Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(42)
Forma i typ
Książki
(37)
Proza
(13)
Publikacje naukowe
(10)
Audiobooki
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Czasopisma
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(84)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(20)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(23)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(4)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(4)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Wiśniewski Janusz Leon (1954- )
(3)
Bulaszewska Małgorzata
(2)
Karpińska Anna (1959- )
(2)
Schrammek Dorota
(2)
Schrammek Dorota. Niepełka
(2)
Acker Mike
(1)
Ahern Cecelia (1981- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Brylska Karolina
(1)
Bìčuâ Nìna
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Domańska Joanna (1970- )
(1)
Drnaso Nick (1989- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Eggers Dave (1970- )
(1)
Fedyszak Marek
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Gackowski Zbigniew (1929- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Grabarek Joanna
(1)
Głażewska Ewa
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Higgins Eliot (1979- )
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hvorost Lûcina (1982- )
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jaszecka Karolina
(1)
Kang Cecilia
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Kinal Jarosław (1985- )
(1)
Kosior Filip (1992- )
(1)
Kravec' Ol'ga Âremìvna
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Machura Witold
(1)
Madejski Radosław
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Matwij Małgorzata (1972- )
(1)
Milerska Iwona (1986- )
(1)
Moccia Federico (1963- )
(1)
Nowak Jakub (politolog)
(1)
Opolska Agnieszka (1982- )
(1)
Rykiel Zbigniew (1949- )
(1)
Santos Care (1970- )
(1)
Sarama Maria
(1)
Schimscheiner Lena (1991- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Stachura Krzysztof (1980- )
(1)
Stańczyk Karolina
(1)
Stepanov Vìktor (tłumacz)
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Szewc-Rogalska Alina
(1)
Szmigielska Barbara (1953- )
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Walewski Łukasz (1984- )
(1)
Wileczek Anna
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wróbel Marcin (1977- )
(1)
Wójcicka Marta
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
Kraj wydania
Polska
(41)
Ukraina
(1)
Język
polski
(40)
ukraiński
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura irlandzka
(1)
Literatura katalońska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Komunikacja internetowa
(20)
Internet
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Środki masowego przekazu
(8)
Kobieta
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Dziennikarstwo internetowe
(4)
Media społecznościowe
(4)
Portale internetowe
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Język polski
(3)
Komunikatory internetowe
(3)
Miłość
(3)
Nastolatki
(3)
Przyjaźń
(3)
Relacja romantyczna
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Decyzje
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Memy internetowe
(2)
Młodzież
(2)
Negocjacje
(2)
Osoby po rozwodzie
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Polityka międzynarodowa
(2)
Pomaganie
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Sekrety rodzinne
(2)
Stereotyp
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Wakacje
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Apple Inc
(1)
Artyści
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bellingcat (portal internetowy)
(1)
Bibliotekarze
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
Brandcasting
(1)
COVID-19
(1)
Cenckiewicz, Sławomir (1971- )
(1)
Choroby zakaźne ludzi
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberkultura
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne norweskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopisma ukraińskie
(1)
Czasopisma zakładowe polskie
(1)
Domy kultury
(1)
Dyplomacja
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dźwięk
(1)
E-wizerunek
(1)
Ekonomia
(1)
Epidemie
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Etyka biznesu
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Facebook
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fake news
(1)
Film animowany
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gontarczyk, Piotr (1970- )
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Humor
(1)
Identyfikacja biometryczna
(1)
Informacja
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Insourcing
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Jakość informacji
(1)
Jakość życia
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Temat: dzieło
Buszujący w zbożu
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
2001-0
(3)
1939-
(1)
1945-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Afryka
(1)
Białoruś
(1)
Euroregion Tatry
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Tanzania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(12)
Opracowanie
(4)
Poradnik
(4)
Blogi
(3)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Raport z badań
(2)
Reportaż
(2)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Komiks
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Językoznawstwo
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI Wieku ; t. 30)
Bibliogr. przy art. Indeks.
Streszcz. w jęz. ang.
Wprowadzenie do medialnego świata gier ; Grywalizacja debaty publicznej w kampanii wyborczej - w poszukiwaniu nowego paradygmatu komunikacji politycznej ; Zagrajmy w publicystykę - jak telewizja grywalizowała kampanię prezydencką 2015? ; Krytyczna analiza dyskursu "Gazety Wyborczej" na przykładzie referendum ogólnokrajowego w Polsce w 2015 roku ; Twitterjako dziennikarska gra online - popularność kontra efektywność, czyli propozycja indeksu skuteczności graczy ; Twitter jako gra dziennikarska ; Narracje krymskie jako przykład grywalizacji stosunków międzynarodowych ; Rola odznak w komunikacji interpersonalnej i edukacji uniwersyteckiej ; Platforma crowdfundingoiua: między altruizmem a grą inwestycyjną ; Komentarze czytelników jako forma informacji zwrotnej dla dziennikarza - analiza reakcji czytelników na artykuły w portalach internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104505 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 249-290. Indeks.
Wydanie publikacji zostało dofinansowane przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Streszczenie w języku angielskim.
I. KOD - KULTURA – SPOŁECZNOŚĆ: 1. Znaki i kody ; 2. Uniwersum kulturowe ; 3. Społeczność znaczeń, znaczenie społeczności ; 4. Językowe, dyskursywne, kulturowe obrazy młodzieńczych światów ; 5. Młodzież, młodość, młodzieńczość. Konteksty językowo-kulturowe i socjologiczne ; II. MŁODOMOWA - WOKÓŁ SPECYFIKI ZJAWISKA: 1. Zakres młodo mowy: Polifonia terminologiczna ; Młodomowa jako slang ; Potoczność wobec oficjalności ; 2. Parametry identyfikujące ; 3. Obraz człowieka i rzeczywistości. Interpretacje młodzieżowe ; 4. Kodowanie afektu 5. Młodzieżowy system wartości : Wartości społeczne ; Wartości egzystencjalne ; Wartości duchowe ; Wartości moralne ; III. INTERAKCJE I RELACJE: 1. Urzeczywistnić "międzyludzkie" w czasie i przestrzeni: O ziomowaniu - relacje równorzędne ; Czas i miejsce ; Wymiary spotkania ; Wirtualne więzi ; Wspólnota humoru ; 2. JA - MY – WY ; 3. ONI - obcy i dziwni ; 4. Rodzina - powroty "marnotrawnych" ; 5. Szkolne interakcje ; IV. KOMUNIKACJA INTERNETOWA NASTOLATKÓW: 1. Kulturowe konsekwencje wirtualności ; 2. E-język ; 3. Transfer emocji ; 4. Na skróty ; 5. Językowe rozgrywanie wirtualnej tożsamości ; V. MŁODOMOWA NA SPRZEDAŻ: 1. Interdyskursywność młodo mowy ; 2. Kidult ; 3. Kidultmowa ; 4. Stylizacyjna użyteczność młodo mowy ; 5. Konsumpcyjne zawłaszczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Speak & meet virtually : go from Zoom fatigue, online meeting boredom, and impersonal presentations to engaging, efficient, and empowering web conferencing" 2021.
Komunikacja wirtualna zagościła w naszym życiu na dobre. Czy jesteś gotów, aby wyróżnić się spośród tłumu? Ludzie i przedsiębiorstwa, które przystosowały się do nowych okoliczności i przeniosły swoje biznesy na wirtualne platformy, mają największe szanse na sukces. Nowa codzienność wiąże się z tym, że w związku ze zmieniającymi się sposobami interakcji oraz zanikającymi ograniczeniami geograficznymi pracownicy oczekują większej elastyczności. Przed firmami i jednostkami, które okazały się gotowe zainwestować w unowocześnienie swoich biznesów, pojawiły się nowe możliwości. Firmy, które przystosowały się do nowej rzeczywistości, zyskują przewagę nad konkurencją, która nie radzi sobie z technologią, ponieważ stają się atrakcyjne dla pracowników, którzy nie chcą powracać do swojej starej rutyny pracy przy biurku czy w boksie biurowym. Jednostki, które zainwestują w siebie i staną się mistrzami komunikacji wirtualnej, będą się wyróżniać na tle tłumu zadowalającego się miernością. W swojej najnowszej książce, "Sztuka prowadzenia spotkań wirtualnych", autor bestselleru "Jak przemawiać bez strachu" pokazuje, w jaki sposób pokonać bariery i przestać bać się nudnych i bezosobowych spotkań na Zoomie, przekonując, że każdy może nauczyć się prowadzić wydajne i inspirujące webinaria. Wcale nie jest za późno, abyś został „gwiazdą Zooma" - nie marnuj ani jednej minuty więcej na niewydajne i bezosobowe spotkania wirtualne! [https://cedewu.pl/Sztuka-prowadzenia-spotkan-wirtualnych-p3187, dostęp 29.09.2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111169 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 194-203.
Pamięć zbiorowa w ujęciu lingwistyczno-kulturowym - założenia metodologiczne ; Mem internetowy w perspektywie tekstologicznej ; Mem jako forma reprezentacji przeszłości ; Jak memy pamiętają? ; Mem internetowy jako gatunek pamięci ; Mem w świetle mediologii - przekaz czy komunikat? ; Mem w praktykach wcielania, czyli o recepcji obrazów przeszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108395 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jo@nna / Agnieszka Opolska. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl ; [Warszawa] : porozumieniu z Wydawnictwem Axis Mundi ; [2018]. - 1 płyta audio CD (13 godz. 58 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
Czas trwania: 13 godz. 58 min.
Czyta Iwona Milerska.
Publikacja dostępna również w wersji drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
"Od jakiegoś czasu coraz częściej zastanawiałam się", kim jesteśmy dla siebie i czy bylibyśmy razem, gdybyśmy nie mieli dzieci...? Joanna, współczesna trzydziestolatka, matka dwójki dzieci, jest rozczarowana zastojem w swoim życiu: w jej partnerskim związku brakuje miłości, satysfakcji z seksu. Nie czuje się przez partnera zrozumiana. Gdy poznaje Anetę, bibliotekarkę uzależnioną od seks czatów, pod jej wpływem nawiązuje internetowy kontakt z tajemniczym "Writerem". "Jo@nna" to wielowątkowa powieść o dzisiejszych kobietach i problemach, z jakimi się zmagają. O macierzyństwie, jego trudach i urokach. O wyborze między rodziną a pasją i samorozwojem. O pragnieniu miłości i akceptacji, wreszcie o seksualności i bogatym życiu wewnętrznym, które często tłumione jest przez społeczne wzorce i nakazy. To dramat obyczajowy z elementami romansu, sensacji i komedii pomyłek. Czy mimo kłopotów i rozterek, życie bohaterki znów zacznie się układać? [Heraclon International, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1005/O (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliografia przy rozdziałach.
Wydanie publikacji dofinansowane przez Uniwersytet Śląski w Katowicach
Gatunki dziennikarskie – fundamenty ; R. II. Marek Jachimowski, Gatunki dziennikarskie w przestrzeni periodycznej komunikacji medialnej ; CZ. II: ETYKA I PRAWO: R. I. Tadeusz Kononiuk, Martena Sztyber, Era dezinformacji w mediach elektronicznych ; R. II. Bogdan Fischer, Prawo do informacji w erze otwierania danych ; CZ. III: PRAKTYKA: R. I. Paweł Kuca ; Prasa - jak było i jak jest obecnie? ; R. II. Wojciech Furman, Przekaz częściowo nieświeży. Porównanie gatunków dziennikarskich w papierowym i cyfrowym wydaniu "Gazety Wyborczej" ; R. III. Mirosława Wielopolska-Szymura, Radio w wymiarze cyfrowym ; R. IV. Olimpia Górska, Telewizja wczoraj i dziś. Studium przypadku na przykładzie Telewizji Kraków ; R. V. Jakub Czopek, Internet - król gatunków ; R. VI. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Internetowy wirus: artykuł wiralowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109402 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm, studentów studiów podyplomowych.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce. [https://helion.pl/ksiazki/marketing-internetowy-w-google-pozycjonowanie-ads-analytics-dla-biznesu-e-commerce-marketerow-krzysztof-marzec-tomasz-trzoslo,maring.htm#format/d, dostęp 10.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
I. KONSUMENT ORAZ PROCES DECYZYJNY W WARUNKACH GLOBALIZACJI (Agata Linkiewicz, Małgorzata Bartosik-Purgat): 1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne ; 2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu ; 3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta ; II. TRENDY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Urszula Grzega, Ewa Kieżel): 1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta ; 2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) ; 3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja ; 4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady ; III. ETNOCENTRYZM I EFEKT KRAJU POCHODZENIA W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka): 1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów ; 2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów ; 3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów ; 4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw: Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie ; Korzystne/niekorzystne dopasowanie – marka ; korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie ; Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe ; 5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej ; IV. WIEDZA O KONSUMENTACH Z PERSPEKTYWY EKONOMII BEHAWIORALNEJ (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek): 1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań ; 2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań ; 3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta ; 4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta ; 5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra ; V. E-COMMERCE A ZACHOWANIA KONSUMENTÓW (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz): 1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu ; 2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe ; 3. Od e-commerce do mobile i social commerce ; 4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego ; VI. MEDIA SPOTECZNOŚCIOWE W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk): 1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych ; 2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów ; 3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych ; 4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych – AISAS ; 5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych ; 6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów ; VII. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W OBLICZU KRYZYSU (Tomasz Zalega): 1. Kryzys gospodarczy: Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia ; Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej ; 2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; VIII. SENIORZY I SINGLE JAKO PRZYKŁADY SEGMENTÓW KONSUMENTÓW CHARAKTERYSTYCZNYCH DLA WSPÓŁCZESNYCH SPOŁECZEŃSTW (Julita Czernecka, Tomasz Zalega): 1. Zachowania konsumenckie seniorów: Pojęcie osoby starszej ; Styl życia seniorów ; Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów ; Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów ; Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów ; Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów ; Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów ; Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów ; Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów ; Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów ; Zachowania konsumenckie singli: Definicja pojęcia singiel ; Styl życia singli ; Charakterystyka singli jako konsumentów ; IX. ZNACZENIE I ROZWÓJ USŁUG A ZACHOWANIA WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk): 1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów ; 2. Konsument na rynku usług kulturalnych ; 3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie ; 4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów ; 10. SEGMENTACJA RYNKU - ANALIZA KRYTYCZNA (Anna Olejniczuk-Merta, Lechostaw Garbarski): 1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych ; 2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania ; 3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości ; 4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach ; 5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105125 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jarosław Kinal, Zbigniew Rykiel - Przedmowa. Wirtualność jako realność. Wojciech Retkiewicz - Przestrzenna natura cyberprzestrzeni. Katarzyna Sobczak - Tożsamość czy tożsamości? „Ja” w świecie cyberrealnym. Renata Dopierała - Ekspresja „Ja” w sieci – wymiar prywatny i emocjonalny. Łucja Kapralska - Etnosieć. Internet jako przestrzeń społeczna grup etnicznych. Michał Wójcik - Reprodukcja nierówności społecznych w kontekście upow­szech­nienia internetu. Justyna Krasowska - Pornografizacja wizerunku kobiet w mediach i jej wpływ na kreację wizerunku przez nastolatki na portalu fotka.pl. Gabriela Brzozowska - Sztuki plastyczne w ujęciu socjologizmu estetycznego. Agnieszka Chwiałkowska - Znaczenie mediów społecznościowych w marketingu relacji na tle innych kanałów komunikacji z klientem. Aleksandra Ciejka - Nowe formy reklamowania w internecie. Studium badań nad zja­wiskiem "trendsettingu". Monika Gruba - Kreowanie stylu w sieci na przykładzie działalności polskich blogerek. Jarosław Kinal - Nowe przestrzenie reklamowe w internecie. Rafał Waśko - Efekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowej. Marcin Lustofin - Nowe media a sfera publiczna. Rewitalizacyjny potencjał inter­netu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna - Komunikacja Medialna - Komunikacja Sieci)
I. HOMO MEDIENS? W stronę nowej filozofii przekazu: Globalizacja mediów i chaos kulturowy ; Rewolucja medialna jako czynnik rozwoju komunikacji piśmienniczej ; "Homo mediens" vs "Człowiek uniwersalny" ; Voyeuryzm medialny nową strategią w komunikacji masowej ; Zwykłe ciało to za mało... Medialne wizerunki kobiet i mężczyzn ; Twórcza postawa dziennikarza źródłem zmian w przekazie medialnym ; Komunikacja w administracji publicznej - perspektywy rozwoju. II. GLOBALNE SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE. Mity i rzeczywistość: Manipulacja w mediach w świecie postmodernistycznym ; Społeczeństwo informacyjne - szanse i zagrożenia ; W poszukiwaniu utraconego czasu. Kultura repetycji i czas pamięci w społeczeństwie informacyjnym ; Media a demokracja. O postrzeganiu roli mediów w społeczeństwie demokratycznym ; Powrót do kultury socrealizmu? ; Globalne społeczeństwo informacyjne z perspektywy rodziny ; Telewizja a globalizacja kultury ; Współczesne manipulacje nastrojami wojennymi ; (Nie)zapomniany język mitu w arkadyjskiej retoryce reklamy ; Wpływ Internetu na rozwój fandomów, czyli o tym, jak elektroniczna sieć rozwija i popularyzuje społeczności fanów ; Anonimowość w Internecie. Złudzenie czy rzeczywistość? KOMUNIKACJA SPOŁECZNOŚCI SIECIOWEJ: Internet. Przemiany społeczne i ich konsekwencje ; Konwergencja jako strategia. Charakterystyka konstytutywnych elementów komunikacji skonwergowanej na przykładzie mobloga ; Ciemne srony sieci ; Dialogowość w komunikacji internetowej ; Społeczne tworzenie Wikipedii. Perspektywa aktywnego uczestnika projektu ; Serwisy społecznościowe w perspektywie światów społecznych ; Rodzaje blogów internetowych ; Tytuły blogów - perspektywa pragmalingwistyczna ; Żółte słoneczko, czyli: o czym rozmawiamy w sieci Gadu-Gadu? ; Ekspresja emocji w blogu nastolatka ; Drugie życie polityka. O kampaniach politycznych i komunikacji z wyborcami w Second Life ; Rola lokalnych serwisów informacyjnych w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego ; Język i zachowania sieciowej społeczności akademickiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "An ugly truth : inside Facebook's battle for domination" 2021.
Indeks.
Nagradzane reporterki „New York Timesa” w pasjonującym, demaskatorskim stylu przedstawiają wyjątkową, technologiczną historię naszych czasów - dzieje Facebooka. Facebook, swego czasu jeden z największych fenomenów branży technologicznej, od kilku lat jest nękany kontrowersjami i kryzysami. Wyciek danych użytkowników, fake newsy i polaryzująca mowa nienawiści. Dlaczego tak się stało? Decyzje kierownictwa doprowadzały do kryzysów, od których potem próbowano odwracać uwagę. Programiści dostawali polecenia tworzenia narzędzi, które w rezultacie wzmacniały konfliktową retorykę, teorie spiskowe i bańki informacyjne przepuszczające tylko jednostronne opinie. Facebook stał się najbardziej żarłoczną na świecie machiną do eksploracji danych, odnotowywał rekordowe zyski i wzmacniał swą dominującą pozycję za pomocą agresywnego lobbingu. Korzystając z unikatowej wiedzy, m.in. byłych pracowników Facebooka, autorki zabierają nas do świata skomplikowanych rozgrywek, sojuszy i rywalizacji w firmie. Ich dziennikarskie śledztwo doprowadziło do szokujących wniosków: błędne poczynania nie były anomalią, lecz nieuchronnością. Dla Marka Zuckerberga i Sheryl Sandberg w niezwykle burzliwych minionych pięciu latach nieograniczony rozwój pozostawał priorytetem. Obydwoje są ikonami naszych czasów: „cudowny chłopiec” Doliny Krzemowej, który stał się miliarderem, i błyskotliwa bizneswoman, inspiracja dla milionów kobiet. Jednak zamknięci w swoich hermetycznych kręgach, zaślepieni przez własne ambicje i arogancję, nie zrobili nic, kiedy ich technologia była przejmowana przez podżegaczy, przestępców i skorumpowane reżimy polityczne na całym świecie. W książce "Brzydka prawda" zostają pociągnięci do odpowiedzialności. [Dom Wydawniczy Rebis, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Indeks.
Eliot Higgins stworzył prężnie działającą grupę dziennikarzy obywatelskich, którzy są w stanie dotrzeć do prawdy przed agencjami wywiadowczymi Bellingcat to internetowy serwis śledczy, który skutecznością swoich działań mógłby wpędzić w kompleksy samą Centralną Agencję Wywiadowczą. Nie to jest jednak jego celem. Zespół Eliota Higginsa - założyciela Bellingcat - chce odkrywać prawdę i przekazywać ją ludziom. Do tej pory ich najgłośniejsze śledztwa dotyczyły m.in. pochodzenia broni używanej w syryjskiej wojnie domowej czy zdemaskowania winnych otrucia Aleksieja Nawalnego. "Jeśli nie wiecie, czym jest Bellingcat, macie okazję się dowiedzieć: to najbardziej nowatorscy specjaliści w dziedzinie białego wywiadu i dziennikarstwa internetowego. To dzięki nim świat poznał prawdę o przerwanym locie MH-17 nad Ukrainą i broni chemicznej, której użył syryjski dyktator Baszar al-Assad. To oni natrafili na trop neonazistów w Charlottesville, zdemaskowali ekipę zabójców na usługach Kremla i odkryli, kto w Europie udziela poparcia ISIS. W swojej książce założyciel tej grupy Eliot Higgins wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego robią to wszystko". Anne Applebaum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109635 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
KONTEKST ROZWOJU I WYCHOWANIA: Internet jako środowisko edukacyjne ; Motywacja do nauki i obraz samego siebie studentów online ; Problematyka usług psychologicznych online w kształceniu studentów psychologii ; Różnice płciowe w sposobie korzystania z zabaw interaktywnych przez dzieci w wieku przedszkolnym ; Refleksje na temat powinności psychologa w dobie nadprodukcji informacji. KONTEKST RELACJI INTERPERSONALNYCH: Rola więzi online w życiu społecznym człowieka ; Budowanie zaufania w relacjach internetowych ; Preferowane style komunikowania się młodzieży a specyfika korzystania z internetu ; Opisy Gadu-Gadu. Funkcje, źródła i preferencje ; Internet jako źródło wsparcia dla osób zainteresowanych opieką zastępczą nad dzieckiem. KONTEKST ZAGROŻEŃ: Cyberprzemoc czy cybermobbing? Kontrowersje terminologiczne i charakterystyka zjawiska ; Uzależnienie od cyberseksu. Problemy diagnostyczne ; Poczucie uzależnienia od internetu a poczucie kontroli u adolescentów ; Brutalne gry komputerowe w życiu dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93184 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [163]-169.
Praca naukowa dofinansowana ze środków Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu
R. I. MOBILE MARKETING - WYBRANE ASPEKTY TEORETYCZNO-PRAKTYCZNE, Agnieszka Dejnaka: 1. Mobile marketing a e-marketing ; 2. Aplikacje mobilne ; 3. Technologie w mobile marketingu ; 4. Mobile marketing a futurystyczne wizje ; R. II. WYKORZYSTANIE URZĄDZEŃ MOBILNYCH W ZAKUPACH POLSKICH GOSPODARSTW DOMOWYCH, Katarzyna Kachel: 1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych ; 2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce ; 3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych ; R. III. CZY NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ MOŻE BYĆ SMART? ROZWIĄZANIA MARKETINGU MOBILNEGO, Anna Brdulak, Anna Orzeł: 1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych ; 2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres ; 3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 ; R. IV. APLIKACJE MOBILNE W TURYSTYCE I REKREACJI, Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza: 1. Zastosowanie aplikacji w podróżach ; 2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej ; 3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu ; 4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań ankietowych ; R. V. MICROLEARNIG - MOBILNA EDUKACJA WŚRÓD WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY, Anna Zięty, Sonia Gruca: 1. Wyzwania cyfrowego świata ; 2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych ; 3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania ; R. VI. E-PR - DYNAMIKA ZMIAN W PUBLIC RELATIONS, NOWE TRENDY I METODY BADAŃ, Danuta Studencka-Derkacz: 1. Public relations w dobie rozwoju Internetu ; 2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca ; 3. Rola emocji w komunikacji z klientem ; 4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations ; 5. Mobile public relations ; R. VII.SKUTECZNE PROJEKTOWANIE APLIKACJI MOBILNYCH - GŁÓWNE ASPEKTY PRAKTYCZNE, Jan Cendrowski: 1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania ; 2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów ; 3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji ; R. VIII. DIGITAL MARKETING - TECHNOLOGIE CYFROWE A ZMIANY W FUNKCJONOWANIU MARKETINGU, Krzysztof Kuźniak: 1. Rewolucja cyfrowa ; 2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych ; 3. Big Data ; 4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych ; R. IX. MARKETING MOBILNY A POTRZEBY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, Agnieszka Sosińska: 1. Marketing mobilny a niepełnosprawność ; 2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile ; 3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107777 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 205-227. Indeksy.
Streszczenia w języku angielskim, francuskim i hiszpańskim.
I. O HUMORZE. II. COVIDOWE DOWCIPY: O dowcipie ; Dowcipy o covidzie. III. HUMOR NA MASKACH: Maski covidowe - charakterystyka ; Rodzaje i funkcje. IV. PANDEMIA MEDIÓW: Memy jako środek humoru internetowego ; Memetyczne gry werbalno-wizualne ; Koronamemy. V. PANDEMICZNE PRZYPADKI BADAWCZE: Social distancing ; Coronalisa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Polskie media uchodźcze na Węgrzech w latach 1939-1945 (próba syntetycznego spojrzenia) ; Regulowanie działalności środków masowego przekazu polskiej mniejszości narodowej na Białorusi vs. aktywność mediów białoruskich w Polsce ; Demokracja bez debaty publicznej? ; Etyczne aspekty funkcjonowania mediów w Polsce w warunkach transformacji ; Media publiczne w Polsce - systemowa destrukcja ; Jawność życia publicznego a prasa lokalna ; Media lokalne w obliczu potrzeb kulturowych i działalń demokratycznych ; Konwergencja mediów jako mechanizm wiktymizacji dziennikarzy w obszarze agresji elektronicznej ; Dziennikarstwo internetowe w Polsce ; Komunikowanie się internautów ; Urządzenia mobilne szansą dla prasy. Polski rynek aplikacji przeznaczonych dla platformy sprzętowej iPad na tle trendów światowych ; Afera bułkowa w opiniach polskiej i niemieckiej prasy jako przykład roli mediów w komunikacji międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.3.cz.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes / Wojciech Strózik. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2023. - 280 stron : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia i netografia na stronach [279]-280.
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału. Odkryj tajniki fascynującego świata podcastów i dowiedz się: ? od czego zacząć, ? jak wybrać odpowiedni temat, ? jakiego sprzętu użyć, ? na co zwracać uwagę ? jak skutecznie dotrzeć do słuchaczy, ? jak monetyzować podcastowe treści. Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań. Czas zrealizować swoje podcastowe marzenia! Nie przegap tej wyjątkowej okazji i sięgnij po książkę Podcast od podstaw już teraz. Na jej stronach znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć swoją podcastową przygodę. Nie czekaj. Zacznij działać już dzisiaj! [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. [301]-316.
Tekst częśc. ang., czes.
Streszcz. ang., pol. przy rozdz.
I. KOMUNIKACJA - WYBRANE ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: Attemmts to apply contemporary Communication Theories in pedagogy and psychology ; Dilemmas of education. II. KOMPETENCJE KOMUNIAKCYJNE NAUCZYCIELI - RÓŻNE PERSPEKTYWY: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli prowadzących kształcenie w formie e-learningu ; Kompetencje psychologiczne nauczyciela jako niezbędna umiejętność w pełnieniu funkcji łącznika pomiędzy szkołą a środowiskiem społecznym ; Kompetencje językowe nauczyciela-wychowawcy warunkiem właściwej współpracy z rodzicami, uczniami oraz ich środowiskiem lokalnym ; Kompetencje komunikacyjne andragogów Republiki Czeskiej ; Kształtowanie umiejętności społecznych w relacji komunikacyjnej dziecko-dorosły (uczeń-nauczyciel) w kontekście teorii uczenia się ; Perswazja i manipulacja jako metody wywierania wpływu. III. KOMUNIKACJA - PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ: Nie wiem, o czym mówisz, proszę, powiedz to jeszcze raz - dziecko w młodszym wieku szkolnym a proces edukacji ; Opowieść jako sposób nawiązania przerwanej komunikacji ; Stany emocjonalne a komunikacja (w edukacji) ; Asertywność a posłuszeństwo wobec presji autorytetów ; Aspekty koučovaci metody Inner Game v komunikaci ; Styl wyjaśniania negatywnych i pozytywnych wydarzeń u dzieci rodziców emigrujących zarobkowo. IV. KOMUNIKACJA - MIĘDZY TEORIĄ A PRAKTYKĄ: Moralny czy kompetentny? Wizerunek dyrektorki/dyrektora szkoły w oczach podwładnych, przełożonych i partnerów ; Kierowanie jako element złożonego procesu zarządzania ; Kompetencje negocjacyjne studentów kierunku zarządzanie i marketing ; A trainer - sportsman's relation: a self-determination theory perspective ; Výkon státni správy ve vysokém školstvi ; Działalność szkoły na rzecz informowania ucznia o zawodach i możliwości dalszego kształcenia ; Życie towarzyskie on-line - próba charakterystyki grupy społecznej czatująych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96549 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej