Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(28)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(12)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(22)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(3)
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cottam Angela
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Homa Dominik
(2)
Mudie Peter
(2)
Nicholls Katarzyna
(2)
Nicholls Richard Floyd
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Payne Adrian
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Bar Gabriela
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Kaliszczak Lidia
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sala Józef
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Vipperman Carol
(1)
Withers Jean
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Zimon Dominik
(1)
Zimon Grzegorz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Hotelarze
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Usługi
(16)
Zarządzanie
(9)
Marketing
(8)
Handel elektroniczny
(5)
Marketing elektroniczny
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Administracja elektroniczna
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Rynek
(3)
Służba zdrowia
(3)
Turystyka
(3)
Dane osobowe
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Informacja
(2)
Internet
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kształcenie
(2)
Listy dystrybucyjne
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Odpoczynek
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Podatek
(2)
Prawo autorskie
(2)
Public relations
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Spółki
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Wykształcenie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Znak towarowy
(2)
Aborcja
(1)
Agencja Turystyczna Bieszczady Adventure
(1)
Agrobiznes
(1)
Agroturystyka
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Big data
(1)
Branża TSL
(1)
Budżet państwowy
(1)
Ceny
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Demografia
(1)
Dochody indywidualne
(1)
E-sądy
(1)
Efektywność energetyczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Ekoturystyka
(1)
Energetyka
(1)
Energetyka odnawialna
(1)
Europa 2020
(1)
Euroregiony
(1)
Finanse
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka morska
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informatyka
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał relacyjny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Katastrofy
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Konkurencja
(1)
Konwencja o Dostępie do Informacji, Udziale Społeczeństwa w Podejmowaniu Decyzji oraz Dostępie do Sprawiedliwości w Sprawach Dotyczących Środowiska (1998)
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Państwa upadłe
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Polityka fiskalna
(1)
Polityka rolna
(1)
Polityka społeczna
(1)
Popyt
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78196 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2001. - 244 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81644 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78896 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73994 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [161]-168.
1. Usługi w ujęciu teoretycznym; 2. Funkcjonowanie rynku usług; 3. Przedsiębiorstwo usługowe na rynku; 4. Działalność marketingowa podmiotów działających na rynku usług; 5. Jednolity rynek usług Unii Europejskiej; 6. Usługi we współczesnej gospodarce polskiej - wybrane aspekty; 7. Innowacje usługowe - aspekty teoretyczne i praktyczne; 8. Serwicyzacja gospodarki;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług : idee, zastosowania / Mirosława Pluta-Olearnik. - Wyd. 2. - Warszawa : PWE, 1994. - 127 s. : rys., 1 wykr. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [201]-213.
Istota regionalnego produktu turystycznego ; Metodyka kształtowania regionalnego produktu turystycznego ; Podstawy rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce ; Regionalne produkty turystyczne w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93128 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Indeks.
1. Wybór celu, modelu i strategii ; 2. Sklep internetowy ; 3. Sprzedaż na platformach aukcyjnych ; 4. Usługi online ; 5. E-marketing ; 6. Komunikacja z e-klientem ; 7. Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży ; 8. Zwiększanie efektywności sprzedaży ; 9. E-biznes a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
Jakość obsługi klienta w branży logistycznej ; Metoda Servqual ; Indeks satysfakcji klienta SCI ; Metoda FMEA ; Wybrane metody analizy profilu pobytu ; Wybrane narzędzia finansowe i metody rachunkowości wspomagające proces zarządzania kosztami logistyki. Przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106663 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość usług medycznych : instrumenty i modele / Małgorzata Z. Wiśniewska. - Wydanie 3. uaktualnione i zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 304 strony : ilustracje, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 271-298.
Dla naukowców, doktorantów i studentów, a także profesjonalistów medycznych.
1. JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 1.1. Pojęcie i istota jakości, 1.2. Istota usług medycznych, 1.3. Jakość usług medycznych i jej składowe, 1.4. Bezpieczeństwo pacjenta ; 2. INSTRUMENTY WSPIERAJĄCE JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 2.1. Wybrane koncepcje i ich zastosowanie, 2.2. Przegląd narzędzi i metod zarządzania jakością, 2.3. Metody HFMEA oraz MedCARVER+Shock, 2.4. Specyficzne metody oceny jakości usług medycznych ; 3. MODELE DOSKONAŁOŚCI WSPIERAJĄCE JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 3.1. Pojęcie doskonałości, organizacji doskonałej i modeli doskonałości, 3.2. Modele doskonałości i ich zastosowanie w usługach medycznych, 3.3. Dobre praktyki i benchmarking w doskonaleniu jakości usług medycznych, 3.4. Samoocena i jej rola w kształtowaniu doskonałości placówek medycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-61 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [166]-169.
R. I. INTERNACJONALIZACJA JAKO NOWY PARADYGMAT LOGISTYKI W USŁUGACH: 1. Determinanty współczesnych zadań produkcji i dystrybucji usług: Wzrastająca rola internacjonalizacji działalności usługowej ; Zwiększający się proces dywersyfikacji w produkcji usług ; Gwałtowny wzrost popytu na e-uslugi ; 2. Ważniejsze kryteria klasyfikacji usług: Świadczenia usług a ich cechy - kryterium pierwsze ; Wielkość i zakres świadczenia usług - kryterium drugie ; Międzynarodowa wymiana usług a międzynarodowa migracja czynników wytwórczych - kryterium trzecie ; 3. Znaczenie infrastruktury komunikacyjnej w świadczeniu usług ; R. II. STOPIEŃ HYBRYDYZACJI USŁUG: 1. Atrybuty logistyczne usługi: Badania cech usług ; 2. Niematerialność usług i jej konsekwencje: Pomiar jakości usług ; Transport w usługach ; Magazynowanie w usługach ; 3. Elementy łańcucha wartości w procesie świadczenia usług ; R. III. EWOLUCJA LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI USŁUG MASOWYCH: 1. Rola logistyki w obsłudze usług masowych ; 2. Ocena działalności logistycznej w firmach świadczących usługi masowe, wyniki badań ; 3. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką w usługach ; R. IV. OPERACJONALIZACJA LOGISTYCZNA USŁUG SPECJALISTYCZNYCH: 1. Cele i zasady operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw ; 2. Wyniki badań operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw ; 3. Czynniki stymulujące i ograniczające operacjonalizację usług: Wyposażenie techniczne ułatwiające świadczenie usługi ; Środowisko świadczenia usługi ; R. V. CENTRA USŁUG WSPÓLNYCH JAKO PRZYKŁAD INTERNACJONALIZACJI DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ: 1. Istota, rola i zadania CUW: Typy i rodzaje CUW ; 2. Przykłady funkcjonowania CUW - stan obecny, perspektywy, uwarunkowania: Rodzaje procesów realizowanych w CUW ; 3. Ważniejsze kierunki rozwoju CUW w nowoczesnej gospodarce ; R. VI. LOGISTYCZNE PODSTAWY MODELOWANIA USŁUG W XXI WIEKU: 1. Standaryzacja czy uniwersalizacja usług?: Zasoby i materiały wykorzystywane w procesie usługowym ; Gospodarowanie zapasami ; Dostępna infrastruktura logistyczna ; Logistyczny system informacji ; 2. Zakres podmiotowy i przestrzenny modelowania usług ; 3. Ważniejsze zasady modelowania logistyki w usługach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104687 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Hotelarstwo : usługi, zarządzanie, procesy koncentracji / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2019. - 300 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [287]-300.
Dla studentów kierunku turystyka, a także dla menedżerów i pracowników branży hotelarskiej i gastronomicznej.
R. I. HOTELARSTWO I JEGO ROLA W OBSŁUDZE RUCHU TURYSTYCZNEGO: 1. Pojęcia hotelu i hotelarstwa oraz ich cechy ; 2. Istota, struktura i podstawowe cechy usługi hotelarskiej ; 3. Miejsce hotelarstwa w strukturze turystycznych obiektów noclegowych ; 4. Kryteria klasyfikacji hoteli ; 5. Kategoryzacja hoteli i turystycznych obiektów noclegowych ; 6. Marka jako instrument gwarancji jakości i promocji usługi hotelowej ; 7. Rola hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego ; 8. Rozwój hotelarstwa na świecie ; 9. Hotelarstwo jako ogniwo gospodarki turystycznej w Polsce ; R. II. PODSTAWOWE RODZAJE WSPÓŁCZESNEJ TURYSTYCZNEJ BAZY NOCLEGOWEJ: 1. Turystyczna baza noclegowa a współczesne tendencje rozwoju turystyki ; 2. Główne współczesne rodzaje turystycznych obiektów noclegowych: Hotele kurortowe (resort hotels) ; Hotele biznesowe i konferencyjne ; Hotele z pełnym cyklem obsługi (full service hotels) ; Hotele butikowe ; Hotele przy portach lotniczych, dworcach kolejowych i autobusowych ; Tanie hotele ; Motele ; Pensjonaty ; 3. Inne formy turystycznej bazy noclegowej: Kempingi ; Hostele ; Gospodarstwa agroturystyczne ; Schroniska młodzieżowe ; Schroniska ; R. III. USŁUGI ZAKWATEROWANIA W HOTELACH: 1. Istota i zakres usług zakwaterowania w hotelach 2. Kształtowanie programu użytkowego jednostek mieszkalnych: Cechy i elementy jednostek mieszkalnych współczesnego hotelu ; Rodzaje jednostek mieszkalnych w hotelarstwie europejskim ; 3. Lobby hotelowe i jego funkcje ; 4. Organizacja i zadania zespołu wielofunkcyjnego ; 5. Wskaźniki operacyjne wykorzystywane w analizie działalności pionu usług zakwaterowania ; R.IV. ISTOTA, FUNKCJE I ROLA GASTRONOMII W HOTELACH: 1. Istota i funkcje gastronomii ; 2. Rodzaje zakładów gastronomicznych ; 3. Rola usług gastronomicznych na rynku turystycznym ; 4. Znaczenie usług gastronomicznych w hotelarstwie ; 5. Zakres usług gastronomicznych w hotelach i czynniki go kształtujące ; 6. Obsługa żywieniowa gości w hotelach (dining room) ; 7. Room service w hotelach i jego organizacja ; 8. Rola lounge service‘u w hotelach ; 9. Organizacja bankietów i działalności cateringowej ; 10. Współczesne tendencje rozwoju gastronomii hotelowej ; R. V. USŁUGI DODATKOWE W HOTELACH: 1. Istota i czynniki kształtujące zakres usług dodatkowych w hotelach ; 2. Główne rodzaje usług dodatkowych w hotelach: Obsługa turystyki biznesowej ; Usługi wellness & Spa ; Usługi animacji czasu wolnego ; Gry hazardowe ; Usługi handlowe ; Usługi salonów piękności i fryzjerskie ; Usługi Butlewskie ; Inne usługi dodatkowe ; R. VI. ZARZĄDZANIE HOTELEM: 1. Specyficzne cechy przedsiębiorstwa hotelowego jako organizacji ; 2. Istota i funkcje zarządzania w hotelarstwie ; 3. Planowanie w przedsiębiorstwie hotelowym ; 4. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa hotelowego: Istota i znaczenie organizowania w przedsiębiorstwie hotelowym ; Czynniki kształtujące struktury organizacyjne w biznesie hotelowym ; Rodzaje struktur organizacyjnych w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4.4. Współczesne tendencje w kształtowaniu struktur organizacyjnych przedsiębiorstw hotelowych ; Przewodzenie i motywowanie jako funkcja zarządzania ; 6. Kontrola jako funkcja zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym ; 7. Zarządzanie jakością usług hotelarskich ; 8. Zarządzanie dochodami (Revenue Management) w przedsiębiorstwie hotelowym ; R. VII. ORGANIZACJA I FUNKCJE GŁÓWNYCH SŁUŻB HOTELU: 1. Główne służby hotelu ; 2. Organizacja i funkcje służb obsługi jednostek mieszkalnych hotelu: Służba obsługi pokoi i pomieszczeń ; Recepcja ; Concierge ; Służba rezerwacji ; Służba ochrony hotelu ; Służba pięter (housekeeping) ; Pralnia hotelowa ; Służba inżynieryjno-techniczna ; 3. Organizacja i funkcje komórek działu gastronomii ; 4. Organizacja i funkcje komórek działu odnowy biologicznej, rekreacji i wypoczynku ; R. VIII. PROCESY KONCENTRACJI I INTEGRACJI W HOTELARSTWIE: 1. Uwarunkowania procesów koncentracji i integracji w hotelarstwie ; 2. Hotele niezależne i ich strategie działania na rynku ; 3. Konsorcja hotelowe i tendencje ich rozwoju: Istota i cechy konsorcjów hotelowych ; Formy współpracy konsorcjów hotelowych ; Obszary kooperacji konsorcjów hotelowych ; Tendencje rozwoju konsorcjów hotelowych ; 4. Korporacje hotelowe oraz ich paradygmaty rozwoju: Pojęcie i cechy korporacji hotelowych ; Rola i czynniki przewagi konkurencyjnej korporacji hotelowych na rynku turystycznym ; Rozwój międzynarodowych korporacji hotelowych na rynku polskim ; Sposoby rozwoju korporacji hotelowych ; Internacjonalizacja i globalizacja korporacji hotelowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107545 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
Dla praktyków i teoretyków zajmujących się zagadnieniami logistycznymi oraz transportowymi, a także studentów.
Współfinansowanie: Uniwersytet Gdański
Cz. I. LOGISTYKA I SPEDYCJA W MODELACH ROZGRYWAJĄCYCH I UJĘCIU TEORIOMNOGOŚCIOWYM: R.I. Model informacyjny operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu rozgrywającym: 1. Pojęcie operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu holistycznym ; 2. Elementy pojęcia systemu rozgrywającego (SR) ; 3. Ujęcie rozgrywające procesów logistycznych (strony: operator (OP) - obiekt techniczny (OT) ; 4. Ujęcie rozgrywające działalności podmiotów gospodarczych (strony: produkcyjny - operator): Istota ujęcia rozgrywającego. Rozważania teoretyczne: Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego produkcyjnego oraz operatora logistycznego, Model gry logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym (uczestnicy: podmiot gospodarczy produkcyjny oraz operator logistyczny), Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego oraz sytuacji konfliktowej ; R. 2. Pojęcia spedycji oraz usług logistycznych w ujęciu teoriomnogościowym: 1. Pojęcie spedycji w ujęciu teoriomnogościowym ; 2. Pojęcie usługi logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym ; Cz.II. USŁUGI LOGISTYCZNE W UJĘCIU PRAGMATYCZNYM (TRANSPORT I SPEDYCJA): R. III. Rynek transportu samochodowego w realizacji usług logistycznych: 1. Potencjał infrastruktury drogowej w Polsce ; 2. Potencjał taborowy ; 3. Potencjał magazynowy ; 4. Potencjał przewozowy ; R. IV. Ceny w transporcie samochodowym: 1. Podstawowe zagadnienia związane z pojęciem ceny ; 2. Konkurencja na rynku transportu samochodowego w Polsce ; 3. Tendencje kształtowania się kosztów i cen w transporcie samochodowym ; 4. Problematyka konkurencji cenowej - dumping ; R. V. Warunki funkcjonowania transportu samochodowego w Polsce: 1. Konwencja TIR ; 2. Znaczenie regulacji prawnych w transporcie samochodowym w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110061 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej