Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(318)
Forma i typ
Książki
(303)
Publikacje naukowe
(137)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(111)
Poradniki i przewodniki
(30)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Audiobooki
(9)
Publikacje informacyjne
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje dla niewidomych
(5)
Filmy i seriale
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Mapy
(1)
Proza
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(492)
wypożyczone
(65)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(122)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(11)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(210)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(14)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(7)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(12)
Filia 2 (Fredry 5)
(9)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(13)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(22)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(7)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(24)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(14)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(15)
Filia 9 (Czackiego 5)
(12)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(17)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(22)
Filia 15 (Lwowska 60)
(9)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(8)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(5)
Filia 20 (Solarza 9a)
(12)
Autor
Filip Grażyna
(5)
Kuca Paweł (1975- )
(4)
Sokołowski Marek (1962- )
(4)
Habielski Rafał (1957- )
(3)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Majchrowska Justyna
(3)
Mann Wojciech (1948- )
(3)
Słabczyński Robert
(3)
Taper Agnieszka E
(3)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(3)
Alhamza Abdelaziz
(2)
Almousa Hamoud
(2)
Almusari Mohamad
(2)
Andrus Artur (1971- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bożek Małgorzata
(2)
Bulaszewska Małgorzata
(2)
Bąkowicz Katarzyna (komunikacja medialna)
(2)
Chajzer Zygmunt (1954- )
(2)
Czarnecki Jacek (1963- )
(2)
Dukaj Jacek (1974- )
(2)
Dąbała Jacek (1959- )
(2)
Fabisińska Liliana (1971- )
(2)
Fajbusiewicz Michał (1951- )
(2)
Fic Maciej (1973- )
(2)
Furman Wojciech (1946- )
(2)
Greenberg Jackson
(2)
Grzebałkowska Magdalena (1972- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Głażewska Ewa
(2)
Heineman Matthew
(2)
Hen Józef (1923- )
(2)
Hołowczyc Krzysztof (1962- )
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Janerka Lech (1953- )
(2)
Jędrzejko Mariusz
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kotowska Agata
(2)
Kowal Jolanta (1974- )
(2)
Kowalska Dorota (dziennikarka)
(2)
Kubisiowska Katarzyna (1971- )
(2)
Latour Daniel de (1971- )
(2)
Ligarski Sebastian (1975- )
(2)
Majchrzak Grzegorz (1969- )
(2)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Mroziewicz Krzysztof (1945- )
(2)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(2)
Ogrocka Angelika
(2)
Omilianowicz Magda
(2)
Patro-Kucab Magdalena
(2)
Pawlak-Hejno Elżbieta
(2)
Pieczka Franciszek (1928-2022)
(2)
Pilch Jerzy (1952-2020)
(2)
Polaczek-Bigaj Marta
(2)
Salinas H. Scott
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Stańko Tomasz (1942-2018)
(2)
Stoch Kamil (1987- )
(2)
Stoparczyk Katarzyna
(2)
Szabłowska Maria (1946- )
(2)
Szemberg Anna (1924-2005)
(2)
Tadla Beata (1975- )
(2)
Taibbi Matt (1970- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Umer Magda (1949- )
(2)
Walicki Bartosz (1978- )
(2)
Wojciechowska Martyna (1974- )
(2)
Wojewódzki Kuba (1963- )
(2)
Węcki Mirosław
(2)
Zapaśnik Honorata
(2)
Acker Mike
(1)
Adamska-Pakuła Martyna
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus Anna Maria
(1)
Al-Khalili Jim (1962- )
(1)
Andrusieczko Piotr (1971- )
(1)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Aro Jessikka
(1)
Baranowski Mariusz
(1)
Barańska Anna (filolog)
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barciś Artur (1956- )
(1)
Bartosik Marek
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Basu Rintu
(1)
Bater Wiktor (1966-2020)
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bałuk Kamil (1988- )
(1)
Becker Elizabeth (1947- )
(1)
Berbeć Krystyna
(1)
Bereś Ryszard (1949- )
(1)
Bernasiewicz Wojciech
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białas Adam (tłumacz)
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(120)
2010 - 2019
(168)
2000 - 2009
(12)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(7)
1950 - 1959
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(280)
1901-2000
(26)
1945-1989
(19)
1989-2000
(5)
1918-1939
(4)
1801-1900
(2)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
Kraj wydania
Polska
(316)
Belgia
(1)
Węgry
(1)
Język
polski
(312)
arabski
(2)
francuski
(1)
wiele języków
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Niewidomi
(5)
Dziennikarze
(4)
Rodzice
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele
(2)
Studenci
(2)
Blogerzy
(1)
Edukatorzy
(1)
Gracze
(1)
Kobieta
(1)
Menedżerowie
(1)
Mówcy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Niedowidzący
(1)
Politycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Szkoleniowcy
(1)
Trenerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(38)
Literatura amerykańska
(7)
Film amerykański
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura wietnamska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(68)
Dziennikarze
(54)
Komunikacja społeczna
(34)
Dziennikarstwo
(30)
Media społecznościowe
(30)
Internet
(23)
Propaganda
(15)
Czasopismo polskie
(14)
Dezinformacja
(14)
Prasa (wydawnictwa)
(13)
Polityka
(11)
Telewizja
(11)
Kobieta
(10)
Reklama
(10)
PRL
(9)
Polacy za granicą
(9)
Facebook
(8)
Komunikacja polityczna
(8)
Korespondenci wojenni
(8)
Manipulacja (psychologia)
(8)
Prezentacje i wystąpienia
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Cenzura
(7)
Dzieci
(7)
Edukacja medialna
(7)
Literatura polska
(7)
Młodzież
(7)
Rozgłośnia radiowa
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Aktorzy polscy
(6)
Analiza treści i zawartości mediów
(6)
Fake news
(6)
Informacja
(6)
Korespondenci zagraniczni
(6)
Kultura
(6)
Polityka wewnętrzna
(6)
Public relations
(6)
Społeczeństwo
(6)
COVID-19
(5)
Celebryci
(5)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(5)
Epidemie
(5)
Komunikacja internetowa
(5)
Komunikacja wizualna
(5)
Komunizm
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Moda
(5)
Opinia publiczna
(5)
Pisarze polscy
(5)
Polityka międzynarodowa
(5)
Portal społecznościowy
(5)
Prezenterzy telewizyjni
(5)
Publicystyka
(5)
Radiofonia
(5)
Tematy i motywy
(5)
Walka informacyjna
(5)
Autoprezentacja
(4)
Blog
(4)
Cyberprzemoc
(4)
Czasopismo literackie
(4)
Czasopismo regionalno-lokalne
(4)
Dziennikarstwo radiowe
(4)
Dziennikarstwo śledcze
(4)
Dziennikarze radiowi
(4)
Gatunki medialne
(4)
Językoznawstwo
(4)
Komunikacja
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Marketing polityczny
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Muzycy polscy
(4)
Nauka
(4)
Opozycja polityczna nielegalna
(4)
Perswazja
(4)
Podróżnicy
(4)
Politycy
(4)
Retoryka
(4)
Rock
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Telewizja Polska
(4)
Wizerunek medialny
(4)
Wojna
(4)
Życie codzienne
(4)
Aktywizm społeczny
(3)
Blogerzy
(3)
Cyberkultura
(3)
Cyberprzestępczość
(3)
Czasopisma
(3)
Film polski
(3)
Image
(3)
Instagram
(3)
Język polski
(3)
Kariera
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Literatura
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Temat: dzieło
Vogue (czasopismo)
(2)
Brulion (czasopismo)
(1)
Do Rzeczy (czasopismo)
(1)
Dreaming of fat men
(1)
Dziennik Wileński (czasopismo)
(1)
Dziwny jest ten świat (program telewizyjny)
(1)
Głos Nauczyciela (czasopismo ; Chicago)
(1)
Jedzenie było moim Bogiem
(1)
Karta (czasopismo)
(1)
Kultura (czasopismo ; Paryż)
(1)
Na ziemi naszej (czasop. ; 1909-1911)
(1)
Newsweek Polska (czasopismo ; 2001)
(1)
Polityka (czasopismo ; 1957- )
(1)
Polska Kronika Filmowa
(1)
Poprostu (czasopismo)
(1)
Profile (czasopismo)
(1)
Przekrój (czasopismo)
(1)
Teleexpress (program telewizyjny)
(1)
Tydzień (czasop. ; Lwów ; 1893-1906)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tylko Rock (czasopismo)
(1)
Uważam Rze (czasopismo)
(1)
W Sieci (czasopismo ; 2012- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Zeszyty Historyczne (czasopismo ; Paryż)
(1)
Związek Chłopski (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(153)
1901-2000
(136)
1945-1989
(84)
1989-2000
(80)
1918-1939
(19)
1939-1945
(17)
1801-1900
(16)
1901-1914
(7)
1701-1800
(6)
1914-1918
(5)
1601-1700
(2)
1501-1600
(1)
Temat: miejsce
Polska
(131)
Stany Zjednoczone (USA)
(16)
Wielka Brytania
(8)
Ukraina
(6)
Europa
(3)
Francja
(3)
Galicja (kraina historyczna)
(3)
Górny Śląsk
(3)
Rosja
(3)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(3)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(3)
Watykan
(3)
Irak
(2)
Niemcy
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Sokołów Małopolski (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Sokołów Małopolski ; okolice)
(2)
Sokołów Małopolski (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Sokołów Małopolski)
(2)
Wietnam
(2)
Włochy
(2)
Archidiecezja przemyska (obszar)
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Boston (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(1)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Etiopia
(1)
Filipiny
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Kambodża
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kreta (Grecja ; wyspa)
(1)
Królestwo Polskie (1815-1915)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Meksyk
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Piemont (Włochy)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
RFN
(1)
Rzym (Włochy)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Szwecja
(1)
Tanzania
(1)
Twitter
(1)
Wilno (Litwa)
(1)
Województwo opolskie (1950-1975)
(1)
Województwo opolskie (1975-1998)
(1)
ZSRR
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(73)
Monografia
(45)
Praca zbiorowa
(41)
Poradnik
(30)
Pamiętniki i wspomnienia
(28)
Biografia
(20)
Publicystyka
(17)
Wywiad dziennikarski
(12)
Esej
(10)
Reportaż
(10)
Wywiad rzeka
(10)
Antologia
(7)
Materiały konferencyjne
(7)
Autobiografia
(6)
Raport z badań
(6)
Podręcznik
(5)
Dane statystyczne
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Film dokumentalny
(2)
Film wojenny
(2)
Księga pamiątkowa
(2)
Reportaż problemowy
(2)
Spis
(2)
Wycinki prasowe
(2)
Album
(1)
Anegdoty
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Artykuły
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bibliografia terytorialna
(1)
Bibliografia zawartości czasopism
(1)
Broszura
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo rosyjskie
(1)
Czasopismo satyryczne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Kalendarium
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Komentarz prawny
(1)
Listy
(1)
Mapy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki mówione
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Szkic literacki
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Świadectwa wiary
(1)
Źródła historyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(316)
Historia
(113)
Socjologia i społeczeństwo
(56)
Kultura i sztuka
(39)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(37)
Literaturoznawstwo
(24)
Zarządzanie i marketing
(22)
Psychologia
(18)
Informatyka i technologie informacyjne
(15)
Edukacja i pedagogika
(14)
Językoznawstwo
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Medycyna i zdrowie
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(8)
Religia i duchowość
(7)
Etnologia i antropologia kulturowa
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Kultura fizyczna i sport
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Nauka i badania
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Inżynieria i technika
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kulinaria
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Transport i logistyka
(1)
318 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 194-203.
Pamięć zbiorowa w ujęciu lingwistyczno-kulturowym - założenia metodologiczne ; Mem internetowy w perspektywie tekstologicznej ; Mem jako forma reprezentacji przeszłości ; Jak memy pamiętają? ; Mem internetowy jako gatunek pamięci ; Mem w świetle mediologii - przekaz czy komunikat? ; Mem w praktykach wcielania, czyli o recepcji obrazów przeszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108395 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 118)
Tytuł okładkowy i grzbietowy: Obrona przed wpływem telewizji.
Bibliografia na stronach [193]-210.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. PERSWAZYJNE ODDZIAŁYWANIE TELEWIZJI: 1. Charakterystyka przekazów telewizyjnych ; 2. Przekaz telewizyjny jako komunikat perswazyjny ; 3. Peryferyjny tor kształtowania postaw wobec treści przekazów telewizyjnych ; R. II. OBRONA PRZED PERSWAZYJNYM WPŁYWEM TELEWIZJI: 1. Zjawisko obrony przed perswazją ; 2. Nieufność wobec telewizji i reaktancja psychiczna ; 3. Odporność na perswazję ; 4. Modyfikacja postaw ukształtowanych w kontakcie z przekazem telewizyjnym ; R. III. PROCESY MODYFIKACJI POSTAW WOBEC TREŚCI WIADOMOŚCI TELEWIZYJNYCH - BADANIA WŁASNE: 1. Założenia i hipotezy badawcze ; 2. Badania wstępne - przygotowanie eksperymentalnego materiału audiowizualnego ; 3. Eksperyment 1 - Modyfikacja postawy wobec treści wiadomości telewizyjnej jako korekta efektu asymilacji ; 4. Eksperyment 2 - Modyfikacja postawy wobec treści wiadomości telewizyjnej jako korekta efektu kontrastu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108404, A-92716 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Czwarta władza czy hieny dziennikarskie? Obrońcy demokracji czy pachołkowie władzy? A może zwykli mediaworkerzy, którzy - niczym chłopi pańszczyźniani - obrabiają swoje poletka za marną zwykle zapłatę. Zaufanie do bractwa dziennikarskiego spada. Nie jest jeszcze tragicznie - zgodnie z badaniem prestiżu zawodów, przeprowadzonym przez agencję badawczą SW Research wiosną 2022 roku, ufność wobec dziennikarzy deklarowało 36 proc. badanych, wyżej znaleźli się policjanci - 42 proc. i sprzedawcy w sklepie - 45 proc. Ale żeby była jasność, ja z tych danych jestem dumna. I bardzo mnie cieszy, że w tych nader ciężkich i nerwowych czasach zawód dziennikarza wciąż stoi wysoko. A to dzięki tym wszystkim dziennikarskim "wariatom”, którzy po prostu robią swoje. Dokumentują rzeczywistość tu i teraz. Narażając się na hejt - że nieprawomyślni. Prawda jest taka, że my myślimy wciąż, w prawo i w lewo, i na wprost, dla Was. [Melanż, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
You tuber : like & subscribe / [tekst: Angelika Ogrocka]. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, 2020. - 47, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesjach powstałych na zajęciach, o których parę lat temu nikt jeszcze nie myślał, że mogą służyć do zarabiania. Niniejsza publikacja przybliża historię youtubera jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia najważniejsze postaci, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia. [Wydaw. Dragon, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-110089 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13dz-0 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16dz-0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marek Sokołowski, Radio w procesie mediamorfozy. W stronę dźwiękowego uniwersum - wersja 3.0 ; I. TEORIA NOWYCH MEDIÓW A PRZYSZŁOŚC DZIENNIKARSTWA RADIOWEGO: Miłosz Babecki, Gamifikacja radia jako strategia angażowania w odbiór treści radiowych. Uwarunkowania, organizacja, możliwości ; Natalia Kowalska, Pokazać prawdziwsze od prawdziwszego. Rodzaje audycji typu "featue" ; Grażyna Stachyra, Mobilne audytorium na przykładzie "call-ins" w audycji "Radio Kierowców" w Programie I Polskiego Radia ; Joanna Bachura-Wojtasik, Słuchowisko jako gatunkowy konglomerat ; Radosław Grosfeld, Radiowe listy przebojów muzycznych - od tradycyjnych listów po internetowe zestawy do głosowania ; Anna Wielgoszewska, Marta Wiśniewska, Media społecznościowe a polskie rozgłośnie radiowe na przykładzie Programu I Polskiego Radia i radia RMF FM ; Dominika Agata Myślak, Martyna Małgorzata Siudak, Radio w dobie nowych mediów. Funkcjonowanie rozgłośni akademickich w mediach społecznościowych ; Ewa Aniela Jerzyło, Reportaż radiowy jako współczesna forma przekazu społecznego (komunikat) ; II. ROZGŁOŚNIE RADIOWE W MIĘDZYNARODOWYM SYSTEMIE MEDIALNYM. ZNACZENIE I PERSPEKTYWY: Wioletta Wejs-Milewska, Wybitność radiowa - spojrzenie wstecz. Uwagi o paradoksie zawodu na przykładzie Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa ; Stefan Michał Marcinkiewicz, "Czy każdy nadawać może?" - krótka historia Polskiego Radia Limerick ; Szymon Żyliński, Radio w Bhutanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105952 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 111-116.
"...Po latach pracy w zawodzie dziennikarza postanowiłam zebrać anegdoty mi znane, dokładając do nich, opowiastki z książek, wywiadów prasowych, telewizyjnych, radiowych i z Internetu - i tak powstała ta książka - zbiór anegdot o naszych polskich gwiazdach - aktorach, piosenkarzach, ludziach mediów..." [Fragment książki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-82-7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-82-1/-9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-82-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [257]-280.
Kryzys zaufania społecznego ; Partie polityczne jako podmioty komunikowania ; Ewaluacja perspektyw komunikacyjnych partii politycznych ; Reputacja polityczna polskich partii a budowanie zaufania relacyjnego w komunikacji politycznej ; Aktywność komunikacyjna polskich partii zorientowana na kształtowanie relacji ; Wpływ wyzwań komunikacyjnych na aktorów politycznych ; O budowaniu zaufania i dylematach komunikacyjnych. Co mogą zrobić partie polityczne?
Problematyka poruszona w publikacji jest próbą połączenia ustaleń teoretycznych z analizą stanu faktycznego występującego w polskich partiach politycznych. Książka jest z jednej strony opracowaniem teoriopoznawczym, osadzonym w przeglądzie literatury krajowej i zagranicznej, z drugiej zaś – przedstawia realia funkcjonowania partii w Polsce. Wartość dodaną stanowi wykorzystanie materiału empirycznego pochodzącego z badań przeprowadzonych wśród parlamentarzystów, członków partii oraz partyjnej administracji. Monografia kierowana jest do osób zainteresowanych omawianą tematyką zarówno w kręgach akademickich, jak i naukowych oraz uczestniczących w życiu publicznym. Ustalenia badawcze mogą być wykorzystane w dydaktyce politologii oraz nauk o komunikacji społecznej i mediach, a aspekty dotyczące budowy zaufania zaciekawić polityków różnych szczebli, a także kandydatów w wyborach. [wydawnictwo.sejm.gov.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113845 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-25883 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 257)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Publikacja sfinansowana przez Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach oraz streszczenie w języku angielskim całości.
MARLENA PLEBAŃSKA, Cyfrowe kompetencje nauczycieli ; NATALIA WALTER, Cyfrowa inteligencja emocjonalna: o kształtowaniu empatii i społeczno-emocjonalnej świadomości u współczesnych dzieci ; MARTA CIESIELKA, AGATA OSMENDA, Blog jako narzędzie pracy nauczyciela i ucznia ; DANUTA MORAŃSKA, Nauczyciel wobec wyzwań społeczeństwa informacyjnego ; MARIA PORZUCEK-MIŚKIEWICZ, Medialny wizerunek ucznia zdolnego ; SONIA WAWRZYNIAK, Nowoczesne technologie w pracy z uczniami z trudnościami w uczeniu się ; KATARZYNA WASZYŃSKA, DARIUSZ P. SKOWROŃSKI, Pomoc psychologiczna online w aspekcie poradnictwa i terapii seksuologicznej - główne założenia teoretyczne i implikacje kliniczne ; WIESŁAW BESTRZYŃSKI, ROBERT SZYMIEC, Ewaluacja immersyjno-medialnej metody nauczania języka angielskiego z elementami edukacji medialnej ; ANNA MICHNIUK, Współczesna, nowomedialna(?) szkoła - próba charakterystyki ; ANNA GOCAŁ, Kompetencje medialne dzieci w wieku przedszkolnym w narracji rodziców oraz nauczycieli wychowania przedszkolnego ; SYLWIA POLCYN-MATUSZEWSKA, Grać czy nie grać? Oto jest pytanie - zastosowanie multimedialnych gier edukacyjnych w procesie kształcenia ; JOANNA SIKORSKA, Minecraft jako przykład gry komputerowej rozwijającej inteligencje wielorakie dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym ; DARIA SZYKOWNA, Wykorzystanie tablicy interaktywnej w szkole podstawowej jako wyzwanie dla nowoczesnej edukacji ; AGATA ŻBIKOWSKA, Kompetencje medialne polskich gimnazjalistów - czego cyfrowi tubylcy mogą się od nas nauczyć? ; AGATA OSMÓLSKA, Forum internetowe jako przestrzeń edukacyjna ; ALEKSANDRA ROŻEK, Nowe media w życiu osób z wadą słuchu ; ADAM PIETRZYKOWSKI, Telewizja akademicka jako środek do realizacji misji uniwersytetu w czasach nowych mediów ; ALEKSANDRA HULEWSKA, Edukacja zdrowotna w social media - szansę i zagrożenia ; The educational and social challenges of digital reality (Summary).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106110 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja religijna i media / Krzysztof Marcyński. - Kraków : Wydawnictwo Petrus, copyright 2016. - 254, [1] strona ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 221-[248].
Streszczenie w języku angielskim. Spis treści także w języku angielskim.
R. I. FENOMEN MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH: I. TECHNOLOGIA MEDIÓW: 1. Media przekaźnikami ; 2. Idee ukryte w mediach ; 3. Medium jest wiadomością ; 4. Media nową retoryką ; 5. Media zimne i gorące ; 6. Prawa mediów ; II. MEDIA PRZEDŁUŻENIEM CZŁOWIEKA: 1. Polisensoryczne doświadczenie świata ; 2. Media przedłużeniem systemu nerwowego ; 3. Skutki medialnych przedłużeń ; 4. Stresogenne działanie mediów ; 5. Typologia ludzkich zmysłów ; 6. Podłoże przedłużeń człowieka ; III. MEDIA NOWYM ŚRODOWISKIEM: 1. Nowe medialne środowisko ; 2. Media generatorami informacji ; 3. Idea globalnej wioski ; 4. Rzeczywistość zastępcza ; 5. Masowa kultura ; 6. Bezcielesny człowiek ; 7. Medium telewizji ; IV. TRZY ERY KOMUNIKOWANIA: 1. Etapy rozwoju mediów ; 2. Epoka plemienna ; 3. Epoka Gutenberga ; 4. Epoka Marconiego ; V. TYTUŁEM REFLEKSJI ; R. II. FENOMEN KOMUNIKOWANIA SŁOWA BOŻEGO: I. PODSTAWOWA MISJA KOŚCIOŁA: 1. Przepowiadanie słowa Bożego nakazem Chrystusa ; 2. Przepowiadanie słowa Bożego priorytetem Kościoła ; II. PODMIOT KOMUNIKOWANIA SŁOWA BOŻEGO: 1. Bóg ; 2. Kościół ; 3. Biskup, prezbiter, diakon ; 4. Podstawowe przedmioty przepowiadającego ; III. NATURA KOMUNIKOWANIA SŁOWA BOŻEGO: 1. Przepowiednie formą ewangelizacji ; 2. Przepowiednie uobecnieniem Chrystusa w słowie ; 3. Przepowiednie uobecnieniem Chrystusa w świadectwie ; IV. ZNACZENIE KOMUNIKOWANIA SŁOWA BOŻEGO: 1. Nawrócenie ; 2. Dojrzała wiar ; 3. Relacje z Bogiem ; 4. Budowanie wspólnoty ; V. KONTEKST KOMUNIKOWANIA SŁOWA BOŻEGO: 1. Jezus Chrystus ; 2. Konkretna wspólnota ; 3. Konkretna liturgia ; VI. INKARNACYJNY CHARAKTER KOMUNIKOWANIA SŁOWA BOŻEGO: 1. Boży sposób komunikowania słowa Bożego ; 2. Paradygmat komunikowania słowa Bożego ; 3. Kaznodzieja jako Dobra Nowina ; T. III. FENOMEN KOMUNIKACJI RELIGIJNEJ W KONTEKŚCIE MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH: I. POSTAWA KOŚCIOŁA WOBEC MEDIÓW: 1. Dystans, krytyka i akceptacja ; 2. Pełna aprobata i wykorzystanie ; II. WYKORZYSTANIE MEDIÓW DO PRZEPOWIADANIA SŁOWA BOŻEGO: 1. Żywe słowo a media elektroniczne ; 2. Bezpośrednie spotkanie a media elektroniczne ; 3. Budowanie wspólnoty a media elektroniczne ; 4. Kontekst liturgii a media elektroniczne ; 5. Świadectwo życia a media elektroniczne ; III. MISJA KOŚCIOŁA WOBEC MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH: 1. Ewangelizacja kultury elektronicznych mediów ; 2. Poznawanie natury elektronicznych mediów ; 3. Umiejętności doboru adekwatnego medium ; 4. Hierarchia mediów w wykorzystaniu dla ewangelizacji ; 5. Pielęgnacja żywego kontaktu ; 6. Przepowiadanie słowa Bożego pielęgnacją żywego słowa ; 7. Miejsce mediów elektronicznych w przepowiadaniu słowa Bożego ; 8. Miejsce mediów elektronicznych w ewangelizacji ; 4. ZNACZENIE HOMILII TRANSMITOWANEJ PRZEZ MEDIA: 1. Słowo o Bogu, a nie słowo Boga ; 2. Religijna informacja, a nie wydarzenie ; V. TYTUŁEM REFLEKSJI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na podstawie rozprawy doktorskiej pt. "Model działań strategicznych agencji public relations w Polsce w zakresie zarządzania kryzysowego".
Bibliografia, netografia na stronach 230-242.
R. I. Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych przez agencje public relations - wybrane zagadnienia: 1. Struktura i opis rynku public relations w Polsce ; 2. Rynek agencji public relations w Polsce i jego potencjał w perspektywie międzynarodowej ; 3. Wady i zalety korzystania z usług agencji public relations ; 4. Zarządzanie kryzysowe jako sfera zadaniowa public relations w kontekście usług agencji PR ; 5. Czynniki zwiększające podatność organizacji na ryzyko wystąpienia kryzysu wizerunkowego ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. II. Metodologia badań własnych: 1. Struktura modelu badawczego ; 2. Konceptualizacja kluczowych pojęć ; 3. Dobór próby, cele i hipotezy badawcze ; 4. Charakterystyka badanych ; 5. Wstępne założenia i ograniczenia badawcze ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. III. Analiza działań agencji PR i znaczenie zarządzania kryzysowego w ofercie usługowej: 1. Parametr eksperckości w zarządzaniu kryzysowym ; 2. Specyfikacja agencji PR funkcjonujących na rynku usług doradczo-komunikacyjnych ; 3. Profil klientów korzystających ze wsparcia agencji PR ; 4. Wyróżniki kryzysowego public relations z punktu widzenia agencji PR ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. IV. Doświadczenia zdobyte podczas pracy w agencji w kontekście wybranych aspektów funkcjonowania branży PR z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych: 1. Doświadczenie atencjonalne jako element przewagi konkurencyjnej na rynku usług doradczo-komunikacyjnych ; 2. Ocena usług własnych - czyli jak agencja PR postrzegają swoją pracę ; 3. Występowanie i geneza kryzysów wizerunkowych w agencjach PR oraz w innych organizacjach zatrudniających PR-owców ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. V. Analiza stron internetowych agencji PR oraz desk research w kierunku diagnozy sposobu ich działania: 1. Analizy porównawcze na podstawie desk research ; 2. Wyróżniki oferty usług agencji zrzeszonych w organizacji branżowej ; 3. Potencjał informacji na temat usług z zakresu zarządzania kryzysowego na podstawie analizy zawartości stron internetowych agencji SAPR i ZFPR ; 4. Profesjonalne prowadzenie strony internetowej szansą na zainteresowanie nowych klientów ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. VI. Specyfika pracy w agencji PR - spojrzenie menedżerów zarządzających na PR kryzysowy oraz identyfikacja wymiarów współpracy z klientem: 1. Praca w agencji - główne wyzwania zarządzających ; 2. Usługi doradcze i potrzeby rynku w zakresie zarządzania kryzysowego ; 3. Komentarze ekspertów do wyników badań własnych z zakresu usług komunikacji kryzysowej ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112293 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 243-263.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. WSTĘP: 1. Weryfikowalność, a nie prawda ; 2. Czy wierzyć mediom? ; 3. Fakty nie mają znaczenia ; 4. Cel uświęca środki ; 5. Filozofia i misja ; 6. Narzędzia medialne ; 7. Rzeczywistość wymieszana z fikcją ; 8. Metodologia i źródła ; R. II. OD BRZEGU DO BRZEGU - ZAGADNIENIE PRAWDY W MEDIACH: 1. Przestrzeń definicyjna ; 2. Wykrywanie kłamstwa ; 3. Pomiędzy prawdą a fałszem ; 4. Prawda obiektywna czy medialna? ; 5. Czwarta władza ; 6. Era postprawdy ; R. III. OPOWIEŚĆ MEDIALNA: 1. Wszystko jest produktem ; 2. Polityka informacyjna ; 3. Szeroka kategoria ; 4. Ulotna natura newsa ; R. IV. FAKE NEWS: 1. Próba definicji ; 2. Komponenty i rodzaje fake newsa ; 3. Fakty, których nie było ; 4. Internet źródłem informacji ; 5. Pogranicze etyczne ; 6. Emocjonalne podłoże fake newsa ; 7. Bańka informacyjna ; 8. Efekt komory pogłosowej ; 9. Spirala milczenia ; 10. Sztuczna inteligencja ; 11. Zjawisko klikbajtu ; R. V. HISTORIA NIEBIESKIEGO WIELORYBA: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodologia badań ; 3. Narodziny gry ; 4. Jak było naprawdę? ; 5. Polskie media o Niebieskim Wielorybie ; 6. Wyniki badań i wnioski ; 7. Perspektywa suicydologiczna ; 8. Globalny fake news: Arabia Saudyjska, Australia, Austria, Bangladesz, Brazylia, Bułgaria, Chiny, Egipt, Ekwador, Francja, Grecja: Zawartość materiałów medialnych ; Gra Niebieski Wieloryb ; Hiszpania, Honduras, Indie, Iran, Irlandia, Kanada, Kazachstan, Kenia, Litwa, Malezja, Meksyk, Mołdawia, Mongolia, Niemcy, Peru, Portugalia, Rosja, Stany Zjednoczone, Wielka Brytania ; 9. Wyniki badań ; 10. Wnioski ; R. VI. DZIENNIKARSTWO W OBLICZU FAKE NEWSA: 1. Świadomość zjawiska ; 2. Metodologia ; 3. Polscy dziennikarze wobec zjawiska fake newsa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Korespondent czyli Jak opisać pełzający koniec świata / Krzysztof Mroziewicz ; z przedmową Stefana Bratkowskiego. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2013. - 297, [3] strony : ilustracje (w tym kolorowe), fotografie ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 280-[287]. Indeks.
Dla tych, którzy ciekawi są tajników zawodu korespondenta wojennego, książka znanego dziennikarza i skądinąd dawnego korespondenta, Krzysztofa Mroziewicza, będzie nie lada odkryciem. I podsumowaniem tej trudnej pracy, którą wykonywali i wykonują po dziś dzień reporterzy wojenni ryzykujący życie dla zrelacjonowania konfliktów i wojen aby - mówiąc nieco górnolotnie - dać świadectwo światu. [...]. Mroziewicz opisuje trudny i złożony zawód korespondenta głównie poprzez opowieści i anegdoty o największych polskich i zagranicznych klasykach-reporterach, nie raz ich zresztą cytując. Skupia się także na opisie najważniejszych aspektów pracy korespondenta: tych „prozaicznych”, jak strach, czy najbliższa korespondentowi wojennemu wizja śmierci, a także na kwestiach warsztatowych, takich jak np. reporterska rzetelność [...]. Autor "Korespondenta" bierze wreszcie pod lupę zarówno wielkie konflikty międzynarodowe, jak i wojny domowe, przeplatając historię ze współczesnością pisze o sprawach na froncie najtrudniejszych: głodzie, gwałtach, czy dzieciach wojny. I zastanawia się nad przyszłością tego zawodu w obliczu zmieniających się czasów i nowych mediów. Ewa Sokołowska [https://bookeriada.pl/recenzja-krzysztof-mroziewicz-korespondent-czyli-jak-opisac-pelzajacy-koniec-swiata/, dostęp 21.02.2019]
Czy można polubić dziennikarstwo ; Bieganie a pisanie ; Korespondent wojenny ; Śmierć reportera ; Klasyka ; Wojna domowa ; Z drugiej ręki ; Korespondent dyplomatyczny ; Dawne korespondencje zagraniczne ; Biuletyn specjalny ; Dziś ; Jutro.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: prace dedykowane Profesor Marii Wojtak.
Na 4 stronie okładki: Trzon publikacji stanowią teksty wygłoszone podczas konferencji "Współczesne media - gatunki w mediach" zorganizowanej w kwietniu 2016 roku przez Zakład Dziennikarstwa Wydziału Politologii z okazji Jubileuszu XL-lecia Pracy Naukowej Profesor Marii Wojtak.
Bibliografia przy pracach.
I. GATUNKI W RADIU: Barbara Boniecka, Sylwiczność gatunkowa w radiowych audycjach dla dzieci i młodzieży ; Grażyna Stachyra, Radiowy phone-in jako forma gatunkotwórcza ; Paulina Czarnek-Wnuk, Rozrywka w radiowych formach gatunkotwórczych na przykładzie game show ; Małgorzata Rzeszutko-Iwan, Wywiad czy... przesłuchanie, rozmowa, konwersacja, gadanie? - o strukturze pytań w wybranych wywiadach radiowych ; Joanna Bachura-Wojtasik, Apetyt na życie. Rozważania o fikcji i prawdzie w dokumencie radiowym ; Natalia Kowalska, Sztuka opowiadania prawdziwych historii. Audycje radiowe typu feature ; II. GATUNKI W TELEWIZJI: Andrzej Kozieł, Joanna Szylko-Kwas, Analiza gatunkowo-formatowa tygodniowych ramówek TVP 1, Polsat i TVN ; Monika Grzelka, Agnieszka Kula, Współczesny news telewizyjny - o dwóch kolejnych strategiach gry w informowanie. Bezstronność i wiarygodność ; Marcin Sanakiewicz, Performans: hipergatunek czy antygatunek? Informacja w polityce medialnej współczesnej telewizji ; Beata Grochala, Wzorce alternacyjne telewizyjnej transmisji sportowej ; Wioletta Kochmańska, Telewizyjna relacja meczów siatkówki i jej konstytutywne cechy - przyczynek do opisu gatunku (na materiale transmisji przez Telewizję Polsat Spółka z o.o.) ; Małgorzata Gruchoła, Charakterystyka wątków skandalizujących w telewizyjnych programach reality show ; Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz, Od docu-soap do virali - o konwergencji medialnej i recepcji przekazów telewizyjnych w środowisku młodzieży (na przykładzie telenoweli paradokumentalnej "Szkoła") ; Łukasz Jędrzejski, Gatunki dziennikarskie w Polskiej Kronice Filmowej ; III. GATUNKI W NOWYCH MEDIACH: Małgorzata Nowak, Genologicznie o witrynie WWW ; Alina Naruszewicz-Duchlińska, Kilka refleksji na temat memów internetowych ; Magdalena Steciąg, Memy Marty Frej: hybryda medialna w publicystyce feministycznej ; Katarzyna Jachimowska, Beata Kacperska, Tweet jako najnowsza forma komentarza sportowego ; Ignacy S. Fiut, Wywiad w dominacji biasu hipertekstowego. Na przykładzie portalu Onet.pl ; Paweł Urbaniak, Interaktywność i multimedialność we współczesnych formach reportażowych ; Mariusz Rutkowski, Niemiec płakał, jak sprzedawał... O konwencjonalizacji gatunkowej internetowych ogłoszeń motoryzacyjnych ; Iza Matusiak-Kempa, Doniesienia osobiste" w perspektywie aksjologicznej. Od pragmatyzmu do hedonizmu ; Katarzyna Sobstyi, To jest Bond - nie James, ale szczeniak. Internetowe ogłoszenia adopcyjne zwierząt jako przykład tekstu użytkowego ; Paulina Sieradzka, Poszukiwania genologiczne na przykładzie wybranych filmików na kanale AV0N MAKE-UP TV ; Monika Wasilonek, Nowoczesna sztuka multimedialna w przestrzeni publicznej: nowa jakość w sztuce czy ewolucja reklamy ; IV. ŚWIADOMOŚĆ GENOLOGICZNA ODBIORCÓW MEDIÓW: Anna Granat, Odzwierciedlenie recepcji gatunków dziennikarskich w zachowaniach językowych dzieci w wieku przedszkolnym ; Magdalena Trysińska, Szkolne problemy z genologią. Mit i legenda we współczesnych mediach i świadomości uczniów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105282/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. CECHY DZIENNIKARSKIEGO ETOSU: 1. Dziennikarska ideologia ; 2. Kryteria i cechy kultury zawodowej dziennikarzy ; R. II. PROCESY SOCJALIZACJI W DZIENNIKARSTWIE: 1. Socjalizacja instytucjonalna ; 2. Socjalizacja indywidualna ; R. III. KOMPETENCJE PODSTAWĄ RZETELNEGO DZIENNIKARSTWA: 1. Zakres pojęcia kompetencja ; 2. Kompetencje instrumentalne i kompetencje twórcze ; 3. Kompetencja warsztatowa ; 4. Kompetencja merytoryczna ; 5. Kompetencje etyczne ; R. IV. UNIKANIE KRZYWDY W DZIENNIKARSTWIE: 1. Zasada krzywdy w dziennikarstwie ; 2. Odpowiedzialność etyczna dziennikarza ; 3. Odpowiedzialność prawna dziennikarza ; R. V. TEOLOGIA RZETELNEGO DZIENNIKARSTWA: 1. Praca jako powołanie ; 2. "Dziennikarska biblia" ; R. VI. RZETELNE DZIENNIKARSTWO A DZIENNIKARSKIE SUMIENIE: 1. Ontologia sumienia ; 2. Klauzula sumienia w etyce komunikacji ; 3. Normatywne fundamenty klauzuli sumienia ; 4. Klauzula sumienia a rzetelne dziennikarstwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107322 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [301]-316.
R. I. METODY BADAŃ RYNKU POLSKIEJ PRASY DRUKOWANEJ: 1. Istota badań marketingowych: Badania sondażowe ; Badania jakościowe gazet i czasopism ; Badania jakościowe przy testowaniu nowego produktu ; Analiza jakościowa treści przekazu w gazecie lub czasopiśmie ; Badania ilościowe na rynku prasowym ; Badania niereaktywne ; Badania historyczno-porównawcze ; Badania ewaluacyjne ; 2. Instytucje zajmujące się badaniem rynku prasy ; R. II. KANAŁY I METODY DYSTRYBUCJI PRASY: 1. Charakterystyka konsumentów prasy oraz ich zachowań ; 2. Sposoby dystrybucji prasy: Dystrybucja tradycyjna ; Dystrybucja cyfrowa ; R. III - ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE NOŚNIKI WYKORZYSTYWANE W REKLAMOWANIU TYTUŁÓW PRASOWYCH: 1. Nośniki zewnętrzne ; 2. Nośniki wewnętrzne ; R. IV. FOKUSOWANIE WZROKU CZYTELNIKÓW PRASY: 1. Rozwiązania graficzne przyciągające uwagę odbiorców ; 2. Układ kompozycyjny stron pisma wpływający na jakość odbioru zamieszczonych treści ; 3. Fotografia w prasie: Fotograficzne gatunki dziennikarskie ; R. V. NIESTANDARDOWA REKLAMA PRASOWA JAKO ELEMENT PROMOCYJNY PISMA: 1. Rozwiązania niestandardowe stosowane w prasie: Reklamy w postaci okładek ; Reklamy przykrywające tekst dziennikarski ; Reklamy ingerujące w strukturę pisma ; Reklamy ingerujące w layout gazety ; Reklamy, które wykorzystują w swojej kompozycji różne gatunki papieru lub inne materiały ; Reklamy samoistne dołączane do pisma ; R. VI. ZAWARTOŚĆ PRASY - SPOSOBEM NA ZDOBYCIE CZYTELNIKÓW: 1. Różne aspekty opiniotwórczości w prasie ; 2. Publikowanie skrajnych, bulwersujących poglądów przedstawicieli różnych środowisk ; 3. Opinie autorytetów o danym tytule prasowym ; 4. Komentarze specjalistów, fachowców będących autorytetami w danej dziedzinie wiedzy ; 5. Cytowalność danego pisma w innych tytułach prasowych lub mediach ; 6. Zamieszczanie przedruków tekstów z innych pism ; 7. Inne sposoby uatrakcyjniania zawartości treściowej pism ; R. VII. PRZEDSIĘWZIĘCIA PROMOCYJNE REDAKCJI PRASOWYCH: 1. Akcje społeczne ; 2. Eventy ; 3. Konkursy ; 4. Działania promocyjne mające na celu podnieść prestiż redakcji prasowej ; 5. Działania promocyjne poza redakcją prasową ; 6. Inne metody promocji tytułów ; 7. Promocja tytułu prasowego w innych mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106487 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; [przekład Katarzyna Mojkowska]. - Warszawa : Muza, 2017. - 298, [6] stron : ilustracje ; 23 cm.
Na okładce podtytuł: jak media społecznościowe wpływają na nasze życie, emocje i relacje z innymi.
Tytuł oryginału: "Facehooked : how Facebook affects our emotions, relationships and lives" 2014.
1. RELACJE Z INNYMI W ERZE CYFROWEJ: Przed zachodem słońca ; Wirtualny czy rzeczywisty? ; Występując dla mas ; Narodziny mediów społecznościowych ; Haczyk ; Tracąc kontakt z rzeczywistością. 2. CZY JA I MOJE ZDJĘCIE PROFILOWE TO JEDNO I TO SAMO: Facebook a nasze poczucie tożsamości ; Wyrażanie siebie czy retusz ; Nawiązywanie relacji, gdy zasłaniamy się maską ; Kontakt czy kontrola ; Facebookowy awatar - nowa gwiazda reality show ; I co teraz. 3. WSZYSTKO, CO UMIESZCZAM NA MOJEJ ŚCIANIE, JEST PRYWATNE, PRAWDA?: Prywatność a ustawienia Facebooka ; Co o mnie myślisz ; Czy to jest tego warte ; Niekontrolowana siła ; Wielki Brat ; Bang with friends ; Czy możemy prowadzić życie społeczne, zachowując prywatność ; I co teraz. 4. ILU MASZ ZNAJOMYCH: Nawiązywanie relacji w czasach mediów społecznościowych ; Kiedy przyjaźnie z Facebooka wywierają wpływ na te prawdziwe ; Rozwiązanie konfliktu ; Zaraz, zaraz! Wyrzucił mnie ze znajomych?! ; Zasady usuwania z listy znajomych ; Usuwać czy nie usuwać ; I co teraz. 5. ZWIĄZEK? "TO SKOMPLIKOWANE": Miłość, romans i flirt na Facebooku ; Catfish - nowa generacja oszustów ; Ale ona jest tylko moją "znajomą"! ; Miłość nie jest skomplikowana, ale ludzie już tak ; Zachowaj swoje prywatne życie dla siebie ; Facebook: wspieramy stalkerów od 2004 roku ; I co teraz. 6. NASTOLETNIE KLIKI KLIKAJĄ: Wyjątkowe wyzwania, jakie stawia Facebook przed nastolatkami ; "Cyfrowi Tubylcy" ; Nie tylko Facebook ; Nowy autoportret ; Seks, kłamstwa i osie czasu ; Millenialsi i śmierć prywatności ; Cyberprzemoc ; Gdy cyberprzemoc już się zacznie ; Co możemy zrobić my, rodzice ; I co teraz. 7. GDY MASZ TAKICH PRZYJACIÓŁ, PO CO CI WROGOWIE: Ciemna strona Facebooka: Manipulatorzy emocjonalni oraz psychiczne szkody, jakie wyrządzają ; Sabotażysta ; Narcyz ; Cierpiętnicy ; Uwodziciel ; Stalker ; Psychologiczne konsekwencje działania Manipulatorów Emocjonalnych ; I co teraz. 8. JAK SKOMBINOWAĆ DZIAŁKĘ FACEBOOKA: Uzależnienie w erze mediów społecznościowych ; Efekt automatu do gier ; FOMO ; Na krok za nowym "polubieniem" lub "obserwującym" ; Każdy jest fotografem ; Sfejsowani ; Prawo a uzależnienie ; Sprytny rozpraszacz ; Co ma z tym wspólnego mózg ; Psychologia uzależnienia ; Klatka Skinnera ; Co robić, jeśli jesteś sfejsowany ; To nie Facebook jest problemem; dowiedz się, co nim jest ; Chwila wytchnienia od Facebooka. 9. LUBISZ MNIE... NAPRAWDĘ MNIE LUBISZ!: Poszukiwanie aprobaty i potwierdzenia na Facebooku ; Porcja mocy dla ego ; Zdrowe dowartościowanie na Facebooku ; Czy dowartościowanie na Facebooku się liczy ; Niezdrowe dowartościowywanie się na Facebooku ; I co teraz. 10. ZAMELDOWAĆ SIĘ BEZ WYMELDOWANIA: Korzystaj z Facebooka tak, by on cię nie wykorzystał ; Domowe szczęście: pewien dobry uczynek, który stał się viralem w Stanach Zjednoczonych ; Wiedza to połowa walki ; Inwazja porywaczy ciał ; Prywatność: mój dom jest twoim domem ; To co, jestem czy nie jestem na moim zdjęciu profilowym ; I co teraz ; Nie istnieje żaden haczyk. ANEKS: Studia przypadków.
Media społecznościowe stały się nierozerwalną częścią naszego życia. Zapamiętale wpatrujemy się w ekrany komputerów, prawie odruchowo sprawdzamy powiadomienia na smartfonach, postujemy, rzucamy friendsom wirtualne wyzwania i sadzimy wirtualne ziemniaki na farmie. Najnowsze i największe jak dotąd badania sprawdzające skutki zdrowotne wykorzystywania mediów społecznościowych potwierdziły, że nieumiejętne korzystanie z nich ma destrukcyjny wpływ na nas! Ryzyko wzrasta wraz z wydłużenium czasu spędzanego w wirtualnych społecznościach, jak i zwiększającą się liczbą logowań do poszczególnych serwisów. [Muza, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104898 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Likewar : the weaponization of social media" 2018.
WOJNA SIĘ ZACZYNA. WSTĘP DO NOWEGO RODZAJU WOJNY: Wojna rozprzestrzenia się ; Zderzacz internetowych światów ; Wojna na inne memy ; KAŻDY PRZEWÓD JEST JAK NERW. JAK INTERNET ZMIENIŁ ŚWIAT: Czym w ogóle jest internet? ; I oto ; Wyścig na polu komunikacji ; Społeczna science fiction ; Ewangelia wg św. Marka ; World Wide Web wkracza do komórek ; Koniec dzieciństwa ; PRAWDA JEST TAM. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I KONIEC TAJEMNIC: Wszystko jest oświetlone ; Budzi się elektryczny mózg ; Nowy środek ; Sherlock Holmes pracuje w domu ; Prawdziwy zwolennik ; IMPERIUM KONTRATAKUJE. CENZURA, DEZINFORMACJA I UKRYTA PRAWDA: Kontrolować sygnał ; Kontrolować ciało ; Kontrolować ducha ; Otumanić i zdezorientować ; MASZYNA NIERZECZYWISTOŚCI. SPRAWA PRAWDZIWOŚCI A ROZPRZESTRZENIANIE SIĘ: Echo własnego ja ; Rozprzestrzenianie się kłamstw ; Witajcie, boty, nasi władcy ; ZDOBYĆ SIEĆ, WYGRAĆ. NOWE WOJNY O UWAGĘ... I WŁADZĘ...: Cyberrewolucjoniści siódmego wieku ; Narracja. Wysnuć opowieść ; Emocje. Porusz czułą strunę, podsyć złość ; Autentyczność. Władza bycia realnym ; Społeczność. Potęga innych ; Zalew. Zatopić sieć, kierować światem ; NOWY RODZAJ WOJNY. KONFLIKTY, KTÓRE NAPĘDZAJĄ SIEĆ I ŚWIAT: Memy i wojna memów ; Wojna na odkrytym terenie ; Niewidzialna wojna ; Wojna wszystkich ze wszystkimi ; WŁADCY WSZECHŚWIATA. NOWE REGUŁY I NOWI WŁADCY: Przypadkowi cesarze ; Paskudne początki cyfrowej wolności ; Śliski stok ; Społeczna warta i cyfrowi niewolnicy ; Wojny robotów ; WNIOSKI. CO WIEMY, CO MOŻEMY UCZYNIĆ.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4 stronie okładki: Media.
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla studentów nauk o mediach i komunikacji społecznej, zarządzania mediami oraz socjologii kultury. Dla menadżerów medialnych, dziennikarzy radiowych i edukatorów medialnych.
Współfinansowanie: Akademia Leona Koźmińskiego.
RÓŻNE OBLICZA MEDIÓW: Siła i słabość mediów ; Media a zmiana społeczna ; Media tradycyjne ; Historia mediów - kilka uwag metodologicznych ; Media w Portugalii - od Estado Novo do nowego społeczeństwa ; Internet ; Edukacja medialna w kształceniu dziennikarzy!? ; Komentarz ; MEDIA PUBLICZNE - QUO VADIS?: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność ; Media publiczne - dokąd zmierzają? ; Niezależność mediów publicznych w czasach populizmu - przypadek Polski ; Media publiczne w Polsce: strategie rozwoju technologicznego ; Media publiczne w świecie konwergencji - regulacje europejskie a praktyka komunikacyjna ; Komentarz ; RADIO - STARE MEDIUM W NOWYM ŚWIECIE MEDIÓW: Wirtualizacja dźwięku: radio - internet - telefon komórkowy-iPod - iPhone ; Od muzyki w radiu do muzyki w sieci ; Radiofonia regionalna i lokalna - wprowadzenie ; Strategie zarządzania rozgłośnią publiczną w warunkach konwergencji ; Polskie Radio wobec wyzwań technologicznych ; Radio cyfrowe - przełom technologiczny? ; Od air do web: rzeźbienie radia w sieci ; Komentarz ; ODBIORCY JAKO UŻYTKOWNICY MEDIÓW: Nowe praktyki komunikacyjne odbiorców: media w świecie konwergencji Krzyżowa konsumpcja wiadomości medialnych - zastosowanie metody Q storting ; Radio i telewizja publiczna w indywidualnych repertuarach mediów ; Użytkownicy mediów w świecie wielu platform ; Komentarz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hejt / Monika Sławecka. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Pascal, 2021. - 238, [1] strona ; 21 cm.
Młody, stary, mniej lub bardziej wykształcony. Z dużego miasta albo małej wsi. Nastolatek z pobliskiego podwórka, uśmiechnięta pani przedszkolanka, troskliwy ojciec lub ukochana babcia. Internet wyzwala w nich najgorsze instynkty, a anonimowość daje poczucie bezkarności. Na odległość dokonują egzekucji – czasem bezmyślnie wyładowując frustrację, a czasem z rozmysłem niszcząc komuś życie. Monika Sławecka, autorka poruszających reportaży Balet, który niszczy, Alkohol. Piekło kobiet i Porwania, rozmawia z ofiarami hejterów, które na własnej skórze przekonały się, jak okrutne potrafią być ich ataki. Są wśród nich celebryci, aktywiści, osoby znane i rozpoznawalne, ale też zwykli śmiertelnicy, na których miejscu mógłby się znaleźć każdy z nas. Gdzie leży cienka granica między krytyką a hejtem? O czym musimy pamiętać, by nie zostać internetowymi oprawcami? Co możemy zrobić, by chronić siebie i bliskich przed mową nienawiści? [Pascal, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej