Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(151)
Forma i typ
Książki
(142)
Publikacje naukowe
(59)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Czasopisma
(9)
Poradniki i przewodniki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(153)
wypożyczone
(18)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(39)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(10)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(124)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(9)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(4)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Biernat Kamil
(3)
Mazur Marek
(3)
Pacana Andrzej
(3)
Cioczek Konrad
(2)
Fischer Iwona
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(2)
Hales Colin F
(2)
Hofman Iwona
(2)
Homa Dominik
(2)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Kuźniar Wiesława
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Machura Witold
(2)
Murdoch Anna
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szocik Krzysztof
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Słupski Jakub
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyrakowski Sebastian
(2)
Witek Lucyna
(2)
Wojciechowska Karolina Maria
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Andrzejczyk Robert
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Baj Beata
(1)
Bajorek-Zydroń Katarzyna
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerowicz Mateusz
(1)
Bar Gabriela
(1)
Belczak Jerzy
(1)
Bernatowicz Łukasz
(1)
Bełch Paulina
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Blecharczyk Wojciech (1962- )
(1)
Bonusiak Andrzej (1968- )
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Chorób Roman
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Cieśla Stefan
(1)
Cybulski Radosław (1924-1999)
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czekałowski Karol Konrad
(1)
Czelusta Alojzy
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Drozd Wojciech (nauki medyczne)
(1)
Drupka Jerzy
(1)
Drzewiecki Jakub
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Filipczak Szymon
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Gawrońska-Baran Andrzela
(1)
Gazda Andrzej (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Górski Paweł (1965- )
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hall Hanna
(1)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jagodziński Waldemar (1983- )
(1)
Janusz Małgorzata (nauki kultury fizycznej)
(1)
Jarczewski Woyciech
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(1)
Jedynak Zdzisław (energetyka)
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jurgilewicz Oktawia
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kaliszczak Lidia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(82)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(151)
Język
polski
(149)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorcy
(4)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Pracodawcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Bibliotekarze
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki
(1)
Politycy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(29)
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing polityczny
(18)
Marketing terytorialny
(16)
Marketing
(15)
Innowacje
(14)
Public relations
(13)
Turystyka
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Środki masowego przekazu
(12)
Internet
(11)
Samorząd terytorialny
(11)
Miasta
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Rozwój regionalny
(9)
Banki
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Kampania wyborcza
(8)
Gospodarka
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Reklama
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Klastry (ekonomia)
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Polityka
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Służba zdrowia
(6)
Administracja elektroniczna
(5)
Biblioteki akademickie
(5)
Informacja
(5)
Komunikacja polityczna
(5)
Kredyt
(5)
Kultura
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Agroturystyka
(4)
Audyt wewnętrzny
(4)
Bezpieczeństwo
(4)
Ekorozwój
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Instytucje kultury
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Jakość życia
(4)
Język polski
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Marketing narodowy
(4)
Menedżerowie
(4)
Nauki ekonomiczne
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Rachunkowość
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Specjalna strefa ekonomiczna
(4)
Studenci
(4)
Sukces
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Usługi
(4)
Znak towarowy
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Budżet państwowy
(3)
Controlling
(3)
Dług publiczny
(3)
Finanse
(3)
Finanse publiczne
(3)
Finansowanie
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka terenowa
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Inteligentne miasta i wsie
(3)
Inwestycje
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konkurencyjność
(3)
Marketing regionalny
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nieruchomości
(3)
Podatek
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Politycy
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Portale internetowe
(3)
Postawy
(3)
Praca
(3)
Pragmatyka lingwistyczna
(3)
Prawo
(3)
Produkt regionalny
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przywództwo
(3)
Rolnictwo
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Mojżesz
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Ptaki
(1)
Sonety krymskie
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(76)
2001-0
(21)
1901-2000
(18)
1989-
(13)
1989-2000
(13)
1945-1989
(4)
1901-
(3)
1801-
(2)
1801-1900
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1945-
(1)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(89)
Województwo podkarpackie (1999- )
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Kraków (woj. małopolskie)
(3)
Ukraina
(3)
Bieszczady
(2)
Kaszuby
(2)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Warszawa
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Śląsk
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Podhale
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Świat
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Monografia
(31)
Praca zbiorowa
(21)
Opracowanie
(18)
Poradnik
(15)
Materiały konferencyjne
(13)
Raport z badań
(10)
Materiały pomocnicze
(6)
Blogi
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Podręcznik
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Audycje radiowe
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura
(1)
Literatura grozy
(1)
Literatura polska
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Poezja polska
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(80)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Inżynieria i technika
(4)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Nauka i badania
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
151 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dotyczy m.i. Rzeszowskich Juwenaliów.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Współfinansowanie: Fundacja Rozwoju Politechniki Rzeszowskiej
Streszczenie w języku angielskim.
I. ANALIZA ZAKŁÓCEŃ PROCESU PRODUKCYJNEGO W WARUNKACH WZROSTU INDYWIDUALIZACJI WYROBÓW: 1. Wstęp ; 2. Zakłócenia występujące w procesach produkcyjnych ; 3. Przedmiot i zakres badań ; 4. Wyniki i analiza badań ; II. ZASTOSOWANIE WSKAŹNIKA OEE W OCENIE EFEKTYWNOŚCI MASZYNY WYKORZYSTYWANEJ W PROCESIE PRODUKCJI MEBLI – STUDIUM PRZYPADKU: 1. Wstęp ; 2. Zasada kompleksowego utrzymania ruchu (TPM) ; 3. Wskaźnik OEE ; 4. Zastosowanie wskaźnika OEE w wybranym przedsiębiorstwie ; III. INTELIGENTNE MAGAZYNY JAKO INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA W BRANŻY TSL: 1. Wstęp ; 2. Rola magazynu i innowacji ; 3. Sposób funkcjonowania inteligentnych magazynów ; 4. Innowacje wykorzystywane w magazynach ; IV. ZASTOSOWANIE ROBOTÓW W PROCESACH LOGISTYCZNYCH: 1. Wstęp ; 2. Rozwój robotów przemysłowych ; 3. Wykorzystanie robotów w magazynowaniu ; 4. Wykorzystanie robotów w procesach produkcyjnych ; 5. Analiza stanu robotyzacji przemysłowej w Polsce i na świecie ; V. ZASTOSOWANIE ANALIZY ABC/XYZ W ZARZĄDZANIU ZAPASAMI: 1. Wstęp ; 2. Istota zarządzania zapasami 5.3. Metoda ABC/ XYZ ; 4. Analiza ABC/XYZ w przedsiębiorstwie produkcyjnym – studium przypadku ; VI. ZARZĄDZANIE ZAPASAMI WEDŁUG STAŁEGO OKRESU ZAMAWIANIA: 1. Wstęp ; 2. Pojęcie zapasu ; 3. Pojęcie zarządzania zapasami ; 4. Koszty zapasów ; 5. Wskaźniki poziomu obsługi klienta ; 6. Systemy uzupełniania zapasów ; 7. Ekonomiczna liczba dostaw w ciągu roku ; 8. Parametry niezbędne do sterowania systemem stałego cyklu zamawiania towarów ; 9. Obliczanie kosztów zarządzania zapasami. 7. OPAKOWANIA EKOLOGICZNE PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH: 1. Wstęp ; 2. Rewolucja w branży opakowań produktów kosmetycznych ; 3. Oznaczenia opakowań ekologicznych 7.4. Innowacje w branży kosmetycznej – opakowania 4.0 ; 5. Wyniki przeprowadzonych badań własnych ; VIII. ANALIZA CZYNNOŚCI ZABEZPIECZAJĄCYCH IMPREZY MASOWE W KONTEKŚCIE ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO - BADANIE NA PRZYKŁADZIE RZESZOWSKICH JUWENALIÓW: 1. Wstęp ; 2. Imprezy masowe - aspekty prawne ; 3. Kierowanie tłumem ; 4. Analiza czynności zabezpieczających imprezy masowe na przykładzie Rzeszowskich Juwenaliów ; IX. TRANSFORMACJA LOGISTYKI WOJSKOWEJ: 1. Wstęp ; 2. Geneza i charakterystyka logistyki wojskowej 9.3. Kierowanie systemem logistycznym w SZ RP ; 4. Outsourcing logistyczny w wojsku 9.5. Nowoczesne technologie i automatyzacja w logistyce wojskowej ; 6. Podsumowanie ; X. LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTÓW W HANDLU ELEKTRONICZNYM: 1. Wstęp ; 2. Istota logistycznej obsługi klienta ; 3. Elementy logistycznej obsługi klienta ; 4. Mierniki obsługi klienta ; 5. Rozwój e-commerce ; 6. Handel elektroniczny w dobie COVID-19 ; XI. CENTRA LOGISTYCZNE W POLSCE SPEŁNIAJĄCE WYMOGI OGÓLNOEUROPEJSKIE: 1. Wstęp ; 2. Rodzaje i charakterystyka centrów ; 3. Uwarunkowania prawne funkcjonowania centrów logistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-110308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [197]-222.
Współfinansowanie: Wydział Zarządzania (Uniwersytet Warszawski)
Rozdział 1. Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem we współczesnych uwarunkowaniach: Współczesne kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; Pojęcie i istota logistyki w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem ; Koncepcje zarządzania systemami logistycznymi przedsiębiorstw. Rozdział 2. Zarządzanie procesami logistycznymi jako determinanta wyników współczesnych przedsiębiorstw w ujęciu teoretycznym: Istota procesów logistycznych ; Procesy logistyczne w systemach logistycznych przedsiębiorstw ; Strategiczne i operacyjne zarządzanie procesami logistycznymi w kontekście kształtowania wyników przedsiębiorstwa. Rozdział 3. Zarządzanie procesami logistycznymi a wyniki polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych w świetle badań empirycznych: Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej ; Logistyka w zarządzaniu badanymi polskimi przedsiębiorstwami produkcyjnymi, handlowymi i usługowymi – wybrane aspekty ; Zarządzanie procesami logistycznymi a wyniki polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych w optyce wyników badań empirycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111887 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy bankowości : system bankowy, kredyty i rozliczenia, ryzyko i ocena banku, marketing / Jacek Grzywacz. - Wyd. 2 rozsz. i zaktualizowane. - Warszawa : Difin, 2006. - 319 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
1.Charakterystyka rynku pieniężnego.2.System bankowy w Polsce.3.Tradycyjne rozliczenia pieniężne.4.Elek- troniczne usługi bankowe.5.Zagraniczne operacje roz- liczeniowe.6.Kredyty bankowe.7.Zasady rachunków mię- dzybankowych.8.Podstawowe zasady oceny sytuacji finan- sowej banku.9.Przykłady liczbowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89186 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 183-196.
R. I. Założenia definiowania perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw ; R. II. Teoretyczne uwarunkowania konstruowania modeli biznesu organizacji w naukach o zarządzaniu: 1. Teoria i praktyka w naukach o zarządzaniu ; 2. Paradygmaty w naukach o zarządzaniu ; 3. Modelowanie i model w naukach o zarządzaniu ; 4. Model biznesu jako kluczowy byt ontologiczny w naukach o zarządzaniu ; R. III. Atrybuty nowoczesnych modeli biznesu organizacji: 1. Zarządzanie konfiguracją modeli biznesu ; 2. Wybrane atrybuty modeli biznesu organizacji ; R.IV. Perspektywy i kierunki rozwoju modeli biznesu gospodarki cyfrowej: 1. Ramy teoretyczne i praktyczne zagadnienia rozwoju gospodarki cyfrowej ; 2. Założenia modeli biznesu gospodarki cyfrowej ; 3. Założenia monetyzacji modeli biznesu gospodarki cyfrowej ; R. V. Ekonomiczne i społeczne perspektywy osadzenia współczesnych modeli biznesu w gospodarce globalnej: 1. Rozwój gospodarki cyfrowej ; 2. Społeczne aspekty rozwoju gospodarki cyfrowej ; R. VI. Nowe trendy i koncepcje determinujące rozwój modeli biznesu gospodarki cyfrowej: 1. Modele biznesu w ekonomii współdzielenia ; 2. Modele biznesu a wielkie zbiory danych ; 3. Modele biznesu gospodarki okrężnej ; 4. Modele zrównoważonego biznesu gospodarki cyfrowej ; 5. Społeczne modele biznesu w gospodarce cyfrowej ; R. VII. Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia podejścia strukturalnego: 1. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - systemowa vs. Sieciowa ; 2. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - procesowa vs. Projektowa ; 3. Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia cyklu życia - start-up vs. model biznesu dojrzałego przedsiębiorstwa ; 4. Perspektywa rozwoju modeli biznesu – sektorowa ; 1. Sektory z uwzględnieniem ich cyklu życia – przykład: Sektory regulowane ; Sektor publiczny ; Sektor energetyczny – przykład ; Sektor kolejowy – przykład ; 5. Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia wielkości przedsiębiorstwa - mikro, małe, średnie, duże ; 6. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - tradycyjna gospodarka vs. perspektywa nowej gospodarki – cyfrowej ; 7. Perspektywa rozwoju modeli biznesu – technologiczna ; R. 8. Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia celu i intencji zarządczych: 1. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - mono business model versus portfolio business models ; 2. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - celu i intencji zarządczych: społeczne versus ekonomiczne ; 3. Perspektywa rozwoju modeli biznesu wynikająca z zarządzania wartością przedsiębiorstw ; 4. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - orientacji na środowisko - modele zrównoważonego biznesu ; 5. Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia rachunkowości finansowej ; 6. Perspektywa rozwoju modeli biznesu w ujęciu hybrydowym ; R. 9. Rekomendacje strategiczne w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw: 1. Istota przyjętych rozważań naukowych w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw ; 2. Matryca perspektyw rozwoju modeli biznesu w aspekcie koncepcji nowej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-176.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice)
R. I. Cechy pokoleniowe jako źródło zagrożeń i szans dla pracodawców: 1. Zmiany demograficzne jako determinanta współczesnego świata pracy ; 2. Podstawowe wartości i postawy Milenialsów ; 3. Rodzaje transgresji międzypokoleniowych i ich wykorzystanie do kreowania kapitału ludzkiego: Pojęcie transgresji międzypokoleniowych i ich typologia ; Identyfikacja obszarów zarządzania kapitałem ludzkim wymagających transformacji wskutek transgresji międzypokoleniowych w środowisku pracy ; Rodzaje wartości stanowiących kierunek transgresji ; Stopień oryginalności transgresji międzypokoleniowych dotyczących Milenialsów w środowisku pracy ; 4. Skutki nieuwzględnienia w zarządzaniu kapitałem ludzkim transgresji międzypokoleniowych ; R.II. Identyfikacja źródeł zagrożeń zatrudniania Milenialsów: 1. Zagrożenie niepozyskaniem Milenialsów dla organizacji: Nieuwzględnienie modeli decyzyjnych kandydatów do pracy z pokolenia Milenialsów ; Błędy rekrutacyjno-selekcyjne i adaptacyjne oraz ich tło ; 2. Zagrożenie niedostatecznym zaangażowaniem Milenialsów w pracę: Zagrożenie niezaprojektowania dla Milenialsów pracy z poczuciem sensu, stanowiącej siłę napędową ich zaangażowania ; Deficyty przywództwa ; Niedostatek inwestycji w projekty zapewnienia dobrostanu poprzez łączenie satysfakcji z pracy z jej usensowieniem ; Nieukierunkowanie kultury organizacyjnej na zaangażowanie. Nieprzywiązywanie wagi do percepcji kultury organizacyjnej ; 3. Zagrożenie wynikające z nieuwzględnienia potrzeb rozwojowych Milenialsów: Nieuwzględnienie nowych zasad kształtowania karier i szkoleń ; Niekorzystanie z szans otwartej gospodarki talentami i elastyczności ; 4. Zagrożenie wynikające z nieadekwatności przestrzeni i czasu pracy do potrzeb Milenialsów: Niedostatek inwestycji w komfort pracy ; Wyniki badań własnych z zakresu potrzeb najmłodszej grupy Milenialsów i wynikające z nich wnioski o charakterze projektowym ; 5. Zagrożenie konfliktami międzygeneracyjnymi: Brak projektów zorientowanych na wielogeneracyjność ; Niekształtowanie szacunku dla wartości reprezentowanych przez różne pokolenia i zrozumienia istoty transgresji międzygeneracyjnych ; 6. Zagrożenie nielojalnością: Era postlojalnościowa jako przyczyna nielojalności ; Ograniczoność możliwości oddziaływania na mechanizmy wewnętrzne lojalności ; Pożądany i możliwy do ukształtowania typ lojalności ; Brak diagnoz lojalności i oddziaływania na poziom zagrożenia nielojalnością ; R. III. Wzmacnianie szans związanych z zatrudnianiem Milenialsów: 1. Wykorzystanie potencjału przywódczego „cyfrowych tubylców" ; 2. Dopasowanie strategii personalnych do potrzeb zarządzania kapitałem ludzkim Milenialsów ; 3. Substytucja nieadekwatnych do oczekiwań Milenialsów narzędzi HRM nowym instrumentarium: Diagnoza istniejącego stanu personalnego, planowanie zatrudnienia, pozyskiwanie pracowników ; Kierowanie ludźmi ; Zarządzanie efektami pracy i ocenianie pracowników ; Rozwój pracowników ; Wynagradzanie pracowników ; Zarządzanie konfliktami oraz odejściami i zwolnieniami ; 4. Cyfrowy pracownik i controlling personalny zorientowany na Milenialsów ; 5. Nacisk na inteligencję generacyjną ; 6. Kreowanie zaufania generacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112999 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [351]-358.
I. PRAWNO-ORGANIZACYJNE PODSTAWY SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENĄ PRACY: 1. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy w świetle wymagań prawnych ; 2. Uprawnienia i zobowiązania pracodawcy w zakresie BHP ; 3. Prawa i obowiązki pracowników w zakresie BHP ; 4. System ochrony pracy w Polsce ; 5. Wewnętrzne i zewnętrzne organy nadzoru nad warunkami pracy ; II. GENEZA I KONCEPCJA SYSTEMOWEGO ZARZĄDZANIA BHP: 1. Historia systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy ; 2. Standardy zarządzania bezpieczeństwem pracy ; 3. Ogólna koncepcja systemowego zarządzania BHP w ISO 45001 ; III. WYMAGANIA I WYTYCZNE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENĄ PRACY: 1. Sformalizowana baza terminów i definicji: Terminy i definicje w systemach opartych na PN-N 18001:2004 ; Definicje z OHSAS 18001:2007 ; Terminy i definicje z normy ISO 45001:2018 ; 2. Rodzina norm PN-N serii 18000: Wymagania normy PN-N-18001:2004 ; Wytyczne normy PN-N-18002:2011 ; Wytyczne normy PN-N-18004:2001 ; 3. Wymagania normy OHSAS 18001:2007 ; 4. Wymagania normy ISO 45001:2018 ; 5. Wytyczne załącznika A normy ISO 45001:2018 ; IV. AKCENTOWANE WYMAGANIA W SYSTEMIE OPARTYM NA STANDARDZIE ISO 45001: 1. Kontekst organizacji i zainteresowane strony ; 2. Zarządzanie procesowe ; 3. Zarządzanie ryzykiem i wiedzą ; 4. Ocena ryzyka zawodowego w systemach zarządzania BHP ; V. PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM PRACY: 1. Etapy wdrażania systemu zarządzania BHP ; 2. Działania przygotowujące wprowadzenie systemu zarządzania BHP ; 3. Przegląd wstępny: Zobowiązania ; Ocena stanu BHP i weryfikacja aktualnej oceny ryzyka zawodowego ; Analiza aktualnego zarządzania pod kątem wymagań PN-N-1800 ; Analiza aktualnego zarządzania pod kątem wymagań ISO 45001 ; Przegląd przedsystemowej dokumentacji BHP ; Aktualna polityka oraz harmonogram prac wdrożeniowych ; 4. Opracowanie projektu systemu ; 5. Wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy ; 6. Szkolenia przed opracowywaniem dokumentacji ; 7. Dokumentowanie i wdrażanie systemu zarządzania BHP: Udokumentowane informacje ; Polityka bezpieczeństwa i higieny pracy ; Księga zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy ; Procedury i karty procesów ; Instrukcje systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy ; Nadzór nad udokumentowanymi informacjami ; 8. Aktualizacja zakresów uprawnień i obowiązków ; 9. Certyfikacja systemu ; VI. DOSKONALENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM PRACY: 1. Auditowanie systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy: Geneza i istota auditów ; Rodzaje auditów ; Proces auditu ; 2. Działania korekcyjne i korygujące ; 3. Przeglądy zarządzania ; 4. Ciągłe doskonalenie w cyklu PDCA ; 5. Korzyści i koszty systemu zarządzania BHP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [173]-181.
Katarzyna Żyminkowska, R. 1. ŹRÓDŁA TEORETYCZNE, ISTOTA, FORMY ORAZ MODELE CUSTOMER ENGAGEMENT: 1. Koncepcje aktywizmu klienta w literaturze marketingowej ; 2. Definicje customer engagement ; 3. Wymiary i formy customer engagement ; 4. Modelowe ujęcia customer engagement ; Katarzyna Żyminkowska, R. 2. ZAŁOŻENIA I METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Opis modelu badawczego customer engagement ; 2. Cele i metodyka badań empirycznych ; Joanna Wiechoczek, R. 3. WSPÓŁPRACA KLIENTÓW Z FIRMĄ LUB MARKĄ: 1. Współpraca klientów z firmą lub marką w ujęciu literatury marketingowej ; 2. Współpraca klientów z firmą lub marką - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie współpracy klientów z firmą lub marką w przekroju czterech kategorii produktowych ; Małgorzata Kieżel, R. 4. KOMUNIKACJA MIĘDZY KLIENTAMI: 1. Komunikacja między klientami w teorii literatury ; 2. Komunikacja między klientami - wyniki badań konsumentów ogółem oraz dla oszczególnych kategorii produktowych: Produkty odzieżowe ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie komunikacji między klientami w przekroju czterech kategorii produktowych ; Tomasz Żyminkowski, R. 5. SKARGI KLIENTÓW: 1. Skargi klientów w literaturze marketingowej ; 2. Skargi klientów - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie aktywności klientów w sferze skarg i reklamacji w odniesieniu do firm i/lub marek w przekroju czterech kategorii produktowych ; Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, R. 6. ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW (CUSTOMER INVOLVEMENT): 1. Zaangażowanie klientów w ujęciu literatury marketingowej ; 2. Stosunek konsumentów do badanych kategorii produktowych w świetle wyników badań: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie stosunku konsumentów wobec czterech kategorii produktowych ; Katarzyna Żyminkowska, R. 7. KORZYŚCI KONSUMENTÓW Z CUSTOMER ENGAGEMENT: 1. Podstawy teoretyczno-metodyczne badań korzyści z customer engagement ; 2. Korzyści z customer engagement - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie korzyści z customer engagement w przekroju czterech kategorii produktowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107275 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang., spis treści również w jęz. ang.
1. Marketing partnerski w usługach bibliotek ; II. Public relations bibliotek - kreowanie związków partnerskich ; III. Biblioteki cyfrowe - partnerzy przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92526 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [256]-284.
Telewizyjna reklama polityczna ; Telewizyjna reklama polityczna w kampaniach parlamentarnych w latach 2001-2007 ; Prezentacja platform personalnych produktów politycznych ; Prezentacja platformy programowej produktów politycznych ; Telewizyjne negatywne kampanie reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-215. Indeks.
I. WIZERUNEK POLITYKA JAKO PRZEDMIOT MARKETINGU POLITYCZNEGO: 1. Definiowanie wizerunku polityka ; 2. Komponenty wizerunku polityka ; 3. Kreatorzy wizerunku polityka ; 4. Zasady kreowania wizerunku polityka. II. KREACJA WIZERUNKU POLITYKA: 1. Typ i kreacja wizerunku polityka ; 2. Typ wizerunku "męża stanu" ; 3. Typ wizerunku "reformatora" ; 4. Typ wizerunku "eksperta". III. INSTRUMENTARIUM KREOWANIA WIZERUNKU POLITYKA: 1. Narzędzia kreacji wizerunku polityka ; 2. Publikacje zwarte ; 3. Publikacje w prasie kolorowej ; 4. Spektakle medialne ; 5. Reklama polityczna. IV. KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE POLITYKA: 1. Założenia kompetencji komunikacyjnych ; 2. Egzemplifikacje ewolucji kompetencji komunikacyjnych polityków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [289]-309.
I. SYSTEM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO UE: 1. Pojęcie zarządzania kryzysowego w UE ; 2. Wewnątrzunijny wymiar reagowania kryzysowego - instytucje i mechanizmy współpracy: Mechanizmy zarządzania kryzysowego ; 3. Zewnętrzny wymiar zarządzania kryzysowego UE: UE-NATO ; 2. SYSTEM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W POLSCE: 1. Istota i definicja zarządzania kryzysowego ; 2. Fazy zarządzania kryzysowego ; 3. Struktura zarządzania kryzysowego w Polsce: Zarządzanie kryzysowe na szczeblu centralnym ; Zarządzanie kryzysowe na szczeblu resortowym ; Zarządzanie kryzysowe na szczeblu wojewódzkim ; Zarządzanie kryzysowe na szczeblu powiatowym ; Zarządzanie kryzysowe na szczeblu gminnym ; 4. Reagowanie administracji publicznej w sytuacji kryzysowej ; III. SYSTEMY INFRASTRUKTURY KRYTYCZNEJ W POLSCE: 1. Infrastruktura krytyczna - definicja i metody ochrony ; 2. System zaopatrzenia w energię, surowce energetyczne i paliwa ; 3. System łączności ; 4. System sieci teleinformatycznych ; 5. System finansowy ; 6. System zaopatrzenia w żywność ; 7. System zaopatrzenia w wodę ; 8. System ochrony zdrowia ; 9. System transportowy ; 10. System ratowniczy ; 11. System zapewniający ciągłość działania administracji publicznej ; 12. System produkcji, składowania, przechowywania i stosowania substancji chemicznych i promieniotwórczych ; IV. LOGISTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W POLSCE: 1. Identyfikacja, paradygmat i zakres logistyki systemu zarządzania kryzysowego ; 2. Wielowymiarowość potencjału logistycznego systemu zarządzania kryzysowego ; 3. Gospodarowanie rezerwami strategicznymi ; 4. Zarządzanie zapasami interwencyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108293 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dotyczy Rzeszowa i woj. podkarpackiego.
Bibliografia, netografia przy pracach.
GOSPODARCZE I FINANSOWE ASPEKTY ROZWOJU REGIONÓW: Poziom życia mieszkańców województwa podkarpackiego na tle innych województw / Beata Bazan, Aneta Bęben, Dawid Brudek, Patrycja Madejczyk, Patrycja Matysiak ; Kapitał ludzki jako czynnik rozwoju nowej gospodarki / Kamila Zelga ; Zróżnicowanie poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnego według województw - wyniki badań / Jagoda Głowacka, Ewelina Grzesik ; Pozycja kobiety na podkarpackim rynku pracy / Katarzyna Jankowska ; Kondycja finansowa wybranych spółek województwa podkarpackiego a wzrost cen akcji na rynku giełdowym / Dariusz Burchała ; Metody wyceny przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem metod majątkowych / Kinga Napora ; Formy i źródła finansowego wspierania gospodarstw ekologicznych / Wioleta Barszczewska ; Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa KGHM Polska Miedź S.A. za pomocą analizy wskaźnikowej i modelu logitowego / Tobiasz Tęczar ; Próba weryfikacji skuteczności diagnostycznej wybranych modeli dyskryminacyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa WADEX / Aleksandra Szałaj ; ASPEKTY STRATEGICZNE ROZWOJU REGIONÓW: Ocena poziomu realizacji stretegii rozwoju województwa "Podkarpackie 2020" / Agnieszka Kaciuba ; Znaczenie kapitału społecznego dla rozowju regionu / Kornel Małodziński, Artur Mizera, Małgorzata Smolińska ; "Venture capital" jako forma wspierania przedsiębiorców / Ewelina Ozga, Małgorzata Pałka ; Modelowanie dyfuzji innowacji na przykładzie liczby wyszukań hasła "Pokémon Go" za pomocą funkcji logistycznej / Kamil Kogut, Joanna Muciek ' Wykorzystanie ekonomii behawioralnej w strategii rozwoju regionów / Patrycja Matysiak, Iwona Mazurek ; MARKETINGOWE NARZĘDZIA WSPARCIA ROZWOJU MIAST I REGIONÓW: Budowanie regionalnej marki na przykładzie wybranych regionów / Kamila Płazińska ; Rola "event marketingu" w kształtowaniu wizerunku regionu / Michał Chdorek ; Wykorzystanie sponsoringu sportu w budowaniu marki miasta na przykładzie Rzeszowa / Paweł Joniec ; Marka miasta Rzeszów - założenia kontra spostrzeżenia / Karolina Michalcewicz ; "Rzeszów Smart City". Aspekty technologii informacyjno-komunikacyjnej / Anna Zając ; Uwarunkowania skuteczności marketingu partyzanckiego - wybrane aspekty / Karolina Wołowiec, Kamil Bryś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107285 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [179]-184.
1. SEKTOR FINANSÓW PUBLICZNYCH W POLSCE: 1.1. Istota polskiego sektora finansów publicznych, 1.2. Charakterystyka jednostek sektora finansów publicznych ; 2. KONTROLA ZARZĄDCZA W KONTEKŚCIE NAUK O ZARZĄDZANIU: 2.1. Kontrola zarządcza jako element nauk o zarządzaniu, 2.2. Elementy procesu zarządzania w kontroli zarządczej, 2.3. Znaczenie nauk o zarządzaniu w rozwoju instrumentów kontroli zarządczej ; 3. WDRAŻANIE KONTROLI ZARZĄDCZEJ W JEDNOSTKACH SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH: 3.1. Kontrola zarządcza a kontrola finansowa, 3.2. Wprowadzenie do regulacji kontroli zarządczej, 3.3. Rola kierownictwa w realizacji kontroli zarządczej ; 4. WDRAŻANIE KONTROLI ZARZĄDCZEJ W JEDNOSTKACH SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH: 4.1. Model wdrażania kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych, 4.2. Wykorzystanie samooceny do oceny kontroli zarządczej, 4.3. Wykorzystanie modelu do oceny realizacji kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych, 4.4. Ocena wymagań realizacji kontroli zarządczej - identyfikacja i analiza słabych stron jednostek sektora finansów publicznych, 4.5. Przeprowadzenie identyfikacji i oceny słabych stron jednostki - jak wykorzystać wyniki samoocen.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-336 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111827 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura akademicka : koniec utopii? / Łukasz Sułkowski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 220 strpn : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [195]-220.
Współfinansowanie: Narodowe Centrum Nauki.
1. Od uniwersytetu humboldtowskiego do uniwersytetu przedsiębiorczego ; 2. Od kultury akademickiego zaufania do kultury kontroli ; 3. Od elitarnego do masowego dostępu do edukacji ; 4. Od „samorządu akademickiego” do za5. Od kultury akademickiej do kultury jakości rządzenia uniwersytetem ; 6. Od odpowiedzialności do policzalności w edukacji wyższej ; 7. Od kultury akademickiej do zarządzania jakością kształcenia ; 8. Od humanistycznej do neoliberalnej idei uniwersytetu ; 9. Od autorytetu pracownika akademickiego do korporacyjnych systemów motywacyjnych ; 10. Od etosu nauki do nauki przemysłowej ; 11. Od kształcenia intelektualisty do formowania specjalisty ; 13. Od tradycji akademickiej do organizacji postbiurokratycznej ; 14. Od funkcjonalistycznego do wieloparadygmatycznego rozumienia kultury uniwersytetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 4. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 227 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 225-227.
R. I. FRANCZYZA JAKO FORMA WIĘZI EKONOMICZNEJ: 1. Pojęcie i geneza powiązań franczyzowych: Ogólna charakterystyka franczyzy w świecie ; Pierwowzory franszyzy: Rozwój koncepcji franczyzy od II poł. XIX w. do końca I poł. XX w ; Boom franczyzowy po II wojnie światowej ; Początki powiązań franczyzowych w Polsce ; 2. Istota i klasyfikacja franszyzy: Podstawowe założenia franszyzy ; Typologia franszyzy: Podział ze względu na przedmiot działalności ; Podział ze względu na formę organizacji systemu ; Podział ze względu na zasięg obowiązywania umowy ; Podział ze względu na formę działalności gospodarczej ; Podział ze względu na zasięg działania systemu ; Podział ze względu na realizowaną strategię działalności ; Podział ze względu na strategię ekspansji gospodarczej ; Podział ze względu na strukturę podporządkowania stron umowy ; Pozostałe typy powiązań franczyzowych ; 3. Przesłanki wykorzystywania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa: Zalety i wady wykorzystania franczyzy dla dawcy systemu ; Korzyści i słabości wykorzystania franczyzy dla biorcy systemu ; 4. Motywy tworzenia i koncepcje budowy systemów franczyzowych ; 5. Porozumienia franczyzowe jako metoda ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw ; R. II. PODSTAWY PRAWNE POWIĄZAŃ FRANCZYZOWYCH: 1. Przedmiot porozumień franczyzowych ; 2. Pojęcie i charakter prawny umowy franszyzy ; 3. Podmioty umowy franczyzowej ; 4. Unormowania prawne umów franczyzowych w Stanach Zjednoczonych Ameryki, Ameryce Południowej, Azji i Australii ; 5. Umocowania prawne umów franczyzowych w Unii Europejskiej ; 6. Treść umowy franczyzy w świetle przepisów prawa polskiego ; R. III. ROZWÓJ FRANCZYZY W WYBRANYCH KRAJACH ŚWIATA: 1. Charakterystyka powiązań franczyzowych: Rozwój franczyzy w wybranych krajach Ameryki Północnej, Środkowej i Południowej ; Franczyza w Europie ; Franczyza w Azji, Australii, Nowej Zelandii i Afryce: Franczyza w Azji ; Franczyza w Australii i Nowej Zelandii ; Franczyza w Republice Południowej Afryki i Maroku ; R. VI. ANALIZA POWIĄZAŃ FRANCZYZOWYCH W POLSCE: 1. Funkcjonujące powiązania franczyzowe: Rozwój polskiego rynku franczyzy w latach 90. XX wieku i na początku XXI wieku ; Analiza powiązań franczyzowych według sektorów ; Systemy franczyzowe typu inbound i outbound na polskim rynku ; Prezentacja wybranych systemów franczyzowych funkcjonujących na polskim rynku ; 2. Powiązania franczyzowe w opinii twórców sieci (franczyzodawców): Rozwój powiązań franczyzowych w Polsce ; Motywy tworzenia sieci franczyzowych oraz czynniki sprzyjające i bariery rozwoju rynku franczyzy w Polsce ; Wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstw ; Uwarunkowania pozyskiwania franczyzobiorców ; Zagraniczna ekspansja polskich systemów franczyzowych ; 3. Powiązania franczyzowe w opinii franczyzobiorców ; 4. Korzyści i słabe strony współpracy franczyzowej w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107933 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji naukowo-branżowej, 31 maja 2019 r., Zamość.
Bibliografia, netografia przy większości referatów.
Paweł Korzeniowski, Najważniejsze obszary zainteresowań polskich grup rekonstrukcji historycznej ; Dorota Lachowska, Motywy wydarzeń historycznych jako element rozwoju produktów turystyki kulturowej na przykładzie wybranych rekonstrukcji historycznych realizowanych w województwie lubelskim ; Robert Andrzejczyk, Jacek Janowski, Dariusz Liwanowski, Rekonstrukcje historyczne jako produkt turystyczny. Wybrane aspekty ; Krzysztof Mroczkowski, Rekonstrukcje historyczne - fantasmagoria w służbie komercjalizacji wiedzy historycznej ; Bartłomiej Bartecki, Nie tylko wioska Gotów. Archeologiczne dziedzictwo ziemi hrubieszowskiej - od nauki do promocji ; Andrzej Urbański, Promocja miasta historycznego poprzez organizację konferencji naukowych, wystaw, rekonstrukcji historycznych i publikacji ; Andrzej Bonusiak, Elementy rekonstrukcji historycznej w działalności kulturalnej środowisk polonijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113954 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym / Teresa Bal-Woźniak. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - 191 stron : ilustracje, wykresy : 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
R. I. ZARZĄDZANIE INNOWACJAMI JAKO SUBDYSCYPLINA NAUK O ZARZĄDZANIU I JAKOŚCI: 1. Istota procesów zarządzania oraz zarządzanie innowacjami w ujęciu klasycznym, aktualnie obowiązującym i zalecanym podmiotowym ; 2. Formy koordynowania działań w ramach zarządzania innowacjami ; 3. Zarządzanie innowacyjnością oparte na kapitale ludzkim, czyli o instytucjonalnym kontekście zachowań innowacyjnych ; Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. II. ISTOTA I RODZAJE INNOWACJI ORAZ ŹRÓDŁA POMYSŁÓW INNOWACYJNYCH: 1. Ewolucja terminu "innowacje" ; 2. Rodzaje innowacji oraz ich źródła według różnych koncepcji ; 3. Innowacyjność jako uniwersalna kompetencja wdrażania zmian i jej filary ; Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. III. ANALIZA PROCESU INNOWACYJNEGO I JEGO MODELOWE UJĘCIA: 1. Proces innowacyjny i logika jego analizy ; 2. Modele innowacyjne kolejnych generacji ze wskazaniem na dyfuzję ; 3. Sieci i innowacje otwarte jako struktury zwiększające zakres współpracy przedsiębiorstw z otoczeniem dla rozprzestrzeniania innowacji ; Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. IV. TWARDE UWARUNKOWANIA REALIZACYJNE INNOWACJI - POZIOM PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Ekonomiczno-finansowe uwarunkowania działalności innowacyjnej ; 2. Problemy ochrony własności intelektualnej ; 3. Organizacyjne warunki przebiegu procesów innowacyjnych i komercjalizacji wyników badań ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. V. PODMIOTOWE PODSTAWY ZARZĄDZANIA INNOWACJAMI - POZIOM JEDNOSTKI LUDZKIEJ: 1. Model innowacyjności oparty na podmiotowości uczestników procesów gospodarowania ; 2. Pytania wymagające odpowiedzi do potrzeb zwiększania skuteczności zarządzania innowacjami w skali przedsiębiorstwa, regium, gospodarki i ugrupowań międzynarodowych (kto, co, jak) ; 3. Zarządzanie innowacjami przez upowszechnienie innowacyjnych zachowań podmiotów ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. VI. UWARUNKOWANIA MIEKKIE ISTOTNE DLA KSZTAŁTOWANIA I UPOWSZECHNIANIA ZACHOWAŃ INNOWACYJNYCH - POZIOM SPOŁECZEŃSTWA: 1. Proinnowacyjna kultura organizacyjna i klimat dla innowacyjności z uwzględnieniem kultury innowacyjności ; 2. Przywództwo i partycypacja ; 3. Partnerstwo i kapirał społeczny ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. IV. TWARDE UWARUNKOWANIA REALIZACYJNE INNOWACJI - POZIOM PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Ekonomiczno-finansowe uwarunkowania działalności innowacyjnej ; Problemy ochrony własności intelektualnej ; 3. Organizacyjne warunki przebiegu procesów innowacyjnych i komercjalizacji wyników badań ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. V. PODMIOTOWE PODSTAWY ZARZĄDZANIA INNOWACJAMI - POZIOM JEDNOSTKI LUDZKIEJ: 1. Model innowacyjności oparty na podmiotowości uczestników procesów gospodarowania ; 2. Pytania wymagające odpowiedzi do potrzeb zwiększania skuteczności zarządzania innowacjami w skali przedsiębiorstwa, regionu, gospodarki i ugrupowań międzynarodowych (kto, co, jak) ; 3. Zarządzanie innowacjami przez upowszechnianie innowacyjnych zachowań podmiotów ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. VI. UWARUNKOWANIA MIĘKKIE ISTOTNE DLA KSZTAŁTOWANIA I UPOWSZECHNIANIA ZACHOWAŃ INNOWACYJNYCH - POZIOM SPOŁECZEŃSTWA: 1. Proinnowacyjna kultura organizacyjna i klimat dla innowacyjności z uwzględnieniem kultury innowacyjności ; 2. Przywództwo i partycypacja ; 3. Partnerstwo i kapitał społeczny ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. VII. POLITYKA INNOWACYJNA - POZIOM GOSPODARKI KRAJOWEJ: 1. Istota polityki innowacyjnej i jej generacje ; 2. Polityka innowacyjna kraju-wzorca ; 3. Wielopoziomowe zarządzanie innowacyjnością jako warunek poprawy skuteczności zarządzania innowacjami ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. VIII. INNOWACYJNOŚĆ POLSKIEJ GOSPODARKI NA TLE EUROPY I ŚWIATA - POZIOM REGIONALNY, MIĘDZYNARODOWY I GLOBALNY: 1. Systematyczny indeks europejskiej innowacyjności i jego składowe na tle międzynarodowych standardów badań nad innowacjami ; 2. Klastry jako organizacyjny i ekonomiczny stymulator innowacyjności ; 3. Foresight w roli metodyki i wyboru przyszłościowych technologii w warunkach globalizacji i rewolucji 4.0 ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; Załącznik 1. Tablica synchronizacji zajęć z "Zarządzania innowacjami" ; Załącznik na ćwiczenia/warsztaty z "Zarządzania innowacjami" ; Załącznik 3. Projekt dydaktyczny: formularz zgłoszenia innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108141 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Vademecum)
CD-ROM zawiera wzory umów, pism, powiadomień oraz uchwał stosowanych w działalności placówek kultury.
Wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
DO UŻYTKU SŁUŻBOWEGO.
CZ. I. ZASADY FUNKCJONOWANIA INSTYTUCJI KULTURY: R. I. Tworzenie i funkcjonowanie instytucji kultury (Ambroży Mituś) ; R. II. Władze instytucji kultury (Ambroży Mituś) ; R. III. Siedziba instytucji kultury (Sławomir Liżewski) ; R. IV. Działalność statutowa inna niż kulturalna (Sławomir Liżewski). CZ. II. PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA INSTYTUCJĄ KULTURY: R. I. Kadry i płace w instytucjach kultury (Małgorzata Mędrala) ; R. II. Umowy cywilnoprawne w instytucji kultury (Marek Rotkiewicz) ; R. III. Dostęp do informacji publicznej (Kazimierz Pawlik) ; R. IV. Ochrona danych osobowych w instytucjach kultury (Małgorzata Mędrala) ; R. V. Obowiązki kancelaryjne i archiwalne dyrektora instytucji kultury (Ewa Perłakowska, Iwona Fischer) ; R. VI. Obowiązki w zakresie organizowania imprez (Karolina Maria Wojciechowska ; R. VII. Zamówienia publiczne (Michał Kunikowski) ; R. VIII. Obowiązki dyrektora instytucji kultury w zakresie zarządzania nieruchomościami (Sławomir Liżewski) ; R. IX. Prawo autorskie i udostępnianie zasobów (Jakub Słupski). CZ. III. PRAWA I OBOWIĄZKI DYREKTORA INSTYTUCJI KULTURY WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH RACHUNKOWOŚCI: R. I. Prawa i obowiązki dyrektora instytucji kultury wynikające z przepisów dotyczących rachunkowości (Ewa Ostapowicz) ; R. II. Planowanie finansowe (Ewa Ostapowicz) ; R. III. Podatki dochodowe (Sławomir Liżewski) ; R. IV. Podatek od towarów i usług (Tomasz Krywan) ; R. V. Inne podatki (Sławomir Liżewski) ; R. VI. Odpowiedzialność dyrektora instytucji kultury za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Krzysztof Szocik). CZ. IV. ZARZĄDZANIE INSTYTUCJĄ KULTURY: R. I. Finansowanie instytucji kultury (Sebastian Tyrakowski) ; R. II. Oferta instytucji kultury. Projektowanie i realizacja (Sebastian Tyrakowski) ; R. III. Praktyka zarządzania instytucją kultury (Sebastian Tyrakowski). CZ. V. WZORY DOKUMENTÓW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Dyr. (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Vademecum)
CZ. I. ZASADY FUNKCJONOWANIA INSTYTUCJI KULTURY: R. I. Tworzenie i funkcjonowanie instytucji kultury (Ambroży Mituś) ; R. II. Władze instytucji kultury (Ambroży Mituś) ; R. III. Siedziba instytucji kultury (Sławomir Liżewski). CZ. II. PROBLEMATYKA PRAWNA ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM INSTYTUCJĄ KULTURY: R. I. Kadry i płace w instytucjach kultury (Małgorzata Mędrala) ; R. II. Umowy cywilnoprawne w instytucji kultury (Marek Rotkiewicz) ; R. III. Dostęp do informacji publicznej (Kazimierz Pawlik) ; R. IV. Ochrona danych osobowych w instytucjach kultury (Małgorzata Mędrala) ; R. V. Obowiązki kancelaryjne i archiwalne dyrektora instytucji kultury (Ewa Perłakowska, Iwona Fischer) ; R. VI. Obowiązki w zakresie organizowania imprez (Karolina Maria Wojciechowska ; R. VII. Zamówienia publiczne (Andrzela Gawrońska-Baran) ; R. VIII. Obowiązki w zakresie zarządzania nieruchomościami (Sławomir Liżewski) ; R. IX. Prawo autorskie i udostępnianie zasobów (Jakub Słupski). CZ. III. FINANSE I PODATKI INSTYTUCJI KULTURY: R. I. Prawa i obowiązki dyrektora instytucji kultury wynikające z przepisów dotyczących rachunkowości (Ewa Ostapowicz) ; R. II. Planowanie finansowe (Ewa Ostapowicz) ; R. III. Podatki dochodowe (Sławomir Liżewski) ; R. IV. Podatek od towarów i usług (Tomasz Krywan) ; R. V. Inne podatki (Sławomir Liżewski) ; R. VI. Odpowiedzialność dyrektora instytucji kultury za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Krzysztof Szocik). CZ. IV. ZARZĄDZANIE INSTYTUCJĄ KULTURY: R. I. Finansowanie instytucji kultury (Sebastian Tyrakowski) ; R. II. Oferta instytucji kultury. Projektowanie i realizacja (Sebastian Tyrakowski) ; R. III. Praktyczne aspekty zarządzania instytucją kultury (Sebastian Tyrakowski). CZ. V. WZORY DOKUMENTÓW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf.-351
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. województwa podkarpackiego, przedsiębiorstw klastra lotniczego "Dolina Lotnicza" (s. 71-73) i Szlaku Naftowego.
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim.
Renata Piętowska-Laska - Zarządzanie potencjałem pracy w przedsiębiorstwach transportu drogowego ; Łukasz Kulig - Systemy zarządzania jakością i bezpieczeństwem mięsa wieprzowego ; Tomasz Pisula - Ocena ryzyka upadłości przedsiębiorstw logistycznych z regionu Podkarpacia z wykorzystaniem metodologii klasyfikatorów zespołowych ; Jolanta Stec-Rusiecka - Znaczenie społecznej odpowiedzialności w motywowaniu pracowników ; Agata Warmińska - Zarządzanie czasem a prokrastynacja ; Artur Stec - Możliwości wykorzystania Szlaku Naftowego w kontekście upowszechniania dziedzictwa kulturowego ; Adam Laska - Zarządzanie bezpieczeństwem i zdrowiem pracownika na przykładzie robotników prac wykończeniowych w budownictwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108599 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej