Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(443)
Forma i typ
Książki
(422)
Publikacje naukowe
(153)
Publikacje fachowe
(138)
Poradniki i przewodniki
(88)
Publikacje dydaktyczne
(74)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(14)
Audiobooki
(13)
Czasopisma
(8)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(456)
wypożyczone
(93)
tylko na miejscu
(14)
nieokreślona
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(209)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(14)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(289)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(5)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(6)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(9)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(6)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(5)
Filia 15 (Lwowska 60)
(14)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Pacana Andrzej
(12)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(8)
Sałbut Bartosz
(7)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(6)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(5)
Gasper Dorota
(5)
Kotler Philip (1931- )
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(5)
Samson-Banasik Aleksandra
(5)
Bal-Woźniak Teresa
(4)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba Anita
(4)
Mazurek Grzegorz
(4)
Morawski Cezary (1954- )
(4)
Zimon Dominik
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Hall Hanna
(3)
Jurgilewicz Marcin
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Witek Lucyna
(3)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Zimon Grzegorz
(3)
Zych Robert
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Środa Jacek
(3)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Bucki Piotr
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Cottam Angela
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Fischer Iwona
(2)
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzebyk Mariola
(2)
Grün Anselm (1945- )
(2)
Gugnin Aleksander
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Hales Colin F
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Hutt Michael D
(2)
Jaremczuk Kazimierz
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kinal Mariola
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Kmiotek Krystyna
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Lipa Michał
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Mudie Peter
(2)
Murdoch Anna
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Nicholls Katarzyna
(2)
Nicholls Richard Floyd
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Penc Józef
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(143)
2010 - 2019
(218)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(25)
1970 - 1979
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(339)
1901-2000
(21)
1989-2000
(14)
1945-1989
(7)
Kraj wydania
Polska
(441)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(433)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(66)
Przedsiębiorcy
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Handlowcy
(5)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Logistycy
(3)
Studenci
(3)
Urzędnicy
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Blogerzy
(2)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Politycy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Programiści
(2)
Projektanci mody
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Menedżerowie
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Oficerowie
(1)
Pielęgniarki
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezesi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Zarządzanie
(121)
Marketing
(73)
Przedsiębiorstwo
(57)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(46)
Innowacje
(29)
Przywództwo
(23)
Sukces
(22)
Public relations
(21)
Kultura organizacyjna
(19)
Zarządzanie jakością
(19)
Menedżerowie
(16)
Marketing elektroniczny
(15)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
Techniki sprzedaży
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Logistyka gospodarcza
(13)
Media społecznościowe
(13)
Motywacja pracy
(12)
Konsumenci (ekonomia)
(11)
Organizacja
(11)
Reklama
(11)
Handel elektroniczny
(10)
Komunikowanie marketingowe
(10)
Marka (ekonomia)
(10)
Rachunkowość
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Gospodarka
(9)
Komunikacja marketingowa
(9)
Marketing terytorialny
(9)
Samorząd terytorialny
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Decyzje
(8)
Etyka biznesu
(8)
Internet
(8)
Kadry
(8)
Logistyka
(8)
Praca zespołowa
(8)
Znak towarowy
(8)
Banki
(7)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Kultura
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing społecznościowy
(7)
Obsługa klienta
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Usługi
(7)
Wzrost gospodarczy
(7)
Zarządzanie ryzykiem
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Informacja
(6)
Inteligentne miasta i wsie
(6)
Inwestycje
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Kariera
(6)
Klastry (ekonomia)
(6)
Ocena pracowników
(6)
Organizacja pracy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Rynek
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Turystyka
(6)
Współdziałanie
(6)
Audyt wewnętrzny
(5)
Badania marketingowe
(5)
Bezpieczeństwo
(5)
COVID-19
(5)
Ekonomia
(5)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Jakość życia
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Konkurencyjność
(5)
Kreatywność
(5)
Marketing partnerski
(5)
Miasta
(5)
Negocjacje
(5)
Nierówności społeczne
(5)
Organizacje
(5)
Produktywność pracy
(5)
Psychologia pracy
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Służba zdrowia
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Administracja elektroniczna
(4)
BHP
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(4)
Controlling
(4)
Dług publiczny
(4)
Finanse
(4)
Finanse publiczne
(4)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Mojżesz
(1)
Regula
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(150)
1901-2000
(28)
1989-2000
(20)
1945-1989
(11)
2001-0
(10)
1989-
(5)
1901-
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(77)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(5)
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Chiny
(3)
Ukraina
(3)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Niemcy
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Bieszczady
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nisko (woj. podkarpackie)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Polska (część północna)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Śląsk
(1)
Świat
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(132)
Opracowanie
(81)
Monografia
(55)
Podręcznik
(54)
Praca zbiorowa
(49)
Materiały pomocnicze
(19)
Materiały konferencyjne
(11)
Raport z badań
(10)
Podręczniki akademickie
(9)
Case study (studium przypadku)
(5)
Reportaż
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Księga pamiątkowa
(4)
Poradniki
(4)
Wywiad dziennikarski
(3)
Felieton
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Informator
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kompendium
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Synteza
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(372)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(75)
Psychologia
(25)
Media i komunikacja społeczna
(22)
Socjologia i społeczeństwo
(22)
Informatyka i technologie informacyjne
(20)
Transport i logistyka
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(10)
Historia
(9)
Kultura i sztuka
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(7)
Edukacja i pedagogika
(7)
Rozwój osobisty
(7)
Inżynieria i technika
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Nauka i badania
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Religia i duchowość
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
443 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
I.PODSTAWY TEORETYCZNE: 1.Zarządzanie informacją – ważne wyzwanie współczesności (Wiesław Babik) ; 2.Zarządzanie i wiedza w świetle transformacji cyfrowej (Rafał Maciąg) ; 3.Teoria zarządzania informacją – ujęcie medialne (Bogusław Nierenberg) ; 4.Zarządzanie informacją w perspektywie medioznawczej (Ewelina Twardoch-Raś) ; 5.Podstawy prawne w zarządzaniu informacją w kontekście ochrony własności intelektualnej (Diana Pietruch-Reizes) ; 6.Zarządzanie informacją indywidualną (Remigiusz Sapa) ; 7.Zarządzanie informacją w grupie, zespole i organizacji (Marzena Świgoń) ; II.NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ: 8.Narzędzia zarządzania informacją w organizacji (Wanda Krystyna Roman) ; 9.Architektura informacji w praktyce zarządzania zasobami informacyjnymi (Stanisław Skórka) ; 10.Cytowanie narzędziem zarządzania informacją: teoria zachowań informacyjnych (Łukasz Opaliński) ; 11.Aplikacje mobilne jako narzędzia zarządzania informacją osobistą (Grzegorz Gmiterek) ; III.ZAGADNIENIA SZCZEGÓŁOWE: 12.Zarządzanie informacją w komunikacji naukowej (Marek Nahotko) ; 13.Efektywność indywidualnego zarządzania informacją z perspektywy zachowań informacyjnych człowieka (Monika Krakowska) ; 14.Zarządzanie informacją w warunkach wiedzy niedoskonałej (Katarzyna Materska) ; 15.Zarządzanie informacją online na przykładzie baniek informacyjnych (Magdalena Szpunar) ; 16.Zarządzanie informacją o polskich czasopismach otwartych (Natalia Pamuła-Cieślak) ; 17.Rola percepcji wizualnej w zarządzaniu i projektowaniu struktur informacji (Grzegorz Osiński, Wiesława Osińska) ; 18.Problemy zarządzanie informacją o polskich bibliotekach i repozytoriach cyfrowych. Implikacje płynące z jakości metadanych (Małgorzata Kowalska-Chrzanowska, Bożena Bednarek-Michalska, Piotr Malak, Veslava Osińska) ; 19.Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Hanna Batorowska) ; 20.Zarządzanie jakością informacji w Internecie (Adam Czerwiński) ; 21.Instytucjonalne determinanty zarządzania jakością informacji (Józef Oleński) ; 22.Dokumentacyjna wartość bibliometrii (Anna Osiewalska) ; 23.Zarządzanie informacją w systemach zarządzania treścią (Mariusz Jarocki) ; 24.Zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury informacyjnej w globalnej cyberprzestrzeni (Józef Oleński) ; 25.Osobiste archiwa cyfrowe. Indywidualne praktyki i narzędzia długotrwałego zarządzania zasobami cyfrowymi (Aneta Januszko-Szakiel, Paloma Korycińska) ; 26.Zarządzanie systemem organizacji wiedzy – problem formalnej spójności (Marcin Roszkowski).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108456 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Predictable results in unpredictable times".
Nikt wcześniej nie musiał stawiać czoła takiej rzeczywistości. Wielkie korporacje chwieją się w posadach. Ogromne gospodarki zdają się powstawać w ciągu jednego dnia. Dzisiejszy biznes to jak wędrówka rzeką o wartkim nurcie. Jak możesz osiągnąć przewidywalne rezultaty w tak nieprzewidywalnym świecie? Jedyną rzeczą pewną w prowadzeniu biznesu jest jego niepewność. Mimo to istnieją wspaniałe organizacje, którym udaje się regularnie osiągać wyśmienite wyniki, niezależnie od warunków. Niniejsza książka traktuje o osiąganiu przewidywalnych rezultatów, zarówno w dobrych jak i złych czasach, dzięki przestrzeganiu czterech głównych zasad: Bezbłędna realizacja. Zaufanie ze strony wszystkich interesariuszy. Osiąganie więcej mniejszą liczbą środków. Przekształcenie strachu w zaangażowanie. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zastanawiasz się, jak zwiększyć porządek i przyspieszyć pracę w twojej firmie? Metoda 5s zastosowana w firmie pozwala to osiągnąć. Kolejne kroki tej metody to: 1. Selekcja 2. Systematyka 3. Sprzątanie 4. Standaryzacja 5. Samodyscyplina Chcesz wiedzieć, jak wdrożyć 5s w firmie, ograniczając do minimum ryzyko niepowodzenia? Sięgnij po niniejszą książkę i zrób pierwszy krok w świat praktyków 5s. Ta publikacja poprowadzi cię przez cały proces wdrożenia. Autorzy w sposób przystępny dzielą się w niej swoim wieloletnim doświadczeniem, jakie zdobyli na stanowiskach osób odpowiedzialnych za wdrażanie i utrzymanie 5s oraz jako trenerzy i konsultanci. Koncentrują się na praktycznym podejściu do tematu. Wskazują korzyści, koszty, trudności, ryzyka oraz błędy popełniane podczas prac wdrożeniowych. Zebrana w tej książce praktyczna wiedza pozwoli ci na zredukowanie ryzyka pomyłek i błędów, na jakie będziesz narażony podczas wdrażania 5s. Omówione w niej studia przypadków pomogą ci lepiej przygotować się na zagrożenia i dzięki temu ich uniknąć lub zminimalizować ich skutki. [MT Biznes, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst w języku angielskim, rosyjskim, niemieckim, czeskim.
PRAKSEOLOGIA: Główne myśli Karola Adamieckiego / Tadeusz Kotarbiński ; O zasadach najmniejszego i największego wysiłku i o współzawodnictwie / Zbigniew Wasiutyński ; Action, creativity and learning. Some reflections upon the nature of achievement / Reginald W. Revans ; Some basic praxiological principles for the rational design of computer based systems of information and management / Rumen Yanakiev ; Essai d'une typologie metapraxéologique / Jean J. Ostrowski ; Možnosti uplatnĕní "minimalizace intervence" / Bohuslav Stanĕk ; Ergonomia w dziełach prof. dr. J. Zieleniewskiego / Stefan Filipowski ; Model prakseologiczny / Józef Konieczny ; Alternatywność ujęcia ekonomizacji, oceny i zasady ekonomiczności / Tadeusz Pszczołowski ; Cykl działania zorganizowanego a diagnozy / Stefan Ziemski ; Zainteresowania inżynierów prakseologią / Bohdan Walentynowicz ; Z zagadnień inżynierskich zastosowań prakseologii / Wojciech Gasparski ; Prakseologiczne aspekty niektórych zasad organizacji handlu zagranicznego / Zygmunt Dmowski ; OGÓLNA TEORIA ORGANIZACJI: Organizational climate: the concept and some research findings / Roy Payne ; Critique of scientific management in terms of socio-technical theory / Eric Trist ; Comparative study organizations / Joan Woodward ; The human consequences of industriali zation / Elliott Jaques ; Věde jako faktor plánování / Ladislav Tondl ; Organizacja a formacja społeczna / Konstanty Piłejko ; O pojęciu systemu / Zdzisław Pawlak ; Informacja jako miara organizacji / Jerzy Ekel ; The sociological meaning of organization / Aleksander Matejko ; Percepcja społeczna w organizacji / Xymena Gliczyńska ; Problematyka przemieszczania się celów w literaturze organizacyjnej /Witold Kieżum ; SZCZEGÓŁOWE ZAGADNIENIA NAUKI ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA: Informaconnaâ suŝnost' metdov upravleniâ i napravleniâ ih soberšenstvovaniâ / S. E. Kamenncer, V. S. Rapoprt ; An interaction model for administrative decisions / Carroll L. Shartle ; Eine dimensionale analyse bürokratischer strukturen / D. S. Pugh, D. J. Hickson ; Problemy naučnoj organizacii upravlenčeskogo truda / G. È. Slezinger ; Probleme der inneren kontrolle in der planenden verwaltung / Renate Mayntz ; Biurokracja a problem wewnętrznego zintegrowania instytucji / Jerzy Kurnal ; Einige norman im verhalten desleiters vom praxiologischen gesichtspunkt mit beispielen illustriert / László Kovács ; Význam hodnocení pracovníků pro řízení podniku / Dušan Slávik ; "Provisorg": / László Szabó ; Władza, prestiż i autorytet kierownika / Jan Dzida ; W sprawie definicji pojęcia kierowania / Henryk Stonert ; Za co kierownik odpowiada? / Stanisław Kowalewski ; Koordynacja między organizacją pracy zespołowej a organizacją pracy indywidualnej w nauce / Jarosław Rudniański ; ZASTOSOWANIE TEORII ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA: Zagadnienia identyfikacji potrzb w przmysłowym procesie realizacji / Antoni Kiliński ; Wydajność pracy w rolnictwie przedwczoraj i dziś / Ryszard Manteuffel ; Próba formalnego ujęcia powiązań elementów procesu produkcyjnego wyboru / Seweryn Chajtman ; Czas jako jednostka miary organizacji pracy w znaczeniu czynnościowym / Aurelia Polańska ; Służby zarządzania i ich rola w angielskim przemyśle chemicznym (na przykładzie ICI) / Zofia Mikołajczyk ; Kierunki poszukiwań racjonalnej struktury organizacyjnej szkoły wyższej / Stefan Kwiatkowski ; Bibliografia prac prof. dr. Jana Zieleniewskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-14841/t.39,40 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [239]-242.
R. 1. REKRUTACJA: Kompetencje stanowiskowe ; Kompetencje społeczne ; Kompetencje zawodowe ; Kompetencje osobiste ; Kompetencje menedżerskie ; Model kompetencyjny ; R. 2. SELEKCJA: Referencje - fakty i mity ; Rozmowa selekcyjna ; Testy kompetencji ; Kontrakt psychologiczny z pracownikiem ; Adaptacja pracownika w nowym miejscu pracy ; R. 3. MOTYWOWANIE DO DZIAŁANIA: Demotywatory w organizacji: Bezpośredni przełożony, Ukierunkowana praca, Współpraca i relacje w zespole, Osobista wartość pracy ; Teorie potrzeb ; Docenianie pracownika ; Poczucie własnej wartości ; Wartości osobiste ; R. 4. Rozwijanie pracowników: Rozwój zawodowy ; Rozwój kompetencji ; Proces rozwojowy: Cele biznesowe, Diagnoza, Cele rozwojowe, Wybór działań, Realizacja działań i kontrola postępów ; Coaching ; Mentoring ; R. 5. KOMUNIKACJA W BIZNESIE: Osoby w rozmowie ; Komunikacja oparta na potrzebach ; Bariery w komunikacji ; Komunikacja w codziennym zarządzaniu: Kontraktowanie zadań, Wyrażanie krytyki i niezadowolenia ; Przyjmowanie krytyki ; Zwracanie uwagi pracownikowi w obszarach delikatnych ; Odmawianie pracownikowi (awansu, podwyżki) ; Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych ; R. 6. Przywództwo i zarządzanie: Zarządzanie a przywództwo ; Model Coveya: Wizja, Dyscyplina, Pasja, Sumienie ; Czy przywództwa można się nauczyć? ; Przywództwo służebne ; Przywództwo empatyczne: Empatia dla samego siebie, Empatia dla innych ; Budowanie własnej wizji przywództwa ; Zarządzanie sytuacyjne ; Indywidualne ograniczenia w byciu przywódcą ; R. 7. TALENT W ZESPOLE: Identyfikacja talentów ; Talent a wysoki potencjał i predyspozycje ; Programy rozwojowe dla talentów ; Udział menedżera i jego odpowiedzialność w programach rozwoju talentów ; R. 8. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ZESPOLE: Niepowodzenia we wdrażaniu zmiany ; Reorientacja w zmianie ; Przebieg zmiany: Zaprzeczanie faktom, Opór i bunt, Eksperymenty i próby, Angażowanie i satysfakcja ; Komunikacja w zmianie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104465 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
CZ. I. WYBRANE ASPEKTY ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ W UJĘCIU STRATEGICZNYM: R. 1. Strategia - charakterystyka wybranych elementów - Marta Idasz-Balina ; R. 2. Koncepcje zarządzania organizacją - Katarzyna Łukasiewicz ; R. 3. Perspektywa zarządzania procesami w strategii organizacji - Piotr Pietrzak ; R. 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w strategii organizacji – wybrane zagadnienia - Anna M. Klepacka ; R. 5. Zarządzanie finansami w strategii przedsiębiorstwa - Joanna Bereżnicka ; CZ. II. ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI INFORMACYJNYMI ORGANIZACJI W UJĘCIU STRATEGICZNYM: R. 6. Systemy i technologie informatyczne w zarządzaniu organizacją - Konrad Michalski ; R. 7. Zarządzanie danymi w organizacji - Luiza Ochnio, Grzegorz Koszela ; R. 8. Rozwój informatyki we wsparciu decyzyjnym organizacji - Konrad Michalski, Luiza Ochnio ; R. 9. Wykorzystanie technologii cyfrowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi - Barbara Wyrzykowska ; CZ. III. WYZWANIA W ZARZĄDZANIU MARKETINGOWYM I MEDIAMI: R. 10. Marketing logistyczny i zarządzanie działalnością marketingową operatora TSL - Jacek Karcz ; R. 11. Badanie satysfakcji klienta w kontekście zarządzania jakością - Agata Balińska ; R. 12. Zarządzanie przedsiębiorstwem kreatywnym - Wojciech Pizło ; R. 13. Zarządzanie zawartością w mediach – Ewa ; R. 14. Media relations i zarządzanie informacją w kryzysie – Agnieszka ; R. 15. Zarządzanie własnością intelektualną w przedsiębiorstwie - Iwona Pomianek, Joanna Rakowska ; CZ. IV. ZARZĄDZANIE W WYBRANYCH SEKTORACH GOSPODARKI I PRZESTRZENI SPOŁECZNEJ: R. 16. Zarządzanie instytucjami kredytowymi - Rafał Balina ; R. 17. Zarządzanie w agrobiznesie – Bogdan Klepacki, Barbara Kusto ; R. 18. Zarządzanie logistyką w szpitalach - Anna Gawrońska ; R. 19. Zarządzanie bezpieczeństwem ruchu drogowego w przestrzeni społecznej - Teresa Gądek-Hawlena ; R. 20. Zarządzanie logistyką miasta - Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak ; R. 21. Zarządzanie relacjami z interesariuszami w sferze publicznej - działania public affairs - Szymon Maciejewski, Mateusz Glinowiecki ; R. 22. Pomiar dokonań w organizacjach sektora publicznego - Piotr Pietrzak, Małgorzata Cieciora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113006 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [409]-413.
I. GOŚCINNOŚĆ: 1. Gościnność w rozwoju cywilizacji ; 2. Co to jest gościnność? ; 3. Aspekty gościnności ; 4. Elementy modelu gościnności ; 5. Formuła gościnności ; II. STRUKTURA FUNKCJONALNA OBIEKTU HOTELARSKIEGO: 1. Położenie obiektu ; 2. Zagospodarowanie działki ; 3. Budynek, zespół budynków: Zespół recepcyjny ; Komunikacja i transport wewnętrzny ; Zespół pobytowy ; Zespół gastronomiczny ; Zespół wielofunkcyjny ; Zespół rekreacyjno-wypoczynkowy ; Zespół handlowo-usługowy ; Zaplecze techniczno-administracyjne ; Zaplecze socjalne pracowników ; 4. Dostosowanie obiektów hotelarskich do obsługi gości niepełnosprawnych ; III. STRUKTURA ORGANIZACYJNA PRZEDSIĘBIORSTWA HOTELARSKIEGO: 1. Elementy struktury organizacyjnej: Piony, departamenty ; Komórki organizacyjne ; Stanowiska pracy ; 2. Struktury organizacji pracy przedsiębiorstwa hotelarskiego ; 3. Konsorcja hotelarskie a struktury organizacyjne przedsiębiorstw hotelarskich ; 4. Podstawowe dokumenty organizacyjne w przedsiębiorstwie hotelarskim: Regulamin pracy i płacy ; Regulamin obiektu noclegowego ; IV. ORGANIZACJA PRACY WYBRANYCH PIONÓW I KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH OBIEKTU HOTELARSKIEGO: 1. Recepcja - cykl obsługi gościa w obiekcie noclegowym: Rezerwacja ; Zakwaterowanie - check In ; Obsługa w trakcie pobytu ; Wykwaterowanie - check out ; Zakończenie doby hotelowej ; Współpraca recepcji z innymi elementami struktury organizacyjnej ; 2. Służba pięter ; 3. Gastronomia hotelowa ; 4. Organizacja czasu wolnego ; V. HOTELARZE: 1. Wizerunek hotelarza ; 2. Hotelarskie 3 E ; 3. Tajemnica zawodowa w hotelarstwie ; 4. Hotelarze w pracy: Stres zawodowy ; Emocje ; Akceptacja własnej osoby ; Nawyki w pracy ; VI. GOŚCIE: 1. Segmentacja rynku gości hotelowych ; 2. Charakterystyka grup i segmentów gości hotelowych ; VII. GOŚCIE I GOSPODARZE: 1. Komunikacja ; 2. Modele nowoczesnej obsługi ; 3. Pierwsze wrażenie ; 4. Gość pozytywnie zaskoczony ; 5. Sytuacje trudne i nadzwyczajne ; VIII. REKLAMACJA USŁUGI HOTELOWEJ: 1. Dlaczego goście bywają niezadowoleni? ; 2. Niezadowolony gość i co dalej? ; 3. Komu i jak reklamować? ; IX. BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY W OBIEKCIE HOTELARSKIM: 1. Bhp pracownika ; 2. Organizacja ochrony przeciwpożarowej ; 3. Ewakuacja gości, pracowników i mienia ; 4. Inne potencjalne zagrożenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 137-146.
Książka kierowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: marketing, logistyka, logistyczna obsługa klienta, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
R. I. Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju (Adam Sadowski): 1. Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania ; 2. Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju ; 3. Zasady zrównoważonego rozwoju ; R. II. W kierunku marketingu zrównoważonego (Sabina Kauf): 1. Trendy i tendencje rozwojowe w marketingu ; 2. Marketing 3.0 jako wyraz "uspołecznienia" gospodarki ; 3. Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów ; R. III. Współczesne wyzwania logistyki (Marzena Kramarz): 1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi ; 2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw ; 3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki ; R. IV. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem - współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju (Sabina Kauf, Marzena Kramarz): 1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki ; 2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem ; 3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw ; 4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju ; R. V. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju - próba identyfikacji (Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski): 1. Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo- -logistycznego ; 2. Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego ; 3. Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107403 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros., ukr. Streszcz. ang.
1. Pravitel derzavi joto o'raz (zwropej istorična paradigma) / Gugnin. G. Ostaš, U. Âkovleva) ; 2. Strategie marketingowe w procesie zarządzania uczelniami - projektowanie, rodzaje, przykłady / (H. Hal) ; 3. Instytutiv rozvytku, modeli korporatyvnoho upravlinnya v ekonomitsi / (A. Tkach) ; 4. Preferencje konsumentów i ich znaczenie w koncepcji marketingu ekologicznego / (L. Witek) ; 5. Ryzyko w działalności inwestycyjnej gospodarstw rolniczych / (D. Kusz) ; 6. Współczesne problemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwach przemysłowych / (A. Gazda).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Anna Pikos. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [361]-372. Indeks.
O autorach ; Wstęp ; CZ. I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA: R. 1. Historia zarządzania ; R. 2. Zarządzanie i przywództwo ; R. 3. Zarządzanie etyczne i odpowiedzialne ; CZ. II. OTOCZENIE: R. 4. Otoczenie i interesariusze ; R. 5. Zarządzanie innowacjami i przedsiębiorczość ; R. 6. Zarządzanie międzynarodowe ; CZ. III. PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI: R. 7. Zarządzanie Strategiczne ; R. 8. Zarządzanie wiedzą ; R. 9. Marketing ; CZ. IV. ORGANIZOWANIE I KONTROLOWANIE: R. 10. Formalizacja i struktura ; R. 11. Kultura organizacyjna ; CZ. V. KIEROWANIE LUDŹMI: R. 12. Zarządzanie ludźmi ; R. 13. Zarządzanie różnorodnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [210]-220.
Książka jest dedykowana każdej osobie, która pragnie zdobyć wiedzę na temat zarządzania swoim czasem. Systematyzuje ona wiedzę z zakresu zarządzania czasem, ale też porusza zagadnienia motywacji, procesu decyzyjnego czy sukcesu. [Difin, 2020]
1. Czas: 1.1. Pojmowanie czasu, 1.2. Zarządzanie czasem, 1.3. Pułapki czasowe i złodzieje czasu, 1.4. Prokrastynacja, 1.5. Sposoby walki z marnotrawstwem czasu, 1.6. Metody i techniki zarządzania czasem: 1.6.1. Wyznaczanie celu - metoda S.M.A.R.T. i S.M.A.R.T.E.R., 1.6.2. Planowanie - metoda PERT, 1.6.3. Zasada Pareto/zasada 80/20, 1.6.4. Prawo Parkinsona, 1.6.5. Analiza ABC, 1.6.6. Reguła 60/40, 1.6.7. Metoda ALPEN, 1.6.8. Metoda 24-godzinna, 1.6.9. Metoda Gantta, 1.6.10. Metoda Pomodoro, 1.6.11. Metoda TRZOS, 1.6.12. Metoda OATS, 1.6.13. Systemy wspomagające zarządzanie czasem, 1.6.14. Elektroniczne planowanie czasu pracy - System Rejestracji Czasu Pracy (RCP), 1.6.15. Metoda GTD - Getting Things Done, 1.6.16. Macierz Eisenhowera, 1.6.17. Alokacja czasu, 1.6.18. Krzywa biorytmów ; 2. Sukces: 2.1. Sukces jako funkcja efektywności czasu: 2.1.1. Kreatywność, 2.1.2. Wytrwałość, 2.1.3. Umiejętność bycia silnym, 2.2. Sukces - zaczynaj z wizją końca, 2.3. Narzędzia zarządzania samym sobą, 2.4. Podejmowanie decyzji, 2.5. Siła przekonań, 2.6. Jak bardzo tego chcesz ; 3. Motywacja ; 4. Typy osobowości ; 5. Drzewo zarządzania samym sobą: 5.1. Nawyki, 5.2. Proaktywność ; 6. Obecność - nasza wewnętrzna siła ; 7. Minimalizm - ład wewnętrzny i zewnętrzny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111833 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Indeks
I. Podstawy przełomowego podejścia do negocjacji : 1. Diagnozowanie sytuacji 2. Kształtowanie struktury 3. Kierowanie przebiegiem negocjacji 4. Ocena rezultatów II. Budowanie zestawu narzędzi do negocjacji : 5. Przezwyciężanie nierównowagi sił 6. Budowanie koalicji 7. Postępowanie w przypadku konfliktu 8. Prowadzenie negocjacji 9. Kryzysy negocjacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 147-149.
R.I. DEFINICJA, RYNEK, TRENDY: 1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) ; 2. Rynek e-commerce i jego otoczenie: Źródła danych o e-commerce ; Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy ; Makrootoczenie: czynniki polityczno-prawne, ekonomiczne, socjokulturowe oraz technologiczne ; 3. Trendy w e-commerce: Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów ; Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych ; Zmiany wywołane postępem technologicznym ; R. II. STRATEGIE, MODELE, KPI: 1. Podejście strategiczne ; 2. Budowanie modelu biznesowego ; 3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu: Główne struktury i modele e-commerce ; USP: jak wyróżnić swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta ; 4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie ; 5. Kluczowe wskaźniki efektywności - KPI w e-commerce: Najpopularniejsze KPI w e-biznesie ; Najpopularniejsze KPI w e-commerce ; Ważne dane w e-commerce ; R. III. E-KONSUMENT, PROCESY E-COMMERCE, OMNICHANNEL : 1. E-konsument ; 2. Nowy proces zakupowy: Lejek zakupowy ; Nowy model, new consumer journey ; Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym ; 3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. Omnichannel ; 4. Procesy i organizacja pracy ; R. IV. SPRZEDAŻ A MARKETING, USABIUTY: 1. Sprzedaż a marketing ; 2. E-marketing – przegląd ; 3. Usability w e-commerce ; 4. Projektowanie user experience ; 5. Projektowanie end-to-end ; R. V. KONWERSJA, ONLINE MERCHANDISING, BIG DATA: 1. Konwersja, czyli sprzedaż ; 2. Online merchandising ; 3. Data - Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych ; R. VI. FINANSE, PLANOWANIE PRZYCHODÓW: 1. Finanse - budowanie business case dla e-biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105655 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
I. Potencjał społeczny w organizacji ; II. Praca menedżera ; III. Przywództwo ; IV. Społeczny charakter organizacji ; V. Planowanie zatrudnienia, rekrutacja i selekcja kadr ; VI. Motywowanie pracowników ; VII. Ocena i doskonalenie pracowników ; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84840 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Tytuł oryginału: "First, break all the rules : what the world's greatest managers do differently" 1999.
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym elastyczność w podchodzeniu do sytuacji i ludzi, przekraczanie i łamanie utartych zasad. Książka proponuje model zarządzania, który pozwoli na wprowadzenie decydujących o sukcesie zmian, zwiększenie kreatywności pracowników i zadowolenia klientów oraz osiągnięcie lepszych zysków. W książce tej oddajemy głos milionowi pracowników i osiemdziesięciu tysiącom menedżerów. Ta oszałamiająca liczba rozmów pozwoliła nam nie oderwać się od realiów. Na początku trudno było sobie nawet wyobrazić, co będzie można usłyszeć od utalentowanego pracownika czy wybitnego menedżera. (…) Wiemy, tak jak i ty, że współczesne życie pełne jest nieustających zmian. Wiemy, że zmienia się atmosfera pracy, że pojawiają się i znikają coraz to nowe podejścia do zarządzania. Słuchając takich menedżerów, jak Michael, i pracowników, którymi oni kierują, staraliśmy się jednak wyłowić coś, co się nie zmienia. Co będzie zawsze potrzebne utalentowanym pracownikom? Co zawsze będą robić wielcy menedżerowie, aby zamienić talent w czyn? Jakie są niezmienne sekrety znajdowania utalentowanych pracowników, sprawiania, że skoncentrują się na właściwym celu, i zatrzymywania ich na długo? Co pozostaje niezmienne? Takie pytania postawiliśmy sobie na początku. A na następnych stronach tej książki przedstawimy wnioski, do których udało nam się dojść.– piszą autorzy we Wstępie. [https://www.azymut.pl/mw/?m=106&indeks=89495201597KS&itr=2, dostęp 13.11.2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77118 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej