Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(64)
Forma i typ
Książki
(64)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(67)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(46)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Anderson Chris (1961- )
(2)
Cyr Donald G
(2)
Gray Douglas A
(2)
Hutt Michael D
(2)
Machura Witold
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Niemczuk-Kobosko Magdalena
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Popławska Wanda
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Speh Thomas W
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bracha Czesław
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Büschgen Hans E
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Chyliński Marek
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Dobski Paweł
(1)
Drab Adam
(1)
Drozdowski Adam J
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Godin Seth
(1)
Goldmann Martin
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Gratton Chris (1948- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gung Bohdan
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hingston Peter
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kröger Fritz
(1)
Kwiatkowski Aleksander (finanse)
(1)
Lubas Barbara
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Miron Jacek
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niestrój Roman
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Penc Józef
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piasny Beata
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Russ-Mohl Stephan
(1)
Siskind Barry (1946- )
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Vipperman Carol
(1)
Vizjak Andrej
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Wanat Maria (tłumaczka)
(1)
Witek Lucyna
(1)
Withers Jean
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Yip George S
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Łukiewicz-Kostro Renata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(28)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(53)
Przedsiębiorstwo
(15)
Zarządzanie
(14)
Reklama
(9)
Rynek
(9)
Komunikacja społeczna
(7)
Public relations
(6)
Decyzje
(4)
Handel
(4)
Konkurencja
(4)
Kupno i sprzedaż
(4)
Promocja handlowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Banki
(3)
Internet
(3)
Kultura
(3)
Targi i wystawy
(3)
Znak towarowy
(3)
Biblioteki akademickie
(2)
Ceny
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Miasta
(2)
Muzealnictwo
(2)
Polityka cenowa
(2)
Produkt regionalny
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Socjotechnika
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Turystyka
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Agencje zatrudnienia
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Biblioteka Raczyńskich (Poznań)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarze
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czytelnictwo
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekorozwój
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
FMEA (metoda zarządzania)
(1)
Facebook
(1)
Globalizacja
(1)
Głusi
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Infobrokerzy
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Jakość produktu
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt
(1)
Książnica Zamojska im. Stanisława Kostki Zamoyskiego (Zamość)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Labortest
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Merchandising
(1)
Metoda DEA
(1)
Metoda QFD
(1)
Motywacja pracy
(1)
Muzeum (Łęczyca)
(1)
Muzeum Historii Żydów Polskich (Warszawa)
(1)
Muzeum Powstania Warszawskiego
(1)
Muzeum Sportu i Turystyki (Karpacz)
(1)
Negocjacje
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Obsługa klienta
(1)
Temat: dzieło
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(2)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Kaszuby
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Polska
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Warszawa
(1)
Wielkopolska
(1)
Śląsk
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(7)
Poradnik
(4)
Poradniki
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Inżynieria i technika
(1)
64 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr.
1. Rozumienie strategii globalnej 2. Diagnozowanie potencjału globalizacyjnego sektora 3. Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym 4. Projektowanie globalnych produktów i usług 5. Globalna lokalizacja działalności 6. Tworzenie marketingu globalnego 7. Globalne posunięcia konkurencyjne 8. Budowanie organizacji globalnej 9. Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej 10. Globalna analiza strategiczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestrój. - [Wyd. 2]. - Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 1998. - 219 s. : rys. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78306 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 10)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Żeńskie formy gramatyczne jako wyraz ideologii feministycznej w środkach społecznej komunikacji ; Kulturowy i medialny wizerunek osób niepełnosprawnych ; Wpływ mediów na kształtowanie się postaw, osobowości i relacji pomiędzy członkami rodziny. Zasadnicze problemy i możliwości ich rozwiązania ; Zagrożenia związane ze stanowiskiem pracy nauczyciela w polskiej szkole w środkach komunikacji społecznej online ; Oblicza brandingu ; Publikacje Wydawnictwa Naukowego SCRIPTORIUM, wydane w latach: 2010-2012
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria jakości / Andrzej Pacana. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2019. - 278 stron : rysunki, wykresy ; 24 cm.
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
Bibliografia, netografia na stronach [273]-278.
1. METODY OBLICZANIA JAKOŚCI PRODUKTÓW: 1.1. Ocena i wizualizacja jakości wyrobów, 1.2. Wizualizacja jakości wyrobów, 1.3. Przykład oceny i wizualizacji jakości wyrobów, 1.4. Analiza kosztowo-jakościowa i cenowo-jakościowa, 1.5. Przykład analizy kosztowo-jakościowej i cenowo-jakościowej ; 2. OCENA JAKOŚCI USŁUG: 2.1. Modele oceny jakości usług, 2.2. Metoda Servqual i Servperf, 2.3. Metoda Kano, 2.4. Metodyka CSI, 2.5. Inne metody oceny jakości, 2.6. Przykłady oceny jakości usług ; 3. BADANIE ZDOLNOŚCI JAKOŚCIOWEJ: 3.1. Istota kontroli jakości, 3.2. Badanie normalności rozkładu zmiennych, 3.3. Badanie zdolności jakościowej procesów, 3.4. Badanie zdolności jakościowej maszyn, 3.5. Badanie zdolności jakościowej systemów pomiarowych, 3.6. Przykłady szacowania normalności rozkładu i badania zdolności jakościowej ; 4. KARTY KONTROLNE SHEWHARTA: 4.1. Istota i klasyfikacja kart kontrolnych, 4.2. Karty kontrolne dla cech liczbowych, 4.3. Karty kontrolne dla cech atrybutowych, 4.4. Przykład projektu karty kontrolnej X-R metodą stabilizacyjną ; 5. METODA FMEA: 5.1. Podstawy teoretyczne metody FMEA, 5.2. Etapy przeprowadzania analizy FMEA, 5.3. Formularze analizy FMEA, 5.4. Przykład analizy FMEA ; 6. METODA QFD: 6.1. Podstawy metody QFD, 6.2. Etapy budowy domów jakości, 6.3. Przykład wykorzystania metody QFD ; 7. NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: 7.1. Wprowadzenie do narzędzi zarządzania jakością, 7.2. Tradycyjne narzędzia zarządzania jakością z przykładami, 7.3. Nowe narzędzia zarządzania jakością z przykładami ; 8. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ ZGODNE Z ISO 9001: 8.1. Wprowadzenie do procesowo-systemowego zarządzania jakością, 8.2. Wymagania normy ISO 9001, 8.3. Dokumentowanie informacji w ISO 9001, 8.4. Przykłady udokumentowanych informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78677/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86567 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 275-284.
Finansowanie: Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna (Warszawa)
R. I. PROBLEMATYKA WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Kategoria wartości w naukach ekonomicznych ; 2. Rodzaje wartości przedsiębiorstwa ; 3. Determinanty wartości przedsiębiorstwa ; 4. Koncepcja i model zarządzania wartością ; Istota i zakres monitorowania wartości przedsiębiorstwa ; R.II. METODY I MODELE POMIARU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Istota i rola pomiaru wartości przedsiębiorstwa ; 2. Metody i modele pomiaru wartości przedsiębiorstwa ; 3. Pomiar wartości oparty na bilansie przedsiębiorstwa ; 4. Pomiar wartości oparty na przepływach pieniężnych ; 5. Pomiar wartości oparty na rachunku zysków i strat ; R. III. MIERNIKI MONITOROWANIA OSIĄGNIĘĆ PRZEDSIĘBIORSTWA W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI: 1. Klasyfikacja mierników monitorowania wartości przedsiębiorstwa ; 2. Mierniki monitorowania wartości wewnętrznej przedsiębiorstwa: Mierniki księgowe ; Mierniki oparte na kategorii wartości dodanej z kapitału: Ekonomiczna wartość dodana, Wartość dodana dla właścicieli i gotówkowa wartość dodana ; Gotówkowa stopa zwrotu w monitorowaniu wartości wewnętrznej ; 3. Komparatystyka wartości wewnętrznej i rynkowej przedsiębiorstwa: Rynkowa wartość dodana: Relacja wartości rynkowej do księgowej i jej wykorzystanie ; 4. Empiryczne poszukiwania właściwych mierników monitorowania wartości ; 5. Dobór odpowiednich mierników monitorowania wartości przedsiębiorstwa ; 6. Metody sterowania wartością wewnętrzną przedsiębiorstwa ; R. IV. MONITOROWANIE DETERMINANT EKONOMICZNYCH WARTOŚCI WEWNĘTRZNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Istota i rola monitorowania determinant wartości ; 2. Przegląd modeli ilościowych identyfikacji determinant wartości przedsiębiorstwa ; 3. Metody monitorowania determinant operacyjnych: Stopa wzrostu, wzrost zrównoważony, graniczna stopa wzrostu ; Graniczne przychody ze sprzedaży dla utrzymania wartości przedsiębiorstwa ; Marża zysku operacyjnego i graniczna marża zysku ; 4. Monitorowanie determinant finansowych ; 5. Modele deterministyczne monitorowania czynników ekonomicznych kształtujących wartość przedsiębiorstwa ; 6. Metody i modele monitorowania determinant siły fundamentalnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-110887 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo / Marek Chyliński, Stephan Russ-Mohl. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Polskapresse, cop. 2008. - 438 s. : faks., fot. kolor., rys. (gł. kolor.), wykr. ; 21 cm.
Na s. tyt. rok wyd.: 2007.
Bibliogr. s. 411-430.
1. Media w społeczeństwie 2. Środki pracy dziennikarskiej - Gatunki dziennikarskie - Język dziennikarski - Liczby i statystyka w pracy dziennikarskiej 3. Dziennikarskie procesy pracy - Selekcja informacji - Research - Praca nad tekstem - Formy prezentacji 4. Zarządzanie redakcją i działami - Redakcja w przedsiębiorstwie medialnym - Działy i obszary tematyczne w redakcji - Marketing redakcyjny i zarządzanie redakcją 5. Wpływy zewnętrzne - Dziennikrstwo i wpływy zewnętrzne - Dziennikarstwo i prawo - Etyka i normy zawodowe - Media potrzebują jakości 6. Perspektywy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91093 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76371 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry obwol.: Gazeta Prawna poleca.
Bibliogr. s. 183.
1. Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe? 2. Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii 3. Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe 4. Nisze - części większych rynków 5. Wielkie problemy małych nisz 6. Elementy strukturalne prosperującej niszy 7. Dziewięć strategii niszowych 8. Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych 9. Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych 10. Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91250 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Spis treści także ang.
Czytelnik czy klient - implikacje podejścia do użytkownika biblioteki dla procesu obsługi ; ka Czy czytelnik może być zbawiony? - grzechy, nawyki, oczekiwania współczesnego czytelnika ; Komunikacja interpersonalna w praktyce bibliotecznej i jej wpływ na postrzeganie jakości biblioteki przez użytkowników ; Biblioteka w procesie uspołeczniania na przykładzie komunikacji interpersonalnej w środowisku bibliotecznym ; Komunikacja interpersonalna w bibliotece - wybrane zagadnienia ; Kontakt i komunikacja z czytelnikiem niesłyszącym ; Zarządzanie nowoczesną biblioteką, czyli co jest podstawą sukcesu każdej współczesnej organizacji? ; Filozofia KAIZEN w bibliotece akademickiej ; Broker informacji - ewolucja zawodu bibliotekarza? ; Aktywność młodych pracowników bibliotek w organizacjach zawodowych ; Kultura w budowaniu jakości biblioteki ; Badania marketingowe szansą na poznanie potrzeb czytelnika ; Budowanie wizerunku biblioteki na przykładzie Książnicy Zamojskiej ; Wizerunek WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie na łamach prasy w latach 2005-2009 ; Zbiory specjalne Biblioteki Raczyńskich i ich czytelnicy ; Biblioteka naukowa w społeczeństwie informacyjnym ; Blogi w bibliotekach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96235 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 369-373.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ros.
1. KULTURA I TURYSTYKA - MIĘDZY KONFLIKTEM A SYMBIOZĄ: Turystyka i kultura - od komercjalizacji do dialogu kultur ; Ekonomičeskie aspekty ispol'zovaniâ kul'turno-istoričeskogo naslediâ v sfere turizma ; Proces przekształcania zasobów kulturowych w atrakcje turystyczne (na przykładzie zagospodarowania turystycznego pól bitewnych) ; Jak kultura się sprzedaje? ; O nowe oblicze obsługi turystyki kulturowej ; Między atrakcją a pułapką turystyczną. Dylematy turystyki kulturowej XXI wieku. 2. MIASTA KULTURY A TURYSTYKA: Turystyka kreatywna - nowy trend w rozwoju turystyki miejskiej ; Turystyczny wizerunek Warszawy a potencjał kulturalny miasta ; Miejsca pamięci z okresu II wojny światowej a współczesna turystyka (ze szczególnym uwzględnieniem Krakowa). 3. DZIEDZICTWO KULTUROWE WSI W TURYSTYCE: Specjalizacja tematyczna wsi i turystyka ; Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce - nieuchronna komercjalizacja czy "ostatnia deska ratunku"? ; Działania w obronie tradycji i dobrego smaku ; Potencjał Wielkopolski w zakresie rozwoju turystyki kulturowej śladami jeździeckich tradycji i dziedzictwa. 4. SZLAKI I WYDARZENIA KULTURALNE JAKO PRODUKTY TURYSTYCZNE: Kulturowe szlaki turystyczne - próba klasyfikacji oraz postulaty w zakresie ich tworzenia i funkcjonowania ; Kreowanie i promocja wydarzeń kulturalnych. Analiza Gliwickich Dni Dziedzictwa Kulturowego ; "Dzień z Borowieckim" - projekt nowego produktu turystycznego Łodzi. 5. INSTYTUCJE KULTURY CZY OBIEKTY TURYSTYCZNE?: Aktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzających ; Światowy przemysł parków tematycznych ; Muzeum Historii Żydów Polskich jako przykład muzeum narracyjnego ; Rola Muzeum Sportu i Turystyki w propagowaniu kultury fizycznej. 6. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KULTURZE - KSIĘGA DOBRYCH PRAKTYK: Kreatywny Szlak Województwa Łódzkiego ; Zamek na szlaku innowacji ; Rzemiosło artystyczne i sztuka użytkowa narzędziem budowania atrakcyjności społeczno-gospodarczej Świebodzic ; Alternatywna mapa miasta jako narzędzie promocji kultury i turystyki na przykładzie Use-It Warsaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 17 kwietnia 2012 r., Stalowa Wola.
Dot. m.in. przedsiębiorstw podkarpackich (s. 59-76, 97-111) oraz Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-Rzeszów" (s. 211-230).
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang.
Spis treści równol. pol., ang.
Streszcz. ang.
Maria Borowska - Przedsiębiorstwo wczoraj, dziś i jutro ; Anna Jabłońska-Mazur - Rachunkowość instrumentów finansowych w obliczu globalnego kryzysu ; Waldemar Zadworny - Funkcjonowanie firm rodzinnych na Podkarpaciu w warunkach kryzysu gospodarczego - badania empiryczne ; Jarosław W. Przybytniowski - Zarządzanie ryzykiem w ekorozwoju. Wybrane zagadnienia ; Tomasz Dziechciarz, Mariusz Iskra - Zmiany strukturalne podmiotów gospodarczych Podkarpacia ; Paweł Dziekański - Analiza dyskryminacji w ocenie stanu finansowego przedsiębiorstw ; Roman Chorób - Strategie rozwojowe, marketingowe i promocyjne w innowacyjnych formach powiązań integracyjnych w agrobiznesie na tle procesów globalizacji ; Wiktor Reutow - Monopolizacja kapitałowa w korporacjach globalnych [w jęz. ang.] ; Rafał Marcin Borkowski - Kompetencje organizacji determinantą innowacyjności sektora MSP w warunkach globalizacji ; Judyta Jędrzejczak, Aleksandra Łopatka - Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw jako czynnik wpływający na koncentrację produkcji oraz siłę rynkową przedsiębiorstw ; Wiktor Czepurko, Larysa Czepurko - Wybór modelu zarządzania w regionalnych jednostkach firmy [w jęz. ang.] ; Jan Dzierga - Strategia rozwoju przedsiębiorstwa ; Michał Piekutowski - Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce ; Weronika Gryszel - Przedsiębiorstwa jako partnerzy brandingu narodowego ; Wincenty Kulpa - Wybrane metody zarządzania ryzykiem bankowym we współczesnym banku komercyjnym ; Barbara Lubas, Beata Piasny - Kapitał ludzki jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw ; Maria Borowska - Przedsiębiorczość kobiet w Polsce na początku XXI w. ; Katarzyna Słomiany - Agencje zatrudnienia formą wsparcia przedsiębiorstw ; Karolina Urban - Zarządzanie talentami, jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Maria Klonowska-Matynia, Anna Trzebińska - Rozwój wiedzy w sektorze msp na przykładzie przedsiębiorstwa branży energii wiatrowej ; Beata Pater - Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie ochrony przyrody w polskich parkach narodowych ; Grażyna Mańczak - Proces kierowania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Anna Irena Szymańska - Wybrane instrumenty promocyjne oraz ich oddziaływanie w badaniach empirycznych ; Iwona Codogni - Społeczna odpowiedzialność biznesu jako metoda budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101353 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dot. m.in. Garncarskiego Szlaku w Rzeszowskiem.
Bibliogr. przy pracach.
1. TURYSTYKA A KULTURA - ROZWAŻANIA OGÓLNE: Kultura a turystyka - wzajemne relacje ; Turystyka i kultura - dwie siostry ; Dziedzictwo kulturowe Podgórza i możliwości jego wykorzystania w turystyce ; Kultura i sztuka muzyczna w nowej rzeczywistości rynkowej (oferta kulturalna Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi ; Innowacyjne zarządzanie w kulturze elementem stymulacji rozwoju gospodarczego na przykładzie Łodzi i Dublina ; Przejawy kultury w produkcie gastronomicznym ; Garncarskim szlakiem - na pograniczu kultury i turystyki ; Walory turystyczne Bałtowa w świetle badań ankietowych. 2. MUZEA I OBIEKTY PARAMUZEALNE: Analiza stanu atrakcji turystycznych w Polsce: muzea i obiekty paramuzealne. Segmentacja rynku ; O potrzebie rewolucji w polskim muzealnictwie XXI wieku ; Muzea jako produkt turystyczny i obiekt dydaktyczny ; Ruch turystyczny w placówkach kultury województwa świętokrzyskiego ; Muzeum Powstania Warszawskiego jako nowoczesna placówka edukacyjna ; Muzeum jako instytucja łącząca kulturę i turystykę na przykładzie Muzeum w Łęczycy. 3. WYDARZENIA KULTURALNE, FESTIWALE, KONCERTY, IMPREZY PLENEROWE: Wydarzenia kulturalne jako element promocji turystycznej miast ; Imprezy kulturalne jako element identyfikacji turystycznej Łodzi ; Wydarzenia kulturalne a rozwój turystyki w Krakowie ; Imprezy turystyczno-kulturalne jako ewokacja czasów świetności regionu świętokrzyskiego ; Gliwickie Dni Dziedzictwa Kulturowego elementem rozwoju i promocji turystyki w regionie śląskim. 4. KULTURA LUDOWA: Kultura ludowa w polskiej turystyce - autentyczność czy komercja? ; Rola kultury kaszubskiej w promocji turystycznej województwa pomorskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94227 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej