Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(30)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Proza
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Czasopisma
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
wypożyczone
(14)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(20)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(6)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Barłóg Krystyna
(1)
Bednarek Tomasz (1969- )
(1)
Bonilla Rocio (1970- )
(1)
Bulaszewska Małgorzata
(1)
Cebo-Foniok Małgorzata (1959- )
(1)
Dobkowska Agata
(1)
Działowy Tomasz (1994- )
(1)
Dziedzic Olga (1986- )
(1)
Englert-Bator Anna
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Iwanicka Agnieszka
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jegier Aneta
(1)
Johnson Stephen M
(1)
Jońca Dominika
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kielan Paulina
(1)
Kinnear Nicola
(1)
Kirenko Janusz (1954- )
(1)
Komorowska Marta (tłumaczka)
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Kukuła Katarzyna (aktorka)
(1)
Kunysz-Rozborska Magdalena
(1)
Lasota Adam
(1)
Lasota Agnieszka
(1)
Lenik Paweł
(1)
Luboński Paweł (1958- )
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Marmola Małgorzata
(1)
Mizia Bogdan
(1)
Moore-Mallinos Jennifer
(1)
Naruszewicz-Duchlińska Alina
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Paruit Marie
(1)
Ploch Leszek
(1)
Polański Grzegorz
(1)
Punset Elsa (1964- )
(1)
Rolland Rebecca
(1)
Rudnik Justyna
(1)
Sepielak Aleksandra
(1)
Sheldon Alice
(1)
Spenceley Annabel
(1)
Supeł Barbara
(1)
Supeł Barbara. Co zrobi Frania?
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Taper Agnieszka E
(1)
Timmins Siobhan
(1)
Twenge Jean M. (1971- )
(1)
Warzocha Tomasz
(1)
Wańczyk-Welc Anna
(1)
Węgrzyn-Białogłowicz Krystyna
(1)
Zabrzewska Adrianna (1989- )
(1)
Zieliński Kamil (psychologia)
(1)
Łaba-Hornecka Agnieszka
(1)
Łukasik Andrzej
(1)
Łukaszewska Weronika (1993- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Dzieci
(6)
Rodzice
(6)
0-5 lat
(5)
6-8 lat
(5)
Nauczyciele
(5)
Szkoły wyższe
(2)
Asystenci rodzin
(1)
Pedagodzy
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychologowie
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Kompetencje społeczne
(24)
Relacje międzyludzkie
(5)
Internet
(4)
Kompetencje emocjonalne
(4)
Dzieci
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Media społecznościowe
(3)
Młodzież
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Stereotyp
(3)
Wsparcie społeczne
(3)
Adaptacja społeczna
(2)
Autyzm
(2)
Chorzy w rodzinie
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Edukacja medialna
(2)
Integracja społeczna
(2)
Klastry (ekonomia)
(2)
Kobieta
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Pokolenie Y
(2)
Rodzeństwo
(2)
Rola społeczna
(2)
Rozwój psychiczny
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Uczucia
(2)
Zachowanie
(2)
Asertywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezradność
(1)
Bezrobocie
(1)
Charakter
(1)
Choroby rzadkie
(1)
Controlling
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dogoterapia
(1)
Dorosłość
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziewczęta
(1)
E-wizerunek
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Empatia
(1)
Gender
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jakość życia
(1)
Język
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Katecheza
(1)
Kompetencje informacyjne
(1)
Kompetencje intrapersonalne
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Konkurencja
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kreatywność
(1)
Krytycyzm
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Marzenia
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mądrość
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjacje
(1)
Netykieta
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Normy ISO 14001
(1)
Osobowość
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Błażowa (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Błażowa)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Łańcut (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(10)
Poradnik
(6)
Opowiadania i nowele
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Raport z badań
(4)
Scenariusz zajęć
(3)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Książka-zabawka
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Słuchowisko
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Edukacja i pedagogika
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Szkoła Emocji)
Tytuł oryginału: "Los atrevidos y la aventura en el faro" 2016.
Współfinansowanie publikacji ilustracji: Institut Ramon Llull
Tym razem naszych nieustraszonych bohaterów czeka niezwykła wyprawa do latarni morskiej. Wielka burza wpędzi ich w kłopoty, ale dzięki temu nauczą się, jak ważne są relacje i współpraca z innymi ludźmi. [lubimyczytac.pl, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia na stronach [261]-266.
Współfinansowanie: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków)
Rozdział 1. Rozwój kompetencji emocjonalnych w średnim i późnym dzieciństwie: Pojęcie emocji ; Zdolność reprezentacji emocji w dzieciństwie ; Nabywanie kompetencji emocjonalnych przez uczniów ; Doświadczanie trudnych emocji w młodszym wieku szkolnym ; Doświadczanie strachu przez dzieci ; Przeżywanie przez dzieci złości ; Rozmowa i modelowanie – sposoby na trudne emocje. Rozdział 2. Rozwój kompetencji społecznych dzieci w młodszym wieku szkolnym: Rozwijanie umiejętności interpersonalnych ; Wzory zachowań społecznych uczniów ; Znaczenie samopoznania dla rozwoju społecznego ; Obszary rozwoju kompetencji społeczno-emocjonalnych. Rozdział 3. Praca w grupie jako forma wspomagania rozwoju i terapii: Istota pracy w grupie ; Procesy grupowe ; Metody i techniki wykorzystywane w pracy z grupą. Rozdział 4. Kompetencje społeczno-emocjonalne dzieci 6-letnich. Badania własne. Rozdział 5. Projektowanie programu profilaktyczno-terapeutycznego: Diagnoza potrzeb uczestników ; Ogólna charakterystyka programu profilaktyczno-terapeutycznego– „Plecak szczęśliwego ucznia” ; Idea scenariuszy zajęć programu „Plecak szczęśliwego ucznia” ; Bloki tematyczne i cele zajęć. Rozdział 6. Scenariusze zajęć w ramach programu „Plecak szczęśliwego ucznia”: Scenariusze realizujące temat I – tworzenie i integracja grupy ; Scenariusze realizujące temat II – poznawanie siebie samego i innych ; Scenariusze realizujące temat III – relacje z innymi ; Scenariusze realizujące temat IV – świat emocji i uczuć ; Scenariusze realizujące temat V – komunikacja w grupie ; Scenariusze realizujące temat VI – zamknięcie pracy z grupą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111878 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 246-[277].
R. I. POJMOWANIE NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI INTELEKTUALNEJ: 1. Niepełnosprawność intelektualna ; 2. Systemy pomocy i wspieranie osób z niepełnosprawnością intelektualną ; 3. Środowisko osób z niepełnosprawnością intelektualną: Rodzina ; Domy pomocy społecznej ; Warsztaty terapii zajęciowej ; R. II BADANIA WŁASNE: 1. Problematyka badawcza ; 2. Charakterystyka badanych osób ; R. III WYUCZONA BEZRADNOŚĆ BADANYCH OSÓB: 1. Wprowadzenie w problematykę wyuczonej bezradności: Istota wyuczonej bezradności ; Wyuczona bezradność a niepełnosprawność intelektualna - przegląd badań ; 2. Wyniki badań własnych ; R. IV PSYCHOSPOŁECZNE FUNKCJONOWANIE BADANYCH OSÓB: 1. Spostrzeganie siebie i innych: Wprowadzenie w problematykę spostrzegania siebie i innych ; Spostrzeganie siebie i innych a niepełnosprawność intelektualna - przegląd Badań ; Wyniki badań własnych: Spostrzeganie siebie i innych ludzi a środowisko bytowania badanych osób ; Porównanie realnego z idealnym spostrzeganiem siebie i innych ludzi w środowiskach bytowania badanych osób: Osoby z niepełnosprawnością intelektualną w domach rodzinnych, Osoby sprawne intelektualnie samodzielnie mieszkające, Osoby z niepełnosprawnością intelektualną w domach pomocy Społecznej, Osoby z niepełnosprawnością intelektualną w warsztatach terapii Zajęciowej ; 2. Wartości: Wprowadzenie w problematykę wartości ; Wartości a niepełnosprawność intelektualna - przegląd badań ; Wyniki badań własnych ; 3. Przystosowanie: Wprowadzenie w problematykę przystosowania ; Przystosowanie a niepełnosprawność intelektualna - przegląd badań ; Wyniki badań własnych: Przystosowanie psychospołeczne a środowisko bytowania badanych osób, Porównanie osób z niepełnosprawnością intelektualną i ich opiekunów w środowiskach bytowania badanych osób: Osoby z niepełnosprawnością intelektualną i ich opiekunowie w domach rodzinnych, Osoby z niepełnosprawnością intelektualną i ich opiekunowie w domach pomocy społecznej ; Osoby z niepełnosprawnością intelektualną i ich opiekunowie w warsztatach terapii zajęciowej ; R. V. CZYNNIKI ZWIĄZANE Z WYUCZONĄ BEZRADNOŚCIĄ BADANYCH OSÓB: 1. Możliwość kontroli ; 2. Możliwość wykorzystania kwalifikacji ; 3. Cele ustalone z zewnątrz ; 4. Urozmaicenie ; 5. Kontakty z ludźmi ; 6. Bezpieczeństwo społeczne ; 7. Pozycja społeczna ; 8. Przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107143 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania m.in. przeprowadzono w Rzeszowie i na Podkarpaciu.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
KOMPETENCJE OSOBOWOŚCIOWE MŁODYCH DOROSŁYCH: Związek kompetencji poznawczych ze stylami tożsamości młodych dorosłych ; Prężność osobowościowa a style aktualizacji siebie młodych dorosłych ; Badanie systemu wartości młodzieży. Metodyczna perspektywa w psychologii i socjologii ; Samoocena studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej u progu ich pracy zawodowej ; Retrospektywna ocena postaw rodzicielskich a cechy osobowości i orientacja pozytywna u młodych dorosłych ; Zdolność młodych dorosłych do tworzenia trwałych relacji a czynniki osobowościowe ; Orientacja temporalna młodych dorosłych ; Dylematy tożsamościowe wczesnej dorosłości z perspektywy dialogowej ; KOMPETENCJE SPOŁECZNE MŁODYCH DOROSŁYCH: Kompetencje społeczne nauczycieli i rodziców o różnym poziomie empatii ; Wybrane aspekty psychospołecznego funkcjonowania osób z niepełnosprawnością ruchową w okresie wczesnej dorosłości ; Kapitał społeczny a problemy, kompetencje i cele życiowe młodzieży z ograniczeniami sprawności ; Opinie młodego pokolenia o współczesnej polszczyźnie ; Wzór kulturowy współczesnego mężczyzny. Komunikat z badań ; KOMPETENCJE RODZINNE MŁODYCH DOROSŁYCH: Cechy rodziny sprzyjające dojrzałej osobowości jej członków ; Relacje w rodzinie pochodzenia a poziom dojrzałości do małżeństw młodych dorosłych ; Relacje w rodzinie pochodzenia a postawy młodych rodziców wobec własnych dzieci ; Szantaż emocjonalny w związkach małżeńskich o różnym czasie ich trwania ; Oddziaływania młodych matek wobec dzieci a ich percepcja postaw rodziców z własnego dzieciństwa ; Alternatywne formy życia małżeńsko-rodzinnego ; Rodzina jako przestrzeń kształtowania odpowiedzialnego rodzicielstwa ; Trudne rodzicielstwo u progu dorosłości. Młodzi rodzice dzieci z autyzmem ; Doświadczenia seksualne więźniów - młodych dorosłych a ich kompetencje do tworzenia związków partnerskich ; Kompetencje rodzinne młodych dorosłych. Kryzys rodziny czy pusty frazes? ; Komunikacja interpersonalna w okresie narzeczeństwa i pierwszej fazie małżeństwa ; Retrospektywna ocena postaw rodzicielskich a poziom samooceny i ogólnej satysfakcji z życia u młodych dorosłych ; KOMPETENCJE ZAWODOWE MŁODYCH DOROSŁYCH: Relacje interpersonalne i motywacja osiągnięć studentów różnych kierunków studiów ; Ocena demokracji w kontekście wyborów samorządowych 2014 r. przez młodych dorosłych ; Kompetencje zawodowe młodych dorosłych w świetle Bilansu Kapitału Ludzkiego ; Młode osoby niepełnosprawne. Aspiracje zawodowe a rzeczywistość ; Kompetencje zawodowe absolwentów szkół wyższych na Podkarpaciu w świetle teorii kapitału ludzkiego ; Akademickie biura karier jako istotny element systemu wsparcia studentów i absolwentów na rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107184 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Słuchowiska dla Przedszkolaków)
Na okładce: Audiobook z konspektami zajęć.
Na 2 stronie okładki: Kod dostępu do wersji streamingowej audiobooka.
Czytają: Tomasz Bednarek, Katarzyna Kukuła, Weronika Łukaszewska.
Nagranie w formacie mp3.
Słuchowiska kształtują dziecięcą wyobraźnię oraz pozytywnie wpływają na koncentrację. Wymagają od małych słuchaczy skupienia uwagi, przez co doskonalą percepcję słuchową, a także wyciszają i uspokajają. Opowiadania rozwijają również kompetencje emocjonalne, społeczne i kulturowe dzieci, a także wzbogacają ich słownictwo. Słuchając audiobooków i śledząc kolejność następujących po sobie zdarzeń, przedszkolaki wczuwają się w sytuacje bohaterów i ćwiczą empatię. "Jeżyk Michałek w świecie uczuć i emocji" to zbiór 10 opowiadań, które sprzyjają rozwijaniu umiejętności społecznych u dzieci. Jest to kontynuacja przygód Jeżyka Michałka. Słuchając albumu, dzieci - wraz z Michałkiem - poznają lepiej takie uczucia i emocje, jak miłość, tęsknota, złość, zniecierpliwienie czy strach. Zaczynają rozumieć, skąd się one biorą, jak je rozpoznawać i jak sobie z nimi radzić. W drugiej części albumu, dzięki innowacyjnym opowiadaniom z alternatywnymi zakończeniami, dzieci dowiadują się: dlaczego nie warto odpowiadać przemocą na przemoc, jak zachowuje się prawdziwy zwycięzca, po co są zasady, jak wyrażać swoje zdanie i jak pocieszać osoby, które tego potrzebują. [CEBP 24.12, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. km-860 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Why weren't we taught this at school?" 2021.
Indeks.
Alice Sheldon stworzyła koncepcję Zrozumienia Potrzeb i propaguje ją na całym świecie wśród ludzi i organizacji. Jest to nowe podejście do poszukiwania twórczych rozwiązań problemów i budowania relacji międzyludzkich w domu i w pracy. Opiera się na jednej prostej zasadzie: wszyscy dążymy do zaspokojenia swoich ludzkich potrzeb - takich jak potrzeba przynależności, potrzeba uznania czy potrzeba rozrywki. Zrozumienie Potrzeb pomoże ci, jeśli musisz podjąć skomplikowaną decyzję, pragniesz jeszcze skuteczniej komunikować się z innymi, być takim rodzicem, jakim chciałbyś być, czy też zmieniać świat na lepsze. -Zrozum „potrzeby wdrukowane”, wpływające na twoje zachowanie. -Poznaj dziesięć sposobów słuchania, które pozostawiają innych w poczuciu alienacji, i dowiedz się, jak można to robić inaczej. -Przestań obwiniać siebie i innych, usuwaj ukryte przyczyny sytuacji. -Znajdź twórcze rozwiązania trudnych problemów, „obchodząc górę stojącą na drodze”. -Znajdź w sobie siłę, by zmieniać świat. [Wydawnictwo Czarna Owca, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113701 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiem to zrobić! / Jennifer Moore-Mallinos, Annabel Spenceley ; [tłumaczenie: Paulina Kielan]. - Poznań : Papilon, © 2023. - 95, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
Tytuł oryginału: "Growing up: babies to big kids" 2019.
Na okładce podtytuł: 46 rzeczy, których dzieci uczą się każdego dnia.
Jest tak wiele rzeczy, których dzieci uczą się każdego dnia! Jak zdobywać nowych przyjaciół? Na czym polega wizyta u dentysty? Jakich zasad przestrzegać, żeby kąpiel w jeziorze była bezpieczna? Kiedy poczekać na swoją kolej? To tylko przykłady wyzwań, przed którymi Twoje dziecko staje dzień po dniu. Każda z nowych umiejętności jest ważną częścią dorastania. Dzieci, które angażują się w nowe aktywności z pozytywnym, otwartym nastawieniem, z sukcesem budują swoją osobowość. Ta książka pomaga dzieciom zdobywać nowe umiejętności z odwagą i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. [Papilon, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-dz.39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 188-[207].
Elementy teorii pokoleń i charakterystyka pokoleń X i Y ; Kompetencje społeczne - pojęcie i uwarunkowania rozwoju ; Wybrane aspekty mediatyzacji ; Założenia metodologiczne badania ; Analiza wyników badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdolny do wszystkiego / Tomasz Działowy. - Warszawa : Altenberg, 2019. - 231, [7] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [235-238].
1. Wszystko jest zasobem ; 2. Rozbijaj na czynniki pierwsze ; 3. Regulamin i polityka prywatności ; 4. Zdrowa sieć kontaktów ; 5. Research albo śmierć ; 6. Nauka wyciągania wniosków ; 7. Twoje życie w Google Analytics ; 8. User experience ; 9. Front-end i 50 milisekund ; 10. Ty w oczach innych ; 11. 7 sposobów na poprawę wizerunku ; 12. Efekt aureoli ; 13. Prawda na Instagramie.
Jak pracować mniej, lepiej i przyjemniej, dowiedzieć się możesz, drogi Czytelniku, z książki Inaczej Radka Kotarskiego. Czym zatem różni się pozycja autorstwa Gimpera? To proste. Ona nie tyle próbuje Cię przekonać, że jesteś ZDOLNY DO WSZYSTKIEGO, ale udowadnia, że tak w rzeczywistości jest. I tylko od Cebie zależy, czy mając pod ręką tak niewyobrażalne narzędzie, jakim jest Internet, będziesz umiał (i chciał), z niego skorzystać. Internet to bowiem prawdziwa kopalnia darmowej wiedzy i umiejętności, ale jednocześnie studnia bez dna, a niekiedy i niezbyt czysta stajnia. Dlatego potrzebny Ci dobry przewodnik. A czy może być lepszy niż ten, kto wykorzystał zasoby Internetu, by osiągnąć sukces? [Altenberg, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-203.
Książka może stanowić uzupełnienie listy lektur do ćwiczeń z komunikacji językowej w internecie, prowadzonych na kier.: filologia polska, dziennikarstwo, komunikacja społeczna, medioznawstwo, kulturoznawstwo.
1. Co tam, panie, w internecie? 2. Jeśli już coś robisz, rób to dobrze ; 3. Ciemna czy jasna strona mocy? Wybór należy do ciebie ; 4. Miej wiedzę i nie zawahaj się jej użyć: Wygląd ; Struktura ; Treść ; List elektroniczny (e-mail) ; Blog ; Czat ; Forum ; Strona WWW ; Profil w portalu społecznościowym ; News ; Komentarz ; Recenzja/opinia ; 5. Kim jesteś i kim możesz być - internetową osobowością czy osobliwością? ; 6. Pieniądze szczęścia nie dają, ale ułatwiają jego osiągnięcie ; 7. Dotarłeś do końca internetów...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107389 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 257)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Publikacja sfinansowana przez Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach oraz streszczenie w języku angielskim całości.
MARLENA PLEBAŃSKA, Cyfrowe kompetencje nauczycieli ; NATALIA WALTER, Cyfrowa inteligencja emocjonalna: o kształtowaniu empatii i społeczno-emocjonalnej świadomości u współczesnych dzieci ; MARTA CIESIELKA, AGATA OSMENDA, Blog jako narzędzie pracy nauczyciela i ucznia ; DANUTA MORAŃSKA, Nauczyciel wobec wyzwań społeczeństwa informacyjnego ; MARIA PORZUCEK-MIŚKIEWICZ, Medialny wizerunek ucznia zdolnego ; SONIA WAWRZYNIAK, Nowoczesne technologie w pracy z uczniami z trudnościami w uczeniu się ; KATARZYNA WASZYŃSKA, DARIUSZ P. SKOWROŃSKI, Pomoc psychologiczna online w aspekcie poradnictwa i terapii seksuologicznej - główne założenia teoretyczne i implikacje kliniczne ; WIESŁAW BESTRZYŃSKI, ROBERT SZYMIEC, Ewaluacja immersyjno-medialnej metody nauczania języka angielskiego z elementami edukacji medialnej ; ANNA MICHNIUK, Współczesna, nowomedialna(?) szkoła - próba charakterystyki ; ANNA GOCAŁ, Kompetencje medialne dzieci w wieku przedszkolnym w narracji rodziców oraz nauczycieli wychowania przedszkolnego ; SYLWIA POLCYN-MATUSZEWSKA, Grać czy nie grać? Oto jest pytanie - zastosowanie multimedialnych gier edukacyjnych w procesie kształcenia ; JOANNA SIKORSKA, Minecraft jako przykład gry komputerowej rozwijającej inteligencje wielorakie dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym ; DARIA SZYKOWNA, Wykorzystanie tablicy interaktywnej w szkole podstawowej jako wyzwanie dla nowoczesnej edukacji ; AGATA ŻBIKOWSKA, Kompetencje medialne polskich gimnazjalistów - czego cyfrowi tubylcy mogą się od nas nauczyć? ; AGATA OSMÓLSKA, Forum internetowe jako przestrzeń edukacyjna ; ALEKSANDRA ROŻEK, Nowe media w życiu osób z wadą słuchu ; ADAM PIETRZYKOWSKI, Telewizja akademicka jako środek do realizacji misji uniwersytetu w czasach nowych mediów ; ALEKSANDRA HULEWSKA, Edukacja zdrowotna w social media - szansę i zagrożenia ; The educational and social challenges of digital reality (Summary).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106110 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Dla nauczycieli, rodziców, wychowawców, pedagogów i psychologów, studentów kierunków pedagogicznych.
Cz. I KSZTAŁTOWANIE ROZWOJU SPOŁECZNO-EMOCJONALNEGO DZIECI: R. 1. Społeczno-emocjonalny rozwój dziecka, czyli o poznawaniu i rozumieniu siebie oraz świata, dr Mirosława Nerło ; R. 2. Treningi umiejętności społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (dr Aneta Jegier) ; R. 3. Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci poprzez gry i zabawy, (dr Anna Mikler-Chwastek) ; Cz. II. WSPIERANIE ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DZIECI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI: R. 1. Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, (dr Anna Mikler-Chwastek] ; R. 2. Wspieranie rozwoju kompetencji społecznych u dzieci głuchych i słabo słyszących (dr Joanna Kobosko] ; R. 3. Dzieci z zaburzeniem przetwarzania słuchowego (APD), (mgr Joanna Rostkowska, dr Beata Wojewódzka] ; R. 4. Kształtowanie umiejętności społecznych dziecka z niepełnosprawnością ruchową, (mgr Agnieszka Gąstoł] ; R. 5. Dzieci niepełnosprawne intelektualnie, (dr Patrycja JurkiewiczJ ; R. 6. Dzieci z chorobami przewlekłymi, (mgr Iwona Konieczna] ; R. 7. Analiza społecznego funkcjonowania dziecka z ASD - przesłanki dla praktyki terapeutycznej, (dr Anna Banasiak] ; R. 8. Dzieci zaniedbane środowiskowo, (dr Katarzyna Nawrocka] ; R. 9. Trudności w kształtowaniu umiejętności społecznych dzieci związane z różnicami kulturowymi czy językowymi, (mgr Agnieszka Gąstoł] ; R. 10. Dzieci zdolne i uzdolnione, (dr Alicja Baum, dr Joanna Łukasiewicz-Wieleba] ; R. 11. Dziecko w sytuacji rozstania rodziców, (dr Aleksandra Lukasek) ; Cz. III. ROLA NAUCZYCIELA W KSZTAŁTOWANIU ROZWOJU EMOCJONALNO-SPOŁECZNEGO DZIECI: R. 1. Nauczyciel - jego wartości, przekonania i postawa, (dr Jolanta Jarocka-Piesik) ; R. 2. Wpływ oceny na kształtowanie umiejętności społecznych dzieci, (mgr Edyta Ćwikła) ; R. 3. Rozwój społeczno-emocjonalny dziecka w przedszkolu Montessori, (mgr Kinga Chmiel).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105419 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-[201].
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE: 1. Kompetencje a umiejętności społeczne ; 2. Coaching w szkole ; 3. Kara i nagroda w procesie kształtowania umiejętności społecznych ; 4. Znaczenie sukcesu i porażki dla rozwoju osobowości ; R. II. UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOMOTORYCZNE: 1. Psychomotoryka i jej znaczenie społeczne ; 2. Aktywność fizyczna a psychika człowieka ; R. III. ĆWICZENIA PRZYGOTOWUJĄCE DO GIER I ZABAW RUCHOWYCH: 1. Wybrane pozycje wyjściowe do ćwiczeń ; 2. Wybrane ćwiczenia z zakresu gier zespołowych ; 3. Wybrane ćwiczenia z zakresu lekkoatletyki ; 4. Wybrane ćwiczenia z zakresu gimnastyki ; R. IV. GRY I ZABAWY RUCHOWE KSZTAŁTUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE I PSYCHOMOTORYCZNE: 1. Intencje ; 2. Motywacja ; 3. Pewność siebie ; 4. Koncentracja ; 5. Komunikacja ; 6. Spójność grupy ; 7. Współpraca ; 8. Kreatywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 355-368. Indeksy.
Czym jest iGen i skąd to wiemy? ; Niedojrzali: powolne dorastanie ; W internecie: czas spędzany w sieci... i w innych mediach ; Wirtualni: jestem z tobą, ale nie osobiście ; Niespokojni: nowy kryzys zdrowia psychicznego ; Niereligijni: religii (i duchowości) mówimy nara! ; Odizolowani: bezpieczniej i mniej społecznie ; Niepewni dochodów: pracuj, żeby zarabiać, ale nie wydawać ; Bez ograniczeń: seks, małżeństwo i dzieci ; Inkluzyjni: LGBT, gender i kwestie rasowe w nowej epoce ; Niezależni: polityka ; Zrozumieć - i ocalić - iGen.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.34/.35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [141-147].
I. Społeczeństwo informacyjne a kompetencje społeczne nauczycieli akademickich: 1. Społeczeństwo informacyjne oparte na wiedzy - analiza zjawiska ; 2. Determinanty przemian kompetencji nauczycieli akademickich wynikające z rozwoju technologii informacyjnych ; II. Miejsce technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkole wyższej: 1. Przygotowanie zawodowe nauczyciela w zakresie wykorzystania TIK ; 2. Nauczyciel w cyfrowej przestrzeni edukacyjnej ; 3. Przykłady zastosowań technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach wyższych ; III. Kompetencje społeczne nauczycieli akademickich związane ze stosowaniem technologii informacyjnych w kształceniu: 1. Pojęcie kompetencji ; 2. Kompetencje społeczne ; 3. Model kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście stosowania technologii informacyjnych w dydaktyce ; IV. Kompetencje społeczne nauczycieli akademickich w kontekście stosowania TIK w świetle badań własnych: 1. Ogólne wyniki badań kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście stosowania technologii informacyjnych ; 2. Kompetencje z zakresu radzenia sobie ze stresem związanym z korzystaniem z technologii informacyjnych ; 3. Kompetencje związane z otwartością i gotowością stosowania technologii informacyjnych ; 4. Kompetencje związane z poznawczym nastawieniem funkcjonowania w zakresie korzystania z technologii informacyjnych ; 5. Kompetencje związane z komunikowaniem się wykorzystującym technologie informacyje ; 6. Kompetencje związane z poszukiwaniem stymulacji w korzystaniu z technologii informacyjnych ; V. Analiza cech kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście wybranych czynników socjodemograficznych w świetle badań własnych: 1. Ważność cech kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście płci ; 2. Ważność cech kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście obszaru nauk ; 3. Ważność cech kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście wieku ; 4. Ważność cech kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście stażu pracy ; 5. Uogólnienie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł grzbietowy: Cyberzaburzenia : cyberuzależnienia : mechanizmy i diagnoza. Pierwsze miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na stronie tytułowej i okładce: Mechanizmy i diagnoza, modelowanie relacji dzieci - nowe technologie cyfrowe, konteksty czasów koronawirusa.
Bibliografia, netografia na stronach [185]-189.
R. 1. Cuberuzależnienia, fonoholizm, nałogowe korzystanie z Internetu, czy CYBERZABURZENIA: R. 2. Specyfika cyfrowych relacji i aktywności a cyberzaburzenia ; R. 3. Sygnały o zbliżającym się cyberzaburzeniu. Kluczowe błędy rodziców. Wskazówki diagnostyczne ; R. 4. Kierunki diagnozy i terapii przy cyberzaburzeniach - wybrane zagadnienia ; R. 5. Znaczenie snu w rozwoju dziecka. Nadużywanie TC jako predykator cyberzaburzeń ; R. 6. Domowa edukacja medialna - krótki poradnik praktyczny, jak modelować relacje dziecka - nowe technologie cyfrowe ; R. 7. Właściwa organizacja czasu. Metody modelowania aktywności dzieci i nastolatków poza technologiami cyfrowymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108900 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 152-153.
"Wizerunek kobiety w sieci i poza siecią" to raport z badania nad relacją pomiędzy poziomem kompetencji medialnych a stereotypowością podejścia do wyglądu kobiet. Analiza jakościowa oraz jakościowa reakcji na fotografie modelek w różnym wieku, z których każda występuje w czterech odmiennych stylizacjach, pokazuje schematy myślenia szerokiego spektrum respondentów: mężczyzn i kobiet, młodszych i starszych, mniej i bardziej wykształconych, mieszkających w mieście i na wsi. Pomimo wyraźnego zróżnicowania stosunku do tego, co kobietom wypada, a czego nie wypada w określonym wieku, bez względu na to, czy sądy wyrażone zostały ostro i bezpardonowo, czy też łagodnie – wszystkich respondentów wydaje się łączyć jedno wyraźne oczekiwanie: kobiety mają obowiązek wyglądać ładnie - niezależnie, czy będzie im w danym stroju wygodnie, czy nie! [Wydawnictwo Barbelo, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108732 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. przedszkola "Niebieska kraina" w Łańcucie i Szkoły Podstawowej w Błażowej Dolnej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
DIAGNOZA I TERAPIA DZIECI Z AUTYZMEM: Budowanie relacji terapeutycznej z dziećmi ze spektrum zaburzeń autystycznych ; Rozpoznawanie oznak autyzmu poprzez obserwację umiejętności motorycznych małego dziecka ; Kompetencje społeczne a funkcjonowanie ucznia z autyzmem w szkole ogólnodostępnej ; Katechizacja i przygotowanie do sakramentów dzieci z autyzmem ; DZIECKO Z AUTYZMEM W PRZEDSZKOLU I SZKOLE: Organizacja kształcenia dla dzieci z autyzmem na przykładzie przedszkola specjalnego "Niebieska Kraina" w Łańcucie ; Uczeń z autyzmem w szkole - na przykładzie Szkoły Podstawowej w Błażowej Dolnej ; Adaptacja uczniów z autyzmem do warunków szkoły masowej w opinii nauczycieli i wychowawców ; Edukacyjne zajęcia z udziałem psa jako metoda wspomagająca proces uczenia się dziecka z autyzmem w wieku szkolnym. Studium przypadku ; Problemy z komunikacją u dziecka z autyzmem i możliwości terapii ; DZIECKO Z AUTYZMEM WYZWANIEM DLA WSPÓŁCZESNEJ RODZINY I ŚRODOWISKA: Matki dzieci z autyzmem - kluczowe wyzwania i proponowane wsparcie ; Trajektoria cierpienia rodziców dzieci z autyzmem ; Współpraca rodziców dzieci z autyzmem z terapeutami ; Dziecko autystyczne w środowisku rodzinnym i szkolnym ; Stereotypy społeczne wobec dzieci z autyzmem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107179 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. struktur klastrowych w woj. podkarpackim (s. 64-73). Także zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w przedsiębiorstwach woj. podkarpackiego (s. 275-279).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Marcin Krzesaj - Badanie poziomu internetowej aktywności informacyjnej podmiotów w biznesie internetowym ; Janusz Halik - Budowa społeczeństwa informacyjnego w Polsce na przykładzie realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; Włodzimierz Deluga, Joanna Dyczkowska - E-commerce - bezpieczne zakupy ; Grażyna Śmigielska - Handel w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan W. Owsiński, Aneta M. Pielak - ICT and rural municipalities: are their websites the cores of the local social networks? ; Roman Chorób - Innowacyjne struktury integracyjne jako element nowoczesnego potencjału gospodarczego Podkarpacia ; Hanna Hall - Internet jako źródło informacji dla kandydatów na studia i studentów ; Piotr Adamczewski - Kluczowe kompetencje ICT w organizacji zorientowanej na zarządzanie wiedzą ; Paweł Łukasik - Komunikacja i innowacyjność w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan Kreft - Limity konwergencji - doświadczenia rynku mediów ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Możliwości i bariery aktywnego uczestnictwa JST w rozwoju społeczeństwa informacyjnego na terenach wiejskich ; Leszek Porębski - Nowe technologie w funkcjonowaniu polskiego samorzadu lokalnego. Analiza zawartości witryn powiatów ziemskich ; Tomasz Norek - Platforma audytu innowacji jako przykład informatycznego narzędzia wspomagającego budowanie potencjału innowacyjnego regionu ; Magdalena Pokrzywa - Płeć kulturowa a technologie informacyjne i komunikacyjne ; Sławomir Wilk - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ; Zbigniew E. Zieliński - Przestrzeń e-learningowa w systemie LMS ; Jolanta Wojnar - Regionalne zróżnicowanie wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach ; Jan Madej - Strategie analizy ryzyka w opracowywaniu polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego ; Ryszard Depta - Struktura systemu informacji marketingowej opartego na nowoczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i komputerowych systemach zarządzania wiedzą ; Dariusz Put - Systemy gromadzenia danych dedykowane współczesnym organizacjom sieciowym ; Marek Makowiec - Technologie i systemy informatyczne w tworzeniu i transferze wiedzy w organizacji ; Grzegorz Mazurek - Wirtualne środowisko i jego potencjał ; Krzysztof Malicki - Wirtualne wspólnoty pamięci. Przeszłość i pamięć zbiorowa w przestrzeni Internetu ; Paweł Ziemba, Mateusz Piwowarski - Wspomaganie decyzji w doborze rozwiązań systemowych w kształceniu na odległość ; Barbara Fura, Mieczyslaw Jan Król - Zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w warunkach gospodarki opartej na wiedzy ; Agnieszka Janas - Zastosowanie agentów konwersacyjnych w nauczaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.22 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Ryszard Borowiecki - Przedsiębiorstwo w obliczu wyzwań współczesnej gospodarki ; Kazimierz Jaremczuk - Przesłanki skuteczności zachowań organizacyjnych ; Zbigniew Zioło - Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w strukturze regionu - zarys modelu ; Anna Mazurkiewicz - Sprawność działania - interpretacja teoretyczna pojęcia ; Marek Smoleń - Sprawność procesów gospodarczych w Polsce w warunkach globalnego kryzysu ; Dorota Bargieł - Stosowanie narzędzi biznesu odpowiedzialnego społecznie w dążeniu do rozwoju społeczno-ekonomicznego ; Kazimierz W. Krupa - Forsite kwantyfikacji wartości rynkowej korporacji ; Anna Mazurkiewicz, Paweł Frączek - Kluczowe kompetencje a konkurencyjność przedsiębiorstw ; Mariola Grzebyk, Zdzisław Kryński - Konkurencja i konkurencyjność przedsiębiorstw. Ujęcie teoretyczne ; Kazimierz Górka - Postępowanie upadłościowe w procesach restrukturyzacji finansowej przedsiębiorstw ; Martin Mizla, Petra Pešáková - Factors of pro-innovation environment in Slovak and Polish business units ; Veronika Orlovs'ka - The convergence of Ukrainian mega-economic city's management with European model ; Krzysztof Zięba - Rola firm rodzinnych w kształtowaniu postaw preprzedsiębiorczych ; Josef Vodák - Mentoring - Performance Management Tool ; Lidia Kaliszczak, Lesław Urban - Zachowania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach spowolnienia gospodarczego w Polsce ; Roman Fedan - Zarządzanie publiczne w procesie kreowania rozwoju lokalnego i regionalnego ; Katarzyna Dyjach - Innowacyjność przedsiębiorstw jako czynnik konkurencyjności regionu ; Małgorzata Stec - Uwarunkowania rozwojowe województw w Polsce - analiza statystyczno-ekonometryczna ; Jan Dzierga - Funkcjonowanie klasteringu jednym z warunków rozwoju regionu ; Edward Malisiewicz - Dylematy zagospodarowania przestrzennego kraju w kontekście spójności terytorialnej ; Agnieszka Sobala-Gwosdz, Krzysztof Gwosdz - Polska wschodnia w strategiach lokalizacji sieci hipermarketów ; Sylwester Makarski - Fundusze unijne czynnikiem stymulującym realizację celów terytorialnych (na przykładzie woj. podkarpackiego) ; Anna Michalska - Dofinansowania dla bezrobotnych na uruchomienie działalności gospodarczej ; Aneta Sokół - Kulturowe uwarunkowania rozwoju wiedzy w regionach Polski ; Mariusz Dudek - Edukacja menedżera ; Agata Pierścieniak - Efektywność rozwiązań organizacyjnych w instytucjach publicznych ; Katarzyna Szara - Ewaluacja jako badanie osądu wartości interwencji publicznej - założenia teoretyczne ; Adriana Kaszuba-Perz - Wzrost małych i średnich przedsiębiorstw w kontekście stosowanych narzędzi rachunkowości zarządczej i controllingu ; Kateryna Nykoniuk - Creation and commercialization of medical product (comparative analysis of Polish and Ukrainian markets) ; Halina Stańdo-Górowska - Funkcja kosztów operacyjnych szpitala i jej zastosowanie w procesie zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.20 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej