ; Główne czynniki wpływające na widzialność witryny internetowej ; Przyszłość wyszukiwarek ; Najważniejsze wyszukiwarki ; STRATEGIA, PLANOWANIE I MARKETING INTERNETOWY - EFEKTYWNOŚĆ STOSOWANIA WYSZUKIWAREK: Co to jest SEM? ; Marketing internetowy ; Prosty model SEO i SEM ; SEO i marketing inbound ; PRZYJAZNE SEO - POCZĄTEK OPTYMALIZACJI ON PAGE: Co to jest analiza wewnętrzna? ; Wybór nazwy domeny ; EMD Update ; Mirrors host name ; Wybór słów kluczowych ; WSKAZÓWKI JAK PRZYGOTOWAĆ WITRYNY INTERNETOWE PRZYJAZNE DLA SEO: Tagi HTML stron internetowych ; HTML 5 i SEO ; Sieć semantyczna ; Testujemy czynniki on page ; ARCHITEKTURA PROJEKTU SIECIOWEGO SEO: Konstrukcja witryny internetowej ; PARAMETRY I OPTYMALIZACJE INTERNETOWEGO PROJEKTU SEO: Zwiększanie prędkości załadunku stron internetowych ; SEO mobilne ; ASO - App store optimization ; WITRYNY WIELOJĘZYCZNE DLA SEO I SEM: Znaczenie witryn wielojęzycznych ; PISANIE TEKSTÓW I METODY PERSWAZJI W INTERNECIE: Przed pisaniem - na co zwrócić uwagę ; Konstruowanie treści ; SEO - znaczenie właściwego wyboru leksykologicznego ; Perswazja w internecie ; STRATEGIE OFF PAGE - LINK BUILDING I WIDZIALNOŚĆ ONLINE: Analiza konkurentów - ciąg dalszy... ; PRW (popularność, reputacja i wiarygodność) - trzy czynniki sukcesu ; Pojawienie się atrybutu "nofollow" we współczesnym SEO ; Wpływ atrybutów "nofollow" na ranking Google'a ; Link building i widzialność online ; Metody link buildingu wycofane ; Nowa droga do nowoczesnego link buildingu ; ŚWIAT GOOGLE'A I SERWISY INTERNETOWE WYSZUKIWAREK: Google Local Search i Venice Update ; Search Field Trial ; Google Voice Search i Spoken Answers ; Google News ; Google Blog ; Google Books ; Google Merchant Center ; Consumer Surveys ; Nowości i patenty Google'a Google Koliber - Hummingbird Update ; Inne wyszukiwarki ; SEM (SEARCH ENGINE MARKETING) I SMO (SOCJAL MEDIA OPTIMIZATION) - EWOLUCJA POZYCJONOWANIA: Kampanie SEM ; Search engine advertising ; Google Adwords ; Struktura i organizacja kampanii ; Realizacja kampanii ; SMO (social media optimization) i SMM (social media marketing) ; Zarządzanie sieciami społecznościowymi ; Linkedln ; Xing ; Twitter ; Facebook ; Google Plus ; MySpace ; YouTube ; Flickr ; SlideShare ; Wikipedia ; Pinterest ; Foursquare ; Instagram ; Social Bookmarking ; Social news ; Inne sieci społecznościowe ; SEO - JAK ZARZĄDZAĆ KARAMI: Rodzaje kar w Google'u - ręczne czy algorytmiczne? ; Link spamdexing ; Shadow domain ; Cloaking ; Keyword stuffing ; Doorway pages ; Tekst ukryty ; Tekst zdublowany - środki przeciw Google Panda ; Czego powinniśmy głównie unikać? ; Również i wyszukiwarki mogą się mylić ; Kary i filtry Google'a ; Google Panda i Penguin Update ; Kary ze strony innych wyszukiwarek ; Reagowanie na ewentualne kary (filtry) ; BLACK HAT SEO I NARZĘDZIA SEO: Black hat SEO ; Witryny .EDU ; Zautomatyzowane narzędzia do link buildingu ; Negative SEO - ciemna strona optymalizacji ; Narzędzia SEO ; Narzędzia do analizy linków ; Inne narzędzia i interfejsy API do analizy SEO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105107 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wydanie 4. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 400 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [385]-394. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
I. ISTOTA ORAZ PRZEWARTOŚCIOWANIA POJĘCIA I KONCEPCJI LOGISTYKI: 1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki ; 2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki ; 3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania ; 4. Teoretyczne koncepcje logistyki ; II. TRENDY I DETERMINANTY ROZWOJU I ZMIAN W LOGISTYCE: 1. Wyznaczniki rozwoju logistyki - ujęcie ogólne ; 2. Geneza oraz modelowanie faz rozwoju logistyki - próba systematyki ; 3. Czynniki determinujące rozwój logistyki - próba klasyfikacji i hierarchizacji ; 4. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich ; 5. Stan rozwoju i zakres stosowania koncepcji logistyki w praktyce przedsiębiorstw ; III. PODSTAWOWE WYMIARY NOWOCZESNEJ KONCEPCJI LOGISTYKI: 1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki ; 2. Zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki ; 3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki ; IV. SYSTEMOWY WYMIAR LOGISTYKI ORAZ PROBLEMY IDENTYFIKACJI I KSZTAŁTOWANIA SYSTEMÓW LOGISTYCZNYCH: 1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki ; 2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych ; 3. Powiązania między systemami logistycznymi - wstępna identyfikacja ; 4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych ; 5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej ; V. ORIENTACJA PRZEPŁYWOWA ORAZ PRZEJAWY JEJ INTEGRACJI I WDRAŻANIA W STRUKTURĘ ZARZĄDZANIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE W ASPEKCIE ODDZIAŁYWANIA NA EFEKTY/SUKCES PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Właściwości i znaczenie orientacji przepływowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 2. Czynniki i parametry określające zakres orientacji przepływowej oraz stopień jej wdrożenia w podstawowych podsystemach zarządzania w przedsiębiorstwie ; 3. Przejawy wpływu wdrożenia orientacji przepływowej na efekty/koszty logistyki i efekty/sukces przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych w krajach zachodnich ; 4. Identyfikacja związków między wdrożeniem koncepcji logistyki a zmianami w zarządzaniu w przedsiębiorstwach w Polsce w świetle badań empirycznych ; VI. STRUKTURA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I PROBLEMY JEJ KSZTAŁTOWANIA: 1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu ; 2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu ; 3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów ; 4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości ; 5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie ; 6. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości ; 7. Proces cyrkulacji logistycznej ; VII. IDENTYFIKACJA STRUKTURY I PRZEJAWÓW WDRAŻANIA PROCESU ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO: 1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego ; 2. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego - próba systematyki ; 3. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego ; 4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw ; 5. Koncepcja "nawigatora" zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach ; VIII. KONCEPCJA LOGISTYCZNIE ZORIENTOWANEGO ZINTEGROWANEGO ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM: 1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania jej strategicznych funkcji zarządczych : 2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem ; 3. Opcje strategiczne logistyki ; 4. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego i operacyjnego ; XI. KONCEPCJA ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM) JAKO WYMIAR I PRZEJAW INTEGRACJI ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO MIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWAMI: 1. Integracja jako istotny wymiar rozwoju logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw ; 2. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw i siecią logistyczną ; 3. Modele integracji i dojrzałości łańcucha dostaw i sieci logistycznej ; 4. Potencjały efektów i korzyści wdrażania koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw ; X. LOGISTYKA A INNE PRZEKROJOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA: 1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu ; 3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) ; 4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; 5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) ; 6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) ; 7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) ; 8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na efekty/sukces przedsiębiorstwa ; XI. PODSTAWY I KONCEPCJE IDENTYFIKACJI ORAZ TENDENCJE KSZTAŁTOWANIA SIĘ POZIOMU KOSZTÓW LOGISTYKI JAKO PRZEJAWU JEJ EFEKTYWNOŚCI: 1. Istota i ogólna struktura kosztów logistyki ; 2. Koncepcje i metody identyfikacji i kwantyfikacji kosztów w sferze logistyki ; 3. Kształtowanie się poziomu i struktury kosztów logistyki jako przejawu jej efektywności w świetle badań w skali światowej ; 4. Poziom kosztów logistyki w skali światowej a miejsce krajów w rankingu Logistics Performance Index (LPI) ; 5. Zakres i kierunki racjonalizacji i wzrostu efektywności kosztów logistyki ; 6. Zakres wdrożenia logistyki w przedsiębiorstwach a zmiany w poziomie kosztów logistyki i efektywności przedsiębiorstw w świetle badań w krajach zachodnich ; XII. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEJ LOGISTYKI I ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM) ORAZ WIZJA ROZWOJU LOGISTYKI W PRZYSZŁOŚCI”: 1. Wyzwania współczesnej logistyki jako przejawy jej rozwoju i integracji w interakcji z modelowaniem zarządzania przedsiębiorstwem i struktur sieciowych ; 2. Katalog kluczowych wyzwań logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) ; 3. Wyzwania logistyki/SCM w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem w świetle badań w krajach zachodnich ; 4. Wizja rozwoju logistyki w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji. Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. Co sprawia, że logo jest dobre albo złe? Dlaczego niektóre znaki towarowe, choć są w użytku od dziesięcioleci, nadal wyglądają znakomicie? Projektanci, wykładowcy, studenci, specjaliści od marketingu i fani dobrego designu nie muszą już w pocie czoła szukać odpowiedzi na te pytania, gdyż mają w ręku publikację, która rozwieje dręczące ich wątpliwości. Pełna przydatnych porad, bogato ilustrowana książka Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu jest przystępnym podręcznikiem projektowania i praktycznej implementacji logo. Każdy etap projektowania, od koncepcji i szkiców, przez proces doskonalenia, prezentację różnych wariantów znaku, aż do gotowego produktu, został opisany i opatrzony cennymi, przydatnymi uwagami. W trakcie lektury dowiesz się, jak wycenić koszt projektu i przygotować pierwszy szkic. Ponadto zobaczysz, jak wykonać prawną weryfikację symbolu i przygotować księgę znaku, oraz nauczysz się projektować wizytówki, koperty i papier firmowy. Jeżeli zajmujesz się projektowaniem logotypów zawodowo lub jest to Twoja pasja, nie możesz zignorować tej książki! Dzięki niej: dowiesz się, jak wycenić projekt dla klienta przygotujesz atrakcyjną prezentację efektów Twojej pracy zyskasz pewność w kwestiach prawnych związanych z logo zaprojektujesz dodatki spójne ze znakiem (papier firmowy, kopertę i wizytówkę) Zaskocz swoich klientów profesjonalnym podejściem do projektowania logo! [Helion, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108727 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Zagadnienia wstępne 2. Badanie pracy 3. Planowanie zasobów ludzkich 4. Rekrutacja kandydatów do pracy 5. Selekcja kandydatów do pracy 6. Wartościowanie pracy 7. Wynagradzanie pracowników 8. Okresowe oceny pracownicze 9. Szkolenie pracowników 10. Kariery pracownicze 11. Zwalnianie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach, podrozdziałach i na stronach 303-305.
Dla studentów ekonomii, zarządzania, finansów i rachunkowości oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także praktyków.
R. 1. Analiza progu rentowności ; R. 2. Zarządzanie kapitałem obrotowym netto: 1. Cykl kapitału obrotowego netto ; 2. Zarządzanie zapasami ; 3. Zarządzanie rozrachunkami z tytułu dostaw i usług ; 4. Zarządzanie środkami pieniężnymi ; R. 3. Wartość pieniądza w czasie ; R. 4. Zarządzanie kosztem kapitału: 1. Koszt kapitału własnego i obcego ; 2. Dźwignie i ryzyko ; 3. Średni ważony koszt kapitału ; 4. Model CAPM ; R. 5. Ocena projektów inwestycyjnych ; R. 6. Metody wyceny przedsiębiorstwa ; R. 7. Mierniki wartości przedsiębiorstwa ; Zadania powtórkowe ; Rozwiązania zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 435-453. Indeks.
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie historycznej 2. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi 3. Planowanie zatrudnienia 4. Kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia 5. Kierowanie ludźmi w organizacji 6. Ocenianie w procesie pracy 7. Zarządzanie efektywnością pracy 8. Rozwój zasobów ludzkich 9. Kształtowanie wynagrodzeń 10. Warunki i stosunki pracy 11. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91668 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 185-[187].
1. Analiza uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa 2. Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej 3. Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej 4. Marketing mix na rynku Unii Europejskiej : a) ksztłtowanie produktu i asortymentu b) kształtowanie cen c) tworzenie kanałów dystrybucji d) promocja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr., A-Udost. (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81379 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej