Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(207)
Forma i typ
Książki
(204)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(6)
Proza
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(250)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(6)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(58)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(145)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(5)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(10)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(17)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Machura Witold
(7)
Nowacki Robert
(6)
Lizak Jadwiga
(4)
Szczęsna Ewa
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Strużycki Marian (1930- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Barańska-Sereda Marzena
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Cyr Donald G
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Filip Grażyna
(2)
Gray Douglas A
(2)
Grochowski Robert (politologia)
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hofman Iwona
(2)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(2)
Jachnis Anna
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Kasperec Stanisław
(2)
Kowalski Marek Arpad (1942- )
(2)
Kozłowska Anna (reklama)
(2)
Kwiatkowski Robert
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Lane W. Ronald (1940- )
(2)
Majchrowska Justyna
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mruk Henryk
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Pawel Szarlota (1950-2018)
(2)
Perczak Judyta Ewa
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Russell Thomas (1941- )
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
White Roderick
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andres Zbigniew (1934- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Arndt Karin
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Babik Małgorzata
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Balczyńska-Kosman Alina
(1)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bartoszak Magdalena
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarek Józef
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borowiak Marlena
(1)
Braiter Paulina (1968- )
(1)
Brodzińska Barbara (politologia)
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burian M
(1)
Burian Michał
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Constantine Mildred
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Cwynar Karolina
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Daca Mariusz
(1)
Daniel Krystian
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
De Chernatony L
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(76)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(24)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(9)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(195)
Niemcy
(3)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(194)
angielski
(2)
niemiecki
(2)
włoski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Dzieci
(4)
6-8 lat
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Reklama
(167)
Środki masowego przekazu
(29)
Marketing
(26)
Konsumenci (ekonomia)
(20)
Internet
(18)
Public relations
(16)
Komunikacja społeczna
(15)
Dziecko
(10)
Język polski
(10)
Przedsiębiorstwo
(10)
Reklama internetowa
(9)
Reklama prasowa
(9)
Reklama telewizyjna
(9)
Promocja handlowa
(8)
Reklama zewnętrzna
(8)
Marketing polityczny
(7)
Dziennikarstwo
(6)
Dziennikarze
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Handel
(6)
Polityka
(6)
Psychologia dziecka
(6)
Zarządzanie
(6)
Znak towarowy
(6)
Kobieta
(5)
Prasa (wydawnictwa)
(5)
Wolność słowa
(5)
Zachowanie
(5)
Agresywność
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Komunikacja polityczna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Konkurencja
(4)
Książka
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Media społecznościowe
(4)
Semiotyka
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Agencje reklamowe
(3)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(3)
Edukacja medialna
(3)
Informacja wizualna
(3)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Liternictwo
(3)
Merchandising
(3)
Motywacja pracy
(3)
Multimedia
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Portale internetowe
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Rachunkowość
(3)
Reklama społeczna
(3)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Sztuka
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Telewizja
(3)
Telewizyjne programy informacyjne
(3)
Twórczość
(3)
Usługi
(3)
Wystawy sklepowe
(3)
Architektura
(2)
Barwy
(2)
Copywriterzy
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Decyzje
(2)
Fotografia
(2)
Globalizacja
(2)
Google Analytics
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język
(2)
Język angielski
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kampania wyborcza prezydencka
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Księgarstwo
(2)
Kultura masowa
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing narodowy
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Młodzież
(2)
Obsługa klienta
(2)
Opakowania
(2)
Plakat
(2)
Popyt
(2)
Postawy
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Prawa człowieka
(2)
Temat: dzieło
Życie Warszawy (czasop.)
(3)
Przyjaciółka (czasop.)
(2)
Algorytm
(1)
Bieguni
(1)
Bombel
(1)
Byłam sekretarką Rumkowskiego
(1)
Co z tą Polską? (program telewizyjny)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Fabryka muchołapek
(1)
Fabulant
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Metal Hammer
(1)
Niespokojny umysł
(1)
Polska Zbrojna
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Stalker
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska (program telewizyjny)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Wariatka z Chaillot
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Łaskawe
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(12)
1989-
(9)
1901-2000
(5)
1901-
(4)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
1945-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Euroregion Tatry
(1)
Indie
(1)
Islandia
(1)
Japonia
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podhale
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(16)
Poradniki
(12)
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(7)
Monografia
(6)
Blogi
(5)
Materiały konferencyjne
(5)
Album
(3)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Film
(2)
Gazety polskie
(2)
Grafika użytkowa
(2)
Komiks
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publicystyka
(2)
Publicystyka polska
(2)
Reportaż
(2)
Artykuły
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Czasopisma muzyczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Film amatorski polski
(1)
Komentarz prawny
(1)
Książki mówione
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Powieść
(1)
Powieść polityczna
(1)
Powieść polska
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Punk rock
(1)
Romans
(1)
Rysunek
(1)
Spisy
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Tezaurusy
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(12)
Zarządzanie i marketing
(9)
Językoznawstwo
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
207 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [233]-251.
Streszczenie w języku angielskim.
Modele komunikacji w reklamie ; Postać w przekazie reklamowym ; Modele oddziaływania postaci w reklamie na odbiorcę ; Współczesna rola postaci w modelu komunikacji - wyniki badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108320 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
I. NARODZINY KONSUMENTÓW: 1. Kapitalizm triumfujący i etos infantylizmu 2. Od protestantyzmu do infantylizmu. II. ZMIERZCH OBYWATELI: 3. Infantylizacja konsumentów: pojawnienie się dzieci-dorosłych 4. Prywatyzowanie obywateli: jak się rodzi społeczna schizofrenia 5. Branding tożsamości: utrata znaczenia 6. Totalizacja społeczeństwa: koniec różnorodności. III. LOS OBYWATELI: 7. Opór wobec konsumpcjonizmu: czy kapitalizm potrafi się sam wyleczyć? 8. Jak leczyć obywatelską schizofrenię: przywrócenie poczucia obywatelskości w świecie wzajemnych zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 211-218.
Streszczenie w języku angielskim.
Kiedy samochód przestał być tylko samochodem... Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego / Małgorzata Kita ; WPROWADZENIE DO MOTION & EMOTION: Prasa branżowa w strategii kreowania marki ; Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej ; Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA ; "Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny". O wielogłosowości w prasie branżowej ; Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena ; "Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena". O personifikacji w brandingu ; Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu ; Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Slogany w reklamie i polityce / Marek Kochan. - Warszawa : Trio, 2005. - 247, [1] s. ; 21 cm.
Streszcz. ang.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-87119 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
I. KONTEKSTY KOMUNIKOWANIA WIZUALNEGO: O komunikacji wizualnej / Jan Nuckowski ; Akademia, akademizm i awangardy / Piotr Głowacki ; Czerwone zygzaki po przekątnej kartki, czyli o sposobach budowy przekazu w obrazie / Beata Bigaj-Zwonek ; Autorska metoda konstruowania przestrzeni wirtualnej umożliwiająca percepcję przestrzeni otwartej (pejzaż, tło, otoczenie) / Dariusz Grzybowicz ; Mediatektura - architektura i przestrzeń medialne / Magdalena Pińczyńska ; O funkcji fotografii / Aleksandra Anzel, Magdalena Pińczyńska ; Ikoniczność w komunikowaniu / Paweł Przywara ; Neuroestetyczne podejście do komunikacji ze sztuką / Katarzyna Kogut ; Filozoficzne aspekty komunikacji wizualnej / Maciej Ulita. II. KOMUNIKOWANIE WIZUALNE W PRAKTYCE: Mistrzowskie wdrażanie strategii / Wiktor Siegel ; Kontrowersyjne okładki, czyli jak kontekst zmienia sztukę w skandal / Sylwester Zimon ; Zaangażowana społecznie komunikacja wizualna. Analiza zagadnienia na przykładzie organizacji Amnesty International / Anna Dudzińska ; Identyfikacja wizualna w brandingu narodowym - przykład Księstwa Liechtensteinu / Sławomir Gawroński ; Reklama zewnętrzna jako narzędzie komunikowania wizualnego / Rafał Polak ; Komunikowanie wizualne w promocji regionów turystycznych województw małopolskiego i śląskiego / Aneta Pawłowska, Krzysztof Groń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po niektórych rozdz.
Dzięki trzem klasycznym środkom przekazu (prasa, radio, telewizja) rozwinęły się nowe formy masowego komunikowania, takie jak propaganda społeczna i polityczna, public relations, reklama. Niniejsza książka jest wynikiem dużego zainteresowania tymi tematami i ma na celu zaspokojenie potrzeb rynku. Praca składa się z trzech części. W pierwszej omówiono ogólnie teorię komunikowania, komunikowanie międzykulturowe. Druga część rozprawia o kinie jako medium masowym i jego roli w procesie komunikowania masowego; public relations jako formie takiego komunikowania, a także o związkach między reklamą polityczną a komunikowaniem masowym. W trzeciej części zaprezentowano tworzenie się zrębów systemu medialnego w Hiszpanii na początku XX w. oraz etapy rozwoju telewizji, a także wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne. [Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 316-Czyt (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z V Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Młode dziennikarstwo", która odbyła się w trybie zdalnym 9 grudnia 2021 r.
Bibliografia przy referatach.
Tekst częściowo w języku polskim, angielskim, słowackim, streszczenia w języku polskim i angielskim.
Cz. I. ADEPCI DZIENNIKARSTWA O DZIENNIKARSTWIE: Lenka Regrutová, Marianna Kraviarová, Možnosti zvyšovania medíalnych kompetencií studentov mediálnych študií (Tvorba televíznej relácie) ; Olena Kyryliv, Yuliya Nahorna, Ternapil television in the context of emerging technologies development: dogital television vs internet television ; Yana Shekeriak, The Impact of Open Date on the Development of a Democratic Civil Society ; Bartłomiej Wojnowski, Newonce.net jako przykład biznesu i wortalu dla pokolenia Z ; Krystian Miś, Moda na inkluzywność. Analiza wybranych reklam oraz kampanii medialnych w nurcie równościowym ; Kinga Dobek, Obraz kobiety w reklamie telewizyjnej ; Alina Vovkoboi, Mariya Butyrina, Cenceled Until Proven Otherwise: Analyzing Media Discourse Surrounding 'Rust' On-Set Shooting Tragedy ; Olena Shulym, Rethinking the term "journalistic investigation" - context historical and analysis ; Mariola Sowa, Pandemia "fake newsów" ; Anna Skibińska, Fotografie dziennikarskie jako komponenty medialnych wypowiedzi na temat Ukraińców - studium przypadku portalu www.warszawa.wyborcza.pl ; Stanisław Vasyurko, Authentication of Ukraine is in the world through the prism of the Cinema ; Andriy Konyk, Violation of journalistic standards on the air of the TV channel Priamiy ; Petro Kozak, Social media use in Ukrainian politics ; Aleksandra Nowak, Media tradycyjne a Internet - jak wpływa na współczesną telewizję mają platformy VOD? ; Magdalena Kieroń, Jak media społecznościowe wpływają na rzeczywistość ? ; Małgorzata Bożek, The pandemic (of fear) in selected reportages and novels by Hanna Krall. Narrative and identity strategies ; Vasylyn Petrivna Bratashchuk, Iryna Mykolaivna Mudra, The topic of gender discrimination in online media ; Karolina-Silviia Kunhurowa, Broadcast of Ukrainian media situation in the East of the Country ; Halyna Pavelko, Psychological influence of advertising ; Tetiana Darmohrai, The importance of media hygiene durin the COVID-19 pandemic. Vaccination information campaign through the prism of the media ; Ruslan Lavrenov, Ethical aspects in the work of a photo journalist ; Klaudia Mleczek, Metody pisania treści copywriterskich na podstawie wybranych opisów z trzech popularnych drogerii internetowych ; Kinga Skowron, Animacje Victorii Vincent, umieszczone na platformie YouTube, komentarzem do zagrożeń płynących z nowych mediów ; CZ. II. STUDENCKI PUNKT WIDZENIA -ESEJE: Wiktoria Mazurkiewicz, Instagramowa kreacja rzeczywistości z perspektywy użytkowniczki internetu ; Michał Sanocki, Grot fiołkami ozdobić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106725/5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wokół zagadnień normatywnych / pod red. Witolda Machury. - Poznań ; Opole : Wydawnictwo Naukowe SCRIPTORIUM, 2010. - 141, [1] s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
(Etyka w Mediach ; vol. 3)
Bibliogr. i webogr. przy niektórych rozdz.
Założenia doktrynalne konstytucyjnego statusu jednostki w państwie. Aksjologia założeń Konstytucji RP ; Publikacja prasowa a naruszenie dóbr osobistych w demokratycznym państwie prawa ; Etyka polskiego polityka. Analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych w mediach online pod koniec pierwszej dekady XXI w. ; Tekst sponsorowany jako odpowiedź na krytykę działania samorządu, zawartą w materiałach prasowych. Pole do wątpliwych etycznie działań w obszarze wolności słowa ; O zasadach etycznych i normach branżowych w działach Internet Public Relations... ; Reklama jako forma komunikowania rynkowego. Wokół podstaw zagadnienia ; Etyka polskiego urzędnika w świetle działalności politycznej ekip rządzących ; Prawa i obowiązki autora blogu w aspekcie prawa autorskiego i prasowego ; Znaczenie mediów w kształtowaniu postaw społecznych ; Człowiek żyje tak długo, jak długo trwa pamięć o nim... Wspomnienie o prof. Andrzeju Notkowskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wydanie 2. poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 236 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google ; 2. Google Search Console ; 3. Google Moja Firma ; 4. Optymalizacja sklepu ; 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing ; 6. Google Ads (dawniej AdWords) ; 7. Google Analytics ; Lista blogów, Minisłowniczek, Google Data Studio, Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86778 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-190.
I. ZNAK: 1. Percepcja wizualna; 2. Znak graficzny; 3. Znaki i symbole organizacji, II. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ (SIW): 1. Znak firmowy-logo-podstawowe elementy systemu; 2. Konstruowanie systemu; 3. Zarządzanie poprzez system identyfikacji wizualnej; 4. Kategorie systemów identyfikacji wizualnej; 5. Nazwa prawna, nazwa marketingowa, brand w SIW; 6. Zarządzanie systemem i praktyczne aspekty użytkowania; 7. Księga tożsamości, III. WIZUALIZACJA W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU: 1. Wizerunek organizacji i jego elementy składowe; 2. Identyfikacja wizualna a relacje wewnętrzne i zewnętrzne; 3. Korzyści wynikające z profesjonalnie wdrożonych systemów identyfikacji; 4. Prawne aspekty komunikowania z wykorzystaniem systemu identyfikacji wizualnej; 5. Tworzenie tożsamości wizualnej-kto co robi i jakimi metodami; 6. SIW-spontanicznie, samodzielnie czy profesjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [249]-262.
I. ISTOTA ORAZ ELEMENTY STYLU ŻYCIA KONSUMENTÓW: 1. Pojęcie stylu życia ; 2. Koncepcje stylu życia ; 3. Funkcje stylu życia ; 4. Jakość życia a styl życia ; 5. Związki stylu życia ze zdrowiem ; 6. Styl życia w Polsce - analiza krytyczna ; II. WPŁYW MEDIÓW NA POPULARYZOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA: 1. Styl życia a oferta mediów ; 2. Styl życia jako narządzie perswazji ; III. NORMATYWNY WYMIAR STYLU ŻYCIA: 1. Styl życia jako źródło prawa ; 2. Ochrona konsumenta - wybrane zagadnienia ; IV. WARTOŚĆ ZDROWIA W POWIĄZANIU Z PRAKTYKAMI PROZDROWOTNYMI: 1. Zdrowie w rozumieniu potocznym i naukowym ; 2. Model Lalondea i jego znaczenie dla praktyk prozdrowotnych ; 3. Wartość zdrowia w systemie odpowiedzialności ; V. CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W ZAKRESIE ZDROWIA: 1. Zdrowie w systemie wartości konsumenta ; 2. Procesy decyzyjne konsumenta w świetle ekonomii behawioralnej ; 3. Wpływ komunikacji marketingowej na decyzje konsumentów ; VI. UWARUNKOWANIA PRAWNE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W ODNIESIENIU DO ZDROWIA: 1. Reklama a praktyki prozdrowotne ; 2. Pojęcie reklamy ; 3. Reklama w podziale na media komunikacyjne ; 4. Prawo medialne a reklama leków ; 5. Prawo farmaceutyczne a reklama ; 6. Reklama adresowana do lekarzy ; VII. REKLAMA ŻYWNOŚCI I JEJ WPŁYW NA PRAKTYKI PROZDROWOTNE: 1. Determinanty rynku żywnościowego - wybrane zagadnienia ; 2. Reklama a zachowania nabywców żywności ; 3. Prawo żywnościowe - wybrane aspekty ; 4. Podział żywności ; 5. Reklama żywności ; 6. Analiza wybranych przekazów ; 7. Reklama bezpośrednia ; VIII. OPAKOWANIE A DECYZJE ZAKUPOWE KONSUMENTÓW: 1. Opakowanie - istota i rola ; 2. Prawne aspekty opakowania ; 3. Funkcje opakowań ; 4. Etykietowanie opakowań ; 5. Rozwiązania normatywne dotyczące opakowań produktów spożywczych ; 6. Opakowania wyrobów farmaceutycznych ; 7. Opakowanie a czyn nieuczciwej konkurencji ; IX. ZDROWIE JAKO WYRAZ STYLU ŻYCIA W SEGMENCIE STUDENTÓW: 1. Zdrowie - prawda i mity ; 2. Metodyka badania ; 3. Zdrowie w systemie wartości studentów ; 4. Sposoby wspierania i troski o zdrowie ; 5. Media społecznościowe a praktyki prozdrowotne ; 6. Warunki rozwijania praktyk prozdrowotnych.
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialność za stan własnego zdrowia. Trzeba jednak wiedzieć, że mózgi ludzi są nastawione na poznawanie otoczenia, a nie analizowanie siebie. Konieczne jest zatem wkładanie wysiłku w działania na rzecz świadomego zarządzania swoimi działaniami. Można tutaj wskazać na racjonalność w odżywianiu się, utrzymywanie organizmu w ruchu, budowanie relacji z innymi ludźmi, a także stawianie sobie celów i kierowanie się własnym systemem wartości. Zachowania i praktyki prozdrowotne ludzi są również kształtowane przez różnorodne narzędzia komunikacji, w tym promocji i reklamy. W trosce o wspólne dobro istotne jest tworzenie uregulowań prawnych, które pozwolą na podejmowanie działań zgodnych z interesem wszystkich podmiotów z obszaru rynku zdrowia. Dotyczy to poprawności reklamy artykułów żywnościowych i farmaceutycznych, opakowań produktów, sposobów ich ekspozycji na półkach sklepowych oraz przestrzegania etyki w sferze konkurencji rynkowej. Autorzy, reprezentując nauki prawne i ekonomiczne, połączyli swą wiedzę i doświadczenia, aby podzielić się krytycznymi refleksjami na temat uwarunkowań w procesie podnoszenia jakości życia i zdrowia społeczeństwa. [Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107763 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [256]-284.
Telewizyjna reklama polityczna ; Telewizyjna reklama polityczna w kampaniach parlamentarnych w latach 2001-2007 ; Prezentacja platform personalnych produktów politycznych ; Prezentacja platformy programowej produktów politycznych ; Telewizyjne negatywne kampanie reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98134 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-52533 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 230-[235].
I. RADIO - ŹRÓDŁO INFORMACJI I "TEATR WYOBRAŹNI": 1. Radio jako środek komunikacji; 2. Radio w Polsce; 3. Przyszłość radia; 4. Codzienne życie radia, II. REKLAMA W RADIU: 1. Radio jako medium reklamowe; 2. Reklama radiowa, III. ETYKA I PRAWO W RADIU: 1. Etyka dziennikarska; 2. Najważniejsze regulacje prawne w dziedzinie mediów; 3. Prawne uregulowania reklamy radiowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-075 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91754 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. rozdz. w jęz. ang.
Kultura i media. Od globalizacji do glokalizacji. MEDIA W KULTURZE, KULTURA W MEDIACH: Aksjologiczne aspekty funkcjonowania mediów ; Kultura metafory a pragnienie kultury ; Disneizacja w kulturze medialnej ; Teleobecność - w objeciach nieśmiałego olbrzyma ; Życie w kulturze obnażania, czyli co nam dają talk show? ; Uwagi o kulturze języka w programach typu reality show i talk show ; Gry komputerowe a kultura współczesna ; Nieuleczalni niskociśnieniowcy - bohaterowie trylogii Aki Kaurismakiego ; Strategie camp i recycling jako dekonstrukcja tradycyjnych hiszpańskich elementów kulturowych w filmach Pedro Almodóvara ; Teatr jako medium komunikacji (między)kulturowej - antropologiczne możliwości i ograniczenia ; Rozgłośnia Polskiego Radia w Wilnie w życiu kulturalnym grodu nad Wilią 1928-1939. MEDIA A TOŻSAMOŚĆ: Od sobości do tożsamości medialnej i wirtualnej ; Gdzie jesteś i skąd przychodzisz - czyli ontologia eksperymentu ; Przemiany stereotypu płci męskiej w reklamie ; Homoseksualizm jako "towar" czy "oswajanie" z gejem - wątki homoseksualne w polskich serialach telewizyjnych ; "Cielesność kobiety sfragmentaryzowanej" na rynku dóbr konsumenckich według prasy poradniczo-rozrywkowej a rzeczywistość symulowana ; Dyskurs wizualny między feminizmem i współczesnym islamem. Stereotyp kobiety w afrykańskiej prasie kobiecej ("Amina") ; Fanfiction - zjawisko z kręgu medialnych fandomów. WYMIARY CYBERPRZESTRZENI. INTERNET - MIĘDZY NADZIEJĄ A ROZCZAROWANIEM: Nowa plaNETa: percepcje cyberprzestrzeni ; Komunikacja w odosobnieniu. Porównanie komunikacji tradycyjnej i komunikacji sieciowej ; Indywidualizacja i oikeiosis: Internet jako narzędzie kosmopolityzacji ; Mechanizmy uczestnictwa w internetowych grupach dyskusyjnych ; Wizerunek innej osoby kreowany w blogu gimnazjalisty ; Ekshibicjonizm blogowy jako kategoria kulturowo-językowa ; Antropologiczne konteksty internetowej reklamy społecznej ; Ewolucja kultury partycypacyjnej na przykładzie serwisu You Tube ; Zdrowie w sieci - przypadek niepłodności ; E-macierzyństwo - młode matki i Internet ; Medium (dez)informacji? - o przeciążeniu informacyjnym w Internecie ; Internet: wirtualna idea i realne skutki. Wybrane aspekty rozwoju Internetu ; Społeczny p[otencjał Internetu w świetle dokumentów Kościoła katolickiego poświęconych mediom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92459/t.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 251-261. Indeksy.
Streszcz. ang.
1. W stronę epistemologii tekstów polisemiotycznych 2. Figury polisemiotyczne i multimedialne 3. Opowiadanie i media. Narracja jako chwyt tekstowy 4. Interpretacja i polisemiotyczność 5. Tożsamość hybrydyczna 6. Poetyka w świecie domen cyfrowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91288 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej