Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(98)
Forma i typ
Książki
(72)
Czasopisma
(26)
Publikacje naukowe
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(110)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(12)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(89)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(27)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Sarama Maria
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Sommer Hanna
(2)
Afanas'ev Viktor Grigor'evič (1922- )
(1)
Andrusiewicz Andrzej (1940- )
(1)
Auleytner Julian Marian (1948- )
(1)
Bajorek-Zydroń Katarzyna
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Bielecki Jędrzej
(1)
Bieńkowski Stanisław (1882-1958)
(1)
Bjerke Björn (1941- )
(1)
Blecharczyk Wojciech (1962- )
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Brzeziński Wojciech (1980- )
(1)
Bugiel Julian (1929- )
(1)
Burchardt Stanisław
(1)
Chorób Roman
(1)
Chuchro Ewa
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czelusta Alojzy
(1)
Depa Jakub
(1)
Doktór Kazimierz (1935- )
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Dulski Stefan (1922- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Filip Paulina
(1)
Franus Edward (1916-2009)
(1)
Gelles David
(1)
Gierusz Anna
(1)
Gilejko Leszek (1932- )
(1)
Grata Paweł (1971- )
(1)
Grzebyk Mariola
(1)
Grzybowski Stefan (1902-2003)
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hanuszek Tadeusz
(1)
Hider James
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Hołyst Brunon (1930- ). Bezpieczeństwo jednostki, społeczeństwa i gatunku ludzkiego
(1)
Iwanowska Anna
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarczewski Woyciech
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jensen Robert A
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Jurgilewicz Marcin
(1)
Kaźmierczak Jan
(1)
Kaźmierska Agata
(1)
Kieżun Witold (1922- )
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kotowska Agata
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krauze-Maślankowska Patrycja
(1)
Krawcewicz Stanisław
(1)
Król Mieczysław (matematyka)
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kuziński Stanisław
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa (1957- )
(1)
Kwiatkowski Stefan (1939- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lyons Dan (1960- )
(1)
Machura Witold
(1)
Macko Maciej
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Markiewicz Katarzyna (psycholog)
(1)
Markowski Daniel (1942- )
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Morawski Witold
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nawrot Bogumiła
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Olejarz Tadeusz (logistyka)
(1)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Peters B. Guy
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Prawelska-Skrzypek Grażyna (1950- )
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Rost Małgorzata (1985- )
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Rybak Mirosława
(1)
Sierocka Halina
(1)
Siudem Anna
(1)
Skorek Monika
(1)
Skrzypkowa Janina Maria
(1)
Sosińska-Kalata Barbara
(1)
Struck-Peregończyk Monika
(1)
Sumisławski Jan
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(5)
1970 - 1979
(12)
1940 - 1949
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(98)
Język
polski
(90)
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Informatycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(36)
Zarządzanie
(35)
Wzrost gospodarczy
(23)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(22)
Nierówności społeczne
(21)
Gospodarka
(18)
Innowacje
(18)
Rozwój regionalny
(18)
Praca
(17)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(17)
Gospodarka oparta na wiedzy
(14)
Rynek pracy
(13)
Klastry (ekonomia)
(12)
Kultura organizacyjna
(12)
Bezrobocie
(11)
Szkolnictwo wyższe
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Internet
(10)
Inwestycje zagraniczne
(10)
Polityka gospodarcza
(10)
Rozwój społeczny
(10)
Siła robocza
(10)
Budżety rodzinne
(9)
Globalizacja
(9)
Jakość życia
(9)
Organizacja
(9)
Polityka innowacyjna
(9)
Zarządzanie kryzysowe
(9)
Dochody indywidualne
(8)
Kobieta
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Kapitał społeczny
(7)
Motywacja pracy
(7)
Polityka społeczna
(7)
Rolnictwo
(7)
Ubóstwo
(7)
Współpraca transgraniczna
(7)
Zatrudnienie
(7)
Ekonomia
(6)
Fundusze strukturalne UE
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Nauka
(6)
Pieniądz
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Społeczeństwo
(6)
Społeczności lokalne
(6)
Służba zdrowia
(6)
Wiedza
(6)
Banki
(5)
Dostęp do oświaty
(5)
Ekorozwój
(5)
Emerytura
(5)
Emigracja zarobkowa
(5)
Energetyka
(5)
Etyka biznesu
(5)
Euroregiony
(5)
Gospodarstwo domowe
(5)
Informacja
(5)
Inteligentne miasta i wsie
(5)
Kapitał
(5)
Kapitał ludzki
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Konkurencja
(5)
Kształcenie
(5)
Menedżerowie
(5)
Mieszkania
(5)
Regionalizacja gospodarcza
(5)
Sektor publiczny
(5)
Specjalna strefa ekonomiczna
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Spożycie
(5)
Turystyka
(5)
Usługi
(5)
Wykluczenie społeczne
(5)
Wykształcenie
(5)
Zdrowie publiczne
(5)
Finanse publiczne
(4)
Fuzja przedsiębiorstw
(4)
Informatyzacja
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Kariera
(4)
Miasta
(4)
Mężczyzna
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Polityka rolna
(4)
Polityka spójności UE
(4)
Postawy
(4)
Przemysł
(4)
Rolnicy
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Rynek
(4)
Spółdzielczość
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(4)
Temat: dzieło
Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania transformacji rodziny
(1)
Książę
(1)
Nowiny (czasop.)
(1)
Super Nowości (czasop.)
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-0
(21)
1989-
(19)
2001-
(16)
1901-2000
(7)
1901-
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1601-
(2)
1701-
(2)
1801-
(2)
1501-
(1)
1918-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(38)
Kraje Unii Europejskiej
(12)
Ukraina
(11)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(5)
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Europa
(4)
Białoruś
(3)
Bieszczady
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(2)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Afryka Subsaharyjska
(1)
Arktyka (region)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Francja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Indie
(1)
Kaszuby
(1)
Kraje OECD
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Kuba
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lubuskie, województwo
(1)
Lwów (Ukraina)
(1)
Mielec (woj. podkarpackie)
(1)
Pakistan
(1)
Polska (część północna)
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Tanzania
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Truskawiec (Ukraina)
(1)
Turcja
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(10)
Czasopismo naukowe
(10)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Materiały konferencyjne
(5)
Poradnik
(4)
Monografia
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Księga pamiątkowa
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Przypowieści ewangeliczne
(1)
Raport z badań
(1)
Szkice
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Źródła
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(35)
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Inżynieria i technika
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
98 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 187-202.
1. MIASTO - TRADYCYJNE I WSPÓŁCZESNE UJĘCIE: 1.1. Miasto i jego wartość, 1.2. Cykl rozwoju miasta, 1.3. Współczesne procesy rozwojowe miasta, 1.4. Czynniki miastotwórcze i uwarunkowania rozwoju miast ; 2. KONCEPCJE ZARZĄDZANIA ROZWOJEM MIASTA: 2.1. Wybrane modele nowoczesnego miasta w kontekście zarządzania miastem, 2.2. Zrównoważone miasto - sustainable city, 2.3. Inteligentne miasto - smart city, 2.4. Odporne miasto - resilient city, 2.5. Nowy model rozwoju miasta - sustainable-smart-resilient city ; 3. ANALIZA STRATEGICZNA MIAST JAKO PODSTAWA ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 3.1. Zarządzanie strategiczne miastem, 3.2. Strategia rozwoju miasta, 3.3. System wdrażania i monitorowania realizacji strategii ; 4. WSKAŹNIKI OCENY ROZWOJU: 4.1. Rodzaje i znaczenie wskaźników stosowanych w ocenie rozwoju, 4.2. Wybrane złożone wskaźniki oceny rozwoju, 4.3. Tablice wskaźników, 4.4. Wybrane indeksy miejskie, 4.5. Standaryzacja wskaźników miejskich ; 5. WSKAŹNIK FUNDAMENTALNEJ SIŁY MIASTA: 5.1. Metodyka badania, 5.2. Charakterystyka zmiennych i źródła danych, 5.3. Wybór miast do analizy, 5.4. Statystyki opisowe zmiennych, 5.5. Porządkowanie liniowe wybranych miast, 5.6. Analiza skupień wybranych miast, 5.7. Ograniczenia badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-71 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [231]-251.
Publikacja adresowana do szerokiego grona odbiorców : teoretyków, analiityków i komentatorów współczesnych zjawisk społecznych ; praktyków zajmujących się zarządzaniem technologiami i projektami infrastrukturalnymi, zarządzaniem kryzysowym i ochroną ludnośći, relacjami publicznymi i komiunikacją społeczną lub działalnością rozjemczą.
Publikacja dofinansowana ze środków Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza w Rzeszowie.
Przedmowa ; Wprowadzenie ; Konflikty technologiczne i ich znaczenie dla bezpieczeństwa w epoce wielkich wyzwań ; R. 1. POJĘCIE KONFLIKTU TECHNOLOGICZNEGO I NAUKOWE ZAINTERESOWANIA TYM ZJAWISKIEM ; R. II. WSPÓŁCZESNE ARENY KONFLIKTÓW TECHNOLOGICZNYCH: 1. Makrokonflikty technologiczne i ich modelowe przykłady: Konflikt wokół energetyki jądrowej ; Konflikty wokół inżynierii genetycznej i genetycznie modyfikowanych organizmów (GMO) ; Konflikty wokół technologii łączności bezprzewodowej piątej generacji (5G) ; 2. Mikrokonflikty technologiczne i ich modelowe przykłady: Konflikt wokół rozbudowy lotniska we Frankfurcie nad Menem ; Konflikt wokół elektrowni jądrowej Krümmel ; Konflikt wokół składowiska odpadów atomowych w Gorleben ; R. III. GENEZA KONFLIKTÓW TECHNOLOGICZNYCH: 1. Ambiwalencje technologii, społeczeństwo ryzyka, wygrani i przegrani ; 2. Normalne katastrofy. Zagrożenia systemowe, kombinacyjne i skumulowane ; 3. Normalna nauka, pułapki obliczalności, pokusy komercjalizacji i „fałszywe” obietnice bezpieczeństwa ; 4. Przemysł ryzyka, zorganizowana nieodpowiedzialność, niepewność faktów i domniemanie niewinności ; 5. Powściągliwość administracji publicznej, pasywne bezpieczeństwo, reagowanie kryzysowe i uczenie się „po szkodzie” ; 6. Prywatyzacja ryzyka, syndrom NIMBY, nauka obywatelska i media społecznościowe jako nowe pole walki ; R. IV. WEWNĘTRZNA STRUKTURA KONFLIKTÓW TECHNOLOGICZNYCH I ICH ODNIESIENIA. WSTĘP DO ANALIZY KONFLIKTU TECHNOLOGICZNEGO: 1. Konflikty poznawcze ; 2. Konflikty aksjonormatywne (konflikty wartości) ; 3. Konflikty dystrybucyjne (konflikty interesów) ; R. V. ZAPOBIEGANIE KONFLIKTOM TECHNOLOGICZNYM, KTÓRE TRUDNO PRZEZWYCIĘŻYĆ: 1. Społeczna ocena technologii - nowa „postnormalna” oferta nauki dla świata polityki i administracji ; 2. Wewnętrzne systemy alarmowania (whistleblowing) w przedsiębiorstwach i instytucjach nadzoru - próba odbudowy zaufania poprzez wymuszanie odpowiedzialności ; 3. Partycypacyjne procedury zarządzania technologiami - od informowania (informing), poprzez włączanie (involving), angażowanie (engaging), aż do pełnego upodmiotowienia - upełnomocnienia - współdecydowania (empowering) ; R. VI. PRZEZWYCIĘŻANIE KONFLIKTÓW TECHNOLOGICZNYCH, KTÓRYM TRUDNO ZAPOBIEC: 1. Tradycyjne sposoby rozstrzygania konfliktów - autorytarne decyzje i konfrontacje na sali sądowej ; 2. Alternatywne sposoby polubownego rozwiązywania konfliktów (ADR): Arbitraż ; Postępowania rozjemcze ; Mediacje ; Negocjacje, okrągłe stoły ; R. VII. MEDIACJE W ZGIEŁKU ULICZNYCH PROTESTÓW - ANALIZA EGZEMPLARYCZNA: 1. Istota i cele mediacji oraz typowy przebieg postępowania mediacyjnego ; 2. Doświadczenia z mediacjami w rozwiązywaniu konfliktów technologicznych ; 3. Wady i zalety mediacji jako sposobu przezwyciężania konfliktów technologicznych ; 4. Warunki powodzenia mediacji i wymagania stawiane mediatorom oraz pozostałym uczestnikom postępowań mediacyjnych ; 5. Prawnoadministracyjne i cywilistyczne aspekty wykorzystywania mediacji w rozwiązywaniu konfliktów technologicznych w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109297 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [193]-209.
Streszcz. ang.
1. Zaangażowanie jako aspekt relacji między pracownikiem a organizacją. 2, Zaangażowanie jako kategoria związana z aktywnością pracowników. 3. Teoretyczne aspekty zintegrowanego zaangażowania pracowników i jego ukierunkowania . 4. Zaangażowanie inżynierów w miejscu pracy w świetle badań własnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-104933 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Doktoraty Wydziału Nauk Społecznych UAM)
Na okł. odmienny tyt. serii: Doktoraty.
Bibliogr. s. [249]-268.
Nowy kontrakt psychologiczny z organizacją ; Sprawiedliwość organizacyjna ; Poczucie sprawiedliwości jako wskaźnik aktualnego stanu realizacji kontraktu psychologicznego ; Przywracanie poczucia sprawiedliwości ; Problem i metoda badań własnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96054 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86669 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 189-192.
Dla marketingowców i osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi.
R. I. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne ; 1. Dlaczego komunikacja i sprzedaż skierowane do kobiet? - zmiany społeczno-ekonomiczne na świecie ; 2. Różnice w postrzeganiu świata i komunikacji u kobiet i mężczyzn ; 3. Płeć kulturowa (psychologiczna) ; 4. Female Economy a Womenomics ; R. II. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu: 1. Co to jest gender marketing? ; 2. Potencjał i charakterystyka nowego rynku ; 3. Kobieta jako grupa docelowa w komunikacji zewnętrznej - segmentacja konsumentek ; 4. Kobiece kody komunikacji - CZUJESZ? ; 5. Proces zakupowy konsumentek - ogólne założenia ; 6. 4R ; R. III. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet: 1. Różnice i podobieństwa w procesie zakupowym kobiet i mężczyzn ; 2. Zasady sprzedaży skierowanej do kobiet ; 3. Jak to robimy w praktyce, realizując potrzeby konsumentki? ; 4. Przegląd przestrzeni sprzedaży na przykładzie sklepu ; 5. Jak to robimy w praktyce, realizując pragnienia konsumentki? ; 6. Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta ; 7. W trakcie sprzedaży - praktyczne rady ; 8. Utwierdź konsumentkę w przekonaniu, że dobrze wybrała ; Aneks: Szkolenie dla sprzedawców - przykład ; Bibliografia.
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania. Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu: - strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji ; -audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy ; -szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży. Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią. [CeDeWu, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-50622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozczarowani, leniwi, niecierpliwi i nielojalni - milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Przejmują jednak rynek pracy i niedługo będą najliczniejszą grupą pracowników na świecie. Szefowie staną przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo wciąż otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślących podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Jak jest naprawdę? Roszczeniowi? Tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami - ale na pewno nie będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szefowi wyjątkowy szacunek nie należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Espinoza i Ukleja opisują inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych dyskusji. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy - być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu - głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości ich pragnienia i cele nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. "Każdy pracownik - piszą autorzy - chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, docenienia i wynagrodzenia". [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107953 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 215-222.
R. I. NOWOCZESNA KOMUNIKACJA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU SPOŁECZNO-EKONOMICZNYM: 1. Istota komunikacji międzyludzkiej ; 2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku ; 3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy: Tożsamość firmy ; Wizerunek ; Reputacja ; 4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm: Duże przedsiębiorstwa ; Małe i średnie przedsiębiorstwa ; 5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców ; 6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców ; R. II. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM - B2B: 1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B: Otwieranie rozmowy z klientem ; Poznawanie potrzeb klienta ; Przedstawianie korzyści ; Asertywność ; Współpraca w sytuacji konfliktowej ; 2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw: Podejście partnerskie w komunikacji B2B ; Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) ; Koncepcja marketingu relacji ; Pracownicy organizacji jako part-time marketers ; Doskonała obsługa klienta ; Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation ; Zarządzanie relacjami z klientem – CRM ; Budowa lojalności ; Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B ; R. III . ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Z ODBIORCĄ KOŃCOWYM - B2C: 1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej: Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo ; Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy ; Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami ; Odbiorcy komunikacji B2C a B2B ; 2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej: Reklama ; Marketingowe public relations ; Promocja sprzedaży i POS ; Sprzedaż osobista ; Marketing bezpośredni ; Marketing internetowy ; Mobile marketing ; Marketing szeptany ; Sponsoring ; Event marketing ; 3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym: Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji ; Media Paid ; Media Owned ; Eedia Earned ; Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów ; 4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej: Content marketing ; Storytelling ; Autentyczność i podkreślanie pochodzenia ; Dostarczanie doświadczeń ; Komunikacja wideo w Internecie ; Retrokomunikacja: sentyment konsumentów ; R. IV. KOMUNIKACJA MOTYWACYJNA WEWNĄTRZ ORGANIZACJI: 1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników: Pochwała i wyrazy uznania ; Dystrybucja opinii klienta ; Wyrazy wdzięczności ; Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę ; Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne ; Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji ; 2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem: Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących ; Deklaracja zobowiązania ; Efekt rozgrzeszenia ; Organizacja zebrań ; Plan realizacji celu ; Słowa komunikujące sukces lub porażkę ; Wizualizacja konsekwencji ; Monitoring progresu ; Udzielanie motywującej informacji zwrotnej ; R. V. CSR - ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU: 1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie ; 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu ; 3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa ; 4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu ; 5. CSR w komunikacji public relations ; 6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu ; 7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. "Lider wystarczająco dobry" łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, by od razu wdrożyć je we własnej firmie. W książce znajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w sytuacji kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki konkretnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji oraz lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, by stać się liderem skutecznym. Wystarczająco dobrym w złych czasach niepewności. A to bardzo dużo. Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można zastosować zarówno w małym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach! [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa / Mirosława Rybak. - Wyd. 1, dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2004 (2008). - 244 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [232]-241. Indeks.
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji: aspekt historyczny i teoretyczny ; 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności ; 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie ; 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy ; 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem ; 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu ; 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika ; 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa ; 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo : programy promocji / Brunon Hołyst. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 971 stron : fotografie, wykresy ; 25 cm.
(Bezpieczeństwo jednostki, społeczeństwa i gatunku ludzkiego / Brunon Hołyst ; t. 5)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [935]-971.
Cz. I. PROMOCJA BEZPIECZEŃSTWA - WYMIAR INDYWIDUALNY: Zdrowie fizyczne ; Zdrowie psychiczne ; Zdrowie duchowe ; Rodzina. Cz. II. PROMOCJA BEZPIECZEŃSTWA - WYMIAR SPOŁECZNY: Zdrowie społeczne ; Szkoła ; Miejsce pracy ; Środowisko lokalne ; Środowisko miejsca zamieszkania ; Bezpieczeństwo w ruchu drogowym ; Postawy pokojowe i tolerancja ; Kultura, zaufanie i kooperacja ; Promocja postaw obywatelskich ; Postawy prospołeczne ; Promocja konstruktywnych postaw ekonomicznych. Cz. III. PROMOCJA BEZPIECZEŃSTWA - ŚRODOWISKO NATURALNE I CYWILIZACJA: Ekologia ; Technosfera ; Infosfera. Cz. IV. INICJATORZY I ORGANIZATORZY DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH NA RZECZ BEZPIECZEŃSTWA: Administracja państwowa ; Działalność władz samorządowych ; Relacje obywateli z przedstawicielami administracji ; Zadania policji ; Media ; Edukacja ; Stowarzyszenia sportowe ; Organizacje pozarządowe ; Organizacje międzynarodowe. Cz. V. GRUPY OBJĘTE SZCZEGÓLNYMI ODDZIAŁYWANIAMI W ZAKRESIE PROMOCJI BEZPIECZEŃSTWA: Dzieci i młodzież ; Kobiety ; Osoby starsze ; Pacjenci ; Osoby podejmujące próby samobójcze ; Niepełnosprawni ; Wykluczeni z powodu ubóstwa ; Ofiary kryzysów emocjonalnych i rozwojowych ; Osoby skazane i zagrożone demoralizacją ; Uzależnieni od alkoholu i hazardu ; Imigranci. TECHNICZNE SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA: Klasyfikacja urządzeń i systemów alarmowych ; Zabezpieczenia techniczno-organizacyjne ; Antyterrorystyczne urządzenia zabezpieczające ; Elektroniczne systemy bezpieczeństwa ; Przyszłościowe rozwiązania systemów bezpieczeństwa ; Zakończenie i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej oraz Instytutu Psychologii Stosowanej
CZ. I. JAKOŚĆ ŻYCIA W SPOŁECZNEJ EKOPRZESTRZENI: Augustyn Bańka, Jakość życia w pracy i codzienności z psychologicznej perspektywy ekologii miejsca ; Adam Biela, Egzystencjalistyczne inspiracje dla ekologiczno-psychologicznego spojrzenia na życie człowieka w ujęciu paradygmatu jedności ; Antoni Wontorczyk, Agnieszka Bartczak, Skłonność do prokrastynowania w miejscu pracy a ekologia życia człowieka ; Jarosław Kucharski, Etyczne znaczenie kontraktu psychologicznego ; Anna Englert-Bator, Antoni Wontorczyk, Nieuczciwość akademicka a ekologia życia. Moderatory motywacyjne i religijne ; CZ. II. ŚRODOWISKO FIZYCZNE I SPOŁECZNE A EKOLOGIA ŻYCIA CZŁOWIEKA: Jerzy Rosiński, Anna Wiącek-Rosińska, Projekt zmiany świadomości ekologicznej w zakresie zanieczyszczenia powietrza. Studium przypadku ; Wiktor Adamus, Marek Strzelecki, Metody pomiaru życia ludności ; Donata Adler, Społeczna odpowiedzialność administracji publicznej na przykładzie międzynarodowego projektu Climathon - studium przypadku ; Zofia Gródek-Szostak, Olga Jando, Anna Grabowska, Rola akademickich biur karier w procesie doboru personelu w przedsiębiorstwach ; CZ. III. PRACA I ZARZĄDZANIE PROEKOLOGICZNE: Urszula Woźniak, Antoni Wontorczyk, Społeczne i psychologiczne konteksty telepracy ; Szymon Nęcki, Telepraca i psychoterapia online ; Maria Katarzyna Grzegorzewska, Źródła stresu nauczycieli w ekosystemie szkolnym ; Magdalena Jaworek, Moderatory relacji między wypaleniem zawodowym a czynnikami organizacyjnymi w grupie polskich pracowników ; Karolina Sęczkowska, Stres środowiskowy w pracy jako problem społeczny i psychologiczny a równowaga praca-rodzina ; Róża Szafranek, Praca a życie prywatne: analiza strategii pracodawców z branży IT ; Joanna Kołodziejczyk, Pracoholizm wśród osób w okresie średniej dorosłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Lab rats : how Silicon Valley made work miserable for the rest of us" 2018.
Na okładce podtytuł: Jak kultura korpo zrobiła z naszej pracy piekło.
Bibliografia, netografia na stronach [311]-332.
Jak managerowie z Doliny Krzemowej uczynili z naszej pracy koszmar Witaj w nowej pracy. Po pierwsze, masz szczęście, że tu jesteś. Po drugie, mamy cię gdzieś. Nie zrobisz tu kariery. Jeśli to możliwe, wolimy z ciebie zrobić podwykonawcę zamiast cię zatrudnić, żebyśmy nie musieli zapewniać ci ubezpieczenia zdrowotnego ani świadczeń emerytalnych. Twoja praca będzie stresująca. Zamierzamy cię kontrolować i nadzorować. Nie oczekujemy, że długo z nami zostaniesz. Mamy za to stół do ping-ponga. Przekąski i piwo znajdziesz w kuchni. Dlaczego praca w korporacji stała się dobijająca? Czyja to wina? Jak przestać być korposzczurem? Odkrywaj z książką Danego Lyonsa Dan Lyons - autor bestsellerowego „Fakapu” - zagłębia się w korporacyjny świat aby zrozumieć, dlaczego w biurze czujemy się czasem jak w psychologicznym laboratorium i martwimy się o naszą zawodową przyszłość. Odkrywa też korporacje przeciwstawiające się temu trendowi. Okazuje się nawet, że zysk firmy i zadowolenie pracowników nie są celami wzajemnie się wykluczającymi, a drogą do sukcesu nie jest pracoholizm. Dowiedz się jak powinno wyglądać wymarzone miejsce pracy - nie musisz już dłużej być doświadczalnym korposzczurem. [Znak, 2019]
WITAJ W NOWEJ PRACY ; WSTĘP: Zbuduj kaczkę ; Cz. I. UDRĘKA W LABIRYNCIE: 1. Nieszczęśliwi w raju, 2. Nowi magnaci, 3. Zwięzła historia nauk o zarządzaniu (i dlaczego nie należy im ufać), 4. Kto się boi Doliny Krzemowej? ; CZ. II. CZTERY CZYNNIKI WYWOŁUJĄCE PRZYGNĘBIENIE W MIEJSCU PRACY: 5. Kształtowanie przyszłych kadr (albo: sorry, ale jesteś już stary i najwyższy czas odejść), 6. Pieniądze: "Śmieci z prędkością światła", 7. Niepewność: "Jesteśmy zespołem, nie rodziną", 8. Zmiana: "Jak się żyje w samym środku nieustającego huraganu?", 9. Uprzedmiotowienie: Wyobraź sobie, że jesteś maszyną w maszynie ; Cz. III. SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCZYWISTEGO: 10. Walka o człowieczeństwo pracy, 11. Basecamp: powrót do podstaw, 12. Managed by Q: "Wszyscy sprzątamy", 13. Kapor Capital: świadomi kapitaliści, 14. Ruch na rzecz przedsiębiorczości społecznej ; EPILOG: Czy zebry mogą naprawić to, co popsuły jednorożce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z cyklu seminariów i warsztatów "Wyzwania społeczne i środowiskowe w zarządzaniu rozwojem miast i regionów".
Dotyczy m.in. przestrzeni miejskiej Urban Lab Rzeszów.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy referatach.
Streszczenia w języku angielskim przy referatach.
Wprowadzenie ; Literatura ; CZ. I. Smart cities - wyzwania dla rozwoju miast i regionów: Smart cities - wyzwania dla rozwoju smart cities w Polsce (Dorota Sikora-Fernandez) ; Zrównoważony rozwój i smart city a wyzwania społeczne (Katarzyna Goszcz) ; Czarne łabędzie niezwykle rzadko latały parami - niestety aż do teraz (Mateusz Walewski) ; Smart city Bolesławiec - dobre praktyki (Piotr Roman) ; Zanikające dziedzictwo kulturowe w innowacyjnej strategii rozwoju obszarów wiejskich (Wioletta Knapik) ; BGK wraz z partnerami powołuje Interdyscyplinarne Centrum Innowacji 3W ; Literatura ; CZ. II. Metody zarządzania wdrażaniem koncepcji smart city i rozwoju zrównoważonego: Wykorzystanie Lean Management do wdrażania koncepcji smart city – Lean Smart City (Justyna Maciąg) ; Wykorzystanie narzędzi informatycznych w GOZ (Marcin Mala, Agnieszka Generowicz) ; Rozwój architektury holistycznej dla inteligentnych miast bazującej na architekturze referencyjnej (Jan Werewka) ; Ocena projektów innowacyjnych we wdrażaniu Smart City 3.0 (Ryszard Ćwiertniak, Bartosz Ćwiertniak) ; Robotyzacja procesów jako remedium na aktualne wyzwania rozwoju miast i regionów (Dariusz Mazurek) ; LIFE URBANGREEN - Innowacyjna platforma technologiczna usprawniająca zarządzanie terenami zielonymi w celu lepszej adaptacji miast do zmian klimatu (Piotr Wężyk, Paolo Viskanic, Katarzyna Bajorek-Zydroń, Urszula Cisło-Lesicka) ; Działalność Związku Gmin Dorzecza Wisłoki jako przejaw odpowiedzialności za zrównoważony rozwój regionu (Andrzej Czarnecki) ; Literatura ; CZ. III. Społeczne aspekty transformacji cyfrowej miast: Trudne relacje między sztuczną inteligencją SI a innowacjami społecznymi. O potrzebie zarządzania humanistycznego w miastach wdrażających koncepcję smart city (Agata Morgan) ; Wpływ Smart Public Transport na zrównoważony rozwój w smart city w dobie obecnych wyzwań (Marcin Lewicki) ; Mieszkaniec w centrum uwagi - smart city po warszawsku (Tadeusz Osowski) ; Laboratorium Innowacji Miejskich - rola przestrzeni miejskiej Urban Lab Rzeszów w życiu miasta (Małgorzata Michalska) ; Kształtowanie relacji z mieszkańcami jako istotny element koncepcji smart city (Aneta Oleksy-Gębczyk, Katarzyna Peter-Bombik) ola NGO's w procesie zarządzania zmianą, jaką jest tworzenie smart city dla mieszkańców i środowiska (Patryk Komisarczyk) ; Literatura ; Zakończenie ; Literatura ; Załącznik nr 1: Zestawienie programów konferencji, seminariów i warsztatów, organizowanych w ramach cyklu spotkań „Wyzwania społeczne i środowiskowe w zarządzaniu rozwojem miast i regionów”, w okresie 21.10.2021-27.06.2022 ; Załącznik nr 2: Wybrane zdjęcia dokumentujące spotkania (konferencje, seminaria i warsztaty) nieformalnej grupy krakowskich uczelni, jednostek samorządu terytorialnego, organizacji sektora gospodarczego i pozarządowego, w okresie od października 2021 do czerwca 2022.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. Rzeszowszczyzny.
Bibliografia prac Andrzeja Gazdy na stronach 15-26 i bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych, orzecznictwo przy pracach.
Słowo wstępne ; Wybrane osiągnięcia naukowe Profesora Andrzeja Gazdy ; Paulina Bełch, Mierniki kosztowe w controllingu procesów logistycznych ; Paweł Bełch, Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowo-transportowym z sektora paliw płynnych w warunkach kryzysu a jego konkurencyjność ; Fryderyk Czekaj, 10. Brygada Kawalerii – w czasie wojny zdała egzamin celująco ; Karolina Czerwińska, Andrzej Pacana, Analiza skuteczności instrumentarium zarządzania jakością w branży Automotive ; Karolina Czerwińska, Maciej Pruchniak, Łukasz Wałek, Dawid Jaworski, Andrzej Pacana, Analiza i zastosowanie controlingu produkcji metodą ABC/XYZ w branży Automotive ; Agata Gierczak, Braki w prawach człowieka: prawo do bycia niemanipulowanym – głos krytyki akcydentalnej ; Mieczysław Janowski, Subsydiarność i zaufanie społeczne – szlachetne idee, archiwalne pojęcia czy aktualne potrzeby ; Dorota Kamuda, Karnoprawna ochrona bezpieczeństwa transportu zwierząt ; Andrzej Kiełtyka, Planowanie śledztwa ; Marcin Kłak, Marek Magniszewski, Organizacja ucząca się jako nowoczesna forma funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa ; Bolesław Kurzępa, Elżbieta Kurzępa, Odpowiedzialność administracyjna i karna za naruszenie obowiązków lub warunków przewozu określonych w ustawie o przewozie towarów niebezpiecznych ; Adam Laska, Cyberbezpieczeństwo w firmie logistycznej. Zagrożenia, ryzyko, zarządzanie podatnościami ; Arkadiusz Letkiewicz, Rola informacji w zarządzaniu Policją ; Grzegorz Lew, Rachunek kosztów logistyki w przedsiębiorstwach handlowych ; Wiesław Lewicki, Prakseologiczne uwarunkowania bezpieczeństwa energetycznego UE ; Justyna Lipińska, Komunikacja strategiczna w dokumentach NATO ; Jerzy Majka, Przysposobienie wojskowe i organizacje współpracujące z wojskiem w garnizonie rzeszowskim (1919–1938) ; Józef Mandziuk, Tomasz Stanisław Wolski (1700–1772) – polski podróżnik z czasów saskich ; Eugeniusz Moczuk, Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk, Służby specjalne Polski i Belgii w ujęciu komparatystycznym ; Tadeusz Olejarz, Od kwatermistrzostwa do logistyki na przykładzie 9. Dywizji ; Izabela Oleksiewicz, Znaczenie instytucji i strategii w ochronie cyberbezpieczeństwa RFN ; Bogdan Olewiński, Kontrola operacyjna – jako metoda operacyjna ; Grzegorz Ostasz, Rola i zadania administracji rządowej i samorządowej w warunkach ekstremalnych. Analiza na przykładzie Okręgowej Delegatury Rządu na Kraj w Krakowie (1940-1945) ; Andrzej Pacana, Karolina Czerwińska, Analiza i metodyka modelowania systemów produkcyjnych w kontekście zmienności produkcji ; Andrzej Pacana, Dominika Siwiec, Metoda wspomagająca dobór oczekiwanych stanów kryteriów produktu z uwzględnieniem satysfakcji klientów ; Renata Piętowska-Laska, Współczesna polityka transportowa w świetle wyzwań XXI wieku ; Artur Polakiewicz, Problematyka patologii gospodarczych na podkarpackim pograniczu Polski i Ukrainy ; Marta Pomykała, Małgorzata Polinceusz, Zapewnienie bezpieczeństwa w transporcie drogowym jako zadanie administracji publicznej ; Zhanna Poplavska, Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki narodowej ; Krzysztof Prendecki, Biurokracja i jej problemy ; Grzegorz Rosła, Przewaga informacyjna w walce z piractwem morskim ; Dominika Siwiec, Andrzej Pacana, Przewidywanie satysfakcji z jakości produktu z uwzględnieniem aktualnych oczekiwań klientów ; Justyna Stecko, Psychologiczno-społeczne aspekty pandemii COVID-19 ; Magdalena Szydełko, Projektowanie kanałów i strategii dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa z branży spożywczej ; Iwona Ślęzak-Gładzik, Wyzwania zarządzania rozwojem zawodowym pracowników w świecie VUCA ; Bogusław Ślusarczyk, Patrycja Żegleń, Stan i kierunki doskonalenia systemu podatkowego w Polsce ; Lucyna Witek, Niespójność między postawami a zachowaniami nabywców na rynku produktów ekologicznych ; Joanna Woźniak, Logistyczna obsługa imprez masowych w dobie pandemii COVID-19 ; Leszek Woźniak, Współczesne zagrożenia życia lub jakości życia na ziemi. Suwerenność i bezpieczeństwo żywnościowe ; Dariusz Wyrwa, Zmiany na rynku pracy wobec rozwoju Przemysłu 4.0 ; Beata Zatwarnicka-Madura, Kreowanie wizerunku w administracji publicznej ; Agnieszka Zielińska, Niestandardowe formy promocji wydarzeń sportowych ; Norbert Życzyński, Międzykanałowa realizacja procesu zamówienia w strategii omnichannel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Analiza Współczesnych Zjawisk Społecznych)
Bibliogr. przy rozdz.
ŚRODOWISKO PRACY: Środowisko pracy w epoce globalizacji ; Wybrane środowiska pracy - charakterystyka i przemiany ; Humanizacja i zagrożenia dehumanizacją w środowisku pracy ; Konflikty w organizacjach - przegląd wybranych zagadnień ; Praca jako czynnik produkcji w przedsiębiorstwie - wybrane aspekty ekonomiczne związane z procesem kadrowym. WSPÓŁCZESNE ZJAWISKA PSYCHOLOGII PRACY - ANALIZA: Bezrobocie i jego konsekwencje w Polsce w świetle danych socjologicznych ; Asymetria funkcjonowania kobiet i mężczyzn w środowisku pracy ; Style radzenia sobie ze stresem a wypalenie zawodowe wśród nauczycieli ; Inteligencja emocjonalna a style radzenia sobie ze stresem osób zajmujących kierownicze stanowiska ; Poziom skłonności do samoutrudniania u osób pracujących i bezrobotnych ; Typ kariery zawodowej a podatność na korupcję. DOKSZTAŁCANIE I DOSKONALENIE PRACOWNIKÓW JAKO WYMÓG ZMIENIAJĄCEGO SIĘ ŚRODOWISKA PRACY: Rekrutacja i selekcja pracowników ; Szkolenia pracownicze: czy warto (się) uczyć miękkich umiejętności? ; Psychologiczny wymiar coachingu ; Coaching w biznesie ; Poradnictwo zawodowe dla dorosłych ; Zawód doradcy zawodowego a współczesny rynek pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.101:159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96449 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 141-143.
Publikacja zrealizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu Nr DPT/BDG-II/POPT/18/19.
I. URBAN LABY - CO TO JEST I JAK DZIAŁAJĄ?: 1. Idea "smart city a urban lab ; 2. Urban lab - definicje ; 3. Koncepcja urban labu ; 4. Kto bierze udział w urban labach? ; 5. Kto tworzy urban laby i nimi zarządza? 6. Kto za to płaci? - finansowanie działalności urban labów ; II. ZAKRESY DZIAŁANIA URBAN LABU: 1. Otwarte dane ; 2. Inkubator innowacji ; 3. Innowacje technologiczne ; 4. Innowacje społeczne ; 5. Zarządzanie przestrzenią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Dla praktyków zaangażowanych w działalność organizacji pozarządowych, a także wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)
R. I. KIERUNKI ROZWOJU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH I SEKTORA POZARZĄDOWEGO - Joanna Schmidt: 1. Przemiany sektora pozarządowego w Polsce po 1989 roku ; 2. Profesjonalizacja w kontekście przemian sektora pozarządowego ; 3. Rozwój organizacji pozarządowej - współczesne dylematy ; 4. Rozwój a profesjonalizacja organizacji pozarządowych w Polsce - wyniki badań ; R. II. KULTURA ORGANIZACYJNA ORGANIZACJI NON-PROFIT I JEJ WYMIAR INNOWACYJNOŚCI - Joanna Schmidt, Agnieszka Ziomek: 1. Kultura organizacyjna NGO ; 2. Kultura organizacyjna organizacji pozarządowych według Scheina ; 3. Uwarunkowania kultury innowacyjnej w organizacjach pozarządowych w Polsce ; 4. Porównanie cech kultury organizacyjnej NGO i jej wymiaru innowacyjności w badanych organizacjach pozarządowych ; R. III. FINANSOWE UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - Paweł Mikołajczak: 1. Dylematy finansowania działalności NGO ; 2. Znaczenie dywersyfikacji źródeł przychodów w zrównoważonym rozwoju NGO ;3. Komercjalizacja NGO - szanse i krytyka: Komercjalizacja NGO a misja społeczna ; Komercjalizacja NGO versus misja społeczna – krytyka ; Promisyjny charakter komercjalizacji NGO ; 4. Finansowanie i majątek NGO - wyniki badania ; R. IV. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJACH POZARZĄDOWYCH - Aldona Andrzejczak: 1. Zmiany w podejściu do traktowania pracowników w organizacjach ; 2. Specyfika kapitału ludzkiego w organizacjach pozarządowych ; 3. Podstawowe obszary zarządzania zasobami ludzkimi i ich trendy rozwojowe ; 4. Procesy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach pozarządowych - wyniki badania: Pozyskiwanie kandydatów do pracy ; Ocena pracy i zaangażowania ; Szkolenie i rozwój zasobów ludzkich ; Systemy motywacyjne w badanych organizacjach ; R. V. ROZWÓJ KOMPETENCJI WOLONTARIUSZY W ORGANIZACJACH POZARZĄDOWYCH - Magdalena Głowacka: 1. Wolontariat w Polsce ; 2. Zarządzanie kompetencjami wolontariuszy w NGO ; 3. Kierunki rozwoju wolontariatu ; 4. Sposoby wsparcia rozwoju kompetencji wolontariuszy - wyniki badania ; R. VI. MIĘDZYSEKTOROWE RELACJE ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - Joanna Wiśniewska-Paluszak: 1. Charakterystyka relacji międzysektorowych ; 2. Typy relacji i renty relacyjne organizacji pozarządowych ; 3. Następstwa relacji organizacji pozarządowych z biznesem ; 4. Relacje z biznesem w świetle opinii kadry zarządzającej organizacjami pozarządowymi - wyniki badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108416 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej