Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(24)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Autor
Chrościcki Leon
(3)
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Gordon William
(2)
Gradowski Michał
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Homa Dominik
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Pringle Hamish
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bielaszka Robert
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Chmielecki Michał (prawo)
(1)
Cieślak Piotr
(1)
De Chernatony L
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Evamy Michael
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fik Grzegorz
(1)
Filipecki Maciej
(1)
Gernsheimer Jack
(1)
Godin Seth
(1)
Gwis Ewa
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Kantor-Kilian Anna
(1)
Kimla Adrianna
(1)
Klein Naomi
(1)
Kleszcz Ewa
(1)
Kondrat Mariusz
(1)
Korab Kamila
(1)
Kostrzewski Józef (1885-1969)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kłusek Joanna
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Ludwikowski Stanisław
(1)
Lunde Paul (1943- )
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Małecka Elżbieta (prawnik)
(1)
Michałowski Przemysław (1913-1999)
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Mincewicz Sławomir
(1)
Misztal-Kania Aleksandra
(1)
Mroczyński-Szmaj Łukasz
(1)
Ochał-Pondo Marzena
(1)
Olszewski Jan (1960- )
(1)
Pacławski Jakub Łukasz
(1)
Plis Jerzy
(1)
Podmiotko Sebastian
(1)
Polkowska-Nowak Grażyna
(1)
Pustuła Hanna
(1)
Pyrża Andrzej (1948- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Serafin Tobiasz
(1)
Solecka Barbara (prawo)
(1)
Sozański Jarosław
(1)
Stola Tomasz
(1)
Swinarski Marian (1902-1965)
(1)
Szpyt Kamil
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwaja Janusz
(1)
Szwed Robert
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Tęcza Kamil
(1)
Znamirowski Jakub
(1)
Łysiak Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(2)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Projektanci
(1)
Temat
Znak towarowy
(31)
Firma (nazwa)
(10)
Marketing
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Reklama
(5)
Prawo autorskie
(4)
Public relations
(4)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Internet
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Patenty
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Ceramika
(2)
Ceramika artystyczna
(2)
Dane osobowe
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Listy dystrybucyjne
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Podatek
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Porcelana
(2)
Spożycie
(2)
Spółki
(2)
Srebro
(2)
Szkolnictwo
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Barok
(1)
Biotechnologia
(1)
Celebryci
(1)
Ceny
(1)
Czartoryska, Izabela (1746-1835)
(1)
Czasopisma
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Drzewa
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Fajans
(1)
Folklor
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Graffiti
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Handel
(1)
Herby miejskie
(1)
Industrializacja
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Innowacje
(1)
Jakość produktu
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klimuszko, Czesław Andrzej (1905-1980)
(1)
Kobieta
(1)
Kody
(1)
Kody towarowe
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konkurencja
(1)
Konstanty (wielki książę rosyjski ; 1779-1831)
(1)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(1)
Kultura masowa
(1)
Labortest
(1)
Las
(1)
Leśnictwo
(1)
Leśnicy
(1)
Liczby
(1)
Listy polskie
(1)
Literatura polska
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logotypy
(1)
Majkowski, Aleksander (1876-1938)
(1)
Malarstwo polskie
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising
(1)
Metoda DEA
(1)
Miasta
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(1)
Monopole
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nazwiska polskie
(1)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Lato elegijne
(1)
Marsz spalski
(1)
Poema Piasta Dantyszka
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Życie i przygody Remusa
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(3)
1989-
(2)
1801-
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Bieszczady
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(2)
Audycje radiowe
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji. Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. Co sprawia, że logo jest dobre albo złe? Dlaczego niektóre znaki towarowe, choć są w użytku od dziesięcioleci, nadal wyglądają znakomicie? Projektanci, wykładowcy, studenci, specjaliści od marketingu i fani dobrego designu nie muszą już w pocie czoła szukać odpowiedzi na te pytania, gdyż mają w ręku publikację, która rozwieje dręczące ich wątpliwości. Pełna przydatnych porad, bogato ilustrowana książka Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu jest przystępnym podręcznikiem projektowania i praktycznej implementacji logo. Każdy etap projektowania, od koncepcji i szkiców, przez proces doskonalenia, prezentację różnych wariantów znaku, aż do gotowego produktu, został opisany i opatrzony cennymi, przydatnymi uwagami. W trakcie lektury dowiesz się, jak wycenić koszt projektu i przygotować pierwszy szkic. Ponadto zobaczysz, jak wykonać prawną weryfikację symbolu i przygotować księgę znaku, oraz nauczysz się projektować wizytówki, koperty i papier firmowy. Jeżeli zajmujesz się projektowaniem logotypów zawodowo lub jest to Twoja pasja, nie możesz zignorować tej książki! Dzięki niej: dowiesz się, jak wycenić projekt dla klienta przygotujesz atrakcyjną prezentację efektów Twojej pracy zyskasz pewność w kwestiach prawnych związanych z logo zaprojektujesz dodatki spójne ze znakiem (papier firmowy, kopertę i wizytówkę) Zaskocz swoich klientów profesjonalnym podejściem do projektowania logo! [Helion, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108727 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes ; 3)
Seria gł.: Biblioteka Gazety Wyborczej
Bibliogr. s. 417. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1.Przedsiębiorstwo i jego cele 2.Marka jako źródło przewagi firmy 3.Relacje z klientami 4.Planowanie 5.Merketing bezpośredni 6.Zarządzanie sprzedażą 7.Kampanie reklamowe 8.Działanie public relations 9.E-Biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90965 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-67387 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeksy
Streszcz. ang.
Dot. m.in. woj. płd.-wsch. gł. Biecza, Dukli, Leska, Przemyśla, Rzeszowa i Sandomierza
Bibliogr. s. 55-58
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74401 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fajans : znaki wytwórni europejskich / Leon Chrościcki. - Warszawa : Krajowa Agencja Wydawnicza, 1989. - 377 s., [24] s. tabl. : fot., rys. ; 19 cm.
Bibliogr. Częśc. reg. Indeksy Tekst dwuszp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-67926 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porcelana - znaki wytwórni europejskich / Leon Chrościcki. - Wyd. 2 uzup. i popr. - Warszawa : Krajowa Agencja Wydawnicza, 1991. - 509, [3] s. : il., rys. ; 24 cm.
Słowniczek terminów.
Indeksy.
Dot. m.in. Ćmielowa.
Wzmianki o fabryce porcelany w Boguchwale.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-70367 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.), rys., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [383]-397. Indeksy.
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam ; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się ; 3. Pamięć w reklamie ; 4. Fałszywa pamięć konsumenta ; 5. Motywacja i emocje w marketingu ; 6. Postawy konsumenckie ; 7. Psychograficzna segmentacja rynku ; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie ; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji ; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne ; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki ; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe ; 13. Reakcja konsumentów na cenę ; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa ; 15. Sprzedawcy ; 16. Znak towarowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-93958 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91326 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
I. NARODZINY KONSUMENTÓW: 1. Kapitalizm triumfujący i etos infantylizmu 2. Od protestantyzmu do infantylizmu. II. ZMIERZCH OBYWATELI: 3. Infantylizacja konsumentów: pojawnienie się dzieci-dorosłych 4. Prywatyzowanie obywateli: jak się rodzi społeczna schizofrenia 5. Branding tożsamości: utrata znaczenia 6. Totalizacja społeczeństwa: koniec różnorodności. III. LOS OBYWATELI: 7. Opór wobec konsumpcjonizmu: czy kapitalizm potrafi się sam wyleczyć? 8. Jak leczyć obywatelską schizofrenię: przywrócenie poczucia obywatelskości w świecie wzajemnych zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91661 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80547/cz.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa na stronach [252]-263.
I. ANALIZA WYBRANYCH PROBLEMÓW PRAWA AUTORSKIEGO I SUGEROWANE KIERUNKI REFORM: 1. Ostatnie zmiany w prawie autorskim i propozycje dalszych reform. 2. Dozwolony uzytek osobisty utworów muzycznych chronionych a uniwersalna dostępność publikacji (UDP). 2. "Przenoszalność" autorskich praw majątkowych. Problematyka pojęcia utworu zbiorowego. 5. Prawo włoasności na donrach niematerialnych w odniesieniu do praw autorskich w sieci. 6. Własność intelektualna uzytkownika portalu społecznościowego a regulamin portalu. 7. Charakterystyka przestępst z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych - wybrane zagadnienia. 8. Plagiat a utwór inspirowany. II. WYBRANE ZAGADNIENIA PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ: 9. Ochrona poufnych informacji przedsiębiorstwa - przegląd zasadniczych instrumentów prawnych. 10. Koszty uzyskania przychodów z działalności twórczej. 11. O prawnych skutkach śmierci w świecie (nie tylko) wirtualnym. Zarys problematyki. 12. Prawa autorskie z umowami dotyczącymi zaprojektowania i budowy sieci telekomunikacyjnych. 13. Możliwości wykorzystania arbitrażu i mediacji w rozwiązaniu sporów w sprawach z zakresu prawa własności intelektualnej. III. ANALIZA WYBRANYCH PROBLEMÓW PRAWA WŁASNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ: 14. Wynalazek - pojęcie oraz sposoby jego skutecznej ochrony jako nowatorskiego rozwiązania technicznego na gruncie prawa własności intelektualnej. 15. Ewolucja systemu ochrony własności przemysłowej - prace urzędu patentowego RP ; 16. Jednolity system ochrony patentowej w Unii Europejskiej. 17. Zasadność ograniczenia prawa patentu. 18. Oznaczenia geograficzne w kontekście Transatlantyckiego Porozumienia w dziedzinie handlu i inwestycji UE-USA. 19. Wypaczenie znaku towarowego. 20. Status prawny organów postepowania upadłościowego w procesie dotyczącym ochrony własności przemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105459 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Unia Europejska)
Na s. tyt. r. wyd.: 2009.
Ważniejsze akty prawne i bibliogr. s. 207-212.
Specyfika prawa wspólnotowego (acquis communautaire) a ochrona własności intelektualnej i przemysłowej ; Normy traktatowe (art. 30, 95, 133, ust. 5, 157, 163-173 i 225a TWE) a ochrona własności intelektualnej i przemysłowej ; Wprowadzenie do zagadnienia ochrony praw niematerialnych we Wspólnotach ; Podstawowe pojęcia prawa własności przemysłowej: wynalazek, wzór użytkowy, wzór przemysłowy, znak towarowy a oznaczenie geograficzne ; Wybrane orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości (TS) WE w sprawie ochrony własności przemysłowej ; Własność w sferze topografii, programów i algorytmów informatycznych ; Prawa autorskie i pokrewne ; Prawo znaków towarowych ; Rozporządzenie nr 40/94 w sprawie wspólnotowego znaku towarowego ; Wspólnotowe prawo wzorów przemysłowych ; Rozporządzenia nr 6/2002 o wzorach wspólnotowych ; Prawo geograficznych oznaczeń pochodzenia ; Współistnienie wspólnotowego, międzynarodowego i krajowego prawa patentowego ; Reguły pochodzenia. Wspólnotowa ochrona roślin i biotechnologia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tożsamość Osób, Zbiorowości, Instytucji ; 4)
Materiały z konferencji pt.: "Tożsamość i komunikacja", zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Kultury KUL w 2009 r.
I. KOMUNIKACYJNY WYMIAR TOŻSAMOŚCI: Informacyjna przestrzeń tożsamości ; Tożsamość jednostki a proces komunikowania ; Współczesna tożsamość narodowa jako wytwór działań politycznych i komunikacyjnych ; Komunikacja globalna a rozwój "kultury uczestnictwa" ; Wartości w procesie komunikowania się nauczyciela z uczniem ; Konsumpcja formą komunikowania tożsamości i przynależności społecznej jednostki ; Działania komunikacyjne odbiorcy oferty instytucji kulturalnej w Olsztynie ; O sensie i funkcjach fotografii dziennikarskiej. II. KREACJE TOŻSAMOŚCI W PRZEKAZACH MEDIALNYCH I W TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ: Tożsamość z poradnika? Kształtowanie obrazu współczesnej kobiety przez dyskurs terapeutyczny w wybranych programach TVN Style ; Rola tygodników opiniotwórczych w kształtowaniu tożsamości politycznej w Polsce w latach 1990-2005 ; Ku zmianie tożsamości polskiej rodziny w publikacjach "Gazety Wyborczej" i "Polityki": 2004-2005 ; Kształtowanie tożsamości narodowej poprzez muzykę - na przykładzie oper "Halka" i "Straszny Dwór" ; Czy istnieje tożsamość grafficiarza? III. WOKÓŁ NOWYCH, KONTROWERSYJNYCH TOŻSAMOŚCI: Ezopowa tożsamość dziennikarstwa ; Społeczności marki w kształtowaniu tożsamości konsumentów ; W poszukiwaniu tożsamości profesjonalnej. Przypadek public relations ; Wpływ Internetu na afirmację tożsamości płci u osób transseksualnych ; "Emamy są STRASZNIE miłe". Wpływ autorefleksji na poczucie tożsamości społeczności internetowej na przykładzie forum e-mama ; Wszystko na pokaz. Tożsamość w kulturze celebrytów. IV. TOŻSAMOŚĆ RELIGIJNA W MEDIACH: Elementy tożsamościowe mediów katolickich w nauczaniu Jana Pawła II ; Internet i tożsamość religijna (na przykładzie Ukrnetu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96529 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. okł.: Las w kulturze polskiej VI.
M.in. drzewa w kulturze wsi podkarpackiej.
Indeksy.
"Cóż ja jestem? Liść tylko, liść, co z drzewa leci..." O literackiej symbolice sylwicznej ; Łańsk i okolica w przeszłości ; Nazwiska polskie motywowane przez nazwy drzew i krzewów iglastych ; Urząd leśniczego w państwie zakonu krzyżackiego - funkcjonowanie, znaczenie dla gospodarki ; Królewskie polowania w czasach Jagiellonów i Wazów ; Las w hagiografii polskiej XVI-XVIII wieku ; Zmiany lesistości a industrializacja Królestwa Polskiego w XIX i XX wieku ; Przemysł drzewny okręgu sosnowiecko-częstochowskiego na tle tej gałęzi Królestwa Polskiego w latach 1870-1914 ; Leśnictwo, łowiectwo, majątek w powiecie białogardzkim w pierwszej połowie XX wieku ; Las inspiracją dla twórczości malarzy pejzażu i scen rodzajowych ; Piękno utracone, czyli lasy łódzkie dawniej i dziś ; Izabela Czartoryska - prekursorka uprawy sosny kanadyjskiej w parkach ; "Historie" i anegdoty przyrodnicze oraz myśliwskie z kręgu staropolskiej Rzeczpospolitej Babińskiej ; Zwierzęta realne, mityczne i symboliczne w wybranych przekazach literatury religijnej polskiego baroku ; Motyw leśnego uroczyska w polskiej poezji romantycznej ; Kiedy myśliwy staje się leśnikiem. Ekologiczne wątki literatury romantycznej ; Wielki Książę Konstanty w lesie samobójców. O jednym motywie dantejskim w kontekście "Poematu Piasta Dantyszka" Juliusza Słowackiego ; Romantyk w lesie ; Motywika sylwiczna w powieściach ludowych Józefa Ignacego Kraszewskiego ; Leśne poezje Wincentego Pola ; W uszach moich trwa szum twój lesie dzieciństwa i młodości... Obraz lasu w wybranych utworach Stefana Żeromskiego ; Kaszubska Puszcza w powieści Aleksandra Majkowskiego ; Motywy arboralne w międzywojennej twórczości Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej ; Drogami lasu ; "O sosnowe pustkowie, melancholio werand!" Motywika dendrologiczna "Lata elegijnego" Jerzego Kamila Weintrauba ; Obraz lasu i drzew we współczesnej poezji dziecięcej ; Pożytki leśne (i nie tylko) w epistolarnych relacjach Narcyzy Żmichowskiej ; Zapomniana pieśń Artura Śliwińskiego ; Obraz lasu w przysłowiach polskich ; Znaki pamięci. Dęby Papieskie na Warmii i Mazurach ; Logo - znak towarowy w jednostkach Lasów Państwowych ; Symbolika leśna w herbach miast polskich nadleśnictw ; Wierzenia ludowe a ochrona przyrody ; Sosna w dawnej kulturze wsi ; Buk, jodła i inne drzewa w kulturze wsi podkarpackiej ; Leśny pejzaż sentymentalny Radusza - nieistniejącej wsi w Puszczy Noteckiej ; Polując na ptaki. Rzecz o polskim myślistwie ptasim w XVI wieku ; Zdrowotne walory lasu w nauczaniu ojca Andrzeja Czesława Klimuszki ; Turystyka konna w Lasach Państwowych - stan obecny i perspektywy rozwoju ; Las a twórczość plastyczna dzieci ; In memoriam: Magdalena Joanna Bonowska (1970-2007).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80514/6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej