Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(360)
Forma i typ
Książki
(360)
Publikacje dydaktyczne
(49)
Publikacje fachowe
(34)
Publikacje naukowe
(22)
Dostępność
dostępne
(397)
wypożyczone
(27)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(146)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(224)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(5)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(6)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(20)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(5)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(8)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(5)
Autor
Łunarski Jerzy
(17)
Ehrlich Andrzej
(16)
Pacana Andrzej
(16)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(9)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(8)
Piotrowski Włodzimierz
(8)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(7)
Chrostowski Aleksander
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(5)
Brigham Eugene F. (1930- )
(5)
Griffin Ricky W. (1950- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Stadnicka Dorota
(5)
Bednarski Lech (1929-2006)
(4)
Czekaj Jan (1950- )
(4)
Dresler Zbigniew
(4)
Gapenski Louis C
(4)
Gierszewska Grażyna
(4)
Kokoszczyński Ryszard
(4)
Sierpińska Maria (1950- )
(4)
Stewart Dorothy M
(4)
Wankel Charles
(4)
Waśniewski Tadeusz (1928-2003)
(4)
Wyczański Paweł
(4)
Wędzki Dariusz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Ciecińska Barbara
(3)
Czarny Bogusław
(3)
Freeman R. Edward (1951- )
(3)
Golnau Wiesław (1965- )
(3)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(3)
Jeżak Jan
(3)
Kalinowski Marek (zarządzanie)
(3)
Kieżun Witold (1922- )
(3)
Koźmiński Andrzej K
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Litwin Joanna (zarządzanie)
(3)
Lock Dennis (1929- )
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Nickels William G
(3)
Niemiec Witold
(3)
Niestrój Roman
(3)
Rapacki Ryszard
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928- )
(3)
Sęp Jarosław
(3)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(3)
Antosz Katarzyna
(2)
Bednarek Mariusz
(2)
Bieryło Marta
(2)
Blaik Piotr
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (?-2004)
(2)
Bryx Marek (1953- )
(2)
Czermiński Alfred (1923-2011)
(2)
Czerwiński Zbigniew (ekonomia)
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Domiński Wojciech
(2)
Durlik Ireneusz (1931- )
(2)
Dyk Maria
(2)
Gajdka Jerzy
(2)
Gazda Andrzej
(2)
Gilbert Daniel R (1952- )
(2)
Gołajewska Marta
(2)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Hejduk Irena (1949- )
(2)
Hollins Bill
(2)
Jaremczuk Kazimierz
(2)
Johnson Gerry
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Klin Lidia
(2)
Kopczyński Tomasz
(2)
Kortan Jerzy (1924-1998)
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kristensen Kai
(2)
Krzyszkowski Jerzy
(2)
Latusek Wojciech
(2)
Lendzion Jarosław Piotr
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Marks Stephen G
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Michoń Ferdynand (1916-1997)
(2)
Mikołajczyk Zofia (1931- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Niemiec Oktawia
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Nowicki Adam (1944- )
(2)
Penc Józef
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Rutkowski Andrzej
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(164)
1990 - 1999
(82)
1980 - 1989
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(347)
Język
polski
(338)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(41)
Menedżerowie
(14)
Przedsiębiorcy
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Dyrektorzy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Projektanci mody
(2)
Analitycy giełdowi
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Biegli rewidenci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Inwestorzy giełdowi
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Księgowi
(1)
Logistycy
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Oficerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Studenci
(1)
Temat
Zarządzanie
(174)
Przedsiębiorstwo
(101)
Organizacja
(43)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(41)
Zarządzanie jakością
(34)
Marketing
(22)
Praca
(16)
Decyzje
(14)
Motywacja pracy
(12)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Innowacje
(10)
Ochrona środowiska
(10)
Systemy informatyczne zarządzania
(10)
Logistyka gospodarcza
(9)
Planowanie strategiczne
(9)
Rachunkowość
(9)
Kadry
(8)
Rynek finansowy
(8)
Produkcja
(7)
Administracja
(6)
Controlling
(6)
Gospodarka
(6)
Kontrola
(6)
Ocena pracowników
(6)
Systemy informatyczne
(6)
Bhp
(5)
Konkurencja
(5)
Koszty
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Menedżerowie
(5)
Organizacje
(5)
Usługi
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zatrudnienie
(5)
Bezrobocie
(4)
Ekonomia
(4)
Etyka biznesu
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(4)
Jakość produktu
(4)
Popyt
(4)
Przemysł
(4)
Przywództwo
(4)
Public relations
(4)
Płaca
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Spółki akcyjne
(4)
Systemy informacyjne
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Banki
(3)
Benchmarking
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Ceny
(3)
EMAS
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Hotelarstwo
(3)
Inflacja
(3)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Leasing
(3)
Logistyka
(3)
Motywacja
(3)
Outsourcing
(3)
Oświata
(3)
Postęp techniczny
(3)
Prawo handlowe
(3)
Prawo ochrony środowiska
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Płynność finansowa
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Statystyka
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Turystyka
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Zakład pracy
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Środki trwałe
(3)
Akcje (ekonomia)
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Czas pracy
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Dochód narodowy
(2)
Dług publiczny
(2)
Ekologia
(2)
Ekorozwój
(2)
Finanse publiczne
(2)
Franchising
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gospodarstwo rolne
(2)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(116)
Podręcznik
(94)
Podręcznik akademicki
(27)
Podręczniki
(14)
Praca zbiorowa
(5)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Transport i logistyka
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
360 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-331.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacyjne : nowe wyzwania / Krzysztof Liderman. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 421 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla specjalistów zajmujacych się bezpieczeństwem informacyjnym i studentów specjalności "bezpieczeństwo komputerowe", "bezpieczeństwo sieci i systemów" itd.
I. WPROWADZENIE DO OCHRONY INFORMACJI: 1. Prywatność, anonimowość, poufność ; 2. Zagrożenia, podatności, zabezpieczenia, incydenty ; 3. Elementy projektowania systemu bezpieczeństwa informacyjnego ; II. MODELE OCHRONY INFORMACJI: 1. Organizacja dostępu do informacji ; 2. Sterowanie dostępem do informacji ; 3. Model Grahama-Denninga ; 4. Model Bella-LaPaduli ; 5. Model Biby ; 6. Model Brewera-Nasha (chiński mur) ; 7. Model Clarka-Wilsona ; 8. Model Harrisona-Ruzzo-Ullmana (HRU) ; 9. Podstawowe Twierdzenie Bezpieczeństwa ; 10. Podsumowanie ; III. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM: 1. Charakterystyka procesu zarządzania ryzykiem ; 2. Przegląd norm i standardów z zakresu zarządzania ryzykiem ; 3. Analiza ryzyka - identyfikacja zakresu, środowiska, zagrożeń i podatności ; 4. Analiza ryzyka - szacowanie ryzyka ; 5. Zmniejszanie wartości ryzyka ; 6. Akceptacja ryzyka szczątkowego ; 7. Administrowanie ryzykiem ; IV. DOKUMENTOWANIE SYSTEMU OCHRONY INFORMACJI: 1. Polityka bezpieczeństwa ;2. Plan, instrukcje i procedury bezpieczeństwa informacyjnego ;3. Dokumentowanie przedsięwzięć zapewniania ciągłości działania organizacji ; 4. Przedsięwzięcia techniczne w zapewnianiu informacyjnej ciągłości działania ; 5. Przykłady struktury dokumentu Plan zapewniania ciągłości działania ; V. BADANIE I OCENA STANU OCHRONY INFORMACJI: 1. Diagnostyka techniczna ; 2. Testowanie jako element diagnostyki technicznej ; 3. Testy penetracyjne jako szczególny przypadek testowania ; 4. Audyt jako szczególny przypadek badania jakości systemu ochrony informacji ; 5. Metodyka LP-A ; VI. STANDARDY I NORMY BEZPIECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: 1. Standardy i normy i wspierające projektowanie i wytwarzanie bezpiecznych produktów oraz systemów ; 2. Standardy i normy wspierające zarządzanie bezpieczeństwem informacji ; 3. Inne normy i standardy wspomagające ocenę oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym ; VII. POLITYKA INFORMOWANIA - ODDZIAŁYWANIE PRZEKAZEM INFORMACJI: 1. Bezpieczeństwo informacyjne w dokumentach rangi państwowej ; 2. Komunikacja strategiczna ; 3. Definicje Komunikacji strategicznej ; 4. Charakterystyka Komunikacji strategicznej ; 5. Główne kontrowersje dotyczące Komunikacji strategicznej ; 6. Relacje Komunikacji strategicznej ; 7. Strategia Komunikacyjna - uwagi ogólne ; Załącznik. Metodyka LP-A przeprowadzania audytu z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego ; Wykaz używanych terminów i symboli graficznych: Z.1. Skład Zespotu audytowego, kwalifikacje jego członków i zakresy kompetencji ;Z.2. Wyposażenie narzędziowe Zespołu audytowego: Z.2.1. Kwestionariusze ankietowe ; Z.2.2. Szablony edycyjne dokumentów ; Z.2.3. Skanery bezpieczeństwa ; Z.2.4. Skanery konfiguracji ; Z.2.5. Skanery inwentaryzacyjne ; Z.2.6. Zestawy narzędzi do badań technicznych ; Z.3. Procesy audytowe ; Z.4. Specyfikacja dokumentów audytowych: Z.4.1. Tabele IPO ; Z.4.2. Specyfikacja zbiorcza dokumentów ; Z.5. Diagramy przepływu danych ; Z.6. Rzetelne praktyki: Z.6.1. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce formalnej ; Z.6.2. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce technicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-342 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105774 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC Access 2016 PL / Witold Wrotek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 232 strony : ilustracje ; 23 cm.
(ABC)
Indeks.
Książka "ABC Access 2016 PL" w przystępny sposób wprowadzi Cię w świat baz danych, podając podstawowe pojęcia i mechanizmy wykorzystywane w modelu relacyjnym, przybliży metodykę tworzenia i zarządzania bazami oraz zaprezentuje możliwości pozyskiwania z nich danych - wszystko to w odniesieniu do najnowszej polskojęzycznej wersji programu MS Access. [Helion, 2016]
1. Od kartki do bazy danych ; 2. Burza mózgów i ból głowy ; 3. W księgarni ; 4. Trzy reguły ; 5. Ujawniamy tajemnice bazy danych ; 6. Uruchamiamy program; 7. Obiekty bazy danych ; 8. Tabele ; 9. Parametry typów danych ; 10. Tworzenie i edycja tabel ; 11. Łączenie i wczytywanie danych ; 12. Eksportowanie danych ; 13. Wyświetlanie i nawigacja ; 14. Edycja bazy danych ; 15. Relacje ; 16. Kto pyta, nie błądzi ; 17. Formularze ; 18. Raporty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Cz. I. Interpretacja kluczowych dokumentów finansowych : 1. Bilans ; 2. Rachunek zysków i strat ; 3. Przepływy pieniężne i przepływy funduszy Cz. II. Narzędzia analizy finansowej : 4. Kontrola działalności przedsiębiorstwa ; 5. Mierniki zyskowności ; 6. Zarządzanie kapitałem obrotowym (lub płynnością) ; 7. Zarządzanie środkami trwałymi ; 8. Decyzje dotyczące kosztów, wielkości produkcji, cen i zysków Cz. III. Biznesplany i budżety : 9. Budżety ; 10. Pisanie i prezentacja biznesplanów ; 11. Księgowość i sprawozdania doraźne ; 12. Podnoszenie wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [295]-297. Indeks.
1. Systemy i ich cechy ; 2. Procesy i ich znaczenie w systemach ; 3. Modelowanie systemów i procesów ; 4. Ewolucyjny rozwój właściwości systemów ; 5. Systemy informacyjne ; 6. Systemy decyzyjne ; 7. Ryzyko działania systemów ; 8. Efektywność systemów ; 9. Systemy gospodarcze (SG) ; 10. Analiza systemowa ; 11. Projektowanie systemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Preismanagement" 2016.
Bibliografia przy rozdziałach.
R. I. PODSTAWY ZARZĄDZANIA CENAMI: 1. Zysk i cena ; 2. Definicja ceny ; 3. Cena i zarządzanie: Cena jako narzędzie marketingu ; Zrozumienie roli ceny ; Zarządzanie cenami jako proces ; 4. Źródła wiedzy na temat zarządzania cenami ; 5. Zarządzanie cenami i prawo ; 6. Aktualne kierunki w zarządzaniu cenami ; R. II. STRATEGIA CENY: 1. Cele ; 2. Zarządzanie cenami i wartość dla właścicieli ; 3. Wartość i cena ; 4. Pozycjonowanie ; 5. Sposób działania ; 6. Pozycje cenowe: Luksusowa pozycja cenowa ; Pozycja cenowa Premium ; Średnia pozycja cenowa ; Niska pozycja cenowa ; Ultraniska pozycja cenowa ; Dynamika pozycjonowania cenowego ; R. III. ANALIZA: EKONOMIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza informacji ważnych dla ceny: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Klienci ; Konkurencja ; 3. Krzywa popytu: Klasyfikacja i znaczenie krzywej popytu ; Krzywa popytu i elastyczność cenowa ; Inne formy krzywej popytu ; Dane empiryczne dotyczące elastyczności cenowej ; 4. Empiryczne wyznaczanie krzywc| popytu: Wywiady ; Obserwacje ; Podsumowanie narzędzi ; R. IV. ANALIZA: PSYCHOLOGIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Tradycyjna psychologia ceny: Cena a efekt prestiżu ; Paradoks Giffena ; Cena jako wyznacznik jakości ; Wyjątki ; 3. Behawioralne wyznaczanie ceny: Podstawy teoretyczne ; Efekty towarzyszące behawioralncmu wyznaczaniu cen ; Neuropricing ; R. V. DECYZJA: CENY JEDNOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Klasyfikacja jednowymiarowych metod ustalania cen ; 3. Jednoczynnikowc metody ustalania cen: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Polityka cen zorientowana na konkurencję ; 4. Wieloczynnikowe metody ustalania cen: Rachunek marży brutto ; Systemy wspomagania decyzji ; Matematyczna optymalizacja cen ; Optymalizacja ceny w warunkach oligopolu ; Hipotezy reakcji w oligopolu ; R. VI. DECYZJA: CENY WIELOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Różnicowanie cen: Segmentacja rynku jako podstawa różnicowania cen ; Teoretyczne podstawy różnicowania cen ; Realizacja różnicowania cen ; 3. Decyzje cenowe obejmujące wiele produktów: Decyzje cenowe dla linii produktów ; Wiązanie cen ; R. VII. DECYZJA: CENY OPTYMALNE DYNAMICZNIE: 1. Czynniki warunkujące ceny optymalne dynamicznie: Dynamiczna funkcja celu ; Dynamiczna funkcja popytu ; Dynamiczna funkcja kosztów ; 2. Dynamiczna optymalizacja cen: Procedury pomocnicze w dynamicznym zarządzaniu cenami ; Ilościowo uzasadnione dynamiczne decyzje cenowe ; 3. Dynamiczne decyzje cenowe i marketing relacji ; R. VIII. ZARZĄDZANIE CENAMI I WARUNKI RAMOWE: 1. Cena i podatki: Skutki podatkowe po stronic odbiorców ; Skutki oddziaływania podatków po stronic oferenta ; Taktyczne rozważania o podatkach i cenach ; 2. Cena i inflacja ; 3. Międzynarodowe zarządzanie cenami: Problemy i praktyki ; Ceny a kurs walut ; Import równoległy ; Cena i intcrwcnc)c państwa ; Zagadnienia realizacji w otoczeniu międzynarodowym ; R. IX. REALIZACJA: 1. Wprowadzenie ; 2. Podział odpowiedzialności w zarządzaniu cenami: Definiowanie zadań ; Umiejscowienie kompetencji do decydowania o polityce cenowej ; Struktura organizacji i procesy organizacyjne związane z cenami ; Rola dyrektora generalnego ; 3. Rola sił sprzedaży: Cenowa decyzyjność sił sprzedażowych działających w terenie ; Systemy motywacyjne zorientowane na cenę ; 4. Komunikowanie cen: Komunikowanie cen na zewnątrz ; Wewnętrzna komunikacja cen ; 5. Kontroling cenowy: Zadania kontrolingu cenowego 9.5.2. Wymogi informatyczne ; Narzędzia kontrolingu cenowego ; R. X. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR KONSUMPCYJNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Wertykalne zarządzanie cenami 10.2.1. Producent ustala cenę zbytu producenta i cenę detaliczną: Producent określa wyłącznie cenę zbytu producenta ; Producent i handel działają wspólnie na rzecz maksymalizacji zysku ; 3. Wielokanałowe zarządzanie cenami ; R. XI. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR INDUSTRIALNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza ; 3. Decyzja: Ustalanie ceny ukierunkowane na użyteczność ; Metody kalkulacyjne ; Aukcje ; 4. Realizacja: Negocjacje cenowe ; Umowy cenowe i klauzule zabezpieczenia ceny ; R. XII. ZARZĄDZANIE CENAMI W SEKTORZE USŁUG: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 3. Decyzja: Procedury przybliżone ; Różnicowanie cen w sektorze usług ; Yield management ; 4. Realizacja: Realizacja zróżnicowanych cen ; Ceny stałe lub ceny zależne od konkretnej sytuacji ; Komunikowanie cen ; R. XIII. ZARZĄDZANIE CENAMI W HANDLU: 1. Wprowadzenie ; 2. Strategia: Pozycjonowanie cenowe ; Wizerunek cenowy ; 3. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 4. Decyzja: Określanie przedziałów cenowych ; Decyzje cenowe dotyczące pojedynczych artykułów ; Decyzja cenowa i sprzężenie asortymentowe ; Decyzje przy promocjach cenowych ; Realizacja ; R. XIV. INNOWACJE W ZARZĄDZANIU CENAMI: 1. Innowacje cenowe: trochę historii ; 2. Zmiana krzywej popytu za sprawą zwiększonej przejrzystości ; 3. Innowacyjne modele cenowe: Jednorazowe opłaty stałe ; Model freemium ; Interaktywne modele cenowe ; Opłata za wykorzystanie ; Nowe miary cenowe ; Dwustronne systemy cenowe ; Ceny ujemne ; Zerowe koszty krańcowe i sharing cconomy ; Innowacyjne systemy płatności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-108057 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-44426 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71032 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-69419 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99116 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moda : projektowanie / Sue Jenkyn Jones ; [tłumaczenie Ewa Romkowska]. - Wydanie 3., rozszerzone i [uzupełnione] (dodruk). - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2016. - 272 strony : ilustracje (głównie kolorowe), fotografie ; 26 cm.
Tytuł oryginału: "Fashion design" 2011.
U góry okładki: "Portfolio" - nazwa serii oryginału.
Bibliografia na stronie 262. Indeks.
Ten podręcznik pozwoli ci dokładnie poznać podstawy i zasady projektowania ubiorów. Omówiono w nim cechy i zdolności niezbędne projektantowi mody oraz rozmaite perspektywy kariery w tym zawodzie. W obiektywny sposób wyjaśniono, jak wygląda produkcja odzieży "od kulis". Z książki tej dowiesz się, jak interpretować opisy projektów, tworzyć kolekcje, wybierać i kroić materiały, dopasowywać stroje oraz jak prezentować swoje portfolio. Poznasz podstawy marketingu i ekonomii mody. W tym trzecim, rozszerzonym i uzupełnionym wydaniu, zamieszczono inforamcje na temat ochrony środowiska i etyki produkcji, rosnącej w świecie mody roli komputerów, w tym e-handlu, zakupów online, indywidualizacji masowej produkcji, CAD/CAM, projektowania cyfrowego i e-portfoliów. [Wydawnictwo Arkady, 2016]
1. Kontekst ; 2. Od producenta na rynek ; 3. Ciało ; 4. Kolory i materiały ; 5. W pracowni ; 6. Zadania i oceny ; 7. Końcowa kolekcja - i co potem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moda : projektowanie / Sue Jenkyn Jones ; [tłumaczenie Ewa Romkowska]. - Warszawa : Wydawnictwo "Arkady", 2007. - 240 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Tytuł oryginału: "Fashion design" 2005.
U góry okładki: "Portfolio" - nazwa serii oryginału.
Bibliografia na stronach 232-233. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90060 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 33-Podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa / Mirosława Rybak. - Wyd. 1, dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2004 (2008). - 244 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [232]-241. Indeks.
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji: aspekt historyczny i teoretyczny ; 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności ; 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie ; 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy ; 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem ; 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu ; 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika ; 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa ; 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 4. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 227 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 225-227.
R. I. FRANCZYZA JAKO FORMA WIĘZI EKONOMICZNEJ: 1. Pojęcie i geneza powiązań franczyzowych: Ogólna charakterystyka franczyzy w świecie ; Pierwowzory franszyzy: Rozwój koncepcji franczyzy od II poł. XIX w. do końca I poł. XX w ; Boom franczyzowy po II wojnie światowej ; Początki powiązań franczyzowych w Polsce ; 2. Istota i klasyfikacja franszyzy: Podstawowe założenia franszyzy ; Typologia franszyzy: Podział ze względu na przedmiot działalności ; Podział ze względu na formę organizacji systemu ; Podział ze względu na zasięg obowiązywania umowy ; Podział ze względu na formę działalności gospodarczej ; Podział ze względu na zasięg działania systemu ; Podział ze względu na realizowaną strategię działalności ; Podział ze względu na strategię ekspansji gospodarczej ; Podział ze względu na strukturę podporządkowania stron umowy ; Pozostałe typy powiązań franczyzowych ; 3. Przesłanki wykorzystywania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa: Zalety i wady wykorzystania franczyzy dla dawcy systemu ; Korzyści i słabości wykorzystania franczyzy dla biorcy systemu ; 4. Motywy tworzenia i koncepcje budowy systemów franczyzowych ; 5. Porozumienia franczyzowe jako metoda ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw ; R. II. PODSTAWY PRAWNE POWIĄZAŃ FRANCZYZOWYCH: 1. Przedmiot porozumień franczyzowych ; 2. Pojęcie i charakter prawny umowy franszyzy ; 3. Podmioty umowy franczyzowej ; 4. Unormowania prawne umów franczyzowych w Stanach Zjednoczonych Ameryki, Ameryce Południowej, Azji i Australii ; 5. Umocowania prawne umów franczyzowych w Unii Europejskiej ; 6. Treść umowy franczyzy w świetle przepisów prawa polskiego ; R. III. ROZWÓJ FRANCZYZY W WYBRANYCH KRAJACH ŚWIATA: 1. Charakterystyka powiązań franczyzowych: Rozwój franczyzy w wybranych krajach Ameryki Północnej, Środkowej i Południowej ; Franczyza w Europie ; Franczyza w Azji, Australii, Nowej Zelandii i Afryce: Franczyza w Azji ; Franczyza w Australii i Nowej Zelandii ; Franczyza w Republice Południowej Afryki i Maroku ; R. VI. ANALIZA POWIĄZAŃ FRANCZYZOWYCH W POLSCE: 1. Funkcjonujące powiązania franczyzowe: Rozwój polskiego rynku franczyzy w latach 90. XX wieku i na początku XXI wieku ; Analiza powiązań franczyzowych według sektorów ; Systemy franczyzowe typu inbound i outbound na polskim rynku ; Prezentacja wybranych systemów franczyzowych funkcjonujących na polskim rynku ; 2. Powiązania franczyzowe w opinii twórców sieci (franczyzodawców): Rozwój powiązań franczyzowych w Polsce ; Motywy tworzenia sieci franczyzowych oraz czynniki sprzyjające i bariery rozwoju rynku franczyzy w Polsce ; Wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstw ; Uwarunkowania pozyskiwania franczyzobiorców ; Zagraniczna ekspansja polskich systemów franczyzowych ; 3. Powiązania franczyzowe w opinii franczyzobiorców ; 4. Korzyści i słabe strony współpracy franczyzowej w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107933 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71781 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa / Jan Duraj. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 519, [1] s. : wykr. ; 20 cm.
Bibliogr.
1. Istota przedsiębiorstwa i jego działalności 2. Cele i funkcje zarządzania działalnością gospodarczą przedsiębiorstwa 3. Formy prawno - organizacyjne i współdziałanie gospodarcze przedsiębiorstw 4. Podstawy ekonomiki finansów przedsiębiorstwa 5. Ekonomika kosztów przedsiębiorstwa 6. Ekonomika działalności marketingowej przedsiębiorstwa 7. Ekonomika gospodarowania zasobami pracy 8. Ekonomika produkcji w przedsiębiorstwie 9. Ekonomika majątku obrotowego przedsiębiorstwa 10. Ekonomika środków trwałych, remontów, inwestycji oraz leasingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej