Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(7)
Autor
Machura Witold
(3)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(2)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Nickels William G
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Public relations
(8)
Internet
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Etyka biznesu
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama
(3)
Banki
(2)
Bezrobocie
(2)
Dziennikarze
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Public relations w internecie
(2)
Rynek pracy
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
AIESEC
(1)
Administracja
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budżety rodzinne
(1)
COVID-19
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Dług publiczny
(1)
ELSA
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekonomia
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Epidemie
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Franchising
(1)
Gazownictwo
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy producentów rolnych
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Inflacja
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Kibice
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kościół greckokatolicki
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
(1)
Macierze
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Miasta
(1)
Narodowe Fundusze Inwestycyjne
(1)
Negocjacje
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obligacje
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odżywianie
(1)
Plakat
(1)
Podatek
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polityka
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka rolna
(1)
Polityka spójności UE
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do wizerunku
(1)
Prawo handlowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysł
(1)
Rachunkowość
(1)
Rawls, John (1921-2002)
(1)
Rolnictwo
(1)
Ryzyko
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Temat: dzieło
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(2)
1901-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Polska
(1)
Ukraina
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Blogi
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 205)
Tytuł równogległy: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Współfinansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (Uniwersytet Warszawski)
Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Monika Kaczmarek-Śliwińska, Od redaktorki naukowej. Słowem wprowadzenia ; Monika Kaczmarek-Śliwińska, From the scientific editor. A word of introduction (excerpt from the introduction to the monograph) ; Jerzy Olędzki, Synonimy profesjonalnego public relations to zawsze ludzka godność, sympatia i przyjaźń ; Jacek Barlik, Etyczny i społeczny wymiar public relations według Jerzego Olędzkiego ; Łukasz Przybysz, Złoty standard: realizacja standardów profesjonalnego public relations w kampaniach nagrodzonych w konkursie Złote Spinacze 2021 (Związek Firm Public Relations) ; Monika Kaczmarek-Śliwińska, Etyka public relations w perspektywie adeptów zawodu ; Hubert Kuliński, Dekada badań nad etyką public relations w trzech polskich czasopismach medioznawczych ; Anna Danuta Miotk, Pokonać infodemię. Przegląd postulatów środowiska naukowego podczas pandemii COVID-19 ; Natalia Żmuda, Odpowiedzialność marek w działaniach komunikacyjnych z wykorzystaniem influencerów w dobie pandemii COVID-19 ; Wojciech Dąbrówka, Prawne i etyczne aspekty media relations w warunkach pandemii ; Malwina Żuchniewicz, Od celebrytyzacji do autorytetów. Jak pandemia COVID-19 zmieniła media? ; Ksenia Wróblewska, Między Coroną a koronawirusem. Kryzys wizerunkowy piwa Corona w dobie pandemii koronawirusa ; Lech Wikaryjczyk, Prawne aspekty oznaczania przekazów reklamowych ; Iwona Grodź, Public relations a środowisko artystyczne (wstępny rekonesans).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113675 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 5)
Na 4 s. okł. ISBN błędnie zapisany: 839294174-8.
Bibliogr. i webogr. przy niektórych rozdz.
Etyczny aspekt wolności wypowiedzi w świetle praktyki Sądu Najwyższego ; Czy w demokracji media są wolne? Współczesne "formy" cenzury ; Polski dziennikarz- niezależny altruista? ; Masowe czy społeczne? Kościół katolicki i Rosyjska Cerkiew Prawosławna wobec współczesnych środków przkazu ; RP 2010. O niewydolności państwa polskiego w związku z nieumiejętną i nieskuteczną komunikacją z obywatelami ; Public relations w procesie kształtowania wizerunku instytucji publicznej ; Etyka demikracji liberalnej w koncepcji Johna Rawlsa. Zakres stosowalności ; Od Heraklesa do Dextera - wizerunek (anty)bohatera XXI w. przez pryzmat funkcjonowania nowych mediów ; Odpowiedzialność mediów za ludobójstwo na przykładzie orzeczenia Międzynarodowego Trybunału Karnego ds. Zbrodni w Rwandzie w sprawie Nahimana, Barayagwiza, Ngeze ; Internetowa manipulacja ; O nieetycznych aspektach państwa opiekuńczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć biznes : uniwersalny podręcznik / William G. Nickels ; tł. Piotr Cap [i in.]. - Warszawa : Bellona : Rytm, cop. 1995. - 757 s. : fot., portr., rys., wykr. ; 26 cm.
I. TENDENCJE ODDZIAŁUJĄCE NA BIZNES I ŚRODOWISKO EKONOMICZNE : 1. Kapitalizm a biznes ; 2. Zagadnienia ekonomiczne oddziałujące na biznes. II. ORGANIZACJA BIZNESU : 3. Formy organizacji biznesu ; 4. Kierowanie małym biznesem ; 5. Przedsiębiorczość i franchising. III. PODSTAWY MARKETINGU: 6. Główne zasady marketingu; 7. Komunikacja marketingowa ; 8. Wytwarzanie i wycena produktu ; 9. Dystrybucja : hurt i detal ; 10. Marketing w dziedzinie usług oraz w dziedzinach nie nastawionych na osiągnięcie zysku.IV. ZARZĄDZANIE: 11. Zarządzanie i przywódczość ; 12. Zarządzanie produkcją i działalnością ; 13. Komputery, roboty i inne narzędzia stosowane w biznesie. V. KIEROWANIE ZASOBAMI LUDZKIMI : 14. Motywowanie pracowników ; 15. Zagadnienia pracownicze : związki zawodowe, płace na stanowiskach kierowniczych, wartość porównywalna. VI. RACHUNKOWOŚĆ : 16. Instytucje finansowe pieniądza i bankowości ; 17. Zarządzanie finansami ; 18. Akcje i obligacje ; 19. Planowanie finansów osobistych. VII. KONTROLOWANIE RYZYKA, ETYKA I BIZNES MIĘDZYNARODOWY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ros.
Spis treści równol. pol. i ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
Małgorzata Stec: Analiza porównawcza poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego Polski na tle krajów Unii Europejskiej i krajów do niej kandydujących; Joanna Gawędzka: Polityka regionalna Polski na tle procesów integracji europejskiej; Andrzej Piotr Wiatrak: Inicjatywy wspólnotowe w Unii Europejskiej jako narzędzia wyrównywania różnic w rozwoju regionalnym; Jan Papież: Strategie rozwoju polskiego rolnictwa w perspektywie wejścia do Unii Europejskiej; Rafał Ostrowski: Brytyjski koń trojański - perspektywy ograniczania nierówności w obliczu otwarcia brytyjskiego rynku pracy dla nowych członków Unii Europejskiej ze szczególnym uwzględnieniem Polski; Tatiana Oliegowna Jefremienko: Social'no-ekonomičeskoe povedenie naseleniâ v usloviâh institucional'nyh peremen (na primere Ukrainy); Anna Zachorowska-Mazurkiewicz: Wykorzystanie rozwiązań wspólnotowych w wyrównywaniu sytuacji kobiet na rynku pracy w Polsce; Bożena Sowa: Współpraca międzynarodowa powiatu przemyskiego; Natalia Wiktorowna Tołstych: Osnovnye formy social'no-ekonomičeskogo isklučeniâ v sovremennoj Ukraine; Kazimierz Zieliński, Helena Zielińska: Spożycie żywności w Polsce. Tendencje i determinanty zmian; Teresa Bal-Woźniak: Mechanizmy kreacji kapitału intelektualnego odpowiadające potrzebom gospodarki opartej na wiedzy; Beata Onak-Szczepanik: Polska na drodze do gospodarki opartej na wiedzy; Janina Szczepaniak: Trzeci sektor jako siła społeczna i ekonomiczna; Magdalena Cyrek: Dylematy rozwoju w kierunku gospodarki typu usługowego opartej na wiedzy; Katarzyna Szara, Tomasz Łoński: Konkurencyjność przedsiębiorstwa w oparciu o czynnik ludzki; Kazimierz Barański: Bezrobocie regionalne (wybrane aspekty na przykładzie województwa zachodniopomorskiego); Maria Fic, Janina Jędrzejczak-Gas: Uwarunkowania rozwoju sektora MŚP - wybrane zagadnienia; Paulina Filip: Dylematy polityki fiskalnej małych firm; Agata Janas: Bankowe metody analizy zdolności kredytowej jako czynnik wzrostu konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw; Jakub Piecuch: Regionalne konsekwencje polityki spójności Unii Europejskiej; Małgorzata Lechwar: Problem ubóstwa a środowisko - aspekt instytucjonalny; Bożena Sowa: Formy wsparcia finansowego dla obszarów wiejskich i mieszkańców wsi na przykładzie wybranych gmin Podkarpacia; Arkadiusz Tuziak: Innowacje jako instrument pobudzania wzrostu gospodarczego i ograniczania nierówności w regionie Podkarpacia; Zdzisław Kryński: Działalność grup producenckich współpracujących z MGRT SA w Rzeszowie; Witosław Jasiński: Zagadnienia etyki a zarządzanie gminą; Maria Orłowska-Bednarz: Strategie gmin wiejskich w zakresie ograniczania nierówności; Bogusław Jeleń: Sposoby przezwyciężania bezrobocia na przykładzie grodzkiego urzędu pracy w Krakowie; Felicjan Bylok: Nierówności w dochodach i wydatkach w gospodarstwach domowych jako bariera rozwoju społecznego w Polsce; Joanna Agata Truszkowska: Rola kształcenia ustawicznego w planowaniu strategicznym miasta (na przykładzie Łomży); Tadeusz Gardziel, Piotr Długosz: Kapitał społeczny a powstawanie nierówności na Podkarpaciu; Tadeusz Pliszka: Skutki nierówności społecznych; Władysława Jastrzębska: Program powszechnej prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych a rynek pracy. Przykład podkarpackich spółek objętych programem NFI; Janusz Strojny: Motywowanie i system wynagrodzeń pracowników w organizacji na przykładzie Zakładów Mechanicznych "Tarnów" SA w Tarnowie; Wojciech Furman: Public relations: zmniejszanie czy powiększanie nierówności w sferze komunikowania? (Próba odczytania publikacji miesięcznika "Press" z lat 1996-2002); Małgorzata Leszczyńska: Konsekwencje dochodowe przemian strukturalnych w polskim rolnictwie; Paweł Frączek: Wpływ zmian w gazownictwie na jego konkurencyjność; Wojciech Zysk: Związki bezpośrednich inwestycji zagranicznych ze zmianami struktury eksportu i importu w Polsce; Bogusław Ślusarczyk: Relacje eksportowo-importowe jako rezultat zróżnicowanego poziomu gospodarczego krajów - partnerów handlowych Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej