Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(761)
Forma i typ
Książki
(737)
Publikacje naukowe
(162)
Publikacje fachowe
(139)
Poradniki i przewodniki
(95)
Publikacje dydaktyczne
(75)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(21)
Publikacje popularnonaukowe
(20)
Audiobooki
(15)
Czasopisma
(10)
Proza
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(845)
wypożyczone
(133)
tylko na miejscu
(24)
nieokreślona
(18)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(322)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(25)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(492)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(6)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(7)
Filia 2 (Fredry 5)
(6)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(9)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(18)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(36)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(10)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(4)
Filia 9 (Czackiego 5)
(6)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(16)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(12)
Filia 15 (Lwowska 60)
(21)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(9)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(3)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(4)
Filia 20 (Solarza 9a)
(5)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(15)
Pacana Andrzej
(12)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(10)
Garbarski Lechosław
(8)
Mruk Henryk
(8)
Sznajder Andrzej
(8)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(8)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(7)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(7)
Sałbut Bartosz
(7)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(7)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Bal-Woźniak Teresa
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Gasper Dorota
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(5)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(5)
Samson-Banasik Aleksandra
(5)
Baran Radosław
(4)
Belka Marek (1952- )
(4)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba Anita
(4)
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Januszewska Małgorzata
(4)
Kuźniar Wiesława
(4)
Makarski Sylwester (1942- )
(4)
Mazurek Grzegorz
(4)
Morawski Cezary (1954- )
(4)
Witek Lucyna
(4)
Wojciechowska Maja
(4)
Zatwarnicka-Madura Beata
(4)
Zawiślak Marek
(4)
Zimon Dominik
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Środa Jacek
(4)
Biernat Kamil
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Davies Peter
(3)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Górska Grażyna (tłumacz)
(3)
Gębarowski Marcin
(3)
Hall Hanna
(3)
Jaworowicz Magdalena
(3)
Jurgilewicz Marcin
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Lipa Michał
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Machura Witold
(3)
Maison Dominika (1966- )
(3)
Malinowska-Parzydło Joanna
(3)
Mazur Marek
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(3)
Zimon Grzegorz
(3)
Zych Robert
(3)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(3)
Ali Moi
(2)
Anderson Chris (1961- )
(2)
Bartołd Robert
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Bonek Tomasz
(2)
Bucki Piotr
(2)
Buczyńska Barbara
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cottam Angela
(2)
Cyr Donald G
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(151)
2010 - 2019
(320)
2000 - 2009
(164)
1990 - 1999
(114)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(7)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(369)
1901-2000
(21)
1989-2000
(14)
1945-1989
(7)
Kraj wydania
Polska
(739)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(729)
angielski
(8)
włoski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(66)
Przedsiębiorcy
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Handlowcy
(5)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Logistycy
(3)
Studenci
(3)
Urzędnicy
(3)
14-17 lat
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Blogerzy
(2)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Lekarze
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Politycy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Programiści
(2)
Projektanci mody
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Menedżerowie
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Oficerowie
(1)
Pielęgniarki
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezesi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Marketing
(239)
Zarządzanie
(121)
Przedsiębiorstwo
(77)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(46)
Public relations
(37)
Marketing elektroniczny
(36)
Reklama
(36)
Innowacje
(33)
Konsumenci (ekonomia)
(29)
Marketing polityczny
(29)
Turystyka
(28)
Przywództwo
(24)
Sukces
(24)
Internet
(23)
Marketing terytorialny
(23)
Środki masowego przekazu
(20)
Kultura organizacyjna
(19)
Zarządzanie jakością
(19)
Komunikacja społeczna
(18)
Media społecznościowe
(18)
Techniki sprzedaży
(18)
Promocja handlowa
(17)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(17)
Komunikowanie marketingowe
(16)
Menedżerowie
(16)
Usługi
(16)
Handel elektroniczny
(15)
Rynek
(15)
Znak towarowy
(15)
Banki
(14)
Kampania wyborcza
(14)
Marketing społecznościowy
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Logistyka gospodarcza
(13)
Miasta
(13)
Decyzje
(12)
Gospodarka
(12)
Motywacja pracy
(12)
Samorząd terytorialny
(12)
Firma (nazwa)
(11)
Kultura
(11)
Marketing strategiczny
(11)
Organizacja
(11)
Etyka biznesu
(10)
Komunikacja interpersonalna
(10)
Marka (ekonomia)
(10)
Obsługa klienta
(10)
Rachunkowość
(10)
Rozwój regionalny
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Handel
(9)
Komunikacja marketingowa
(9)
Marketing cyfrowy
(9)
Marketing partnerski
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Bibliotekarstwo
(8)
Kadry
(8)
Logistyka
(8)
Polityka
(8)
Praca zespołowa
(8)
Przedsiębiorczość (postawa)
(8)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(8)
Służba zdrowia
(8)
Globalizacja
(7)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Gospodarka terenowa
(7)
Hotelarstwo
(7)
Kobieta
(7)
Konkurencja
(7)
Kupno i sprzedaż
(7)
Praca
(7)
Przedsiębiorcy
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
Przedsiębiorstwo usługowe
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Współdziałanie
(7)
Wzrost gospodarczy
(7)
Zarządzanie ryzykiem
(7)
Ceny
(6)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Finanse
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Informacja
(6)
Inteligentne miasta i wsie
(6)
Inwestycje
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Kariera
(6)
Klastry (ekonomia)
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Konkurencyjność
(6)
Marketing bezpośredni
(6)
Marketing narodowy
(6)
Ocena pracowników
(6)
Organizacja pracy
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Reklama internetowa
(6)
Socjotechnika
(6)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Mojżesz
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Ptaki
(1)
Regula
(1)
Sonety krymskie
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(174)
1901-2000
(34)
1989-2000
(24)
2001-0
(22)
1989-
(13)
1945-1989
(11)
1901-
(4)
1801-
(2)
1801-1900
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1945-
(1)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(89)
Stany Zjednoczone (USA)
(11)
Województwo podkarpackie (1999- )
(9)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(5)
Kraków (woj. małopolskie)
(4)
Chiny
(3)
Ukraina
(3)
Bieszczady
(2)
Kaszuby
(2)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Niemcy
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Warszawa
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Śląsk
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nisko (woj. podkarpackie)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Podhale
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Świat
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Poradnik
(147)
Opracowanie
(87)
Podręcznik
(72)
Monografia
(56)
Praca zbiorowa
(54)
Podręczniki akademickie
(53)
Poradniki
(31)
Materiały pomocnicze
(19)
Materiały konferencyjne
(17)
Podręcznik akademicki
(16)
Raport z badań
(12)
Reportaż
(9)
Podręczniki
(8)
Blogi
(5)
Case study (studium przypadku)
(5)
Księga pamiątkowa
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Encyklopedie
(3)
Publicystyka
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Felieton
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Wywiady
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bibliografia
(1)
Blog
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Informator
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kompendium
(1)
Literatura
(1)
Literatura grozy
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poezja polska
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Romans
(1)
Synteza
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(372)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(84)
Socjologia i społeczeństwo
(29)
Media i komunikacja społeczna
(28)
Psychologia
(25)
Informatyka i technologie informacyjne
(22)
Praca, kariera, pieniądze
(16)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(14)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(13)
Transport i logistyka
(13)
Historia
(12)
Kultura i sztuka
(9)
Rozwój osobisty
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(8)
Edukacja i pedagogika
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Inżynieria i technika
(6)
Nauka i badania
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Językoznawstwo
(3)
Religia i duchowość
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
761 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autor
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Dotyczy m.in. studenckiego koła naukowego "Brief" przy Politechnice Rzeszowskiej (s. 72-78) i pochodzącej z Przemyśla firmy Inglot.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Marketing zmysłów ; Media społecznościowe we współczesnym marketingu ; Marketingowe spojrzenie na produkt od potrzeb konsumenta do jego lojalności ; Branding - analiza wybranych marek z branży modowej ; Socjal media jako kanał komunikacji marketingu wirusowego na wybranych przykładach ; Działania marketingowe podejmowane przez kluby sportowe ; Formy aktywności i motywy studentów związane z przynależnością do kół naukowych na przykładzie koła SKNKM "Brief" i KWB ; "Treść jest królem dystrybucja królową" czyli praktyczne zastosowanie content marketingu ; Wysoka jakość czy niska cena czyli co wybierają współcześni konsumenci ; Rzeczywistość rozszerzona jako nowy sposób komunikacji z konsumentem za pomocą opakowania ; Kreacja wizerunku marki przez agencje socjal media ; Astroturf marketing - zjawisko powodujące obniżenie zaufania do niezależnych opinii ; Google adwords jako metoda promocji w internecie ; Slow fashion rewolucja dla konsumpcjonizmu ; Marketing międzynarodowy na przykładzie firmy Inglot ; Ryzyko zwiazane z wprowadzeniem nowej marki bądź produktu na rynek ; Marketingowa segmentacja w agroturystyce ; Wykorzystanie technologii Virtual Reality w kampaniach reklamowych ; Wykorzystanie potencjału rywalizacji w strategiach marketingowych ; Zmysł słuchu jako element marketingu sensorycznego ; Marka i cena jako czynniki determinujące opinię na temat jakości produktu ; E-marketing jako przyszłościowe narzędzie działalności firmy w Internecie ; Marketing wirusowy jako nowoczesna metoda promocyjna ; Marketing w kulturze i popkulturze niestandardowe kampanie promocyjne filmów i seriali ; Influencer marketing potężny ponad miarę ; Beacony czyli nowatorski sposób na mobilną interakcję ; Gra słów jako nowoczesna forma reklamy ; Marketing w branży muzycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych / Radosław Mącik. - Lublin : Wydaw. UMCS, 2005. - 252 s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.
I. Informacja marketingowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie II. Internetowe badania źródeł wtórnych III. Bezpośrednie metody zbierania danych za pomocą Internetu : a) badania ankietowe ; b) panele internetowe ; c) wirtualne zogniskowane wywiady grupowe ; d) grupy i fora dyskusyjne ; e) pozostałe pierwotne internetoweźródła informacji ; f) wybrane aspekty metodologiczne badań internetowych pierwotnych źródeł informacji ; g) wykorzystanie pierwotnych interentowych źródeł informacji w badanych przedsiębiorstwach IV. Wykorzystanie badań internetowych źródeł informacji w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronie [153].
CZ. I. MARKETING DECODED: 1. Czym jest naprawdę marketing? ; 2. Czym marketing się karmi? ; 3. Jakich sztuczek korzysta marketing? ; 4. Święta prawda, też prawda i g**** prawda ; 5. Grzeszki mniejsze i większe, czyli co mają za uszami niektóre branże ; 6. Branża spożywcza ; 7. Handel ; 8. Moda ; 9. Farmacja ; 10. Branża beauty ; 11. MLM, czyli marketing kaskadowy ; 12. Marketing polityczny ; 13. "Narzędzia marketingowe" ; CZ. II. DLACZEGO ZMIANY SĄ POTRZEBNE?: Wprowadzenie ; 14. Ewolucja marketingu ; 15. Podstawy zmian ; 16. Nowa generacja = nowa nadzieja ; 17. Globalne problemy ; 18. Marketer też człowiek ; CZ. III. MARKETHIC: 19. Jaki powinien być marketing? ; 20. Brand Purpose ; 21. Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów ; 22. Wierzchołek góry lodowej ; 23. Case studiem ; 24. NOTVERTISING, czyli reklama bez reklamy ; 25. Dlaczego to jedyna droga?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw / Stanisław Ślusarczyk. - Wyd. w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2011. - 208 s. : wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 206-208.
I. Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw immanentną cechą gospodarki rynkowej ; II. Znaczenie nowego podejścia do marketingowego zarządzania firmą ; III. Strategia marketingowa i jej znaczenie w firmie ; IV. Potencjał marketingowy badanych firm ; V. Charakterystyka aktywności marketingowej badanych firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie 115.
Książka „Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w internecie, by przyciągnąć przyciągnąć i zaangażować odbiorców. Webriting w kulturze” powstała na podstawie szkoleń prowadzonych przez autorkę w instytucjach kultury. Rozmowy z uczestnikami dowodzą, jak trudno połączyć subtelne treści kulturalne z językiem perswazji. Dlatego w książce znajduje się wiele inspirujących przykładów zaczerpniętych ze stron instytucji kultury polskich i zagranicznych. [lubimyczytac.pl, 2021]
R. 1. Content marketing i dystrybucja treści - czyli jak dobrać treści do kanałów dystrybucji ; R. 2. SEO- czyli jak zoptymalizować treść pod kątem wyszukiwarek ; R. 3. Webwriting - czyli jak skonstruować punkty krytyczne tekstu internetowego ; R. 4. Promowanie - czyli jak wykorzystać język perswazji w spisie oferty ; R. 5. Zapowiadanie - czyli zaciekawić Czytelnika wydarzeniami ; R. 6. Popularyzowanie - czyli jak tworzyć inspirujące mikrotreści w mediach społecznościowych ; R. 7. Lekki styl - czyli jak pisać, by dobrze się czytało.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 133-[134].
Dla marketingowców, specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej. Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić. Janina Bąk Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda? Paweł Tkaczyk Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak. Rafał Żak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. s. 272-288.
Streszcz. ang.
1. MARKETING TERYTORIALNY JAKO NOWOCZESNA KONCEPCJA ZARZĄDZANIA JEDNOSTKĄ TERYTORIALNĄ: 1.1. Ewolucja zarządzania jednostką terytorialną na tle przeobrażeń w sferze zarządzania publicznego, 1.2. Istota i determinanty rozwoju marketingu terytorialnego, 1.3. Adresaci i cele marketingu terytorialnego, 1.4. Koncepcja terytorialnego marketingu-mix, 1.5. Organizacyjne przesłanki wdrażania orientacji marketingowej w jednostce terytorialnej, 1.6. Rozwój marketingu terytorialnego w wybranych krajach Europy ; 2. UWARUNKOWANIA ROZWOJU I ZNACZENIE TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 2.1. Istota turystyki wiejskiej, 2.2. Rola turystyki w podnoszeniu konkurencyjności obszarów wiejskich, 2.3. Turystyka wiejska jako czynnik przemian społeczności lokalnej, 2.4. Kierunki zmian jakościowych w turystyce wiejskiej, 2.5. Turystyka wiejska w Polsce w wymiarze ilościowym i przestrzennym ; 3. MARKETINGOWE PRZESŁANKI KREOWANIA ZINTEGROWANEGO MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 3.1. Produkt obszaru recepcji turystycznej - wymiar marketingowy, 3.2. Produkty markowe w turystyce wiejskiej i ich rola w kształtowaniu wizerunku jednostki terytorialnej, 3.3. Znaczenie promocji w propagowaniu walorów turystycznych wsi, 3.4. Podmioty kreujące i koordynujące rozwój turystyki wiejskiej w gminie w ujęciu systemowym ; 4. ROZWÓJ TURYSTYKI WIEJSKIEJ W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM I JEGO MARKETINGOWE UWARUNKOWANIA W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ: 4.1. Charakterystyka wybranych elementów potencjału turystycznego obszarów wiejskich badanego województwa, 4.2. Waloryzacja wiejskiej przestrzeni rekreacyjnej województwa w zestawieniu ze stopniem rozwoju turystyki, 4.3. Turystyczny wizerunek badanych jednostek i sposoby jego kreowania w ocenie respondentów, 4.4. Partnerstwo podmiotów zaangażowanych w rozwój turystyki w gminie - wyzwania marketingowe, 4.5. Końcowa ocena aktywności marketingowej gmin o wysokim i niskim poziomie rozwoju funkcji turystycznej ; 5. WYZWANIA MARKETINGOWE GMINY WOBEC ROZWOJU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 5.1. Typologia gmin - potencjalnych liderów turystyki, 5.2. Marketingowe bariery rozwoju turystyki wiejskiej i sposoby ich pokonywania, 5.3. Scenariusz wdrażania marketingowo zorientowanej koncepcji rozwoju turystyki wiejskiej w gminie na poziomie strategicznym i operacyjnym ; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98995 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 7 godz. 33 min 53 s.
Tytuł oryginału: "Contagious : why things catch on" 2013.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube. Publikacja zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/1646/339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak - wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku - ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… [Wydaw. Naukowe PWN, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodr. 8. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85823 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Tytuł oryginału: "Marketing 5.0 : technology for humanity" 2021.
Dla menedżerów.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0. są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain. [https://mtbiznes.pl/produkt/marketing-50, dostęp 6.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 352-362.
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej 4. Teoretyczne podstawy ZKM 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91403 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 159-[160].
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą - marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: -w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; -jak komunikować się z klientami w określony zaplanowany sposób ; -czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; -jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje - jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta. [Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112593 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [257]-268.
I. ISTOTA MARKETINGU WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE: 1. Ewolucja definiowania marketingu ; 2. istota marketingu społecznego ; 3. Stopień zaangażowania organizacji w działalność społeczną ; 4. Orientacje rynkowe organizacji ; 4. Instrumenty marketingu ; II. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 1. Otoczenie instytucjonalne ; 2. Makrootoczenie (otoczenie dalsze) ; 3. Mikrootoczenie (otoczenie bliższe, konkurencyjne) ; 4. Modele zarządzania w zmiennych warunkach otoczenia ; III. BADANIA MARKETINGOWE W ŻYCIU GOSPODARCZYM: 1. Wprowadzenie ; 2. Ewolucja systemów zbierania informacji marketingowej ; 3. Rodzaje badań marketingowych ; 4. Źródła informacji w badaniach marketingowych ; 5. Proces badań marketingowych ; 6. Metody badań marketingowych ; IV. RYNKOWE ZACHOWANIA KONSUMENTÓW: 1. Gospodarstwo domowe jako jednostka gospodarująca ; 2. Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku ; 3. Wybrane teorie motywacji człowieka ; 4. Osobowość jako determinanta zachowań konsumenta ; 5. Styl życia - wyrażanie siebie przez konsumenta ; 6. Wybrane prawidłowości dotyczące konsumpcji w gospodarstwach domowych ; 7. Rola członków gospodarstwa domowego w podejmowaniu decyzji zakupu ; V. ANALIZA STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 1. Analiza SWOT ; 2. Analiza Portfolio - macierz Boston Consulting Group (BCG) ; 3. Macierz Ansoffa - narzędzie analizy rynków i produktów ; VI. PRODUKT W KONCEPCJI MARKETINGU: 1. Marketingowa interpretacja produktu ; 2. Istota produktu w interpretacji teorii dóbr publicznych ; 3. Nowy paradygmat produktu ; 4. Koncepcja cyklu życia produktu ; 5. Cykl innowacyjny a cykl życia produktu ; 6. Łańcuch wartości przedsiębiorstwa w koncepcji produktu ; 7. Opakowanie jako atrybut produktu ; 8. Opakowanie w odniesieniu do instrumentów marketingu ; 9. Pojęcie i klasyfikacja nowych produktów ; 10. Marka produktu ; 11. Produkt jako przedmiot analizy marketingowej ; VII. CENA W KONCEPCJI MARKETINGOWEJ: 1. Związek ceny i użyteczności ; 2. Polityka cenowa dla produktów istniejących na rynku ; 3. Jakość jako kryterium wyznaczenia ceny ; 4. Postrzeganie ceny produktu przez pryzmat jego wartości ; 5. Określenie wysokości cen dla produktów ; 6. Cenowa elastyczność popytu ; 7. Analiza punktu krytycznego (punktu rentowności) ; 8. Zarządzanie ceną a zależność pomiędzy innymi instrumentami ; VIII. DYSTRYBUCJA JAKO ELEMENT KONCEPCJI MARKETINGU: 1. Dystrybucja w działaniach marketingowych ; 2. Pojęcie kanału dystrybucji ; 3. Wybór kanałów dystrybucji ; 4. Optymaijzacja kosztów dystrybucji ; 5. Relacja między dystrybucją a obsługą klienta w koncepcji marketingu ; 6. Wybrane wskaźniki oceny systemu dystrybucji ; 7. Dystrybucja w Internecie ; IX. PROMOCJA JAKO ELEMENT KONCEPCJI MARKETINGU MIX: 1. Cele i znaczenie promocji ; 2. Instrumenty promocji ; 3. Wykorzystanie Internetu w celach promocyjnych ; 4. Metody oceny efektów działań promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105833 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78196 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73994 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, cop. 2010. - 212 s. : il., rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr., netogr. s. [207]-212.
ISTOTA MARKETINGU BANKOWEGO: Rola marketingu w działalności banku ; Etapy kształtowania orientacji marketingowej w bankach ; Specyfika działalności marketingowej banku ; Wpływ otoczenia na marketing banku ; Strategia marketingowa banku ; INSTRUMENTY MARKETINGU: Marketing mix ; Polityka produktowa banku ; Cena usług bankowych ; Polityka dystrybucji ; Promocja usług bankowych ; Popieranie sprzedaży ; Sprzedaż osobista ; Direct mail i telemarketing ; SEGMENTACJA KLIENTÓW: Istota segmentacji i potrzeba jej stosowania ; Zasady segmentacji klientów indywidualnych ; Segmentacja klientów instytucjonalnych ; BADANIA MARKETINGOWE: Istota i znaczenie badań w działalności banku ; Podział informacji i badań marketingowych ; Przebieg procesu badawczego ; Błędy w badaniach ; Badania wtórne ; Badania pierwotne ; SZTUKA REKLAMY: Pojęcie i funkcje reklamy ; Zasady tworzenia reklamy ; Najważniejsze nośniki reklamy ; Specyfika nośników reklamy z punktu widzenia ich zalet i cech negatywnych ; Ocena skuteczności kampanii reklamowej ; Rzetelność i etyka w działalności reklamowej banku ; ELEMENTY KSZTAŁTUJĄCE WIZERUNEK BANKU: Wizerunek banku a identyfikacja wizualna ; Public relations ; Sponsoring ; RELACJA BANK - KLIENT W BUDOWANIU TRWAŁYCH WIĘZI: Lojalność klientów i jej znaczenie ; Marketing partnerski ; Customer Relationship Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-98915 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105879 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej