Mazurkiewicz-Pizło Anna Jadwiga
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Mazurkiewicz-Pizło Anna Jadwiga
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(250)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Palmer Roy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Turystyka winiarska
(1)
Wsie
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. s. 255-265.
I. ZAGADNIENIA METODYCZNE ; II. WYBRANE TEORIE ROZWOJU REGIONALNEGO: 2.1. Zrównoważony rozwój regionalny, 2.2. Koncepcja konkurencyjności regionów, 2.3. Teoria dystryktów przemysłowych Marshalla, 2.4. Klastry jako instrumenty wsparcia rozwoju regionalnego (koncepcja M. Portera) ; III. TURYSTYKA W ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNYM REGIONU: 3.1. Miejsce turystyki we współczesnej gospodarce, 3.2. Pojęcie regionu w naukach społeczno-ekonomicznych, 3.3. Potencjał turystyczny regionu, 3.4. Turystyka jako czynnik rozwoju regionalnego, 3.5. Korzyści społeczno-ekonomiczne z rozwoju turystyki w regionie, 3.6. Skutki rozwoju turystyki w regionie, 3.7. Rola samorządu w rozwoju regionu z dominującą funkcją turystyczną, 3.8. Znaczenie turystyki w dokumentach strategicznych regionów ; IV. CHARAKTERYSTYKA ENOTURYSTYKI: 4.1. Miejsce enoturystyki w typologii turystyki, 4.2. Badania turystyki winiarskiej z perspektywy ekonomicznej, 4.3. Specyfika konsumentów korzystających z oferty enoturystycznej ; V. ZNACZENIE ENOTURYSTYKI W ROZWOJU REGIONU: 5.1. Cykl życia enoturystyki, 5.2. Znaczenie wartości niematerialnych dla rozwoju regionu, 5.3. Korzyści społeczno-ekonomiczne z rozwoju enoturystyki (m.in. Wpływ na gospodarkę regionu na przykładzie turystyki winiarskiej w Arizonie), 5.4. Koszty rozwoju enoturystyki, 5.5. Stymulanty rozwoju enoturystyki, 5.6. Model oddziaływania enoturystyki na region, 5.7. Turystyka winiarska w zrównoważonym rozwoju regionu ; VI. DIAGNOZA STANU ROZWOJU ENOTURYSTYKI W POLSCE: 6.1. Wielkość produkcji wina w wybranych krajach europejskich, 6.2. Areał upraw winorośli w Polsce w latach 2003-2011, 6.3. Charakterystyka producentów win gronowych z własnych upraw w Polsce, 6.4. Koszty założenia winnicy i wyposażenia przetwórni, 6.5. Prawne bariery rozwoju winiarstwa w Polsce, 6.6. Szara strefa w turystyce winiarskiej, 6.7. Działania władz regionu (case study samorządu województwa podkarpackiego), 6.8. Turystyka winiarska w opinii właścicieli winnic, 6.9. Winiarstwo i enoturystyka w opinii ekspertów, 6.10. Mikroekonomiczny model rozwoju enoturystyki, 6.11. Mezoekonomiczny model rozwoju enoturystyki w regionie, 6.12. Perspektywy rozwoju enoturystyki w Polsce - ocena na podstawie badań empirycznych ; PODSUMOWANIE I WNIOSKI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [257]-268.
I. ISTOTA MARKETINGU WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE: 1. Ewolucja definiowania marketingu ; 2. istota marketingu społecznego ; 3. Stopień zaangażowania organizacji w działalność społeczną ; 4. Orientacje rynkowe organizacji ; 4. Instrumenty marketingu ; II. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 1. Otoczenie instytucjonalne ; 2. Makrootoczenie (otoczenie dalsze) ; 3. Mikrootoczenie (otoczenie bliższe, konkurencyjne) ; 4. Modele zarządzania w zmiennych warunkach otoczenia ; III. BADANIA MARKETINGOWE W ŻYCIU GOSPODARCZYM: 1. Wprowadzenie ; 2. Ewolucja systemów zbierania informacji marketingowej ; 3. Rodzaje badań marketingowych ; 4. Źródła informacji w badaniach marketingowych ; 5. Proces badań marketingowych ; 6. Metody badań marketingowych ; IV. RYNKOWE ZACHOWANIA KONSUMENTÓW: 1. Gospodarstwo domowe jako jednostka gospodarująca ; 2. Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku ; 3. Wybrane teorie motywacji człowieka ; 4. Osobowość jako determinanta zachowań konsumenta ; 5. Styl życia - wyrażanie siebie przez konsumenta ; 6. Wybrane prawidłowości dotyczące konsumpcji w gospodarstwach domowych ; 7. Rola członków gospodarstwa domowego w podejmowaniu decyzji zakupu ; V. ANALIZA STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 1. Analiza SWOT ; 2. Analiza Portfolio - macierz Boston Consulting Group (BCG) ; 3. Macierz Ansoffa - narzędzie analizy rynków i produktów ; VI. PRODUKT W KONCEPCJI MARKETINGU: 1. Marketingowa interpretacja produktu ; 2. Istota produktu w interpretacji teorii dóbr publicznych ; 3. Nowy paradygmat produktu ; 4. Koncepcja cyklu życia produktu ; 5. Cykl innowacyjny a cykl życia produktu ; 6. Łańcuch wartości przedsiębiorstwa w koncepcji produktu ; 7. Opakowanie jako atrybut produktu ; 8. Opakowanie w odniesieniu do instrumentów marketingu ; 9. Pojęcie i klasyfikacja nowych produktów ; 10. Marka produktu ; 11. Produkt jako przedmiot analizy marketingowej ; VII. CENA W KONCEPCJI MARKETINGOWEJ: 1. Związek ceny i użyteczności ; 2. Polityka cenowa dla produktów istniejących na rynku ; 3. Jakość jako kryterium wyznaczenia ceny ; 4. Postrzeganie ceny produktu przez pryzmat jego wartości ; 5. Określenie wysokości cen dla produktów ; 6. Cenowa elastyczność popytu ; 7. Analiza punktu krytycznego (punktu rentowności) ; 8. Zarządzanie ceną a zależność pomiędzy innymi instrumentami ; VIII. DYSTRYBUCJA JAKO ELEMENT KONCEPCJI MARKETINGU: 1. Dystrybucja w działaniach marketingowych ; 2. Pojęcie kanału dystrybucji ; 3. Wybór kanałów dystrybucji ; 4. Optymaijzacja kosztów dystrybucji ; 5. Relacja między dystrybucją a obsługą klienta w koncepcji marketingu ; 6. Wybrane wskaźniki oceny systemu dystrybucji ; 7. Dystrybucja w Internecie ; IX. PROMOCJA JAKO ELEMENT KONCEPCJI MARKETINGU MIX: 1. Cele i znaczenie promocji ; 2. Instrumenty promocji ; 3. Wykorzystanie Internetu w celach promocyjnych ; 4. Metody oceny efektów działań promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105833 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej