Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(57)
Forma i typ
Książki
(51)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Audiobooki
(4)
Czasopisma
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(87)
wypożyczone
(17)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(34)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(30)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(4)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Catmull Edwin E
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Smith Mike (1959- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Arwaniti Anna
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chapman Gary D. (1938- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chow Anne
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Czelusta Alojzy
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Dudek Zenon Waldemar (1957- )
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Fuller Pamela
(1)
Furnham Adrian (1953- )
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hoover Ryan
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Kowal Jolanta (1974- )
(1)
Kubicki Paweł (tłumacz)
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Lorber Robert
(1)
Luecke Richard
(1)
MacRae Ian (1988- )
(1)
Makomaska Sylwia
(1)
Mażul Ewa
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Miller Geoffrey (1965- )
(1)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Murphy Mark
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Polko Paulina (1978- )
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Reszuta Bartłomiej
(1)
Roberts Philippa (1966- )
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sibony Olivier (1967- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sorensen Herb
(1)
Stamateas Bernardo
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Studziński Adam
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Wanat Dariusz
(1)
Wanat Maria (tłumaczka)
(1)
White Paul E. (1957- )
(1)
Wontorczyk Antoni (1960- )
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zajączkowski Ryszard (1961- )
(1)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(1)
Zielińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Oficerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Marketing
(20)
Konsumenci (ekonomia)
(13)
Reklama
(12)
Zarządzanie
(10)
Przedsiębiorstwo
(6)
Przywództwo
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Sukces
(6)
Kultura organizacyjna
(5)
Psychologia pracy
(5)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Nawyki konsumenckie
(4)
Psychologia
(4)
Public relations
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Decyzje
(3)
Internet
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing polityczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Rynek pracy
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sprzedaż
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Twórczość
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Badania marketingowe
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje
(2)
Jakość życia
(2)
Kadry
(2)
Kobieta
(2)
Kultura masowa
(2)
Motywacja
(2)
Osobowość
(2)
Pixar
(2)
Polityka
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Postawy
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Spożycie
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Turystyka
(2)
Uprzedzenia
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wizualizacja (psychologia)
(2)
Wojsko
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zakupy
(2)
Znak towarowy
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Ambient
(1)
Audiomarketing
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biurokracja
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Centra handlowe
(1)
Ceny
(1)
Dezinformacja
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Działacze społeczni
(1)
Dziecko
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekologia człowieka
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Eno, Brian (1948- )
(1)
Euroregiony
(1)
Ewolucja
(1)
Finansowanie
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Geopolityka
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Inicjatywa Trójmorza
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Arktyka (region)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Mielec (woj. podkarpackie)
(1)
Polska (część północna)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Poradnik
(20)
Opracowanie
(9)
Monografia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Blogi
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(35)
Psychologia
(25)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Indeksy
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-[320].
1.Męskość i kobiecość w ujęciu naukowym: Sześć głównych różnic między płciami ; 2. Męskie dążenie do osiągnięć i kobiece dążenie do utopii: Różnice między płciami w sferze motywacji i technik osiągania swoich celów ; 3. Męski świat marketingu: Jak męski punkt widzenia dominuje w koncepcjach i praktycznych działaniach stosowanych w marketingu ; 4. Kod altruizmu: Jak i dlaczego kobiety reagują na altruistyczne motywacje firm ; 5. Kod estetyki: Dlaczego wygląd zewnętrzny jest ważny dla kobiet i jakie to ma znaczenie dla marketingu ; 6 . Kod ładu: dążenie kobiet do tworzenia harmonijnego, bezpiecznego środowiska i redukowania niepokoju ; 7. Kod więzi: Dlaczego kobiety bardziej niż mężczyźni odczuwają potrzebę budowania więzi i nawiązywania relacji ; 8. Cztery kody e praktyce: Zastosowanie w praktyce czterech kodów - przykłady konkretnych działań w wybranych dziedzinach? ; 9. Marka kobieca: Modele budowania marek uwzględniające kobiece motywacje ; 10. Jak kobiet kupują: Zrozumienie schematu kobiecych zakupów ; 11. Sieć mediów kobiecych: Bardziej skuteczne planowanie kanałów komunikacji marketingowej ; 12. Skuteczna kreacja reklamowa: Tworzenie lepszego systemu przekazywania informacji adresowanych do Kobiet ; 13. Nowa organizacja: Wpływ struktury i kultury firmy na "płeć organizacji" ; 14. Podsumowanie i wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97448 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.), rys., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [383]-397. Indeksy.
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam ; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się ; 3. Pamięć w reklamie ; 4. Fałszywa pamięć konsumenta ; 5. Motywacja i emocje w marketingu ; 6. Postawy konsumenckie ; 7. Psychograficzna segmentacja rynku ; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie ; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji ; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne ; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki ; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe ; 13. Reakcja konsumentów na cenę ; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa ; 15. Sprzedawcy ; 16. Znak towarowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-93958 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
WPROWADZENIE: Dwadzieścia milionów okazji do zakupu ; Cz. I. AKTYWNA SPRZEDAŻ: 1 Szybkie zakupy: 80 % czasu klienta idzie na straty ; 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty ; 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci ; 4. Aktywna sprzedaż: umieszczenie produktów na drodze klienta ; 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki ; Cz. II. ZAGŁĘBIĆ SIĘ W UMYSŁ KLIENTA: Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever ; 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesorem Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu) ; 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural ; 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą Markiem Heckmanem z Marsh Supermarket ; Cz. III. WNIOSKI: 10. Internet w zakupach ; 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest. Cz. IV. ZAŁĄCZNIK: Wieści o swiecie klientów, sprzedawców i producentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94769 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Bibliogr. s. 197-199.
Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono ; To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American idol i wielomilionowy błąd Forda ; Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji ; Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie ; Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy ; I Say a Little Prayer. Wiara, religia i marka ; Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych ; Działnie na zmysły ; Odpowiedź brzmi Neuromarketing i przewidywanie przyszłości ; Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie ; Wnioski. Nowy markowy świat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Alchemy : the surprising power of ideas that don't make sense" 2019.
Indeks.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy. [Zysk i S-ka, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 11 godz.
Tytuł oryginału "Alchemy: The surprising power of ideas that don't make sense" 2019.
Czyta Wiesław Kolbusz.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne - od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy. [Heraclon International, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3775 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78897 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
1. ŚWIAT WOKÓŁ NAS, CZYLI O WARUNKACH, W JAKICH ŻYJEMY: Nowe technologie i nowe media ; Zmiany na rynku zabawek ; Rola dorosłych. 2. MŁODY RYNEK, CZYLI O POTENCJALE KONSUMENCKIM DZIECI I MŁODZIEŻY: Rynek pierwotny ; Rynek wpływowy ; Rynek przyszły. 3. ROZWÓJ KONSUMENTÓW CZYLIO ZMIANACH POSTĘPUJACYCH Z WIEKIEM: Prawidłowości rozwoju dzieci ; Rozwój współczesnych nastolatków. 4. SOCJALIZACJA KONSUMENTA, CZYLI SKĄD DZIECI WIEDZĄ, JAK ROBIC ZAKUPY: Wpływ rodziny ; Rola rówieśników ; Oddziaływania mass mediów ; Rodzice, rówieśnicy, media i... - zasada synergii. 5. REKLAMA I INNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE, CZYLI JAK MARKETERZY WPŁYWAJĄ NA KONSUMENTA: Podstawy marketingu mix ; Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym: Marketing szeptany ; Peer-to-peer promotions ; Marketing wirusowy ; Trendsetting ; Kluby nastolatków ; Wirtualne społeczności ; Reklamorozrywka ; Product placement w filmach i grach komputerowych ; Marketing zintegrowany i sieciowy. Etyczny marketing - edukacja i zaangażowanie społeczne. 6. REKLAMA DLA MŁODYCH KONSUMENTÓW, CZYLI O TWORZENIU REKLAM I ICH ODBIORZE PRZEZ NAJMŁODSZYCH: Dzieci jako odbiorcy reklam ; Młodzież jako odbiorcy reklam ; Dzieci w reklamie. 7. SPOŁECZNE ODDZIAŁYWANIE REKLAMY, CZYLI O WPŁYWIE NIEZAMIERZONYM: Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Dostarczanie rozrywki ; Wspieranie twórczości ; Inspiracja folkloru dziecięcego ; Edukacja konsumencka i nie tylko ; Promowanie zdrowego stylu życia ; Rozumienie zachowań i norm społecznych ; Źródło wartości estetycznych. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Postawa materialistyczna ; Prokonsumpcyjny model życia ; Konflikt z rodzicami ; Zagrożenie samooceny ; Niezdrowe nawyki żywieniowe ; Poczucie bycia oszukanym ; Deprecjacja języka ; Utrwalanie stereotypów ; Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu ; Modelowanie zachowań antysocjalnych ; Wzorce zachowań autodestruktywnych. 8. CO I KOMU WOLNO, CZYLI O ZASADACH DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ: Marketerzy ; Organizacje rządowe i pożytku publicznego ; Srodowisko szkolne ; Rodzice i opiekunowie. 9. INTERWENCJA, CZYLI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ: Prawo ; Branża ; Społeczeństwo ; Szkoła ; Rodzina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86778 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1. Jakościowe metody badań marketingowych; 2. Etnograficzne badania marketingowe; 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej; 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci; 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych; 6. Badania trackingowe; 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych; 8. Eksperyment w badaniach marketingowych; 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić skuteczność przeprowadzonej kampanii; 10. Badania segmentacyjne; 11. Jakościowe badania elementów składowych marki; 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług; 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
1. ŚWIAT WOKÓŁ NAS, CZYLI O WARUNKACH, W JAKICH ŻYJEMY: Nowe technologie i nowe media ; Zmiany na rynku zabawek ; Rola dorosłych. 2. MŁODY RYNEK, CZYLI O POTENCJALE KONSUMENCKIM DZIECI I MŁODZIEŻY: Rynek pierwotny ; Rynek wpływowy ; Rynek przyszły. 3. ROZWÓJ KONSUMENTÓW CZYLIO ZMIANACH POSTĘPUJACYCH Z WIEKIEM: Prawidłowości rozwoju dzieci ; Rozwój współczesnych nastolatków. 4. SOCJALIZACJA KONSUMENTA, CZYLI SKĄD DZIECI WIEDZĄ, JAK ROBIC ZAKUPY: Wpływ rodziny ; Rola rówieśników ; Oddziaływania mass mediów ; Rodzice, rówieśnicy, media i... - zasada synergii. 5. REKLAMA I INNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE, CZYLI JAK MARKETERZY WPŁYWAJĄ NA KONSUMENTA: Podstawy marketingu mix ; Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym: Marketing szeptany ; Peer-to-peer promotions ; Marketing wirusowy ; Trendsetting ; Kluby nastolatków ; Wirtualne społeczności ; Reklamorozrywka ; Product placement w filmach i grach komputerowych ; Marketing zintegrowany i sieciowy. Etyczny marketing - edukacja i zaangażowanie społeczne. 6. REKLAMA DLA MŁODYCH KONSUMENTÓW, CZYLI O TWORZENIU REKLAM I ICH ODBIORZE PRZEZ NAJMŁODSZYCH: Dzieci jako odbiorcy reklam ; Młodzież jako odbiorcy reklam ; Dzieci w reklamie. 7. SPOŁECZNE ODDZIAŁYWANIE REKLAMY, CZYLI O WPŁYWIE NIEZAMIERZONYM: Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Dostarczanie rozrywki ; Wspieranie twórczości ; Inspiracja folkloru dziecięcego ; Edukacja konsumencka i nie tylko ; Promowanie zdrowego stylu życia ; Rozumienie zachowań i norm społecznych ; Źródło wartości estetycznych. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Postawa materialistyczna ; Prokonsumpcyjny model życia ; Konflikt z rodzicami ; Zagrożenie samooceny ; Niezdrowe nawyki żywieniowe ; Poczucie bycia oszukanym ; Deprecjacja języka ; Utrwalanie stereotypów ; Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu ; Modelowanie zachowań antysocjalnych ; Wzorce zachowań autodestruktywnych. 8. CO I KOMU WOLNO, CZYLI O ZASADACH DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ: Marketerzy ; Organizacje rządowe i pożytku publicznego ; Srodowisko szkolne ; Rodzice i opiekunowie. 9. INTERWENCJA, CZYLI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ: Prawo ; Branża ; Społeczeństwo ; Szkoła ; Rodzina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie 1. - 5. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 359-[365].
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chciejosztuczki / Adam Studziński ; ilustracje Dariusz Wanat. - Rzeszów : Wydawnictwo Dreams, 2018. - 106, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Na okładce i stronie tytułowej: Książka zakazana przez Chciejokorp.
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze… Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejokorpu, książka ta demaskuje najczęstsze sztuczki marketingowe stosowane w sklepach! Fałszywe promocje, ceny zakończone na „99”, gratisy, reklamy, zbieractwo… Niech Twoje dziecko nie da się nabrać na manipulacje podstępnych chciejognomów! [Dreams, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 11 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.1-II/Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-II/Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.8-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-II/Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.17-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-II/Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody? Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style? W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości? Henrik Vejlgaard, znany pionier w dziedzinie socjologii trendów, przybliża zmiany stylów i gustów społeczeństw XX i XXI wieku. Śledząc historię m.in. takich zjawisk jak windsurfing, kultura hip-hopu, minimalizm w dekoracji wnętrz czy powszechne noszenie jeansów, autor wskazuje wzorce upowszechniania się nowych tendencji. Dzięki tej publikacji dowiesz się m.in.: - na czym polegał fenomen stylu Jackie Kennedy, - dlaczego indyjski tatuaż dłoni rozprzestrzenił się w USA, - jak przypadkowe zdarzenie może zapoczątkować nową modę, - skąd się wzięła metroseksualność, - jak się rozwijała popularność kulturystyki. Lektura książki pozwoli zrozumieć specyfikę powstawania, popularyzacji i zamierania mód i stylów w różnych dziedzinach życia. Poznasz rolę, jaką w ich kształtowaniu odgrywają tzw. trendsetterzy. Dowiesz się, jak rozpoznać i krytycznie ocenić zjawiska przedstawiane jako nowe trendy oraz jak przewidzieć przyszłe zmiany. [Wolters Kluwer Polska, 2012].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98241 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Vous allez commettre une terrible erreur ! : combattre les biais cognitifs pour prendre de meilleures décisions" 2019.
Bibliografia na stronach 301-[326].
Każdy z nas podejmuje błędne decyzje. Błądzimy, pielęgnując złe nawyki, ale też często działamy wbrew własnemu interesowi, kupując na przykład niepotrzebne rzeczy z przeceny czy odkładając mniej niż powinniśmy na emeryturę. Nowoczesne państwa cierpią na tę samą chorobę: jedne pogłębiają swój deficyt budżetowy, inne angażują się w nieprzemyślane działania zbrojne, jeszcze inne nie potrafią powstrzymać wszechobecnej korupcji. To samo dzieje sie w firmach, gdzie toczą się wojny cenowe, podejmowane są niekontrolowane decyzje, nie zauważa się działań konkurencji, czy zbyt późno reaguje na nowe technologie. Główną przyczyną popełniana przez nas wszystkich błędów jest głębokie przekonanie o trafności własnych sądów. Olivier Sibony bardzo przejrzyście pokazuje, w jaki sposób poprawić jakość strategicznych decyzji i wyeliminować błędy z procesu zarządzania. [Media Rodzina, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.12-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77118 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Człowiek człowiekowi... władcą ; 2. Jak zdobyć Władzę? ; 3. Ile kosztuje Władza? ; Jak Władzę utrzymać? ; Zdrowie Władzy ; Ludzki wymiar Władzy ; Jak Władza ludowi - tak lud Władzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [503]-564. Indeks.
HISTORIA PSYCHOLOGII BIZNESU: Między dociekaniem i manipulacją. Zarys historii związków psychologii i biznesu ; KWESTIE ETYCZNE: Etyczne aspekty pracy psychologa biznesu w obszarze HR ; KWESTIE METODOLOGICZNE: Psychologiczna diagnoza zachowań i zjawisk w organizacji ; Badanie jakościowe zachowań w organizacji ; Cechy intelektu i osobowości w przewidywaniu funkcjonowania pracowników ; KARIERA ZAWODOWA: Wzory karier i ich rozwój ; Indywidualny rozwój pracownika: formalne i nieformalne uczenie się w miejscu pracy ; Zmiany na rynku pracy, utrata zatrudnienia i związane z tym wyzwania dla współczesnego pracownika ; Psychologia przedsiębiorczości ; PSYCHOLOGIA PRACY: Praca ludzka i jej analiza ; Błędy w procesie pracy i sposoby im zapobiegania ; Proces doboru personelu: procedury i metody ; Ocena pracy - ewaluacja efektywności i potencjału pracowników ; ORGANIZACJA: Psychologiczne wizje organizacji i ich konsekwencje dla funkcjonowania firm i pracowników ; Różnorodność kulturowa w miejscu pracy - perspektywa psychologiczna ; Kultura organizacji i klimat organizacyjny ; Sprawiedliwość w organizacjach: teoria, metody i zastosowania ; Społeczna odpowiedzialność biznesu ; Przywództwo w organizacji ; Komunikacja w organizacji ; Zespół pracowniczy ; Innowacyjność w procesie pracy i w organizacji ; Psychologiczne aspekty zmiany organizacyjnej ; CZŁOWIEK W ORGANIZACJI: Kontrakt psychologiczny w organizacji ; Zachowania organizacyjne "poza rolą" ; Motywacja do pracy ; Dobrostan zawodowy ; PSYCHOLOGIA KONSUMPCJI: Psychologia zachowań konsumenckich ; Psychologia w marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-108569 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Myths of work : the stereotypes and assumptions holding your organization back" 2017.
Bibliografia, netografia na stronach [245]-265.
To nie jest zwykła książka o pracy. Osiem godzin dziennie i pięć dni w tygodniu, co daje nam - jeśli akurat nie przydarzą się nadgodziny - 40 godzin tygodniowo. I tak przez większą część roku. Praca to jedna z najważniejszych, a na pewno najbardziej czasochłonnych, rzeczy w naszym życiu. Mimo to chyba każdy odniósł kiedyś wrażenie, że z jego firmą coś jest nie tak… Mity pracy to kolejna, obok Mitów zarządzania i Mitów PR-u, książka, której autorzy mierzą się z błędnymi wyobrażeniami i stereotypami - tym razem na temat miejsc pracy. Ian MacRae, który prowadzi konsultacje psychologiczne dla firm, oraz Adrian Furnam, profesor łączący obszary psychologii i zarządzania, przyglądają się powszechnym nieporozumieniom, które uniemożliwiają przedsiębiorstwom rozwój (i utrudniają życie pracownikom). Część mitów dotyczy spraw pozornie oczywistych, z innymi trudno się zgodzić, tak bardzo przeczą wszystkiemu, do czego przywykliśmy na co dzień. Niektóre wyniki i obserwacje, jak przyznają autorzy, zaskoczyły nawet ich. Czy powinniśmy pracować osiem godzin dziennie, od poniedziałku do piątku? Może w 1817 był to rewolucyjny pomysł i śmiała wizja, ale czy 200 lat później nie powinniśmy pójść już o krok dalej - być może w stronę elastycznych godzin pracy? Okazuje się też, że nie ma żadnych dowodów na to, że praca z domu obniża wydajność - wręcz przeciwnie: jak pokazały eksperymenty pracownicy zdalni spisują się lepiej i biorą mniej urlopów zdrowotnych. Nie wspominając o oszczędnościach związanych z utrzymaniem biura… Mity pracy to 27 rozdziałów pisanych z humorem i opartych na najnowszych wynikach badań oraz doświadczeniach samych autorów. MacRae i Furnham opisują najgorsze decyzje czy przekonania, które sprawiają, że firmy stoją w miejscu, pracownicy się męczą, a nasza praca w niczym nie przypomina tej, jaką moglibyśmy wykonywać w XXI wieku. [https://ksiegarnia.pwn.pl/Mity-pracy,762368024,p.html, dostęp 15.12.2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111633 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej