Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(26)
Czasopisma
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(47)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(28)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(5)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Andrzejczyk Robert
(1)
Baj Beata
(1)
Bonusiak Andrzej (1968- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Czudec Adam (1952- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Hales Colin F
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kaszuba Krzysztof
(1)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kubejko-Polańska Ewa
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Machura Witold
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Paliś Beata
(1)
Peters B. Guy
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Sierocka Halina
(1)
Smoleń Marek
(1)
Stanowicka-Traczyk Agnieszka
(1)
Strzelecki Zbigniew
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Warzecha Jan (1959- )
(1)
Wójcik Zbigniew K. (1952- )
(1)
Zborowski Andrzej (demografia)
(1)
Żegleń Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing terytorialny
(23)
Samorząd terytorialny
(12)
Przedsiębiorstwo
(8)
Miasta
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Gospodarka terenowa
(6)
Innowacje
(6)
Public relations
(5)
Internet
(4)
Polityka
(4)
Studenci
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Gospodarstwo domowe
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja
(3)
Instytucjonalizm
(3)
Kapitał społeczny
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing
(3)
Marketing polityczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rynek
(3)
Sektor publiczny
(3)
Specjalna strefa ekonomiczna
(3)
Służba zdrowia
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Znak towarowy
(3)
Administracja
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Banki
(2)
Biurokracja
(2)
Budżet państwowy
(2)
Budżety rodzinne
(2)
Budżety terenowe
(2)
Ekorozwój
(2)
Finanse publiczne
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość produktu
(2)
Jakość życia
(2)
Klastry (ekonomia)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing regionalny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Polacy za granicą
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(2)
Public relations w internecie
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd gminny
(2)
Siła robocza
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Spółdzielczość
(2)
Strony WWW
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(2)
Wykluczenie cyfrowe
(2)
Wykształcenie
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AIESEC
(1)
Aborcja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Agroturystyka
(1)
Algorytmy genetyczne
(1)
Antropogeografia
(1)
Banki internetowe
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Big data
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budżet
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(9)
1989-
(6)
1801-
(2)
1901-
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1901-2000
(1)
1945-
(1)
1989-2000
(1)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Województwo podkarpackie (1999- )
(4)
Bieszczady
(2)
Ukraina
(2)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Podhale
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [152]-156.
1. Wizerunek miasta jako rezultat oddziaływania strategii tożsamości ; 2. Kształtowanie wizerunku miast polskich w świetle badań ankietowych ; 3. Bariery w kształtowaniu wizerunku miasta i pożądane zmiany w instrumentach strategii tożsamości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 4 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 451 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [425]-442. Indeks.
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów - użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu - sprzężenie zwrotne; 7. Regiony wiedzy - marketingowa koncepcja międzyregionalnych przepływów kwalifikowanej siły roboczej; 8. Pozycjonowanie jako podstawa strategii marketingowej miast i regionów; 0=9. Innowacyjność w strategii pozycjonowania jednostek osadniczych; 10. Marketingowa koncepcja lokalizacji obiektów handlowych w przestzreni miasta (regionu); 11. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa; 12. Przedsięwzięcie sportowe jako czynnik rozwoju miast i regionów; 13. Internacjonalizacja miast i regionów jako wynik międzynarodowych przepływów strumieni marketingowych; 14. Targi jako srodek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 15. Merketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych - zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia na stronach [225]-234.
2017-10
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. EWOLUCJA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO W KIERUNKU RELACYJNYM: 1. Różnice między zarządzaniem w sektorze publicznym i prywatnym ; 2. Ewolucja zarządzania publicznego w kierunku otwartości organizacji ; 3. Partnerskie zarządzanie publiczne ; R. II. MARKETING TERYTORIALNY W UJĘCIU TRANSAKCYJNYM I RELACYJNYM: 1. Marketing w sektorze publicznym ; 2. Geneza i rozwój marketingu terytorialnego ; 3. Marketing relacji w sektorze przedsiębiorstw ; 4. Marketing relacji w sektorze publicznym ; R. III. ROZWÓJ RELACJI MIĘDZYORGANIZACYJNYCH W SEKTORZE PUBLICZNYM: 1. Rola partnerstwa w rozwoju terytorialnym ; 2. Rodzaje relacji międzyorganizacyjnych i ich rozwój ; 3. Teorie opisujące współdziałania międzyorganizacyjne ; 4. Typologie współdziałania międzyorganizacyjnego ; R. IV. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Przesłanki prowadzonych badań i założenia badawcze ; 2. Operacjonalizacja pojęć ; 3. Uzasadnienie wyboru wielokrotnego studium przypadku jako metody badań ; 4. Etapy badania oraz wykorzystywane metody i narzędzia badawcze ; R. V. ORGANIZACJA TERYTORIALNA I JEJ RELACJE Z INTERESARIUSZAMI INSTYTUCJONALNYMI W KONTEKŚCIE PROWADZENIA POLITYKI ROZWOJU – WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Ocena otwartości organizacji terytorialnej i jej interesariuszy instytucjonalnych w opinii 2. Czynniki wpływające na współpracę zewnętrzną organizacji terytorialnej ; 3. Specyfika relacji organizacji terytorialnej na szczeblu regionu z lokalnymi JST ; R. VI. WSPÓŁDZIAŁANIE REGIONU I MIASTA W MARKETINGOWYCH PROCESACH POZYSKIWANIA MOBILNYCH CZYNNIKÓW WZROSTU – WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Rola miast i regionów w dysponowaniu zasobami ; 2. Klasyfikacja regionów ze względu na udział stolicy w zasobach regionu ogółem ; 3. Oceny potencjału stolicy w regionie z perspektywy atrakcyjności inwestycyjnej, turystycznej i akademickiej ; 4. Ocena współdziałania pomiędzy regionem a miastem w zakresie realizacji procesów marketingowych ; 5. Zestawienie wyników badań i ich interpretacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105733 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 2 poszerz. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 267 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [251]-260. Indeks.
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów - użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu - sprzężenie zwrotne; 7. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa; 8. Targi jako srodek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 9. Merketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych - zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91870 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. s. 272-288.
Streszcz. ang.
1. MARKETING TERYTORIALNY JAKO NOWOCZESNA KONCEPCJA ZARZĄDZANIA JEDNOSTKĄ TERYTORIALNĄ: 1.1. Ewolucja zarządzania jednostką terytorialną na tle przeobrażeń w sferze zarządzania publicznego, 1.2. Istota i determinanty rozwoju marketingu terytorialnego, 1.3. Adresaci i cele marketingu terytorialnego, 1.4. Koncepcja terytorialnego marketingu-mix, 1.5. Organizacyjne przesłanki wdrażania orientacji marketingowej w jednostce terytorialnej, 1.6. Rozwój marketingu terytorialnego w wybranych krajach Europy ; 2. UWARUNKOWANIA ROZWOJU I ZNACZENIE TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 2.1. Istota turystyki wiejskiej, 2.2. Rola turystyki w podnoszeniu konkurencyjności obszarów wiejskich, 2.3. Turystyka wiejska jako czynnik przemian społeczności lokalnej, 2.4. Kierunki zmian jakościowych w turystyce wiejskiej, 2.5. Turystyka wiejska w Polsce w wymiarze ilościowym i przestrzennym ; 3. MARKETINGOWE PRZESŁANKI KREOWANIA ZINTEGROWANEGO MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 3.1. Produkt obszaru recepcji turystycznej - wymiar marketingowy, 3.2. Produkty markowe w turystyce wiejskiej i ich rola w kształtowaniu wizerunku jednostki terytorialnej, 3.3. Znaczenie promocji w propagowaniu walorów turystycznych wsi, 3.4. Podmioty kreujące i koordynujące rozwój turystyki wiejskiej w gminie w ujęciu systemowym ; 4. ROZWÓJ TURYSTYKI WIEJSKIEJ W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM I JEGO MARKETINGOWE UWARUNKOWANIA W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ: 4.1. Charakterystyka wybranych elementów potencjału turystycznego obszarów wiejskich badanego województwa, 4.2. Waloryzacja wiejskiej przestrzeni rekreacyjnej województwa w zestawieniu ze stopniem rozwoju turystyki, 4.3. Turystyczny wizerunek badanych jednostek i sposoby jego kreowania w ocenie respondentów, 4.4. Partnerstwo podmiotów zaangażowanych w rozwój turystyki w gminie - wyzwania marketingowe, 4.5. Końcowa ocena aktywności marketingowej gmin o wysokim i niskim poziomie rozwoju funkcji turystycznej ; 5. WYZWANIA MARKETINGOWE GMINY WOBEC ROZWOJU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 5.1. Typologia gmin - potencjalnych liderów turystyki, 5.2. Marketingowe bariery rozwoju turystyki wiejskiej i sposoby ich pokonywania, 5.3. Scenariusz wdrażania marketingowo zorientowanej koncepcji rozwoju turystyki wiejskiej w gminie na poziomie strategicznym i operacyjnym ; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98995 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91326 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
1. Życie gospodarcze w dziewiętnastowiecznym Rzeszo-
wie 2. Jak ziemianie darowali chłopom pańszczyznę, czyli
przyczynek do dziejów uwłaszczenia chłopów na Rze-
szowszczyźnie i Sądecczyźnie 3. Znaczenie czynnika wojskowego dla rozwoju Rzeszowa
w autonomicznej Galicji (1867-1914) 4. Związki Krakowskiej Izby Przemysłowo-Handlowej
z Rzeszowem 1850-1939 5. Komunalna Kasa Oszczędności w Rzeszowie 1862-1948 6. Rzeszów na mapie gospodarczej II Rzeczypospolitej 7. Narodowy Bank Polski w Rzeszowie 8. Efekty ekonomiczne Programu Powszechnej Prywatyza-
cji w rzeszowskich firmach 9. Firmy Rzeszowa na przełomie XX i XXI wieku 10. Comp Rzeszów SA, Zelmer Rzeszów SA - pierwsze
spółki giełdowe miasta Rzeszowa 11. Marketing terytorialny. Marketing miasta a rozwój
aktywności biznesowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 15 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-5612 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-5613 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-Reg.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Reg.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-Podr.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 reg. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [95]-96.
1. Aspekty definicyjne public relations ; 2. Media relations - wyobrażenia a rzeczywistość ; 3. Kryzys a media ; 4. Praktyka komunikacji z mediami w samorządzie ; 5. Media relations w samorządzie terytorialnym w świetle badań ; 6. Misja Bielany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach [379]-410.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Rozdział 1. Miasto jako przestrzeń turystyczna: Miasto w ujęciu marketingu terytorialnego ; Klasyfikacje i współczesne koncepcje rozwoju miast ; Handel w strukturze funkcji miasta ; Wielowymiarowość miast – w kierunku fenomenu turystyki miejskiej. Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju turystyki miejskiej i jej wpływ na rozwój miasta: Pojęcie i formy turystyki miejskiej ; Wybrane klasyfikacje uwarunkowań rozwoju turystyki ; Czynniki podażowe rozwoju turystyki miejskiej; Czynniki popytowe rozwoju turystyki miejskiej ; Czynniki uniwersalne rozwoju turystyki miejskiej ; Rola interesariuszy w kreowaniu miejskiego produktu turystycznego ; Obszary wpływu turystyki na rozwój miasta. Rozdział 3. Istota, cechy i rola turystyki zakupowej w miastach: Pojęcie turystyki zakupowej ; Produkt turystyki zakupowej ; Światowe destynacje zakupowe ; Ruch turystyczny motywowany zakupami w Polsce i na świecie ; Współczesne trendy w zachowaniach konsumentów a nowe wymiary sprzedaży detalicznej. Rozdział 4. Metodyczno-organizacyjne aspekty badań determinant rozwoju turystyki zakupowej: Cele i hipotezy badawcze ; Zakres badania ; Zastosowane metody badawcze ; Organizacja i przebieg badania ; Charakterystyka respondentów – uczestników (konsumentów) turystyki zakupowej ; Charakterystyka respondentów – interesariuszy turystyki zakupowej ; Profile turystów zakupowych. Rozdział 5. Elementy produktu turystyki zakupowej jako podażowe determinanty kształtujące decyzje jego nabywców: Czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych ; Destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty ; Źródła informacji o miejscach zakupowych ; Preferowane środki transportu w podróżach zakupowych. Rozdział 6. Zachowania turystów w podróży motywowanej zakupami jako popytowe czynniki rozwoju turystyki zakupowej: Motywy podróży w celach zakupowych ; Częstotliwość podróżowania ; Organizacja turystycznych wyjazdów zakupowych ; Osoby towarzyszące w czasie podróży zakupowej ; Wydatki turystów zakupowych ; Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej według badanych respondentów. Rozdział 7. Determinanty kształtujące rozwój turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów: Miasta zakupowe oraz czynniki rozwoju turystyki zakupowej ; Działania miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej – wybrane przykłady z Polski i ze świata ; Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów ; Rekomendacje w zakresie planowania rozwoju turystyki zakupowej w polskich miastach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang.
1. GOSPODARCZE I FINANSOWE ASPEKTY ROZWOJU REGIONÓW: Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionalnego ; Kapitał ludzki jako czynnik rozwoju gospodarczego ; Kapitał ludzki - determinantem rozwoju regionalnego ; Rola administracji publicznej w zarządzaniu rozwojem społeczno-gospodarczy, w dobie globalizacji ; Wpływ Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec na społeczno-gospodarczy rozwój powiatu mieleckiego ; Wykorzystanie środków Unii Europejskiej przez mikroprzedsiębiorstwa w województwie podkarpackim ; Napływ kapitału zagranicznego do specjalnych stref ekonomicznych a rozwój województwa podkarpackiego ; Wpływ polityki budżetowej na kierunki rozwoju lokalnego (na przykładzie gmin powiatu skarżyskiego) ; Zewnętrzne źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw ; Metoda porównawcza w wycenie przedsiębiorstw na przykładzie spółek kluczowych dla rozwoju gospodarczego regionów ; Problemy i perspektywy pozyskiwania nowych źródeł finansowania przedsiębiorstwa ; Dotacje unijne jako źródło finansowania współczesnych przedsiębiorstw na przykładzie Polski. 2. KIERUNKI I STRATEGIE ROZWOJU REGIONÓW: Strategia rozwoju jako instrument zarządzania miastem i regionem ; Wpływ zróżnicowania aktywności samorządów gmin na rozwój regionalny ; Implementacja koncepcji i zrównoważonego rozwoju w strategii rozwoju miasta Poznania ; Role of Information Metabolism as Instrument of HR-Management ; Modele i miary oceny skuteczności i realizacji strategii rozwoju miast i regionów ; Modern Directions of Financial Implementation of Regional Development ; Specyficzne cechy gminy przygranicznej na przykładzie Lubaczowa ; Współpraca transgraniczna jako element realizacji strategii rozwoju województwa podkarpackiego ; Swot-Analysis of Tourist Branch in Ukrainian-Polish Cross-Boarder Region ; Comparison of Quality of doing Business in Ukraine and Poland ; Małe biogazowanie jako źródło rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie województwa wielkopolskiego ; Zrównoważony rozwój jako kierunek rozwoju polskich miast - porównanie strategii rozwoju miast: Poznań, Lublin. 3. MARKETING MIAST I REGIONÓW: Strategia marki w procesie zarządzania wizerunkiem miasta na przykładzie Rzeszowa ; Narzędzia promocji miast i regionów ; Promocja województwa lubelskiego na przykładzie kampanii "Lubelski. Smakuj życie!" ; Proces budowania wizerunku miasta Lublina z perspektywy społeczności lokalnej ; Obszary wykorzystania marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Zamość ; Wybrane metody i formy kształtowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Zagórz ; Kultura w procesie kreowania wizerunku miasta Bytom ; Wykorzystanie portali społecznościowych w kreowaniu wizerunku miasta ; Questing - nowy trend w promocji regionu ; Sieciowy produkt turystyczny jako narzędzie rozwoju i promocji regionu na przykładzie Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. gmin woj. podkarpackiego, Rzeszowa.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
UWARUNKOWANIA KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW: Obszary niepewności i wyzwania polityki turystycznej w aspekcie globalizacji oraz teorii integracji międzynarodowej / Wiesław Alejziak ; Możliwości wykorzystania tzw. Internetu rzeczy (Internet of Things - IoT) w zakresie personalizacji oferty turystycznej oraz rozwoju turystyki w przyszłości / Agnieszka Niezgoda, Matylda Awedyk ; Szlaki turystyczne dla rodzin z dziećmi atrakcyjną formą zagospodarowania przestrzeni / Andrzej Rapacz, Magdalena Drewnicka ; Możliwości wykorzystania benchmarkingu marketingowego w przedsiębiorstwach turystycznych / Beata Gierczak-Korzeniowska ; Klastry a konkurencyjność turystyczna regionu (przykład Krainy Lessowych Wąwozów w województwie lubelskim) / Andrzej Miszczuk ; Próba oceny działań prorozwojowych i promujących gminy w obszarze turystyki przez jednostki samorządu terytorialnego tworzące aglomerację wałbrzyską / Beata Detyna, Agnieszka Mroczek-Czetwertyńska ; Gospodarka turystyczna w dobie światowego kryzysu szansą na rozwój gospodarczy Tanzanii / Emilia Bamwenda ; ROLA REGIONÓW W ROZWOJU TURYSTYKI KULTUROWEJ I ZDROWOTNEJ: Turystyka medyczna w polityce rozwoju regionalnego / Ewa Dziedzic ; Trendy w dystrybucji usług uzdrowiskowych w gminach województwa podkarpackiego / Paweł Stelmach ; Dziedzictwo kulturowe w relacji z nowoczesnością jako mechanizm stymulowania ruchu turystycznego w stolicy Podkarpacia / Paweł Rut ; Zróżnicowanie i znaczenie form turystyki żywej historii w województwie kujawsko-pomorskim / Wieńczysław Gierańczyk ; Potencjał turystyczny województwa śląskiego / Agata Kielesińska ; Kulturowe źródła postaw wobec gór na przykładzie wybranych utwórów literackich XIX i XX w. / Wiesław Firek, Katarzyna Płoszaj ; Dopasowanie programów nauczania na kierunku "turystyka i rekreacja" do potrzeb branży turystycznej / Anna Para.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dotyczy Rzeszowa i woj. podkarpackiego.
Bibliografia, netografia przy pracach.
GOSPODARCZE I FINANSOWE ASPEKTY ROZWOJU REGIONÓW: Poziom życia mieszkańców województwa podkarpackiego na tle innych województw / Beata Bazan, Aneta Bęben, Dawid Brudek, Patrycja Madejczyk, Patrycja Matysiak ; Kapitał ludzki jako czynnik rozwoju nowej gospodarki / Kamila Zelga ; Zróżnicowanie poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnego według województw - wyniki badań / Jagoda Głowacka, Ewelina Grzesik ; Pozycja kobiety na podkarpackim rynku pracy / Katarzyna Jankowska ; Kondycja finansowa wybranych spółek województwa podkarpackiego a wzrost cen akcji na rynku giełdowym / Dariusz Burchała ; Metody wyceny przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem metod majątkowych / Kinga Napora ; Formy i źródła finansowego wspierania gospodarstw ekologicznych / Wioleta Barszczewska ; Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa KGHM Polska Miedź S.A. za pomocą analizy wskaźnikowej i modelu logitowego / Tobiasz Tęczar ; Próba weryfikacji skuteczności diagnostycznej wybranych modeli dyskryminacyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa WADEX / Aleksandra Szałaj ; ASPEKTY STRATEGICZNE ROZWOJU REGIONÓW: Ocena poziomu realizacji stretegii rozwoju województwa "Podkarpackie 2020" / Agnieszka Kaciuba ; Znaczenie kapitału społecznego dla rozowju regionu / Kornel Małodziński, Artur Mizera, Małgorzata Smolińska ; "Venture capital" jako forma wspierania przedsiębiorców / Ewelina Ozga, Małgorzata Pałka ; Modelowanie dyfuzji innowacji na przykładzie liczby wyszukań hasła "Pokémon Go" za pomocą funkcji logistycznej / Kamil Kogut, Joanna Muciek ' Wykorzystanie ekonomii behawioralnej w strategii rozwoju regionów / Patrycja Matysiak, Iwona Mazurek ; MARKETINGOWE NARZĘDZIA WSPARCIA ROZWOJU MIAST I REGIONÓW: Budowanie regionalnej marki na przykładzie wybranych regionów / Kamila Płazińska ; Rola "event marketingu" w kształtowaniu wizerunku regionu / Michał Chdorek ; Wykorzystanie sponsoringu sportu w budowaniu marki miasta na przykładzie Rzeszowa / Paweł Joniec ; Marka miasta Rzeszów - założenia kontra spostrzeżenia / Karolina Michalcewicz ; "Rzeszów Smart City". Aspekty technologii informacyjno-komunikacyjnej / Anna Zając ; Uwarunkowania skuteczności marketingu partyzanckiego - wybrane aspekty / Karolina Wołowiec, Kamil Bryś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107285 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji naukowo-branżowej, 31 maja 2019 r., Zamość.
Bibliografia, netografia przy większości referatów.
Paweł Korzeniowski, Najważniejsze obszary zainteresowań polskich grup rekonstrukcji historycznej ; Dorota Lachowska, Motywy wydarzeń historycznych jako element rozwoju produktów turystyki kulturowej na przykładzie wybranych rekonstrukcji historycznych realizowanych w województwie lubelskim ; Robert Andrzejczyk, Jacek Janowski, Dariusz Liwanowski, Rekonstrukcje historyczne jako produkt turystyczny. Wybrane aspekty ; Krzysztof Mroczkowski, Rekonstrukcje historyczne - fantasmagoria w służbie komercjalizacji wiedzy historycznej ; Bartłomiej Bartecki, Nie tylko wioska Gotów. Archeologiczne dziedzictwo ziemi hrubieszowskiej - od nauki do promocji ; Andrzej Urbański, Promocja miasta historycznego poprzez organizację konferencji naukowych, wystaw, rekonstrukcji historycznych i publikacji ; Andrzej Bonusiak, Elementy rekonstrukcji historycznej w działalności kulturalnej środowisk polonijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. A-113954 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84197 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji., październik 2011 r., Rzeszów.
Bibliografia przy referatach.
1. Galeria smaków-czyli przyszłość marketingu miejsc; 2. Prowadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialne w procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy; 3. Komunikacja samorządu z obywatelami; 4. Medialna rywalizacja miast o tutuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.; 5. Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012; 6. Fora internetowe-między siłą a problemem Internetu; 7. Rola NGO`s w budowaniu tożsamości miasta; 8. Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia; 9. Elementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładzie gminy Niepołomice; 10. O skutecznej komunikacji-klasyczne i nowe narzędzia komunikacji w samorządzie terytorialnym... [i in].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: Konferencja pod patronatem honorowym Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej Marka Kuchcińskiego oraz Wojewody Podkarpackiego, Marszałka Województwa Podkarpackiego, Prezydenta Miasta Rzeszowa, Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego.
M.in. dotyczy Województwa Podkarpackiego.
R. 1. Skuteczność działania w realizacji zadań publicznych w świetle kondycji finansowej jednostek samorządu terytorialnego ; 2. Determinanty budżetowe i miary skuteczności działania jednostek samorządu terytorialnego w realizacji zadań publicznych ; 3. Zadłużenia jednostek samorządu terytorialnego w Polsce - problemy i wyzwania ; 4. Z wybranych problemów gospodarki finansowej gmin i powiatów - sesje z udziałem pracowników Regionalnych Izb Obrachunkowych ; 5. Skuteczność działania jednostek samorządu terytorialnego a ich aktywność inwestycyjna i zdolność do absorpcji funduszy UE ; 6. Poprawa jakości życia mieszkańców a kondycja finansowa jednostek samorządu terytorialnego ; Rozwój lokalny a kondycja finansowa jednostek samorządu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107710 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [315]-318 i przy rozdz. Indeks.
I. PODSTAWY TEORETYCZNE GOSPODARKI REGIONALNEJ I LOKALNEJ: 1. Teoretyczne podstawy rozwoju lokalnego i regionalnego; 2. Administracja publiczna a gospodarka regionalna i lokalna; 3. Konkurencyjność gospodarki regionalnej i lokalnej; 4. Polityka regionalna, II. PROGRAMOWANIE GOSPODARKI REGIONALNEJ I LOKALNEJ: 5. Programowanie rozwoju regionalnego i lokalnego; 6. Strategie rozwoju regionalnego i lokalnego; 7. Polityka przestrzenna w gospodarce regionalnej i lokalnej; 8. Projekty rozwojowe według standardów UE w gospodarce regionalnej i lokalnej - aplikacja, III. ZARZĄDZANIE GOSPODARKĄ REGIONALNĄ I LOKALNĄ: 9. Zarządzanie rozwojem regionalnym i lokalnym; 10. Finanse samorządu regionalnego i lokalnego; 11. Marketing terytorialny; 12. Europejska współpraca międzynarodowa i przygraniczna w gospodarce regionalnej i lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-332 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 1165)
Badania przeprowadzono m.in. w woj. podkarpackim.
Bibliografia, netografia strony [122]-124.
1. Definicje i zagadnienia wprowadzające ; 2. Praktyka public relations w gminach ; 3. Postawa i oczekiwania mieszkańców jako strony w dialogu z urzędem miasta i gminy ; 4. Polityka informacyjna starostw powiatowych ; 5. Polityka informacyjna samorządów wojewódzkich w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej