Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(88)
Forma i typ
Książki
(88)
Poradniki i przewodniki
(76)
Publikacje fachowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(79)
wypożyczone
(40)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 13 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(54)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(41)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(8)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Sugiero Joanna
(4)
Tracy Brian (1944- )
(4)
Gibas Jarosław (1967- )
(3)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(3)
Hill Napoleon (1883-1970)
(3)
Holiday Ryan
(3)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Walkiewicz Jacek
(3)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(2)
Chmielecki Michał
(2)
Housel Morgan
(2)
Knapp Jake
(2)
Niedzielska-Czyż Katarzyna
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Walewicz-Kuc Anna
(2)
Zawiła Anna
(2)
Zeratsky John
(2)
Zieliński Kamil (psycholog)
(2)
Alszer Magdalena
(1)
Bandler Richard
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Bekas Robert
(1)
Berendt Bartosz
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bialik-Kowalczyk Marta
(1)
Bieńkowska Ada
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bogumił Izabela (psychoterapeutka)
(1)
Buksak Lidia
(1)
Błaszczak Ewa (coach)
(1)
Choiński Marcin
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Dub Tomasz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Gallagher Sandra
(1)
Garlej Piotr
(1)
Gonsior Marek
(1)
Grela Joanna
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Gładysiak Marcelina
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hardy Benjamin
(1)
Hew Len Haleakalā
(1)
Hill Napoleon (1883-1970). Prawa sukcesu
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hollins Peter
(1)
Hoover Ryan
(1)
Jabłoński Maciej (1973- )
(1)
Jujeczka Alicja
(1)
Kadavy David
(1)
Kanarkiewicz Michał
(1)
King Patrick
(1)
Kocoń Sylwia
(1)
Koschel-Sturzbecher Agata
(1)
Kozłowska Hanna (coach)
(1)
Kozłowska Kaja (coach)
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kutyła Wojciech
(1)
Kwiecień Olga
(1)
Kędzierski Mariusz (1992- )
(1)
Lachowicz Kamila
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Leonardi Barbara
(1)
Lewandowska Katarzyna (coach)
(1)
Leńczuk Magdalena
(1)
Lowndes Leil
(1)
Machnik Marcin
(1)
Makolus-Krasa Paulina
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazur Magdalena (coach)
(1)
Mażul Ewa
(1)
Michalska-Rechowicz Agnieszka
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Nwolisa Lidia
(1)
Orbitowska-Fernandez Paulina
(1)
Oruba Norbert
(1)
Palak Tomasz
(1)
Panas Monika
(1)
Panek Edyta
(1)
Parrish Shane
(1)
Peczko Benedykt Krzysztof (1959- )
(1)
Pingot Klaudia
(1)
Polko Paulina (1978- )
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Pompliano Polina Marinova
(1)
Proctor Bob
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Przybysz-Polakowska Kinga
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Płoski Zdzisław (1951- )
(1)
Rawa-Kochanowska Anita
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(79)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(87)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(88)
Język
polski
(88)
Odbiorca
Menedżerowie
(6)
Handlowcy
(3)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Studenci
(2)
Artyści
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Fotografowie
(1)
Graficy
(1)
Informatycy i informatyczki
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Oficerowie
(1)
Pracownicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szachiści
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Sukces
(20)
Samorealizacja
(11)
Relacje międzyludzkie
(9)
Techniki samopomocy
(9)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Cele życiowe
(5)
Przywództwo
(5)
Media społecznościowe
(4)
Perswazja
(4)
Stoicyzm
(4)
Copywriting
(3)
Finanse osobiste
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Myślenie
(3)
Sens życia
(3)
Styl życia
(3)
Szczęście
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Work-life balance (WLB)
(3)
Zarządzanie
(3)
Asertywność
(2)
Bogactwo
(2)
Coaching
(2)
Decyzje
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Działanie
(2)
Fake news
(2)
Instagram
(2)
Internet
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja w biznesie
(2)
Konflikt interpersonalny
(2)
Kreatywność
(2)
Kłamstwo
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marek Aureliusz (cesarz rzymski ; 121-180)
(2)
Marka osobista
(2)
Mindfulness
(2)
Niepewność
(2)
Pewność siebie
(2)
Planowanie
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przezwyciężanie lęku
(2)
Reklama
(2)
Relacje biznesowe
(2)
Samoakceptacja
(2)
Samokontrola
(2)
Sprzedaż
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Uczucia
(2)
Umysł
(2)
Wybory życiowe
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Aplikacja internetowa
(1)
Aspiracje
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bitcoin
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Blockchain
(1)
Branding (marketing)
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
CV
(1)
Chciwość
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Copywriterzy
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Detekcja kłamstwa
(1)
Dezinformacja
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dostępność (informatyka)
(1)
Dusza
(1)
Dykcja
(1)
Dyskryminacja
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Event marketing
(1)
Facebook
(1)
Facylitacja społeczna (psychologia)
(1)
Film
(1)
Filozofia
(1)
Fotografie
(1)
Freelancer
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Ho'oponopono
(1)
Image
(1)
Integracja pracowników
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Poradnik
(78)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik językowy
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(37)
Psychologia
(24)
Zarządzanie i marketing
(19)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
88 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [199]-200.
Dlaczego kobieta jest z natury zła? O roli kultury i religii w kształtowaniu wizerunku kobiety ; Dlaczego kobiety nie odgrywały ważnej roli w historii? O świecie podbitym przez mężczyzn ; Dlaczego jest tak niewiele geniuszek? O błędnych tezach nauki ; Dlaczego praca sprzątaczki, kucharki i opiekunki jest więcej warta niż praca matki? O niewidzialnej pracy kobiet ; Dlaczego kobieta nie może zarabiać tyle co mężczyzna? O lukach płacowych i nierówności finansowej ; Dlaczego kobieta wciąż wie zbyt mało, by dzielić się wiedzą? O strachu, niepewności i ciągłym rozwoju ; Dlaczego specjalista to nie kobieta? O wpływie języka na równouprawnienie ; Dlaczego kobietom wszystko trzeba wyjaśniać? O narodzinach womenomics i femvertisingu ; Dlaczego kobiety nie są idealne? O nowoczesnych formach przekazu ; Dlaczego księżniczki nie chcą się brudzić? O wpływie bajek, reklam i produktów na dziewczynki ; Dlaczego krew jest niebieska? O przełamywaniu tabu w komunikacji reklamowej ; Dlaczego babcia ciągle choruje? O stereotypach w reklamach 50+ ; Dlaczego doświadczenia niczego nas nie uczą? O świecie skrojonym pod mężczyzn ; Dlaczego mężczyźni muszą dominować? O nierównościach, patriarchacie i męskości ; Lista lektur na dobry początek.
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom - przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie - nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. [Onepress, 2024]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.34/.35 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-316/U (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [337]-345.
Firma, w której wszystkim pracuje się lepiej. Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W „starym” paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W „nowym” chodzi o jakościowy kontakt - zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win. W tym podejściu chodzi o odpowiedzi na pytania: -Co jest dla mnie i dla innych ważne? -Co jest sednem sprawy? -Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych? Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji. [Onepress, 2025]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-316/U (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty też jesteś mówcą! : wystąpienia publiczne od A do Z / Lidia Buksak. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 399, [1] strona : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Ty też jesteś mówcą/mówczynią - codziennie zabierasz głos: w pracy, w życiu, w rozmowach z bliskimi. Ale czy czujesz się z tym swobodnie? Czy potrafisz opanować stres? Czy umiesz szybko zebrać myśli, mówić błyskotliwie, inspirować i skutecznie osiągać swoje cele? A może - jak wielu innych - masz wrażenie, że Twoje wypowiedzi są nieciekawe i chaotyczne, a słuchacze z trudem skupiają uwagę? Czas pożegnać obawy i niepewność. Niezależnie od tego, czy prowadzisz prezentacje w pracy, występujesz na scenie, czy po prostu chcesz lepiej formułować swoje myśli w rozmowach - w tej książce znajdziesz podpowiedzi, jak robić to lepiej. To "instrukcja obsługi wystąpień", praktyczny przewodnik w formie alfabetu, bogactwo sprawdzonych metod, wskazówek i konkretnych narzędzi. Znajdziesz tu: gotowe schematy i struktury wystąpień, które pomogą Ci się świetnie przygotować na przykład do panelu dyskusyjnego, wystąpienia na konferencji lub podziękowania za nagrodę jasne wskazówki i ćwiczenia rozwijające umiejętności między innymi w zakresie storytellingu, autentyczności, mowy ciała, humoru, metafor historie moich klientów i inspiracje w postaci starannie dobranych wystąpień, na przykład w ramach TED. To nie teoria, a konkretne narzędzia do natychmiastowego użycia - sprawdzone zarówno przeze mnie, jak i przez tysiące uczestników moich szkoleń. Przeczytaj i dowiedz się, JAK MÓWIĆ INTERESUJĄCO, KLAROWNIE I SKUTECZNIE. [www.azymut.pl, 2025]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 243-[255].
CZĘŚĆ 1. VUCA 2.0 I IMPLIKACJE DLA WSPÓŁCZESNEGO PRZYWÓDZTWA: Czym jest środowisko VUCA?. CZĘŚĆ 2. PRZYWÓDZTWO W ŚWIECIE VUCA 2.0 - CZYLI NARODZINY ULTRALIDERA: Dlaczego przywództwo to sport ekstremalny? ; Najważniejsze kompetencje i cechy ultralidera ; Ultraelastyczność ; Ultraświadomość i inteligencja kontekstualna ; Ultraprzedsiębiorczość, twórcza destrukcja i samozakłócanie ; Ultrawizjoner i eksplorator ; Ultratransformacja ; Ultrazaufanie i autentyczność ; Ultraoptymizm ; Ultrapokora i docenianie innych ; Ultrawirtualność ; Ultrakolaboracja ; Ultrarozwój ; Ultrakreatywność ; Ultraemocjonalność i empatyczność ; Ultraciekawość ; Ultraszybka egzekucja i podejmowanie decyzji ; Ultrainkluzywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-115338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wyglądałoby nasze życie, gdybyśmy w każdy poniedziałek myśleli jak Marek Aureliusz? Oto książka, która będzie Cię wspierać we wzbudzaniu w sobie ducha refleksji i w praktykowaniu stoicyzmu. Składa się z pięćdziesięciu dwóch części, po jednej na każdy poniedziałek w roku. Poszczególne części zostały skonstruowane w taki sposób, by bazowały na wybranej refleksji Marka Aureliusza, twórczo rozwijanej i komentowanej przez autora, wspierającego się poetycką myślą Emily Dickinson. Finałem Twojego stoickiego poniedziałku będzie praktyczne zadanie - do przemyślenia i wykonania w ciągu nadchodzącego tygodnia. Ta książka nie jest po prostu kolejnym poradnikiem motywacyjnym. To Twój roczny program zmiany myślenia. Poniedziałkowy imperator pomoże Ci konsekwentnie budować stoicki mindset - tydzień po tygodniu. To pozycja dla Ciebie, niezależnie od tego, czy stawiasz pierwsze kroki w świecie stoicyzmu, czy też masz już pewne doświadczenie w praktykowaniu tej filozofii. [Onepress, 2025]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-159.9/U (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 339-342.
Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling. Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji. Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej. [www.azymut.pl, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-808.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Bibliografia, netografia na stronach 301-[304].
CZ. I. Skąd się wziął narcyzm?: R. 1. Mit o Narcyzie ; R. 2. Mało zabawna historia narcyzmu ; CZ. II. Rodzaje narcyzmu: R. 3. Narcyzm wspaniały ; R. 4. Narcyzm wrażliwy ; R. 5. Narcyzm kompensacyjny ; R. 6. Narcyzm ukryty ; R. 7. Narcyzm społeczny ; R. 8. Narcyzm uwodzicielski ; R. 9. Narcyzm koteryjny ; R. 10. Narcyzm złośliwy ; R. 11. Narcyzm teatralny ; R. 12. Narcyzm podejrzliwy ; R. 13. Narcyzm epizodyczny ; R. 14. Narcyzm adaptacyjny ; R. 15. Narcyzm zdrowy ; CZ. III. Rozpoznanie: R. 16. Samozaabsorbowanie ; R. 17. Podziw ; R. 18. Konfirmacja ; R. 19. Nadwrażliwość ; R. 20. Kontrola ; R. 21. Identyfikacja projekcyjna ; R. 22. Łatwoobrażalność ; R. 23. Transakcyjność ; R. 24. Podwójne wiązanie ; R. 25. Zazdrość ; R. 26. Wstyd ; R. 27. Zarządzanie przewagą ; R. 28. Tendencje pasożytnicze ; R. 29. Manipulacja ; CZ. IV. Epidemia narcyzmu: R. 30. Narcyzm u władzy ; R. 31. Narcyzm celebrycki ; R. 32. Narcyzm a media społecznościowe ; R. 33. Narcyzm zbiorowy ; R. 34. Narcyzm pokoleniowy ; R. 35. Narcyzm w pracy ; R. 36. Narcyzm w rodzinie ; R. 37. Randka z narcyzem ; R. 38. Relacja z narcyzem ; CZ. V. Jak nie dać się skrzywdzić?: R. 39. Diagnozowanie narcyza ; R. 40. Brak reakcji na narcyza ; R. 41. Zawstydzanie narcyza ; R. 42. Szukanie sprzymierzeńców ; R. 43. Zarządzanie napięciem ; R. 44. Ustalanie granic i limitów ; R. 45. Zarządzanie ego narcyza ; R. 46. Ochrona własnej wartości ; CZ. VI. Jak nie krzywdzić innych?: R. 47. Narcystyczna autoświadomość ; R. 48. Ocena poziomu dotkliwości ; R. 49. Przetestuj swojego narcyza.
Coraz częściej w opracowaniach i artykułach psychologicznych termin narcyzm zestawia się ze słowem epidemia, co ma świadczyć o tym, że jest to zjawisko powszechne. Czy to oznacza, że nagle na świecie przybyło narcyzów, i to w niewyobrażalnej dotąd liczbie? A może to sprawka ułatwiających autopromocję technologii i mediów społecznościowych, za sprawą których znaczna część tego zjawiska po prostu się ujawniła, przez co mogliśmy zauważyć, że cechy związane z narcystycznym zaburzeniem osobowości występują u ludzi częściej, niż dotąd sądziliśmy? Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wówczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da. A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie. Życie w towarzystwie narcyza, a właściwie dowolny rodzaj interakcji z kimś takim, zawsze ma swój koszt. Rachunek ten opłacamy stresem, zmęczeniem, energetycznym wyczerpaniem, w końcu własnym zdrowiem. Stąd tak ważne jest, aby nauczyć się przed narcyzami chronić. By to było możliwe, musimy zdobyć dwie umiejętności. Po pierwsze: w porę się zorientować, czy mamy do czynienia z narcyzem i czego możemy się po nim spodziewać. Po drugie: umieć się przed nim bronić, czyli nie pozwolić mu, by odebrał nam energię, dobre samopoczucie czy wręcz zawładnął naszym życiem. I temu celowi służy ta książka. Zawarte w niej informacje pozwalają odróżnić, z jakim rodzajem narcyzmu możemy mieć do czynienia, po jakich cechach i stosowanych strategiach rozpoznać narcyza, w jakich środowiskach się go spodziewać, wreszcie - jak sobie z nim radzić. I co równie istotne, przy okazji sprawdzimy, czy sami (nawet nieświadomie) nie sięgamy po narcystyczne zachowania, czym po prostu krzywdzimy innych. [Onepress, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-159.9/U (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przestań się bać! : kryptowaluty są dla Ciebie / Marcelina Gładysiak. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 207, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Ewolucja pieniądza. Od handlu wymiennego do cyfrowej gotówki ; Jak się przechowuje dane i zarządza nimi ; "Ojcowie" kryptowalut ; Bitcoin i jego fenomen ; Bitcoin od kuchni ; Blockchain - technologia przyszłości ; Nie tylko Bitcoin ; Inwestor - to brzmi dumnie.
Co Ty wiesz o kryptowalutach? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi "nic", względnie "niewiele" i zaraz dodajesz: "ale chcę się czegoś dowiedzieć, ponieważ temat wydaje mi się interesujący i rozważam zainwestowanie w kryptowaluty w przyszłości" ? to książka dla Ciebie. Została napisana klarownym językiem, bez niepotrzebnego informatycznego żargonu. Tak by zagadnienia związane z kryptografią, aktywami cyfrowymi i technologią blockchain można było szybko przyswoić i równie szybko zrozumieć, o co chodzi w tej nowej dziedzinie biznesu, która rozgrzewa do czerwoności uczestników rynków finansowych na całym świecie. Z publikacji dowiesz się między innymi, jak przebiegała ewolucja cyfrowego pieniądza ? od samych jej początków, skąd się wzięła idea kryptowalut, kto był odpowiedzialny za ich stworzenie i w jaki sposób one działają. Poznasz najważniejsze fakty dotyczące pierwszej kryptowaluty, czyli bitcoina, a także wybranych przedstawicieli innych aktywów cyfrowych. Ponadto zdobędziesz nieco informacji na temat procesu inwestowania. Choć nie jest to stricte poradnik inwestycyjny, autorka książki, praktyk rynku kryptowalut, dzieli się za jej pośrednictwem doświadczeniami również w tym zakresie. [www.azymut.pl, 2025]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-336.76 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyzwoleni : czy freelancing jest dla Ciebie? / Marek Gonsior. - Warszawa : Onepress, copyright 2023. - 198 stron ; 24 cm.
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu. Ponadto pomagam w przygotowaniach do zmiany, podając praktyczne wskazówki dotyczące budowania sieci kontaktów, zdobywania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także pielęgnowania marki osobistej. Nazywam się Marek Gonsior. Przez wiele lat pracowałem na etacie: piąłem się po szczeblach kariery, byłem członkiem zarządu, prezesem fundacji czy wreszcie wielokrotnie nagradzanym dyrektorem marketingu. Cztery lata temu dokonałem rewolucji w życiu zawodowym i - zrezygnowawszy z pracy w wielkich firmach - rzuciłem się w wir freelancingu. Ta decyzja miała korzystny wpływ zarówno na sferę zawodową, jak i osobistą. Ale moje doświadczenia kolejny raz potwierdziły, że freelancing nie jest krainą mlekiem i miodem płynącą, tylko zajęciem, które wymaga solidnego przygotowania i zaangażowania w późniejszą, często trudną i samotną pracę. Różnorodne raporty jednak utwierdzają mnie w tej decyzji, bo przewidują, że w przyszłości pracy dla wolnych strzelców nie zabraknie, a w ciągu najbliższych lat freelancerzy będą stanowić nawet 20% wszystkich pracujących osób w Polsce. [Onepress, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
By być skutecznym zawodowo i szczęśliwym w życiu osobistym potrzebujesz dobrych nawyków - świadomie zaplanowanych, a następnie wdrożonych sposobów działania, dzięki którym szybko osiągniesz zaplanowane cele. Wśród nich może się znaleźć zbudowanie wymarzonej sylwetki, nauka języka obcego albo innej umiejętności, okazywanie uczuć partnerowi, spędzanie więcej czasu z dzieckiem, wstawanie rano lub zmiana nawyków żywieniowych. Dzięki odpowiedniej wiedzy jesteś w stanie przeprogramować swój mózg tak, by zmienił niesłużące Ci myśli, emocje i zachowania na takie, które są zdrowe dla Ciebie i Twoich bliskich. Jak to zrobić, dowiesz się z tej książki. [Helion, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.17-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W obrębie wydania część nakładu z datą copyrightu 2025. W obrębie wydania nakłady z różnymi ISBN-ami. W obrębie wydania nakłady z różnymi cenami.
Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu, a nawet zauważeniu ukrywanych emocji, takich jak gniew, radość, strach czy smutek. Zdolność do rozpoznawania tych oznak i ich prawidłowa interpretacja z pewnością poprawiają komfort komunikacji, jednak znaczenie tej umiejętności jest o wiele większe: socjotechnika jest nieodzownym elementem działania hakerów, przestępców czy służb specjalnych. Korzystanie z wiedzy socjotechnicznej i jej zdobyczy pozwala zachować kontrolę w każdej sytuacji, gdy mamy do czynienia z komunikowaniem się ludzi ze sobą.Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej - sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z Tobą. Szybko zauważysz, jaka to cenna umiejętność: jako specjalista do spraw bezpieczeństwa będziesz skuteczniej edukować współpracowników i zwalczać cyberataki. Jako osoba działająca publicznie łatwiej przekonasz ludzi do swoich idei. Dowiesz się, jak naukowe zdobycze socjotechniki mogą być wykorzystywane do różnych celów: dobrych, złych czy po prostu brzydkich. Wiedza zdobyta dzięki tej lekturze oraz odrobina krytycznego myślenia staną się Twoim najlepszym zabezpieczeniem. W tej książce między innymi: -prawdziwa wiedza o mowie ciała i ekspresji mimicznej człowieka ; -metody zdobywania zaufania wykorzystywane do nieetycznych celów ; -tajniki warsztatu "hakera umysłów" ; -czynnik ludzki jako zagrożenie bezpieczeństwa systemu informatycznego ; -neutralizowanie zagrożenia ze strony nieetycznych socjotechników. [Onepress, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 150-151.
Sposób, w jaki oddychasz, decyduje o tym, jak mówisz Jeśli jesteś: politykiem, wykładowcą, nauczycielem, konferansjerem, dziennikarzem, youtuberem, coachem, prowadzisz kanał w mediach społecznościowych albo w jakikolwiek inny sposób pracujesz głosem ― ta książka jest dla Ciebie! Skoro zdarza Ci się występować publicznie, z pewnością wiesz o tym, jak dużą rolę w Twojej pracy odgrywa oddech. To, jak oddychasz, ma wpływ na brzmienie Twojego głosu: wysokość, tembr, dynamikę i ekspresję. Świadome oddychanie może również działać uspokajająco i poprawiać samopoczucie. Organem, który w dużym stopniu decyduje o tym, jak brzmi głos człowieka, jest przepona. Umiejętność korzystania z tak zwanego oddechu przeponowego to cecha wyróżniająca profesjonalnych mówców. Dlatego też poradnik, który trzymasz w ręku, skupia się właśnie na przeponie ― na jej umiejscowieniu, roli, a także na dolnych mięśniach oddechowych wspomagających jej pracę. Poznasz ćwiczenia, które prowadzą do nowego, zdrowego nawyku oddechowego, poza tym sporo dowiesz się o własnym głosie, o sposobach na rozwijanie jego barwy, uzyskiwanie odpowiedniego tembru, jakości i dynamiki mówienia. Zaczniemy jednak od podstaw. Zatem: wdech, wydech ― i zaczynamy oswajać przeponę! [www.azymut.pl, 2025]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto człowiek, który zamienił marzenia w cele i w działanie!"Nazywam się Mariusz Kędzierski. Urodziłem się w roku 1992. Na świat przyszedłem bez rąk, czego przez wiele lat nie potrafiłem zaakceptować. Po tym, jak w wieku 14 lat chciałem odebrać sobie życie, postanowiłem zmienić sposób myślenia i żyć według własnych zasad, pełnią życia. Sztuka była dla mnie w tym kluczowym momencie formą terapii, a teraz jest sposobem na życie i największą pasją."Tak zaczęła się historia autora tej książki, artysty i mówcy motywacyjnego, którego płomienne, pełne pasji opowieści zainspirowały do działania wiele osób w Polsce i na świecie. Ludzie chętnie go słuchają i wprowadzają w życie wnioski płynące z przemówień, ponieważ w rzeczywistości wszyscy jesteśmy do siebie podobni - mamy talenty, z których nie potrafimy korzystać. Pasje, na których realizację brakuje nam czasu albo odwagi do podejmowania działań. Często dokonujemy niekoniecznie słusznych wyborów. Czasem wręcz nie potrafimy dostrzec w niczym sensu. Póki jednak czujemy, że wciąż czegoś chcemy, póki mamy marzenia, póty tli się w nas potencjał do zmiany, do życia na swoich warunkach. Wreszcie. Jeśli czujesz, że znajdujesz się tuż przed punktem przełomowym, nie czekaj - czytaj i inspiruj się prawdziwą historią! [Helion, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-159.9/U (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Read people like a book : how to analyze, understand, and predict people's emotions, thoughts, intentions, and behaviors" 2020.
Motywacja jako czynnik prognostyczny zachowania ; Ciało, twarz i zbiory sygnałów ; Nauka o osobowości i typy chrakteru ; ABC wykrywania kłamstw (z zastrzeżeniami) ; Potęga obserwacji.
Naucz się błyskawicznie czytać ludzi, rozszyfrowywać mowę ciała, wykrywać kłamstwa i poznawać tajniki ludzkiej natury. Czy da się analizować ludzi, nawet jeśli z ich ust nie pada ani jedno słowo? Ależ tak! Dowiedz się, jak czytać w myślach i nawiązywać głębokie relacje. Jak przeniknąć czyjeś myśli bez jego wiedzy? Ta książka nie jest typowym poradnikiem dotyczącym mowy ciała i mimiki. Owszem, przeczytasz w niej o tych i wielu innych zagadnieniach, a także o technikach wykrywania kłamstw w typowych, codziennych kontaktach z ludźmi, lecz jej treść sięga głębiej - do zakamarków ludzkiej psychiki i natury. Życiowe doświadczenia i wszystko to, co nas spotkało, kształtuje naszą osobowość, a przez to w dużej mierze kieruje nawykami i zachowaniami. Poszczególne fragmenty są niczym najciekawsze i najbardziej praktyczne wskazówki z podręcznika psychologii. Zajrzyj w głąb siebie i innych ludzi! Poznaj tajniki wywierania wpływu i perswazji. Co kończyny mogą nam powiedzieć o ludzkich emocjach? Dlaczego wykrywanie kłamstw wymaga uwzględnienia szerszego kontekstu? Czy poprzez ocenę osobowości można poznać motywację? W jaki sposób wyciągać jak najtrafniejsze wnioski przy ograniczonym dostępie do informacji? Jak szybko nawiązywać głębokie kontakty z nieznajomymi? Sztuka czytania drugiego człowieka opiera się na zrozumieniu jego natury. Potraktuj tę umiejętność jak tajny kod, który ułatwi Ci przewidywanie słów i działań innych osób. Rozszyfruj czyjeś myśli i intencje, aby móc podążać za nimi w dowolnym kierunku! [www.azymut.pl, 2025]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 173-175, orzecznictwo na stronach 177-182.
Dla osób korzystających z internetu i mediów społecznościowych, a także fotografów, grafików, artystów, dziennikarzy i osób zajmujących się zawodowo prowadzeniem kanałów w mediach społecznościowych.
Zdjęcia i filmy pod specjalną ochroną. Żyjemy w dobie internetu, mediów społecznościowych, smartfonów i sztucznej inteligencji. Właściwie każdy umieszcza w sieci swoje zdjęcia i nagrania. A nawet jeśli sam tego nie robi, to i tak często pojawia się online za sprawą fotografii i filmów udostępnianych przez znajomych, pracodawców, organizatorów imprez masowych itd. Opublikowany wizerunek może zostać przetworzony, użyty do celów komercyjnych albo wykorzystany inaczej - w sposób, którego dana osoba absolutnie sobie nie życzy. Nie oznacza to jednak, że pozostaje wobec tego zjawiska zupełnie bezbronna. Ta książka ma na celu uświadomić Czytelnikowi prawa dotyczące ochrony wizerunku w sieci i prasie, a także przedstawić możliwości postępowania w razie naruszenia dóbr osobistych w tym zakresie. Jest skierowana do wszystkich korzystających z internetu i mediów społecznościowych, szczególnie jednak do tych, którzy w swojej pracy mają do czynienia z rozpowszechnianiem wizerunku: fotografów, grafików, artystów, dziennikarzy i osób zajmujących się zawodowo prowadzeniem kanałów w mediach społecznościowych. [www.azymut.pl, 2025]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Web accessibility : wprowadzenie do dostępności cyfrowej / Wojciech Kutyła. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 229, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronie 220.
Jak tworzyć produkty i usługi cyfrowe, by były dostępne dla każdego? W czerwcu 2025 roku wejdzie w życie Europejski Akt o Dostępności (ang. European Accessibilty Act, EAA). Od tego momentu organizacje sektora publicznego i prywatne przedsiębiorstwa będą zobligowane do wprowadzenia na swoich stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych rozwiązań dostępnych dla wszystkich osób, bez względu na ich preferencje i możliwości. Nowe przepisy dotyczą także kwestii związanych z dostępnością cyfrową, czyli web accessibility. Co to znaczy, że strona internetowa albo aplikacja jest dostępna i inkluzywnie zaprojektowana? Jak ją zbudować? Od czego rozpocząć swoją podróż, której celem jest zwiększenie kompetencji zawodowych w dziedzinie dostępności cyfrowej? Wszystkiego dowiesz się z tego poradnika. Jego autor w przystępny sposób przybliża powody, dla których dostępność jest ważna. Przytacza przykłady wykluczeń i pokazuje ich konsekwencje. Omawia zagadnienia związane z niewykluczającym projektowaniem. Podpowiada gotowe rozwiązania i daje wskazówki pozwalające łatwiej programować dostępne strony internetowe, a także aplikacje mobilne. [www.azymut.pl, 2025]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 159-[160].
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą - marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: -w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; -jak komunikować się z klientami w określony zaplanowany sposób ; -czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; -jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje - jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta. [Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świadome relacje bez kłótni o rację : sprytne sposoby na budowanie porozumienia w domu i w pracy / Katarzyna Lewandowska. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 295, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Brak zgody, spór, kłótnia, AWANTURA. W pracy, w domu, między znajomymi ― albo i nieznajomymi, na przykład w urzędzie. Większość z nas nie przepada za tego typu sytuacjami, konfliktom staramy się schodzić z drogi, a kiedy już wybuchają i bierzemy udział w sporze, zazwyczaj czujemy się nieswojo... Tymczasem konflikt to nic złego. To naturalny element relacji, autentyczny przejaw jej istnienia. I potrzebny. Uwalnia bowiem kłamstwa i złą energię. Głośno komunikuje to, co dotąd pozostało ukryte. Krzyczy, że na pewne rzeczy nie ma i nie będzie zgody. Przymusza do skonfrontowania się ze swoimi wartościami i potrzebami. Sytuacja konfliktowa, choć często postrzegana jako kryzys, bywa zwykle tym etapem relacji, w którym możemy się przyjrzeć temu, co jest, zastanowić się nad tym, jak chcielibyśmy, by było, i świadomie poszukać dróg dotarcia do pożądanego stanu. W konflikcie unikanie, niechęć i wrogie nastawienie można zastąpić wyartykułowaniem potrzeb, a dostosowywanie, frustrację i spadek motywacji ― autentycznym dialogiem. Konflikt to okazja do tego, by w miejsce presji i manipulacji wprowadzić zaufanie i otwartość. Książka, którą trzymasz w ręku, podpowie Ci, jak się poruszać w sytuacji konfliktu, prowadzić go w konstruktywną stronę i wyciągać z niego budujące wnioski na przyszłość. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-316/U (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 309-311.
Tytuł oryginału: "How to talk to anyone : 92 little tricks for big success in relationships" 1999.
Czy zdarzyło Ci się kiedyś stracić szansę na ciekawą rozmowę, ważną znajomość lub sukces zawodowy tylko dlatego, że zabrakło Ci umiejętności w zakresie komunikacji? Nieporadność w prowadzeniu rozmów może być ogromną przeszkodą w życiu osobistym i zawodowym. Wiele osób nie umie wywołać pozytywnego pierwszego wrażenia, wzbudzać zaufania czy budować relacji, przez co tracą cenne możliwości. Jest tak, ponieważ droga na szczyt prowadzi przez skuteczną rozmowę. Dzięki nowym umiejętnościom nie tylko przełamiesz pierwsze lody, lecz zupełnie je roztopisz! Larry King W tej przystępnej i świetnie napisanej książce znajdziesz zestaw 92 sprawdzonych technik, które pomogą Ci nie tylko swobodniej rozmawiać, ale też zdobywać szacunek i sympatię od pierwszego... słowa! Dzięki prostym i praktycznym wskazówkom dowiesz się, jak robić dobre wrażenie, prowadzić konwersacje, nawiązywać głębsze relacje i sprawiać, by każda rozmowa zbliżała Cię do celu. Poznasz tajniki mistrzów komunikacji - od technik mowy ciała i podprogowego nawiązywania porozumienia po zaawansowane triki używane przez zawodowych negocjatorów. Książka jest pomyślana w ten sposób, że kiedy znajdziesz się w potrzebie, z łatwością przypomnisz sobie odpowiednią metodę, zastosujesz ją i osiągniesz sukces - towarzyski, miłosny i zawodowy! [www.azymut.pl, 2025]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Przyjęta nazwa autorki: Katarzyna Niedzielska-Czyż.
A Ty się ich nie bój ani przed nimi nie chowaj. Zrozum je, zaakceptuj i opanuj! Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy? Co zrobisz wobec siły płynącej z władzy? Wobec fizycznego pożądania? Wobec perspektywy pieniędzy? Czy się wystraszysz, schowasz do mysiej dziury, będziesz sobie dalej powtarzać, że Ci nie zależy, i płakać w samotności? A może odważnie przyznasz, że kierujące nami żądze istnieją, nakręcają nas i popychają świat do przodu? Naszym zadaniem nie jest wszystkiego sobie odmawiać. Nie jest nim życie na mnisią modłę. Jako dojrzali ludzie powinniśmy stanąć w prawdzie, zaakceptować ją i iść do przodu. Pozwalając sobie czasem na pewne przyjemności. Jesteś na to gotów? Jesteś na to gotowa? [www.azymut.pl, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej