Jakość usług
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Pacana Andrzej
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Wójcik Magdalena (bibliotekoznawca)
(1)
Zimon Dominik
(1)
Zimon Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5239)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3682)
Jakość usług
(-)
Rodzina
(3657)
II wojna światowa (1939-1945)
(3057)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2549)
Relacje międzyludzkie
(2440)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2381)
Tajemnica
(2107)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1662)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1338)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1290)
Życie codzienne
(1246)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1172)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1167)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1115)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(887)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(831)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(780)
Podróże
(727)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Nauczyciele
(630)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(613)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
Jakość obsługi klienta w branży logistycznej ; Metoda Servqual ; Indeks satysfakcji klienta SCI ; Metoda FMEA ; Wybrane metody analizy profilu pobytu ; Wybrane narzędzia finansowe i metody rachunkowości wspomagające proces zarządzania kosztami logistyki. Przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106663 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość usług medycznych : instrumenty i modele / Małgorzata Z. Wiśniewska. - Wydanie 3. uaktualnione i zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 304 strony : ilustracje, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 271-298.
Dla naukowców, doktorantów i studentów, a także profesjonalistów medycznych.
1. JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 1.1. Pojęcie i istota jakości, 1.2. Istota usług medycznych, 1.3. Jakość usług medycznych i jej składowe, 1.4. Bezpieczeństwo pacjenta ; 2. INSTRUMENTY WSPIERAJĄCE JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 2.1. Wybrane koncepcje i ich zastosowanie, 2.2. Przegląd narzędzi i metod zarządzania jakością, 2.3. Metody HFMEA oraz MedCARVER+Shock, 2.4. Specyficzne metody oceny jakości usług medycznych ; 3. MODELE DOSKONAŁOŚCI WSPIERAJĄCE JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 3.1. Pojęcie doskonałości, organizacji doskonałej i modeli doskonałości, 3.2. Modele doskonałości i ich zastosowanie w usługach medycznych, 3.3. Dobre praktyki i benchmarking w doskonaleniu jakości usług medycznych, 3.4. Samoocena i jej rola w kształtowaniu doskonałości placówek medycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-61 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Wirtualność i realność - wybrane konteksty: 1. Wirtualność i realność jako kategorie filozoficzne ; 2. Wirtualność i realność - kontekst informacyjny ; 3. Rozszerzona rzeczywistość a wirtualna rzeczywistość - perspektywa technologiczna ; 4. Wybrane konteksty analizy wirtualności i realności - podsumowanie ; II. Rozszerzona rzeczywistość - różne perspektywy: 1. Rozszerzona rzeczywistość jako pole badań informatyki ; 2. Rozszerzona rzeczywistość jako pole badań nauk społecznych i humanistycznych ; 3. Rozszerzona rzeczywistość jako obszar działalności praktycznej ; 4. Rozszerzona rzeczywistość jako przedmiot badań bibliologii i informatologii ; 5. Wybrane konteksty analizy rozszerzonej rzeczywistości - podsumowanie ; III. Współczesne usługi informacyjne bibliotek - cechy i specyfika: 1. Usługa jako kategoria ekonomiczna ; 2. Cechy współczesnych usług informacyjnych bibliotek ; 3. Współczesne usługi informacyjne bibliotek - próba typologizacji ; 4. Jakość usług bibliotecznych ; 5. Nowe technologie we współczesnych usługach informacyjnych bibliotek - przykłady działań ; 6. Najnowsze technologie informacyjno-komunikacyjne w usługach informacyjnych bibliotek ; 7. Cechy i specyfika współczesnych usług informacyjnych - podsumowanie ; IV. Rozszerzona rzeczywistość w usługach informacyjnych: 1. Informacja w środowisku rozszerzonej rzeczywistości ; 2. Usługi informacyjne w środowisku rozszerzonej rzeczywistości ; 3. Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości jako elementu procesu projektowania usług informacyjnych w ekonomii doświadczeń ; 4. Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości jako elementu projektowania innowacyjnych usług informacyjnych ; 5. Problemy oceny użyteczności mobilnej usług informacyjnych wykorzystujących technologię rzeczywistości ; 6. Rozszerzona rzeczywistość a usługi informacyjne - podsumowanie ; V. Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w usługach informacyjnych bibliotek - propozycja modelu ; 1. Dobre praktyki w zakresie wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w działalności usługowej instytucji kultury ; 2. Dobre praktyki w zakresie wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w działalności usługowej bibliotek ; 3. Model wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w usługach informacyjnych bibliotek zgodny z zasadami projektowania usług ; 4. Rozszerzona rzeczywistość w usługach informacyjnych bibliotek - podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107375 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej