Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(68)
Forma i typ
Książki
(64)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Czasopisma
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(71)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(31)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(41)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(7)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Ehrlich Andrzej
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Gierszewska Grażyna
(3)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(3)
Wankel Charles
(3)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(3)
Dixit Avinash K
(2)
Doroba Anita
(2)
Foster Richard N
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Kaplan Sarah (1964- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kröger Fritz
(2)
Kwiatkowski Aleksander (finanse)
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Miron Jacek
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Niemczyk Jerzy
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pringle Hamish
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(2)
Vizjak Andrej
(2)
Woźniak Leszek (1955- )
(2)
Zook Chris (1951- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Ansoff H. Igor (1918-2002)
(1)
Becht Adam
(1)
Białoń Lidia (1935-2018)
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (?-2004)
(1)
Borowska Joanna
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Edvinsson Leif (1946- )
(1)
Elkin Paul M
(1)
Fisk Peter
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gierusz Anna
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees A. van der
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jakubczyc Janina
(1)
Jakubczyc Janina Anna
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Klin Lidia
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krauze-Maślankowska Patrycja
(1)
Krishnan M. S
(1)
Krupa Kazimierz (1947- )
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Krupski Rafał (?-2014)
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lipa Michał
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Mach Maria
(1)
Mach Maria (tłumacz)
(1)
Malone Michael S. (1954- )
(1)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(1)
Marcinkowska Monika (1973- )
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Muehlhausen Jim
(1)
Nycz Małgorzata (informatyka)
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Palikot Janusz (1964- )
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pikos Anna
(1)
Piwowarczyk Tomasz
(1)
Polachowska Joanna
(1)
Popławska Wanda
(1)
Prahalad C. K
(1)
Romanek Michał (1969- )
(1)
Rumelt Richard P. (1942- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sajkiewicz Jan Napoleon
(1)
Sarama Maria
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sierocka Halina
(1)
Skotnij Pavlo Valerijovič (1982- )
(1)
Speh Thomas W
(1)
Sulmicki Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(65)
Słowacja
(1)
Język
polski
(62)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(45)
Planowanie strategiczne
(25)
Przedsiębiorstwo
(25)
Zarządzanie
(23)
Innowacje
(15)
Organizacja
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Decyzje
(5)
Marketing
(5)
Motywacja pracy
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Gospodarka
(4)
Kadry
(4)
Konkurencja
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Kontrola
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Systemy informacyjne
(4)
Znak towarowy
(4)
Ekonomia
(3)
Ekorozwój
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Menedżerowie
(3)
Rynek
(3)
Sektor publiczny
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Biznesplan
(2)
Budżety rodzinne
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Domy kultury
(2)
Dług publiczny
(2)
Etyka biznesu
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Gospodarstwo rolne
(2)
Instytucje kultury
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Inwestycje
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Model biznesowy
(2)
Nieruchomości
(2)
Nowy produkt
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Partnerstwo lokalne
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Portale internetowe
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produkcja
(2)
Przywództwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Spożycie
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Teoria gier
(2)
Turystyka
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Usługi
(2)
Współdziałanie
(2)
Współpraca transgraniczna
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zamówienia publiczne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Żywność ekologiczna
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Algorytmy
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BRW
(1)
Bank centralny
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety gminne
(1)
Cieszyński Ośrodek Kultury - Dom Narodowy
(1)
Temat: czas
2001-0
(7)
2001-
(4)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Polska
(4)
Białoruś
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Ukraina
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Podręczniki akademickie
(6)
Podręcznik
(5)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(3)
Audycje radiowe
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przypowieści ewangeliczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
68 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [333]-335. Indeks.
1. Przetrwanie i działanie w epoce nieciągłości ; 2. Na czym polega twórcza destrukcja: Upadek East River Savings Bank ; 3. Blokada kulturowa ; 4. Działania operacyjne a działania kreatywne: przypadek firmy Storage Technology ; 5. Wichry destrukcji ; 6. Równoważenie destrukcji i kreacji ; 7. Zaprojektowany, by móc się zmieniać ; 8. Kierowanie twórczą destrukcją ; 9. Dziesięciokrotny wzrost możliwości twórczych ; 10. Kontrola, swoboda i ryzyko ; 11. Tempo i zakres zmian ; 12. Wszechobecność twórczej destrukcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92057 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele biznesowe dla bystrzaków / Jim Muehlhausen ; [tłumaczenie Wojciech Usarzewicz]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 398 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Tytuł oryginału: "Business models for dummies" 2013.
Indeks.
ZACZYNAMY PRZYGODĘ Z MODELAMI BIZNESOWYMI: Co to takiego model biznesowy i dlaczego ma znaczenie? ; Definicja modelu biznesowego ; Modele biznesowe mają wiele postaci ; Sukces Twojej firmy zależy od modelu biznesowego ; TWORZYMY ZWYCIĘSKI MODEL BIZNESOWY: Używanie narzędzi do zaprojektowania Twojego modelu biznesowego ; Szukanie najbardziej atrakcyjnych rynków do stworzenia potężnej oferty ; Uzupełnianie oferty z pomocą wyjątkowej propozycji wartości ; Zarabianie na modelu biznesowym ; Monetyzacja przez wyniki sprzedaży ; Budowanie trwałego modelu biznesowego ; Podtrzymywanie modelu biznesowego. Innowacje i unikanie pułapek rynkowych ; Sprzedaż firmy ; Analizujemy Twój model biznesowy ; JAK RADZIĆ SOBIE ZE ZMIANAMI: Erozja dotyczy wszystkich modeli biznesowych ; Jak poznać, ze Twój model biznesowy słabnie ; Wykrywanie ukrytych problemów i sprawna adaptacja ; INNOWACJE W MODELACH BIZNESOWYCH: Od czego zacząć proces wprowadzania innowacji ; Rozpoczynamy proces wprowadzania innowacji ; Innowacja zaburzająca ; Crowdsourcing - zaawansowana innowacja modelu biznesowego ; Wykorzystujemy proces sprzedaży wirtualnej ; Czerpanie zysków z ubezpieczeń ; DEKALOGI: Dziesięć wspaniałych modeli biznesowych ; Dziesięć oznak problemów z modelem biznesowym ; Dziesięć źródeł innowacji modelu biznesowego ; Dziesięć rzeczy, których inwestor nie chce słyszeć o Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 187-202.
1. MIASTO - TRADYCYJNE I WSPÓŁCZESNE UJĘCIE: 1.1. Miasto i jego wartość, 1.2. Cykl rozwoju miasta, 1.3. Współczesne procesy rozwojowe miasta, 1.4. Czynniki miastotwórcze i uwarunkowania rozwoju miast ; 2. KONCEPCJE ZARZĄDZANIA ROZWOJEM MIASTA: 2.1. Wybrane modele nowoczesnego miasta w kontekście zarządzania miastem, 2.2. Zrównoważone miasto - sustainable city, 2.3. Inteligentne miasto - smart city, 2.4. Odporne miasto - resilient city, 2.5. Nowy model rozwoju miasta - sustainable-smart-resilient city ; 3. ANALIZA STRATEGICZNA MIAST JAKO PODSTAWA ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 3.1. Zarządzanie strategiczne miastem, 3.2. Strategia rozwoju miasta, 3.3. System wdrażania i monitorowania realizacji strategii ; 4. WSKAŹNIKI OCENY ROZWOJU: 4.1. Rodzaje i znaczenie wskaźników stosowanych w ocenie rozwoju, 4.2. Wybrane złożone wskaźniki oceny rozwoju, 4.3. Tablice wskaźników, 4.4. Wybrane indeksy miejskie, 4.5. Standaryzacja wskaźników miejskich ; 5. WSKAŹNIK FUNDAMENTALNEJ SIŁY MIASTA: 5.1. Metodyka badania, 5.2. Charakterystyka zmiennych i źródła danych, 5.3. Wybór miast do analizy, 5.4. Statystyki opisowe zmiennych, 5.5. Porządkowanie liniowe wybranych miast, 5.6. Analiza skupień wybranych miast, 5.7. Ograniczenia badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-71 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111179 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekł. Michał Rusiński. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 826, [2] s. : rys., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
I. Wprowadzenie do zarządzania : 1. Zarządzanie i praca menedżera ; 2. Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. II. Środowiskowy kontekst zarządzania : 3. Otoczenie organizacji i menedżerów ; 4. Etyczne i społeczne otoczenie organizacji ; 5. globalny kontekst zarządzania ; 6. Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. III. Planowanie i podejmowanie decyzji : 7. Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji ; 8. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne ; [i inne]. IV. Proces organizowania : 9. Podstawowe elementy organizowania ; 10. Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji ; [i inne]. V. Proces przewodzenia : 11. Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach ; 12. Motywowanie pracowników do wykonywania pracy ; [i inne]. VI. Proces kontrolowania : 13. Podstawowe elementy kontrolowania ; 14. Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach ; [i inne]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks. - Wybrana literatura s. 333-335.
Dlaczego firmy nastawione na stopniowe ulepszanie swojej działalności nie mają szansy przetrwać - i jak je skutecznie przekształcać Specjaliści od innowacji w McKinsey & Company kwestionują mit, że silne, nastawione na przetrwanie firmy, corocznie będą mieć świetne wyniki. Przedstawiają strategie nieciągłości i twórczej destrukcji, które firmy muszą stosować, aby na trwałe utrzymać konkurencyjność. (...) Korporacje - jak twierdzą autorzy - muszą być tak dynamiczne i wrażliwe jak rynek, jeśli chcą utrzymać wysokie zyski i długofalowo się rozwijać. [Galaktyka, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The Toyota way : 14 management principles from the world's greatest manufacturer" 2004.
Bibliografia na stronach 465-470. Indeks.
We wszystkich fabrykach Toyoty cały czas doskonali się proces produkcji i rozwija się placówki badawczo-rozwojowe. W konsekwencji koncern odnotowuje stały wzrost udziału w rynku, osiągając znacznie większe zyski niż inni producenci samochodów. A liderzy gospodarczy z całego świata nie szczędzą pochwał. Profesor Jeffrey Liker pracując przez dwadzieścia lat nad tą książka miała pełną swobodę dostępu do szefów firmy, jej pracowników, fabryk w Japonii i Stanach Zjednoczonych. W Drodze Toyoty ujawnia 14 fundamentalnych zasad zarządzania, na których wspiera się słynny na całym świecie system "szczupłej produkcji" Toyoty. Czytelnik dowie się, jak firma tworzy idealne środowisko wdrażania technik i narzędzi szczupłej produkcji poprzez: - tworzenie atmosfery ciągłej poprawy i uczenia się, - zaspokajanie potrzeb klienta (a zarazem eliminowanie marnotrawstwa), - osiąganie wysokiej jakości bez poprawek, - wychowywanie własnych liderów, zamiast pozyskiwać ich spoza firmy, - kształcenie wszystkich pracowników w umiejętności rozwiązywania problemów, - rozwijanie firmy wraz z jej dostawcami i partnerami - z korzyścią dla wszystkich stron. System Toyoty zainicjował globalną rewolucję w branżach produkcyjnych i usługowych. Droga Toyoty wyjaśnia ewolucję systemu produkcji firmy jako nowego paradygmatu doskonałości wytwarzania. Opisuje firmy z branż tak różnorodnych jak opieka zdrowotna, przemysł ciężki, produkcja farmaceutyków i budownictwo, które stosując metody Toyoty, osiągają spektakularną poprawę wyników. Książka objaśnia, w jaki sposób można stworzyć kulturę jakości w stylu Toyoty. Jak poprawić tempo procesów w firmie, podnieść jakość produktu i usługi oraz obniżyć koszty - bez względu na to, w jakiej branży działa. Droga Toyoty jest inspirującym przewodnikiem dla wszystkich, którzy chcą naśladować niezwykły sukces tej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [361]-379.
Streszcz. ang.
1. ISTOTA NARZĘDZIA FORESIGHT W POLSCE I NA ŚWIECIE: 1.1. Charakter i założenia procesu foresight, 1.2. Korzyści i podejście do zastosowania foresightu, 1.3. Determinanty badań foresight; 2. ROLA EKOINNOWACJI W STRATEGICZNYM PLANOWANIU ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU: 2.1. Istota i znaczenie ekoinnowacji w dokumentach strategicznych, 2.2. Wykorzystanie narzędzia foresight do tworzenia strategii ekoinnowacji - doświadczenia światowe, 2.3. Koncepcja ekorozwoju w polityce regionu; 3. METODYKA BADAŃ FORESIGHT: 3.1. Struktura badań foresight, 3.2. Charakterystyka podstawowych metod badawczych; 4. ZAŁOŻENIA STRATEGII EKOINNOWACJI DLA WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO: 4.1. Uwagi wstępne, 4.2. Identyfikacja kluczowych branż regionu - etap I, 4.3. Identyfikacja wiodących technologii w branży - etap II, 4.4. Identyfikacja priorytetowych technologii w branży - etap III; 5. ZAŁOŻENIA STRATEGII EKOINNOWACJI WOBEC REGIONALNEJ STRATEGII INNOWACJI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO: 5.1. Istota Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Podkarpackiego, 5.2. Ekoinnowacje wobec Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Podkarpackiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-7138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka strategii : teoria gier w biznesie i życiu prywatnym / Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2020. - 496 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: "The art of strategy : a game theorist's guide to success in business & life" 2008.
Indeks.
CZ. I.: R. 1. Dziesięć opowieści na temat strategii ; R. 2. Gry, które można rozwiązać za pomocą wnioskowania wstecznego ; R. 3. Dylematy więźniów i jak je rozwiązać ; R. 4. Piękna równowaga ; CZ. II.: R. 5. Wybór i szansa ; R. 6. Posunięcia strategiczne ; R. 7. Uwiarygodnienie strategii ; CZ. III.: R. 8. Interpretowanie informacji i manipulowanie nią ; R. 9. Współpraca i koordynacja ; R. 10. Aukcje, licytacje i konkursy ; R. 11. Negocjacje ; R. 12. Głosowanie ; R. 13. System motywacyjny ; R. 14. Studia przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108386 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju firmy / Zdzisław Pierścionek. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1997. - 341 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka strategii : teoria gier w biznesie i życiu prywatnym / Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 496 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: "The art of strategy : a game theorist's guide to success in business & life" 2008.
Indeks.
CZ. I.: R. 1. Dziesięć opowieści na temat strategii ; R. 2. Gry, które można rozwiązać za pomocą wnioskowania wstecznego ; R. 3. Dylematy więźniów i jak je rozwiązać ; R. 4. Piękna równowaga ; CZ. II.: R. 5. Wybór i szansa ; R. 6. Posunięcia strategiczne ; R. 7. Uwiarygodnienie strategii ; CZ. III.: R. 8. Interpretowanie informacji i manipulowanie nią ; R. 9. Współpraca i koordynacja ; R. 10. Aukcje, licytacje i konkursy ; R. 11. Negocjacje ; R. 12. Głosowanie ; R. 13. System motywacyjny ; R. 14. Studia przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71058 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91326 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry obwol.: Gazeta Prawna poleca.
Bibliogr. s. 183.
1. Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe? 2. Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii 3. Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe 4. Nisze - części większych rynków 5. Wielkie problemy małych nisz 6. Elementy strukturalne prosperującej niszy 7. Dziewięć strategii niszowych 8. Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych 9. Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych 10. Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91250 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Słowo wstępne od reaktora naukowego, Łukasz Wróblewski ; CZ. I. PROBLEMY EKONOMII ZARZĄDZANIA W KULTURZE: Dylematy współistnienia kultury i ekonomii , Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Nina Palichleb ; Rola strategii w zarządzaniu rozwojem instytucji kultury, Grzegorz Hajduk, Barbara Mróz-Gorgoń ; Zarządzanie przez kompetencje w kulturze, Mateusz Tomanek ; CZ. II. PROBLEMY MARKETINGU W KULTURZE: Sponsoring jako źródło finansowania w kulturze muzycznej, Joanna Śmietanka ; Wybrane czynniki powodzenia organizacji imprez kulturalnych w świetle wyników badań empirycznych, Piotr Firych ; Wykorzystanie komunikacji marketingowej do budowania relacji instytucji kultury z najbliższym otoczeniem, Kama Pawlicka ; Nowoczesne technologie w komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Wykorzystanie marketingu doświadczeń w działalności instytucji kultury (na przykładzie teatrów), Kamila Szymańska ; Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Rola zabytków industrialnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast województwa śląskiego, Małgorzata Małecka-Tomala ; Rola historyka sztuki w kreowaniu kultury, Paweł Maciąg ; Strategia marketingowa Cieszyńskiego Ośrodka Kultury "Dom Narodowy"˙- analiza i cena, Regina Bogaczyk ; CZ. III. SPOŁECZNY ASPEKT DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY W POLSCE: Działalność fundacji w sferze kultury w Polsce ; Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Agnieszka Mikucka-Kowalczyk ; Edukacja filmowa jako forma społecznej odpowiedzialności kin studyjnych, Kamila Szymańska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Cz. 3. FORESIGHT: Doświadczenia wynikające z zastosowanych metod badawczych w projektach typu foresight ; Rola foresight w programowaniu innowacyjnej gospodarki regionu ; Proces foresightu regionalnego w obszarze turystyki zrównoważonej na przykładzie wybranych projektów ; Foresight strategiczny w zarządzaniu innowacyjnym ; Scenariusze rozwoju technologii górniczych w aspekcie ich dostępności dla podmiotów decyzyjnych ; Foresight dla zrównoważonego rozwoju regionu na przykładzie województwa podkarpackiego ; Foresight narzędziem wyznaczania kierunków rozwoju przedsiębiorstw zaawansowanych technologicznie ; Foresight i zarządzanie wiedzą szansą na sukces przedsiębiorstwa w nowej gospodarce ; Priorytetowe technologie sektora informacyjnego w projekcie foresight województwa podkarpackiego ; Metodyka postępowania w badaniu delfickim w projekcie foresight ; Ocena ekoinnowacyjności technologii w projekcie foresight. Cz. 4. KLASTRY: Klastry ľ istota i znaczenie w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw ; Uwarunkowania organizacyjno-prawne funkcjonowania klastrów w kontekście regionalnego systemu innowacji ; Klastry medialne we współczesnej gospodarce ; Wsparcie finansowe klastrów w sektorze rolno-spożywczym z funduszy unijnych w latach 2007- 2013 ; Klastry jako narzędzie poprawy konkurencyjności przedsiebiorstw na przykładzie klastra äDolina Lotnicza" w województwie podkarpackim. Cz. 5. EKOLOGICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW I REGIONU: Wpływ ekologicznej reformy podatkowej w wybranych krajach Unii Europejskiej na zachowania proekologiczne przedsiębiorstw ; Aktywność gmin doliny Sanu w zakresie ochrony środowiska ; Źródła modernizacji ekologicznej przedsiębiorstw ; Strategiczne reakcje biznesu na globalne wyzwania ekologiczne w regulowanym środowisku. Cz. 6. EKONOMICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA FIRMY I REGIONU: Rozwój kanałów dystrybucji na rynku żywności ekologicznej ; Wewnętrzny system zarządzania jakością w BRW S.A. ; Klasyfikacja ryzyka w projektach europejskich - cechy projektów i kategorie ryzyka ; Rola władz lokalnych i regionalnych we wspieraniu rozwoju sektora turystyki ; Relacje gospodarstw rolniczych z rynkiem ; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a ryzyko w środowisku pracy ; Ocena ekonomicznej efektywności inwestycji w energetykę odnawialną ľ ujęcie metodyczne ; Ocena konkurencyjności systemów produkcyjnych ; Zarządzanie produktywnością pracy w nowoczesnej organizacji ; Przygotowanie propozycji - zdefiniowanie obszarów najbardziej prorozwojowych dla Podlasia ; Finansowa ocena mechanizmów wsparcia inwestycji w energetykę odnawialną na przykładzie ciepłowni biomasowej w Reczu ; Problemy określania rentowności produkcji jednostkowej i małoseryjnej mieszanej ; Wybrane aspekty rozwojowe regionu Podkarpacia ; Sytuacja transportu kolejowego w związku z przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej ; Analiza porównawcza metod pomiaru wielkości ryzyka w pracach projektowych na przykładzie przedsięwzięć z branży IT ; Dystrybucja jako element budowy przewagi strategicznej przedsiębiorstw branży mięsnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99020/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego i Transgranicznego Centrum Inicjatyw Gospodarczych w Przemyślu (s. 459-468).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Cz. 1. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ: Pierwotne i wtórne formy przedsiębiorczości w świetle regulacji prawnych Unii Europejskiej ; Dialektyczne nośniki przedsiębiorczości strategicznej ; Orientacja przedsiębiorcza a efektywność w polskich organizacjach - badania empiryczne ; Forfaiting jako nowoczesny instrument wspierania przedsiębiorczości ; Aktywność inwestycyjna przedsiębiorstw w województwie pomorskim ; Ocena wybranych obszarów konkurencyjności przedsiębiorstw ; Systemy społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach ; Zarządzanie strategiczne w małym przedsiębiorstwie ; Wirtualizacja jako strategia rozwoju przedsiębiorczości ; Zarządzanie kapitałem ludzkim jako determinanta rozwoju sektora MŚP ; Wsparcie rozwoju MSP w Polsce środkami publicznymi w ramach Narodowej Strategii Spójności 2007-2013 ; Zmiany postaw przedsiębiorczych na wsi w obliczu procesu integracji ; Zaufanie organizacyjne jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa - wybrane aspekty ; Ocena warunków funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na jednolitym rynku Unii Europejskiej ; Transfer wiedzy na drodze partnerstwa biznesowego ; Zarządzanie sieciami dostaw jako zachowanie przedsiębiorcze ; Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem w ruchu ; Zarządzanie strategiczne rozwojem przedsiębiorstwa zorientowanego na kształtowanie relacji z klientami ; Finansowe wsparcie rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w latach 2004-2006 - próba oceny ; Determinanty przedsiębiorczości kobiet ; Cechy i motywy działania przedsiębiorcy jako czynniki decydujące o rozwoju małej firmy ; Wybory strategiczne globalnych przedsiębiorstw ; Aktywizacja osób niepełnosprawnych jako czynnik realizacji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw ; Determinanty przedsiębiorczości strategicznej ; Przedsiębiorczość na Pomorzu - analiza jakościowa. Cz. 2. INNOWACYJNOŚĆ: Organizacja ucząca się jako model przedsiębiorstwa w innowacyjnej gospodarce ; Znaczenie innowacyjności w przedsiębiorczości ; Innowacyjność i kooperacja jako czynniki internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw ; Zarządzanie projektami z wykorzystaniem systemu CMS ; Analiza dokumentów tekstowych jako przykład innowacyjnego podejścia sprzyjającego rozwojowi przedsiębiorstwa ; Metodyka mapowania procesów ; Innowacja oparta na nowej wiedzy ; Innowacyjność jako czynnik konkurencyjności regionu a rozwój trwały i zrównoważony ; Zakres partycypacji instytucji otoczenia biznesu w fazie przygotowania i wdrażania Dolnośląskiej Strategii Innowacji - implikacje systemowe ; Partnerstwo na rzecz innowacyjności regionu ; Systemy ERP a zarządzanie strategiczne rozwojem organizacji ; Innowacje i efekty ich wprowadzania wśród firm województwa podkarpackiego na przykładzie RSI ; Metodologia zarządzania projektami w jednostkach sektora finansów publicznych ; Potencjał innowacyjny firm sektora MŚP współpracujących z branżą morską regionu zachodniopomorskiego oraz źródła jego finansowania ; Innovations as inherent feater of the contemporary logistics ; Finansowanie inwestycji i innowacji jako czynnik rozwoju podmiotów gospodarczych w województwie podkarpackim ; Wsparcie innowacyjności sektora MSP - doświadczenia projektu BTT ; W poszukiwaniu uwarunkowań potencjału innowacyjnego województw Polski - studium porównawcze ; Znaczenie innowacji w rozwoju społeczno-gospodarczym ; Innowacyjność a konkurencyjność polskiego przemysłu spożywczego ; System informacyjny dla rozwoju transgranicznej współpracy gospodarczej ; Innowacyjność w wymiarze regionalnym. Aspekty społeczno-kulturowe ; Potencjał innowacyjny lokalnych wspólnot samorządowych w wymiarze kapitału społecznego. Na przykładzie badań w województwie podkarpackim ; Założenia polityki regionalnej w zakresie kształtowania innowacyjności przedsiębiorstw ; Rola funduszy strukturalnych we wspieraniu innowacyjności przemysłu spożywczego ; Innowacyjność i dyscyplina w procesie zarządzania strategicznego ; Wpływ klastrów na konkurencyjność i innowacyjność regionów ; Regionalna Strategia Innowacji jako instrument wspierania innowacyjności przedsiębiorstw w województwie podkarpackim ; Innowacyjność pomorskiego sektora MSP w świetle badań Pomorskiego Obserwatorium Gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99020/t.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-73503
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-71192
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-76025
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. tł.
Dział I. ADMINISTRACJA PUBLICZNA, SŁUŻBA PUBLICZNA, SEKTOR PUBLICZNY I NAUKA ADMINISTRACJI: ISTOTA I POJĘCIA: Rozdz. 1. Pojęcie administracji publicznej: 1.1. Administracja publiczna, różne sposoby rozumienia, 1.2. Administracja publiczna jako dyscyplina rozwijająca się, 1.3. Funkcja i obszary działania administracji publicznej; Rozdz. 2. Służba publiczna; Rozdz. 3. Administracja publiczna i sektor publiczny; Rozdz. 4. Nauka administracji. Różne sposoby nauczania o administracji publicznej: 4.1. Nauczanie administracji publicznej w państwach anglosaskich, 4.2. Nauczanie administracji publicznej w modelu kontynentalnym, 4.3. Nauczanie administracji publicznej w krajach skandynawskich, 4.4. Współczesne podejście do nauczania administracji publicznej. Dział II. HISTORIA ADMINISTRACJI: Rozdz. 1. Administracja państw absolutnych w XVII i XVIII wieku: 1.1. Absolutyzm klasyczny, 1.2. Absolutyzm oświecony, 1.3. Administracja w Polsce w czasach stanisławowskich; Rozdz. 2. Model administracji w państwie liberalnym: 2.1. Administracja we Francji w dobie rewolucji i reform napoleońskich (m.in. Administracja Księstwa Warszawskiego), 2.2. Administracja a konstrukcja państwa prawnego, 2.3. Samorząd terytorialny w Europie w XIX wieku, 2.4. Powstanie i rozwój sądownictwa administracyjnego w Europie; Rozdz. 3. Administracja II Rzeczypospolitej; Rozdz. 4. Administracja w państwach totalitarnych: 4.1. Administracja w Niemczech i Włoszech, 4.2. Administracja w Związku Radzieckim, 4.3. Administracja na ziemiach polskich pod okupacjami państw totalitarnych; Rozdz. 5. Administracja Polski Ludowej. Dział III. TEORIE NAUKI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ OD POCZĄTKÓW NOWOŻYTNOŚCI DO RATIONAL CHOICE THEORY: Rozdz. 1. Biurokracja i biurokratyzm w administracji publicznej: 1.1. Materializm historyczny K. Marksa i F. Engelsa, 1.2. Idealny model biurokracji według Maxa Webera, 1.3. Krytyka biurokracji Michela Croziera; Rozdz. 2. Nowożytne podejście do administracji publicznej: 2.1. Koncepcja administracji według Lorenza von Steina, 2.2. Administracja i polityka w ujęciu Woodrowa Wilsona, 2.3. Organizatorskie podejście do administracji Henriego Fayola, 2.4. H. A. Simon o organizacji administracji i podejmowaniu decyzji, 2.5. Systemowe podejście do administracji L. Gulicka i L. Urwicka; Rozdz. 3. Teoria racjonalnego wyboru: 3.1. Teoria maksymalizacji, 3.2. Teoria "kształtowania urzędu". Dział IV. ZARZĄDZANIE PUBLICZNE: Rozdz. 1. Modele zarządzania publicznego; Rozdz. 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji; Rozdz. 3. Zarządzanie jakością w administracji; Rozdz. 4. Strategiczne zarządzanie rozwojem; Rozdz. 5. Marketingowa orientacja jednostek administracji samorządowej: 5.1. Istota marketingu terytorialnego, 5.2. Struktura i wdrażanie strategii marketingowej. Dział V. ZNACZENIE PRAWA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Prawo jako determinanta organizacji i funkcjonowania administracji publicznej: Wprowadzenie, 1.1. Związanie administracji prawem, 1.2. Stosowanie prawa przez administrację publiczną, 1.3. Sądowa kontrola cywilnoprawnych form działania administracji, 1.4. Ustrój administracji publicznej; Rozdz. 2. Znaczenie procedur administracyjnych w funkcjonowaniu administracji publicznej; Rozdz. 3. Udział administracji w procesie tworzenia prawa. Dział VI. ADMINISTRACJA PUBLICZNA I POLITYKA PUBLICZNA: Rozdz. 1. Współczesne systemy polityczne - przegląd wybranych rozwiązań: 1.1. Ustrój polityczny państwa a administracja publiczna, 1.2. Administracja publiczna w różnych systemach rządów (1.2.1. System parlamentarno-gabinetowy - Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, 1.2.2. Racjonalizacja systemu parlamentarno-gabinetowego - Republika Federalna Niemiec, 1.2.3. System prezydencki - Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, 1.2.4. System mieszany - Republika Francuska, 1.2.5. Model nordycki); Rozdz. 2. Polityzacja życia publicznego: 2.1. Aparat polityczny a aparat biurokratyczny, 2.2. Wpływ polityki i polityków na administrację publiczną; Rozdz. 3. Polityka publiczna jako instrument administrowania; Rozdz. 4. Tworzenie polityki publicznej: 4.1. Uwarunkowania tworzenia polityki publicznej, 4.2. Aktorzy polityki publicznej, 4.3. Etapy polityki publicznej, "cykl" polityki publicznej, 4.4. Wybrane polityki sektorowe w krajach Unii Europejskiej (4.4.1. Polityka ochrony środowiska, 4.4.2. Polityka regionalna); Rozdz. 5. Wdrażanie polityki publicznej i jego paradoksy; Rozdz. 6. Ocena polityki publicznej. Dział VII. ADMINISTRACJA I SPOŁECZEŃSTWO: Rozdz. 1. Legitymacja demokratyczna pośrednia i bezpośrednia; Rozdz. 2. Networking - współpraca administracji ze społeczeństwem: 2.1. Formy współpracy, 2.2. Trzeci sektor - definicja i miejsce we współczesnym państwie demokratycznym, 2.3. Partnerstwo publiczno-prywatne, 2.4. Podmioty prywatne realizujące zadania publiczne - kontraktualizm; Rozdz. 3. Jawność życia publicznego: 3.1. Składowe elementy określające istotę zasady jawności życia publicznego, 3.2. Istnienie wolnych mediów, 3.3. Dostęp do informacji publicznej, 3.4. Nabór do urzędu, 3.5. Public watchdogs, 3.6. Prawo dostępu do informacji w ujęciu historycznym; Rozdz. 4. Rola mediów masowych w komunikowaniu publicznym; Rozdz. 5. Społeczny wymiar patologii w administracji publicznej. Dział VIII. FINANSE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Budżety publiczne: 1.1. Pojęcie budżetu publicznego, 1.2. Budżet publiczny a plan finansowy, 1.3. Cechy budżetu publicznego, 1.4. Funkcje budżetu publicznego, 1.5. Specyfika budżetu Wspólnot Europejskich, 1.6. Budżet publiczny w wybranych państwach; Rozdz. 2. Dochody publiczne; Rozdz. 3. Wydatki publiczne i ich efektywność; Rozdz. 4. Budżetowanie; Rozdz. 5. Zarządzanie budżetem; Rozdz. 6. Kontrola budżetu; Rozdz. 7. Budżety publiczne i budżetowanie w Polsce; Rozdz. 8. Dług publiczny w Polsce - wybrane aspekty; Dział IX. KADRY W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Kadry sektora publicznego i administracji; Rozdz. 2. Zasoby ludzkie w administracji publicznej - rozwiązania prawne i organizacyjne: 2.1. Przemiany modelu służby cywilnej w Polsce, 2.2. Służby cywilne w wybranych państwach (w Wielkiej Brytanii, we Francji, w Niemczech), 2.3. Służby Unii Europejskiej; Rozdz. 3. Rekrutacja i selekcja - dwie strony medalu; Rozdz. 4. Podstawowe prawa i obowiązki urzędnika; Rozdz. 5. Odpowiedzialność urzędników; Rozdz. 6. Ocena, motywowanie i wynagradzanie kadr; Rozdz. 7. Szkolenie i rozwój - w stronę organizacji uczącej się. Dział X. ETYKA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Infrastruktura etyczna: 1.1. Wprowadzenie, 1.2. Budowanie i rola infrastruktury etycznej, 1.3. Zasoby infrastruktury etycznej, 1.4. Procesy infrastruktury etycznej na przykładzie whistleblowers, 1.5. Etyczne aspekty elektronicznego przetwarzania danych osobowych; Rozdz. 2. Sztuka podejmowania rozstrzygnięć etycznych; Rozdz. 3. Korupcja w administracji publicznej i inne patologie w administracji; Rozdz. 4. Etos urzędnika; Rozdz. 5. O roli kodeksów etycznych w administracji publicznej; Rozdz. 6. Wartości etyczne wobec globalizacji; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-351/354 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94922 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej