Gender marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(5242)
Literatura polska
(4584)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3684)
Gender marketing
(-)
Rodzina
(3661)
II wojna światowa (1939-1945)
(3060)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2550)
Relacje międzyludzkie
(2442)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2386)
Tajemnica
(2110)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1928)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1867)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1664)
Dziewczęta
(1553)
Żydzi
(1537)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1342)
Śledztwo i dochodzenie
(1310)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1293)
Życie codzienne
(1249)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1167)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1115)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1043)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(990)
Wsie
(988)
Ludzie a zwierzęta
(984)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(887)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(849)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(832)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(791)
Policjanci
(791)
Sekrety rodzinne
(787)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(728)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(653)
Muzyka
(647)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(626)
Topografia
(620)
Matki i córki
(614)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(583)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 189-192.
Dla marketingowców i osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi.
R. I. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne ; 1. Dlaczego komunikacja i sprzedaż skierowane do kobiet? - zmiany społeczno-ekonomiczne na świecie ; 2. Różnice w postrzeganiu świata i komunikacji u kobiet i mężczyzn ; 3. Płeć kulturowa (psychologiczna) ; 4. Female Economy a Womenomics ; R. II. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu: 1. Co to jest gender marketing? ; 2. Potencjał i charakterystyka nowego rynku ; 3. Kobieta jako grupa docelowa w komunikacji zewnętrznej - segmentacja konsumentek ; 4. Kobiece kody komunikacji - CZUJESZ? ; 5. Proces zakupowy konsumentek - ogólne założenia ; 6. 4R ; R. III. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet: 1. Różnice i podobieństwa w procesie zakupowym kobiet i mężczyzn ; 2. Zasady sprzedaży skierowanej do kobiet ; 3. Jak to robimy w praktyce, realizując potrzeby konsumentki? ; 4. Przegląd przestrzeni sprzedaży na przykładzie sklepu ; 5. Jak to robimy w praktyce, realizując pragnienia konsumentki? ; 6. Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta ; 7. W trakcie sprzedaży - praktyczne rady ; 8. Utwierdź konsumentkę w przekonaniu, że dobrze wybrała ; Aneks: Szkolenie dla sprzedawców - przykład ; Bibliografia.
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania. Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu: - strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji ; -audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy ; -szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży. Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią. [CeDeWu, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113757 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej