Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(68)
Forma i typ
Książki
(64)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Czasopisma
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(73)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(31)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(41)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(7)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Ehrlich Andrzej
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Gierszewska Grażyna
(3)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(3)
Wankel Charles
(3)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(3)
Dixit Avinash K
(2)
Doroba Anita
(2)
Foster Richard N
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Kaplan Sarah (1964- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kröger Fritz
(2)
Kwiatkowski Aleksander (finanse)
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Miron Jacek
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Niemczyk Jerzy
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pringle Hamish
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(2)
Vizjak Andrej
(2)
Woźniak Leszek (1955- )
(2)
Zook Chris (1951- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Ansoff H. Igor (1918-2002)
(1)
Becht Adam
(1)
Białoń Lidia (1935-2018)
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (?-2004)
(1)
Borowska Joanna
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Edvinsson Leif (1946- )
(1)
Elkin Paul M
(1)
Fisk Peter
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gierusz Anna
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees A. van der
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jakubczyc Janina
(1)
Jakubczyc Janina Anna
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Klin Lidia
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krauze-Maślankowska Patrycja
(1)
Krishnan M. S
(1)
Krupa Kazimierz (1947- )
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Krupski Rafał (?-2014)
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lipa Michał
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Mach Maria
(1)
Mach Maria (tłumacz)
(1)
Malone Michael S. (1954- )
(1)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(1)
Marcinkowska Monika (1973- )
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Muehlhausen Jim
(1)
Nycz Małgorzata (informatyka)
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Palikot Janusz (1964- )
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pikos Anna
(1)
Piwowarczyk Tomasz
(1)
Polachowska Joanna
(1)
Popławska Wanda
(1)
Prahalad C. K
(1)
Romanek Michał (1969- )
(1)
Rumelt Richard P. (1942- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sajkiewicz Jan Napoleon
(1)
Sarama Maria
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sierocka Halina
(1)
Skotnij Pavlo Valerijovič (1982- )
(1)
Speh Thomas W
(1)
Sulmicki Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(65)
Słowacja
(1)
Język
polski
(62)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(45)
Planowanie strategiczne
(25)
Przedsiębiorstwo
(25)
Zarządzanie
(23)
Innowacje
(15)
Organizacja
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Decyzje
(5)
Marketing
(5)
Motywacja pracy
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Gospodarka
(4)
Kadry
(4)
Konkurencja
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Kontrola
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Systemy informacyjne
(4)
Znak towarowy
(4)
Ekonomia
(3)
Ekorozwój
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Menedżerowie
(3)
Rynek
(3)
Sektor publiczny
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Biznesplan
(2)
Budżety rodzinne
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Domy kultury
(2)
Dług publiczny
(2)
Etyka biznesu
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Gospodarstwo rolne
(2)
Instytucje kultury
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Inwestycje
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Model biznesowy
(2)
Nieruchomości
(2)
Nowy produkt
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Partnerstwo lokalne
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Portale internetowe
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produkcja
(2)
Przywództwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Spożycie
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Teoria gier
(2)
Turystyka
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Usługi
(2)
Współdziałanie
(2)
Współpraca transgraniczna
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zamówienia publiczne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Żywność ekologiczna
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Algorytmy
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BRW
(1)
Bank centralny
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety gminne
(1)
Cieszyński Ośrodek Kultury - Dom Narodowy
(1)
Temat: czas
2001-0
(7)
2001-
(4)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Polska
(4)
Białoruś
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Ukraina
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Podręczniki akademickie
(6)
Podręcznik
(5)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(3)
Audycje radiowe
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przypowieści ewangeliczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania: Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia? Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne? Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest? Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania? Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób? Co charakteryzuje geniusza biznesu?
Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku. [Wolters Kluwer, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The umami strategy : stand out by mixing business with experience design" 2021.
Odkrywanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń ; Definiowanie Strategii Umami ; Startegia Umami - narzędzia praktyczne ; Nastawienie Umami.
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst w jęz. ang.
1. Innovation and businnes intelligence ; 2. Direction of changes in chosen central and ekstern Europe countries and the orientation of changes ; 3. A review of selected factors conditioning efficient functioning of cluster and their impact on innovativeness of enterprises ; 4. Necessity of the of the development of Polish-Ukrainian transborder cooperation ; 5. Comparison TQM and balance scorecard ; 6. Capital intellectual and business intelligence vision ; 7. Intellectual capital in the context of a knowledge economy ; 8. Business intelligence tools and application possibilities in midsize companies ; 9. Strategic management of information systems ; 10. Strategic scanning - monitoring of dynamic business environment ; 11. Business intelligence: an implementation case in retail chain.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97381 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 283-284.
Budowanie zespołu z pasją to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów. [Rebis, 2006]Budowanie zespołu z pasją to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów. [Rebis, 2006]Budowanie zespołu z pasją to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów. [Rebis, 2006]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeks
I. PODRĘCZNIK ŻYCIA POŚWIĘCONY ZARZĄDZANIU MARKĄ: 1. Maniery czynią człowieka; 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką; 3. Firmy - miłe niespodzianki; 4. Historia Tesco, II. SPOSÓB ZARZĄDZANIA MARKĄ: 5. Firma świadoma własnej wartości; 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką; 7. Zarządzanie marką w akcji; 8. Historia Orange, III. CYKL DOSKONALENIA SZTUKI ZARZĄDZANIA MARKĄ: Dział pierwszy: Zachowania indywidualne; 9. Warunkowanie tworzy markę; 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie; 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń; 12. Redukcja stresu w firmie; Dział drugi: Spotkania; 13. Bądź gotów bronić marki; 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu; 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym; 16. Rola zaufania; Dział trzeci: obietnica zawarta w marce; 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt; 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu; 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania; 20. Ochrona marki; Dział czwarty: Miłe niespodzianki; 21. Jak gesty budują markę; 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca; 23. Siła zobowiązań wobec klienta; 24. Chwile prawdy; Dział piąty: Dobre samopoczucie; 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta; 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać; 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi; 28. Rekrutacja zgodna z wartościami marki, IV. PRZEWODNIK ZARZĄDZANIA MARKĄ: 29. Dyrektor naczelny; 30. Dyrektor marketingu; 31. Pracownik; 32. Kierownictwo; 33. Klienci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
U góry obwol.: Gazeta Prawna poleca.
Bibliogr. s. 183.
1. Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe?; 2. Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii; 3. Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe; 4. Nisze - części większych rynków; 5. Wielkie problemy małych nisz; 6. Elementy strukturalne prosperującej niszy; 7. Dziewięć strategii niszowych; 8. Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych; 9. Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych; 10. Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Algorithmic leader : how to be smart when machines are smarter than you" 2019.
Na stronie redakcyjnej: Publikacja powstała we współpracy z SSW Pragmatic Solutions (ssw.solutions).
Bibliografia na stronach 275-[288].
Największym zagrożeniem, przed którym stoimy, nie są zastępujące nas roboty, ale nasza niechęć do odkrywania siebie na nowo. Żyjemy w epoce cudów: autonomiczne samochody, urządzenia, które przewidują nasze potrzeby, i roboty zdolne do wszystkiego - od zaawansowanej produkcji po skomplikowane operacje medyczne. Automatyzacja, algorytmy i sztuczna inteligencja zmienią każdy aspekt codziennego życia. Ale czy jesteśmy świadomi tego, co to oznacza dla przyszłości pracy, przywództwa i ludzkiej kreatywności? Boimy się, że roboty wkrótce zastąpią nas w pracy, ale szybki postęp w rozwoju inteligencji maszyn rodzi o wiele ważniejsze pytanie: jaki jest prawdziwy potencjał ludzkiej inteligencji w XXI wieku? Futurysta Mike Walsh zsyntetyzował lata badań i wywiadów z czołowymi liderami biznesu, pionierami sztucznej inteligencji i naukowcami zajmującymi się big data, tworząc zestaw 10 zasad, dzięki którym czytelnicy będą mogli zaplanować własną drogę osobistej przemiany, wykorzystać moc algorytmów i wyznaczyć jasną ścieżkę dla swojej firmy, zespołu i dla siebie. Zasad, które pomogą przetrwać i rozwijać się w erze bezprecedensowych zmian. "Algorytmiczny lider" to pełen nadziei i praktyczny przewodnik dla liderów wszystkich typów organizacji. [Wydawnictwo Poznańskie, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
CD
W koszyku
Publikacja wyd. w ramach projektu "Biblioteki w społeczeństwie wiedzy - strategie dla przyszłości".
CD-ROM zawiera dokumenty "Biblioteki w społeczeństwie wiedzy - strategie dla przyszłości" oraz "Strategie rozwoju wojewódzkich bibliotek publicznych w Polsce".
Bibliogr. s. 214-217.
Rozmowa jest działaniem / Joanna Orlik ; Zarządzanie strategiczne organizacją / Martyna Śliwa ; Instytucje kultury a uczestnicy kultury. Nowe relacje / Marek Krajewski ; Fotoreportaż - Bytomskie Centrum Kultury "Becek" ; W stronę kreatywnego regionu - nowa rola regionalnych instytucji kultury / Karol Wittels ; Regionalni operatorzy kultury - od upowszechniania kultury do zarządzania rozwojem kultury? Analiza modeli regionalnych ośrodków kultury ; Fotoreportaż - Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie ; Subiektywny alfabet dyrektora / Antoni Bartosz ; Pokerzysta i strateg - dyrektor jako lider instytucji kultury / Mariusz Wróbel ; Fotoreportaż - Zamek Cieszyn ; Instytucja budowania kapitałów dla rozwoju kultury / Marek Sztark ; Instytucja kultury w sieciach i partnerstwach / Andrzej Tyws ; Fotoreportaż - Staszowski Ośrodek Kultury ; Pomiędzy kulturą i przedsiębiorczością, tradycją i innowacyjnością / Ewa Gołębiowska ; Dialog strategiczny w instytucji kultury / Ryszard Stocki ; Fotoreportaż - Biblioteka Śląska ; Etyka pracy w instytucjach kultury / Jan Hartman ; Norweskie doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu strategii. Reforma bibliotek 2014 / Tone Moseid ; Fotoreportaż - Wojewódzki Dom Kultury im. Józefa Piłsudskiego w Kielcach ; Biblioteki w społeczeństwie wiedzy - strategie dla przyszłości / Magdalena Kubecka, Marzena Szewczyk ; Stratedzy i strategie polskich instytucji kultury: podsumowanie / Martyna Śliwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97104 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Logika strategii korporacji ; Dywersyfikacja zakresu działalności ; Strategia integracji pionowej ; Sposób wzrostu: przejęcia, alianse i wzrost organiczny ; Zarządzanie portfelem jednostek biznesu ; Architektura korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [219]-230.
Rozdz. 1. TRADYCYJNE I NOWOCZESNE UJĘCIA STRATEGII ORGANIZACJI - 1.1. Filozofie i szkoły strategii; 1.2. Strategia jako system UC: Uwagi wstępne, Model strategii organizacji K. Obłoja, Strategiczna karta wyników (SKW), Dwuwymiarowy model strategii H.W. Boyda, O.C. Walkera i J.C. Larreche'a, Dwuwymiarowy model E.G. Olsona, Ujęcie B. de Wita i R. Meyera, Propozycje własne (R. Krupskiego), Inne propozycje, Model biznesu; 1.3. Strategia jako system ST. Rozdz. 2. STRATEGIE OGÓLNE I STRATEGIE DOMEN ORGANIZACJI - 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Strategie behawioralne; 2.3. Strategie na poziomie korporacji (strategie rozwoju); 2.4. Strategie biznesów (domen). Rozdz. 3. STRATEGIE FUNKCJONALNE - 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Strategie działalności podstawowej; 3.3. Strategie marketingowe; 3.4. Strategie finansowe; 3.5. Strategie personalne; 3.6. Strategie logistyczne. Rozdz. 4. STRATEGIE ELASTYCZNE - 4.1. Elementy teorii strategii organizacji działającej w warunkach niepewności; 4.2. Strategie o strukturze scenariuszy (system ST); 4.3. Teleologiczny kontekst elastyczności strategii: Rozwój organizacji opartych na celach strategicznych versus oparty na wykorzystywaniu okazji. Zagadnienia wstępne, Koncepcja J.C. Collinsa i J.I. Porrasa, Proste zasady, Semikoherentne cele strategiczne w modelu organizacji działającej na krawędzi chaosu, Własne ujęcia; 4.4. Strategie w języku zasobów: Podstawowe problemy identyfikacji strategii w języku zasobów w kontekście elastycznej strategii organizacji, Rodzaje zasobów stanowiących o differentia specifica organizacji. Badania empiryczne, Strategie kształtowania wiedzy, Strategia zasobów relacyjnych, Strategia kształtowania lojalności pracowniczej, Strategia kształtowania kultury organizacyjnej; 4.5. W kierunku nowego paradygmatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Business strategy" 2015.
Wstęp ; 1. Wprowadzenie do strategii: Aleksander Wielki ; 2. Zasady skutecznej strategii ; 3. Pięć pytań dotyczących strategicznego planowania ; 4. Kluczowi gracze w tworzeniu strategii ; 5. Wartości, wizja i cel ; 6. Określ misję firmy ; 7. Powrót z przyszłości ; 8. Strategiczne obszary, nad którymi należy się zastanowić ; 9. Siła napędowa kluczem do realizacji strategii ; 10. Cztery kluczowe koncepcje planowania strategicznego ; 11. Skoncentruj się na tym, co robisz dobrze ; 12. Obszary przyległe ; 13. Strategia uwalniania ; 14. Myślenie od zera ; 15. Przejmij inicjatywę ; 16. Zwycięstwo elastyczności ; 17. Stwórz nowe rynki ; 18. Wybierz konkurencję ; 19. Zaangażuj całą firmę ; 20. Znaczenie struktury organizacyjnej ; 21. Pięć etapów formułowania i wdrażania strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Anna Pikos. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [361]-372. Indeks.
O autorach ; Wstęp ; CZ. I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA: R. 1. Historia zarządzania ; R. 2. Zarządzanie i przywództwo ; R. 3. Zarządzanie etyczne i odpowiedzialne ; CZ. II. OTOCZENIE: R. 4. Otoczenie i interesariusze ; R. 5. Zarządzanie innowacjami i przedsiębiorczość ; R. 6. Zarządzanie międzynarodowe ; CZ. III. PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI: R. 7. Zarządzanie Strategiczne ; R. 8. Zarządzanie wiedzą ; R. 9. Marketing ; CZ. IV. ORGANIZOWANIE I KONTROLOWANIE: R. 10. Formalizacja i struktura ; R. 11. Kultura organizacyjna ; CZ. V. KIEROWANIE LUDŹMI: R. 12. Zarządzanie ludźmi ; R. 13. Zarządzanie różnorodnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112749 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Tytuł oryginału: "Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant" 2015.
Czyta Janusz German.
Nagranie w formacie mp3.
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. "Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia "błękitnego oceanu" - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka "Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna. [MT Biznes, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1659/339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 129-138.
Publikacja dla studentów kierunków finanse, zarządzanie i ekonomia. Przydatna też dla praktyków - analityków finansowych i przedsiębiorców.
1. KAPITAŁ OBROTOWY W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1.1. Kluczowe pojęcia związane z zarządzaniem kapitałem obrotowym, 1.2. Definicja kapitału obrotowego i jego poziom, 1.3. Rola kapitału obrotowego w przedsiębiorstwie, 1.5 [!]. Zarządzanie kapitałem obrotowym ; 2. PODSTAWOWE SKŁADNIKI KAPITAŁU OBROTOWEGO: 2.1. Zapasy i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.2. Należności krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.3. Iwestycje krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.4. Zobowiązania krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.5. Metody i narzędzia wspierające proces zarządzania kapitałem obrotowym ; 3. WSKAŹNIKI I METODY OCENY ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM OBROTOWYM: 3.1. Ustalenie wielkości kapitału obrotowego netto, 3.2. Zapotrzebowanie na kapitał obrotowy, 3.3. Wstępna analiza finansowa, 3.4. Wskaźniki zarządzania kapitałem obrotowym, 3.5. Analiza wskaźnikowa ; 4. STRATEGIE ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM OBROTOWYM: 4.1. Klasyczne strategie zarządzania kapitałem obrotowym, 4.2. Koszty zarządzania kapitałem obrotowym, 4.3. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie handlowym, 4.4. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie usługowym, 4.5. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 4.6. Uniwersalna strategia zarządzania kapitałem obrotowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108159 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81193 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju firmy / Zdzisław Pierścionek ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości. - Wyd. 1 dodruk. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1998. - 341, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 337-[342].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Real-life MBA : your no-BS guide to winning the game, building a team, and growing your career" 2015.
Indeks.
Jack i Suzy Welch, wielcy światowego biznesu i autorzy międzynarodowego bestsellera „Winning znaczy zwyciężać” powracają z nową książką „Praktyczne MBA” niezbędną każdemu, dzisiejszemu – i jutrzejszemu – biznesmenowi, zgłębiającą aktualne wyzwania związane z tworzeniem strategii sukcesu, prowadzeniem i zarządzaniem zespołem oraz budowaniem kariery. Gospodarka zmienia się tak szybko, że miewamy trudności z dotrzymaniem jej kroku i szukamy odpowiedzi na wiele pytań: Dlaczego w tym chaosie niektóre firmy świetnie prosperują, a inne doświadczają stagnacji lub upadają? Jaki jest najlepszy sposób, by uniknąć porażki, lub umieć się po niej podnieść? W jaki sposób liderzy mogą rozbudzić pasję i ożywić wydajność członków zespołu, wliczając w to specjalistów zajmujących się trudnymi do zrozumienia kwestiami, pracowników wirtualnych, których nie widują i nie znają oraz „młodziaków” głodnych kariery, stojących jedną nogą za drzwiami firmy? Na poziomie osobistym zastanawiamy się: Czy kiedykolwiek uda mi się dostać wymarzoną pracę, do której wg mnie jestem stworzony, czy już na zawsze utknąłem w czyśćcu kariery? Dlaczego wybór właściwej kariery jest taki trudny? Eksperci snują różnorakie teorie i koncepcje, ale wygrana w biznesie zależy tak naprawdę od umiejętności zrozumienia trudnych, ale decydujących o naszym losie dylematów, które definiują nową gospodarkę, starą gospodarkę i wszystko to, co znajduje się pomiędzy. W „Praktycznym MBA” Jack i Suzy Welch podpowiadają, jak to zrozumienie osiągnąć. [Studio Emka, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sedno strategii : jak lider może stać się strategiem / Richard P. Rumelt ; przekład Marcin Kowalczyk. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 395, [4] strony : ilustracje, fotografia, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "The crux : how leaders become strategists" 2022.
Strategia oparta na wyzwaniach i sedno problemu ; Diagnoza ; Przedzieranie się przez istotę problemu ; Jasne, błyszczące elementy rozpraszające uwagę ; Kuźnia strategii.
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera "Dobra strategia – zła strategia", pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy. Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”) i cele aspiracyjne („będziemy produkować wiodące na rynku produkty”). Z pomocą przychodzi Richard Rumelt i jego najnowsza książka, która radykalnie zmienia sposób, w jaki liderzy myślą i wykonują najważniejszą część swojej pracy: tworzenie strategii. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111753 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej