Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(72)
Forma i typ
Książki
(71)
Nuty
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(67)
tylko na miejscu
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(54)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(4)
Janus-Sitarz Anna
(3)
Stachak Tatiana (1973- )
(3)
Barłóg Krystyna
(2)
Flis Małgorzata
(2)
Kwieciński Zbigniew
(2)
Lesiak-Laska Eugenia Iwona
(2)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(2)
Maciaszek Maksymilian (1913-1997)
(2)
Szempruch Jolanta
(2)
Anderson Gladys Lowe
(1)
Bandura Ludwik Ryszard (1904-1984)
(1)
Berezowski Eustachy
(1)
Berling Zbigniew
(1)
Białołęcka Helena
(1)
Borzyszkowska Halina (1929- )
(1)
Bovet Pierre (1878-1944)
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Chojecka Maria
(1)
Day Christopher (1943- )
(1)
Dobrowolska-Bogusławska Hanna (1911- )
(1)
Falski Marian (1881-1974)
(1)
Faure Edgar (1908-1988)
(1)
Florek-Stokłosa Lidia
(1)
Furmanek Waldemar
(1)
Furmanek Waldemar (1945- )
(1)
Gajdzińska J
(1)
Gondzik Erwin (1932- )
(1)
Green Donald Ross (1924- )
(1)
Hrynkiewicz Józefina (1946- )
(1)
Janiszowska Irena (1920-2001)
(1)
Kisiel-Małecka Marta (1982- )
(1)
Klisowska Małgorzata (1962- )
(1)
Kmieć Stanisław (1940- )
(1)
Kostkiewicz Janina
(1)
Kozłowski Władysław Mieczysław (1858-1935)
(1)
Kruszewski Krzysztof
(1)
Krzysztoszek Zofia
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Leja Leon
(1)
Loskot Kamila
(1)
Marek-Ruka Marianna
(1)
Maziarz Czesław (1921-1986)
(1)
Michalak Joanna
(1)
Niemiec Jerzy
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(1)
Parafiniuk-Solińska Janina
(1)
Piecuch Aleksander Antoni (1963- )
(1)
Pieter Józef (1904-1989)
(1)
Pilecka Barbara
(1)
Półtorak Małgorzata
(1)
Radlińska Helena (1879-1954)
(1)
Rowid Henryk
(1)
Rutkowiak Joanna
(1)
Schreiber Ignacy
(1)
Serejski Jerzy
(1)
Sowa Józef (1939- )
(1)
Starościak Jan
(1)
Susułowska Maria
(1)
Szulc Anna (nauczycielka)
(1)
Szybka Czesław
(1)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(1)
Szyszko-Bohusz Andrzej (1934- )
(1)
Tomera-Chmiel Ilona
(1)
Uberman Marta
(1)
Udałow Irena
(1)
Walker Timothy D
(1)
Wiatrowski Zygmunt
(1)
Wieczorek Stanisław (ergonomia)
(1)
Więckowski Ryszard
(1)
Wosiński Marek
(1)
Wołczyk Jerzy
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wroczyński Ryszard (1909-1987)
(1)
Wróbel Maria
(1)
Wyrzykowska Irena
(1)
Yoakam Gerald Alan (1887- )
(1)
Zakrzewska Zofia
(1)
Zandecki Aleksander
(1)
Zarzecki Lucjan (1873-1925)
(1)
Zdunkiewicz Lech
(1)
Zielińska-Czopek Monika
(1)
Ziembiński Zygmunt
(1)
Łukasik Joanna Małgorzata
(1)
Łysek Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(31)
1960 - 1969
(3)
1930 - 1939
(3)
1920 - 1929
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(71)
Ukraina
(1)
Język
polski
(70)
Odbiorca
Szkoły muzyczne I stopnia
(3)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Muzyka polska
(1)
Temat
Nauczanie
(43)
Nauczyciele
(17)
Uczniowie
(15)
Szkolnictwo
(13)
Metody nauczania
(11)
Kształcenie
(10)
Uczenie się
(8)
Pedagogika
(7)
Samokształcenie
(7)
Czytanie
(6)
Nauczanie początkowe
(6)
Niepowodzenia szkolne
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Dziecko
(4)
Muzyka
(4)
Oświata
(4)
Wychowanie
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(3)
Efektywność nauczania
(3)
Egzaminy szkolne
(3)
Język polski
(3)
Kształcenie ustawiczne
(3)
Metody wychowawcze
(3)
Oceny szkolne
(3)
Rodzina
(3)
Studenci
(3)
Adaptacja społeczna
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Eksperyment
(2)
Fizyka
(2)
Gitara
(2)
Innowacje
(2)
Języki
(2)
Metoda problemowa
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie programowane
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Osobowość
(2)
Pisanie
(2)
Postawy
(2)
Postęp
(2)
Praca domowa ucznia
(2)
Szkolnictwo dla dorosłych
(2)
Szkolnictwo średnie
(2)
Wsie
(2)
Wychowanie moralne
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Wykształcenie
(2)
Zdolności
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Analfabetyzm
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezrobocie
(1)
Biologia
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Chemia
(1)
Cybernetyka
(1)
Czudec (woj. podkarpackie, pow. strzyżowski, gm. Czudec)
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dewey, John (1859-1952)
(1)
Dojazdy do szkoły
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dziecko trudne
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Egzaminy do szkół średnich
(1)
Ekorozwój
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gaz ziemny
(1)
Gazownictwo
(1)
Geometria
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Głuchota
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Herbart, Jan Fryderyk (1776-1841)
(1)
Herbart, Johann Friedrich (1776-1841)
(1)
Higiena szkolna
(1)
Historia
(1)
Holdingi
(1)
Informatyka
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Jakość życia
(1)
Jan Bosko (święty ; 1815-1888)
(1)
Język angielski
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Temat: dzieło
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
1901-
(3)
2001-0
(3)
1801-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Euroregion Karpaty
(1)
Finlandia
(1)
Polska
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Poradnik
(2)
Biografie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dane statystyczne
(1)
Elementarze polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
72 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Nauczanie programowane w systemie dydaktycznym / Krzysztof Kruszewski. - Wyd. 2. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Naukowe, 1974. - 209, [3] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
I. Istota i rozwój nauczania programowanego II. Definicja i wtórne problemy nauczania
programowanego III. Cele kształcenia IV. Dobór i układ treści kształcenia V. Proces kształcenia VI. Metody kształcenia VII. Środki kształcenia VIII.Formy organizacyjne pracy uczniów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-38800 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-40753 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-43362 (1 egz.)
Książka
Nuty
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Nuty 2845 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-33050 (1 egz.)
Książka
Nuty
W koszyku
Elementarz gitarzysty / Tatiana Stachak ; ilustracje Małgorzata Flis. - Kraków : Wydawnictwo Euterpe, copyright 2016. - 96, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 30 cm ; 6 kart pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Nuty 2844 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dostępny również w formie elektronicznej.
I. O pojęciu wykształcenia, jako celu nauczania; elementy tego pojęcia II. O zasadach głównych nauczania III. O metodzie głównej nauczania i jej możliwości IV. O grupie metod erotematycznych V. O grupie metod akroamatycznych VI. O grupie metod heurystycznych VII. O typach i rodzajach szkół, oraz o treści nauczania VIII. O planie szkolnym i jego budowie IX, O organizacji nauczania w szkole X. O systemie szkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-33144, AD-33105 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono na terenie gmin Przeworsk i Zarzecze
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77612 (1 egz.)
Książka
Nuty
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Nuty 2848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono wśród nauczycieli szkół podstawowych w woj.: rzeszowskim, przemyskim, krośnieńskim i tarnobrzeskim.
Bibliogr. s. 276-278.
Teoretyczne zagadnienia innowacji pedagogicznych nauczyciela klas początkowych ; Czynniki determinujące innowacje pedagogiczne nauczyciela klas początkowych ; Metodologia badań ; Charakterystyka czynników innowacji pedagogicznych nauczycieli klas początkowych w przeprowadzonych badaniach ; Umiejętności pedagogiczne nauczycieli - nowatorów klas początkowych w świetle przeprowadzonych badań ; Obszary innowacyjności działań pedagogicznych nauczycieli klas początkowych w świetle badań ; Instytucjonalne uwarunkowania innowacji pedagogicznych w opinii nauczycieli ; Piśmiennictwo pedagogiczne - czynnikiem inspirującym innowacje ; Analiza osiągnięć szkolnych uczniów klas początkowych w świetle badań ; Weryfikacja hipotez i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101104 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Edukacyjna)
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografia na stronach 168-169.
Moja droga transformacji ; Edukacja - naturalna potrzeba człowieka ; Zmiana w edukacji ; Oceny w szkole ; Uczenie się na lekcji i zadania domowe ; Relacje uczeń-nauczyciel-rodzic ; Trudne sytuacje w szkolnej codzienności ; Atmosfera w szkole ; Zakończenie: nauczyciel przy tablicy.
Poradnik jest bardzo praktyczny i odnosi się wprost do „doświadczenia szkolnego” — dlatego największe korzyści z przeczytania go wyniosą nauczyciele. Jednak książka adresowana jest również do rodziców, zwłaszcza tych, którzy aktywnie troszczą się o szkołę swoich dzieci. Z książki dowiesz się: dlaczego warto, by ocena nie była powodem do krytyki, ale informacją zwrotną o postępach ucznia; dlaczego warto zamienić czerwony długopis, który zaznacza błąd, na zielony, który podkreśla poprawne rozwiązania; na czym polega system prac klasowych „co umiemy?”, do czego służy lapbook i w jaki sposób wspierają one uczniów w procesie nauki; jak zorganizować pracę w grupach, by była maksymalnie efektywna; dlaczego warto dostosować przebieg lekcji do możliwości biologicznych ucznia; jak organizować spotkania trójstronne (uczeń–rodzic–nauczyciel) w duchu Porozumienia bez Przemocy; jak reagować i mediować w sytuacjach konfliktów lub przemocy; jak budować empatyczne relacje i przyjazną atmosferę. [lubimyczytac.pl, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [220]-226.
Cz. I ANALIZA LITERATURY I TEORETYCZNE PODSTAWY BADAŃ: 1. Upośledzenie umysłowe jako problem społeczny i pedagogiczny ; 2. Podstawowe problemy kształcenia specjalnego upośledzonych umysłowo ; 3. Kwalifikacje i kierowanie dzieci upośledzonych umysłowo do różnych form kształcenia specjalnego - jako rozpoczęcie procesu rewalidacyjnego ; Cz. III METODOOLOGIA BADAŃ: 4. Metodologia badań własnych ; 5. Kształcenie i wychowanie w placówkach szkolnictwa specjalnego - jako podstawowy etap rewalidacji upośledzonych umysłowo ; 6. Środowisko rodzinne dzieci upośledzonych umysłowo i jego znaczenie dla przebiegu procesu rewalidacyjnego ; 7. Zatrudnienie i praca zarobkowa absolwentów szkół specjalnych ; 8. Życie rodzinne absolwentów szkół specjalnych ; 9. Podsumowanie i wnioski końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono wśród nauczycieli szkół podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.
Bibliografia, netografia na stronach 170-[193].
1. PROCESY KOMUNIKACYJNE W SZKOLE: 1.1. Relacje interpersonalne istotą procesu edukacyjnego, 1.2. Czynniki warunkujące interakcje pomiędzy nauczycielem a uczniami na lekcji, 1.3. Nauczyciel jako nadawca komunikatu, 1.4. Słuchanie podstawą dialogu na lekcji ; 2. NAUCZYCIEL W SZKOLNEJ RZECZYWISTOŚCI: 2.1. Organizacja i kierowanie klasą szkolną, 2.2. Klasa szkolna jako przestrzeń działania nauczyciela, 2.3. Słów kilka o stylach nauczania, 2.4. Czynniki determinujące styl nauczania nauczycieli, 2.5. Interakcje w klasie szkolnej w świetle badań N.A. Flandersa, 2.6. Skuteczny nauczyciel ; 3. OPIS PROCEDURY BADAWCZEJ: 3.1. Przedmiot i cele badań, 3.2. Metoda badawcza, 3.3. Organizacja i przebieg badań ; 4. DEKLARACJE BADANYCH NAUCZYCIELI DOTYCZĄCE WYBRANYCH KATEGORII PROCESU LEKCYJNEGO: 4.1. Portret badanych nauczycieli, 4.2. Deklaracje badanych nauczycieli na temat organizacji ich pracy w klasie szkolnej: 4.2.1. Deklarowany styl nauczania nauczycieli, 4.2.2. Elementy stylu nauczania badanych nauczycieli: 4.2.2.1. Stosunek nauczycieli do aktywnego udziału uczniów w toku zajęć, 4.2.2.2. Metody pracy nauczycieli, 4.2.2.3. Kontrola działalności zespołu, 4.2.2.4. Sposób ponoszenia odpowiedzialności za pracę i osiągnięcia klasy oraz rola nauczyciela w klasie jako członka grupy, 4.2.2.5. Ocenianie pracy i osiągnięć uczniów, 4.2.2.6. Stosunek nauczycieli do klasy ; 5. OBSERWOWANE KATEGORIE PROCESU LEKCYJNEGO: 5.1. Styl nauczania badanych nauczycieli: 5.1.1. Styl nauczania nauczycieli w świetle dynamiki procesu interakcji w klasie, 5.1.2. Styl nauczania nauczycieli w świetle wypowiedzi zorientowanych na treść lekcji i społeczno-emocjonalny "ładunek", 5.2. Emocjonalne i oceniające komunikaty badanych nauczycieli w relacjach komunikacyjnych z uczniami: 5.2.1. Ciągły, niedyrektywny i ośmielający wpływ nauczycieli na uczniów, 5.2.2. Krytykowanie i ciągłe udzielanie wskazówek, 5.3. Poczucie własnej skuteczności jako predykator stylu nauczania nauczycieli ; DYSKUSJA ; CZY MOŻNA INACZEJ? KILKA SŁÓW PODSUMOWANIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109588 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Założenia eksperymentu II. Stan przed eksperymentem i organizacja
eksperymentu III.Przebieg eksperymentu w zakresie ogólnoszkolnych
form współpracy szkoły z rodzicami uczniów IV. Przebieg eksperymentu w zakresie form współpracy z
rodzicami uczniów w obrębie klasy V. Podsumowanie eksperymentu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-34301 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks Tekst częśc. ang.
Uczeń zdolny w świetle dotychczasowych badań ; Uczeń zdolny w świadomości rodziców, nauczycieli i absolwentów - Czynniki integrujące powodzenie w nauce szkolnej uczniów zdolnych - O nową koncepcję pracy z uczniami zdolnymi - Wnioski i postulaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-39213 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Nauczycielska Polonisty ; t.1)
Bibliogr. przy rozdz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.016 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia w szkole / Donald Ross Green ; [tł. z ang.] Marek Wosiński. - Wyd. 2. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Naukowe, 1974. - 237, [3] s. : tab., wykr. ; 20 cm.
Bibliogr.
1. Psychologiczne badania nad uczeniem się w
szkole. 2. Uczniowie. 3. Szkoły, nauczyciele i uczniowie. 4. Uczenie się w szkole. 5. Nauczanie. 6. Rezultaty nauki szkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-41046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Osobowościowe korelaty powodzenia w studiach wyższych / Barbara Pilecka. - Rzeszów : Wyższa Szkoła Pedagogiczna, 1987. - 219, [3] s. ; 21 cm + 9 k. tabl. luź. złoż.
Badania przeprowadzono wśród studentów Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie.
Bibliogr. s. 203-219.
WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI BADAŃ: 1. Oceny jako kryterium powodzenia w studium wyższych ; 2. Wybór szkoły wyższej i pierwsze lata studiów w kontekście wyników w studiowaniu ; Typy subkultury studenckiej i strategie studiowania ; Związek metod nauczania z cechami osobowości oraz wynikami w studiowaniu ; R. II. PODSTAWY TEORETYCZNE BADAŃ: OSOBOWOŚCIOWE UWARUNKOWANIA WYNIKÓW W STYDIOWANIU: Obraz siebie a wyniki w studiach ; Obraz siebie a sytuacja stresowa ; Wyniki badań osobowości a osiągnięcia w studiach wyższych ; ŚŚRODOWISKA SPOŁECZNE A WYNIKI W STUDIOWANIU: Egzamin wstępny i wcześniejsze etapy selekcji ; Pochodzenie społeczne a przebieg studiów wyższych ; KONSTRUKCJA BADAŃ WŁASNYCH: Założenia i cele pracy ; Opis metod badania osobowości ; Charakterystyka badań grup ; R. III. ANALIZA MATERIAŁU EMPIRYCZNEGO: ŚRODOWISKOWE KORELATY POWODZENIA W STUDIACH WYŻSZYCH: Pochodzenie społeczne a wyniki w studiowaniu ; Charakterystyka środowiskaowa i psychologiczna studentów, którzy ulegli rotacji po pierwszym roku studiów ; OSOBOWOSCIOWE ZRÓŻNICOWANIE GRUP STUDENTÓW: Analiza osobowości studentów w świetle testu ACL, Gougha i Heilbruna ; Porównanie rozbieżności realnej i idealnej koncepcji własnej osobowości w wybranych grupach ; Interpretacja wyników testu WISKAD oraz skali Fittsa ; Wyniki badania współzmienności ; OSOBOWOŚCIOWE PREDYKTORY POWODZENIA W STUDIACH NA PODSTAWIE RÓWNAŃ REGRESJI: Predyktory powodzenia na pierwszym roku studiów ; Osobowościowe predyktory powodzenia w studiach na podstawie oceny całego ich przebiegu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 7 (2012))
M.in. badania wśród nauczycieli woj. podkarpackiego (s. 111-120).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
CZ. I. PRZYSZŁOŚĆ TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I MULTIMEDIALNYCH W EDUKACJI: Problemy efektywności edukacji informatycznej i informacyjnej ; Technologie informacyjne i multimedialne szansą edukacji XXI wieku ; Uwarunkowania techniczno-ekonomiczne i społeczne wprowadzania technologii informacyjnych i multimedialnych w polskim systemie edukacji ; Technologie informacyjne w kształceniu technicznym ; Počítač vo vzdelávani deti predškolského veku. CZ. 2. EFEKTYWNOŚĆ DYDAKTYCZNA TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH: Obserwacje spontanicznego wykorzystania komputerowego narzędzia przeznaczonego do samodzielnego eksploracyjnego zdobywania wiedzy na temat sieci neuronowych ; Nauczyciele a efektywność technologii informacyjnych ; Efektywność dydaktyczna uczenia się - nauczania elektrotechniki w wirtualnym laboratorium ; Technologie multimedialne wspierające dydaktykę języków obcych. CZ. 3. TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I MULTIMEDIALNE W PRAKTYCE: Związki Internetu ze sferą edukacji w opiniach użytkowników ; Nahradí simulovaný experiment reálny? ; Stan infrastruktury informatycznej w polskich szkołach plastycznych ; Multimédia a e-learning - trend súčasného vzdelávania ; Výsledky experimentu využitia multimédií vo výučovani predmetu technika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100134 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej