Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(120)
Forma i typ
Książki
(113)
Publikacje naukowe
(16)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(124)
wypożyczone
(24)
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(46)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(76)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(11)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(7)
Czarny Bogusław
(4)
Alberciak Paweł
(3)
Milewski Roman (1940-2001)
(3)
Mruk Henryk
(3)
Begg David K. H
(2)
Białoń Lidia (1935-2018)
(2)
Biernat Kamil
(2)
Burgiel Aleksandra
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cyrek Piotr
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Gutkowska Krystyna
(2)
Homa Dominik
(2)
Jachnis Anna
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Jarecka Urszula
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Księżyk Marianna
(2)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Mącik Radosław
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(2)
Rybakiewicz Justyna
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rączka Gabriela
(2)
Sapała Marta
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1963- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barańczyk Izabela
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beksiak Janusz (1929- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Brand Alicja
(1)
Bucki Piotr
(1)
Byczko Szymon
(1)
Bąk Krzysztof (prawo)
(1)
Bąk Krzysztof (psychologia)
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Czerewko Georgij
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gardian Kazimierz
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Hostyński Lesław (1956- )
(1)
Janeta Jakub
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Katner Przemysław (1977- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kluska Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kraus Artur
(1)
Krugman Paul Robin (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
1998-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(116)
Język
polski
(115)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(117)
Reklama
(19)
Rynek
(17)
Marketing
(16)
Popyt
(14)
Przedsiębiorstwo
(13)
Ekonomia
(11)
Konkurencja
(11)
Inflacja
(10)
Mikroekonomia
(10)
Rynek pracy
(10)
Spożycie
(10)
Wzrost gospodarczy
(10)
Zachowanie
(10)
Bezrobocie
(8)
Dochód narodowy
(8)
Innowacje
(8)
Internet
(8)
Koszty
(8)
Globalizacja
(7)
Monopol
(7)
Produkt globalny
(7)
Ceny
(6)
Decyzje
(6)
Gospodarka
(6)
Rozwój regionalny
(6)
Znak towarowy
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Gospodarstwo domowe
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Handel międzynarodowy
(5)
Kapitał
(5)
Kultura
(5)
Pieniądz
(5)
Podatek
(5)
Rynek finansowy
(5)
Badania marketingowe
(4)
Budżet państwowy
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Handel
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Jakość życia
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Makroekonomia
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Nieuczciwa konkurencja
(4)
Postawy
(4)
Praca
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Ryzyko
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Turystyka
(4)
Ubóstwo
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Budżet
(3)
Cykl koniunkturalny
(3)
Dane osobowe
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Informatyzacja
(3)
Inwestycje
(3)
Media społecznościowe
(3)
Motywacja pracy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Ochrona konsumenta
(3)
Polityka gospodarcza
(3)
Public relations
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Uczucia
(3)
Usługi
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Zaufanie
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Żywność
(3)
Agresywność
(2)
Banki
(2)
Bilans płatniczy
(2)
Bogactwo
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Dochody indywidualne
(2)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(2)
Dziecko
(2)
Ekologia
(2)
Ekonomiści
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka odpadami
(2)
Informacja
(2)
Inicjatywa Trójmorza
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość produktu
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Książę
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
2001-0
(8)
1989-
(7)
1901-2000
(2)
1501-1600
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Ukraina
(4)
Województwo podkarpackie (1999- )
(3)
Białoruś
(2)
Europa
(2)
Dynów (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Dynów ; okolice)
(1)
Kuba
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Pogórze Dynowskie
(1)
Pogórze Przemyskie
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San (dopływ Wisły ; dolina)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(18)
Opracowanie
(8)
Raport z badań
(8)
Monografia
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Poradnik
(4)
Poradniki
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(3)
Dane statystyczne
(2)
Felieton polski
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Zarządzanie i marketing
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(3)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
120 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 365-[371].
Publikacja dofinansowana przez Wydział Nauk Społecznych i Instytut Socjologii UAM w Poznaniu
Streszczenie w języku angielskim.
CZ. I. MARNOTRAWSTWO ORAZ MARNOTRAWSTWO ŻYWNOŚCI. ZARYS PROBLEMU: R. I. Ku formalnej definicji marnotrawstwa: 1. Esencjalne ujęcia marnotrawstwa: Systemowe rozumienie marnotrawstwa ; Marnotrawne praktyki ; 2. Formalne ujęcie marnotrawstwa: Marnotrawstwo jako nieprawomocna dewaluacja ; R. II. Historyczne i współczesne konteksty niezużywania żywności dla celów konsumpcji ludzkiej: 1. Ontologiczny status żywności ; 2. Historyczne ślady niekonsumowania żywności ; 3. Marnotrawstwo żywności w raportach badawczych ; 4. Jakościowe badania marnotrawstwa żywności z perspektywy nauk społecznych ; R. III. Dominujący dyskurs interpretacyjny na temat marnotrawstwa żywności: dekonstrukcja: 1. Główne raporty na temat marnotrawstwa żywności: metodologia i podstawowe definicje ; 2. Przypadek badania Komisji Europejskiej: metodologia: Przypadek badania Komisji Europejskiej: społeczne funkcjonowanie w Polsce ; 3. Forma i treść dominującego dyskursu interpretacyjnego na temat marnotrawstwa żywności ; 4. Modele jednostki i projekty polityczne związane z dominującym dyskursem na temat marnotrawstwa żywności ; 5. Podsumowanie ; CZ. II NORMA NIEMARNOWANIAWŻYCIU CODZIENNYM GOSPODARSTW DOMOWYCH I WYBRANYCH INSTYTUCJI: R. 4. Projekt badań i jego metodologia: 1. Podstawowe trudności badania marnotrawstwa żywności ; 2. Metodologia, problem badawczy i cele empiryczne badań ; 3. Scenariusz wywiadu ; 4. Kodowanie wywiadów i założenia dotyczące prezentacji wyników badań empirycznych ; R. 5. Norma niemarnowania żywności w gospodarstwie domowym: 1. Społeczne źródła normy niemarnowania żywności: Wpajanie małym dzieciom normy niemarnowania ; Dyscyplinowanie marnotrawnych zachowań dzieci w szkole ; Negocjacje między rodzicami a dorosłymi dziećmi ; Pokolenie seniorów - herosów normy niemarnowania żywności ; Wzajemny wpływ w związku intymnym ; Rola mediów i ekspertów ; Podsumowanie ; 2. Kłopotliwe przygotowywanie posiłków i zjadanie resztek: Nakładanie sobie na talerz i dojadanie po innych ; 3. Przechowywanie i praktyki wyrzucania żywności z lodówki ; 4. Praktyki zapobiegania marnotrawstwu żywności ; 5. Wyrzucanie żywności w czasie świąt i świętowania: Wyrzucanie żywności podczas świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy ; Zmaganie się z nadwyżką żywności podczas świąt okolicznościowych ; 6. Spektakularne przykłady tracenia żywności ; 7. Marnotrawstwo żywności jako przyczynek do rozmowy o doświadczeniu zmian w życiu codziennym ; Zmiany postrzegania ogródków oraz praktyk uprawy ; Zmiany praktyk przetwarzania i przechowywania żywności ; Zmiany w sferze hodowli zwierząt ; Podsumowanie ; 8. Dominujące wzory ewaluacji wartości żywności: Żywność "naturalna" versus "sztuczna" ; Wzory wartościowania wybranych artykułów żywnościowych: Chleb, Mięso, Jabłka, resztki z obiadu oraz podarowany przez znajomych sok własnej roboty ; Zasady klasyfikacji świeżości żywności: "Świeże", "nieświeże", "zepsute" ; Pleśń ; Data ważności ; Podsumowanie ; R. VI. Norma niemarnowania w bliskim otoczeniu gospodarstwa domowego: 1. Wymiany społeczne jako redukcja nadwyżki żywności: Specyfika mieszkań studenckich ; 2. Dokarmianie zwierząt jako sposób na zapobieganie marnotrawstwu: Podsumowanie ; 3. Utylizacja i alternatywne sposoby zużycia żywności: Pozostawianie chleba "na śmietnikach" ;4. Zbieractwo żywności: Śmietniki i zbieractwo jako "wyciąganie" ; Drzewa i krzewy, czyli zbieractwo jako "zrywanie" ; R. VII. Norma niemarnowania a etyka dobroczynności: 1. Zasady przekazywania żywności w sytuacji bezpośredniego kontaktu z potrzebującym ; 2. Opinie na temat instytucjonalnych form pomocy żywnościowej oraz marnotrawstwa żywności w organizacjach ; 3. Rzeczywistość codzienna działalności Banku Żywności ; 4. Drugi zinstytucjonalizowany obieg z perspektywy odbiorców żywności ; R. VIII. Norma niemarnowania w organizacjach nastawionych na zysk: 1. Interwencje aktorów zewnętrznych w zarządzanie żywnością przez supermarket: Konsumenci i sprzedawcy: zakupy ; Konsumenci i sprzedawcy: daty ważności i kwestia świeżości ; Kulisty supermarketu: freeganki ; Kulisty supermarketu: zbieracze ; Opinie o freeganach i wyrzucaniu żywności przez supermarkety ; 2. Wpływ aktorów wewnętrznych na praktyki wyrzucania żywności w świecie organizacji nastawionej na zysk: Dystrybucja żywności oraz ewidencjonowanie strat w supermarketach ; Wyrzucanie żywności jako element napięć klasowych ; 3. Wybrane konteksty funkcjonowania normy niemarnowania żywności w lokalach gastronomicznych ; Podsumowanie ; R. IX. Społeczne definicje marnotrawstwa żywności ; R. 10. Wnioski teoretyczne, empiryczne i praktyczne. Syntetyczne podsumowanie wyników badań: 1. Cztery zmienne różnicujące praktyki wyrzucania oraz przekonania na temat marnotrawstwa żywności ; 2. Wyrzucanie żywności jako przyczynek do szerszych rozważań na temat ontologii porządku społecznego: 3. Znaczenie symboliki żywności dla jej zużycia ; 4. Norma niemarnowania żywności jako instytucja ; 5. Mapa pograniczy normy niemarnowania ; 6. Zakaz niemarnowania jako norma średniego zasięgu ; 7. Teoretyczne postscriptum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 823)
ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Bibliografia, netografia na stronach 173-[183].
Dla socjologów, kulturoznawców, badaczy rynku turystycznego.
R. I. ISTOTA, CECHY I OBSZARYPOSTMODERNIZMU: 1. Zarys historyczny postmodernizmu ; 2. Istota, założenia i cechy postmodernizmu ; 3. Główne cechy, tendecje i obszary postmodernizmu w zachowaniach konsumenckich ; R. II. KONSUMPCJONIZM JAKO FORMA POSTMODERNIZMU W ZACHOWANIACH RYNKOWYCH KONSUMENTÓW: 1. Geneza konsumpcjonizmu ; 2. Istota konsumpcji i konsumpcjonizmu ; 3. Uwarunkowania, obszary i tendencje rozwojowe konsumpcjonizmu ; R. III. RYNEK TURYSTYCZNY JAKO OBSZAR KSZTAŁATOWANIA ZACHOWAŃ POSTMODERNISTYVZNYCH: 1. Istota i rola turystyki w zachowaniach konsumenckich ; 2. Główne tendencje rozwoju turystyki ; 3. Formy i obszary zachowań postmodernistycznych w turystyce ; R. VI. QUESTING, COUCHSURFING I GROUNDHOPPING JAKO FORMA ZACHOWAŃ POSTMODERNISTYCZNYCH: 1. Rozwój questingu w Polsce - ujęcie historyczne i współczesne ; 2. Couchsurfing - od historii do współczesności ; 3. Współczesne znaczenie nowoczesnych stadionów w rozwoju groundhoppingu w Polsce ; R. V. DIAGNOZA NOWYCH ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA RYNKU TURYSTYCZNYM W POLSCE: 1. Metodologia badań własnych ; 2. Wyniki badania zachowań uczestników questingu ; 3. Wyniki badania zachowania uczestników couchsurfingu ; 4. Wyniki badania zachowań uczestników groundhopping.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106640 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "Rzeczpospolitej")
Dodatek do "Rzeczpospolitej" w Prenumeracie Plus
1. Podstawowe pojęcia związane z umowami zawieranymi na odległość; 2. Zakres informacji przekazywanych przed zawarciem umowy na odległość; 3. Sposób przekazywania informacji przed zawarciem umowy i potwierdzenie zawarcia umowy; 4. Wykonanie umowy; 5. Prawo odstąpienia od umowy i prawo zwrotu produktów; 6. Uprawnienia konsumenta w razie wady rzeczy sprzedanej - rękojmia i gwarancja; 7. Umowy dotyczące usług finansowych zawierane na odległość ; 8. Skutki naruszenia praw konsumentów - postępowanie prowadzone przez Prezesa UOKiK w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [222]-245.
ETYCZNE WYMIARY KONSUMPCJI: Etyka i moralność w kulturze konsumpcji ; Konsumpcja i jej wymiar etyczny ; KONCEPCJA LUKSUSU W KULTURZE KONSUMPCJI ; Co to jest luksus? ; Luksus w świetle wypowiedzi badanych ; Luksus jako wizytówka społeczeństwa konsumpcyjnego ; Nowy luksus ; Luksus i jego imitacje ; Banalność luksusu ; WYZNACZNIKI LUKSUSU. DOBRA CODZIENNE I LUKSUSOWE: Dobra pozycyjne w perspektywie historycznej ; Demokratyzacja luksusu - "inflacja" dóbr pozycyjnych ; Wyznaczniki luksusu. Analiza wypowiedzi badanych ; OBRAZ LUKSUSU W REKLAMIE: Reklama, zazdrość, luksus i blichtr ; Barwy luksusu ; Luksus w tekstach reklamowych ; ILUZJA LUKSUSU. RÓŻNORODNOŚĆ PRZESTRZENI KONSUMPCJI: Bogate centrum i biedne peryferia ; "Miejsca bez właściwości" ; Bazar - miejsce z "charakterkiem" Salony kultury: usługi wyższego rzędu ; MARZENIA NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI... Stan subiektywnej deprywacji ; Na co mnie nie stać? ; "Marzenia na miarę możliwości..." ; Rzeczy używane ; Zakończenie. Społeczno-moralne konteksty konsumpcji: Kryzys i anty-Robin Hood ; Opór wobec konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100558 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89283 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Charakterystyka demograficzna i socjologiczna rodzin ludzi młodych; 2. Uznawane wartości i styl życia rodzin ludzi młodych; 3. Materialne warunki życia rodzin ludzi młodych; 4. Warunki mieszkaniowe rodzin ludzi młodych; 5. Poziom i struktura konsumpcji rodzin ludzi młodych; 6. Zachowania konsumentów z rodzin ludzi młodych na rynku towarów konsumpcyjnych; 7. Rodziny ludzi młodych na rynku usług; 8. Typologia rodzin ludzi młodych jako uczestników rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Bibliogr. s. 197-199.
Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono ; To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American idol i wielomilionowy błąd Forda ; Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji ; Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie ; Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy ; I Say a Little Prayer. Wiara, religia i marka ; Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych ; Działnie na zmysły ; Odpowiedź brzmi Neuromarketing i przewidywanie przyszłości ; Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie ; Wnioski. Nowy markowy świat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy mikroekonomii / Ewa Moroz. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2005. - 279 s. : wykr. ; 23 cm.
Bibliogr. Indeks.
1. Możliwości produkcyjne; 2. Rynek; 3. Rynek od strony popytu; 4. Rynek od strony podaży; 5. Równowaga rynkowa; 6. Elastyczność popytu; 7. Teoria racjonalnego zachowania konsumenta; 8. Zmiany stanu równowagi konsumenta; 9. Teoria podaży: optymalna wielkość produkcji/sprzedaży; 10. Teoria podaży: koszt przeciętny, cena, zysk; 11. Konkurencja doskonała; 12. Monopol; 13. Konurencja monopolistyczna; 14. Oligopol; 15. Praca; 16. Kapitał; 17. Ziemia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-330.101.542 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 189-195.
Streszczenie angielskie.
I. METODYKA BADAŃ: 1. Cele i zakres tematyczny badań ; 2. Materiały źródłowe i metody badawcze. II. SPECYFIKA JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH: 1. Istota jakości artykułów żywnościowych ; 2. Warunki prawne determinujące jakość obrotu rynkowego artykułami żywnościowymi ; 3. Znaczenie procesu produkcji i obrotu w kształtowaniu jakości artykułów żywnościowych. III. WPŁYW JAKOŚCI HANDLOWEJ NA DECYZJE ZAKUPOWE NABYWCÓW ŻYWNOŚCI: 1. Ocena jakości oferty wybranych typów placówek handlowych ; 2. Determinanty wyboru produktów żywnościowych ; 3. Realizacja reklamacji jako proces budowania lojalności klientów. IV. ZAOPATRZENIE W ŻYWNOŚĆ EKOLOGICZNĄ KONSUMENTÓW WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO: 1. Znaczenie i rodzaj nabywanych ekologicznych artykułów żywnościowych ; 2. Determinanty zakupu żywności ekologicznej ; 3. Postawa konsumentów przy zakupie produktów ekologicznych i ocena cech artykułów eko pochodzących z Podkarpacia ; 4. Stan rolnictwa ekologicznego w woj. podkarpackim i sugestie konsumentów dotyczące rozwoju żywności produktów Eko. V. ROLA ZAOPATRZENIA HURTOWEGO W KSZTAŁTOWANIU JAKOŚCI ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH: 1. Postrzeganie pośredników hurtowych w procesie zaopatrzenia na przykładzie PCH Agrohurt S.A. ; 2. Wpływ źródeł zaopatrzenia na poziom jakości ; 3. Znaczenie jakości w wyborze i współpracy badanych firm z dostawcami ; 4. Oddziaływanie technicznych warunków zaopatrzenia na jakość towarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-10120 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Tytuł oryginału: "They ask, you answer : a revolutionary approach to inbound sales, content marketing, and today's digital consumer" 2017.
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego; - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. "Co chce wiedzieć klient" to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości. [https://mtbiznes.pl/produkt/co-chce-wiedziec-klient, dostęp 7.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy ekonomii / Bogusław Czarny. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2011. - 691 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Indeks.
I. WPROWADZENIE DO EKONOMII: 1. Co to jest ekonomia? ; 2. Narzędzia ekonomisty. II. MIKROEKONOMIA: 3. Rynek ; 4. Konsument ; 5. Producent ; 6. Formy rynku ; 7. Praca, kapitał, ziemia ; 8. Ryzyko ; 9. Państwo. III. MAKROEKONOMIA: 10. Mierzymy dochód narodowy ; 11. Wydatki a wielkość produkcji w gospodarce ; 12. Rynek pieniądza ; 13. Rynek pracy ; 14. Wahania wielkości produkcji w gospodarce zamkniętej ; 15. Inflacja ; 16. Gospodarka otwarta ; 17. Wzrost gospodarczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33(07) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Okładka wliczona w paginację.
Niepotrzebne rzeczy wreszcie mają głos! Do udziału w swoim show zaprasza je Spytko O’Wszytko. Co powie mu raz noszona bluzka, niezjedzona bułka czy superdrogi telewizor, do którego dobrał się chomik? Spytko Show – gadając z rzeczami! to pełen humoru talk-show poruszający ważne tematy w lekki i przystępny sposób. Kupuj z umiarem, bądź odpowiedzialnym konsumentem – to przesłanie najnowszej książki Adama Studzińskiego, który poprzez swoje zabawne, a nieraz nawet zwariowane historie pokazuje młodym czytelnikom, jak mądrze poruszać się w świecie Internetu, mediów i reklamy. [Dreams, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-II/Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-II/Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-II/Op (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-II/Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [251]-260. Indeks.
Dla pracowników naukowych, studentów, właścicieli oraz pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów.
CZ. I. ISTOTA I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 1. Istota komunikacji marketingowej: Definicja komunikacji marketingowej ; Elementy procesu komunikacji marketingowej ; 2. Funkcje komunikacji marketingowej: radycyjne funkcje komunikacji marketingowej ; Nowoczesne funkcje komunikacji marketingowej ; 3. Mechanizm i modele oddziaływania komunikacji marketingowej: Mechanizm oddziaływania komunikacji marketingowej ; Rodzaj decyzji zakupowej a mechanizm komunikacji marketingowej ; Modele komunikowania się pomiędzy uczestnikami procesu komunikacji marketingowej ; 4. Rodzaje komunikacji marketingowej: Alternatywne rodzaje komunikacji marketingowej ; Zintegrowana komunikacja marketingowa ; 5. Narzędzia komunikacji marketingowej: Rodzaje narzędzi komunikacji marketingowej ; Reklama ; Sprzedaż osobista ; Promocja sprzedaży ; Public relations ; Sponsorowanie (sponsoring) ; Lokowanie produktu (product placement) ; Komunikacja nieformalna w systemie komunikacji marketingowej ; 6. Specyfika komunikacji marketingowej różnych kategorii dóbr: Podstawy zróżnicowania komunikacji marketingowej dotyczącej różnych kategorii dóbr ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr zaopatrzeniowych ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych częstego nabywania ; Specyfika komunikacji marketingowej w usługach ; CZ. II. UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 7. Uwarunkowania po stronie nadawcy komunikacji marketingowej: Czynniki wpływające na decyzje przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej ; Cele rynkowe przedsiębiorstwa a cele komunikacji marketingowej ; Rodzaj produktu i charakter marki a komunikacja marketingowa ; Komunikacja marketingowa w różnych fazach cyklu życia produktu ; Fazy rozwojowe rynku a komunikacja marketingowa ; Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa i posiadane zasoby a komunikacja marketingowa ; 8. Uwarunkowania po stronie adresatów komunikacji marketingowej: Czynniki różnicujące adresatów komunikacji marketingowej ; Cechy demograficzne adresatów a komunikacja marketingowa ; Styl życia konsumentów a komunikacja marketingowa ; Proces uczenia się konsumentów a komunikacja marketingowa ; Motywacje konsumentów a komunikacja marketingowa ; Postawy konsumentów a komunikacja marketingowa ; Postawy odbiorców wobec źródeł informacji ; 9. Kulturowe uwarunkowania komunikacji marketingowej: Kultura w kształtowaniu zachowań nabywców ; Wpływ kultury materialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową ; Wpływ kultury niematerialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową ; Związki między kulturą a treścią i formą komunikacji marketingowej ; 10. Prawne uwarunkowania komunikacji marketingowej: Źródła regulacji prawnych w zakresie komunikacji marketingowej ; Prawne uregulowania dotyczące treści i form reklamy ; Uregulowania prawne dotyczące reklamy produktów sensytywnych ; Uwarunkowania prawne realizacji reklamy w środkach przekazu ; Uwarunkowania prawne realizacji promocji sprzedaży ; Uwarunkowania prawne działań sponsoringowych ; Uwarunkowania prawne lokowania produktów ; 11. Techniczne uwarunkowania komunikacji marketingowej: Media jako techniczne środki komunikacji marketingowej ; Nowe media - pojęcie i specyfika ; Interaktywne i mobilne kanały komunikacji marketingowej ; CZĘŚĆ III. EFEKTY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 12. Czynniki determinujące efekty komunikacji marketingowej: Wieloczynnikowe uwarunkowania efektów komunikacji marketingowej ; Ukierunkowanie komunikacji marketingowej ; Projektowanie celów komunikacji marketingowej ; Wybór treści, formy i źródła komunikatu ; Zrozumienie mechanizmu odbioru komunikatów marketingowych przez ich adresatów ; Projektowanie liczby i częstotliwości kontaktów z komunikatem ; 13. Modele efektów komunikacji marketingowej: Typy modeli objaśniających efekty komunikacji marketingowej ; Model pomiaru i oceny efektów komunikacji marketingowej ; 14. Pomiar i ocena efektów komunikacji marketingowej: Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie poznawczej ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie afektywnej (emocjonalnej) ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie behawioralnej ; Pomiar i ocena kapitału marki jako efektu komunikacji marketingowej ; Ocena niekwantyfikowalnych efektów komunikacji marketingowej ; Ocena wizerunku marki jako efekt komunikacji marketingowej ; Ocena jakości relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem jako efekt komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111293 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi t. 1 wyd. pol. i obejmuje cz. I-IX wyd. oryg. T. 2 wyd. pol. pt.: Makroekonomia.
Indeks.
Cz. I. CZYM JEST EKONOMIA?: Wprowadzenie. Zwyczajne, codzienne sprawy ; 1. Podstawowe zasady: 1.1. Wybór indywidualny: istota ekonomii, 1.2. Interakcje: jak działają gospodarki, 1.3. Interakcje w obrębie całej gospodarki ; 2. Modele ekonomiczne: zamienność (trade-off) i handel: 2.1. Modele ekonomiczne: kilka istotnych przykładów, 2.2. Korzystamy z modeli, Aneks: Wykresy w ekonomii ; Cz. II. PODAŻ I POPYT: 3. Podaż i popyt: Podaż i popyt: model rynku konkurencyjnego, 3.1. Krzywa popytu, 3.2. Krzywa podaży, 3.3. Podaż, popyt i równowaga, 3.4. Zmiany w podaży i w popycie, Rynki konkurencyjne i inne ; 4. Nadwyżka konsumenta i producenta: 4.1. Nadwyżka konsumenta i krzywa popytu, 4.2. Nadwyżka producenta i krzywa podaży, 4.3. Nadwyżka konsumenta, nadwyżka producenta a korzyści z handlu, 4.4. Gospodarka rynkowa ; 5. Rynek kontratakuje: Dlaczego państwo reguluje poziom cen, 5.1. Ceny maksymalne, 5.2. Ceny minimalne, 5.3. Kontrola ilości ; 6. Elastyczność: 6.1. Definicja i mierzenie elastyczności, 6.2. Interpretacja cenowej elastyczności popytu, 6.3. Inne rodzaje elastyczności popytu, 6.4. Cenowa elastyczność podaży, Katalog rodzajów elastyczności. Cz. III. JEDNOSTKI I RYNKI: 7. Podatki: 7.1. Ekonomia podatków: pierwsze spojrzenie, 7.2. Koszty i korzyści z opodatkowania, 7.3. Podatki: sprawiedliwość a efektywność, 7.4. Zrozumiały system podatkowy ; 8. Handel międzynarodowy: 8.1. Przewaga komparatywna i handel międzynarodowy, 8.2. Podaż, popyt i handel międzynarodowy, 8.3. Skutki protekcjonizmu handlowego, 8.4. Ekonomia polityczna protekcjonizmu handlowego. Cz. IV. EKONOMIA I PODEJMOWANIE DECYZJI: 9. Podejmowanie decyzji: 9.1. Decyzje i koszt alternatywny, 9.2. Podejmowanie decyzji "ile": rola analizy krańcowej, 9.3. Koszt utopiony, 9.4. Koncepcja wartości bieżącej. Cz. V. KONSUMENT: 10. Racjonalny konsument: 10.1. Użyteczność: uzyskiwanie satysfakcji, 10.2. Ograniczenie budżetowe i optymalna konsumpcja, 10.3. Na co wydać krańcowego dolara?, 10.4. Od użyteczności do krzywej popytu ; 11. Preferencje i wybory konsumenta: 11.1. Rysowanie mapy krzywych obojętności, 11.2. Krzywe obojętności i wybór konsumenta, 11.3. Zastosowanie krzywych obojętności: dobra substytucyjne i komplementarne, 11.4. Ceny, dochód i popyt. Cz. VI. DECYZJE PRODUKCYJNE: 12. Krzywa podaży: czynniki produkcji i koszty: 12.1. Funkcja produkcji, 12.2. Podstawowe pojęcia: koszt krańcowy i koszt przeciętny, 12.3. Koszty krótkookresowe i długookresowe ; 13. Konkurencja doskonała i krzywa podaży: 13.1. Konkurencja doskonała, 13.2. Produkcja i zyski, 13.3. Krzywa podaży gałęzi. Cz. VII. STRUKTURA RYNKU: WYJŚCIE POZA KONKURENCJĘ DOSKONAŁĄ: 14. Monopol: Rodzaje struktur rynku, 14.1. Znaczenie monopolu, 14.2. Jak monopolista maksymalizuje zysk, 14.3. Monopol a polityka gospodarcza, 14.4. Dyskryminacja cenowa ; 15. Oligopol: 15.1. Rodzaje struktur rynku, 15.2. Zrozumieć oligopol, 15.3. Gry oligopolistów, 15.4. Oligopol w praktyce, Jak ważny jest oligopol? ; 16. Konkurencja monopolistyczna i zróżnicowanie produktów: Znaczenie konkurencji monopolistycznej, 16.1. Zróżnicowanie produktów, 16.2. Zrozumieć konkurencję monopolistyczną, 16.3. Konkurencja monopolistyczna a konkurencja doskonała, 16.4. Kontrowersje wokół zróżnicowania produktów. Cz. VIII. MIKROEKONOMIA I POLITYKA PAŃSTWA: 17. Efekty zewnętrzne: 17.1. Ekonomia zanieczyszczeń, 17.2. Polityka względem zanieczyszczeń, 17.3. Produkcja, konsumpcja i efekty zewnętrzne, 17.4. Sieciowe efekty zewnętrzne ; 18. Dobra publiczne i zasoby wspólne: 18.1. Dobra prywatne i inne, 18.2. Dobra publiczne, 18.3. Zasoby wspólne, 18.4. Dobra klubowe (sztucznie rzadkie) ; 19. Ekonomia państwa dobrobytu: 19.1. Ubóstwo, nierówność i polityka społeczna, 19.2. Stany Zjednoczone - państwo dobrobytu, 19.3. Ekonomia opieki zdrowotnej, 19.4. Debata nad państwem dobrobytu. Cz. IX. RYNKI CZYNNIKÓW PRODUKCJI I RYZYKO: 20. Rynki czynników produkcji i dystrybucja dochodu: 20.1. Czynniki produkcji w gospodarce, 20.2. Krańcowa produktywność i popyt na czynniki produkcji, 20.3. Czy teoria podziału dochodu według krańcowej produktywności naprawdę działa?, 20.4. Podaż pracy, Aneks: Analiza krzywej obojętności podaży pracy ; 21. Niepewność, ryzyko i informacja prywatna: 21.1. Ekonomia awersji do ryzyka, 21.2. Kupno, sprzedaż i redukcja ryzyka, 21.3. Prywatna informacja: to, czego nie wiesz, może ci zaszkodzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-330.101.542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [431]-440.
I. NABYWCA I KONSUMENT NA RYNKU TURYSTYCZNYM: Konsumenci jako aktywa przedsiębiorstwa turystycznego ; Konkurowanie i klienta w turystyce ; Wpływ wartości dla klientów na ich satysfakcję i lojalność ; Wartości dla klienta kreowane w turystyce ; Przedsiębiorstwo turystyczne jako podmiot na rynku. II. POTRZEBY NABYWCÓW I KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH ORAZ SPOSOBY ICH ZASPOKAJANIA: Potrzeby nabywców i konsumentów indywidualnych ; Potrzeby nabywcze na rynku biznesowych usług turystycznych ; Zachowania nabywców indywidualnych przyjeżdżających do Polski ; Zachowania nabywców wyjeżdżających z Polski ; Zachowania nabywców turystyki krajowej ; E-turystyka a zachowania nabywców i konsumentów. III. UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ NABYWCZYCH I KONSUMPCYJNYCH W BRANŻY TURYSTYCZNEJ: Tendencje rozwoju turystyki światowej ; Uwarunkowania społeczno-demograficzne zachowań turystów ; Behawioralne uwarunkowania zachowań konsumenckich w turystyce ; Psychologiczne determinanty zachowań konsumenckich w turystyce ; Proces podejmowania decyzji o zakupie produktu turystycznego ; Wydatki na turystykę w budżetach rodzinnych ; Ochrona klienta usług turystycznych w świetle regulacji ustawowych i praktyki. IV. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ O NABYWCACH I KONSUMENTACH ORAZ ICH SEGMENTACJA: Zarządzanie wiedzą o kliencie ; Narzędzia pozyskiwania i gromadzenia wiedzy o nabywcach i konsumentach w turystyce ; Badania marketingowe - specyfika na rynku turystycznym ; Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach turystycznych ; Pogłębiona segmentacja klientów i jej kryteria ; Segmentacja turystów przyjeżdżających do Polski ; Segmentacja turystów wyjeżdżających z Polski ; Segmentacja nabywców biznesowych. V. MARKETING RELACYJNY W TURYSTYCE: Założenia marketingu relacji w turystyce ; Budowa satysfakcji i lojalności klientów w turystyce ; Relacje przedsiębiorstwa turystycznego z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF. Finanse)
Bibliografie przy pracach. Indeks.
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
WPROWADZENIE / Anna Jurkowska-Zeidler, Jan Monkiewicz ; I. NADUŻYCIA NA RYNKU FINANSOWYM: SYSTEMATYZACJA ZJAWISKA: Misselling i inne nadużycia instytucji finansowych wobec konsumentów na rynku usług finansowych / Edyta Rutkowska-Tomaszewska ; Typy oszustw na rynku finansowym oraz statystyki wymiaru sprawiedliwości w tym obszarze / Bogusława Sebastianka ; Nieprawidłowości na rynku kredytów konsumenckich − analiza wybranych problemów / Magdalena Paleczna ; Ryzyko nadużyć na rynku obligacji i sposoby jego ograniczania / Piotr Pisarewicz, Błażej Lepczyński ; Analiza nieprawidłowości na rynku kredytów hipotecznych obciążonych ryzykiem walutowym / Marta Penczar ; Polisolokaty i rynkowe instrumenty zabezpieczania przed ryzykiem / Andrzej Sopoćko ; Efekty reform regulacji banków zbyt dużych, aby mogły upaść: czy konsument może czuć się bezpieczniej? / Leszek Pawłowicz, Andrzej Dżuryk ; II. MECHANIZMY I NARZĘDZIA WYKRYWANIA ORAZ OGRANICZENIA NADUŻYĆ NA RYNKU FINANSOWYM : Możliwości ograniczenia nieprawidłowości na rynku finansowym: doświadczenia Rzecznika Finansowego / Aleksandra Wiktorow ; Ekonomia nadużyć finansowych: nadużycia rynkowe jako projekt inwestycyjny / Karol Marek Klimczak, Alejo José G. Sison ; Piramidy finansowe: metody i sposoby zapobiegania / Marcin Pachucki ; Nieprawidłowości i zagrożenia dla konsumentów związane z nowymi technologiami na rynku finansowym / Agnieszka Wachnicka ; Wykorzystanie nowych narzędzi nadzorczych do przeciwdziałania naruszeniom na rynkach finansowych: suptech i sygnaliści / Jan Monkiewicz ; Wykorzystanie modeli matematycznych do wykrywania nieprawidłowości na rynkach finansowych / Ewa Drabik ; Kilka słów w kwestii podstaw odpowiedzialności karnej za nadużycia na rynku finansowym / Janusz Raglewski, Dariusz Kuberski ; III. RAMY INSTYTUCJONALNE OCHRONY KONSUMENTÓW NA RYNKU FINANSOWYM: Współczesne ramy ochrony konsumentów na rynkach finansowych / Jan Monkiewicz, Marek Monkiewicz ; Instytucje ochrony konsumentów na rynku finansowym / Anna Jurkowska-Zeidler ; Wyzwania w zakresie ograniczania nadużyć na rynku finansowym z perspektywy Prezesa UOKiK / Artur Zwaliński ; Instrumentarium prawne Prezesa UOKiK w sferze ochrony przed praktykami antykonsumenckimi na rynku finansowym – najnowsze rozwiązania / Anna Piszcz ; Lista ostrzeżeń publicznych Komisji Nadzoru Finansowego a zaufanie do podmiotów rynku finansowego / Aleksandra Nadolska ; Ochrona konsumentów na rynku finansowym a ochrona konkurencji: doświadczenia kanadyjskie / Wiktor Askanas ; Rola edukacji finansowej w ograniczaniu nadużyć i oszustw na rynku finansowym / Joanna Rutecka-Góra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-336.76 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Europejskie prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C. H. Beck, 2004. - XXXV, 413 s. ; 23 cm + CD ROM.
(Zarys Prawa)
Indeks
Na płycie CD: "Europejskie prawo umów konsumenckich. Aneks".
1. Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; 2. Pojęcie konsumenta (kwestie definicji i modelu); 3. Bezpieczeństwo towarów i usług; 4. Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; 5. Prawo do informacji - kwestie generalne; 6. Prywatność konsumenta jako granica emitowania i żądania informacji handlowej; 7. Zakazy i ograniczenia informacji (reklama zakazana i nieuczciwa; wprowadzająca w błąd); 8. Informacje, do których konsument ma prawo; 9. Praktyki marketingowe typu "sweepstakes" (podarki, premie, gry, konkursy) oraz praktyki związane z obniżką ceny - projekt reformy prawa wspólnotowego; 10. Umowy zawierane poza lokalem handlowym; 11. Umowy zawierane na odległość; 12. Usługi finansowe świadczone na odległość; 13. Obrót elektroniczny; 14. Klauzule abuzywne; 15. Sprzedaż konsumencka i związane z nią gwarancje; 16. Usługi finansowe; 17. Kredyt dla konsumentów; 18. Usługi turystyczne: umowa o podróż; 19. Timesharing; 20. Usługi świadczone w ogólnym interesie gospodarczym; [i inne]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się - na jakiś czas - radykalnie ograniczyć codzienną konspirację. Oskubać ją do tego, co naprawdę niezbędne. Tymczasowy zakupowy post, na podjęcie którego zdecyduje się kilkanaście gospodarstw domowych z całej Polski, stanie się też częścią mojej codzienności. Na dwanaście eksperymentalnych miesięcy. Na cały roczny cykl. Przez ten rok zaglądam do nie swoich portfeli, spiżarni, szaf i głów. Dowiaduję się, ile może kosztować przetrwanie, wykończenie mieszkania, zaproszenie na świat człowieka. Ile płacimy za poczucie bezpieczeństwa, szacunek, spokój. Jaka jest cena dostępu do zdrowia, wiedzy, czystego powietrza, wody, chlorofilu. Jak przeliczyć czas na pieniądze, pieniądze na przedmioty, przedmioty na relacje. Czy redukcja we wszystkich tych dziedzinach daje swobodę, a może wręcz przeciwnie? Czy "mniej" w jednej dziedzinie oznacza "więcej" w innej? I dlaczego bilans między nimi nie chce się zgodzić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111103 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy ekonomii /redakcja naukowa Roman Milewski, Eugeniusz Kwiatkowski ; [autorzy Paweł Alberciak i inni]. - Wydanie 3 zmienione (2 dodruk). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - XII, [2], 553, [1] strona : rysunki, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
I. WPROWADZENIE DO EKONOMII : 1. Podstawowe pojęcia i przedmiot ekonomii ; 2. Rynek, popyt, podaż ; II. PODSTAWY MIKROEKONOMII : 1. Podstawy teorii wyboru konsumenta ; 2. Produkcja i koszty w przedsiębiorstwie ; 3. Równowaga przedsiębiorstwa ; 4. Podstawy teorii podziału i rynki czynników produkcji ; 5. Niedoskonałość rynku i rola państwa w gospodarce ; III. PODSTAWY MAKROEKONOMII : 1. Główne kategorie i pojęcia makroekonomii. Produkt i dochód narodowy ; 2. Determinanty dochodu narodowego. Analiza krótkookresowa ; 3. Wzrost gospodarczy ; 4. Budżet państwa. Polityka fiskalna ; 5. Pieniądz. Polityka monetarna ; 6. Cykl koniunkturalny ; 7. Bezrobocie ; 8. Inflacja ; 9. Handel międzynarodowy. Elementy polityki handlowej ; 10. Międzynarodowe finanse ; 11. Model IS-LM. Podsumowanie polityki ekonomicznej ; 12. Globalizacja procesów gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33(07) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-33 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konsumpcja / Alan Aldridge ; przeł. Maciek Żakowski. - Warszawa : Sic!, 2006. - 204, [1] s. ; 21 cm.
(Key Concepts)
Bibliogr. Indeks
1. KONSUMPCJA JAKO POJĘCIE KLUCZOWE: Stereotyp konsumenta; Klasyfikacja obrazów konsumenta; Trzy powody, dla których należy traktować konsumpcję poważnie; Konsumpcja jako ukryty klucz. 2. PRODUKCJA I KONSUMPCJA: m.in. Era fordyzmu: narodziny masowej konsumpcji; Upadek fordyzmu; Koniec kariery; W objęciach korporacji: narcyzm i praca emocjonalna. 3. SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE: UTOPIA CZY DYSTOPIA?: Utopia konsumentów: kapitalizm wolnorynkowy; Konsumpcja na pokaz; Indywidualizm, konsumeryzm i zmierzch wspólnoty; Kultura narcyzmu; Fetyszyzm towarowy; Masowe społeczeństwo i masowa kultura? 4. ŻYCIE W SPOŁECZEŃSTWIE KONSUMPCYJNYM: m.in. Pierre Bourdieu...; Kulturowa wszystkożerność...; Obywatelstwo i antykonsumpcjonizm...; Flaneur...; Konsumpcja i nowe formy wspólnoty. 5. MAKDONALDYZACJA I DISNEIZACJA. 6. AKTYWIZM KONSUMENCKI: m.in. Zakres praw konsumenta; Laissez-faire: rynek jako gwarancja praw konsumenta; Państwo jako gwarancja praw konsumenta; Organizacje konsumenckie i opłacalność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89225 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej