Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(30)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(10)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(20)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Autor
Cap Piotr (1970- )
(3)
Gierusz Jerzy (1952- )
(3)
Nickels William G
(3)
Ali Moi
(2)
Borusiak Barbara
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Sławińska Maria
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Chudy Stanisław (ekonomia)
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Gach Małgorzata
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Hales Colin F
(1)
Hingston Peter
(1)
Janda Andrzej
(1)
Kempliński Andrzej
(1)
Koleśnik Katarzyna
(1)
Komosa Andrzej
(1)
Kruczalak Kazimierz (1934-2002)
(1)
Kruczalak-Jankowska Joanna
(1)
Mizińska Joanna
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Puszkarska Anna
(1)
Rajchel Kazimierz (1937- )
(1)
Saks Bogdan
(1)
Szczepański Kazimierz (1948- )
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Główni księgowi
(3)
Księgowi
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo
(14)
Przedsiębiorstwo handlowe
(12)
Promocja handlowa
(10)
Marketing
(9)
Przedsiębiorstwo usługowe
(6)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(5)
Public relations
(5)
Reklama
(5)
Handel
(4)
Prawo handlowe
(4)
Zarządzanie
(4)
Ekonomia
(3)
Handel detaliczny
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Plan kont
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rachunkowość
(3)
Usługi
(3)
Wykładnia prawa
(3)
Agroturystyka
(2)
Akcje (ekonomia)
(2)
Banki
(2)
Ceny
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Merchandising
(2)
Prywatyzacja
(2)
Spółdzielczość
(2)
Spółki
(2)
Spółki cywilne
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Agencje ochrony osób i mienia
(1)
Agencje zatrudnienia
(1)
Alkohol
(1)
Aptekarstwo
(1)
Bezrobocie
(1)
Biura podróży
(1)
Biura tłumaczeń
(1)
Broń
(1)
Controlling
(1)
Czek
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dom Ludowy (Kielnarowa)
(1)
Dominowie (rodzina)
(1)
Domy kultury
(1)
Domy pomocy społecznej
(1)
Dług publiczny
(1)
ECDL
(1)
Egalitaryzm
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fizykoterapeuci
(1)
Gazownictwo
(1)
Giełda towarowa
(1)
Gil, Franciszek (1917-1960)
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka nieformalna
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel hurtowy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Instytut Gospodarstwa Społecznego (1920-1944)
(1)
Instytut Naukowej Organizacji i Kierownictwa
(1)
Internet
(1)
Interwencjonizm
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Izby gospodarcze
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kasyna gry
(1)
Kawalec, Franciszek (1911-2005)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konosament
(1)
Krajowy Rejestr Sądowy
(1)
Kredyt
(1)
Księgi podatkowe
(1)
Księgowość
(1)
Leasing
(1)
Likwidacja przedsiębiorstwa
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logopedzi
(1)
Lombard
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Kielnarowa (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Tyczyn)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Czasopismo historyczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Kronika szkolna
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Transport i logistyka
(2)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks
Na okł. i s. tyt. inf.: Opracuj strategię marketingową ; Wykorzystaj do reklamy różne media ; Zadbaj o swoich klientów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 65-Czyt (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 33-Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks
Na okł. i s. tyt. inf.: Opracuj strategię marketingową ; Wykorzystaj do reklamy różne media ; Zadbaj o swoich klientów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Wykaz użytecznych stron internetowych
1. Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania; 2. Wizerunek oraz system identyfikacji firmy; 3. Reklama; 4. Public relations; 5. Promocja sprzedaży; 6. Merchandising i opakowanie produktu; 7. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą; 8. Marketing bezpośredni; 9. Sponsoring; 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych; 11. Komunikacja marketingowa w internecie; 12. Gadżety promocyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-89458 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-81843 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-69241 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84541 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stan prawny na 2019 r. ustalony na podstawie treści książki. Zawiera także teksty aktów prawnych.
Książka z suplementem elektronicznym.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 187-190.
Działalność gospodarczą można prowadzić w różnych formach prawnych. Znaczna część polskich przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej. Często jednak różnego rodzaju okoliczności uzasadniają potrzebę zmiany tej formy prowadzenia działalności na spółkę kapitałową. Następuje wówczas proces przekształcenia działalności gospodarczej przedsiębiorcy w jednoosobową spółkę z o.o. czy też spółkę akcyjną. Podstawy i zasady tego przekształcenia reguluje Kodeks spółek handlowych. Czy każdy przedsiębiorca może podlegać przekształceniu? Jaka jest procedura przekształcenia? Jakie są korzyści takiego przekształcenia? Czy spółka przekształcona staje się podmiotem wszystkich praw i obowiązków przedsiębiorcy przekształcanego? Jakie są podatkowe skutki przekształcenia? Autorki odpowiadają na te i inne pytania związane z przekształceniem, opisują jego poszczególne etapy, których prawidłowe przejście skutkuje zatwierdzeniem przekształcenia i rejestracją spółki przez sąd. W książce omówione zostało również alternatywne rozwiązanie - wniesienie (aport) przedsiębiorstwa osoby fizycznej (przedsiębiorcy jednoosobowego) jako wkładu niepieniężnego do spółki kapitałowej - wraz ze wskazaniem procedury wniesienia, skutków prawnych i podatkowych. Integralną częścią książki jest suplement elektroniczny zawierający wzory niezbędnych do przekształcenia działalności w spółkę dokumentów w edytowalnej formie: Planu przekształcenia, Oświadczenia o przekształceniu, Aktu założycielskiego spółki (umowy spółki) oraz formularzy KRS. Plik suplementu można pobrać przez Internet - instrukcja w książce. Zainstalowanie suplementu wymaga systemu operacyjnego Windows. [ODDK, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć biznes : uniwersalny podręcznik / William G. Nickels ; tł. Piotr Cap [i in.]. - Warszawa : Bellona : Rytm, cop. 1995. - 757 s. : fot., portr., rys., wykr. ; 26 cm.
I. TENDENCJE ODDZIAŁUJĄCE NA BIZNES I ŚRODOWISKO EKONOMICZNE : 1. Kapitalizm a biznes ; 2. Zagadnienia ekonomiczne oddziałujące na biznes. II. ORGANIZACJA BIZNESU : 3. Formy organizacji biznesu ; 4. Kierowanie małym biznesem ; 5. Przedsiębiorczość i franchising. III. PODSTAWY MARKETINGU: 6. Główne zasady marketingu; 7. Komunikacja marketingowa ; 8. Wytwarzanie i wycena produktu ; 9. Dystrybucja : hurt i detal ; 10. Marketing w dziedzinie usług oraz w dziedzinach nie nastawionych na osiągnięcie zysku.IV. ZARZĄDZANIE: 11. Zarządzanie i przywódczość ; 12. Zarządzanie produkcją i działalnością ; 13. Komputery, roboty i inne narzędzia stosowane w biznesie. V. KIEROWANIE ZASOBAMI LUDZKIMI : 14. Motywowanie pracowników ; 15. Zagadnienia pracownicze : związki zawodowe, płace na stanowiskach kierowniczych, wartość porównywalna. VI. RACHUNKOWOŚĆ : 16. Instytucje finansowe pieniądza i bankowości ; 17. Zarządzanie finansami ; 18. Akcje i obligacje ; 19. Planowanie finansów osobistych. VII. KONTROLOWANIE RYZYKA, ETYKA I BIZNES MIĘDZYNARODOWY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zapasy nieprawidłowe / Andrzej Kempliński. - Wyd. 2 poszerz. i uzup. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, 1977. - 265, [3] s. : tab. ; 19 cm + [4] s. tabl. złoż.
(Biblioteka Gospodarki Materiałowej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-49483 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Pojęcie i rodzaje przedsiębiorców 2. Podejmowanie i wykonywanie działalności gospodarczej 3. Systemy ewidencjonowania przedsiębiorców 4. Spółka cywilna 5. Spółki prawa handlowego 6. Europejskie prawo podmiotów gospodarczych 7. Przedsiębiorstwa państwowe 8. Spółdzielnie 9. Instytucje o ubocznych celach gospodarczych 10. Upadłość i postępowanie naprawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91444/cz.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik Prawny "Rzeczpospolitej")
Dodatek do "Rzeczpospolitej" w prenumeracie Plus.
Okładka wliczona w paginację.
1. Firma cateringowa; 2. Sprzedaż alkoholu; 3. Kasyno gier na automatach; 4. Kantor wymiany walut; 5. Agencja ochrony mienia; 6. Działalność agenta ubezpieczeniowego; 7. Biuro detektywistyczne; 8. Pośrednictwo sprzedaży nieruchomości; 9. Usługi rzeczoznawcy majątkowego; 10. Jak otworzyć sklep z bronią; 11. Jak prowadzić lombard; 12. Jak wykonywać przewozy taksówką; 13. Przewozy na potrzeby własne; 14. Szkoła nauki jazdy... [i in.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
Spis treści równol. pol. i ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
Cz. I. WZROST GOSPODARCZY, REGULACJE MONETARNE I FISKALNE W PROCESIE GENEROWANIA NIERÓWNOŚCI: Piotr Górski: Dyskusje wokół nierówności społecznych i wzrostu gospodarczego w środowisku Instytutu Naukowej Organizacji i Instytutu Gospodarstwa Społecznego; Lidia Kaliszczak: Koncepcja zrównoważonego rozwoju (sustainable development) w rozwiązywaniu nierówności społecznych; Wioletta Nowak: Czynniki determinujące wzrost w świetle teorii endogenicznego wzrostu gospodarczego; Józef Łobocki: Czynniki kreujące popyt i ich wpływ na wzrost gospodarczy; Łukasz Jabłoński: Zależności pomiędzy wzrostem gospodarczym a nierównościami dochodów w Polsce w latach 90; Grzegorz Paluszak: Koordynacja polityki pieniężnej i fiskalnej jako podstawa wzrostu gospodarczego w Unii Europejskiej; Barbara Sieńko: Analiza zmian portfela kredytowego jako wyraz procesu pogłębiania się nierówności społecznych; Wincenty Kulpa: Stopa procentowa narzędziem przeciwdziałania nierównościom społecznym. Cz. II. SYSTEMOWE UWARUNKOWANIA NIERÓWNOŚCI: Barbara Kożuch: Zmiany w zarządzaniu usługami publicznymi; Mirosław Raczyński: Konkurencja, monopol a nierówności społeczne; Waldemar Kalita: Przedsiębiorstwa transnarodowe a nierówności w gospodarce; Radosław Puchała: Nierówności a problem spójności procesu reform polskiej gospodarki; Marek Bednarz: Postęp społeczny a gospodarka wolnorynkowa; Krystyna Leśniak-Moczuk: Wpływ gospodarki nieformalnej na nierówności społeczne; Małgorzata Lechwar: Instytucje w procesach ograniczania nierówności społecznych; Andrzej Zubrycki: Organizacje publiczne a nierówności społeczne; Beata Stanisz: Udział organizacji non profit w rozwiązywaniu problemów społecznych; Paweł Frączek: Regulacja monopolu gazownictwa w Polsce; Arkadiusz Tuziak: Zmiana systemowa a postawy egalitarne w społeczeństwie polskim. Cz. III. MAŁE I ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW NIERÓWNOŚCI I WZROSTU GOSPODARCZEGO: Janina Jędrzejczak-Gas: Małe i średnie przedsiębiorstwa jako czynnik rozwoju współczesnych gospodarek; Sławomir Jankiewicz: Małe i średnie przedsiębiorstwa jako instrument ograniczania nierówności społecznych w Polsce; Antoni Słonimski: Wkład małych przedsiębiorstw w regionalny rozwój ekonomiczny na Ukrainie oraz Białorusi; Paulina Filip: Zróżnicowanie uwarunkowań prowadzenia działalności gospodarczej przedsiębiorstw małej skali; Krystyna Sieniawska: Uwarunkowania aktywności inwestycyjnej małych i średnich przedsiębiorstw; Katarzyna Szara: Rozwój pracowników czynnikiem konkurencyjności przedsiębiorstwa w świetle kompleksowego zarządzania przez jakość; Bożena Tuziak: Wymiary konfliktów społecznych w przedsiębiorstwie; Władysława Jastrzębska, Iwona Lis: Rola sektora małej i średniej przedsiębiorczości w niwelowaniu różnic społecznych. Przykład województwa podkarpackiego; Adriana Kaszuba-Perz: Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw a rynek pracy w regionie podkarpackim; Kazimierz Cyran, Piotr Cyrek, Magdalena Łuszczki: Kooperacja czynnikiem podnoszącym konkurencyjność małych firm na przykładzie przedsiębiorstw handlowych; Marek Wigier, Iwona Szczepaniak: Małe i średnie przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego czynnikiem równoważącym rozwój gospodarczy i społeczny regionów; Bogumiła Grzebyk: Przedsięwzięcia inwestycyjne w zakresie ochrony środowiska naturalnego w Polsce; Wiesław Szopiński, Wiesława Kuźniar: Wybrane formy pozarolniczej działalności producentów rolnych w agrobiznesie; Przemysław Rostropowicz: Wybrane zagadnienia dotyczące rozwoju sektora usług; Jan Rogowski: Metody oceny ryzyka upadłości podmiotów gospodarczych; Janusz Strojny: Innowacje i przedsiębiorczość w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie miasta Jarosław. Cz. IV. NIERÓWNOŚCI I WZROST W WYMIARZE REGIONALNYM I LOKALNYM: Jarosław Danowski: Regionalne dysproporcje rozwojowe w Polsce; Władysław Zakrzewski: Regionalne zróżnicowanie warunków życia ludności i problem ubóstwa na podstawie rozwiniętych i mniej rozwiniętych województw w Polsce; Maria Orłowska-Bednarz: Lokalne strategie ograniczania nierówności społecznych; Grażyna Prawelska-Skrzypek, Wojciech Porębski: Obszary deprywacji w Krakowie oraz zmiany w ich rozmieszczeniu w latach 1992-2001; Zbigniew Korzeb: Wpływ interwencjonizmu państwowego w rolnictwie na wyrównywanie dysproporcji regionalnych w Polsce; Dawid Tauber, Kazimierz Wojnowski: Warunki rozwoju agroturystyki według SWOT wybranych gmin i powiatów Wielkopolski; Ryszard Kata, Teresa Miś: Wykorzystanie instrumentów kredytowych w restrukturyzacji i modernizacji rolnictwa rozdrobnionego; Edward Malisiewicz: Rozwój "od dołu" jako szansa regionu podkarpackiego; Władysława Jastrzębska: Kierunki rozwoju rolnictwa województwa podkarpackiego a problem bezrobocia na wsi w aspekcie integracji z Unią Europejską; Bożena Sowa: Rozwój inwestycji gospodarczych na terenach przygranicznych; Marek Smołeń: Uwarunkowania rozwoju gospodarczego w wymiarze lokalnym; Witosław J. Jasiński: Zachowania prospołeczne a status majątkowy mieszkańców gminy Szczucin w okresie zmian ustrojowo-gospodarczych; Katarzyna Wałkuska: Wybrane aspekty prywatyzacji subregionu łomżyńskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo handlowe : zarys wykładu / Kazimierz Kruczalak. - Wyd. 6, stan prawny na 1 czerwca 2004 r. / zaktualiz. i uzup. Joanna Kruczalak-Jankowska. - Warszawa : Wydaw. Prawnicze LexisNexis, 2004. - 548 s. ; 24 cm.
Indeks.
Streszcz. w j. ang., niem.
Cz.I. Wprowadzenie : 1. Pojęcie prawa handlowego; 2. Źródła prawa handlowego; 3. Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej; 4. Charaktery- styczne cechy obrotu handlowego; 5. Pojęcie i zakres prawa handlowego w prawie polskim. Cz.II. Prawo przedsiębiorców : 6. Przedsiębiorcy; 7. Zagadnienia ogólne prawa spółek; 8. Spółki osobowe; 9. Spółki kapitałowe; 10. Łączenie, podział i przekształcenie spółek; 11. Zgrupowanie spółek; 12. Przedsiębiorstwo państwowe, jego komercjalizacja i prywatyzacja; 13. Niektóre inne przedsiębiorstwa i pjo; 14. Działalność gospodarcza z udziałem podmiotów zagranicznych; 15. Spółdzielnie; 16. Rzemiosło; 17. Przekształcenie, likwidacja i upadłość przedsiębiorców; 18. Izby gospodarcze [i inne]. Cz.III. Czynności handlowe. Rozliczenia.Zabezpieczenia roszczeń : 1. Stosunek zobowiązaniowy w obrocie handlowym; 2. Papiery wartościowe; 3. Rynek papierów wartościowych; 4. Giełdy towarowe; 5. Zabezpieczenie osobiste i rzeczowe w obrocie handlowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Nieregularne
Na okładce: Kielnarowa.
Na stronie tytułowej: 170 lat temu powstał w Kielnarowej pierwszy budynek szkolny (1852-2022); 60 lat temu dokonano wmurowania aktu erekcyjnego współczesnej szkoły w Kielnarowej (1962-2022); 5 lat Kroniki Tyczyńskiej (2017-2022).
Bibliografia na stronie 33.
Kazimierz Szczepański: Wstęp ; Danuta Klimasz: Wspomnienia o rodzinie Dominów z Kielnarowej ; Jan Grygiel: Publicysta zaangażowany [Franciszek Gil] ; Zdzisław Domino: Niech pozostaną w naszej pamięci: Franciszek Gil - dziennikarz, pisarz i reportażysta z Kielnarowej. Z Kielnarowej pod Monte Cassino, czyli żołnierska opowieść o artylerzyście Franciszku Kawalcu. Żołnierze w służbie Niepodległej: Jan Pietras, syn Wojciecha z Kielnarowej ; Kazimierz Szczepański: Dom Ludowy w Kielnarowej ; Józef Kisły: Kronika Szkoły Powszechnej w Kielnarowej 1948-1962 ; Józef Kisły, Henryk Trybus, Zofia Długosz, Krystyna Stachów, Stefania Kyc, Urszula Janda, Jan Sowa, Maria Guzek, Janina Kobylarzowa, Danuta Zachwiej: Kronika Szkoły Podstawowej w Kielnarowej 1962-1975 ; Jan Synoś, Ryszard Rząsa: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "Jar" sc Jan Synoś, Ryszard Rząsa ; Andżelika Więcek: Człowiek o wielu pasjach [Janusz Płodzień] ; Mariusz Magoń: Wspomnienia z jednego rejsu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-10596/13 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-10595/13 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym, stron internetowych organizacji pozarządowych i elektronicznej administracji publicznej w woj. podkarpackim.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Jacek Binda, Elżbieta Rak-Młynarska, Paweł Mrowiec - Lokalne uwarunkowania budowania społeczeństwa informacyjnego na przykładzie doświadczeń gminy Czechowice-Dziedzice ; Ireneusz Drabik - Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych współczesnych przedsiębiorstw na transfer technologii ; Tomasz Dziechciarz - Wykorzystanie witryn internetowych i poczty elektronicznej w marketingu agroturystyki na przykładzie województwa lubelskiego ; Barbara Fura, Marek Fura - Zróżnicowanie kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym ; Natalia Irena Gust-Bardon - Innowacyjność w aspekcie regionalnym ; Ryszard Hall, Hanna Hall - Analiza zdawalności egzaminów ECDL oraz identyfikacja obszarów wiedzy stwarzających problemy egzaminowanym ; Mariusz Hofman - Controlling kapitału intelektualnego - koncepcja rozwiązania ; Jarosław Jankowski, Sylwia Jasiak - Model integracji systemów komunikacji interaktywnej z platformą e-biznesu ; Anna Krawczyk - Zarządzanie wiedzą w organizacjach inteligentnych. Rozwiązania informatyczne ; Małgorzata Kuta-Pałach - Ocena stron internetowych podmiotów gospodarki społecznej na przykładzie organizacji pozarządowych z terenu województwa podkarpackiego ; Małgorzata Leszczyńska - Współczesny model rozwoju społecznego z perspektywy rewolucji informacyjnej ; Andrzej Limański - Rola innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Róża Milic-Czerniak - Nowoczesne technologie w systemach informacji marketingowej ; Gabriel Nowacki, Anna Niedzicka - Projekt pilotażowy ITS - Krajowy system automatycznego poboru opłat (KSAPO) ; Andrzej Olak - Zasoby ludzkie i wiedza jako determinanty w zarządzaniu nowoczesną organizacją ; Adam Pawłowski - Studia dla obcokrajowców jako stymulator rozwoju regionalnego w Polsce ; Bartosz Pleban - Analiza i porównanie zastosowań chat botów w e-biznesie ; Daniel Rodzeń - Promocja oferty handlowej pośredników w obrocie nieruchomościami z wykorzystaniem portali ogłoszeniowych ; Danuta Rozpędowska-Matraszek - Grupy powiatów podobnych na przykładzie opieki zdrowotnej Regionu Centralnego. Analiza z wykorzystaniem modeli panelowych ; Renata Seweryn - Rola wydawnictw promocyjnych jako źródła informacji w turystyce wczoraj i dziś ; Konrad Sikora - Analiza statystyczna użytkowania systemu SEKAP w woj. śląskim ; Elżbieta Skrzypek - Gospodarka oparta na wiedzy i jej wyznaczniki ; Małgorzata Stec - Ocena wybranych aspektów funkcjonowania elektronicznej administracji publicznej w województwie podkarpackim ; Maria Tokarska - Serwisy Investor Relations źródłem informacji dla inwestorów ; Łukasz Żołędziewski - Systemy e-learningowe w działalności polskich przedsiębiorstw oraz ich wpływ na konkurencyjność ; Henryk Pietrzak - Wybrane zagadnienia mierzalności przestrzeni medialnej ; Beata Kasprzyk - Aspekty funkcjonowania e-administracji dla jakości życia obywateli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.23 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej