Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(51)
Forma i typ
Książki
(46)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(35)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(5)
Mazurek Grzegorz
(3)
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hales Colin F
(2)
Homa Dominik
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Acker Mike
(1)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Angwin Julia
(1)
Bar Gabriela
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
De Cremer David (1972- )
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Jagielska Paulina
(1)
Jagodziński Waldemar (1983- )
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jednorowski Dominik
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Król Marcin
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kłodawski Filip
(1)
Lipa Michał
(1)
Maltraversi Marco
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mincewicz Sławomir
(1)
Miotk Anna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nurzyńska Anna (ekonomia)
(1)
Olszak Celina
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Polkowska-Nowak Grażyna
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Sala Paweł
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Shih Clara Chung-wai
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Smaga Marta
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Szaran Adam
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tao Tian (1957- )
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wrzeszcz Krystian
(1)
Wu Chunbo (1962- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(46)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(46)
angielski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Handlowcy
(2)
Menedżerowie
(2)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(36)
Handel elektroniczny
(15)
Internet
(8)
Media społecznościowe
(8)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Marketing
(6)
Administracja elektroniczna
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Public relations
(5)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Służba zdrowia
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Zarządzanie
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Informacja
(3)
Innowacje
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Rynek
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Znak towarowy
(3)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Dane osobowe
(2)
Facebook
(2)
Gospodarka
(2)
Jakość życia
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Listy dystrybucyjne
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing polityczny
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Podatek
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Portale internetowe
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prawo do prywatności
(2)
Promocja handlowa
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Spółki
(2)
Strony WWW
(2)
Sukces
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Uczniowie
(2)
Wiedza
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Aborcja
(1)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Agroturystyka
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Big data
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Ceny
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
E-sądy
(1)
ECDL
(1)
Edytorstwo elektroniczne
(1)
Efektywność energetyczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Europa 2020
(1)
Euroregiony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gaz ziemny
(1)
Gazownictwo
(1)
Gender
(1)
Temat: dzieło
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Ukraina
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Kompendium
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak - wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku - ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… [Wydaw. Naukowe PWN, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
R. I. OD CZEGO ZACZĄĆ? PLATFORMA SPRZEDAŻOWA CZY WŁASNY SKLEP?: Środowisko mojej pracy... ; Mój model biznesowy ; R. 2 ALLEGRO: Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? ; Strategia obecności na portalu aukcyjnym ; Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu ; Narzędzia usprawniające sprzedaż ; Case study ; R. 3. eBay: eBay w Polsce i na świecie ; Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu) ; Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu ; Case study ; R. 4. AMAZON: Amazon - czy warto? ; Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? ; Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study ; R. 5. GROWTH HACKING A OBECNOŚĆ NA WIELU PLATFORMACH SPRZEDAŻOWYCH: Konsument 3.0, czyli kto?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107461 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 270-273, netogr. s. 273-279.
Cz. 1. Nowa gospodarka ; Cz. 2. Nowe media ; Cz. 3. Nowy konsument ; Cz. 4. Nowa sprzedaż ; Cz. 5. Nowa komunikacja ; Cz. 6. Nowa narracja ; Cz. 7. Nowe treści ; Cz. 8. Nowe technologie ; Cz. 9. Nowa skuteczność.
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki. [Wydaw. Słowa i Myśli, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104685 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 419-441. Indeks.
I. SYSTEMY GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ: 1. Wyzwania ery wiedzy ; 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektronicznej ; 3. Marketing elektroniczny ; 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie ; 5. Systemy handlu elektronicznego ; 6. Elektroniczne systemy logistyczne ; 7. Finanse w gospodarce elektronicznej ; 8. Administracja w gospodarce elektronicznej ; 9. Szkolenia elektroniczne ; 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. II. INŻYNIERIA SYSTEMÓW GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ: 11. Systemy Business Intelligence ; 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe ; 13. Eksploracja danych ; 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną ; 15. Systemy zarządzania treścią ; 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami ; 17. Portale korporacyjne ; 18. Personalizacja portali internetowych ; 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektronicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91924, A-90517 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna być Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz tu m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad, inspiracji i gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Co więcej, powrócisz do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Przeczytasz o tym, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. [Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. - Warszawa : Muza, 2010. - 175, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 164-171.
STRATEGIA KAMPANII WYBORCZEJ: Co to jest marketing polityczny ; Dlaczego w marketingu politycznym warto używać narzędzi oferowanych przez Internet ; Jak wyznaczyć cele kampanii wyborczej ; Jakie czynniki wpływają na wynik wyborczy ; Jak zidentyfikować swoich wyborców ; Jak określić tematy i hasła kampanii wyborczej oraz sformułować program wyborczy ; Jak określić środki niezbędne do realizacji strategii kampanii wyborczej ; Jak ustalić właściwą taktykę kampanii wyborczej ; Jak zaplanować kampanię wyborczą ; STRONA WWW: Jak wybrać i zarejestrować domenę internetową ; Jak przygotować koncepcję strony internetowej ; Jakie warunki powinna spełniać strona internetowa ; Jakie materiały powinny się znaleźć na stronie internetowej ; Jakie elementy powinna zawierać strona internetowa ; Jak wybrać właściwy system zarządzania treścią strony ; Jak dokonać wyboru firmy, która przygotuje stronę ; Jak pozycjonować stronę w Internecie i jak ją wypromować ; Jak reagować na antystrony ; SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE: Czym są społeczności internetowe Jak wykorzystać czat, listy dyskusyjne, fora dyskusyjne, wirtualne światy ; Jak blog może wpłynąć na naszą działalność polityczną ; Czym są serwisy społecznościowe i jakie wyróżniamy ich rodzaje ; Jakie działalnia można podejmować w ramach serwisów społecznościowych ; Jak wybrać właściwy serwis ; Jak stworzyć w serwisie społecznościowym profil i jak nim zarządzać ; Czym są systemy mądrego głosowania ; KOMUNIKACJA W INTERNECIE: Jak przygotować bazę danych ; Jakie zasady obowiązują w korespondencji elektronicznej ; Jak przygotować biuletyn internetowy ; Jak w kampanii wyborczej wykorzystać technologie mobilne ; Jaka forma reklamy internetowej jest najskuteczniejsza ; Co to jest marketing wirusowy i jak działa ; WIZERUNEK POLITYKA W INTERNECIE - KATALOG PRAKTYCZNYCH POMYSŁÓW: Polityk "swój człowiek" ; Polityk ekspert ; Polityk aktywny ; Polityk skuteczny ; Polityk wspierający obywateli ; Polityk słuchający wyborców ; Polityk wrażliwy ; Polityk bliski wyborcom ; Polityk dostępny dla wyborców ; Polityk przejrzysty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach XIX-XLI.
Cz. I E-KONSUMENT : Zjawiska i procesy kształtujące rozwój społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej w Polsce (Dominik Rozkrut) ; Konsument w świecie wirtualnym (Kamil Pluskwa-Dąbrowski) ; Wybrane problemy konsumenta na wspólnym rynku˙cyfrowym (Agata Jaroszek) ; Wpływ nowych przepisów dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na postępowanie przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Ewa Galewska) ; Cz. II E-ZDROWIE: Doświadczenia z realizacji regionalnych projektów e-zdrowie w Polsce - wyzwania, bariery, problemy, korzyści i rekomendacje (Grzegorz Fiuk) ; Świadczenie usług medycznych z wykorzystaniem telemedycyny - stan obecny i perspektywy (Stefan Mazurkiewicz, Aleksandra Klich) ; Telemedycyna w świetle rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (Marek Świerczyński) ; MHealth a wybrane prawa pacjenta o charakterze informacyjnym (Kinga Flaga-Gieruszyńska) ; Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM) w świetle rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 910/2014 z 23.7.2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (tzw. eIDAS) (Kajetan Wojsyk) ; Przechowywanie elektronicznej dokumentacji medycznej - wybrane problemy (Dariusz Szostek, Damian Klimas) ; Udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej -zagadnienia praktyczne (Aleksandra Klich, Katarzyna Smyk) ; Cz. III E-WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI: Informatyzacja postępowania cywilnego w orzecznictwie sądów powszechnych i Sądu Najwyższego (Joanna Studzińska) ; Nowelizacja przepisów postępowania cywilnego dotycząca postępowań rozpoznawczych (Magdalena Górna-Zawadzka) ; Identyfikacja stron i uczestników postępowania - wybrane zagadnienia informatyzacji postępowania cywilnego (Jacek Gołaczyński) ; Dowód z dokumentu prywatnego w formie elektronicznej w sądowym postępowaniu cywilnym -˙wybrane˙zagadnienia (Andrzej Jarocha) ; Problem dowodów nielegalnych na przykładzie środków dowodowych pozyskanych z Internetu w sprawach rodzinnych (Marcin Białecki) ; Perspektywy pełnego zautomatyzowania elektronicznego postępowania upominawczego (Łukasz Goździaszek) ; Informatyzacja postępowania wieczystoksięgowego (Anna Kościółek) ; Informatyzacja postępowania o nadanie klauzuli wykonalności (Marcin Uliasz) ; Ochrona tajemnicy komornika sądowego w elektronicznym sądowym postępowaniu egzekucyjnym (Marcin Borek) ; Wszczęcie elektronicznej licytacji ruchomości (Włodzimierz Głodowski) ; Elektroniczna licytacja ruchomości czyli komorniczy portal aukcyjny (Kinga Szmyd) ; Wykorzystanie narzędzi elektronicznych w postępowaniu upadłościowym i restrukturyzacyjnym (Izabella Gil) ; Cz. IV E-USŁUGI PUBLICZNE: Zagrożenia prywatności i bezpieczeństwa w Internecie w kontekście kompetencji cyfrowych (Monika Rozkrut) ; Elektroniczne usługi publiczne w wymiarze europejskim - na wybranych przykładach (Lucyna Łuczak-Noworolnik) ; E-usługi w praktyce radcy prawnego (Piotr Gil) ; Obowiązek korzystania przez zamawiających z systemu e-Certis - aspekty prawne i praktyczne (Martyna Wójcik) ; Cz. V IT i e-COMMERCE: Prawo z rejestracji domeny i piractwo domenowe w˙orzecznictwie sądowym (Gabriela Bar, Wojciech Lamik) ; Odpowiedzialność za hiperlinki: pierwsze refleksje (Przemysław Polański) ; Marketing elektroniczny. Istota, bariery i perspektywy rozwoju w˙Polsce (Wiesław M. Maziarz) ; Marketing bezpośredni prowadzony za pomocą środków komunikacji elektronicznej w świetle planowanej reformy prawa europejskiego (Zbigniew Okoń) ; Wzmacnianie zaufania użytkowników e-commerce jako czynnik rozwoju tej formy handlu (Maciej Czaplewski) ; Przetwarzanie danych publicznych kołem zamachowym dla spółek e-commerce? - wyzwania prawne (Rafał Malujda) ; Wpływ handlu elektronicznego na zasady podatkowe (Iwona Foryś, Mirosław Górski) ; Cyberprzestępstwa związane z treścią pornograficzną z udziałem małoletnich (Melanie Raczek).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 255-[284].
I. TRANSFORMACJA CYFROWA - ISTOTA I CHARAKTERYSTYKA: 1. Transformacja i cyfryzacja ; 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne - fundament cyfrowej transformacji ; 3. Internet - od Web 1.0 do Web 4.0 - podbudowa procesów transformacyjnych ; 4. Transformacja cyfrowa - perspektywy rozważań ; 5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej - perspektywa przedsiębiorstwa ; 6. Strategia transformacji cyfrowej ; 7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji ; II. TECHNOLOGIE TRANSFORMACYJNE I ICH WPŁYW NA MARKETING: 1. Media społecznościowe ; 2. Wirtualna rzeczywistość ; 3. Rozszerzona rzeczywistość ; 4. Big data i chmura obliczeniowa ; 5. Internet rzeczy ; 6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe ; 7. Technologie mobilne i technologie noszone ; III. KONSEKWENCJE TRANSFORMACJI CYFROWEJ DLA MARKETINGU: 1. Ewolucja marketingu - imperatyw technologiczny ; 2. Technologie marketingowe (MarTech) - konsekwencje zarządcze ; 3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych ; 4. Współczesna rola marketingu w organizacji ; 5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową ; 6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej ; 7. Nowe wyzwania dla marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107253 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes ; 3)
Seria gł.: Biblioteka Gazety Wyborczej
Bibliogr. s. 417. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1.Przedsiębiorstwo i jego cele 2.Marka jako źródło przewagi firmy 3.Relacje z klientami 4.Planowanie 5.Merketing bezpośredni 6.Zarządzanie sprzedażą 7.Kampanie reklamowe 8.Działanie public relations 9.E-Biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90965 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "SEO e SEM : guida avanzata al web marketing" 2014.
Bibliografia, netografia na stronach 579-580.
Tytuł oryginału: SEO & SEM : guida avanzata al web marketing.
WYSZUKIWARKI INTERNETOWE I ICH UŻYTECZNOŚĆ: Wykorzystanie internetu ; SEO i marketing internetowy ; Początki wyszukiwarek ; Wyszukiwarki a katalog - różnice ; Wpływ wyszukiwarek na codzienne życie ; Główne elementy składowe wyszukiwarki ; Główne czynniki wpływające na widzialność witryny internetowej ; Przyszłość wyszukiwarek ; Najważniejsze wyszukiwarki ; STRATEGIA, PLANOWANIE I MARKETING INTERNETOWY - EFEKTYWNOŚĆ STOSOWANIA WYSZUKIWAREK: Co to jest SEM? ; Marketing internetowy ; Prosty model SEO i SEM ; SEO i marketing inbound ; PRZYJAZNE SEO - POCZĄTEK OPTYMALIZACJI ON PAGE: Co to jest analiza wewnętrzna? ; Wybór nazwy domeny ; EMD Update ; Mirrors host name ; Wybór słów kluczowych ; WSKAZÓWKI JAK PRZYGOTOWAĆ WITRYNY INTERNETOWE PRZYJAZNE DLA SEO: Tagi HTML stron internetowych ; HTML 5 i SEO ; Sieć semantyczna ; Testujemy czynniki on page ; ARCHITEKTURA PROJEKTU SIECIOWEGO SEO: Konstrukcja witryny internetowej ; PARAMETRY I OPTYMALIZACJE INTERNETOWEGO PROJEKTU SEO: Zwiększanie prędkości załadunku stron internetowych ; SEO mobilne ; ASO - App store optimization ; WITRYNY WIELOJĘZYCZNE DLA SEO I SEM: Znaczenie witryn wielojęzycznych ; PISANIE TEKSTÓW I METODY PERSWAZJI W INTERNECIE: Przed pisaniem - na co zwrócić uwagę ; Konstruowanie treści ; SEO - znaczenie właściwego wyboru leksykologicznego ; Perswazja w internecie ; STRATEGIE OFF PAGE - LINK BUILDING I WIDZIALNOŚĆ ONLINE: Analiza konkurentów - ciąg dalszy... ; PRW (popularność, reputacja i wiarygodność) - trzy czynniki sukcesu ; Pojawienie się atrybutu "nofollow" we współczesnym SEO ; Wpływ atrybutów "nofollow" na ranking Google'a ; Link building i widzialność online ; Metody link buildingu wycofane ; Nowa droga do nowoczesnego link buildingu ; ŚWIAT GOOGLE'A I SERWISY INTERNETOWE WYSZUKIWAREK: Google Local Search i Venice Update ; Search Field Trial ; Google Voice Search i Spoken Answers ; Google News ; Google Blog ; Google Books ; Google Merchant Center ; Consumer Surveys ; Nowości i patenty Google'a Google Koliber - Hummingbird Update ; Inne wyszukiwarki ; SEM (SEARCH ENGINE MARKETING) I SMO (SOCJAL MEDIA OPTIMIZATION) - EWOLUCJA POZYCJONOWANIA: Kampanie SEM ; Search engine advertising ; Google Adwords ; Struktura i organizacja kampanii ; Realizacja kampanii ; SMO (social media optimization) i SMM (social media marketing) ; Zarządzanie sieciami społecznościowymi ; Linkedln ; Xing ; Twitter ; Facebook ; Google Plus ; MySpace ; YouTube ; Flickr ; SlideShare ; Wikipedia ; Pinterest ; Foursquare ; Instagram ; Social Bookmarking ; Social news ; Inne sieci społecznościowe ; SEO - JAK ZARZĄDZAĆ KARAMI: Rodzaje kar w Google'u - ręczne czy algorytmiczne? ; Link spamdexing ; Shadow domain ; Cloaking ; Keyword stuffing ; Doorway pages ; Tekst ukryty ; Tekst zdublowany - środki przeciw Google Panda ; Czego powinniśmy głównie unikać? ; Również i wyszukiwarki mogą się mylić ; Kary i filtry Google'a ; Google Panda i Penguin Update ; Kary ze strony innych wyszukiwarek ; Reagowanie na ewentualne kary (filtry) ; BLACK HAT SEO I NARZĘDZIA SEO: Black hat SEO ; Witryny .EDU ; Zautomatyzowane narzędzia do link buildingu ; Negative SEO - ciemna strona optymalizacji ; Narzędzia SEO ; Narzędzia do analizy linków ; Inne narzędzia i interfejsy API do analizy SEO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105107 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wydanie 2. poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 236 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google ; 2. Google Search Console ; 3. Google Moja Firma ; 4. Optymalizacja sklepu ; 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing ; 6. Google Ads (dawniej AdWords) ; 7. Google Analytics ; Lista blogów, Minisłowniczek, Google Data Studio, Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
R. 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ: Czym jest strategia komunikacji w social mediach? ; Czym jest cel w komunikacji w social mediach? ; Tożsamość marki w mediach społecznościowych ; Analiza SWOT w mediach społecznościowych ; R. 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA: Analiza konkurencji - na czym polega i jak ją wykonać? ; Buyer Persona - czym jest i jak można ją wykorzystać w social mediach? ; Określenie grupy docelowej w social mediach ; R. 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE: Dopasuj portal społecznościowy do swojego biznesu ; Język komunikacji - jak go stworzyć i dlaczego jest tak ważny? ; Tworzenie treści w social mediach ; Przegląd najpopularniejszych formatów ; Działania spontaniczne i nieplanowane ; R. 4. ZACZNIJ TWORZYĆ: Budżet w social mediach ; Harmonogram publikacji ; Uzupełnienie strategii o reklamy ; Pomiar efektywności ; R. 5. DBAJ O RELACJE: Jak tworzyć i pielęgnować relacje z ambasadorami marki w social mediach? ; Współpraca z influencerami w social mediach Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach? ; Jak przygotować się do kryzysu w social mediach? ; Dlaczego warto korzystać z narzędzi do monitorowania social mediów?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly" 2020.
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka Nowe zasady marketingu i PR da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 133-[162].
Wydanie publikacji sfinansowane ze środków grantu Narodowego Centrum Nauki kod projektu: B1512000000652000, nr umowy: UMO-2014/15/B/HS4/00844
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. ISTOTA KAPITAŁU MARKI Z PERSPEKTYWY KONSUMENTA: Wprowadzenie ; 1. Kapitał marki - klasyczne ujęcia a współczesne propozycje ; 2. Związek konsumenta z marką jako zaawansowany składnik kapitału ; 3. Osobowość i samoujawnienie konsumenta jako determinanty związku z marką ; 4. Osobowość marki jako zaawansowany składnik kapitału - krytyka podejścia relacyjnego ; Podsumowanie ; R. II. SPECYFIKA KOMUNIKACJI MAREK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Wprowadzenie ; 1. Rodzaje treści w mediach społecznościowych - ujęcia tradycyjne i nowoczesne ; 2. Autentyczność i konflikt jako nowe kryteria podziału treści w mediach społecznościowych (wyniki analizy zawartości przekazów) ; 3. Czerwone, niebieskie, fioletowe i achromatyczne - nowa kategoryzacja zawartości przekazów w mediach społecznościowych ; Podsumowanie ; R. III. KAPITAŁ MARKI JAKO REZULTAT I JAKO CZYNNIK MEDIUJĄCY EFEKTY KOMUNIKACJI: Wprowadzenie ; 1. Budowanie kapitału marki za pomocą komunikacji opartej na przekazach fioletowych - moderująca rola wybranych cech osobowości konsumenta (eksperyment I) ; 2. Kapitał marki jako wskazówka heurystyczna ; 3. Wpływ kapitału marki na efekty przekazów fioletowych - moderująca rola wieku konsumenta (eksperyment II) ; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107892 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 337-343. Indeks.
1. Handel we współczesnej gospodarce 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu 5. Marketing w handlu 6. Merchandising 7. Systemy informatyczne w handlu 8. Zarządzanie jakością w handlu 9. Handel elektroniczny 10. Przestrzenne aspekty funkcjonowania handlu 11. Kooperacja w handlu 12. Internacjonalizacja handlu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Virtual selling : a quick-start guide to leveraging video, technology, and virtual communication channels to engage remote buyers and close deals fast" 2020.
Na okładce nazwa oryginalnego wydawcy: Wiley.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji, zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji, efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy, różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej, pięć C sprzedaży społecznościowej, łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej