Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(25)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(18)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Duda Joanna
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Szajna Renata
(2)
Ziaja Alina
(2)
Ławniczak Danuta
(2)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Marshall Colin
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Narus James A
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Piotrowska Dorota (tłumacz)
(1)
Przybyś-Preiskorn Katarzyna
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Szaran Adam
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Urban Wiesław
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Zitek Franciszek
(1)
Zych Robert
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukaszewicz Józef (1927- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(15)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Obsługa klienta
(24)
Techniki sprzedaży
(6)
Gastronomia
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Hotelarstwo
(2)
Kelnerstwo
(2)
Kelnerzy
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteka Raczyńskich (Poznań)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Czytelnictwo
(1)
Decyzje
(1)
Emerytura
(1)
Energetyka
(1)
Finanse publiczne
(1)
Globalizacja
(1)
Głusi
(1)
Handlowcy
(1)
Infobrokerzy
(1)
Innowacje
(1)
Jakość
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kołodko, Grzegorz W. (1949- )
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Książnica Zamojska im. Stanisława Kostki Zamoyskiego (Zamość)
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Matematyka
(1)
Modele matematyczne
(1)
Nauczyciele
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka podatkowa
(1)
Procesy Markowa
(1)
Procesy stochastyczne
(1)
Prosumpcja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Płaca
(1)
Rachunek prawdopodobieństwa
(1)
Reklama
(1)
Reklamacja
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sektor publiczny
(1)
Spożycie
(1)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(1)
Szczęście
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba informacyjna biblioteczna
(1)
Tranzyt
(1)
Upadłość
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego (Lublin)
(1)
Wydatki budżetowe
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Znak towarowy
(1)
Związek Zawodowy Bibliotekarzy i Pracowników Bibliotek
(1)
Temat: dzieło
Dokąd zmierza świat
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Podręcznik dla szkół zawodowych
(4)
Poradnik
(3)
Poradniki
(3)
Blogi
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks
1. Poznawanie klienta - wiedza o kliencie; 2. Tworzenie wartości dla klienta - koncepcja usługi; 3. Dostarczanie wartości klientowi; 4. Zarządzanie reklamacjami klientów w celu osiągania zysku; 5. Budowanie lojalności; 6. Struktura i procesy w firmie; 7. Kultura firmy a relacje z klientami; Zakończenie; Mobilizowanie firmy do lepszego nastawienia na klienta [kwestionariusz]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81615 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Co wiadomo o zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami 2. Firma zorientowana na klienta 3. Co wiadomo o klientach 4. Budowa skutecznego systemu zarządzania relacjami z kluczowymi klientami 5. Planowanie działalności firmy 6. Kluczowi klienci jako źródło zysków 7. Jak stworzyć odpowiedni biznesplan dla każdego z kluczowych klientów 8. Skuteczność porozumiewania się 9. Zastosowanie technologii informacyjnej w zarządzaniu relacjami z klientami 10. Tworzenie motywacji i budowanie skutecznie działających zespołów do spraw klientów 11. Negocjacje z kluczowymi klientami 12. "Już nie przynosisz mi kwiatów" czyli utrata klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 228-[232].
1. USŁUGI GASTRONOMICZNE: Pojęcie gastronomii ; Rodzaje lokali gastronomicznych: Kryteria klasyfikacji zakładów gastronomicznych, Rodzaje zakładów gastronomicznych, Catering, Gastronomia hotelowa ; Podsystemy rynku usług gastronomicznych: Wprowadzenie, Gastronomia indywidualna, Gastronomia systemowa, Gastronomia specjalna ; Współczesne trendy w polskiej gastronomii ; 2. REKLAMA I PROMOCJA W GASTRONOMII ; 3. ARANŻACJA SALI KONSUMENCKIEJ W ZAKŁADZIE GASTRONOMICZNYM: Wystrój wnętrza lokalu gastronomicznego ; Meble ; Wyposażenie sal wielofunkcyjnych w hotelach ; Dekoracje ; Bielizna stołowa ; Zastawa stołowa: Wprowadzenie, Naczynia szklane, Zastawa stołowa metalowa, Zastawa stołowa porcelanowa, Wyposażenie baru, Inne wyposażenie do obsługi gości, Wyposażenie w cateringu ; 4. PERSONEL W GASTRONOMII: Wiadomości ogólne ; Kierownik gastronomii ; Pracownicy kuchni ; Kierownik Sali ; Personel obsługujący ; Higiena personelu ; Oddziaływanie na pracę personelu: Nagradzanie i karanie pracowników, Szkolenia ; 5. ZASADY OBSŁUGI GOŚCI W GASTRONOMII: Wiadomości ogólne ; Systemy obsługi gości ; Obsługa kelnerska: Wprowadzenie, Prace przygotowawcze do obsługi gości, Przywitanie gościa, Przyjęcie zamówienia, Obsługa gościa przy stoliku, Dosadzanie gości do stolika, Pożegnanie gościa ; Rodzaje gości w restauracji ; Obsługa gości przez personel room-service ; 6. KARTY MENU: Rodzaje kart menu ; Cechy karty menu ; Zasady układania menu ; 7. ZASADY NAKRYWANIA DO STOŁU: Zasady nakrywania stołów ; Nakrywanie stołów do śniadań ; Nakrywanie stołów do obiadu ; Nakrywanie stołów do kolacji ; 8. ZASADY SERWOWANIA POTRAW: Zasady obsługi przy stole ; Metody serwowania potraw: Wprowadzenie, Serwis talerzowy, Francuska metoda serwowania, Angielska metoda serwowania, Rosyjska metoda serwowania, Serwis bufetowy, Serwis specjalny ; Zasady serwowania śniadań: Rodzaje śniadań, Bufet śniadaniowy ; Zasady serwowania zakąsek: Rodzaje zakąsek, Ogólne zasady serwowania zakąsek, Serwowanie wybranych zakąsek ; Zasady serwowania zup ; Zasady serwowania dań zasadniczych ; Zasady serwowania serów ; Zasady serwowania deserów i owoców ; Zasady serwowania napojów bezalkoholowych: Napoje bezalkoholowe zimne, Napoje bezalkoholowe gorące ; Zasady serwowania napojów alkoholowych: Zasady serwowania piwa, Zasady serwowania win, Zasady serwowania wódek, Serwowanie napojów mieszanych ; Dekorowanie potraw i napojów ; 9. ORGANIZACJA PRZYJĘĆ OKOLICZNOŚCIOWYCH: Rodzaje przyjęć ; Charakterystyka przyjęć, Przyjęcia typu angielskiego, Przyjęcia zasiadane, Przyjęcia mieszane ; Zasady organizacji przyjęć ; 10. ZASTOSOWANIE SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH W GASTRONOMII ; 11. KONTROLA JAKOŚCI USŁUG ; 12. REKLAMACJE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101385 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Poprz. wyd. pt.: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
CZĘŚĆ I PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ: 1. Jak zrozumieliśmy, że handlowanie to gra? ; Dlaczego klienci grają? ; 2. Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta: Pozytywna transakcja handlowa ; Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy ; 3. Najważniejsze "narzędzia" poznawania i rozumienia interesów klienta: Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym ; Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę? ; Parafraza. I co dalej? ; CZĘŚĆ II DEBIUTY HANDLOWE: 4. Pierwszy kontakt z klientem ; 5. Zbuduj ludzki kontakt i zainteresuj się potrzebami klienta ; 6. Debiutowe gry klienta: Gra "Nie mam czasu" ; Gra "To mnie nie interesuje" ; Przejmowanie klienta od konkurencji ; Gra "Interesuje mnie wyłącznie..." ; 7. Typy klienta. Jak je rozpoznać i dopasować się do nich?: Komu pozostawiać wybór, a komu polecać? (JA - INNI) ; Komu przypominać o jego celach, a komu dawać gwarancje? (CELE - PROBLEMY) ; Jak radzić sobie z klientem, który gotów jest kupić wszystko i jak docenić klienta krytykującego? (ZGODNY - NEGUJĄCY) ; Klient SYSTEMATYCZNY i klient CHAOTYCZNY ; Klient OSOBISTY i klient RZECZOWY ; CZĘŚĆ III GRA ŚRODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA I JAK WYKORZYSTUJĄ TO KLIENCI?: 8. Mity i stereotypy działania handlowca: Mit pośledniości zawodu sprzedawcy ; Stereotyp obowiązującej postawy ; Mit ceny ; Jak przeciwstawiać się mitowi ceny? ; Mit, że konkurencja jest tylko zagrożeniem ; Mit, że klient ma nieograniczone możliwości wyboru ; 9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujące stereotypy i lęki handlowca: Straszenie konkurencją ; Mamienie dużym i długotrwałym kontraktem ; Ultimatum, czyli "ostateczne warunki" ; Presja czasu ; Osobisty atak na handlowca lub jego firmę ; Jaką mam pewność, że mi się to opłaca? ; Niezwykłe mamienie kontraktem (Wspólne lizanie loda) ; Rozmiękczenie i niespodziewany atak (Dr Jeckyll i Mr. Hyde) ; Odwołanie się do lojalności i honoru handlowego (Twój wspólnik już mi obiecał) ; Wykorzystanie interesów handlowca (Nie mam żadnych zastrzeżeń, ale...) ; Fałszywa informacja (Zostawiony notes) ; Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta? ; 10. Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie z typowymi grami klienta: Stawianie granic klientowi ; Asertywne stawianie granic ; Kiedy musisz lub chcesz odmówić klientowi (Zdarta płyta handlowca) ; Asertywne, profesjonalne reakcje na krytykę klienta ; Zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta ; Ogólną krytykę sprowadzaj do konkretów (Poszukiwanie krytyki) ; Co robić, gdy klient czepia się szczegółów i osłabia Cię, wytykając niedoskonałości? (Zamglanie) ; Zamiana oceny na opinię ; CZĘŚĆ IV KOŃCÓWKI W NEGOCJACJACH. ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA: 11. Targuj się, dając klientowi satysfakcję ; CZĘŚĆ V JAK UTRZYMAĆ ENTUZJAZM HANDLOWY?: 12. Osłabiony handlowiec. Co z nim robić?: "Zatrucie handlowe" ; "Osłabiacze" w firmie ; 13. Jak budować pozytywne nastawienie? ; Umiejętności i aktywność ; Masz tyle, ile myślisz, że masz (Wiara czyni cuda) ; Odporność na "śmieć informacyjny" ; Mierz wysoko i podejmuj nowe wyzwania ; Bierz odpowiedzialność za swój rozwój zawodowy ; Kilka sposobów na przeciwdziałanie "zatruciu" handlowca ; Złote myśli smerfów-ważniaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. i okł.: "Onepress. [Książki klasy business]".
Indeksy
To doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku. Omówione zagadnienia: - Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku, - Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy, - Techniki budowania marki, - Analiza rynku, - Opracowanie miksu marketingowego, - Zdobywanie lojalnych klientów, - Zasady planowania marketingowego, - Techniki oceny efektywności marketingu, - Marketing elektroniczny. [Helion, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej