Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(151)
Forma i typ
Książki
(142)
Publikacje naukowe
(59)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Czasopisma
(9)
Poradniki i przewodniki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(153)
wypożyczone
(17)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(39)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(10)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(124)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(9)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(4)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Biernat Kamil
(3)
Mazur Marek
(3)
Pacana Andrzej
(3)
Cioczek Konrad
(2)
Fischer Iwona
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(2)
Hales Colin F
(2)
Hofman Iwona
(2)
Homa Dominik
(2)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Kuźniar Wiesława
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Machura Witold
(2)
Murdoch Anna
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szocik Krzysztof
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Słupski Jakub
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyrakowski Sebastian
(2)
Witek Lucyna
(2)
Wojciechowska Karolina Maria
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Andrzejczyk Robert
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Baj Beata
(1)
Bajorek-Zydroń Katarzyna
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerowicz Mateusz
(1)
Bar Gabriela
(1)
Belczak Jerzy
(1)
Bernatowicz Łukasz
(1)
Bełch Paulina
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Blecharczyk Wojciech (1962- )
(1)
Bonusiak Andrzej (1968- )
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Chorób Roman
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Cieśla Stefan
(1)
Cybulski Radosław (1924-1999)
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czekałowski Karol Konrad
(1)
Czelusta Alojzy
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Drozd Wojciech (nauki medyczne)
(1)
Drupka Jerzy
(1)
Drzewiecki Jakub
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Filipczak Szymon
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Gawrońska-Baran Andrzela
(1)
Gazda Andrzej (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Górski Paweł (1965- )
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hall Hanna
(1)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jagodziński Waldemar (1983- )
(1)
Janusz Małgorzata (nauki kultury fizycznej)
(1)
Jarczewski Woyciech
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(1)
Jedynak Zdzisław (energetyka)
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jurgilewicz Oktawia
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kaliszczak Lidia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(82)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(151)
Język
polski
(149)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorcy
(4)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Pracodawcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Bibliotekarze
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki
(1)
Politycy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(29)
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing polityczny
(18)
Marketing terytorialny
(16)
Marketing
(15)
Innowacje
(14)
Public relations
(13)
Turystyka
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Środki masowego przekazu
(12)
Internet
(11)
Samorząd terytorialny
(11)
Miasta
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Rozwój regionalny
(9)
Banki
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Kampania wyborcza
(8)
Gospodarka
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Reklama
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Klastry (ekonomia)
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Polityka
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Służba zdrowia
(6)
Administracja elektroniczna
(5)
Biblioteki akademickie
(5)
Informacja
(5)
Komunikacja polityczna
(5)
Kredyt
(5)
Kultura
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Agroturystyka
(4)
Audyt wewnętrzny
(4)
Bezpieczeństwo
(4)
Ekorozwój
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Instytucje kultury
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Jakość życia
(4)
Język polski
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Marketing narodowy
(4)
Menedżerowie
(4)
Nauki ekonomiczne
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Rachunkowość
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Specjalna strefa ekonomiczna
(4)
Studenci
(4)
Sukces
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Usługi
(4)
Znak towarowy
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Budżet państwowy
(3)
Controlling
(3)
Dług publiczny
(3)
Finanse
(3)
Finanse publiczne
(3)
Finansowanie
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka terenowa
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Inteligentne miasta i wsie
(3)
Inwestycje
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konkurencyjność
(3)
Marketing regionalny
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nieruchomości
(3)
Podatek
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Politycy
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Portale internetowe
(3)
Postawy
(3)
Praca
(3)
Pragmatyka lingwistyczna
(3)
Prawo
(3)
Produkt regionalny
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przywództwo
(3)
Rolnictwo
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Mojżesz
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Ptaki
(1)
Sonety krymskie
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(76)
2001-0
(21)
1901-2000
(18)
1989-
(13)
1989-2000
(13)
1945-1989
(4)
1901-
(3)
1801-
(2)
1801-1900
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1945-
(1)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(89)
Województwo podkarpackie (1999- )
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Kraków (woj. małopolskie)
(3)
Ukraina
(3)
Bieszczady
(2)
Kaszuby
(2)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Warszawa
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Śląsk
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Podhale
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Świat
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Monografia
(31)
Praca zbiorowa
(21)
Opracowanie
(18)
Poradnik
(15)
Materiały konferencyjne
(13)
Raport z badań
(10)
Materiały pomocnicze
(6)
Blogi
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Podręcznik
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Audycje radiowe
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura
(1)
Literatura grozy
(1)
Literatura polska
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Poezja polska
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(80)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Inżynieria i technika
(4)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Nauka i badania
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
151 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : perspektywa firmowa i osobista / Grzegorz Filipowicz. - Wydanie 3. poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2019. - 402 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Na okładce: Diagnoza potencjału kompetencyjnego online.
Bibliografia na stronach [391]-395. Indeks.
Dla specjalistów i menedżerów HR, a także pracowników.
R. I. PODSTAWY: Parę słów o historii ; Paradygmat efektywności ; Zarządzanie efektywnością - przykład wdrożenia ; Dlaczego kompetencje? ; Definicje ; Predyspozycje a kompetencje ; Opisywanie kompetencji ; Katalogi kompetencji - opracowanie i wykorzystanie ; Profile kompetencji ; Rozwój kompetencji zawodowych ; R. II. ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI ZAWODOWYMI: Kompetencyjne opisy stanowisk ; Audyt kompetencyjny ; Rekrutacja i selekcja ; System ocen pracowników ; Szkolenia ; Zarządzanie talentami ; Budowanie ścieżek kariery ; Kultura organizacyjna ; Trudności wdrożeniowe ; Narzędzia IT wspomagające zarządzanie kompetencjami ; R. III. ROZWÓJ ZAWODOWY: Mapa kariery ; Predyspozycje a możliwości rozwoju ; Jak rozwijać własne kompetencje ; R. IV. MAPA KOMPETENCJI – OPISY ; R. V. TESTY KOMPETENCYJNE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108112 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno. Biznes)
Na okładce podtytuł: rozsądne zarządzanie w polskich warunkach.
Ty też możesz być świetnym menedżerem! Poznaj najważniejsze narzędzia zarządzania ludźmi i sprawdź, jak wprowadzić je w życie. Znajomość najważniejszych praw psychologii pomoże ci zrozumieć, jak wpływać na pracowników i ich motywować. Poznasz sprawdzone zasady działania w typowych sytuacjach: od zatrudniania pracownika, przez budowanie zespołu i kontrolę nad jego działaniem, aż po zwalnianie podwładnego. Dowiesz się, jak utrzymywać kreatywność w zespole, udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej i odpowiednio delegować działania. W książce znajdziesz pytania nurtujące najbardziej wnikliwych menedżerów - oraz konkretne odpowiedzi i wskazówki eksperta. Poznaj techniki sprawdzone w polskich realiach i wybierz sposób najlepszy dla siebie - tak by zachować zdrowy rozsądek i nie dać się zwariować licznym teoriom. [Edgard, 2015]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111762 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [201]-213.
Istota regionalnego produktu turystycznego ; Metodyka kształtowania regionalnego produktu turystycznego ; Podstawy rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce ; Regionalne produkty turystyczne w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93128 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 196-198.
Status prawny zarządcy nieruchomości ; Zarządzanie małą wspólnotą mieszkaniową ; Zarządzanie dużą wspólnotą mieszkaniową (powyżej siedmiu lokali) ; Inne rodzaje zarządzania nieruchomością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.2 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [449]-452.
Cz. I WYWIADY: Magdalena Dziewguć ; Iwona Georgijew ; Dagmara Gorzelana-Królikowska ; Roshi Sunya Kjolhede ; Bogusława Matuszewska ; Katarzyna Niezgoda ; Monika Olejniczak ; Beata Pastwa-Wojciechowska ; Alicja Radziejewska ; Znana Dziennikarka ; Cz. II O KOBIETACH I MĘŻCZYZNACH: R. 1. Siła liderek w oczach przełożonych ; R. 2. Misja - coś charakterystycznego dla kobiet ; R. 3. Kobiety jako liderki ; R. 4. Dlaczego i jak awansować ; R. 5. Emocjonalność kobiet ; R. 6. Co potrafią kobiety w Polsce? Doniesienia z najnowszych, szeroko zakrojonych badań oceny kompetencji zawodowych menedżerów ; R. 7. Niewykorzystane możliwości, ukryty potencjał ; R. 8. Źródło braku poczucia własnej wartości i niepewności ; R. 9. Mentoring - dlaczego jest niezbędny liderkom ; R. 10. Lepiej zarabiać - oliwi się to koło, które skrzypi ; R. 11. Networking - sieć powiązań ; R. 12. Autoprezentacji trzeba się nauczyć ; R. 13. Naucz się rozmawiać z mężczyznami ; R. 14. Jak reagować na stereotypowe zachowania wobec kobiet ; R. 15. Naśladować mężczyzn czy raczej nie? ; R. 16. Praca czy rodzina ; R. 17. Kto i jak ma wychowywać nasze dzieci? ; R. 18. W co gramy z mężczyznami? ; R. 19. Nie taki mężczyzna straszny, jak go malują ; R. 20. Czy kobiety lubią mężczyzn? ; R. 21. My jesteśmy lepsi, wy jesteście gorsi: kiedy siła wspiera się ideologią ; Cz. III ĆWICZENIA: Wstęp ; Ćwiczenie 1. TALENTY: mocne strony kobiecości ; Ćwiczenie 2. SAMOUTRUDNIANIE: koniec z podcinaniem sobie skrzydeł ; Ćwiczenie 3. AUTOPREZENTACJA: pokaż się od najlepszej strony ; Ćwiczenie 4. BUDOWANIE SIECI SPOŁECZNYCH: nawiązuj relacje z ludźmi i dbaj o nie ; Ćwiczenie 5. KONTROLOWANIE EMOCJI I ASERTYWNOŚĆ: jak nad tym pracować ; Ćwiczenie 6. POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI: jak je wzmocnić ; Ćwiczenie 7. PODEJMOWANIE DECYZJI: szybko i trafnych ; Ćwiczenie 8. RAMY KULTURY: jak wyjść poza nie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [301]-316.
R. I. METODY BADAŃ RYNKU POLSKIEJ PRASY DRUKOWANEJ: 1. Istota badań marketingowych: Badania sondażowe ; Badania jakościowe gazet i czasopism ; Badania jakościowe przy testowaniu nowego produktu ; Analiza jakościowa treści przekazu w gazecie lub czasopiśmie ; Badania ilościowe na rynku prasowym ; Badania niereaktywne ; Badania historyczno-porównawcze ; Badania ewaluacyjne ; 2. Instytucje zajmujące się badaniem rynku prasy ; R. II. KANAŁY I METODY DYSTRYBUCJI PRASY: 1. Charakterystyka konsumentów prasy oraz ich zachowań ; 2. Sposoby dystrybucji prasy: Dystrybucja tradycyjna ; Dystrybucja cyfrowa ; R. III - ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE NOŚNIKI WYKORZYSTYWANE W REKLAMOWANIU TYTUŁÓW PRASOWYCH: 1. Nośniki zewnętrzne ; 2. Nośniki wewnętrzne ; R. IV. FOKUSOWANIE WZROKU CZYTELNIKÓW PRASY: 1. Rozwiązania graficzne przyciągające uwagę odbiorców ; 2. Układ kompozycyjny stron pisma wpływający na jakość odbioru zamieszczonych treści ; 3. Fotografia w prasie: Fotograficzne gatunki dziennikarskie ; R. V. NIESTANDARDOWA REKLAMA PRASOWA JAKO ELEMENT PROMOCYJNY PISMA: 1. Rozwiązania niestandardowe stosowane w prasie: Reklamy w postaci okładek ; Reklamy przykrywające tekst dziennikarski ; Reklamy ingerujące w strukturę pisma ; Reklamy ingerujące w layout gazety ; Reklamy, które wykorzystują w swojej kompozycji różne gatunki papieru lub inne materiały ; Reklamy samoistne dołączane do pisma ; R. VI. ZAWARTOŚĆ PRASY - SPOSOBEM NA ZDOBYCIE CZYTELNIKÓW: 1. Różne aspekty opiniotwórczości w prasie ; 2. Publikowanie skrajnych, bulwersujących poglądów przedstawicieli różnych środowisk ; 3. Opinie autorytetów o danym tytule prasowym ; 4. Komentarze specjalistów, fachowców będących autorytetami w danej dziedzinie wiedzy ; 5. Cytowalność danego pisma w innych tytułach prasowych lub mediach ; 6. Zamieszczanie przedruków tekstów z innych pism ; 7. Inne sposoby uatrakcyjniania zawartości treściowej pism ; R. VII. PRZEDSIĘWZIĘCIA PROMOCYJNE REDAKCJI PRASOWYCH: 1. Akcje społeczne ; 2. Eventy ; 3. Konkursy ; 4. Działania promocyjne mające na celu podnieść prestiż redakcji prasowej ; 5. Działania promocyjne poza redakcją prasową ; 6. Inne metody promocji tytułów ; 7. Promocja tytułu prasowego w innych mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106487 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-[341].
Dla kadry zarządzającej i szefów marketingu.
Streszczenie w języku angielskim.
I. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ STRATEGICZNĄ - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 1. Zmiana - definicja i ewolucja zmiany w organizacji ; 2. Zarządzanie zmianą - pojęcie, teorie i modele ; 3. Zmiana strategiczna - determinanty i znaczenie ; 4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji - czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji ; II. REBRANDING W ŚWIETLE TEORII ZARZĄDZANA I MARKETINGU: 1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym - pojęcia podstawowe ; 2. Definicje i formy rebrandingu ; 3. Przestanki rebrandingu: Wewnętrzne motywy rebrandingu ; Zewnętrzne motywy rebrandingu ; 4. Proces i modele rebrandingu ; 5. Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu: Skuteczność rebrandingu - pojęcie i pomiar ; Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu ; Komunikacja marketingowa w rebrandingu ; Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu ; III. REBRANDING NA POLSKIM RYNKU W ŚWIETLE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH: 1. Opis badań i charakterystyka respondentów: Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów ; Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw ; 2. Rebranding i jego uwarunkowania ; Motywy rebrandingu ; 3. Proces rebrandingu - przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu ; 4. Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych: Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu ; Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu ; Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu ; 5. Wyniki badań jakościowych - próba syntezy ; IV. REBRANDING W ŚWIETLE BADAŃ ILOŚCIOWYCH: 1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego: Charakterystyka metody i próby badawczej ; Charakterystyka modelu pomiarowego ; 2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi: Ogólne cechy rebrandingu ; Poziom wiedzy o rynku ; Integracja komunikacji marketingowej ; Partycypacyjny wymiar zarządzania ‘ Rynkowe skutki rebrandingu ; Bieżące relatywne wyniki firm ; 3. Weryfikacja skal pomiarowych: Współzależności pomiędzy konstruktami ; Podsumowanie ; V. ANEKS: Załącznik I - Przypadki rebrandingu wybranych marek: ZOO Wrocław ; InPost ; Nest Bank ; Mamut ; Warta ; Cyfrowy Polsat ; Port Lotniczy Wrocław ; Tygodnik "Polityka" ; TIM ; Work Service ; mBank ; Załącznik 2 - Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego ; Załącznik 3 - Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107728 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [187]-196.
Streszczenie w języku angielskim.
1. KONCEPTUALIZACJA POJĘCIA PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEDSIĘBIORSTW TWORZĄCYCH KLASTER - PODEJŚCIE FORMATYWNE: 1.1. Klaster jako forma partnerskiej współpracy przedsiębiorstw, 1.2. Pojęcie i kierunki rozwoju benchmarkingu, 1.3. Istota i atrybuty partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze, 1.4. Metodyka partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze w ramach grupy benchmarkingowej ; 2. UWARUNKOWANIA SUKCESU PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEDSIĘBIORSTW W KLASTRZE: 2.1. Istota sukcesu i bariery w partnerstwie benchmarkingowym przedsiębiorstw klastrowych, 2.2 Bliskość międzyorganizacyjna i wzajemne zaufanie jako siły motoryczne w rozwoju partnerstwa benchmarkingowego w klastrze, 2.3. Prawne i etyczne aspekty partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze, 2.4. Ujęcie modelowe osiągania sukcesu w benchmarkingu wewnątrzklastrowym opartym na partnerstwie ; 3. REALIZACJA PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA W BADANYCH KLASTRACH: 3.1. Metodyka, organizacja i przebieg badań empirycznych, 3.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw, 3.3. Stan realizacji partnerstwa benchmarkingowego przez badane przedsiębiorstwa ; 4. CZYNNIKI SPRZYJAJĄCE I OGRANICZAJĄCE NAWIĄZYWANIE PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA W KLASTRACH W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 4.1. Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki sprzyjające nawiązywaniu partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach, 4.2. Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki ograniczające nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach, 4.3. Czynniki sprzyjające i ograniczające nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach w świetle wyników badania eksperckiego, 4.4. Ujęcie modelowe kluczowych czynników wpływających na nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego w klastrze w świetle wyników badań przedsiębiorstw i ekspertów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość usług medycznych : instrumenty i modele / Małgorzata Z. Wiśniewska. - Wydanie 3. uaktualnione i zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 304 strony : ilustracje, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 271-298.
Dla naukowców, doktorantów i studentów, a także profesjonalistów medycznych.
1. JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 1.1. Pojęcie i istota jakości, 1.2. Istota usług medycznych, 1.3. Jakość usług medycznych i jej składowe, 1.4. Bezpieczeństwo pacjenta ; 2. INSTRUMENTY WSPIERAJĄCE JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 2.1. Wybrane koncepcje i ich zastosowanie, 2.2. Przegląd narzędzi i metod zarządzania jakością, 2.3. Metody HFMEA oraz MedCARVER+Shock, 2.4. Specyficzne metody oceny jakości usług medycznych ; 3. MODELE DOSKONAŁOŚCI WSPIERAJĄCE JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 3.1. Pojęcie doskonałości, organizacji doskonałej i modeli doskonałości, 3.2. Modele doskonałości i ich zastosowanie w usługach medycznych, 3.3. Dobre praktyki i benchmarking w doskonaleniu jakości usług medycznych, 3.4. Samoocena i jej rola w kształtowaniu doskonałości placówek medycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-61 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarowanie wodami : korzystanie, zgody oraz usługi wodne / Mateusz Balcerowicz. - Warszawa : Infor, copyright 2020. - 123, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Wzory wniosków i stawki opłat.
Publikacja przedstawia najważniejsze rozwiązania dla podmiotów, które korzystają z zasobów wodnych, użytkują te zasoby w ramach tzw. usług wodnych lub prowadzą działalność gospodarczą w zakresie gospodarowania wodami. Wyjaśnia, jak obecnie działa system zgód wodnoprawnych i jakie są zasady uzyskiwania decyzji administracyjnych, które umożliwiają korzystanie z zasobów wodnych, usług wodnych oraz w innym zakresie są związane z gospodarowaniem wodami. Opracowanie przystępnie objaśnia kwestie dotyczące m.in.: pojęcia oceny wodnoprawnej, które funkcjonuje na gruncie Prawa wodnego od początku 2018 r.; modyfikacji funkcjonujących już wcześniej pojęć zgłoszenia wodnoprawnego i pozwolenia wodnoprawnego; opłat za usługi wodne - nowego rozwiązania w polskim porządku prawnym, które weszło w życie w 2018 r. i przez pierwsze dwa lata funkcjonowania było źródłem wielu wątpliwości i pytań użytkowników wód. Książka wyjaśnia krok po kroku, jak uzyskać pozwolenie wodnoprawne lub dokonać zgłoszenia wodnoprawnego. Zawiera także zbiór wzorów wniosków i oświadczeń niezbędnych w systemie zgód wodnoprawnych wraz z przykładami ich wypełnienia oraz stawki opłat za usługi wodne obowiązujące w 2020 r.
R. I. Korzystanie z wód ; R. II. Zgody wodnoprawne ; R. III. Opłata za usługi wodne ; R. IV. Wzory wniosków i oświadczeń ; Wykaz aktów prawnych ; Wykaz rachunków bankowych i tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-55 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 301)
Bibliografia, netografia na stronach [328]-342.
Finansowanie: Narodowe Centrum Nauki (Kraków)
R. I. Charakterystyka modelu biznesu w świetle teorii oraz praktyki zarządzania: 1. Istota oraz cechy charakterystyczne modelu biznesu: Problemy i dylematy związane z koncepcją modelu biznesu ; Dominujące kierunki badań nad modelami biznesu ; 2. Model biznesu jako narzędzie zarządzania: Przesłanki wykorzystania modelu biznesu w zarządzaniu: kontekst sytuacyjny ; Charakterystyka narzędzia Business Model Canvas ; Uzasadnienie przyjęcia perspektywy Business Model Canvas w prowadzonych badaniach ; Wartość w modelu biznesu ; Zmienność modelu biznesu: koncepcja i pomiar ; R. II. Outsourcing jako koncepcja oraz metoda zarządzania: jego ewolucja oraz kluczowe charakterystyki: 1. Granice pojęcia outsourcingu ; 2. Ewolucja outsourcingu: kontekst teorii i praktyki zarządzania: Ewolucja outsourcingu w świetle teorii ekonomii i zarządzania ; Ewolucja outsourcingu w praktyce działalności przedsiębiorstw ; Ryzyka outsourcingu ; 3. Przebieg procesu outsourcingu ; 4. Postulowana struktura kontraktu outsourcingowego oraz typy kontraktów outsourcingowych ; 5. Zakres oraz dojrzałość jako kluczowe charakterystyki outsourcingu: Zakres outsourcingu ; Dojrzałość outsourcingu ; R. III. Identyfikacja oraz charakterystyka modelu badawczego: 1. Wpływ znaczenia przesłanek zmian granic organizacji na kształt modelu biznesu ; 2. Związki koncepcji modelu biznesu i outsourcingu: Outsourcing a architektura oraz typy modeli biznesu ; Outsourcing transformacyjny jako metoda modyfikacji modelu biznesu ; Outsourcing a realizacja procesów: tworzenia, dostarczania oraz przechwytywania wartości w modelu biznesu ; 3. Identyfikacja kryteriów oceny poziomu dojrzałości outsourcingu ; R.IV. Metodyka badań oraz charakterystyka próby badawczej ; 1. Założenia metodyczne zrealizowanych badań ; 2. Identyfikacja hipotez badawczych ; 3. Charakterystyka etapów postępowania badawczego ; 4. Operacjonalizacja problemu oraz pytań badawczych ; 5. Charakterystyka wykorzystanych narzędzi badawczych ; 6. Charakterystyka próby badawczej ; R. V. Weryfikacja modelu badawczego i hipotez badawczych. Szczegółowe wyniki badań ; 1. Ocena poziomu badanych zmiennych ; 2. Weryfikacja modelu badawczego oraz hipotez badawczych ; 3. Szczegółowe wyniki badań dotyczące zależności między badanymi zjawiskami: Znaczenie przesłanek zmian granic organizacji a zakres i dojrzałość wykorzystania outsourcingu ; Dojrzałość outsourcingu a jego skuteczność ; Wpływ skuteczności realizowanego outsourcingu na zmiany w modelu biznesu ; 4. Charakterystyka przykładowych scenariuszy wykorzystania outsourcingu w kontekście zmiany modelu biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencje menedżera / Mirosław Kot. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 384 strony : rysunki ; 22 cm.
(Onepress Exclusive)
Akty prawne, orzeczenia sądów na stronach 377-380.
Bibliografia, netografia na stronach 381-384.
1. KOMPETENCJE HR: ABC kompetencji, Zarządzanie procesem szkoleniowym, Rekrutacja i selekcja pracowników, Zarządzanie talentami ; 2. KOMPETENCJE OSOBISTE: Inteligencja emocjonalna, Komunikacja menedżera, Wystąpienia publiczne, Efektywność osobista, Radzenie sobie z manipulacją, Zarządzanie sobą w stresie, Zarządzanie sobą w czasie, Kreatywność i innowacja ; 3. KOMPETENCJE ZARZĄDCZE: Komunikacja wewnętrzna w firmie, Zarządzanie zespołem, Motywacja (płacowa i pozapłacowa), Etykieta biznesu, Zarządzanie wizerunkiem firmy, Przywództwo i autorytet, Delegowanie zadań i uprawnień, Zarządzanie konfliktem, Zarządzanie strategiczne, Zarządzanie zmianą, Coaching i mentoring w zarządzaniu zespołem, Zarządzanie przez cele ; 4. PRAWO PRACY (stan prawny na 1 stycznia 2018 r.): Nawiązanie stosunku pracy (umowa o pracę), Zmiana warunków umowy o pracę - porozumienie zmieniające (aneks) i wypowiedzenie zmieniające, Prawa i obowiązki stron stosunku pracy, Sankcje za niewłaściwe wykonywanie obowiązków pracowniczych, Przeciwdziałanie dyskryminacji, molestowaniu, nierównemu traktowaniu i mobbingowi, Czas pracy, Uprawnienia związane z rodzicielstwem, Ochrona danych osobowych i kadrowych, Dokumentacja kadrowa: osobowa i płacowa, Rozwiązywanie stosunku pracy (za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Bibliografie przy rozdziałach.
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Magdalena Bochenek / Kierunki rozwoju współczesnej rachunkowości zarządczej ; Zygmunt Kral / Systematyzacja controllingu ; Dorota Kużdowicz, Paweł Kużdowicz / Podaż informacji a popyt na informacje w controllingu przedsiębiorstwa ; Dagmara Bogacka-Iskra / Identyfikacja wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań controllingu w małym przedsiębiorstwie sieciowym ; Andrzej Bytniewski, Kamal Matouk, Anna Chojnacka-Komorowska, Marcin Hernes / Koncepcja wykorzystania technologii kognitywnych w podsystemie controllingu ; Jolanta Chluska, Ewa Sikora / Uwarunkowania controllingu w partnerstwie publiczno-prywatnym ; Zdzisław Kes, Malwina Hrehorowicz / Zastosowanie analizy "koszt-wielkość sprzedaży-wynik"w rewizji budżetu sprzedaży produktów farmaceutycznych ; Krzysztof Konstantyn / Koncepcja wdrożenia budżetowania finansowego dla budżetów pro forma w rachunku odpowiedzialności w przedsiębiorstwach produkujących konstrukcje budowlane ; Robert Kowalak / Społeczna odpowiedzialność biznesu w zakładzie gospodarowania odpadami ; Jarosław Kujawski / Symulacja wielokrotnej ceny transferowej / Magdalena Jaworzyńska Elementy modelu biznesowego podmiotu leczniczego na przykładzie Grupy LUX MED ; Magdalena Szydełko / Relacje w sieci powiązań rad dyrektorów jako przesłanka benchmarkingu sieciowego ; Piotr Pietrzak / Skuteczność procesu kształcenia na przykładzie państwowych wyższych szkół zawodowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Balawejder Bartłomiej, Tworzenie rezerw jako instrument zarządzania ryzykiem banku w zakresie ekspozycji kredytowej ; Bigott Paulina, Klimek Magda, Stolc Anna, Analiza porównawcza sylwetki zawodowej biegłego rewidenta, controllera finansowego i księgowego ; Bysiewicz Paweł, Fałszowanie sprawozdań finansowych - przyczyny, środki, konsekwencje ; Gruca Czesław, Szewczyk Sylwia, Wykorzystanie faktoringu w celu optymalizacji płynności finansowej ; Günther Marta, Leszka Mateusz, Przygodzińska Angelika, Poziom i jakość zdobytej wiedzy w dziedzinie rachunkowości wśród studentów uczelni ekonomicznych w stosunków do rzeczywistych wymagań rynku pracy ; Jurek Elżbieta, Kalkulacja kosztów podstawą ustalania jednostkowego kosztu wytwarzania ; Kamińska Patrycja, Wpływ biznesowej i podatkowej amortyzacji środków na wynik finansowy w przedsiębiorstwie GAMRAT SA ; Kiczmar Bożena, Słonka Natalia, Dynamiczne ujęcie płynności finansowej w praktyce ; Kowal Jolanta, Od wersji papierowej do cyfrowej - elektroniczne sprawozdanie finansowe ; Kubacka Maria, Ocena modeli adaptacyjnych w oparciu o prognozy przychodów ze sprzedaży grupy kapitałowej Asseco S.A. ; Lew Grzegorz, Rozwój i znaczenie rachunkowości zarządczej ; Lew Agnieszka, Biegły rewident jako osoba zaufania publicznego wpływająca na wiarygodny obraz jednostki gospodarczej ; Łukasik Agnieszka, Analiza sytuacji finansowej studentów ; Niemczyk Sylwia, Analiza finansowa zakładów ubezpieczeń na podstawie firmy PZU S.A. ; Piątek Marcin, E - sprawozdanie, czyli co powinniśmy i nich wiedzieć ; Pietrasz Aleksander, Wdrożenie MSSF 15 w spółkach branży informatycznej ; Pilarska Martyna, Struzik Katrarzyna, Praktyczny aspekt sprawozdań finansowych na tle najnowszych rozwiązań prawnych ; Smaga Szymon, Kreatywna rachunkowość ; Szewczyk Sylwia, Zakres stosowania controllingu w Polsce ; Tasior Magdalena, Miejsce i rola controllera w przedsiębiorstwie ; Wilczyńska Agata, Zarządzanie kapitałem obrotowym netto - strategie wykorzystywane w przedsiębiorstwach ; Zalewska Kamila, Analiza sytuacji finansowej gigantów Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych ; Zimnicka Sylwia, Ocena atrakcyjności symulacyjnych gier zarządzania przedsiębiorstwem na podstawie CAPSIM GlobalDNA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-110280 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Tekst częściowo w języku angielskim.
Bibliografia na stronach 181-183.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Tekst częściowo w języku angielskim.
Bibliografia na stronach [181]-183.
1. Dziennikarstwo a public relations ; 2. Formy pisarskie w public relations ; 3. Komunikat prasowy ; 4. Streszczenia ; 5. Szlifowanie stylu ; 6. Opis, opowiadanie, reportaż ; 7. Wywiady ; 8. Kalki językowe, makaronizmy i anglopolszczyzna, czyli jak umiejętnie czerpać z materiałów angielskojęzycznych ; 9. Warsztat pracy w PR ; 10. O elementach wizualnych, materiałach fotograficznych i druku ; 11. Współpraca z dziennikarzami ; 12. Listy ; 13. Teksty perswazyjne i prestiżowe ; Aneks I. Oryginalne teksty do streszczeń, Aneks II. Odpowiedzi do ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. f.7-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [95]-96.
1. Aspekty definicyjne public relations ; 2. Media relations - wyobrażenia a rzeczywistość ; 3. Kryzys a media ; 4. Praktyka komunikacji z mediami w samorządzie ; 5. Media relations w samorządzie terytorialnym w świetle badań ; 6. Misja Bielany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na książce błędny ISBN książki w oprawie twardej.
Polskie Stowarzyszenie Dyrektorów Szpitali 1993-2013.
Bibliografia przy rozdziałach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej