Facebook
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(26)
Forma i typ
Książki
(25)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Proza
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(14)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(13)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Gutowski Maksymilian
(2)
Makaruk Michał
(2)
Antas Anna
(1)
Beręsewicz Paweł (1970- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cronenweth Jeff (1962- )
(1)
Cypryański Piotr (tłumacz)
(1)
Eisenberg Jesse (1983- )
(1)
Fincher David (1962- )
(1)
Flores Suzana E
(1)
Foroohar Rana (1970- )
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Garfield Andrew (1983- )
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Kaczmarski Dominik
(1)
Kang Cecilia
(1)
Koziarski Daniel (1979- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Krzysztoń Karolina
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Kułakowska Małgorzata
(1)
Mazurek Kamil Łukasz
(1)
Mezrich Ben (1969- )
(1)
Mincer Weronika
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Mączka Iwona
(1)
Pasterska Jolanta
(1)
Pietschmann Claudia (1969- )
(1)
Reszelska Olga
(1)
Reznor Trent (1965- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Ross Atticus (1968- )
(1)
Schmidt Łukasz
(1)
Shih Clara Chung-wai
(1)
Smaga Marta
(1)
Sorkin Aaron (1961- )
(1)
Sosna Łukasz
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Szyszka Michał
(1)
Słowiński Przemysław
(1)
Timberlake Justin (1981- )
(1)
Trejderowski Tomasz (1979- )
(1)
Vaidhyanathan Siva
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Walter Ekaterina
(1)
Williams Michael James
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Załuski Daniel (lektor)
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Żarowska-Mazur Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(24)
angielski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
9-13 lat
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Film amerykański
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Facebook
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Karpaccy górale
(1)
Lalki w ogniu
(1)
Miliarderzy z przypadku
(1)
My zdies' emigranty
(1)
Penelopiad
(1)
Przystupa
(1)
Sonnenjungfrau
(1)
Teoria czystej formy we własnym komentarzu Gombrowicza
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Bieszczady
(1)
Polska
(1)
Sanok (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma dla rodziców polskie
(1)
Dramat filmowy
(1)
Dramat niemiecki
(1)
Dramat polski
(1)
Film biograficzny
(1)
Film fabularny
(1)
Gry komputerowe
(1)
Heavy metal
(1)
Komiksy
(1)
Literatura
(1)
Literatura podróżnicza polska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Piosenka polska
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść kanadyjska
(1)
Powieść polska
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W szkole zostaje ogłoszony konkurs na projekt gimnazjalny polegający na spopularyzowaniu postaci miejscowego bohatera. Coraz częściej poprzez Facebooka i komunikatory wyobraźnią młodych zaczyna władać nazwisko "Marczuk". Kim jest Marczuk? Pisarzem, science-fiction, pionierem ekologii, doradcą Lady Gagi do spraw koloru paznokci? Interesują się nim wszyscy - i Adam, i didżej Koniu, i dyrektor, a nawet... Kuratorium Oświaty! Cała Polska wręcz huczy od plotek o bohaterze z Choszczówki. [https://www.wyd-literatura.com.pl/ksiazki/dla-mlodziezy/wszystkie-lajki-marczuka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-IV/H (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-IV/H (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
PATOLOGIE SPOŁECZNE O CHARAKTERZE GLOBALNYM: Agresja i przemoc w środkach masowego przekazu jako współczesne oblicze patologii społecznej ; Osoby niepełnosprawne na rynku pracy - zjawisko bezrobocia ; Gry komputerowe jako potencjalne źródło zagrożeń ; "Bezwstydna sprzedaż". Pornografia i jej oblicza ; Uzależnienie od komputera i Internetu nową formą patologii społecznej ; Zjawisko "dzieci ulicy" - próba analizy ; Działania pomocowe na rzecz osób bezdomnych w Lublinie ; Rola nowych technologii informacyjnych w aspekcie patologii społecznych ; Sponsoring nowym uzależnieniem młodzieży ; Swoistość uzależnienia od Facebooka jako nowatorska forma patologii społecznej ; Uzależnienia chemiczne i czynnościowe. Analiza teoretyczna na przykładzie uzależnień od alkoholu, nikotyny, pracy i seksu ; PATOLOGIE SPOŁECZNE W GRUPACH SPOŁECZNYCH: Źródła, patologii społecznych a jakość życia człowieka z perspektywy psychologii pozytywnej ; Orientacja fenomenologiczna w badaniach współczesnych patologii społecznych ; Poczucie optymizmu subkultury heavy metalowców ; Młodzieżowa subkultura szalikowców jako przejaw zbiorowej formy niedostosowania społecznego ; Sekty i kulty - zagrożenie czy wolność wyznaniowa? ; Regulacje prawne zjawiska prostytucji w Polsce i w wybranych krajach europejskich ; Kościół a prostytucja - zarys problematyki ; Przyczyny, przebieg i skutki prostytucji ; INDYWIDUALNE PATOLOGIE SPOŁECZNE: Prawny i społeczny problem kazirodztwa ; Patologie seksualne skierowane przeciwko wolności seksualnej, prawu i obyczajowości ; Bezpieczeństwo lotnictwa i podróży lotniczych w czasach zagrożenia terroryzmem ; Handel ludźmi jako problem społeczny - aspekt socjopedagogiczny ; Samobójstwa i jego przyczyny ; Sexting - od zabawy do przestępstwa ; Patologiczne zachowania dzieci i nieletnich w ruchu drogowym ; Zjawisko mobbingu w zakładzie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak: - rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności, - marketing i PR w mediach społecznościowych, - reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl, - prowadzenie dobrego fanpage'a na Facebooku, - konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku, - sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich, - metody promocji w społecznościach profesjonalistów, - marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych, - prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach, - badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych, - zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku, - prawo autorskie a publikacje w internecie. To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery. [Wolters Kluwer Polska, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
The Social Network / reżyseria David Fincher ; scenariusz Aaron Sorkin. - Wersja polska / tekst Dominik Kaczmarski. - Warszawa : Imperial CinePix, 2011. - 2 dyski optyczne (DVD) (115 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Oryginalny film wyprodukowano w 2010 r.
Na podstawie książki Bena Mezricha pt.: "Miliarderzy z przypadku".
Zdjęcia Jeff Cronenweth ; muzyka Trent Reznor.
Tekst polski czyta Daniel Załuski.
Obsada: Jesse Eisenberg, Justin Timberlake, Andrew Garfield [i inni].
DVD-Video.
Obraz: 16:9, dźwięk: Digital Surround.
Ścieżka dźwiękowa w języku angielskim. Napisy i głos lektora m.in. w języku polskim.
3 Oscarr 2011r.: Najlepszy scenariusz adaptowany ; Najlepsza muzyka Atticus Ross i Trent Reznor ; Najlepszy montaż ; 4 Złote Globy 2011 r.: Najlepszy dramat, Najlepszy reżyser, Najlepszy scenariusz, Najlepsza muzyka.
Wyreżyserowany przez Davida Finchera film "The Social Network" to fascynująca historia nowego rodzaju kulturowej ewolucji. To opowieść o młodym geniuszu, który zainicjował rewolucję i zmienił oblicze ludzkich interakcji nie tylko w swoim pokoleniu, ale być może na zawsze. Przesiąknięty emocjonalną brutalnością i swoistym humorem, ten mistrzowsko zrealizowany film jest kroniką powstawania portalu Facebook oraz zapiskiem z wojny o prawo do jego własności, która rozpętała się po nieoczekiwanym, spektakularnym sukcesie nowej strony internetowej. Wybitnie przenikliwy scenariusz Aarona Sorkina i genialna obsada, wśród której znajdują się Jesse Eisenberg, Andrew Garfield i Justin Timberlake to bezdyskusyjne atuty produkcji "The Social Network", dzięki której zobaczysz narodziny pomysłu, który utkał nową strukturę społeczną, rozplątując jednocześnie więzi przyjaźni między swoimi twórcami. [Imperial CinePix, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-F/357/B (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-filmy-104 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-filmy-89 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-filmy-98 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; [przekład Katarzyna Mojkowska]. - Warszawa : Muza, 2017. - 298, [6] stron : ilustracje ; 23 cm.
Na okładce podtytuł: jak media społecznościowe wpływają na nasze życie, emocje i relacje z innymi.
Tytuł oryginału: "Facehooked : how Facebook affects our emotions, relationships and lives" 2014.
1. RELACJE Z INNYMI W ERZE CYFROWEJ: Przed zachodem słońca ; Wirtualny czy rzeczywisty? ; Występując dla mas ; Narodziny mediów społecznościowych ; Haczyk ; Tracąc kontakt z rzeczywistością. 2. CZY JA I MOJE ZDJĘCIE PROFILOWE TO JEDNO I TO SAMO: Facebook a nasze poczucie tożsamości ; Wyrażanie siebie czy retusz ; Nawiązywanie relacji, gdy zasłaniamy się maską ; Kontakt czy kontrola ; Facebookowy awatar - nowa gwiazda reality show ; I co teraz. 3. WSZYSTKO, CO UMIESZCZAM NA MOJEJ ŚCIANIE, JEST PRYWATNE, PRAWDA?: Prywatność a ustawienia Facebooka ; Co o mnie myślisz ; Czy to jest tego warte ; Niekontrolowana siła ; Wielki Brat ; Bang with friends ; Czy możemy prowadzić życie społeczne, zachowując prywatność ; I co teraz. 4. ILU MASZ ZNAJOMYCH: Nawiązywanie relacji w czasach mediów społecznościowych ; Kiedy przyjaźnie z Facebooka wywierają wpływ na te prawdziwe ; Rozwiązanie konfliktu ; Zaraz, zaraz! Wyrzucił mnie ze znajomych?! ; Zasady usuwania z listy znajomych ; Usuwać czy nie usuwać ; I co teraz. 5. ZWIĄZEK? "TO SKOMPLIKOWANE": Miłość, romans i flirt na Facebooku ; Catfish - nowa generacja oszustów ; Ale ona jest tylko moją "znajomą"! ; Miłość nie jest skomplikowana, ale ludzie już tak ; Zachowaj swoje prywatne życie dla siebie ; Facebook: wspieramy stalkerów od 2004 roku ; I co teraz. 6. NASTOLETNIE KLIKI KLIKAJĄ: Wyjątkowe wyzwania, jakie stawia Facebook przed nastolatkami ; "Cyfrowi Tubylcy" ; Nie tylko Facebook ; Nowy autoportret ; Seks, kłamstwa i osie czasu ; Millenialsi i śmierć prywatności ; Cyberprzemoc ; Gdy cyberprzemoc już się zacznie ; Co możemy zrobić my, rodzice ; I co teraz. 7. GDY MASZ TAKICH PRZYJACIÓŁ, PO CO CI WROGOWIE: Ciemna strona Facebooka: Manipulatorzy emocjonalni oraz psychiczne szkody, jakie wyrządzają ; Sabotażysta ; Narcyz ; Cierpiętnicy ; Uwodziciel ; Stalker ; Psychologiczne konsekwencje działania Manipulatorów Emocjonalnych ; I co teraz. 8. JAK SKOMBINOWAĆ DZIAŁKĘ FACEBOOKA: Uzależnienie w erze mediów społecznościowych ; Efekt automatu do gier ; FOMO ; Na krok za nowym "polubieniem" lub "obserwującym" ; Każdy jest fotografem ; Sfejsowani ; Prawo a uzależnienie ; Sprytny rozpraszacz ; Co ma z tym wspólnego mózg ; Psychologia uzależnienia ; Klatka Skinnera ; Co robić, jeśli jesteś sfejsowany ; To nie Facebook jest problemem; dowiedz się, co nim jest ; Chwila wytchnienia od Facebooka. 9. LUBISZ MNIE... NAPRAWDĘ MNIE LUBISZ!: Poszukiwanie aprobaty i potwierdzenia na Facebooku ; Porcja mocy dla ego ; Zdrowe dowartościowanie na Facebooku ; Czy dowartościowanie na Facebooku się liczy ; Niezdrowe dowartościowywanie się na Facebooku ; I co teraz. 10. ZAMELDOWAĆ SIĘ BEZ WYMELDOWANIA: Korzystaj z Facebooka tak, by on cię nie wykorzystał ; Domowe szczęście: pewien dobry uczynek, który stał się viralem w Stanach Zjednoczonych ; Wiedza to połowa walki ; Inwazja porywaczy ciał ; Prywatność: mój dom jest twoim domem ; To co, jestem czy nie jestem na moim zdjęciu profilowym ; I co teraz ; Nie istnieje żaden haczyk. ANEKS: Studia przypadków.
Media społecznościowe stały się nierozerwalną częścią naszego życia. Zapamiętale wpatrujemy się w ekrany komputerów, prawie odruchowo sprawdzamy powiadomienia na smartfonach, postujemy, rzucamy friendsom wirtualne wyzwania i sadzimy wirtualne ziemniaki na farmie. Najnowsze i największe jak dotąd badania sprawdzające skutki zdrowotne wykorzystywania mediów społecznościowych potwierdziły, że nieumiejętne korzystanie z nich ma destrukcyjny wpływ na nas! Ryzyko wzrasta wraz z wydłużenium czasu spędzanego w wirtualnych społecznościach, jak i zwiększającą się liczbą logowań do poszczególnych serwisów. [Muza, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104898 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 425-429. Indeks.
W książce "Nie czyń zła" Rana Foroohar, dziennikarka „Financial Times” zajmująca się globalną gospodarką, opowiada najważniejszą biznesową historię naszych czasów – o tym, jak Big Tech stracił duszę i zapędził nas w kozi róg. Książka stanowi wnikliwy akt oskarżenia pokazujący, w jaki sposób największe firmy technologiczne przejmują dzisiaj kontrolę nad naszymi danymi, naszymi źródłami utrzymania, naszą społeczną tkanką i naszymi myślami. Nie czyń zła to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Niestety, dawno minęły czasy, kiedy Google, jak i większość firm Big Tech, działał w zgodzie ze swoimi ideałami. Dzisiaj utopia, do której niegdyś dążyli ich założyciele, coraz bardziej przypomina dystopię – od cyfrowej inwigilacji i utraty prywatności przez szerzenie fałszywych informacji i mowę nienawiści po drapieżne algorytmy, których celem są bezbronni i słabi, oraz produkty, które zostały wymyślone w ten sposób, by manipulować naszymi pragnieniami. Jak to się stało, że znaleźliśmy się w tym miejscu? W jaki sposób te przedsięwzięcia, niegdyś idealistyczne i pełne animuszu, zamieniły się w pazerne monopole dysponujące siłą wystarczającą do wpływania na wyniki wyborów, wchłonięcia wszystkich należących do nas danych i zgarnięcia lwiej części korporacyjnego bogactwa, wymykając się równocześnie wszelkim regulacjom i unikając płacenia podatków? Dzięki reporterskiej wprawie i niezrównanemu dostępowi do informacji – zyskanym dzięki niemal trzydziestoletniemu relacjonowaniu spraw związanych z biznesem i technologią – autorka ujawnia w jakim faktycznie stopniu giganci tacy jak Google, Facebook, Apple i Amazon zamieniają na pieniądze zarówno nasze dane, jak i naszą uwagę, przy czym do nas nie trafia złamany grosz z tych kolosalnych zysków. Foroohar pokazuje również, jak możemy się temu sprzeciwić, tworząc rozwiązania wspierające innowacje, a równocześnie chroniące nas przed mroczną stroną cyfrowych technologii. [lubimyczytac.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "An ugly truth : inside Facebook's battle for domination" 2021.
Indeks.
Nagradzane reporterki „New York Timesa” w pasjonującym, demaskatorskim stylu przedstawiają wyjątkową, technologiczną historię naszych czasów - dzieje Facebooka. Facebook, swego czasu jeden z największych fenomenów branży technologicznej, od kilku lat jest nękany kontrowersjami i kryzysami. Wyciek danych użytkowników, fake newsy i polaryzująca mowa nienawiści. Dlaczego tak się stało? Decyzje kierownictwa doprowadzały do kryzysów, od których potem próbowano odwracać uwagę. Programiści dostawali polecenia tworzenia narzędzi, które w rezultacie wzmacniały konfliktową retorykę, teorie spiskowe i bańki informacyjne przepuszczające tylko jednostronne opinie. Facebook stał się najbardziej żarłoczną na świecie machiną do eksploracji danych, odnotowywał rekordowe zyski i wzmacniał swą dominującą pozycję za pomocą agresywnego lobbingu. Korzystając z unikatowej wiedzy, m.in. byłych pracowników Facebooka, autorki zabierają nas do świata skomplikowanych rozgrywek, sojuszy i rywalizacji w firmie. Ich dziennikarskie śledztwo doprowadziło do szokujących wniosków: błędne poczynania nie były anomalią, lecz nieuchronnością. Dla Marka Zuckerberga i Sheryl Sandberg w niezwykle burzliwych minionych pięciu latach nieograniczony rozwój pozostawał priorytetem. Obydwoje są ikonami naszych czasów: „cudowny chłopiec” Doliny Krzemowej, który stał się miliarderem, i błyskotliwa bizneswoman, inspiracja dla milionów kobiet. Jednak zamknięci w swoich hermetycznych kręgach, zaślepieni przez własne ambicje i arogancję, nie zrobili nic, kiedy ich technologia była przejmowana przez podżegaczy, przestępców i skorumpowane reżimy polityczne na całym świecie. W książce "Brzydka prawda" zostają pociągnięci do odpowiedzialności. [Dom Wydawniczy Rebis, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kobieta, która wiedziała za mało / Daniel Koziarski. - Gdynia : Wydawnictwo Novae Res, copyright 2017. - 371, [3] strony ; 20 cm.
Marzena Wierzba jest popularną pisarką, której rytm życia wyznacza pisanie kolejnych pretensjonalnych, przeerotyzowanych książek. Nagle jej uporządkowany świat zaczyna się rozpadać. Mąż, szanowany notariusz, angażuje się w romans z młodą kobietą, syn zaskakuje ją niekonwencjonalnymi wyborami, a w dodatku pisarka pada ofiarą psychofanki. Suma złych doświadczeń sprawia jednak, że Marzena, zamiast się ostatecznie załamać, podejmuje walkę z przeciwnościami losu. Aby dodać sobie animuszu, zaczyna wymyślać optymistyczne sentencje i zapisywać je na różowych karteczkach, a następnie umieszczać na Facebooku. Fakt, że zostaje z tego powodu nazwana "Coelho w spódnicy", martwi ją tylko na początku, a smutek skutecznie rozwiewa liczba lajków, udostępnień i pełnych zachwytu komentarzy wiernych fanek. Ostatecznym celem i ideałem Marzeny staje się Suka - tytułowa bohaterka jej najnowszej powieści erotycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [287]-324.
Algorytm - (re)interpretacje ; Społeczna rola algorytmu ; Społeczeństwo algorytmiczne a zarządzanie algorytmiczne ; Demiurgowie znaczeń - czy Google, Facebook i Twitter to media? ; Korporacje medialno-technologiczne a koncentracja sztucznej inteligencji ; Mit i kapitalizm algorytmiczny ; Janusowe oblicze organizacji medialno-technologicznych ; Użytkownik wobec organizacji. Asymetria zależności w środowisku cyfrowych mediów ; Kolonizacja korporacyjna w mediach ; Big data i datyfikacja a organizacje medialno-technologiczne ; Ukryta algorytmiczna logika mediów społecznościowych ; Big data i nowa logika akumulacji ; Władza a media ; Władza algorytmów organizacji medialno-cyfrowych ; Autorytet algorytmiczny a śmieci informacyjne ; Algokracja, epistokracja a zarządzanie algorytmiczne ; Algorytmy i boty w (nie)ludzkim dziennikarstwie ; Władza algorytmów a fake news ; Wikipedia jako wzorcowa organizacja przyszłości.
To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy – władzy społecznych algorytmów. Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, z kim się komunikujemy, co czytamy, oglądamy… Algorytmy społeczne mają wpływ na społeczny dobrostan, mogą kształtować formacje społeczne, oddziaływać kulturowo i bezpośrednio wpływać na indywidualne życie. Kreują dynamiczny przepływ symboli, są częścią nowego świata, w którym ludzki udział w przekazywaniu informacji nie jest już niezbędny. [Wydaw. UJ, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107668 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Nauczycielska Polonisty)
Bibliografia, netografia na stronach [229]-239. Indeks.
POTRZEBA EDUKACJI MEDIALNEJ W PERSPEKTYWIE KSZTAŁCENIA POLONISTYCZNEGO: "O mediach, przez media, do mediów" - założenia edukacji medialnej ; Edukacja medialna w zapisach podstawy programowej ; MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO NARZĘDZIE EDUKACYJNE: Historia - definicje - typologia ; Polonista podłączony do sieci czy polonista pod napięciem? - media społecznościowe według nauczycieli ; Dydaktyczny potencjał mediów społecznościowych ; Efektywność komunikacji wirtualnej w relacji nauczyciel - uczeń ; WSPÓŁCZESNY NASTOLATEK WIELOEKRANOWY A MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: Od C do Z - alfabet nowych pokoleń ; Mozaikowa tożsamość "globalnych nastolatków" ; Doświadczenia medialne mlodych ludzi ; Idealna lekcja z wykorzystaniem internetu według uczniów ; EDUKACYJNY POTENCJAŁ MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH A DYDAKTYKA LITERATURY: Drama online jako sposób na aktywne poznawanie lektur w świecie cyfrowym ; Media społecznościowe w klasie: analogowo czy cyfrowo? ; LEKTURY NOWOMEDIALNE: Media społecznościowe oraz urządzenia przenośne w najnowszej literaturze dla dzieci i młodzieży ; Teksty nowomedialne na trzech etapach edukacyjnych - propozycje dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.016 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Seniorów)
Na okł.: Dowiedz się, czym są serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać. Poznaj sposoby wyszukiwania znajomych i osób o podobnych zainteresowaniach. Naucz się dyskutować na interesujące Cię tematy na forach internetowych. Połącz się ze światem, korzystając z komunikatora internetowego.
Internet wdarł się w nasze życie niczym prawdziwy huragan i niemal wszystko da się już załatwić przez sieć. Dotyczy to nawet podtrzymywania relacji międzyludzkich Ś trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Twoje dzieci i wnuki z pewnością od dawna wrzucają zdjęcia na Facebooka, koledzy ze szkoły umawiają się na spotkania po latach za pośrednictwem Naszej Klasy, a sąsiedzi rezygnują z abonamentu telefonicznego, bo mają Skypeĺa. Niektórzy sprawdzają też opinie na temat różnych produktów i usług na forach dyskusyjnych oraz komunikują się za pomocą e-maila. A Ty nadal nie bardzo wiesz, o co w tym wszystkim chodzi, i trochę boisz się zapytać. Nie musisz się już martwić - wszystkie odpowiedzi znajdziesz w książce "Serwisy społecznościowe dla seniorów". Dowiesz się z niej, na czym polega fenomen społeczności internetowych, czego potrzebujesz, aby do nich dołączyć, a co najważniejsze - jak się zabrać do sprawy. Bez zbędnych wstępów, za to naprawdę szybko wkroczysz w świat Facebooka i nk.pl - nauczysz się zakładać konta w tych serwisach oraz poznasz sposoby wyszukiwania znajomych i dzielenia się z nimi informacjami na swój temat. Dowiesz się też, jak korzystać z konta pocztowego Gmail, forów dyskusyjnych i komunikatora Skype. Nie trać czasu, bierz się do dzieła! [Helion, 2012]
Podstawowe informacje ; Facebook ; nk.pl ; Forum dyskusyjne ; Komunikator - czyli jak komunikować się w czasie rzeczywistym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-004 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-004
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-00 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-0 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Seniorów)
Na okł.: Dowiedz się, czym są serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać. Poznaj sposoby wyszukiwania znajomych i osób o podobnych zainteresowaniach. Naucz się dyskutować na interesujące Cię tematy na forach internetowych. Połącz się ze światem, korzystając z komunikatora internetowego.
Internet wdarł się w nasze życie niczym prawdziwy huragan i niemal wszystko da się już załatwić przez sieć. Dotyczy to nawet podtrzymywania relacji międzyludzkich Ś trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Twoje dzieci i wnuki z pewnością od dawna wrzucają zdjęcia na Facebooka, koledzy ze szkoły umawiają się na spotkania po latach za pośrednictwem Naszej Klasy, a sąsiedzi rezygnują z abonamentu telefonicznego, bo mają Skypeĺa. Niektórzy sprawdzają też opinie na temat różnych produktów i usług na forach dyskusyjnych oraz komunikują się za pomocą e-maila. A Ty nadal nie bardzo wiesz, o co w tym wszystkim chodzi, i trochę boisz się zapytać. Nie musisz się już martwić - wszystkie odpowiedzi znajdziesz w książce "Serwisy społecznościowe dla seniorów". Dowiesz się z niej, na czym polega fenomen społeczności internetowych, czego potrzebujesz, aby do nich dołączyć, a co najważniejsze - jak się zabrać do sprawy. Bez zbędnych wstępów, za to naprawdę szybko wkroczysz w świat Facebooka i nk.pl - nauczysz się zakładać konta w tych serwisach oraz poznasz sposoby wyszukiwania znajomych i dzielenia się z nimi informacjami na swój temat. Dowiesz się też, jak korzystać z konta pocztowego Gmail, forów dyskusyjnych i komunikatora Skype. Nie trać czasu, bierz się do dzieła! [Helion, 2012]
Podstawowe informacje ; Facebook ; nk.pl ; Forum dyskusyjne ; Komunikator - czyli jak komunikować się w czasie rzeczywistym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, filmografia na stronach [119]-123. Indeks.
R. I. Od obserwacji do partycypacji: 1. Ku komunikacji cyfrowej ; 2. "Bańka internetowa" ; 3. Media społecznościowe ; R. II. Thefacebook: 1. Sixdegrees.com - nieudana rewolucja ; 2. Era sieci społecznościowych ; 3. Mark Zuckerberg - prorok nowej ery ; 4. Społecznościowy wymiar Facebooka ; R. III. Polityczny wymiar Facebooka ; 1. Polityczność mediów społecznościowych ; 2. Polskie ugrupowania parlamentarne na Facebooku ; 3. Aktywność na Fanpage'u: #DobraZmiana - #ZłaZmiana ; #StopPartiokracji ; "Polska po-PISie" ; Polskie Stronnictwo Ludowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obszary Polonistyki)
M.in. dot. twórczości pisarzy ur. w Sanoku: Kalmana Segala i Mariana Pankowskiego.
Bibliogr., netogr. przy pracach. Indeks.
Streszcz. ang. przy pracach.
Językowy obraz pór dnia i nocy w opowiadaniach Brunona Schulza ; "Taki wielki kraj, a miłość nie ma się gdzie podziać": językowy obraz miłości w "Lalkach w ogniu" Pauliny Wilk ; Metafora "Życie to droga" w twórczości Agnieszki Osieckiej i Wojciecha Młynarskiego ; Językowy obraz wymiaru pośmiertnego i pozaziemskiego w tekstach polskich piosenek metalowych z lat osiemdziesiątych XX wieku ; "Brechtać, rechotać jak kapral, rozdziawiać dzioba": o synonimii i wieloznaczności w języku młodzieżowym ; Wyrazy huculskie oraz wyrazy pochodzenia ukraińskiego w dramacie Józefa Korzeniowskiego "Karpaccy górale" ; Nazwy określające człowieka w filmie animowanym "Ekstremalne kaczory" ; Inwektywa polityczna w kulturze : jak jest / jak być powinno ; Zrozumiałość języka polityki a społeczeństwo: analiza języka polityki na podstawie wybranych środków stylistycznych ; Metafory odzwierzęce w języku polskim i niemieckim w ujęciu kontrastywnym ; O języku werbalnym i pozawerbalnych środkach ekspresji w kwestii wyrażania uczuć ; Twitterodemokracja i językowe sposoby wyrażania sprzeciwu na portalach społecznościowych typu Facebook i Twister ; "Glamour" - magia czy mistyfikacja?: historia i definicja zjawiska w zarysie ; Ponowoczesny przekaz kultury na przykładzie prasy parentingowej ; Od cytatu do linku - kultura jako sieć, literatura jako fragment sieci ; Nowe tropy polonistyki, czyli Dlaczego polonista powinien badać gry komputerowe? ; Jak odstygmatyzować świat?: przełamywanie stereotypów płciowych wyzwaniem dla współczesnej polonistyki ; "Dziewica słońca" Augusta von Kotzebuego w świetle komparatystyki socjolingwistycznej ; Inscenizacja polskiego dramatu oraz prezentacja polskich profesjonalnych stowarzyszeń teatralnych na słowackiej scenie po 1989 roku ; Polsko-ukraiński dialog literacki w okresie międzywojnia - burzenie murów ; Gombrowicz i Czysta Forma: o zapomnianym szkicu Józefa Bujnowskiego ; Poetyckie mgławice snów: motywy oniryczne w wybranych utworach Józefa Bujnowskiego ; Bilet w jedną stronę: wyjazd Andrzeja Bobkowskiego do Ameryki Południowej i jego motywy ; Fascynacje pograniczem w polskiej prozie powojennej - Bieszczady i Ziemia Sanocka w twórczości Kalmana Segala i Mariana Pankowskiego ; Tożsamość kontra kultura: literackie próby samoidentyfikacji na przykładzie "My zdies' emigranty" Manueli Gretkowskiej i "Przystupy" Grażyny Plebanek ; Odbieranie spokoju Penelopie: mit opowiedziany na nowo w "Penelopiadzie" Margaret Atwood ; Polska beletrystyka i eseistyka w słowackich przekładach książkowych po roku 1989.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102439 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chmura / Claudia Pietschmann ; tłumaczyła Iwona Mączka. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2019. - 397, [1] strona : 21 cm.
Tytuł oryginału: "Cloud" 2017.
Paraliżująco realistyczny, porywający thriller dla młodzieży. Emma chyba się zakochała. Nikt nie rozumie jej tak dobrze jak poznany online Paul. Choć jeszcze nigdy nie spotkali się w realu, w sieci dzielą się najskrytszymi tajemnicami. Chłopak ma dla dziewczyny mnóstwo niespodzianek, które jest w stanie urzeczywistnić jednym kliknięciem. Problem w tym, że każda najmniejsza przysługa zaczyna niebezpiecznie przypominać osaczanie dziewczyny... Czy dla Paula Emma jest jedynym oknem na świat? Dlaczego chłopak nie chce się z nią spotkać? Co przed nią ukrywa? [Media Rodzina, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2020 - 291 stron ; 21 cm.
Facebook na kozetce. Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: -Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych ; -Co powoduje, że się od nich uzależniamy, czy możemy się przed tym bronić ; -Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów ; -W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych. [Wydawnictwo Helion, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. i s. tyt. przy podtyt.: Wydanie 2, dotyczy wydania oryg.
Na s. tyt. i okł.: Polub tę książkę! Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe. Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja. Prowadzenie hipertargetowanych kampanii reklamowych. Nowe studia przypadków, wyniki badań i aktualne zadania dla każdego marketera, menedżera i przedsiębiorcy. Gościnne wypowiedzi światowej klasy ekspertów. Listy zadań do wykonania.
Indeks.
I. DLACZEGO SIECI SPOLECZNOŚCIOWE SĄ WAŻNE DLA BIZNESU: Czwarta rewolucja ; Nowe normy społeczne ; Przeobrażenia relacji międzyludzkich i kapitału społecznego. II. SIEĆ SPOŁECZNOŚCIOWA W ORGANIZACJI: Sprzedaż w erze Facebooka ; Obsługa klienta w erze Facebooka ; Marketing w erze Facebooka ; Innowacja i współpraca w erze Facebooka ; Rekrutacja w erze Facebooka. III. ZASTOSOWANIE SIECI SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTW - PRZEWODNIK: Jak opracować plan działania i wskaźniki pomiaru w erze Facebooka ; Jak nawiązywać relacje w internecie społecznościowym i innymi zarządzać ; Jak komunikować się z klientami na sronach facebookowych i Twitterze ; Jak prowadzić kampanie reklamowe i promocyjne w internecie społecznościowym. IV. STRATEGIA DZIAŁANIA W SIECIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Porady dla małych firm ; Porady dla organizacji non profit, instytucji służby zdrowia, oświaty i prowadzących kampanie polityczne ; Zarządzanie, strategia i wdrażanie technologii w korporacji ; Przyszłość biznesu społecznościowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98296 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Jobs, Gates, Zuckerberg, Musk, Maxwell, Murdoch, Turner.
Bibliografia na stronach [410]-416. Indeks.
Oni wymyślili wiek XXI. Steve Jobs. Współzałożyciel firmy Apple, człowiek, który wprowadził na rynek komputery Macintosh. Przekonał przemysł muzyczny do sprzedawania pojedynczych hitów w internetowym sklepie iTunes - jako gotowy materiał dla odtwarzaczy iPod. Po iPhonie, który zrewolucjonizował rynek smartfonów, zdążył jeszcze zaprezentować światu tablet iPad. Bill Gates. Miliarder, zarobił fortunę na obecnym wszędzie oprogramowaniu należącej do niego firmy Microsoft, a teraz chce walczyć z przeludnieniem na Ziemi. Mark Zuckerberg. Najmłodszy miliarder świata, który przeorał media społecznościowe, wymyślając wraz z kolegami z Harvardu Facebooka. Elon Musk. Uchodzi za pomysłodawcę kolei super prędkości Hyperloop, właściciel SpaceX, pierwszej prywatnej firmy konstruującej rakiety nośne dla pojazdów kosmicznych, współzałożyciel Tesla Motors, potentata produkcji samochodów elektrycznych. Robert Maxwell. Współudziałowiec Agencji Reutera, Agence Centrale de Presse, wydawca „Daily Mirror”, przed którym drżały osobistości tego świata. Rupert Murdoch. Właściciel „The Times”, „New York Post” i tabloidu „Mirror” a także pierwszej prywatnej telewizji satelitarnej Sky, Fox Broadcasting Company i Fox News. Ted Turner. Twórca koncernu medialnego Turner Broadcasting System, w skład którego wchodzi m.in. CNN. Człowiek Roku 1991 według magazynu „Times”, którego jest współwłaścicielem. Skąd się wzięli, jakie są ich plany, czy mają ze sobą coś wspólnego? Nigdy na nich nie głosowaliśmy, a kierują naszym życiem. Dysponują ponadnarodową władzą i funduszami znacznie większymi niż budżety zamożnych państw. Dokąd nas prowadzą? Sprawdźmy, czy jest nam z nimi po drodze. [Fronda Pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107416 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak stworzyć własny xFaceBook / Łukasz Sosna. - Poznań : Nakom, cop. 2012. - 564 s. : il. ; 23 cm.
1. Stworzenie własnej aplikacji, 2. Tworzenie bazy danych, 3. Pliki i katalogi systemu zarządzania społecznością, 4. Core, 5. Pliki aplikacji, 6. Panel administratora - poszczególne działy, 7. Strona społecznościowa z perspektywy użytkownika, 8. Panel administratora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej