Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(25)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(18)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Duda Joanna
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Szajna Renata
(2)
Ziaja Alina
(2)
Ławniczak Danuta
(2)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Marshall Colin
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Narus James A
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Piotrowska Dorota (tłumacz)
(1)
Przybyś-Preiskorn Katarzyna
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Szaran Adam
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Urban Wiesław
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Zitek Franciszek
(1)
Zych Robert
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukaszewicz Józef (1927- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(15)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Obsługa klienta
(24)
Techniki sprzedaży
(6)
Gastronomia
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Hotelarstwo
(2)
Kelnerstwo
(2)
Kelnerzy
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteka Raczyńskich (Poznań)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Czytelnictwo
(1)
Decyzje
(1)
Emerytura
(1)
Energetyka
(1)
Finanse publiczne
(1)
Globalizacja
(1)
Głusi
(1)
Handlowcy
(1)
Infobrokerzy
(1)
Innowacje
(1)
Jakość
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kołodko, Grzegorz W. (1949- )
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Książnica Zamojska im. Stanisława Kostki Zamoyskiego (Zamość)
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Matematyka
(1)
Modele matematyczne
(1)
Nauczyciele
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka podatkowa
(1)
Procesy Markowa
(1)
Procesy stochastyczne
(1)
Prosumpcja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Płaca
(1)
Rachunek prawdopodobieństwa
(1)
Reklama
(1)
Reklamacja
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sektor publiczny
(1)
Spożycie
(1)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(1)
Szczęście
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba informacyjna biblioteczna
(1)
Tranzyt
(1)
Upadłość
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego (Lublin)
(1)
Wydatki budżetowe
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Znak towarowy
(1)
Związek Zawodowy Bibliotekarzy i Pracowników Bibliotek
(1)
Temat: dzieło
Dokąd zmierza świat
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Podręcznik dla szkół zawodowych
(4)
Poradnik
(3)
Poradniki
(3)
Blogi
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. i okł.: "Onepress. [Książki klasy business]".
Indeksy
To doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku. Omówione zagadnienia: - Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku, - Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy, - Techniki budowania marki, - Analiza rynku, - Opracowanie miksu marketingowego, - Zdobywanie lojalnych klientów, - Zasady planowania marketingowego, - Techniki oceny efektywności marketingu, - Marketing elektroniczny. [Helion, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-192.
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne ; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 143-148. Indeks.
1. Istota, znaczenie i rodzaje lojalności klientów 2. Modele lojalności klientów 3. Motywy lojalności klientów 4. Typologia lojalności klientów 5. Dynamika lojalności klientów 6. Pomiar lojalności klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91760 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Dobra obsługa to dobry interes - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy ją znamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze. Książka ta, napisana przez eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości, stała się światowym bestsellerem. Czytelnicy docenili ją za przystępność, niezwykle bogate źródło cennych informacji i przykłady, jak w praktyce sprawdzają się opisane w niej rozwiązania. [Zysk i S-ka, 2007]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 85.
1. Obsługa konsumenta - cel i zadania przedmiotu ; 2. Podstawowe zagadnienia dotyczące gastronomii ; 3. Wizerunek zawodowy pracownika gastronomii ; 4. Etyka zawodowa pracownika obsługi ; 5. Przygotowanie sali konsumenckiej na przyjęcie gości ; 6. Podstawowa technika obsługi ; 7. Zasady przyjmowania i realizacji zamówień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91977/cz.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 128.
1. Techiki i metody serwowania ; 2. Karty menu ; 3. Serwowanie potraw i napojów ; 4. Rodzaje przyjęć ; 5. Protokół dyplomatyczny ; 6. Usługi gastronomiczne w obiektach hotelarskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91977/cz.2 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 5 godz. 13 min 36 s.
Na opakowaniu: 1. Zaciekawienie. 2. Docenienie wartości. 3. Alternatywy. 4. Oszacowanie ryzyka. 5. Ocena warunków sprzedaży. 6. Pragnienie zakupów.
Czyta Marcin Fugiel.
Nagranie w formacie mp3.
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj - Ty i Twój klient - mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! [Wydawnictwo Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/755/339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kolekcja Business Week : edycja polska)
(Seria Kluczowa)
(Warsztaty Menedżera McGraw-Hill ; t. 8)
Tytuł oryginału: "Why customers don't do what you want them to do" 2003.
Tytuł grzbietowy: 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży.
Dla menedżerów.
To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami. W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą. [Wydawnictwo Studio Emka, 2005]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business" 2014.
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, "asystentów klienta" atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. "Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?" chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach - to wcale nie jest takie trudne! [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111628 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gotowość organizacji do zarządzania jakością ; Standaryzacja obsługi - punkt wyjścia w zarządzaniu jakością ; Kreowanie standardów ; Wdrażanie standardów ; Monitoring i badanie standardów ; Pułapki w pracy nad standaryzacją ; Satysfakcja klienta - etap ewolucji w zarządzaniu jakością ; Lojalność i rekomendacja - wynik skutecznego zarządzania jakością ; Customer Journey - podróż klienta ; Zintegrowany model zarządzania jakością obsługi klienta ; Rola wsparcia w zarządzaniu jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105219 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
Indeks.
Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarządzania wartością dla klienta oraz wdrażania go w praktyce. Przybliżają zagadnienie pojęcia wartości i przechodzą dalej aż do kwestii zysków z dostarczanej klientom wartości. Podają również liczne przykłady firm z różnych branż i krajów w celu przejrzystego zilustrowania przedstawionej koncepcji. Dzięki książce można dowiedzieć się, jak; - formułować ofertę opartą na wartości, - uzasadniać i dokumentować wartość swojej oferty, - dostosowywać ofertę do klienta, - opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie. Publikacja pomoże dyrektorom, kierownikom działów marketingu i kierownikom działów sprzedaży czerpać korzyści z wartości oferowanej docelowym klientom przez własną propozycję rynkową, James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A, Narus, naukowcy specjalizujący się w dziedzinie marketingu, rozwijali i doskonalili sposoby podejścia do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania. [Wolters Kluwer Polska, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 245.
I. Usługowa działalność gastronomii ; II. Stanowiska pracy w części handlowo-usługowej ; III. Wystrój i wyposażenie zakładu gastronomicznego ; VI. Przygotowanie sal konsumenckich do obsługi gości ; V. Przenoszenie tac i zastawy stołowej ; VI. Obsługa gości ; VII. Karty menu ; VIII. Podawanie potraw ; IX. Podawanie napojów bezalkoholowych ; X. Podawanie napojów alkoholowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91900/cz.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-194.
I. Organizacja obsługi gości w pokoju hotelowym ; II. Podawanie potraw kuchni różnych narodów ; III. Serwis specjalny ; IV. Organizacja obsługi przyjęć okolicznościowych ; V. Systemy rozliczeń kelnerskich ; VI. Elementy protokołu dyplomatycznego podczas obsługi gości ; VII. Rozwiązywanie sytuacji problemowych w pracy ; VIII. Bar.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91900/cz.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki obrony ceny : jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny / Roman Kawszyn, Adam Szaran. - Wydanie uaktualnione i rozszerzone. - Warszawa: MT Biznes, 2022. - 124 strony : ilustracje ; 22 cm.
Techniki obrony ceny, czyli wstęp do wstępu ; Wstęp, czyli o tym, dlaczego sprzedajesz ; Badanie potrzeb, czyli początek obrony ceny ; Prezentacja oferty i jej wpływ na postrzeganie i obronę ceny ; Opinia klienta i jej brak ; Za drogo! czyli czas na racjonalizację ; Straszą konkurencją? To się nie bój ; Finalizacja ; Zakończenie, czyli rozwijaj się!
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce. To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111733 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks
I. Systemy obsługi masowej II. Procesy stochastyczne III.Modele najprostszych systemów obsługi IV. Systemy niemarkowskie V. Różne uzupełnienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-35458 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja wpłynęła do biblioteki w 2021 r.
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 147-158.
Dla pracowników naukowych, studentów i właścicieli przedsiębiorstw.
1. ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA: 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta, 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa, 1.3. Obszary kreowania wartości ; 2. JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA: 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości, 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością, 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii, 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo, 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta ; 3. KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA: 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie, 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia, 3.3. Cechy produktu kreatywnego, 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie ; 4. WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW: 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study, 4.2. Charakterystyka badanych, 4.3. Hipotezy i pytania badawcze, 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86778 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91326 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Spis treści także ang.
Czytelnik czy klient - implikacje podejścia do użytkownika biblioteki dla procesu obsługi ; ka Czy czytelnik może być zbawiony? - grzechy, nawyki, oczekiwania współczesnego czytelnika ; Komunikacja interpersonalna w praktyce bibliotecznej i jej wpływ na postrzeganie jakości biblioteki przez użytkowników ; Biblioteka w procesie uspołeczniania na przykładzie komunikacji interpersonalnej w środowisku bibliotecznym ; Komunikacja interpersonalna w bibliotece - wybrane zagadnienia ; Kontakt i komunikacja z czytelnikiem niesłyszącym ; Zarządzanie nowoczesną biblioteką, czyli co jest podstawą sukcesu każdej współczesnej organizacji? ; Filozofia KAIZEN w bibliotece akademickiej ; Broker informacji - ewolucja zawodu bibliotekarza? ; Aktywność młodych pracowników bibliotek w organizacjach zawodowych ; Kultura w budowaniu jakości biblioteki ; Badania marketingowe szansą na poznanie potrzeb czytelnika ; Budowanie wizerunku biblioteki na przykładzie Książnicy Zamojskiej ; Wizerunek WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie na łamach prasy w latach 2005-2009 ; Zbiory specjalne Biblioteki Raczyńskich i ich czytelnicy ; Biblioteka naukowa w społeczeństwie informacyjnym ; Blogi w bibliotekach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96235 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang. i ros.
Streszcz. ang., pol. i 2 ros. przy pracach.
Franciszek Piontek - „Koncepcja przestrzennego zagospodarowania kraju 2030” w aspekcie spójności społeczno-gospodarczej i rozwiązań kryzysogennych. Część I: Założenia i zakres przedmiotowy dokumentu ; Wioletta Nowak - The Effect of Stabilization Programmes on Economic Growth ; Marcel Kamba-Kibatshi - The Role and Influence of the State on Shaping Flexible and Safe Financial Market in Relation to Polish Integration with European Union ; Victor Reutov - Global Regionalization as a Way to Counteraction the Global Financial Threats ; Volodymyr Tokar - Transformation Tendencies of the Global Monetary System ; Daniel Kucharek - Oddziaływanie kryzysu finansów publicznych na koniunkturę giełdową w wybranych krajach Unii Europejskiej ; Wojciech Kozioł - System emerytalny zgodny z modelem kapitału ludzkiego ; Iwona Lubimow-Burzyńska, Ewaryst Kowalczyk - Wdrożenie efektywnego modelu zarządzania finansami publicznymi w regulacjach prawnych dotyczących kontroli zarządczej ; Łukasz Jabłoński - O nowym programie badawczym nad nierównościami społeczno-ekonomicznymi ; Magdalena Cyrek - Przestrzenny wymiar nierówności w zakresie konsumpcji ; Jakub Bartak - Ograniczenie budżetowych transferów socjalnych a niwelowanie nierówności ekonomicznych ; Małgorzata Leszczyńska - Polityka fiskalna państwa a dochody polskich gospodarstw domowych ; Barbara Wojsznis - Ocena realizacji zadań własnych przez władze samorządowe na przykładzie miasta Białystok ; Marlena Piekut - Wydatki publiczne na badania i rozwój w czasach kryzysu ; Yevgen Panchenko, Olga Luk’yanenko, Alina Zhevago, Marina Kiriakova - Finansirovanie innovacij v Ukraine ; Irina I. Kolesnikova - Scientific and Technological Problems of National Security ; Anna Mazurkiewicz - Makroekonomiczne uwarunkowania zarządzania talentami ; Ivan Rekun - Knowledge Society and Lifelong Learning ; Mariusz Franciszek Kaszubowski - Płaca progowa pracowników naukowo-dydaktycznych polskich wyższych uczelni publicznych w warunkach hipotetycznego kontraktu ; Katarzyna Puchalska - Zagraniczne przepływy kapitału w warunkach kryzysu finansów publicznych - sytuacja Polski ; Vladislava V. Lyfar' - Problemy i perspektivy ispol'zovaniâ tranzitnogo potenciala meždunarodnyh transportnyh koridorov Ukrainy ; Paweł Frączek - Doświadczenia Finlandii w modernizacji sektora energii ; Ryszarda Bolonek - Wpływ kryzysu finansów publicznych na koncepcję ukierunkowanej terytorialnie polityki spójności regionalnej w kontekście raportu Fabrizio Barca ; Stefania Środa-Murawska - Przestrzenne zróżnicowanie poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego Niemiec ; Małgorzata Wosiek - Uwarunkowania rozwoju regionów peryferyjnych w Polsce w czasach kryzysu finansów publicznych - wnioski dla spójności społeczno-ekonomicznej ; Sylwester Piszczek - Zróżnicowanie przestrzenne poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego obszarów wiejskich województwa kujawsko-pomorskiego, Elżbieta Szul - Prosumpcja jako aktywność współczesnych konsumentów - uwarunkowania i przejawy ; Tomasz Potocki, Tomasz Świst - Stopa bezrobocia a poziom szczęścia w obliczu światowego kryzysu finansowego ; Małgorzata Adamska-Chudzińska - Prospołeczne stymulowanie zaangażowania organizacyjnego jako aspekt działań ekonomicznych w warunkach kryzysu ; Justyna Pawlak - Kryzys kontraktu psychologicznego między pracownikiem a organizacją jako wynik kryzysu finansów publicznych na przykładzie pracowników oświaty ; Zuzana Chodasová, Zuzana Tekulová, Anna Jacková - Controlling - the Current Management Tools in the Enterprise ; Mariola Wiater - Upadłość przedsiębiorstw sektora prywatnego a spowolnienie gospodarcze w Polsce w latach 2008-2012 ; Dawid Kuraś - Obsługa klienta jako wartość w zarządzaniu relacjami przedsiębiorstwo - klient ; Michał Gabriel Woźniak - O potrzebie nowej ekonomii w kontekście książki „Dokąd zmierza świat. Ekonomia polityczna przyszłości” Grzegorza W. Kołodki, Prószyński i s-ka, Warszawa 2013, ss. 447.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.31 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej