Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(40)
Forma i typ
Książki
(37)
Poradniki i przewodniki
(14)
Audiobooki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(22)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(15)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(5)
Goldstein Noah J
(3)
Martin Steve J
(3)
Batko Andrzej
(2)
Borg James
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Drozdowski Krzysztof Jan
(2)
Lipa Michał
(2)
Mikołajewska Agnieszka
(2)
Stelmach Jerzy (1954- )
(2)
Tokarz Marek
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Barder Gemma
(1)
Barder Gemma. Jane Austen dla młodych dam
(1)
Basu Rintu
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Brent Mike
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Czajkowski Adam
(1)
Davis Andrew (ilustrator)
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Dickman Robert
(1)
Dutton Kevin (1967- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Frank Jerome D. (1909-2005)
(1)
Frank Julia B
(1)
Gaj Jacek (1938- )
(1)
Gladwell Malcolm (1963- )
(1)
Greene Robert
(1)
Greene Robert (1959- )
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Horn Sam
(1)
Knap Jacek
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lakhani Dave (1965- )
(1)
Machnik Marcin
(1)
Madejski Radosław
(1)
Maxwell Richard
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Paszkiewicz Ireneusz
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pratkanis Anthony R. (1957- )
(1)
Radzicki Józef
(1)
Reszka Paweł (1969- )
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Skarżyńska Krystyna (psycholog)
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Soames Nicole
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof (1965- )
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Szuster Marcin
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Vaknin Shlomo
(1)
Walewicz-Kuc Anna
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Załuski Grzegorz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śmietana Rafał
(1)
Żurek Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(36)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Perswazja
(39)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Manipulacja (psychologia)
(9)
Socjotechnika
(6)
Manipulacja (psychol.)
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Negocjacje
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Decyzje
(2)
Logika
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Samowychowanie
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Sukces
(2)
Władza
(2)
Administracja
(1)
Austen, Jane (1775-1817)
(1)
Banki
(1)
Doradcy klienta
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Film reklamowy
(1)
Hipnoza
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Kontrola
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Poradnictwo finansowe
(1)
Propaganda
(1)
Prowincja
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychoterapia
(1)
Reklama
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Studenci
(1)
Szlachta
(1)
Telewizja
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wybór zawodu
(1)
Zachowanie
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: dzieło
Perswazje
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Poradniki
(6)
Opracowanie
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Książki mówione
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Pre-suasion : a revolutionary way to influence and persuade" 2016.
Bibliogr. s. [293]-336. Indeksy.
Tytuł oryginału: Pre-suasion : a revolutionary way to influence and persuade.
PRESWAZJA: WSTĘPNE KIERUNKOWANIE UWAGI: Preswazja: wprowadzenie ; Uprzywilejowane momenty ; Ważność uwagi to... ważność ; To, co ogniskuje uwagę, ma moc sprawczą ; Władcy uwagi 1: antraktory ; Władcy uwagi 2: magnetyzery ; PROCESY: ROLA SKOJARZEŃ: Prymat skojarzeń: znajduję związki, więc myślę ; Geografia perswazji: wszystkie dobre miejsca, wszystkie dobre ślady ; Mechanika preswazji: przyczyny, ograniczenia i korekty ; NAJLEPSZE PRAKTYKI: OPTYMALIZACJA PRESWAZJI: Sześć głównych dróg do zmiany: szerokie bulwary jako sprytne skróty ; Jedność 1: bycie razem ; Jedność 2: działanie razem ; Preswazja a etyczne postępowanie ; "Postswazja": trwałość wywołanych zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104571 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Intryguj [Dokument dźwiękowy] : przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów / Sam Horn ; [tł. Marcin Kowalczyk]. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (5 godz. 56 min 27 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
Czas trwania: 5 godz. 56 min 27 s.
Tyt. oryg.: "Got your attention? How to creative intrigue and connect with anyone" 2015.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Masza Bogucka-Steczek.
Nagranie w formacie mp3.
Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy? Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę - nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego. Ludzie nie chcą dziś kolejnych informacji - chcą być zaintrygowani. Problem w tym, że trzeba to zrobić szybko. Najlepiej w ciągu pierwszych ośmiu sekund rozmowy. Dlaczego? Bo tak krótki jest nasz zakres uwagi. Dłuższy mają złote rybki. Jak to zrobić? Odpowiedź zna Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE uczy, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią wystąpienia w spójną, przekonującą i skuteczną komunikacją dwustronną. Dla kogo? Dla każdego, kto się komunikuje i chce nawiązywać relacje z innymi: dla przedsiębiorców, specjalistów sprzedaży i marketingu, ludzi wolnych zawodów, liderów i zwykłych ludzi. Ale jeszcze raz, dlaczego? Jeżeli nie przykujesz uwagi swojego rozmówcy, to nigdy nie nawiążesz z nim głębszej relacji, a to oznacza, że nie otworzy przed tobą swojego serca… ani portfela. Innowacyjne techniki opracowane przez Sam dowiodły swojej skuteczności, pomagając jej klientom zdobywać kontrakty i zarobić miliony dolarów. Teraz to może być także i twoja "tajemna metoda" zdobywania pieniędzy, pracy i awansu. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu! Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu. Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart. Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język. W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce. Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy. Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu. Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny. Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty. Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem - te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości. [www.azymut.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 118)
Tytuł okładkowy i grzbietowy: Obrona przed wpływem telewizji.
Bibliografia na stronach [193]-210.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. PERSWAZYJNE ODDZIAŁYWANIE TELEWIZJI: 1. Charakterystyka przekazów telewizyjnych ; 2. Przekaz telewizyjny jako komunikat perswazyjny ; 3. Peryferyjny tor kształtowania postaw wobec treści przekazów telewizyjnych ; R. II. OBRONA PRZED PERSWAZYJNYM WPŁYWEM TELEWIZJI: 1. Zjawisko obrony przed perswazją ; 2. Nieufność wobec telewizji i reaktancja psychiczna ; 3. Odporność na perswazję ; 4. Modyfikacja postaw ukształtowanych w kontakcie z przekazem telewizyjnym ; R. III. PROCESY MODYFIKACJI POSTAW WOBEC TREŚCI WIADOMOŚCI TELEWIZYJNYCH - BADANIA WŁASNE: 1. Założenia i hipotezy badawcze ; 2. Badania wstępne - przygotowanie eksperymentalnego materiału audiowizualnego ; 3. Eksperyment 1 - Modyfikacja postawy wobec treści wiadomości telewizyjnej jako korekta efektu asymilacji ; 4. Eksperyment 2 - Modyfikacja postawy wobec treści wiadomości telewizyjnej jako korekta efektu kontrastu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108404, A-92716 (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Mów i zwyciężaj : jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji / Brian Tracy ; [przekład Dorota Strumińska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta audio CD (6 godz. 28 min 19 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Komunikacja)
Czas trwania: 6 godz. 27 min 19 s.
Tytuł oryginału: "Speak to win : how to present with power in any situation" 2008.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Brian Tracy pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania - i jak wykorzystać ją, by osiągnąć nawet pozornie najbardziej nierealne cele! Odsłania sprawdzone tajniki zawodu, które warto wykorzystać, by prezentować z mocą i mówić przekonująco, czy to na spotkaniu nieformalnym, czy to w obliczu dużej grupy ludzi. Dowiesz się i nauczysz jak: stać się pewnym siebie, pozytywnie nastawionym i rozluźnionym w obliczu dowolnej liczby słuchaczy, od pierwszej chwili przykuć uwagę publiczności, wykorzystać mowę ciała, pomoce i techniki głosowe, by utrzymać zaangażowanie słuchających, przechodzić płynnie od jednego punktu do następnego, zręcznie wykorzystać humor, anegdoty, opowieści, cytaty i pytania, radzić sobie ze sceptycyzmem publiczności, kończyć z mocą, autorytatywnie. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1018/316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Persuasion mastery : 500 practical lessons in the psychology of sales" 2009.
Pamiętaj: kto stosuje zasady perswazji, ten ma siłę (przekonywania). Pozbądź się niewygodnej konkurencji, posługując się czystymi i profesjonalnymi strategiami wpływania na ludzi. Pragniesz przyciągać swoje cele niczym magnes? Chcesz gładko zawierać korzystne umowy i przekonywać innych do swoich racji? Masz ochotę rozwinąć umiejętności komunikacyjne i zdobywać nowych przyjaciół, także wśród klientów? Nikomu wcześniej nie udało się zawrzeć tak skondensowanej wiedzy w jednym tomie. Znajdziesz tu pakiet 500 zwięzłych lekcji, które nauczą Cię praktykować perswazję w życiu zawodowym i osobistym. Umiejętności od średnio zaawansowanych do zaawansowanych zostały opisane z perspektywy sprzedaży, jednak książkę tę powinni przeczytać wszyscy, bez względu na to, do jakich celów planują użyć metod perswazyjnych. Nawet jeśli wiesz już dość dużo na temat perswazji, ta pozycja będzie dla Ciebie wyzwaniem i umożliwi Ci osiągnięcie wyższego poziomu umiejętności praktycznych. Sekrety wywierania wpływu - poznaj szereg niezwykłych technik, opartych na badaniach naukowych i przetestowanych w praktyce. Magia słowa - odkryj wiele kombinacji słów, które wspierają porozumienie i rozwijają zdolności perswazji. Tajemnice skutecznych technik sprzedaży - opanuj proces wykorzystujący ponad 100 umiejętności, który przeprowadzi Cię od etapu milczącego telefonu do efektywnego zamknięcia sprzedaży. Prezentacja i sprzedaż grupowa - wykorzystuj umiejętności, które pozwolą Ci nawiązać ze słuchaczami silną więź i skłonią ich do działania. Udoskonalone strategie negocjacyjne - stosuj osiemdziesiąt sześć różnych strategii od pierwszego kontaktu do sfinalizowania transakcji sprzedaży i naucz się bronić przed manipulacjami. [Helion, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Haker umysłów / Andrzej Batko. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 160 stron ; 22 cm.
(Onepress Power)
Na okładce: Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi oraz zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall.
I. Jak zostać hakerem ludzkich umysłów? ; II. Na czym polegają sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna ; III. Jak napisać ogłoszenie dla ludzkiego umysłu. I po co? ; IV. Jak przyciągnąć, pochwycić i zatrzymać uwagę słuchacza lub czytelnika? ; V. Pobudź jego wyobraźnię tak, aby myśli pobiegły z góry wybranym przez Ciebie torem ; VI. Kotwice, czyli "nasza piosenka" ; VII. Nakarm umysł świadomy tak, aby mógł zaakceptować nieświadome pragnienie ; VIII. Wzmocnij atrakcyjność swojej oferty i przypomnij, co klient dostaje za swoje pieniądze ; IX. Narzędziownia ; X. Czytanie tej książki niczego nie zmieni w Twoim życiu... ; XI. Trening umiejętności perswazyjnych ; XII. Trening mentalny, czyli jak kontrolować swoje emocje i reakcje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 219-[220].
Czego chce klient ; Uwaga! Produkt ; Decyzja ; Zakup ; Po zakupie.
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ? odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu - po prostu jest uniwersalny. Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ? w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych! [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność & Inspiracje : dla ambitnych, dla aktywnych, dla zabieganych)
Tytuł oryginału: "The influence book : practical steps to becoming a strong influencer" 2018.
Wszyscy oddziałujemy na siebie, chociaż często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Poznaj techniki niezbędne do pogłębienia inteligencji emocjonalnej. Zrealizuj swój pomysł, sprzedaj potencjalnym inwestorom sposób na biznes, zdobądź klienta, przekonaj znajomych do swoich racji. Z książki dowiesz się: - jak wykorzystać inteligencję emocjonalną, by rozwinąć pewność siebie - jak rozpoznać różne style komunikacji i wykorzystać je na co dzień - jak z empatią wsłuchać się w innych - czym jest storytelling i jaką siłę ze sobą niesie - w jaki sposób oddziaływać na ludzi przez telefon i email. [www.azymut.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje; 2. Zawartość informacyjna komunikatu; 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna; 4. Sztuka wnioskowania; 5. Sztuka argumentacji; 6. Sztuka dyskutowania; 7. Perswazja; 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego; 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż; 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo; 11. Czynnik psychologiczny w perswazji; 12. Komunikacja niewerbalna; 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego; 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą; 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: starania o zatrudnienie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Persuasion skills black book : practical NLP language patterns for getting the response you want" 2009.
Na okładce: Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim? Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych? Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?
OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu! Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty. Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach - siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze. Mendżerowie - dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły! Rodzice - nauczcie się ośmielać i wspierać swoje dzieci! Nauczyciele - przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę. Handlowcy - poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak". Pary - zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku. Single - przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie. Podwładni - przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania. Klienci - sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane. [Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także nazwa marki: Sensus.
Bibliografia na stronie 160.
Różnice zdań - w pracy, w domu, w życiu publicznym i prywatnym - są czymś najzupełniej normalnym. Mamy różne temperamenty, odmienne spojrzenia na świat, inne zdania na poszczególne tematy. A jednak żyjemy razem, w rodzinach, w firmach, w grupach towarzyskich i grupach interesów. Musimy być w stanie się ze sobą porozumieć, co nie znaczy, że mamy we wszystkim ustępować! Na pewno nie bez podjęcia starań, by przekonać rozmówców do swoich racji. Szczególnie jeśli są one... cóż, po prostu słuszne. Z umiejętnością prowadzenia skutecznych negocjacji można się oczywiście urodzić. Są pewnie na świecie ludzie, którzy posiadają taki dar. Można ich podziwiać, troszkę im zazdrościć i samemu się tego nauczyć. Jak? Na początek trzeba ustalić swoje słabe strony w dyskusji. Potem stopniowo, ćwiczenie po ćwiczeniu, wzmacniać mocne strony, a te słabsze wyciszać. Aż dojdzie się do takiego poziomu, w którym nikt nie będzie w stanie oprzeć się naszym - oczywiście słusznym! - racjom. [Helion, 2022]
1. Dlaczego się spieramy, czyli o co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi ; 2. Słowne przepychanki, czyli jak dowodzić swoich racji ; 3. Siła słuchania, czyli most do porozumienia ; 4. Czarodziejskie racje, czyli moc słownej perswazji ; 5. Siła argumentów, czyli nabity pistolet ; 6. Szef ma zawsze rację, czyli sztuka wojny w biznesie ; 7. Obiecanki cacanki, czyli jak dogadać się z dzieckiem ; 8. Gra na swoim boisku, czyli spory w domowych pieleszach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The concise 48 laws of power" 1998.
NIEMORALNA, POUCZAJCA LEKTURA! Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavelliego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli. Czy nam się to podoba, czy nie, każde z tych praw znajduje zastosowanie w życiu. Poparte taktykami królowej Elżbiety I, Henry’ego Kissingera, czy innych wpływowych postaci lub ofiar władzy, zafascynują każdego, kto jest zainteresowany przejęciem kontroli. Robert Greene - poliglota, tłumacz, autor, mówca, autorytet w dziedzinie strategii, władzy i uwodzenia. Ukończył studia klasyczne na University of Wisconsin. Przez wiele lat pracował jako redaktor, między innymi w magazynie „Esquier”. Mieszkał w Londynie, Paryżu i Barcelonie, obecnie żyje w Los Angeles.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112840 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 5.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [183]-202.
I. Pomiędzy wpływem, manipulacją a poznaniem ; II. Medialne ośrodki perswazji ; III. Elementarne figury perswazji na przykładzie filmu reklamowego ; IV. Uwiedź mnie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92362 (1 egz.)
Książka
W koszyku
48 praw władzy / Robert Greene ; przełożył Krzysztof Drozdowski. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, copyright 2021. - 214, [1] strona ; 21 cm.
Tytuł oryginału: "The concise 48 laws of power" 1998.
Na okładce: Jak wykorzystać manipulację do osiągnięcia przewagi.
Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavelliego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli. Czy nam się to podoba, czy nie, każde z tych praw znajduje zastosowanie w życiu. Poparte taktykami królowej Elżbiety I, Henry’ego Kissingera, czy innych wpływowych postaci lub ofiar władzy, zafascynują każdego, kto jest zainteresowany przejęciem kontroli. [Wydawnictwo Czarna Owca, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 5.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.20-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliografia na stronach [347]-369. Indeks.
R. I. JĘZYK POLITYKI, JĘZYK POLITYKÓW: 1. Badania nad dyskursem ideologicznym ; 2. Nowomowa. Redukowanie języka ; 3. Retoryka nienawiści ; R. II. MIĘDZY III RZECZYPOSPOLITĄ A POLSKĄ "DOBREJ ZMIANY": 1. Narodziny i konwulsje IV RP (2005-2007) ; 2. III RP. Reaktywacja (2007-2015) ; 3. Rzeczpospolita dobrej zmiany (2015-2019). Poszukiwania (nowego?) uniwersum ; R. III. WOJNA POLSKO-POLSKA. SYMBOLICZNA CZY IDEOLOGICZNA ZMIANA FRONTU?: 1. "Casus belli". Pierwsza próba sił, pozycjonowania przeciwnika ; 2. Podstawy ideologiczne. Polska liberalna vs Polska solidarna ; 3. Rzeczpospolita obojga plemion. Epitety, etykiety, inwektywy ; R. IV. MOWA POGARDY. SZLACHETNI MY I GROŹNI ONI: 1. "Invectiva oratio". Nienawiść w języku polityki ; 2. Kto zaczął? W poszukiwaniu źródeł politycznego konfliktu ; 3. Odzyskiwanie godności. Polaryzowanie społeczeństwa ; R. V. KONTRRZECZYWISTOŚĆ MEDIALNA. INFORMACJA W CZASACH POSTPRAWDY: 1. Zawłaszczenie mediów publicznych. Kiedy rozpoczął się proces polityzacji mediów w Polsce? ; 2. Dziennikarze niepokorni. Szturmowe brygady walczące o prawdę" ; 3. Bejsbol propagandy. Ideologia zamiast informacji ; R. VI. NEKROPOLITYKA. W STRONĘ NOWEJ "RZECZYWISTOŚCI EMOCJONALNEJ": 1. Kult smoleński. Stronniczy dyskurs medialny ; 2. Komisje sępoleńskie. Dochodzenie do prawdy ; 3. Sacrum i profanum. Budowanie mitu "niedokończonej misji" ; R. VII. WSTAWANIE Z KOLAN. ALTERNATYWNE WIZJE POLITYKI ZAGRANICZNEJ: 1. Odzyskanie MSZ. koniec z akceptacją symetrii ; 2. Inne spojrzenie na UE. Zielona wyspa czy kondominium? 3. Polska od bieguna do bieguna. gafy, wypadki, potknięcia ; R. VIII. POLITYKA SAUTÉ. STYL, FORMA I POTĘGA SMAKU: 1. Polskie nagrania. Polityka w wersji audio ; 2. "Koryto plus". Pokora, praca, umiar ; 3. Mieszkańcy dzikiego kraju. Ojczyzna-polszczyzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108022 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Presja; 2. Klient; 3. Sprzedawcy marzeń; 4. Chcesz być rekinem?; 5. Początki; 6. Matnia; 7. Za każdą cenę; 8. System; 9. My, banksterzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Jane Austen dla młodych dam / Gemma Barder ; 6)
(Klasyka dla Dzieci)
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Tytuł oryginału: "Persuasion" 2020.
Stanowi cz. 6 cyklu "Jane Austen dla młodych dam".
Osiem lat temu Anne uległa namowom, by nie wychodzić za mąż za kapitana Wentwortha. Teraz kapitan powrócił, bogaty, przystojny i… nadal nieżonaty. Podczas gdy wszyscy zastanawiają się, która szczęściara zostanie jego żoną, Anne wciąż ma nadzieję na otrzymanie drugiej szansy, by móc udowodnić, że wprawdzie kiedyś nakłoniono ją do zmiany zdania, jednak jej serce nie zrezygnowało z miłości. [Tandem, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeksy
I.Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje.II. Zawartość informacyjna komunikatu.III.Podtekst i komunikacja niedosłowna.IV.Sztuka wnioskowania. V.Sztuka argumentacji.VI.Sztuka dyskutowania.VII. Perswazja.VIII.Dwutorowość procesu perswazyjnego. IX.Naiwne taktyki manipulacyjne:presja i szantaż. X.Naiwne taktyki manipulacyjne:kłamstwo.XI.Czynnik psychologiczny w perswazji.XII.Komunikacja niewerbalna XIII.Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego.XIV.Manipulacje komunikacyjne w praktyce:negocjacje z terrorystą. XV.Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-88808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. [301]-316.
Tekst częśc. ang., czes.
Streszcz. ang., pol. przy rozdz.
I. KOMUNIKACJA - WYBRANE ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: Attemmts to apply contemporary Communication Theories in pedagogy and psychology ; Dilemmas of education. II. KOMPETENCJE KOMUNIAKCYJNE NAUCZYCIELI - RÓŻNE PERSPEKTYWY: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli prowadzących kształcenie w formie e-learningu ; Kompetencje psychologiczne nauczyciela jako niezbędna umiejętność w pełnieniu funkcji łącznika pomiędzy szkołą a środowiskiem społecznym ; Kompetencje językowe nauczyciela-wychowawcy warunkiem właściwej współpracy z rodzicami, uczniami oraz ich środowiskiem lokalnym ; Kompetencje komunikacyjne andragogów Republiki Czeskiej ; Kształtowanie umiejętności społecznych w relacji komunikacyjnej dziecko-dorosły (uczeń-nauczyciel) w kontekście teorii uczenia się ; Perswazja i manipulacja jako metody wywierania wpływu. III. KOMUNIKACJA - PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ: Nie wiem, o czym mówisz, proszę, powiedz to jeszcze raz - dziecko w młodszym wieku szkolnym a proces edukacji ; Opowieść jako sposób nawiązania przerwanej komunikacji ; Stany emocjonalne a komunikacja (w edukacji) ; Asertywność a posłuszeństwo wobec presji autorytetów ; Aspekty koučovaci metody Inner Game v komunikaci ; Styl wyjaśniania negatywnych i pozytywnych wydarzeń u dzieci rodziców emigrujących zarobkowo. IV. KOMUNIKACJA - MIĘDZY TEORIĄ A PRAKTYKĄ: Moralny czy kompetentny? Wizerunek dyrektorki/dyrektora szkoły w oczach podwładnych, przełożonych i partnerów ; Kierowanie jako element złożonego procesu zarządzania ; Kompetencje negocjacyjne studentów kierunku zarządzanie i marketing ; A trainer - sportsman's relation: a self-determination theory perspective ; Výkon státni správy ve vysokém školstvi ; Działalność szkoły na rzecz informowania ucznia o zawodach i możliwości dalszego kształcenia ; Życie towarzyskie on-line - próba charakterystyki grupy społecznej czatująych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96549 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej