Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(35)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(29)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Januszewska Małgorzata
(4)
Chudoba Tadeusz
(3)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejczyk Robert
(1)
Bonusiak Andrzej (1968- )
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drupka Jerzy
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Hales Colin F
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jarosz Antoni
(1)
Kaliszczak Lidia
(1)
Kisiel Leszek
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Paliś Beata
(1)
Panfiluk Eugenia
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Robinson Chris
(1)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(1)
Seweryn Renata (ekonomia)
(1)
Szczepanowski Adam Edward (ekonomia)
(1)
Szymańska Elżbieta (turystyka)
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Świszcz Agnieszka
(1)
Żegleń Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Turystyka
(28)
Marketing terytorialny
(6)
Marketing
(5)
Miasta
(5)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Agroturystyka
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Kultura
(3)
Produkt regionalny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Usługi
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing regionalny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Muzealnictwo
(2)
Odpoczynek
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Szkolnictwo
(2)
Transfer technologii
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Uzdrowiska
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Znak towarowy
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agencja Turystyczna Bieszczady Adventure
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Cieszyński Ośrodek Kultury - Dom Narodowy
(1)
Controlling
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Domy kultury
(1)
Działacze społeczni
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Dług publiczny
(1)
ECDL
(1)
Edukacja filmowa
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoturystyka
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Event marketing
(1)
Finansowanie
(1)
Fundacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Geopolityka
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Historycy sztuki
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Informacja
(1)
Inicjatywa Trójmorza
(1)
Instytucje kultury
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytuty naukowe
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kina
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontraktualizm
(1)
Labortest
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Mecenat
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metoda DEA
(1)
Motywacja pracy
(1)
Muzeum (Łęczyca)
(1)
Muzeum Historii Żydów Polskich (Warszawa)
(1)
Muzeum Powstania Warszawskiego
(1)
Muzeum Sportu i Turystyki (Karpacz)
(1)
Muzyka
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Nieruchomości
(1)
Obszary wiejskie
(1)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(5)
1989-
(2)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraków (woj. małopolskie)
(3)
Kaszuby
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Śląsk
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Arktyka (region)
(1)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Bieszczady
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Audycje radiowe
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
ZIEMIA PRZEWORSKA - PROBLEMY ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO: Współczesne problemy ludnościowo-osadnicze Przeworska i powiatu przeworskiego ; Ekologiczne uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie przeworskim ; Architektoniczno-urbanistyczna koncepcja modernizacji i uzupełnienia zespołu skansenu "Pastewnik" w Przeworsku. Rekapitulacja prac studentów Instytutu Historii Architektury i Konserwacji Zabytków Politechniki Krakowskiej ; Zarządzanie marketingowe jako metoda tworzenia markowych produktów w gospodarce turystycznej. Analiza przypadku - przeworska kolejka wąskotorowa ; Internet jako instrument regionalnej komunikacji marketingowej w turystyce (na przykładzie miasta Przeworska i powiatu przeworskiego) ; Bariery rozwoju przestrzennego Przeworska związane ze stanem własności i strukturą przestrzeni miasta ; Uwarunkowania kulturowe oraz społeczno-ekonomiczne jako determinanty rozwoju ruchu turystycznego na obszarze powiatu przeworskiego ; Organizacje otoczenia biznesu w powiecie przeworskim. PODKARPACIE - UWARUNKOWANIA ROZWOJU TURYSTYKI: Infrastruktura transportowa w procesie kształtowania przestrzeni gospodarczej ; Koncentracje wybranych cech przyrodniczych dla oceny turystycznej Podkarpacia ; Lasy Podkarpacia jako istotny składnik atrakcyjności turystycznej ; Antropogeniczne walory turystyczne i ich funkcje we wschodnim obszarze Podkarpacia ; Dynamika zmian oraz zróżnicowanie przestrzenne agroturystyki w województwie podkarpackim ; Walory antropogeniczne małych miast województwa podkarpackiego ; Dysfunkcje turystyki w stosunku do turystów i społeczności lokalnych ; Zarządzanie wiedzą jako metoda rozwoju zasobów ludzkich organizacji. Analiza przeglądowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-7242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [431]-440.
I. NABYWCA I KONSUMENT NA RYNKU TURYSTYCZNYM: Konsumenci jako aktywa przedsiębiorstwa turystycznego ; Konkurowanie i klienta w turystyce ; Wpływ wartości dla klientów na ich satysfakcję i lojalność ; Wartości dla klienta kreowane w turystyce ; Przedsiębiorstwo turystyczne jako podmiot na rynku. II. POTRZEBY NABYWCÓW I KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH ORAZ SPOSOBY ICH ZASPOKAJANIA: Potrzeby nabywców i konsumentów indywidualnych ; Potrzeby nabywcze na rynku biznesowych usług turystycznych ; Zachowania nabywców indywidualnych przyjeżdżających do Polski ; Zachowania nabywców wyjeżdżających z Polski ; Zachowania nabywców turystyki krajowej ; E-turystyka a zachowania nabywców i konsumentów. III. UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ NABYWCZYCH I KONSUMPCYJNYCH W BRANŻY TURYSTYCZNEJ: Tendencje rozwoju turystyki światowej ; Uwarunkowania społeczno-demograficzne zachowań turystów ; Behawioralne uwarunkowania zachowań konsumenckich w turystyce ; Psychologiczne determinanty zachowań konsumenckich w turystyce ; Proces podejmowania decyzji o zakupie produktu turystycznego ; Wydatki na turystykę w budżetach rodzinnych ; Ochrona klienta usług turystycznych w świetle regulacji ustawowych i praktyki. IV. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ O NABYWCACH I KONSUMENTACH ORAZ ICH SEGMENTACJA: Zarządzanie wiedzą o kliencie ; Narzędzia pozyskiwania i gromadzenia wiedzy o nabywcach i konsumentach w turystyce ; Badania marketingowe - specyfika na rynku turystycznym ; Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach turystycznych ; Pogłębiona segmentacja klientów i jej kryteria ; Segmentacja turystów przyjeżdżających do Polski ; Segmentacja turystów wyjeżdżających z Polski ; Segmentacja nabywców biznesowych. V. MARKETING RELACYJNY W TURYSTYCE: Założenia marketingu relacji w turystyce ; Budowa satysfakcji i lojalności klientów w turystyce ; Relacje przedsiębiorstwa turystycznego z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [241]-252.
R.I. INNOWACJE, ICH RODZAJE I SYSTEMY INNOWACYJNOŚCI: 1. Rozwój badań nad innowacyjnością ; 2. Badania nad innowacjami w przedsiębiorstwach usługowych ; 3. Systemy innowacyjne w literaturze ekonomicznej ; 4. Modele innowacyjności w literaturze ekonomicznej ; 5. Klasyfikacja innowacji ; 6. Metody pomiaru innowacyjności ; 7. Badanie innowacyjności usług turystycznych ; 8. Innowacyjność turystyki zdrowotnej w literaturze ekonomicznej ; R.II. ROZWÓJ USŁUG TURYSTYKI ZDROWOTNEJ ORAZ KIERUNKI BADAŃ: 1. Definiowanie turystyki zdrowotnej ; 2. Klasyfikacja i zakres turystyki zdrowotnej ; 3. Konsumenci usług turystyki zdrowotnej ; 4. Dynamika i kierunki rozwoju turystyki zdrowotnej ; 5. Zagrożenia dla rozwoju turystyki zdrowotnej ; R.III. TURYSTYKA ZDROWOTNA W UJĘCIU EKONOMICZNYM: 1. Zagadnienia terminologiczne i klasyfikacyjne ; 2. Rynek turystyki zdrowotnej ; 3. Produkt turystyki zdrowotnej ; 4. Współczesne uwarunkowania funkcjonowania rynku turystyki zdrowotnej ; R.IV. METODYKA BADAŃ I OPIS PRÓBY BADAWCZEJ: 1. Koncepcja i metodyka badań ; 2. Etapy prowadzenia badań ; 3. Procedura gromadzenia i analizy danych: Procedura gromadzenia i analizy danych uzyskanych metodą Delphi ; Procedura gromadzenia i analizy danych uzyskanych metodą ankietową ; Założenia do zastosowania macierzy adekwatności przy ocenie zrównoważenia wyników badań ilościowych i jakościowych ; Metodyka wyłaniania podmiotów innowacyjnych ; 4. Charakterystyka respondentów - świadczeniodawców usług turystyki zdrowotnej ; 5. Konsumenci usług turystyki zdrowotnej w Polsce ; R.V. INNOWACYJNOŚĆ USŁUGODAWCÓW USŁUG TURYSTYKI ZDROWOTNEJ I ICH UDZIAŁ W FAZACH WDRAŻANIA INNOWACJI: 1. Innowacyjność podmiotów świadczących usługi turystyki zdrowotnej ; 2. Rodzaje innowacji w turystyce zdrowotnej ; 3. Analiza porównawcza rekomendowanych i wdrażanych innowacji na rynku usług turystyki zdrowotnej ; 4. Udział respondentów w poszczególnych fazach procesu innowacji ; R.VI. ŁAŃCUCH DOSTAW I DETERMINANTY INNOWACYJNOŚCI W TURYSTYCE ZDROWOTNEJ: 1. Łańcuch dostaw w turystyce zdrowotnej ; 2. Czynniki wpływające na innowacyjność organizacji świadczących usługi w zakresie turystyki zdrowotnej ; 3. Determinanty innowacyjności w turystyce zdrowotnej ; R.VII. NAJLEPSZE PRAKTYKI W ZAKRESIE INNOWACYJNOŚCI TURYSTYKI ZDROWOTNEJ: 1. Turystyka zdrowotna oparta na usługach medycyny estetycznej - Studium przypadku - gabinet medycyny estetycznej "Bona Dea" w Krakowie (Eugenia Panfiluk): Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa usługowego świadczącego usługi medycyny estetycznej ; Innowacje w przedsiębiorstwie "Bona Dea" ; Proces wdrażania innowacji w przedsiębiorstwie "Bona Dea" ; Model innowacji w turystyce opartej na usługach medycyny estetycznej na przykładzie przedsiębiorstwa "Bona Dea" ; 2. Turystyka spa & wellness - studium przypadku - gabinet usług spa & wellness w hotelu "Vital & Spa Resort Szarotka" w Zieleńcu, w Dusznikach Zdrój (Eugenia Panfiluk , Elżbieta Szymańska): Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa "Vital & Spa Resort Szarotka" ; Innowacje w przedsiębiorstwie "Vital & Spa Resort Szarotka" ; Proces wdrażania innowacji w przedsiębiorstwie "Vital & Spa Resort Szarotka" ; Model procesu innowacyjnego w przedsiębiorstwie świadczącym usługi spa & wellness (na przykładzie "Vital & Spa Resort Szarotka") ; 3. Turystyka uzdrowiskowa - studium przypadku - Uzdrowisko Wieniec-Zdrój spółka z o.o. (Andrzej Rutkowski): Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa Uzdrowiska Wieniec-Zdrój spółka z o.o. ; Innowacje w usługach uzdrowiskowych na przykładzie Uzdrowiska Wieniec-Zdrój spółka z o.o. ; Proces wdrażania innowacji w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój, spółka z o.o. ; Model procesu innowacyjnego na przykładzie Uzdrowiska Wieniec-Zdrój, spółka z o.o. ; 4. Studium przypadku: innowacyjny podmiot turystyki medycznej - szpital niepubliczny w miejscowości uzdrowiskowej (Ewa Dziedzic): Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa ; Wdrożone innowacje ; Zaangażowanie w proces innowacyjny ; Czynniki kształtujące innowacyjność ; R.VIII. KONCEPCJA MODELU SYSTEMU INNOWACYJNOŚCI TURYSTYKI ZDROWOTNEJ: 1. Systemy innowacyjności w turystyce zdrowotnej - wyniki badań empirycznych (Elżbieta Szymańska) ; 2. Model systemu innowacyjności turystyki zdrowotnej (Elżbieta Szymańska) ; 3. Analiza modeli innowacyjności według segmentów turystyki zdrowotnej (Eugenia Panfiluk).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104985 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87013 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84197 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79935/cz.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. Agencji Turystycznej Bieszczady Adventure i agroturystyki na terenie powiatów: jasielskiego (s. 94-106, 141-164), krośnieńskiego (s. 94-106), tarnobrzeskiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ukr.
Streszcz. ang. przy pracach.
Rola gminy w procesie stymulowania rozwoju przedsiębiorczości turystycznej ; Marketingowe formy wspierania przedsięwzięć turystycznych (na przykładzie Agencji Turystycznej Bieszczady Adventure) ; Możliwości wsparcia sektora turystyczno-rekreacyjnego na obszarach wiejskich województwa małopolskiego ze środków unijnych ; Strategični perspektivi rozvitku transkordonnogo spivrobitnictva u sferi turizmu ; Perspektivi rozvitku ekologičnogo turizmu na prirodoohoronnih teritoriâh ukrains'ko-pol's'kogo prikordonnâ ; Sučasni tendencii rozvitku sil's'kogo turizmu (agroturizmu) v zahidnomu regioni Ukraini ; Agroturystyka jako zielone przedsiębiorstwo na przykładzie wybranych gospodarstw z południowo-wschodniej Polski ; Rozwój agroturystyki w powiecie tarnobrzeskim ; Rozwój usług agroturystycznych jako przejaw aktywności zawodowej rolników w rejonie rozdrobnionego rolnictwa ; Potencjał produkcyjno-usługowy i efekty ekonomiczne działalności agroturystycznej w badanych gospodarstwach powiatu jasielskiego ; Perspektivi rozvitku skladovoi restorannogo biznesu ta inovacijnih form spivpraci u pidgotovci do provedennâ Evro 2012 ; Wpływ budowy zbiornika wodnego "Świnna Poręba" na procesy gospodarcze w gminie Mucharz ; Vikoristannâ rekreacijno-turističnih resursiv deržavnih lisovih gospodarstv na transkordonnih teritoriâh ; Turystyka kwalifkowana w Polsce południowo-wschodniej i jej wpływ na gospodarkę regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98475/t.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 369-373.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ros.
1. KULTURA I TURYSTYKA - MIĘDZY KONFLIKTEM A SYMBIOZĄ: Turystyka i kultura - od komercjalizacji do dialogu kultur ; Ekonomičeskie aspekty ispol'zovaniâ kul'turno-istoričeskogo naslediâ v sfere turizma ; Proces przekształcania zasobów kulturowych w atrakcje turystyczne (na przykładzie zagospodarowania turystycznego pól bitewnych) ; Jak kultura się sprzedaje? ; O nowe oblicze obsługi turystyki kulturowej ; Między atrakcją a pułapką turystyczną. Dylematy turystyki kulturowej XXI wieku. 2. MIASTA KULTURY A TURYSTYKA: Turystyka kreatywna - nowy trend w rozwoju turystyki miejskiej ; Turystyczny wizerunek Warszawy a potencjał kulturalny miasta ; Miejsca pamięci z okresu II wojny światowej a współczesna turystyka (ze szczególnym uwzględnieniem Krakowa). 3. DZIEDZICTWO KULTUROWE WSI W TURYSTYCE: Specjalizacja tematyczna wsi i turystyka ; Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce - nieuchronna komercjalizacja czy "ostatnia deska ratunku"? ; Działania w obronie tradycji i dobrego smaku ; Potencjał Wielkopolski w zakresie rozwoju turystyki kulturowej śladami jeździeckich tradycji i dziedzictwa. 4. SZLAKI I WYDARZENIA KULTURALNE JAKO PRODUKTY TURYSTYCZNE: Kulturowe szlaki turystyczne - próba klasyfikacji oraz postulaty w zakresie ich tworzenia i funkcjonowania ; Kreowanie i promocja wydarzeń kulturalnych. Analiza Gliwickich Dni Dziedzictwa Kulturowego ; "Dzień z Borowieckim" - projekt nowego produktu turystycznego Łodzi. 5. INSTYTUCJE KULTURY CZY OBIEKTY TURYSTYCZNE?: Aktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzających ; Światowy przemysł parków tematycznych ; Muzeum Historii Żydów Polskich jako przykład muzeum narracyjnego ; Rola Muzeum Sportu i Turystyki w propagowaniu kultury fizycznej. 6. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KULTURZE - KSIĘGA DOBRYCH PRAKTYK: Kreatywny Szlak Województwa Łódzkiego ; Zamek na szlaku innowacji ; Rzemiosło artystyczne i sztuka użytkowa narzędziem budowania atrakcyjności społeczno-gospodarczej Świebodzic ; Alternatywna mapa miasta jako narzędzie promocji kultury i turystyki na przykładzie Use-It Warsaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. gmin woj. podkarpackiego, Rzeszowa.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
UWARUNKOWANIA KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW: Obszary niepewności i wyzwania polityki turystycznej w aspekcie globalizacji oraz teorii integracji międzynarodowej / Wiesław Alejziak ; Możliwości wykorzystania tzw. Internetu rzeczy (Internet of Things - IoT) w zakresie personalizacji oferty turystycznej oraz rozwoju turystyki w przyszłości / Agnieszka Niezgoda, Matylda Awedyk ; Szlaki turystyczne dla rodzin z dziećmi atrakcyjną formą zagospodarowania przestrzeni / Andrzej Rapacz, Magdalena Drewnicka ; Możliwości wykorzystania benchmarkingu marketingowego w przedsiębiorstwach turystycznych / Beata Gierczak-Korzeniowska ; Klastry a konkurencyjność turystyczna regionu (przykład Krainy Lessowych Wąwozów w województwie lubelskim) / Andrzej Miszczuk ; Próba oceny działań prorozwojowych i promujących gminy w obszarze turystyki przez jednostki samorządu terytorialnego tworzące aglomerację wałbrzyską / Beata Detyna, Agnieszka Mroczek-Czetwertyńska ; Gospodarka turystyczna w dobie światowego kryzysu szansą na rozwój gospodarczy Tanzanii / Emilia Bamwenda ; ROLA REGIONÓW W ROZWOJU TURYSTYKI KULTUROWEJ I ZDROWOTNEJ: Turystyka medyczna w polityce rozwoju regionalnego / Ewa Dziedzic ; Trendy w dystrybucji usług uzdrowiskowych w gminach województwa podkarpackiego / Paweł Stelmach ; Dziedzictwo kulturowe w relacji z nowoczesnością jako mechanizm stymulowania ruchu turystycznego w stolicy Podkarpacia / Paweł Rut ; Zróżnicowanie i znaczenie form turystyki żywej historii w województwie kujawsko-pomorskim / Wieńczysław Gierańczyk ; Potencjał turystyczny województwa śląskiego / Agata Kielesińska ; Kulturowe źródła postaw wobec gór na przykładzie wybranych utwórów literackich XIX i XX w. / Wiesław Firek, Katarzyna Płoszaj ; Dopasowanie programów nauczania na kierunku "turystyka i rekreacja" do potrzeb branży turystycznej / Anna Para.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji naukowo-branżowej, 31 maja 2019 r., Zamość.
Bibliografia, netografia przy większości referatów.
Paweł Korzeniowski, Najważniejsze obszary zainteresowań polskich grup rekonstrukcji historycznej ; Dorota Lachowska, Motywy wydarzeń historycznych jako element rozwoju produktów turystyki kulturowej na przykładzie wybranych rekonstrukcji historycznych realizowanych w województwie lubelskim ; Robert Andrzejczyk, Jacek Janowski, Dariusz Liwanowski, Rekonstrukcje historyczne jako produkt turystyczny. Wybrane aspekty ; Krzysztof Mroczkowski, Rekonstrukcje historyczne - fantasmagoria w służbie komercjalizacji wiedzy historycznej ; Bartłomiej Bartecki, Nie tylko wioska Gotów. Archeologiczne dziedzictwo ziemi hrubieszowskiej - od nauki do promocji ; Andrzej Urbański, Promocja miasta historycznego poprzez organizację konferencji naukowych, wystaw, rekonstrukcji historycznych i publikacji ; Andrzej Bonusiak, Elementy rekonstrukcji historycznej w działalności kulturalnej środowisk polonijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113954 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dot. m.in. Garncarskiego Szlaku w Rzeszowskiem.
Bibliogr. przy pracach.
1. TURYSTYKA A KULTURA - ROZWAŻANIA OGÓLNE: Kultura a turystyka - wzajemne relacje ; Turystyka i kultura - dwie siostry ; Dziedzictwo kulturowe Podgórza i możliwości jego wykorzystania w turystyce ; Kultura i sztuka muzyczna w nowej rzeczywistości rynkowej (oferta kulturalna Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi ; Innowacyjne zarządzanie w kulturze elementem stymulacji rozwoju gospodarczego na przykładzie Łodzi i Dublina ; Przejawy kultury w produkcie gastronomicznym ; Garncarskim szlakiem - na pograniczu kultury i turystyki ; Walory turystyczne Bałtowa w świetle badań ankietowych. 2. MUZEA I OBIEKTY PARAMUZEALNE: Analiza stanu atrakcji turystycznych w Polsce: muzea i obiekty paramuzealne. Segmentacja rynku ; O potrzebie rewolucji w polskim muzealnictwie XXI wieku ; Muzea jako produkt turystyczny i obiekt dydaktyczny ; Ruch turystyczny w placówkach kultury województwa świętokrzyskiego ; Muzeum Powstania Warszawskiego jako nowoczesna placówka edukacyjna ; Muzeum jako instytucja łącząca kulturę i turystykę na przykładzie Muzeum w Łęczycy. 3. WYDARZENIA KULTURALNE, FESTIWALE, KONCERTY, IMPREZY PLENEROWE: Wydarzenia kulturalne jako element promocji turystycznej miast ; Imprezy kulturalne jako element identyfikacji turystycznej Łodzi ; Wydarzenia kulturalne a rozwój turystyki w Krakowie ; Imprezy turystyczno-kulturalne jako ewokacja czasów świetności regionu świętokrzyskiego ; Gliwickie Dni Dziedzictwa Kulturowego elementem rozwoju i promocji turystyki w regionie śląskim. 4. KULTURA LUDOWA: Kultura ludowa w polskiej turystyce - autentyczność czy komercja? ; Rola kultury kaszubskiej w promocji turystycznej województwa pomorskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94227 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym, stron internetowych organizacji pozarządowych i elektronicznej administracji publicznej w woj. podkarpackim.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Jacek Binda, Elżbieta Rak-Młynarska, Paweł Mrowiec - Lokalne uwarunkowania budowania społeczeństwa informacyjnego na przykładzie doświadczeń gminy Czechowice-Dziedzice ; Ireneusz Drabik - Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych współczesnych przedsiębiorstw na transfer technologii ; Tomasz Dziechciarz - Wykorzystanie witryn internetowych i poczty elektronicznej w marketingu agroturystyki na przykładzie województwa lubelskiego ; Barbara Fura, Marek Fura - Zróżnicowanie kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym ; Natalia Irena Gust-Bardon - Innowacyjność w aspekcie regionalnym ; Ryszard Hall, Hanna Hall - Analiza zdawalności egzaminów ECDL oraz identyfikacja obszarów wiedzy stwarzających problemy egzaminowanym ; Mariusz Hofman - Controlling kapitału intelektualnego - koncepcja rozwiązania ; Jarosław Jankowski, Sylwia Jasiak - Model integracji systemów komunikacji interaktywnej z platformą e-biznesu ; Anna Krawczyk - Zarządzanie wiedzą w organizacjach inteligentnych. Rozwiązania informatyczne ; Małgorzata Kuta-Pałach - Ocena stron internetowych podmiotów gospodarki społecznej na przykładzie organizacji pozarządowych z terenu województwa podkarpackiego ; Małgorzata Leszczyńska - Współczesny model rozwoju społecznego z perspektywy rewolucji informacyjnej ; Andrzej Limański - Rola innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Róża Milic-Czerniak - Nowoczesne technologie w systemach informacji marketingowej ; Gabriel Nowacki, Anna Niedzicka - Projekt pilotażowy ITS - Krajowy system automatycznego poboru opłat (KSAPO) ; Andrzej Olak - Zasoby ludzkie i wiedza jako determinanty w zarządzaniu nowoczesną organizacją ; Adam Pawłowski - Studia dla obcokrajowców jako stymulator rozwoju regionalnego w Polsce ; Bartosz Pleban - Analiza i porównanie zastosowań chat botów w e-biznesie ; Daniel Rodzeń - Promocja oferty handlowej pośredników w obrocie nieruchomościami z wykorzystaniem portali ogłoszeniowych ; Danuta Rozpędowska-Matraszek - Grupy powiatów podobnych na przykładzie opieki zdrowotnej Regionu Centralnego. Analiza z wykorzystaniem modeli panelowych ; Renata Seweryn - Rola wydawnictw promocyjnych jako źródła informacji w turystyce wczoraj i dziś ; Konrad Sikora - Analiza statystyczna użytkowania systemu SEKAP w woj. śląskim ; Elżbieta Skrzypek - Gospodarka oparta na wiedzy i jej wyznaczniki ; Małgorzata Stec - Ocena wybranych aspektów funkcjonowania elektronicznej administracji publicznej w województwie podkarpackim ; Maria Tokarska - Serwisy Investor Relations źródłem informacji dla inwestorów ; Łukasz Żołędziewski - Systemy e-learningowe w działalności polskich przedsiębiorstw oraz ich wpływ na konkurencyjność ; Henryk Pietrzak - Wybrane zagadnienia mierzalności przestrzeni medialnej ; Beata Kasprzyk - Aspekty funkcjonowania e-administracji dla jakości życia obywateli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.23 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Słowo wstępne od reaktora naukowego, Łukasz Wróblewski ; CZ. I. PROBLEMY EKONOMII ZARZĄDZANIA W KULTURZE: Dylematy współistnienia kultury i ekonomii , Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Nina Palichleb ; Rola strategii w zarządzaniu rozwojem instytucji kultury, Grzegorz Hajduk, Barbara Mróz-Gorgoń ; Zarządzanie przez kompetencje w kulturze, Mateusz Tomanek ; CZ. II. PROBLEMY MARKETINGU W KULTURZE: Sponsoring jako źródło finansowania w kulturze muzycznej, Joanna Śmietanka ; Wybrane czynniki powodzenia organizacji imprez kulturalnych w świetle wyników badań empirycznych, Piotr Firych ; Wykorzystanie komunikacji marketingowej do budowania relacji instytucji kultury z najbliższym otoczeniem, Kama Pawlicka ; Nowoczesne technologie w komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Wykorzystanie marketingu doświadczeń w działalności instytucji kultury (na przykładzie teatrów), Kamila Szymańska ; Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Rola zabytków industrialnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast województwa śląskiego, Małgorzata Małecka-Tomala ; Rola historyka sztuki w kreowaniu kultury, Paweł Maciąg ; Strategia marketingowa Cieszyńskiego Ośrodka Kultury "Dom Narodowy"˙- analiza i cena, Regina Bogaczyk ; CZ. III. SPOŁECZNY ASPEKT DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY W POLSCE: Działalność fundacji w sferze kultury w Polsce ; Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Agnieszka Mikucka-Kowalczyk ; Edukacja filmowa jako forma społecznej odpowiedzialności kin studyjnych, Kamila Szymańska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Spis treści także w języku angielskim.
Streszczenia w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Dariusz Grzybek - Nowy Lockeański argument na rzecz socjalizmu: kontraktualizm w świetle teorii ekonomicznej ; Leszek Klukowski - Problemy zadłużenia publicznego Polski na tle krajów Unii Europejskiej ; Roman Garbiec - Finansowe aspekty rozwoju zintegrowanego publicznego systemu ubezpieczeń społecznych w Polsce ; Elżbieta Skrzypek, Adam Skrzypek - Integracja jako determinanta wzrostu gospodarczego i doskonalenia zarządzania ; Maria Zuba-Ciszewska - Rola przemysłu spożywczego w gospodarce Polski ; Leszek Kwieciński - Sieci jednostek naukowo-badawczych jako istotny element w polityce innowacyjnej państwa. Przykład polskiej Sieci Badawczej Łukasiewicz ; Jan Trąbka - Ewolucja i rola pojęcia "treść" (ang. content) w społeczeństwie opartym o informację i wiedzę ; Jurij Renkas - Teoria kapitału ludzkiego a minimalne wynagrodzenia w wybranych krajach Trójmorza ; Iwona Jażewicz - Zasoby kapitału ludzkiego w Polsce północnej ; Agata Surówka - Zróżnicowanie kapitału ludzkiego w województwach Polski w świetle badań własnych ; Joanna Szafran - Możliwości i ograniczenia stosowania partnerstwa publiczno-prywatnego w sektorze edukacji w Polsce ; Zofia Wyszkowska - Ocena stopnia gotowości pacjentów do współpłacenia za świadczenia opieki zdrowotnej ; Marek Motyka, Joanna Krzyżak - Przywiązanie organizacyjne a poziom zaspokojenia potrzeb psychospołecznych pracowników ; Zofia Chyra-Rolicz - Rola lidera społecznego w tworzeniu lepszej jakości życia ; Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk - Bezpieczeństwo w społeczności lokalnej w kontekście przejawów demoralizacji nieletnich ; Sławomir Zawisza, Piotr Prus, Monika Ptaszyńska - Udział funduszy Unii Europejskiej w rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie gminy Brześć Kujawski ; Aleksandra Zienkiewicz - Znaczenie organizacji pozarządowych w popularyzacji dziedzictwa kulturowego i turystyki na terenie etnoregionu kaszubskiego ; Janina Szewczyk, Monika Jaworska, Łukasz Kosno, Tomasz Wojewodzic - Czynniki lokalne różnicujące natężenie przedsiębiorczości na obszarach wiejskich ; Dariusz Karaś - Geopolityczne uwarunkowania rywalizacji o zasoby Arktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.64 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej