Innowacje
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(206)
Forma i typ
Książki
(176)
Publikacje naukowe
(30)
Czasopisma
(27)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje promocyjne
(5)
Audiobooki
(3)
Dostępność
dostępne
(226)
tylko na miejscu
(23)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(60)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(23)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(154)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(9)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(28)
Woźniak Leszek (1955- )
(9)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(4)
Fedan Roman (1937- )
(3)
Lesiak-Laska Eugenia Iwona
(3)
Sobolewska Agnieszka
(3)
Wojciechowska Maja
(3)
Łunarski Jerzy
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(2)
Baranowicz Krystyna
(2)
Bobrecka-Jamro Dorota (1950- )
(2)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(2)
Brzeziński Marek (1949- )
(2)
Budziński Franciszek (1923-1999)
(2)
Chorób Roman
(2)
Dziedzic Sylwia Anna
(2)
Foster Richard N
(2)
Furmanek Waldemar (1945- )
(2)
Gallo Carmine
(2)
Hall Hanna
(2)
Kaplan Sarah (1964- )
(2)
Kaszuba Krzysztof
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Lipa Michał
(2)
McAfee Andrew
(2)
Mróz Marek
(2)
Pomykalski Andrzej
(2)
Sarama Maria
(2)
Sobkowiak Andrzej (1951- )
(2)
Tuziak Arkadiusz
(2)
Weresa Marzenna
(2)
Witkowska Janina
(2)
Wysokińska Zofia (1949- )
(2)
Ziółkowski Bożydar
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarz Grzegorz (1955- )
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamski Włodzimierz
(1)
Bachanek Konrad
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Bahcall Safi (1968- )
(1)
Baj Beata
(1)
Bajorek Jerzy
(1)
Balcerowicz Leszek (1947- )
(1)
Ball Matthew
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Bartyś Julian (1923-1982)
(1)
Bańka Józef (1934- )
(1)
Beeck Helmut
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Bernatowicz Waldemar
(1)
Bieniok Bogumił (1968- )
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Binder Anna
(1)
Binder Marek
(1)
Binkowski Peter
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Braithwaite Dominika
(1)
Breitenwald Michał (1955- )
(1)
Bright James R
(1)
Brémond Janine
(1)
Buczek Jan (agronomia)
(1)
Caban Wiesław (1928- )
(1)
Carreyrou John
(1)
Casnocha Ben
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chodorek Michał
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrzanowski Maciej
(1)
Chęciński Tadeusz
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Couet Jean-François
(1)
Czech Magdalena
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Drevet Annick
(1)
Drozdowski Adam J
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Drzewiecki Marcin (1948-2012)
(1)
Długosz Jan (zarządzanie)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Farmer Neil
(1)
Fiedor Bogusław
(1)
Fisk Peter
(1)
Fustier Michel
(1)
Gajek Elżbieta
(1)
Gallo Carmine (1965- )
(1)
Giedrojć Jacek
(1)
Goldberg Elkhonon (1946- )
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grawe Sam
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gruchman Bohdan
(1)
Grzyb Tomasz (psycholog)
(1)
Górski Jarosław (ekonomia)
(1)
Głatki Michał
(1)
Hales Colin F
(1)
Heneczkowski Maciej
(1)
Hoffman Reid
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(37)
2010 - 2019
(74)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(12)
1980 - 1989
(8)
1970 - 1979
(15)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(69)
Kraj wydania
Polska
(202)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(193)
angielski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(4)
Ekonomiści
(1)
Informatycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(5261)
Literatura polska
(4588)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3696)
Innowacje
(-)
Rodzina
(3682)
II wojna światowa (1939-1945)
(3074)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2565)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2401)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2128)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1880)
Magia
(1877)
Pisarze polscy
(1788)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1563)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1448)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1313)
Uczniowie
(1302)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1251)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1054)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(996)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(858)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(844)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Sekrety rodzinne
(796)
Policjanci
(794)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(668)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(663)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(649)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(615)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: dzieło
Dokąd zmierza świat
(1)
Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania transformacji rodziny
(1)
Książę
(1)
Niespokojny umysł
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(39)
2001-0
(34)
1989-
(20)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(34)
Polska
(32)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Ukraina
(8)
Europa Środkowo-Wschodnia
(4)
Białoruś
(3)
Europa
(3)
Francja
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Czechy
(2)
Dania
(2)
Niemcy
(2)
Podlaskie, województwo
(2)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo opolskie (1999- )
(2)
Zachodniopomorskie, województwo
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Afryka Subsaharyjska
(1)
Albania
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Demokratyczna Republika Konga
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Euroregion Glacensis
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Finlandia
(1)
Gmina Biała Podlaska (woj. lubelskie, pow. bialski)
(1)
Gmina Goraj (woj. lubelskie, pow. biłgorajski)
(1)
Górny Śląsk
(1)
Góry Świętokrzyskie
(1)
Hiszpania
(1)
Indie
(1)
Karpaty
(1)
Kaszuby
(1)
Kraje OECD
(1)
Kraje europejskie
(1)
Kuba
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Litwa
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lubuskie, województwo
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Norwegia
(1)
Pakistan
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Polska (część wschodnia)
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Pomorze
(1)
Powiat olkuski (woj. małopolskie)
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Tanzania
(1)
Turcja
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląsk, Dolny
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(26)
Czasopismo ekonomiczne
(11)
Czasopismo naukowe
(11)
Praca zbiorowa
(11)
Materiały konferencyjne
(9)
Podręczniki akademickie
(9)
Poradnik
(7)
Monografia
(6)
Podręcznik
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Raport z badań
(3)
Reportaż
(3)
Informatory
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Audycje radiowe
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dane statystyczne
(1)
Ekspertyza
(1)
Film amatorski polski
(1)
Infromatory
(1)
Literatura
(1)
Podręczniki
(1)
Przypowieści ewangeliczne
(1)
Rysunek
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(42)
Zarządzanie i marketing
(23)
Socjologia i społeczeństwo
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Inżynieria i technika
(7)
Nauka i badania
(6)
Historia
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
206 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania: Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia? Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne? Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest? Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania? Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób? Co charakteryzuje geniusza biznesu?
Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku. [Wolters Kluwer, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [333]-335. Indeks.
1. Przetrwanie i działanie w epoce nieciągłości ; 2. Na czym polega twórcza destrukcja: Upadek East River Savings Bank ; 3. Blokada kulturowa ; 4. Działania operacyjne a działania kreatywne: przypadek firmy Storage Technology ; 5. Wichry destrukcji ; 6. Równoważenie destrukcji i kreacji ; 7. Zaprojektowany, by móc się zmieniać ; 8. Kierowanie twórczą destrukcją ; 9. Dziesięciokrotny wzrost możliwości twórczych ; 10. Kontrola, swoboda i ryzyko ; 11. Tempo i zakres zmian ; 12. Wszechobecność twórczej destrukcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92057 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks. - Wybrana literatura s. 333-335.
Dlaczego firmy nastawione na stopniowe ulepszanie swojej działalności nie mają szansy przetrwać - i jak je skutecznie przekształcać Specjaliści od innowacji w McKinsey & Company kwestionują mit, że silne, nastawione na przetrwanie firmy, corocznie będą mieć świetne wyniki. Przedstawiają strategie nieciągłości i twórczej destrukcji, które firmy muszą stosować, aby na trwałe utrzymać konkurencyjność. (...) Korporacje - jak twierdzą autorzy - muszą być tak dynamiczne i wrażliwe jak rynek, jeśli chcą utrzymać wysokie zyski i długofalowo się rozwijać. [Galaktyka, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
EDUKACJA WOBEC PRZEMIAN CYWILIZACYJNYCH: Istota współczesnych przemian cywilizacyjnych ; Od rzemiosła do czwartej rewolucji przemysłowej (Industrie 4.0) ; Wyzwania piątej rewolucji przemysłowej ; Nowy model gospodarki. Wyzwania dla edukacji zawodowej ; Innowacje kategorią współczesności ; Nowa praca człowieka w cywilizacji informacyjnej ; PROPEDEUTYKA EDUKACJI ZAWODOWEJ W NOWYM SYSTEMIE OŚWIATY: Nowy system edukacji zawodowej w Polsce ; Wybrane problemy reformy systemu edukacji zawodowej ; TEORIA EDUKACJI ZAWODOWEJ WOBEC PROCESÓW WSPÓŁCZESNOŚCI: Paradygmaty współczesnej edukacji zawodowej ; Od behawiorystycznej do humanistycznej edukacji zawodowej ; Wychowanie ku wartościom pracy/pracy zawodowej ; W poszukiwaniu modelu współczesnej edukacji zawodowej ; Funkcje myślenia w nowym modelu edukacji zawodowej ; TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W PROCESACH UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA: Technologie informacyjne wspomagające procesy edukacyjne ; Technologie informacyjne w procesie kształcenia zawodowego ; PORADNICTWO I DORADZTWO ZAWODOWE: Poradnictwo i doradztwo zawodowe w nowym systemie edukacji ; Stagnacja czy dalszy rozwój edukacyjno zawodowy absolwentów ; ZAKOŃCZENIE. Zagubienie edukacji zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108499 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Wstęp 2. Koncepcja, zakres i przebieg badań 3. Analizy i ustalenia badawcze w kluczowych obszarach problemowych 4. Analiza SWOT dla sektora administracji publicznej 5. Dobre praktyki w zakresie innowacyjnych metod zarządzania i rozwoju 6. Propozycja projektu pilotażowego: Rada Liderów Lokalnych 7. Zestawienie ważniejszych ustaleń badawczych 8. Wnioski i zalecenia dla RSI 9. Aneks, 9.1. Innowacyjne metody zarządzania administracji samorządowej w krajach Unii Europejskiej, 9.2. Porównanie z najlepszymi praktykami w innych krajach w zakresie tworzenia przez administrację lokalną otoczenia innowacyjnego dla MŚP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-5436 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Na okł.: Steve Jobs zmienia świat i bezustannie zaskakuje nowymi pomysłami. Ta książka powie ci, jak być równie kreatywnym jak on ; Kontynuacja światowego bestsellera Steve Jobs: Sztuka prezentacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Na okł.: Steve Jobs zmienia świat i bezustannie zaskakuje nowymi pomysłami. Ta książka powie ci, jak być równie kreatywnym jak on ; Kontynuacja światowego bestsellera Steve Jobs: Sztuka prezentacji.
Apple kierowane przez Steve'a Jobsa to jedna z najbardziej innowacyjnych firm świata. Jej hasło reklamowe - "Pomyśl inaczej" ("Think Different") - to nie slogan, ale przepis na sukces. Dzięki tej książce, ty również możesz go odnieść. Carmine Gallo sformułował siedem zasad, które stosuje Steve Jobs i które uczyniły go najlepszym menadżerem naszych czasów. Podążając ich tropem, odnajdziesz w sobie potencjał, którego nawet nie podejrzewasz. Wizjonerski przykład twórcy iPada sprawi, że dowiesz się, jak pokonać najsilniejszych nawet konkurentów, znaleźć rewolucyjne rozwiązania i zdobyć wiernych klientów. Ta książka powie ci, jak myśleć inaczej. Nie tylko o swojej karierze i wizji świata, ale też o produktach i klientach. Podpowie ci, jak uruchomić swój mózg, mówić "nie" tysiącu niepotrzebnych rzeczy oraz... jak odcisnąć swój ślad we wszechświecie. [www.azymut.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Na okł.: Steve Jobs zmienia świat i bezustannie zaskakuje nowymi pomysłami. Ta książka powie ci, jak być równie kreatywnym jak on ; Kontynuacja światowego bestsellera Steve Jobs: Sztuka prezentacji.
1. Rób to, co kochasz; 2. Odciśnij ślad we wszechświecie; 3. Uruchom swój mózg; 4. Sprzedawaj marzenia, nie produkty; 5. Powiedz tysiącu rzeczy "nie"; 6. Twórz absolutnie niesamowite doznania; 7. Doprowadź przekaz do perfekcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [373]-385. Indeks.
R. 1. Myślenie ekonomiczne. Rekonstrukcja paradygmatu ; R. 2. W których miejscach są pułapki? Krytyka paradygmatu ; R. 3. Czy paradygmat jest do obrony? Cztery możliwe stanowiska ; R. 4. Finalizacja, czyli rynki finansowe przed gospodarką ; R. 5. Prymat akcjonariuszy. Jak paradygmat psuje korporacje ; R. 6. Racjonalne oszczędności czy odważne innowacje? Jak paradygmat prowadzi do stagnacji ; R. 7. Konsekwencje ekonomicznego myślenia. Problemy społeczne, instytucjonalne i prawne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność : mózg w dobie innowacji / Elkhonon Goldberg ; przekład Anna i Marek Binderowie. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 330, [2] strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "Creativity: human brain in the age of innovation" 2018.
Indeksy.
1. EPOKA NOWOŚCI: Przerywana równowaga w historii ; Wiele rodzajów rewolucji ; Kultura a style poznawcze ; Jak dokonuje się fuzja rzeczywistości ; Ludzki mózg w nowej epoce ; 2. NEUROMITOLOGIA KREATYWNOŚCI: Od neurosierot do neurom ód ; "Złe i bezużyteczne" ; Dekonstrukcja innowacyjności i kreatywności ; Kreatywności wielorakie ; 3. KONSERWATYWNY MÓZG: Skąd wiemy to, co wiemy ; Mapowanie świata w mózgu ; Jak język znalazł swoje siedlisko ; Gradienty izomorficzne ; Otępienie ma swoje plusy? ; 4. SYRENA I LEGO MASTER (ORAZ JASKINIOWY CZŁOWIEK-LEW): Jak rodzi się nowa idea? ; Mechanizm metafor - poziom makro ; Zagadka pamięci roboczej ; Fantomy w mózgu - poziom mikro ; 5. NAJISTOTNIEJSZA JEST ISTOTNOŚĆ!: Obwód istotności ; Istotny stan podstawowy ; Istotność, dopamina i pobudzenie czołowe - bądź jego brak ; Więcej na temat dopaminy ; Istotność rozwodniona ; Istotność przechwycona ; 6. INNOWACYJNY MÓZG: Wyzwanie nowości ; Źle rozumiane półkule ; Nowość i rutyna ; Urodzony do nowości ; Przeznaczeni do nowości ; Przesadna pogoń za nowością ; 7. SKIEROWANE BŁĄDZENIE I NIEWYSŁOWIONA ISKRA TWÓRCZA: Żadne małpie sztuczki ; Skrajne płaty czołowe ; Grzbietowo-boczna bistabilność: natchnienie i ciężka praca ; Mistrz Lego podczas pracy: kreatywna ciężka praca ; Mistrz Lego podczas odpoczynku: twórcza inspiracja? Jeszcze nie ; Maty świat mózgu Skierowane błądzenie myślami: iskra twórcza ; Iteracja i selekcja ; 8. CZY PAWIAN JEST KREATYWNY?: Nowość w ewolucji ; Rozwój człowieka a kreatywność zwierząt ; 9. KREATYWNY UMYSŁ: Garść pomysłów wartych uwagi ; Uległość czy bunt? ; Kreatywność a inteligencja ; Garść testów wartych uwagi ; Czy to bardzo źle być szalonym? ; Jak stworzyć umysł ; 10. KREATYWNY MÓZG: Garść mózgów wartych uwagi ; O łączności w kreatywności ; Życie w małym świecie ; Zalety posiadania osłonki ; Zalety nieposiadania osłonki ; Czy geny kreatywności istnieją naprawdę? ; 11. EPILOG - CO DALEJ?: Podsumowanie i spojrzenie w przyszłość ; Konsumowanie innowacji ; Tworzenie innowacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-616.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106996 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 169-182.
Część tekstu w języku angielskim. Streszczenie w języku angielskim.
Marta Grabowska, Innowacyjność w porządku prawnym Unii Europejskiej ; Sylwia Anna Domańska, Driving innovation through public-private partnerships in the European Union ; Kamil Kotliński, Innowacyjność województwa warmińsko-mazurskiego na tle regionów Unii Europejskiej ; Rafał Widerski, Poltyka fiskalna a innowacyjność gospodarki ; Radosław Miśkiewicz, Mariola Dźwigoł-Barosz, Kazimierz Pająk, Koncentracja przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy - współczesne wyzwania ; Jarosław Mielcarek, Ocena uniwersalności "Target Costing" jako metody zarządzania innowacjami ; Wiesław Cetera, Włodzimierz Gogołek, Identyfikacja innowacji za pomocą analizy big data ; Aleksander Żołnierski, Wykorzystanie big data w programowaniu wsparcia działalności B+R ; Sławomir Wosiński, Problem wyboru publicznego i podejmowania decyzji w żuciu publicznym. Ocena wpływu jako instrument stosowany w decyzjach strategicznych ; Agnieszka Łodygowska, Grzegorz Wolff, Otwarte dane jako obszar miejskiej polityki wspierania innowacyjności ; Mariusz Płaszaj-Mazurek, Innowacje, które kreują potrzeby - zastosowanie innowacji opartych na projektowaniu (deign-driven innovations) w polskiej branży meblarskiej ze szczególnym uwzględnieniem krzeseł ; Sebastian Strawa, Uchylanie się od podatku od zakładów wzajemnych urządzonych w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-110886 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nike : better is temporary / Sam Grawe. - Lodnon : Phaidon Press Limited ; New York : Phaidon Press Inc, 2021. - 319, [1] strona : ilustracje (głównie kolorowe) ; 32 cm.
Indeks.
Tekst w języku angielskim.
A positive-sum game: John Donahoe ; The power of partnership: Mark Parker ; Breaking2 ; The voice of the athlete ; Design that speaks ; Dream with us ; Opening the aperture ; Playground earth ; Crafting color.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-Czyt.796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Wstęp ; 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu ( Grzegorz Mazurek): Cyfrowa transformacja ; Marketing a cyfrowa transformacja ; Marketing a technologia ; Marketing a metody ; Marketing a organizacja działań ; Przyszłość ; 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej ( Robert Kozielski): Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach ; Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania ; Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające ; Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej ; 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska): Konsument wobec technologii cyfrowych ; Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości ; Ekosystem cyfrowych interakcji ; 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor): Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności ; Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line ; Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty ; Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki ; Strategiczne wyzwania wobec komunikacji ; 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 ( Henryk Mruk): Marka i jej istota na rynku 4.0 ; Nowe trendy w zachowaniach konsumentów ; Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 ; Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 ; Wartości tworzą pozycję marki ; Tożsamość oraz wizerunek marki ; Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa ; Lokalizacja marki na rynku 4.0 ; 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska): Badania jako ściowe w przestrzeni realnej i wirtualnej ; Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów ; Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji ; Big Data w analityce marketingowej ; Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych ; Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych ; Kierunki zastosowań analityki marketingowej ; 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula): Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu ; Konkurencyjność współczesnej organizacji ; Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją ; Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy ; Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – wświetle wyników badań Własnych ; 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski): Przesłanki i kierunki zmian ; Istota innowacji ; Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki ; Zarządzanie innowacjami ; Zarządzanie sieciowe innowacjami ; 9. Oczami praktyków: Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) ; Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) ; Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - 1. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - XXVIII, [2], 743 strony : ilustracje kolorowe, fotografie ; 29 cm.
Tytuł oryginału: "Management" 1996.
Indeksy.
Cz. 1. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA: 1. Zarządzanie i praca menedżera, 2. Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania ; Cz. 2. ŚRODOWISKOWY KONTEKST ZARZĄDZANIA: 3. Otoczenie organizacji i menedżerów, 4. Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, 5. Globalny kontekst zarządzania ; Cz. 3. PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI: 6. Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, 7. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, 8. Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, 9. Zarządzanie tworzeniem nowych przedsiębiorstw ; Cz. 4. PROCES ORGANIZOWANIA: 10. Podstawowe elementy organizowania, 11. Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, 12. Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, 13. Zarządzanie zasobami ludzkimi ; Cz. 5. PROCES PRZEWODZENIA: 14. Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, 15. Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, 16. Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, 17. Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, 18. Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi ; Cz. 6. PROCES KONTROLOWANIA: 19. Podstawowe elementy kontrolowania, 20. Zarządzanie działalnością operacyjną, jakością i wydajnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-68447 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Akademickie nauczanie zdalne : czego nauczyła nas pandemia? / redakcja: Tomasz Grzyb i Anna M. Ziółkowska. - Sopot : Smak Słowa, copyright © 2023. - 272 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Bibliografie przy rozdziałach.
Wprowadzenie: Tomasz Grzyb, Anna M. Ziótkowska, Nauczanie zdalne po pandemii - czy (i jak) zostanie z nami, gdy nie będzie już koniecznością? ; R. I. Anna Hełka W jakim stopniu zajęcia zdalne mogą zastąpić zajęcia w sali? Studium przypadku natychmiastowej transformacji Uniwersytetu SWPS w uniwersytet zdalny w trakcie pandemii w 2020 roku ; R. 2. Łukasz Tanaś, Innowacje dydaktyczne: HyFlex i zbliżone schematy - zastosowania ; R. 3. Agnieszka Kozłówska, Student Experience Design, czyli projektowanie doświadczeń kształcenia zdalnego ; R. 4. Aleksandra Dopierała, Jak budować zajęcia zdalne, które sprzyjają zaangażowaniu studenta? ; R. 5. Joanna M. Kwaśniewska, Trening twórczości: od tradycyjnych spotkań w sali do pracy online ; R. 6. Jakub Kuś, Wygrać wiedzę: rola gier w zwiększaniu skuteczności nauczania zdalnego podczas pandemii COVID-19 ; R. 7. Natalia Frankowska, Edyta Bonk, Katarzyna Kulwicka, Agnieszka Mościcka-Teske, Małgorzata Piasecka, Patrycja Stawiarska, Łukasz Tanaś, Anna M. Ziółkowska, Dwie strony medalu? O zaletach i wadach w(y)łączonych kamer podczas zajęć zdalnych ; R. 8. Katarzyna Kulwicka, Agnieszka Mościcka-Teske, Pandemia a zdrowie psychiczne. Praca ze studentami z zaburzeniami zdrowia psychicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113216 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing on : siła innowacji / redakcja naukowa Hanna Hall. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2017. - 270 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Konrad Henryk Bachanek, Logistyczna koncepcja smart city jako innowacyjne podejście wspierające działania marketingu terytorialnego ; Anetta Barska, Hanna Hall, Rola internetu w zachodnich współczesnych konsumentów ; Marta Baszczyk, Konrad Pilc, Innowacyjne metody logistyczno- marketingowe w obsłudze klienta ; Sabina Bielecka, Piramidy i inne oszustwa na rynku finansowym marketingu wielopoziomowego ; Paulina Bies, Od marketingu do zarządzania relacjami z klientem (CMR) ; Janina Brończak, Wpływ marki i opakowania na decyzje nabywcze konsumentów na przykładzie perfum ; Dominika Chemel, Pomiar i ocena kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie a jego wartość rynkowa ; Weronika Chomiuk, Abient Media w promocji firm ubezpieczeniowych ; Rafał Czupryn, Marketing wielopoziomowy - oszustwo czy efektywny model biznesowy nowej generacji? ; Irmina Florek, Innowacyjne płatności mobilne a marketing bankowy ; Katarzyna Kiełbalska, Wykluczenie finansowe a edukacja finansowa ; Alicja Korzeniowska, Specyfika funkcjonowania polskich banków spółdzielczych - analiza działalności inwestycyjnej ; Karolina Kosina, Istota sloganu w przekazie reklamowym ; Natalia Kozik, Beata Markowska, Potrzeby i oczekiwania konsumentów z niepełnosprawnością wzroku w zakresie informacyjności opakowań produktów leczniczych ; Kinga litwin, Telemarketing - specyficzna forma sprzedaży ; Anna Panek, Aplikacja snapchat jako narzędzie marketingu internetowego ; Gabriela Piskadło, Ambient marketing jako niestandardowa forma komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem ; Ewa Puzio, Obsługa klienta z perspektywy marketingu i logistyki oraz jej innowacyjne rozwiązania ; Edyta Rarata, Corporate social responsibility w sektorze bankowym, na przykładzie PKO Banku Polskiego ; Katarzyna Wąsek, Opakowanie - niemy sprzedawca w systemie sprzedaży samoobsługowej ; Agta Węgrzyn, Reklama w mediach społecznościowych na przykładzie portalu instagram ; Aleksander Wyroba, Aleksander Zasadzka, Nowoczesne formy komunikacji z osobami z niepełnosprawnością wzrokową ; Nina Zakrzewska, Marketing w wyszukiwarkach internetowych na przykładzie Google.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "The Start-up of you : adapt to the future, invest in yourself and transform your career" 2012.
Współczesny rynek pracy to prawdziwa rzeź niewiniątek. Coraz trudniej wyróżnić się w tłumie i przekonać potencjalnych pracodawców, że jesteś kandydatem doskonałym. Jakim cudem w tak nieprzyjaznym środowisku można zwiększyć tempo rozwoju kariery zawodowej? To proste - wykaż się przedsiębiorczością i zarządzaj swoją karierą tak, jak zarządza się startupem, a wkrótce staniesz się najatrakcyjniejszym kąskiem na rynku. Pamiętaj - to nie jest książka o szukaniu pracy. Nie znajdziesz tu wskazówek, jak tworzyć CV, ani sztuczek przydatnych na rozmowach kwalifikacyjnych. Zamiast tego poznasz strategie, które pomogą Ci rozbudować sieć kontaktów, zdobyć przewagę konkurencyjną i wychwycić najlepsze okazje do rozwoju zawodowego. Nauczysz się też pozyskiwać dane i informacje, dzięki którym podejmiesz najlepsze decyzje zawodowe, a przede wszystkim przetrwasz, rozkwitniesz i zrealizujesz najśmielsze plany zawodowe. Gotowy na przejęcie kontroli nad przyszłością? [Helion, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113816 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Super pumped : the battle for Uber" 2019.
Wielokrotnie nagradzany korespondent technologiczny "New York Timesa" i reporter śledczy Mike Isaac przedstawia spektakularny rozwój i upadek jednej z największych i najbardziej kontrowersyjnych firm XXI wieku, Ubera. Przedsiębiorstwo, wspierane przez miliardy dolarów kapitału podwyższonego ryzyka i prowadzone przez zuchwałego, ambitnego założyciela Travisa Kalanicka, miało zrewolucjonizować sposób przewozu ludzi i towarów na świecie. Uber wydawał się gotowy do zajęcia miejsca obok Amazona, Apple’a i Google’a. To, co nastąpiło później, stało się jednak przestrogą dla młodych przedsiębiorstw i żywym dowodem na to, że wielki startupowy okręt może zatonąć. Bitwy Ubera ze związkami taksówkowymi i kierowcami, toksyczna atmosfera panująca w firmie, seksizm i skandale oraz bezwzględne zagrywki, do jakich można się posunąć, aby zdobyć władzę – wszystko to zogniskowało się w Uberze jak w soczewce i ostatecznie doprowadziło firmę na skraj przepaści. Brutalny rok dla giganta transportowego zakończył się wewnętrznym zamachem stanu w sali konferencyjnej, gdzie inwestorzy pozbawili Kalnicka stanowiska dyrektora generalnego i przejęli kontrolę nad startupem. "Uber" to opowieść o ambicjach i oszustwach, obscenicznych zachowaniach i nieprawdopodobnym bogactwie, która powstała na podstawie setek wywiadów z obecnymi i byłymi pracownikami Ubera, a także z wykorzystaniem niepublikowanych dotąd dokumentów. Dowiedz się, co się dzieje za kulisami jednej z najbardziej konkurencyjnych firm transportowych na świecie, zanim wygodnie umościsz się na kanapie tylnego siedzenia i wdasz w pogawędkę z kierowcą. [http://wydawnictwofeeria.pl/pl/ksiazka/uber, dostęp 16.10.2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The innovators : how a group of hackers, geniuses, and geeks created the digital revolution" 2014.
W roku 2011 znakomita biografia założyciela firmy Apple, Stevea Jobsa, stała się międzynarodowym bestsellerem i zarazem jedną z najlepiej sprzedających się biografii wszech czasów. Jej autor, Walter Isaacson, w swojej najnowszej książce pisze o ludziach, którym zawdzięczamy nadejście i rozkwit ery informacji i cyfrowego świata. Innowatorzy to fascynująca, obejmująca ponad półtora wieku opowieść o tym, jak dochodzi do innowacji oraz jak współpraca i współdziałanie wyzwalają pokłady kreatywności, prowadząc do rewolucyjnych zmian w naszym codziennym życiu. [Insignis, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113259 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej