Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(116)
Forma i typ
Książki
(112)
Poradniki i przewodniki
(27)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Audiobooki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(139)
wypożyczone
(21)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(46)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(74)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(10)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(5)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(4)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Autor
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(4)
Banasiak Jan
(2)
Białkowska-Gużyńska Alina
(2)
Czerwiński Kazimierz (edukacja)
(2)
Draheim Szymon Emilia
(2)
Ekman Paul (1934- )
(2)
Faber Adele (1928- )
(2)
Garpiel Rafał
(2)
Garvin Charles D. (1929- )
(2)
Hamlin Sonya
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Horosiewicz Beata
(2)
Kowalczyk Marek (psycholog)
(2)
Lipski Jan Tomasz
(2)
Machura Witold
(2)
Mazlish Elaine
(2)
Morżoł Ilona
(2)
Nyberg Lisa
(2)
Rybakiewicz Justyna
(2)
Sampson Eleri
(2)
Schopenhauer Arthur (1788-1860)
(2)
Seabury Brett A
(2)
Stewart John
(2)
Suchecki Jacek (1950- )
(2)
Taper Agnieszka E
(2)
Templeton Rosalyn Anstine
(2)
Tokarz Marek
(2)
Watzke-Otte Susanne
(2)
Zaborowski Zbigniew (1926-2006)
(2)
Al-Khalili Jim (1962- )
(1)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Bartmiński Jerzy (1939-2022)
(1)
Bartoszyński Kazimierz (1921-2015)
(1)
Basu Rintu
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bieroń Tomasz (1963- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Brzeziński Wojciech (1980- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Byrne Emma (1978- )
(1)
Bąk Krzysztof (psychologia)
(1)
Bąkowicz Rafał
(1)
Błaż Agata
(1)
Chojnowska Ilona
(1)
Chudy Wojciech (1947-2007)
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cooper Ian
(1)
Cyranka Olga
(1)
Czarniawska-Joerges Barbara (1948- )
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Czerwiński Marcin (1924-2001)
(1)
Davies Philippa
(1)
Davis Martha (1947- )
(1)
Dhawan Erica
(1)
Doktór Jan (1952- )
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Domarańczyk Daria
(1)
Duhigg Charles (1974- )
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dąbrowska Aleksandra (pedagogika)
(1)
Fanning Patrick
(1)
Fiedor Marian
(1)
Flores Suzana E
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Giblin Les
(1)
Golec Danuta
(1)
Greene Ross W
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Grzesiuk Lidia (1942- )
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Heatherton Todd F
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Hofman Iwona
(1)
Honey Peter
(1)
Hołówka Teresa (1944- )
(1)
Höffner Marta
(1)
Jacewicz Agnieszka
(1)
Jaśkiewicz Sylwia
(1)
Jędrzejewski Stanisław (1946- )
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kahn Robert Louis (1918- )
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Katz Daniel (1903- )
(1)
Kaźmierska Agata
(1)
Kida Jan (1931- )
(1)
Klos Adriana
(1)
Komorowska Marta (tłumaczka)
(1)
Konorska Łucja
(1)
Konorski Bolesław
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(19)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(5)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1801-1900
(2)
1918-1939
(2)
Kraj wydania
Polska
(110)
Język
polski
(109)
Odbiorca
Rodzice
(7)
Nauczyciele
(4)
Menedżerowie
(2)
Dziennikarze
(1)
Edukatorzy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pedagodzy
(1)
Politycy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(89)
Stosunki interpersonalne
(25)
Psychologia społeczna
(19)
Internet
(14)
Manipulacja (psychologia)
(14)
Relacje międzyludzkie
(14)
Środki masowego przekazu
(13)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Konflikt
(7)
Perswazja
(7)
Kłamstwo
(6)
Manipulacja (psychol.)
(6)
Propaganda
(6)
Retoryka
(6)
Dezinformacja
(5)
Dzieci
(5)
Grupy społeczne
(5)
Informacja
(5)
Logika
(5)
Praca
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Psychologia
(5)
Rodzina
(5)
Rozmowa
(5)
Sukces
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Asertywność
(4)
Interakcje społeczne
(4)
Kariera
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Myślenie
(4)
Negocjacje
(4)
Opieka społeczna
(4)
Osobowość
(4)
Przyjaźń
(4)
Public relations
(4)
Płeć
(4)
Socjotechnika
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Uczucia
(4)
Więź społeczna
(4)
Agresywność
(3)
Dziecko
(3)
Fizjonomika
(3)
Gesty
(3)
Język
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura
(3)
Motywacja
(3)
Mowa
(3)
Młodzież
(3)
Nauczyciele
(3)
Prakseologia
(3)
Psycholodzy
(3)
Reklama
(3)
Samowychowanie
(3)
Teoria systemów
(3)
Ubiór
(3)
Uczniowie
(3)
Walka informacyjna
(3)
Wpływ społeczny
(3)
Zachowanie
(3)
Administracja
(2)
Choroby psychiczne
(2)
Czytanie
(2)
Decyzje
(2)
Dialektyka
(2)
Dyskusja
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze
(2)
Edukacja medialna
(2)
Erystyka
(2)
Fake news
(2)
Forum (informat.)
(2)
Inteligencja (psychologia)
(2)
Interakcja wychowawcza
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Literatura
(2)
Marketing polityczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miłość
(2)
Nauka
(2)
Polityka
(2)
Postawy
(2)
Praca społeczna
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Psycholingwistyka
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Psychoterapia
(2)
Radiofonia
(2)
Samopoznanie
(2)
Samotność
(2)
Savoir-vivre
(2)
Socjolingwistyka
(2)
Społeczeństwo
(2)
Temat: dzieło
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
2001-0
(6)
1901-2000
(3)
1801-1900
(2)
1901-
(2)
1989-
(2)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
Temat: miejsce
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Królestwo Polskie (1815-1915)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(32)
Opracowanie
(13)
Poradniki
(9)
Wydawnictwa popularne
(3)
Esej
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Publicystyka
(2)
Blogi
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Gazety polskie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Literatura grozy
(1)
Podręczniki
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(38)
Media i komunikacja społeczna
(25)
Socjologia i społeczeństwo
(17)
Edukacja i pedagogika
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Historia
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
116 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Radość nauki / Jim Al-Khalili ; przełożył Tomasz Biedroń. - Wydanie I. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2024 - 179 stron : ilustracja ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "The joy of science" 2022.
Bibliografia, netografia na stronach [163]-168. Indeks.
Fizyk kwantowy i gospodarz programu BBC ujawnia, w jaki sposób osiem lekcji z samego serca nauki może nam pomóc pełniej korzystać z życia Dzisiejszy świat jest nieprzewidywalny, skomplikowany i pełen sprzeczności, a poruszanie się w nim i podejmowanie optymalnych decyzji niełatwe. W tym krótkim przewodniku po bardziej racjonalnym życiu Jim Al-Khalili namawia czytelników do wypracowania sobie podejścia do świata typowego dla naukowców. Metoda naukowa pomaga ludzkości w tworzeniu prawdziwego obrazu rzeczywistości i opiera się na zbiorze podstawowych zasad, które mogą nam wszystkim pomóc pewniej poruszać się po współczesnym życiu. Omawiając naturę prawdy i niepewności, rolę wątpliwości, zalety i wady uproszczeń, wartość wystrzegania się błędów poznawczych, znaczenie myślenia opartego na dowodach i inne zagadnienia, autor pokazuje, że fundamenty metody naukowej mają wielkie znaczenie w stawiających nas przed trudnymi wyborami skomplikowanych czasach, w których żyjemy. [Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113677 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł grzbietowy: Cyberzaburzenia : cyberuzależnienia : mechanizmy i diagnoza. Pierwsze miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na stronie tytułowej i okładce: Mechanizmy i diagnoza, modelowanie relacji dzieci - nowe technologie cyfrowe, konteksty czasów koronawirusa.
Bibliografia, netografia na stronach [185]-189.
R. 1. Cuberuzależnienia, fonoholizm, nałogowe korzystanie z Internetu, czy CYBERZABURZENIA: R. 2. Specyfika cyfrowych relacji i aktywności a cyberzaburzenia ; R. 3. Sygnały o zbliżającym się cyberzaburzeniu. Kluczowe błędy rodziców. Wskazówki diagnostyczne ; R. 4. Kierunki diagnozy i terapii przy cyberzaburzeniach - wybrane zagadnienia ; R. 5. Znaczenie snu w rozwoju dziecka. Nadużywanie TC jako predykator cyberzaburzeń ; R. 6. Domowa edukacja medialna - krótki poradnik praktyczny, jak modelować relacje dziecka - nowe technologie cyfrowe ; R. 7. Właściwa organizacja czasu. Metody modelowania aktywności dzieci i nastolatków poza technologiami cyfrowymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108900 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [211]-221.
I. KSZTAŁTOWANIE SIĘ OSOBOWOŚCI CZŁOWIEKA W ŚWIETLE RÓŻNYCH TEORII: 1. Pojęcie, teoria i składniki osobowości ; 2. Teoria Johanna Friedricha Herbata ; 3. Teoria Johna Deweya ; 4. Teoria Stevena Pinkera ; 5. Teoria socjalizacji grupowej Judith Rich Harris ; 6. Antypedagogika ; 7. Postmodernizm ; II. AGRESJA W TELEWIZJI W ŚWIETLE LITERATURY PRZEDMIOTU: 1. Pojęcie, źródła i rodzaje agresji ; 2. Teoria agresji ; 3. Sposób rozumienia przez dzieci przedszkolne rzeczywistości telewizyjnej ; 4. Telewizja jako destrukcyjny czynnik oddziaływania na dzieci ; 5. Niektóre wyniki badań nad wpływem przemocy i agresji w mediach na zachowanie dzieci, młodzieży i dorosłych ; III. METODOLOGICZNE ZAŁOŻENIA BADAŃ WŁASNYCH: 1. Cele teoretyczno-poznawcze i praktyczno-wdrożeniowe ; 2. Problemy badawcze i hipotezy robocze ; 3. Zmienne i ich wskaźniki ; 4. Metody, techniki i narzędzia badawcze ; 5. Organizacja i przebieg badań ; 6. Charakterystyka badanej publikacji ; 7. Charakterystyka badanego środowiska ; IV. PROGRAMY TELEWIZYJNE DLA DZIECI I ICH BOHATEROWIE W ŚWIETLE PREFERENCJI I OFERTY PROGRAMOWEJ: 1. Rozpoznawalność bajek przez dzieci w różnych środowiskach ; 2. Rozpoznawalność bohaterów bajek przez dzieci w różnych środowiskach ; 3. Bajki i ich bohaterowie w świetle preferencji dzieci ; 4. Bajki a agresja ; V. CZYNNIKI SPOŁECZNE WARUNKUJĄCE PRZEJMOWANIE PRZEZ DZIECI AGRESYWNYCH ZACHOWAŃ Z TELEWIZJI W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH: 1. Czynniki rodzinne a przyjmowanie agresywnych zachowań z telewizyjnych programów dla dzieci ; 2. Środowisko rówieśnicze a przyjmowanie agresywnych zachowań z programów telewizyjnych dla dzieci ; 3. Miejsce zamieszkania a przyjmowanie agresywnych zachowań z programów telewizyjnych dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107381 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. [301]-316.
Tekst częśc. ang., czes.
Streszcz. ang., pol. przy rozdz.
I. KOMUNIKACJA - WYBRANE ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: Attemmts to apply contemporary Communication Theories in pedagogy and psychology ; Dilemmas of education. II. KOMPETENCJE KOMUNIAKCYJNE NAUCZYCIELI - RÓŻNE PERSPEKTYWY: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli prowadzących kształcenie w formie e-learningu ; Kompetencje psychologiczne nauczyciela jako niezbędna umiejętność w pełnieniu funkcji łącznika pomiędzy szkołą a środowiskiem społecznym ; Kompetencje językowe nauczyciela-wychowawcy warunkiem właściwej współpracy z rodzicami, uczniami oraz ich środowiskiem lokalnym ; Kompetencje komunikacyjne andragogów Republiki Czeskiej ; Kształtowanie umiejętności społecznych w relacji komunikacyjnej dziecko-dorosły (uczeń-nauczyciel) w kontekście teorii uczenia się ; Perswazja i manipulacja jako metody wywierania wpływu. III. KOMUNIKACJA - PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ: Nie wiem, o czym mówisz, proszę, powiedz to jeszcze raz - dziecko w młodszym wieku szkolnym a proces edukacji ; Opowieść jako sposób nawiązania przerwanej komunikacji ; Stany emocjonalne a komunikacja (w edukacji) ; Asertywność a posłuszeństwo wobec presji autorytetów ; Aspekty koučovaci metody Inner Game v komunikaci ; Styl wyjaśniania negatywnych i pozytywnych wydarzeń u dzieci rodziców emigrujących zarobkowo. IV. KOMUNIKACJA - MIĘDZY TEORIĄ A PRAKTYKĄ: Moralny czy kompetentny? Wizerunek dyrektorki/dyrektora szkoły w oczach podwładnych, przełożonych i partnerów ; Kierowanie jako element złożonego procesu zarządzania ; Kompetencje negocjacyjne studentów kierunku zarządzanie i marketing ; A trainer - sportsman's relation: a self-determination theory perspective ; Výkon státni správy ve vysokém školstvi ; Działalność szkoły na rzecz informowania ucznia o zawodach i możliwości dalszego kształcenia ; Życie towarzyskie on-line - próba charakterystyki grupy społecznej czatująych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96549 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 205-211.
Internet jest wszędzie – zajrzyj, poznaj wirtualny świat młodych i pytaj o wszystko! Obowiązkowa lektura dla rodziców dzieci w każdym wieku! Bo wszyscy jesteśmy online. Codziennie każdy z nas, niezależnie od wieku, spędza wiele czasu w Internecie. Młodzi ludzie dużo szybciej i sprawniej w nim buszują, a my – rodzice, nauczyciele i opiekunowie – potrzebujemy narzędzi, by mądrze im towarzyszyć, dostrzegać ewentualne zagrożenia i szybko działać. Jak reagować na cyberprzemoc – niezależnie od tego, czy jesteśmy jej świadkami, ofiarami czy… rodzicami jej twórców? Gdzie szukać dobrych i rzetelnych informacji na temat otaczającego nas świata i w jaki sposób unikać fake newsów? Jak zadbać o to, by maksymalnie ograniczać dostęp do pornografii, pedofilii, ruchów pro-ana i wszelkich oszustw? Dzieci i nastolatki bardziej ufają internetowi niż dorosłym i to w sieci szukają informacji na temat otaczającego ich świata. Ten poradnik pomoże choć trochę zmienić tę tendencję. Znajdziesz w nim dużą dawkę wiedzy, wiele ciekawych profili, linków i rad, dzięki którym pokierujesz aktywnością dziecka online. [www.azymut.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Vìjna za realʹnìstʹ : âk peremagati u svìtì fejkìv, pravd ì spìlʹnot" 2019.
Dmytro Kułeba przedstawia pięć sprawdzonych zasad walki z dezinformacją Wojna o nasze emocje, przekonania i wybory rozgrywa się nieustannie zarówno w świecie wirtualnym, jak i rzeczywistym. Linie frontu przebiegają w niezliczenie wielu miejscach i na wielu płaszczyznach. Dzielą rodziny, firmy, fora internetowe, całe społeczeństwa. Jak uniknąć tego rozdarcia i nie utracić poczucia rzeczywistości, gdy fejki mieszają się z prawdą, a wojna informacyjna stała się nie mniej zaciekła niż ta prawdziwa? Nie ma już świata bez fejków, półprawd i baniek informacyjnych. Nie da się schronić w świecie wolnym od informacyjnych śmieci i umysłowej manipulacji. Takiej rzeczywistości już nie ma. Do wyboru mamy tylko dwie możliwości: nauczyć się walczyć i zwyciężać lub dać się tej rzeczywistości wchłonąć. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Falsehood in war-time containing an assortment of lies circulated throughout the nations during the Great War" 1928.
Wydana po raz pierwszy w 1928 roku książka Kłamstwa czasów wojny była pierwszą tak wnikliwą analizą propagandy stosowanej przez angielskich polityków i media w okresie pierwszej wojny światowej. Odwołując się do artykułów prasowych, korespondencji wojennych, wystąpień parlamentarnych, a nawet rozsiewanych celowo plotek autor precyzyjnie ujawnia metody dezinformacji i manipulacji opinią publiczną stosowane po to, aby przekonać ludzi do poparcia działań wojennych i wzięcia w nich udziału. Z książki wynika jednoznacznie, że gdyby nie te kłamstwa i gdyby nie propaganda, jest mało prawdopodobne, aby obywatele Wielkiej Brytanii poparli decyzję o włączeniu się na front. Aby uzyskać ich przychylność, trzeba było zmienić ich obraz świata. To zaś udało się dokonać poprzez odwoływanie się do najbardziej prostych emocji: strachu, nienawiści, chęci odwetu, oburzenia, a także dzięki sloganom, w których sięgano do najwyższych wartości: patriotyzmu, sprawiedliwości i wolności. [Wydawnictwo "Wektory", 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-323 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała na podstawie rozprawy doktorskiej obronionej na Wydziale Filozoficzno-Historycznym Uniwersytetu Łódzkiego.
Bibliografia na stronach [337]-345.
Tematem pracy są początki psychologii naukowej na ziemiach polskich na przełomie XIX i XX wieku przedstawione w oparciu o prasę wydawaną na terenie Królestwa Polskiego i Galicji. Cezura czasowa przyjęta w pracy to lata od 1879 (założenie laboratorium psychologicznego przez Wilhelma Wundta) do 1914 roku (wybuch I wojny światowej).Wśród czasopism objętych kwerendą były tytuły o charakterze specjalistycznym (filozoficznym, pedagogicznym, medycznym i przyrodniczym), społeczno - kulturalnym oraz prasa regionalna (niestety, nie było tam zbyt wiele tekstów poświęconych psychologii) wydawana na terenie Królestwa Polskiego i Galicji. Pisali do nich pierwsi rodzimi psycholodzy: Julian Ochorowicz (nazywany „ojcem” polskiej psychologii), Kazimierz Twardowski (twórca Filozoficznej Szkoły Lwowsko - Warszawskiej) i jego uczniowie, Władysław Heinrich (określany jako „polski Wundt”), Józefa Joteyko (polska pionierka pedologii i psychofizjologii), Edward Abramowski (inicjator nowej dziedziny - psychologii religii), Józefa Kodis (badaczka psychofizjologii i relacji między psychologią a filozofią), Jan Władysław Dawid (twórca pierwszych polskich kwestionariuszy do badań psychologicznych dzieci), Alina Szycówna (kontynuatorka badań nad zdolnościami umysłowymi dzieci), Bolesław Błażek (pionier badań nad zmęczeniem [znużeniem] uczniów w szkole) oraz pierwsi rodzimi psychoanalitycy - Helena Deutsch, Ludwik Jekels oraz Herman Nunberg.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109042 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strefy cyberwojny / Agata Kaźmierska i Wojciech Brzeziński. - Warszawa : Oficyna 4eM Chlabicz, copyright 2018. - 238, [2] strony ; 21 cm.
Mechanizmy, które miały porządkować, upraszczać i ulepszać nasz świat, służą dziś psuciu go w niewyobrażalnej skali. A my wikłamy się w to przez własną błogą nieświadomość. Książka Kazimierskiej i Brzezińskiego to terapia szokowa: czytelnikowi, gdy już po lekturze dojdzie do siebie, pozostawia w ręce najważniejsze narzędzie do naprawiania świata - wiedzę. Michał Kuźmiński, zastępca redaktora naczelnego "Tygodnika Powszechnego" współautor powieści etnokryminalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106988 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Kształtowanie umiejętności komunikowania siebie ; Edukacja polonistyczna, jej istota, podstawowe problemy ; Metodologiczne przesłanki badań nad kształtowaniem języka dziecka młodszoszkolnego ; Uwagi ogólne na temat rozwoju języka i myślenia dziecka w młodszym wieku szkolnym ; Determinanty rozwoju słownika dzieci ; Z badań nad zasobem leksykalnym uczniów w młodszym wieku szkolnym ; Wykorzystanie techniki swobodnych tekstów w kształtowaniu języka pisanego i mówionego uczniów klas I-III szkoły podstawowej ; Technika swobodnego tekstu a umiejętności językowe uczniów klasy III ; Rozumienie pojęć plastycznych a sprawność językowa uczniów klasy IV ; Rola rodziny w kształtowaniu nawyków czytelniczych dziecka w młodszym wieku szkolnym ; Czytanie twórcze a sprawność językowa uczniów w młodszym wieku szkolnym ; Rozwijanie zainteresowań czytelniczych a kształcenie języka uczniów klas młodszych ; Zainteresowania i upodobania czytelnicze dzieci w młodszym wieku szkolnym a obowiązujący zestaw lektur dla klas I-III ; Strategie pamięciowe w początkowym nauczaniu ortografii ; Graficzny aspekt umiejętności pisania uczniów klasy III ; Badania słownictwa podręczników i lektur klas I-III ; Słownictwo podręczników, lektur szkolnych, programów radiowych i telewizyjnych a słownictwo uczniów w młodszym wieku szkolnym ; O regionalnych uwarunkowaniach sprawności językowej uczniów w młodszym wieku szkolnym (na przykładach szkół śląskich) ; Wybrane zagadnienia z zakresu kształcenia sprawności językowej uczniów w nauczaniu początkowym szkoły polonijnej Stanów Zjednoczonych ; Obraz dziecka w twórczości poetyckiej dla dzieci na przykładzie wybranych utworów ; Drama jako metoda kształcenia językowego uczniów klas początkowych ; Opis z pokazu i z pamięci jako problem badawczy ; Rozwój kompetencji uczniów klas niższych w rozumieniu tekstu ; Terapia trudności w edukacji językowej dzieci z zaburzeniami rozwojowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-99640 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prasa kruszy demokrację. Dokąd wiodą nas media ; Media jako narzędzie kształtowania kultury politycznej w Polsce po 1989 roku ; Rola mediów w funkcjonowaniu "nowej dyplomacji" ; Wolne słowo na przetargu. Między misją a komercją ; Odcienie "wolnych mediów" - rozważania semantyczne ; Tabloidyzacja a mediatyzacja i logika mediów - wzajemne relacje pojęć ; Publiczność medialna i jej współczesne wymiary ; "Nowy Dzień" - nieudany eksperyment Agory ; Freepolboks, Dzieci Neo, Jasiu Śmietana, Arnold Buzdygan - bohaterowie nowych mediów, wolnych mediów? ; Medialne aspekty horroru ; Czy media są wolne od rzetelnego informowania? Przekazy komunikacji masowej w "kulturze typu instant" ; Kultura polityczna w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego w Polsce ; Marines z palcami na... klawiaturach. Milblogi a swoboda wypowiedzi w internecie ; Przeszkody epistemologiczne w mediach ; Kim jest Rysio z Klanu? Medialne symulakra w dyskursie publicznym ; Rola mediów w kształtowaniu opinii na temat korupcji ; Mechanizmy medialne a wizerunek sądu w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-54828 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Dom, ulica, duch, ciało, kariera, wspólnota, emocje, komunikacja.
Bibliogr. przy tekstach.
Wykaz źródeł tekstów s. 970-973.
Życie codzienne - temat najnowszej socjologii / Piotr Sztompka ; Codzienność życia społecznego - wyzwania dla socjologii XXI wieku / Małgorzata Bogunia-Borowska ; Czym jest uczucie zwane miłością? / Mary Evans ; Od rodziny do intymności / Lynn Jamieson ; Być singlem - próba zrozumienia życia singli / Peter Stein ; Przyjaźń - społeczne spoiwo współczesnego społeczeństwa? / Ray Pahl ; Zaufanie strategiczne i zaufanie normatywne / Eric M. Uslaner ; Paranoja zbiorowa: nieufność między grupami społecznymi / Roderick M. Kramer ; Sieci społeczne, podróże i rozmowy / John Urry ; (Prze)znaczenie pieniądza / Viviana A ; Zelizer. Jak nie kupować szczęścia / Robert H. Frank ; W obronie zakupów / Mary Douglas ; Zakupy, spędzanie czasu wolnego i wojna płci / Colin Campbell ; Miłe spotkania przy stole / Alan Warde, Lydia Martens ; Postępująca zmiana istoty tego, co społeczne / Gilles Lipovetsky ; Życie za kółkiem / John Urry ; Codzienne powiewanie flagą ojczyzny / Michael Billig ; Wypaczanie charakteru. Wpływ pracy zarobkowej na prywatne życie ludzi w nowym kapitaliźmie / Richard Sennett ; Czas społeczeństwa przemysłowego i władza / Barbara Adam ; Zegary i bogactwo narodów / David S. Landes ; Zaufanie i społeczeństwo / Russell Hardin ; Natura skandalu politycznego / John B. Thompson ; Internet i formy związków ludzkich / James Slevin ; Humor i śmiech w tkance społecznej / Anton C. Zijderveld ; O emocjach w sporcie i wypoczynku / Eric Dunning ; Zdrowie i dobre samopoczucie / David Halpern ; Nowa ewangelia zdrowia / Ronald W. Dworkin ; Kultura, "rola chorego" i konsumpcja zdrowia / Chris Shilling ; Globalizacja i religia / James A. Beckford ; Wierzenia, rytuały, instytucje / Lester Kurtz ; Współczesna religia ludowa. Złożony obiekt badań dla socjologów / Cristian G. Parker ; Konformizm i wstyd / J. M. Barbalet ; W stronę socjologicznej konceptualizacji problemu lęku / Iain Wilkinson ; Ludzkie reakcje na ryzyko: "to nie ja", "należy obwinić kogoś innego" / Helene Joffe ; Panika moralna versus społeczeństwo ryzyka: konsekwencje zmian w sferze niepokojów społecznych / Sheldon Ungar ; Neuroza sukcesu / Ray Pahl ; Szczęście jako osiągnięcie / Julia Annas.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91670 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tożsamość Osób, Zbiorowości, Instytucji ; 4)
Materiały z konferencji pt.: "Tożsamość i komunikacja", zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Kultury KUL w 2009 r.
I. KOMUNIKACYJNY WYMIAR TOŻSAMOŚCI: Informacyjna przestrzeń tożsamości ; Tożsamość jednostki a proces komunikowania ; Współczesna tożsamość narodowa jako wytwór działań politycznych i komunikacyjnych ; Komunikacja globalna a rozwój "kultury uczestnictwa" ; Wartości w procesie komunikowania się nauczyciela z uczniem ; Konsumpcja formą komunikowania tożsamości i przynależności społecznej jednostki ; Działania komunikacyjne odbiorcy oferty instytucji kulturalnej w Olsztynie ; O sensie i funkcjach fotografii dziennikarskiej. II. KREACJE TOŻSAMOŚCI W PRZEKAZACH MEDIALNYCH I W TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ: Tożsamość z poradnika? Kształtowanie obrazu współczesnej kobiety przez dyskurs terapeutyczny w wybranych programach TVN Style ; Rola tygodników opiniotwórczych w kształtowaniu tożsamości politycznej w Polsce w latach 1990-2005 ; Ku zmianie tożsamości polskiej rodziny w publikacjach "Gazety Wyborczej" i "Polityki": 2004-2005 ; Kształtowanie tożsamości narodowej poprzez muzykę - na przykładzie oper "Halka" i "Straszny Dwór" ; Czy istnieje tożsamość grafficiarza? III. WOKÓŁ NOWYCH, KONTROWERSYJNYCH TOŻSAMOŚCI: Ezopowa tożsamość dziennikarstwa ; Społeczności marki w kształtowaniu tożsamości konsumentów ; W poszukiwaniu tożsamości profesjonalnej. Przypadek public relations ; Wpływ Internetu na afirmację tożsamości płci u osób transseksualnych ; "Emamy są STRASZNIE miłe". Wpływ autorefleksji na poczucie tożsamości społeczności internetowej na przykładzie forum e-mama ; Wszystko na pokaz. Tożsamość w kulturze celebrytów. IV. TOŻSAMOŚĆ RELIGIJNA W MEDIACH: Elementy tożsamościowe mediów katolickich w nauczaniu Jana Pawła II ; Internet i tożsamość religijna (na przykładzie Ukrnetu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96529 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [235]-251. Indeks.
Spis treści także ang.
I. PODEJŚCIA BADAWCZE W MEDIOZNAWSTWIE: 1. Komunikacja społeczna a komunikacja medialna. Zagadnienia terminologiczne ; 2. Komunikacja polityczna ; 3. Filozofia mediów ; 4. Nauka o komunikowaniu. Przedmiot, cel i zakres ; 5. Prasoznawstwo ; 6. Polski wkład w badania nad mediami ; 7. Przekaz w mediach ; 8. Komunikacja masowa ; 9. Analiza tekstów medialnych ; 10. Podejście psychoanalityczne ; 11. Filmoznawstwo ; 12. Teoria literatury. II. DYSCYPLINY NAUKOWE BADAJĄCE MEDIA: 1. Socjologia prasy ; 2. Studia nad propagandą ; 3. Radioznawstwo ; 4. Socjologia filmu ; 5. Socjologia telewizji ; 6. Studia feministyczne a media ; 7. Socjologia wizualna ; 8. Pedagogika medialna ; 9. Brytyjskie studia kulturowe nad mediami ; 10. Psychologia mediów. III. TEORETYCY I BADACZE KOMUNIKOWANIA: 1. Harold Lasswell i amerykańska szkoła badań nad mediami ; 2. Robert Merton i rozwój mass media resarch ; 3. Teoria mediów Dennisa McQuaila ; 4. Rola mediów w rozwoju cywilizacji. Koncepcja Harolda Innisa ; 5. Medialne utopie Marshalla McLuhana ; 6. Filozofia mediów Derrica de Kerkhove'a ; 7. Interakcjonizm Ervinga Goffmana a badania mediów ; 8. Semiotyczny model komunikowania Umberto Eco ; 9. Krytyka telewizji Neila Postmana ; 10. Jeana Baudrillarda koncepcja rozumienia mediów ; 11. Talcott Parson i amerykański funkcjonalizm w nauce o komunikowaniu ; 12. Teoria działania komunikacyjnego Jürgena Habermasa ; 13. Socjologia Internetu. Badania Manuela Castellsa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93925 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w mediach ; vol. 6)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Liberum veto w sprawie wieszania krzyży w szkole? ; Katastrofa pod Smoleńskiem 2010 - wizerunek medialny wdów po poległych (na wybranych przykładach) ; Etyczne i prawne aspekty lustracji w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu ; Model wynagrodzenia pactum de quota litis a zasady etyki zawodów prawniczych ; Ochrona dzieci i młodzieży jako granica wolności sztuki w prawie niemieckim ; Etyka dziennikarstwa katolickiego na przykładzie twórczości Jerzego Turowicza ; Społeczność internetowa jako zbiorowy odbiorca w komunikacji społecznej XXI wieku ; Udokumentowana i nieznana historia reklamy ; Mężczyzna w świetle rozważań na temat istoty kobiecości. Analiza problemu na bazie internetowych środków komunikacji społecznej, adresowanych do kobiet ; Władza reklamy a umysł konsumenta ; Modernizacja struktury zarządczej komórki jednostki administracyjnej odpowiedzialnego za tworzenie i realizację projektów i wdrożenie zasad New Public Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Media - czwarta władza? / pod red. Ryszarda Kowalczyka i Witolda Machury. - Poznań ; Opole : Scriptorium Wydawnictwo Naukowe, 2010. - 200 s. : il. ; 24 cm.
M.in.: Prasa ziemi ropczyckiej w wersji on-line (s. 180-185).
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Odmienność kulturowa - bariera w procesie komunikacji? ; Czy media sprzyjają populizmowi penalnemu? ; Prawo a media ; Dziennikarze polscy - pomiędzy mitem "czwartej władzy" a świadomością misji ; Monografia gazety bezpłatnej "Echo Miasta" w kontekście funkcjonowania gazet bezpłatnych na polskim rynku. Analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych w latach 2005-2009 ; Strategie dyskursywne nadawcy w nagłówkach prasowych na przykładzie "Expressu Bydgoskiego" ; Kwestia męska w wizerunku kobiety współczesnej. Istota zjawiska zwanego "kobiecością" ; Obraz polskich rodzin wielodzietnych w mediach ; Analityczna synteza celów i funkcji dyskursu reklamowego ; Człowiek i reklama. Najważniejsze potrzeby psychiczne leżące u podstaw przekazu reklamowego ; Obraz psychologa w mediach ; Zarys historii prasy w internecie. Implikacje dla czasopiśmiennictwa ziemi ropczyckiej ; Rola monitoringu mediów w przygotowaniu programu i strategii PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94594 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej