Murdoch Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1652)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Murdoch Anna
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(643)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Shakespeare William
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(441)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(393)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(338)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
London Jack
(298)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
May Karol
(235)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Public relations
(3)
Język angielski
(2)
Język polski
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Słownictwo
(2)
Reklama
(1)
Twórczość
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Tekst częściowo w języku angielskim.
Bibliografia na stronach 181-183.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Tekst częściowo w języku angielskim.
Bibliografia na stronach [181]-183.
1. Dziennikarstwo a public relations ; 2. Formy pisarskie w public relations ; 3. Komunikat prasowy ; 4. Streszczenia ; 5. Szlifowanie stylu ; 6. Opis, opowiadanie, reportaż ; 7. Wywiady ; 8. Kalki językowe, makaronizmy i anglopolszczyzna, czyli jak umiejętnie czerpać z materiałów angielskojęzycznych ; 9. Warsztat pracy w PR ; 10. O elementach wizualnych, materiałach fotograficznych i druku ; 11. Współpraca z dziennikarzami ; 12. Listy ; 13. Teksty perswazyjne i prestiżowe ; Aneks I. Oryginalne teksty do streszczeń, Aneks II. Odpowiedzi do ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. f.7-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wydanie 1 - 5 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003 - 247, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 234-238.
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym. Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
R. I. ROLA REKLAMY I WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ REKLAMOWĄ: Rynek reklamy w Polsce ; Definicja reklamy ; Cele reklamy ; Funkcje reklamy ; Brief kreatywny ; Cele i środki w przesłaniu reklamowym ; Agencje reklamowe ; Pytania do dyskusji i ćwiczenia ; R. II. CELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Strategia promocji jako część planu marketingowego ; Szczegółowa analiza strategii promocji (reklamowej) ; Sprawdzian czynników ważnych przy ustalaniu celów reklamowych ; Media ; Budżet promocyjny. Koszty promocji ; Grupy docelowe ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. III. TRENING TWÓRCZOŚCI: Co to jest kreatywność? ; Definicje kreatywności ; Kreatywność w reklamie ; Źródła kreatywności ; Wewnętrzny cenzor ; Przepływ ; Wycieczka artysty ; Bloki emocjonalne ; Bloki kognitywne ; Techniki twórczego myślenia ; Techniki kreatywne ; Twórcza krytyka ; Myślenie metaforyczne ; Metoda sześciu kapeluszy ; Inkubacja ; Praca nad problemem kreatywnym. Zalety pracy w zespole ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. IV. WARSZTAT REKLAMOTWÓRCZY: Aspekty werbalne - słowa w reklamie ; Środki leksykalne ; Figury stylistyczne i gramatyczne ; Udramatyzowanie akcji w reklamie ; Teaser ; Wielki pomysł ; Dramatyzm scenki reklamowej ; Obraz ; Dźwięki i muzyka w reklamie ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. V. REKLAMA STANDARYZOWANA: Pojęcie globalizacji ; Globalna perspektywa i globalny konsument ; Zalety standaryzacji ; Kampanie o zasięgu globalnym i ich ograniczenia ; Wady standaryzacji ; Segmentacja rynków a standaryzacja ; Model standaryzacyjny ; Przykłady nieudanych kampanii standaryzowanych w Polsce ; "Wash & Go" ; Ajax ; Tchibo ; Proszki do prania - Persil - Ariel - Pollena ; Organizacja standaryzacji ; Ograniczenia kulturowe ; Przepisy prawne dotyczące reklamy ; Samoregulacja branży reklamowej ; Błędy i niedoskonałości w tłumaczeniu ; Pytania i ćwiczenia ; R. VI. REKLAMA ALTERNATYWNA: INTERNET, SPONSORING, GADŻETY, PODARUNKI: Below The Live - media wspierające i alternatywne ; Sponsoring ; Podarunki ; Reklama w kinie ; Product placement ; Reklama w samolocie ; Twórcza integracja metod promocyjnych ; Direct mail ; Internet ; Tworzenie spójnej usługi informacyjnej w Inernecie ; Gadżety i podarunki ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. VII. CELEBRITY ENDORSEMENT: Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. VIII. REKLAMA PARTYZANCKA I ALTERNATYWNA: Reklama partyzancka ; Nike ; Atlas ; Reklama prowokacyjna ; Adbusters ; Pytania i ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107872 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej