Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(189)
Forma i typ
Książki
(160)
Publikacje naukowe
(47)
Czasopisma
(23)
Poradniki i przewodniki
(23)
Publikacje fachowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Audiobooki
(5)
Proza
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(212)
wypożyczone
(29)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(74)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(138)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(23)
Brigham Eugene F. (1930- )
(5)
Czekaj Jan (1950- )
(5)
Dresler Zbigniew
(5)
Bednarski Lech (1929-2006)
(4)
Gapenski Louis C
(4)
Kokoszczyński Ryszard
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Waśniewski Tadeusz (1928-2003)
(4)
Wyczański Paweł
(4)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Gasper Dorota
(3)
Nickels William G
(3)
Walińska Ewa
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(2)
Bień Witold (1927- )
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Doroba Anita
(2)
Dyk Maria
(2)
Fedan Roman (1937- )
(2)
Gajdka Jerzy
(2)
Gołajewska Marta
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzebyk Mariola
(2)
Kim W. Chan
(2)
Lipa Michał
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Minc Bronisław (1913-2004)
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Rutkowski Andrzej
(2)
Sarama Maria
(2)
Simon Hermann
(2)
Szafrański Marcin (1971- )
(2)
Szewc-Rogalska Alina
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bachliński Wojciech
(1)
Badora Aleksandra
(1)
Baj Beata
(1)
Balcerowicz Mateusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Barrow Colin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berger Jonah
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bernat Małgorzata
(1)
Bernatowicz Łukasz
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bogacz-Miętka Olga
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bródka Sylwia
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burdzyńska Magdalena (1977- )
(1)
Case John (1944- )
(1)
Casnocha Ben
(1)
Chambers Larry (1947- )
(1)
Chatzky Jean Sherman (1964- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chorób Roman
(1)
Cieślewska Joanna
(1)
Cioch Henryk
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czekałowski Karol Konrad
(1)
Czerkas Krzysztof
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Czołpińska Ewa
(1)
Czudec Adam (1952- )
(1)
Daszkiewicz Nelly (1968- )
(1)
Daszyńska-Zygadło Karolina
(1)
De Cremer David (1972- )
(1)
Dejtrowski Tomasz
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dominik Piotr (technologia żywności)
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Dragańczuk Monika
(1)
Drogoń Witold
(1)
Dudzik Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Dunal Patryk
(1)
Dziedzic Sylwia
(1)
Dębski Wiesław (1948- )
(1)
Eckhardt Krzysztof (1961- )
(1)
Elvis Martin
(1)
Emery Roxanne
(1)
Ewing Jack
(1)
Filip Paulina
(1)
Filipczak Szymon
(1)
Fittipaldi Emiliano (1974- )
(1)
Furman Witold
(1)
Gajda Gabriela
(1)
Gajda Janusz (prawnik)
(1)
Gelles David
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gierusz Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(48)
2010 - 2019
(77)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(25)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(102)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(184)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(177)
angielski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(16)
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorcy
(9)
Ekonomiści
(4)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Analitycy giełdowi
(1)
Biegli rewidenci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Inwestorzy giełdowi
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Księgowi
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Politycy
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(67)
Zarządzanie
(59)
Innowacje
(24)
Wzrost gospodarczy
(20)
Finanse
(18)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(18)
Marketing
(16)
Nierówności społeczne
(16)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(16)
Gospodarka
(15)
Rozwój regionalny
(15)
Finanse publiczne
(14)
Rachunkowość
(14)
Gospodarka oparta na wiedzy
(12)
Inwestycje
(12)
Budżety rodzinne
(10)
Ekonomia
(10)
Pieniądz
(10)
Rynek finansowy
(10)
Szkolnictwo wyższe
(10)
Kultura organizacyjna
(9)
Zarządzanie finansami
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Jakość życia
(8)
Klastry (ekonomia)
(8)
Rynek pracy
(8)
Decyzje
(7)
Fundusze strukturalne UE
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(7)
Polityka gospodarcza
(7)
Polityka innowacyjna
(7)
Rolnictwo
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Siła robocza
(7)
Specjalna strefa ekonomiczna
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Banki
(6)
Dług publiczny
(6)
Ekorozwój
(6)
Emerytura
(6)
Energetyka
(6)
Fuzja przedsiębiorstw
(6)
Globalizacja
(6)
Gospodarka terenowa
(6)
Inwestycje zagraniczne
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Kobieta
(6)
Kredyt
(6)
Polityka podatkowa
(6)
Praca
(6)
Rozwój społeczny
(6)
Spółki akcyjne
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Zdrowie publiczne
(6)
Bezpieczeństwo
(5)
Bezrobocie
(5)
Dochody indywidualne
(5)
Gospodarstwo domowe
(5)
Informatyzacja
(5)
Internet
(5)
Konkurencja
(5)
Konkurencyjność
(5)
Nauka
(5)
Podatek
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Sektor publiczny
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Spożycie
(5)
Służba zdrowia
(5)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(5)
Ubóstwo
(5)
Współpraca transgraniczna
(5)
Budżet państwowy
(4)
Budżety terenowe
(4)
Controlling
(4)
Finanse osobiste
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Informacja
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Kształcenie
(4)
Menedżerowie
(4)
Nieruchomości
(4)
Oświata
(4)
Polityka rolna
(4)
Polityka społeczna
(4)
Prywatyzacja
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Public relations
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Rozwój gospodarczy
(4)
Rynek
(4)
Ryzyko inwestycyjne
(4)
Samorząd gminny
(4)
Społeczności lokalne
(4)
Spółdzielczość
(4)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Dokąd zmierza świat
(1)
Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania transformacji rodziny
(1)
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Książę
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(53)
2001-0
(18)
1901-2000
(13)
1989-
(11)
1989-2000
(9)
1945-1989
(6)
1901-
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(52)
Kraje Unii Europejskiej
(11)
Ukraina
(8)
Województwo podkarpackie (1999- )
(7)
Białoruś
(3)
Chiny
(3)
Europa
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Niemcy
(2)
Świat
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Afryka Subsaharyjska
(1)
Arktyka (region)
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Drohobycz (Ukraina, obw. lwowski, rej. drohobycki)
(1)
Dębowiec (woj. podkarpackie, pow. Jasło ; okręg)
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Euroregion Glacensis
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Francja
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Góry Świętokrzyskie
(1)
Indie
(1)
Jarosław (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Karpaty
(1)
Kaszuby
(1)
Kraje OECD
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Krościenko Wyżne (woj. podkarpackie, pow. krośnieński, gm. Krościenko Wyżne ; okolice)
(1)
Kuba
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Lubenia (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Lubenia ; okolice)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Pakistan
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Słowacja
(1)
Tanzania
(1)
Watykan
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Śląsk, Dolny
(1)
Gatunek
Opracowanie
(28)
Poradnik
(27)
Monografia
(22)
Praca zbiorowa
(19)
Podręcznik
(12)
Podręczniki akademickie
(12)
Czasopismo ekonomiczne
(10)
Czasopismo naukowe
(10)
Materiały konferencyjne
(7)
Poradniki
(7)
Materiały pomocnicze
(6)
Reportaż
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Raport z badań
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Felieton
(1)
Konferencje (przepowiadanie)
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Przypowieści ewangeliczne
(1)
Publicystyka
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki polsko-niemieckie
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(104)
Zarządzanie i marketing
(75)
Socjologia i społeczeństwo
(14)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Transport i logistyka
(5)
Historia
(3)
Religia i duchowość
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
189 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. Rzeszowszczyzny.
Bibliografia prac Andrzeja Gazdy na stronach 15-26 i bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych, orzecznictwo przy pracach.
Słowo wstępne ; Wybrane osiągnięcia naukowe Profesora Andrzeja Gazdy ; Paulina Bełch, Mierniki kosztowe w controllingu procesów logistycznych ; Paweł Bełch, Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowo-transportowym z sektora paliw płynnych w warunkach kryzysu a jego konkurencyjność ; Fryderyk Czekaj, 10. Brygada Kawalerii – w czasie wojny zdała egzamin celująco ; Karolina Czerwińska, Andrzej Pacana, Analiza skuteczności instrumentarium zarządzania jakością w branży Automotive ; Karolina Czerwińska, Maciej Pruchniak, Łukasz Wałek, Dawid Jaworski, Andrzej Pacana, Analiza i zastosowanie controlingu produkcji metodą ABC/XYZ w branży Automotive ; Agata Gierczak, Braki w prawach człowieka: prawo do bycia niemanipulowanym – głos krytyki akcydentalnej ; Mieczysław Janowski, Subsydiarność i zaufanie społeczne – szlachetne idee, archiwalne pojęcia czy aktualne potrzeby ; Dorota Kamuda, Karnoprawna ochrona bezpieczeństwa transportu zwierząt ; Andrzej Kiełtyka, Planowanie śledztwa ; Marcin Kłak, Marek Magniszewski, Organizacja ucząca się jako nowoczesna forma funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa ; Bolesław Kurzępa, Elżbieta Kurzępa, Odpowiedzialność administracyjna i karna za naruszenie obowiązków lub warunków przewozu określonych w ustawie o przewozie towarów niebezpiecznych ; Adam Laska, Cyberbezpieczeństwo w firmie logistycznej. Zagrożenia, ryzyko, zarządzanie podatnościami ; Arkadiusz Letkiewicz, Rola informacji w zarządzaniu Policją ; Grzegorz Lew, Rachunek kosztów logistyki w przedsiębiorstwach handlowych ; Wiesław Lewicki, Prakseologiczne uwarunkowania bezpieczeństwa energetycznego UE ; Justyna Lipińska, Komunikacja strategiczna w dokumentach NATO ; Jerzy Majka, Przysposobienie wojskowe i organizacje współpracujące z wojskiem w garnizonie rzeszowskim (1919–1938) ; Józef Mandziuk, Tomasz Stanisław Wolski (1700–1772) – polski podróżnik z czasów saskich ; Eugeniusz Moczuk, Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk, Służby specjalne Polski i Belgii w ujęciu komparatystycznym ; Tadeusz Olejarz, Od kwatermistrzostwa do logistyki na przykładzie 9. Dywizji ; Izabela Oleksiewicz, Znaczenie instytucji i strategii w ochronie cyberbezpieczeństwa RFN ; Bogdan Olewiński, Kontrola operacyjna – jako metoda operacyjna ; Grzegorz Ostasz, Rola i zadania administracji rządowej i samorządowej w warunkach ekstremalnych. Analiza na przykładzie Okręgowej Delegatury Rządu na Kraj w Krakowie (1940-1945) ; Andrzej Pacana, Karolina Czerwińska, Analiza i metodyka modelowania systemów produkcyjnych w kontekście zmienności produkcji ; Andrzej Pacana, Dominika Siwiec, Metoda wspomagająca dobór oczekiwanych stanów kryteriów produktu z uwzględnieniem satysfakcji klientów ; Renata Piętowska-Laska, Współczesna polityka transportowa w świetle wyzwań XXI wieku ; Artur Polakiewicz, Problematyka patologii gospodarczych na podkarpackim pograniczu Polski i Ukrainy ; Marta Pomykała, Małgorzata Polinceusz, Zapewnienie bezpieczeństwa w transporcie drogowym jako zadanie administracji publicznej ; Zhanna Poplavska, Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki narodowej ; Krzysztof Prendecki, Biurokracja i jej problemy ; Grzegorz Rosła, Przewaga informacyjna w walce z piractwem morskim ; Dominika Siwiec, Andrzej Pacana, Przewidywanie satysfakcji z jakości produktu z uwzględnieniem aktualnych oczekiwań klientów ; Justyna Stecko, Psychologiczno-społeczne aspekty pandemii COVID-19 ; Magdalena Szydełko, Projektowanie kanałów i strategii dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa z branży spożywczej ; Iwona Ślęzak-Gładzik, Wyzwania zarządzania rozwojem zawodowym pracowników w świecie VUCA ; Bogusław Ślusarczyk, Patrycja Żegleń, Stan i kierunki doskonalenia systemu podatkowego w Polsce ; Lucyna Witek, Niespójność między postawami a zachowaniami nabywców na rynku produktów ekologicznych ; Joanna Woźniak, Logistyczna obsługa imprez masowych w dobie pandemii COVID-19 ; Leszek Woźniak, Współczesne zagrożenia życia lub jakości życia na ziemi. Suwerenność i bezpieczeństwo żywnościowe ; Dariusz Wyrwa, Zmiany na rynku pracy wobec rozwoju Przemysłu 4.0 ; Beata Zatwarnicka-Madura, Kreowanie wizerunku w administracji publicznej ; Agnieszka Zielińska, Niestandardowe formy promocji wydarzeń sportowych ; Norbert Życzyński, Międzykanałowa realizacja procesu zamówienia w strategii omnichannel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Monografia naukowa.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
R. I. COACHING INTERKULTUROWY JAKO NARZĘDZIE WSPIERAJĄCE ROZWÓJ KOMPETENCJI PRACOWNICZYCH NIEZBĘDNYCH W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM ; R. II. SYSTEM KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WYBRANYCH MIASTACH AGLOMERACJI ŚLĄSKIEJ NA PRZYKŁADZIE KOMUNIKACYJNEGO ZWIĄZKU KOMUNALNEGO GÓRNOŚLĄSKIEGO OKRĘGU PRZEMYSŁOWEGO ; ROZDZIAŁ III. BEZPIECZEŃSTWO OBSŁUGI KLIENTÓW E-URZĘDU. ANALIZA POTRZEB I PROPOZYCJA ROZWIĄZAŃ NA WYBRANYCH PRZYKŁADACH.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Dirty laundry : why adults with ADHD are so ashamed and what we can do to help" 2023.
Na okładce: Bestseller małżeństwa @ADHD_Love.
Na stronie tytułowej: Fenomen społecznościowy @ADHD_Love.
Jeśli masz ADHD, „Brudne pranie“ zmieni twoje życie i twój związek. Dzięki prostym trikom, które faktycznie działają na twój mózg, pozwoli ci przekształcić nienawiść do siebie w samoakceptację. Jest również doskonałym źródłem wiedzy dla twojego partnera lub partnerki, przyjaciół i rodziców. Pokaże im, jak przejść od frustracji do cierpliwości, zrozumienia – i miłości. Czy odczuwasz paraliżujący wstyd, bo wciąż masz problemy z higieną osobistą, wykonywaniem obowiązków domowych i wywiązywaniem się ze swoich zadań na czas? Czujesz, że twoi bliscy cię nie rozumieją i są sfrustrowani twoim zachowaniem? Naucz się, jak - porzucić przekonanie, że coś jest z tobą nie tak, - przestać się oceniać według kryteriów neurotypowego świata, - rozmawiać o swoich problemach z tymi, którzy cię kochają, - wspierać osoby z ADHD w naprawdę skuteczny sposób, - zastąpić osądzanie współczuciem. Książka napisana przez małżeństwo stojące za sukcesem @ADHD_Love – prawdziwego fenomenu mediów społecznościowych. Ich obejrzane już przeszło dwieście milionów razy filmy w bezkompromisowy i niezwykle zabawny sposób pokazują, jak żyć z ADHD, jak uczyć się nowych rzeczy i jak realizować swój potencjał. Richard i Roxanne pokażą ci patenty na uwolnienie się od wstydu, poprawę komunikacji oraz znalezienie swojego sposobu na szczęście w neuroróżnorodnym domu. „Brudne pranie“, książka równie wzruszająca co zabawna, to nieocenione źródło wiedzy i wsparcia zarówno dla osób neuroróżnorodnych, jak i dla tych, którzy je kochają. [Insignis, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 325-330.
Streszczenie w języku angielskim.
CZ. I. PODSTAWY TEORETYCZNE: 1. Nośniki energii – podstawowe pojęcia: Energia ; Klasyfikacja nośników energii ; Cechy nośników energii ; Jednostki miar w gospodarce paliwowo-energetycznej ; System paliw i energii ; 2. Struktura przedsiębiorstwa handlu detalicznego wielko powierzchniowego: Przedsiębiorstwo ; Handel detaliczny w dystrybucji towarów ; Płaszczyzna podmiotowa, przedmiotowa i procesowa ; 3. Metody i kryteria wyboru dostawcy: Zaopatrzenie ; Strategia współpracy z dostawcami ; Metody oceny dostawców ; Kryteria oceny dostawców ; CZ. II. ROZPOZNANIE WARUNKÓW STOSOWANIA PALIW I ENERGII: 1. Charakterystyka nośników energii: Paliwa ciekłe ; Paliwa gazowe ; Paliwa stałe ; 2. Światowy bilans paliwowo-energetyczny: Energia pierwotna ; Ropa naftowa ; Gaz ziemny ; Węgiel ; Energia elektryczna ; 3. Krajowy rynek paliw i energii: Energia pierwotna i wtórna ; Paliwa ciekłe ; Gaz ziemny ; Węgiel kamienny i brunatny ; Energia elektryczna i ciepło ; Prognoza do 2040 r. ; CZ. III. OPIS SYTUACJI DECYZYJNEJ: 1. Człowiek i jego praca ; 2. Przedmiot pracy ; 3. Środki pracy ; 4. Procesy ; CZ. IV. OPRACOWANIE ZAŁOŻEŃ I ZASAD REALIZACJI POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE OCENY I WYBORU DOSTAWCY W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1. Cel, etapy, metoda ; 2. Kryteria oceny ; 3. Dokumenty ; 4. Mapa procesu ; CZ. V. OPRACOWANIE STUDIUM PRZYPADKU: OCENA I WYBÓR DOSTAWCY NOŚNIKÓW ENERGII W PRZEDSIĘBIORSTWIE HANDLU DETALICZNEGO: Zadanie projektowe: Sprawozdanie nr 1. Charakterystyka przedsiębiorstwa i jego otoczenia ; Sprawozdanie nr 2. Identyfikacja i opis struktury przedsiębiorstwa ; Sprawozdanie nr 3. Opracowanie procedury oceny i wyboru dostawcy ; Sprawozdanie nr 4. Ocena i wybór dostawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112074 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Moje przygody z marketingiem / Philip Kotler ; [przekład Dorota Gasper]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (5 godz. 24 min 17 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czas trwania: 5 godz. 24 min. 17 s.
Tytuł oryginału: "My adventures in marketing" 2013.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę. Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa. [www.audiobook.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/997/339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-81843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach [379]-410.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Rozdział 1. Miasto jako przestrzeń turystyczna: Miasto w ujęciu marketingu terytorialnego ; Klasyfikacje i współczesne koncepcje rozwoju miast ; Handel w strukturze funkcji miasta ; Wielowymiarowość miast – w kierunku fenomenu turystyki miejskiej. Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju turystyki miejskiej i jej wpływ na rozwój miasta: Pojęcie i formy turystyki miejskiej ; Wybrane klasyfikacje uwarunkowań rozwoju turystyki ; Czynniki podażowe rozwoju turystyki miejskiej; Czynniki popytowe rozwoju turystyki miejskiej ; Czynniki uniwersalne rozwoju turystyki miejskiej ; Rola interesariuszy w kreowaniu miejskiego produktu turystycznego ; Obszary wpływu turystyki na rozwój miasta. Rozdział 3. Istota, cechy i rola turystyki zakupowej w miastach: Pojęcie turystyki zakupowej ; Produkt turystyki zakupowej ; Światowe destynacje zakupowe ; Ruch turystyczny motywowany zakupami w Polsce i na świecie ; Współczesne trendy w zachowaniach konsumentów a nowe wymiary sprzedaży detalicznej. Rozdział 4. Metodyczno-organizacyjne aspekty badań determinant rozwoju turystyki zakupowej: Cele i hipotezy badawcze ; Zakres badania ; Zastosowane metody badawcze ; Organizacja i przebieg badania ; Charakterystyka respondentów – uczestników (konsumentów) turystyki zakupowej ; Charakterystyka respondentów – interesariuszy turystyki zakupowej ; Profile turystów zakupowych. Rozdział 5. Elementy produktu turystyki zakupowej jako podażowe determinanty kształtujące decyzje jego nabywców: Czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych ; Destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty ; Źródła informacji o miejscach zakupowych ; Preferowane środki transportu w podróżach zakupowych. Rozdział 6. Zachowania turystów w podróży motywowanej zakupami jako popytowe czynniki rozwoju turystyki zakupowej: Motywy podróży w celach zakupowych ; Częstotliwość podróżowania ; Organizacja turystycznych wyjazdów zakupowych ; Osoby towarzyszące w czasie podróży zakupowej ; Wydatki turystów zakupowych ; Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej według badanych respondentów. Rozdział 7. Determinanty kształtujące rozwój turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów: Miasta zakupowe oraz czynniki rozwoju turystyki zakupowej ; Działania miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej – wybrane przykłady z Polski i ze świata ; Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów ; Rekomendacje w zakresie planowania rozwoju turystyki zakupowej w polskich miastach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-190.
I. ZNAK: 1. Percepcja wizualna; 2. Znak graficzny; 3. Znaki i symbole organizacji, II. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ (SIW): 1. Znak firmowy-logo-podstawowe elementy systemu; 2. Konstruowanie systemu; 3. Zarządzanie poprzez system identyfikacji wizualnej; 4. Kategorie systemów identyfikacji wizualnej; 5. Nazwa prawna, nazwa marketingowa, brand w SIW; 6. Zarządzanie systemem i praktyczne aspekty użytkowania; 7. Księga tożsamości, III. WIZUALIZACJA W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU: 1. Wizerunek organizacji i jego elementy składowe; 2. Identyfikacja wizualna a relacje wewnętrzne i zewnętrzne; 3. Korzyści wynikające z profesjonalnie wdrożonych systemów identyfikacji; 4. Prawne aspekty komunikowania z wykorzystaniem systemu identyfikacji wizualnej; 5. Tworzenie tożsamości wizualnej-kto co robi i jakimi metodami; 6. SIW-spontanicznie, samodzielnie czy profesjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-241.
1. Pojęcie prognozowania i modelowania 2. Tworzenie bazy danych 3. Metody prezentacji danych 4. Wnioskowanie statystyczne 5. Analizy wielowymiarowe 6. Prognozowanie na podstawie szeregów czasowych 7. Analiza finansowych szeregów czasowych 8. Analiza decyzyjna w zarządzaniu służbą zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Wprowadzenie: Kilka słów o "odporności" organizacji we współczesnym świecie (Jolanta Tarapata, Jacek Woźniak) ; 1. Wyzwania i uwarunkowania cyfryzacji współczesnych organizacji (Jolanta Tarapata, Celina Sołek-Borowska) ; 2. Determinanty bezpieczeństwa organizacji w warunkach gospodarki współdzielenia i cyfryzacji procesów (Jacek Woźniak) ; 3. Środowisko czwartej rewolucji przemysłowej w aspekcie elastyczności i mobilności współczesnej organizacji (Sebastian Łukasik, Piotr Zaskórski) ; 4. Działalność innowacyjna organizacji w warunkach cyfryzacji świata (Roman Tylżanowski) ; 5. Cyfryzacja organizacji a wyzwania zarządzania finansami (Kamil Gemra) ; 6. Współczesne koncepcje zarządzania kosztami a bezpieczeństwo finansowe przedsiębiorstw (Monika Szczerbak, Agnieszka Wikarczyk) ; 7. Narzędzia zarządzania bezpieczeństwem finansowym przedsiębiorstwa: rachunek kosztów klienta (Agnieszka Wikarczyk, Monika Szczerbak) ; 8. Kształtowanie przewagi konkurencyjnej banków w warunkach cyfryzacji usług finansowych (Stanisław Kasiewicz, Jacek Woźniak) ; 9. Cyfryzacja pracy zespołów rozwiązujących problemy kreatywnie (Katarzyna Gurmińska) ; 10. Zespoły oparte na kooperacji ludzi i inteligentnych maszyn: newralgiczne obszary pracy zespołowej (Magdalena Morze) ; 11. Bezpieczeństwo cyberprzestrzeni jako determinanta sprawności zarządzania w sytuacjach kryzysowych (Marcin Dąbrowski, Piotr Zaskórski) ; 12. Realizacja celów biznesowych i poczucie bezpieczeństwa organizacji w aspekcie cyberbezpieczeństwa (Grzegorz Mąkosa) ; 13. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w przedsiębiorstwach branży logistycznej (Joanna Antczak) ; 14. Czynniki zaufania do chatbotów w komunikacji organizacji z klientem (Aleksandra Popiel).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111829 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spacer po Wall Street : [sprawdzona strategia skutecznego inwestowania] / Burton G. Malkiel ; przekład Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - [2], 402 strony : fotografie, ilustracje, portret, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "A random walk down Wall Street : the best investment guide that money can buy" 1973.
Wydania wcześniejsze pt.: Błądząc po Wall Street : sprawdzona strategia skutecznego inwestowania. Na okładce: Nowe, 13 wydanie światowego bestsellera.
Na okładce: Nowe, 13 wydanie światowego bestsellera.
Indeks.
Dla doświadczonych i początkujących inwestorów indywidualnych.
To jedna z najważniejszych książek o inwestowaniu jakie kiedykolwiek napisano! Ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy! -W jaki sposób inwestować, aby było to sposobem na życie? -Jakich metod używają zawodowi inwestorzy? -Jak stosować analizę techniczną i fundamentalną w praktyce? -Na czym polega teoria błądzenia losowego? -Które sposoby zarządzania ryzykiem są najlepsze? -Jak przewidywać rentowność akcji i obligacji? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w najnowszym, 13 już wydaniu słynnego światowego bestsellera Burtona G. Malkiela. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biały Jeleń : wszystko zaczęło się od mydła / [tekst Dagmara Pawlak]. - Ostrzeszów ; Wrocław : Oficyna Wydawnicza Atut, 2022. - 62, [18] stron : ilustracje, fotografie ; 21x21 cm.
Na stronie przedtytułowej i okładce: 1921-2021.
Plagiat to nie marka ; Nadzieja na lepsze jutro ; Tylko śmiałe decyzje... ; Bezpieczeństwo zbudowane na doświadczeniu ; Klient przede wszystkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111990 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
I. KONSUMENT ORAZ PROCES DECYZYJNY W WARUNKACH GLOBALIZACJI (Agata Linkiewicz, Małgorzata Bartosik-Purgat): 1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne ; 2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu ; 3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta ; II. TRENDY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Urszula Grzega, Ewa Kieżel): 1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta ; 2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) ; 3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja ; 4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady ; III. ETNOCENTRYZM I EFEKT KRAJU POCHODZENIA W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka): 1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów ; 2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów ; 3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów ; 4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw: Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie ; Korzystne/niekorzystne dopasowanie – marka ; korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie ; Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe ; 5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej ; IV. WIEDZA O KONSUMENTACH Z PERSPEKTYWY EKONOMII BEHAWIORALNEJ (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek): 1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań ; 2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań ; 3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta ; 4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta ; 5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra ; V. E-COMMERCE A ZACHOWANIA KONSUMENTÓW (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz): 1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu ; 2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe ; 3. Od e-commerce do mobile i social commerce ; 4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego ; VI. MEDIA SPOTECZNOŚCIOWE W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk): 1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych ; 2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów ; 3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych ; 4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych – AISAS ; 5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych ; 6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów ; VII. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W OBLICZU KRYZYSU (Tomasz Zalega): 1. Kryzys gospodarczy: Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia ; Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej ; 2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; VIII. SENIORZY I SINGLE JAKO PRZYKŁADY SEGMENTÓW KONSUMENTÓW CHARAKTERYSTYCZNYCH DLA WSPÓŁCZESNYCH SPOŁECZEŃSTW (Julita Czernecka, Tomasz Zalega): 1. Zachowania konsumenckie seniorów: Pojęcie osoby starszej ; Styl życia seniorów ; Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów ; Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów ; Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów ; Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów ; Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów ; Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów ; Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów ; Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów ; Zachowania konsumenckie singli: Definicja pojęcia singiel ; Styl życia singli ; Charakterystyka singli jako konsumentów ; IX. ZNACZENIE I ROZWÓJ USŁUG A ZACHOWANIA WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk): 1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów ; 2. Konsument na rynku usług kulturalnych ; 3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie ; 4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów ; 10. SEGMENTACJA RYNKU - ANALIZA KRYTYCZNA (Anna Olejniczuk-Merta, Lechostaw Garbarski): 1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych ; 2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania ; 3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości ; 4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach ; 5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105125 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spółka celowa : tworzenie, zastosowanie, funkcjonowanie, finansowanie : instrukcja obsługi / Krzysztof Czerkas. - Stan prawny na 30.06.2017. - Gdańsk : ODDK, 2017. - 364, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [337]-344.
Spółka celowa - podstawowe pojęcia, charakterystyka atrybutów, tworzenie i funkcjonowanie ; Spółka celowa w finansowaniu specjalistycznym. Projekty inwestycyjne, finansowanie nieruchomości i opracje gospodarcze ; Wybrane zastosowania spółki celowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106834 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-46664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć biznes : uniwersalny podręcznik / William G. Nickels ; tł. Piotr Cap [i in.]. - Warszawa : Bellona : Rytm, cop. 1995. - 757 s. : fot., portr., rys., wykr. ; 26 cm.
I. TENDENCJE ODDZIAŁUJĄCE NA BIZNES I ŚRODOWISKO EKONOMICZNE : 1. Kapitalizm a biznes ; 2. Zagadnienia ekonomiczne oddziałujące na biznes. II. ORGANIZACJA BIZNESU : 3. Formy organizacji biznesu ; 4. Kierowanie małym biznesem ; 5. Przedsiębiorczość i franchising. III. PODSTAWY MARKETINGU: 6. Główne zasady marketingu; 7. Komunikacja marketingowa ; 8. Wytwarzanie i wycena produktu ; 9. Dystrybucja : hurt i detal ; 10. Marketing w dziedzinie usług oraz w dziedzinach nie nastawionych na osiągnięcie zysku.IV. ZARZĄDZANIE: 11. Zarządzanie i przywódczość ; 12. Zarządzanie produkcją i działalnością ; 13. Komputery, roboty i inne narzędzia stosowane w biznesie. V. KIEROWANIE ZASOBAMI LUDZKIMI : 14. Motywowanie pracowników ; 15. Zagadnienia pracownicze : związki zawodowe, płace na stanowiskach kierowniczych, wartość porównywalna. VI. RACHUNKOWOŚĆ : 16. Instytucje finansowe pieniądza i bankowości ; 17. Zarządzanie finansami ; 18. Akcje i obligacje ; 19. Planowanie finansów osobistych. VII. KONTROLOWANIE RYZYKA, ETYKA I BIZNES MIĘDZYNARODOWY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
Dla praktyków i teoretyków zajmujących się zagadnieniami logistycznymi oraz transportowymi, a także studentów.
Współfinansowanie: Uniwersytet Gdański
Cz. I. LOGISTYKA I SPEDYCJA W MODELACH ROZGRYWAJĄCYCH I UJĘCIU TEORIOMNOGOŚCIOWYM: R.I. Model informacyjny operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu rozgrywającym: 1. Pojęcie operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu holistycznym ; 2. Elementy pojęcia systemu rozgrywającego (SR) ; 3. Ujęcie rozgrywające procesów logistycznych (strony: operator (OP) - obiekt techniczny (OT) ; 4. Ujęcie rozgrywające działalności podmiotów gospodarczych (strony: produkcyjny - operator): Istota ujęcia rozgrywającego. Rozważania teoretyczne: Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego produkcyjnego oraz operatora logistycznego, Model gry logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym (uczestnicy: podmiot gospodarczy produkcyjny oraz operator logistyczny), Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego oraz sytuacji konfliktowej ; R. 2. Pojęcia spedycji oraz usług logistycznych w ujęciu teoriomnogościowym: 1. Pojęcie spedycji w ujęciu teoriomnogościowym ; 2. Pojęcie usługi logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym ; Cz.II. USŁUGI LOGISTYCZNE W UJĘCIU PRAGMATYCZNYM (TRANSPORT I SPEDYCJA): R. III. Rynek transportu samochodowego w realizacji usług logistycznych: 1. Potencjał infrastruktury drogowej w Polsce ; 2. Potencjał taborowy ; 3. Potencjał magazynowy ; 4. Potencjał przewozowy ; R. IV. Ceny w transporcie samochodowym: 1. Podstawowe zagadnienia związane z pojęciem ceny ; 2. Konkurencja na rynku transportu samochodowego w Polsce ; 3. Tendencje kształtowania się kosztów i cen w transporcie samochodowym ; 4. Problematyka konkurencji cenowej - dumping ; R. V. Warunki funkcjonowania transportu samochodowego w Polsce: 1. Konwencja TIR ; 2. Znaczenie regulacji prawnych w transporcie samochodowym w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110061 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 235-249.
Dla przedsiębiorców, menedżerów, kadry zarządzającej, specjalistów ds. public relations oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i psychologii.
R. I. Bankowość detaliczna w Polsce: 1. Główne determinanty zmian w bankowości detalicznej ; 2. Bankowość detaliczna a sektor bankowy w Polsce ; R. 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej: 1. Koncepcja wizerunku banku w logice dominacji usługi (Service Dominant Logic - SDL) ; 2. Pomiar dywergencji między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w segmencie klienta detalicznego ; R. III. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej: 1. Cel, zakres i metoda badań strony popytowej w bankowości detalicznej ; 2. Interakcje na rynku detalicznych usług bankowych ; 3. Analiza strukturalna zasobów użytkowych banków - perspektywa klienta ; R. IV. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego: 1. Koncepcja badań wśród podażowych oferentów wartości ; 2. Orientacja rynkowa i strategie marketingowe a pożądany wizerunek banku ; 3. Zasoby użytkowe banków w kontekście orientacji na klienta - perspektywa banków ; R. V. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta: 1. Luki percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków ; 2. Zakres rozbieżności między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku ; 3. Wpływ odmienności percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków na dywergencję między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110076 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Podyplomowe, Konferencje, Publikacje / Lubelska Szkoła Biznesu)
U góry okł. nazwa projektu: Zarządzanie systemem B+R w instytucjach naukowych.
Tyt. okł.: "Zarządzanie nauką" : Pierwsza Międzynarodowa Konferencja : materiały konferencyjne.
Bibliogr. przy niektórych ref.
TEORETYCZNE I METODOLOGICZNE PODSTAWY DZIŁALNOŚCI NAUKOWEJ: o pewnym uogólnieniu indeksu Hirscha ; Kontrowersje metodologiczne wokół ekologii ; O naukoznawstwie jako zespole nauk o nauce osadzonym teoretycznie i ukierunkowanym praktycznie (szkice metanaukoznawcze) ; Poza dychotomią deskrypcjonizm - normatywizm. ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE SFERA BADAŃ I ROZWOJU: Możliwości wsparcia badań naukowych przez programy współpracy terytorialnej ; Zarządzanie jednostką badawczo-rozwojową ; Ryzyko i zarządzanie ryzykiem w działalności naukowej ; Statyczna organizacja czy dynamiczne zarządzanie nauką? OTOCZENIE FINANSOWE DZIAŁALNOŚCI BADAWCZO-ROZWOJOWEJ: Zarządzanie nauką drogą do poprawy współpracy jednostki naukowo-badawczej z przemysłem ; Jednostki badawczo-rozwojowe jako pomost między nauką a gospodarką ; Modele uniwersytetu w XXI wieku ; Rozwój nauki i dyfuzja wiedzy podstawą budowania w Polsce innowacyjnej gospodarki. FUNKCJONOWANIE SFERY BADAWCZO-ROZWOJOWEJ W POLSCE - STUDIA PRZYPADKÓW: DOŚWIADCZENIA, OCENY, WNIOSKI: Wspieranie mobilności młodych polskich naukowców - wnioski z ewaluacji programów FNP ; Małe jednostki badawczo-rozwojowe w wyścigu po środki finansowe ; Działania innowacyjne Instytutu Techniki Górniczej KOMAG na rzecz rozwoju gospodarczego. ANEKS: Zarządzanie kapitałem ludzkim na potrzeby innowacyjności i kreatywności ; Dlaczego zarządzanie sferą badawczo-rozwojową ma "specyficzny charakter".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95965/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Super pumped : the battle for Uber" 2019.
Wielokrotnie nagradzany korespondent technologiczny "New York Timesa" i reporter śledczy Mike Isaac przedstawia spektakularny rozwój i upadek jednej z największych i najbardziej kontrowersyjnych firm XXI wieku, Ubera. Przedsiębiorstwo, wspierane przez miliardy dolarów kapitału podwyższonego ryzyka i prowadzone przez zuchwałego, ambitnego założyciela Travisa Kalanicka, miało zrewolucjonizować sposób przewozu ludzi i towarów na świecie. Uber wydawał się gotowy do zajęcia miejsca obok Amazona, Apple’a i Google’a. To, co nastąpiło później, stało się jednak przestrogą dla młodych przedsiębiorstw i żywym dowodem na to, że wielki startupowy okręt może zatonąć. Bitwy Ubera ze związkami taksówkowymi i kierowcami, toksyczna atmosfera panująca w firmie, seksizm i skandale oraz bezwzględne zagrywki, do jakich można się posunąć, aby zdobyć władzę – wszystko to zogniskowało się w Uberze jak w soczewce i ostatecznie doprowadziło firmę na skraj przepaści. Brutalny rok dla giganta transportowego zakończył się wewnętrznym zamachem stanu w sali konferencyjnej, gdzie inwestorzy pozbawili Kalnicka stanowiska dyrektora generalnego i przejęli kontrolę nad startupem. "Uber" to opowieść o ambicjach i oszustwach, obscenicznych zachowaniach i nieprawdopodobnym bogactwie, która powstała na podstawie setek wywiadów z obecnymi i byłymi pracownikami Ubera, a także z wykorzystaniem niepublikowanych dotąd dokumentów. Dowiedz się, co się dzieje za kulisami jednej z najbardziej konkurencyjnych firm transportowych na świecie, zanim wygodnie umościsz się na kanapie tylnego siedzenia i wdasz w pogawędkę z kierowcą. [http://wydawnictwofeeria.pl/pl/ksiazka/uber, dostęp 16.10.2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej