Piecuch Aleksander Antoni (1963- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(5)
Dostępność
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(16)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Piecuch Aleksander Antoni (1963- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(15)
Temat
Informatyka
(11)
Multimedia
(8)
Internet
(7)
Nauczanie na odległość
(7)
Metody nauczania
(5)
Systemy informatyczne
(5)
E-learning
(2)
Edukacja medialna
(2)
Komputery
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Nauczyciele
(2)
Programy edukacyjne (informatyka)
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Cyberprzestępczość
(1)
Dziecko
(1)
Erasmus (program)
(1)
Etyka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Języki
(1)
Kompetencje informacyjne
(1)
Komputeryzacja
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie programowane
(1)
Neuroedukacja
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Symulacja
(1)
Szkolnictwo
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Uczenie się
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
I. TEORETYCZNE PODSTAWY MODELOWANIA I SYMULACJI W DYDAKTYCE: Symulacje, gry symulacyjne w dydaktyce ; Ucieczka od rzeczywistości czy przybliżanie rzeczywistości - modelowanie i symulacja komputerowa ; Rzeczywistość wirtualna czy symulacja rzeczywistości w kontekście procesów kształcenia ; Wykorzystanie komputera w modelowaniu procesów poznawczych ; Symulacja komputerowa w procesie kształcenia. II. NARZĘDZIA SYMULACYJNE: Wirtualne laboratorium w dydaktyce mechatroniki ; Zastosowanie technik symulacji w dydaktyce metod numerycznych ; Symulacja naturalnego ruchu w programie Adobe Flash ; Symulacje komputerowe w dydaktyce teorii obwodów elektrycznych. III. TECHNIKI SYMULACYJNE W NAUCZANIU - UCZENIU SIĘ PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH: Techniki symulacyjne w programowaniu obrabiarek sterowanych numerycznie CNC ; Modelowanie i symulacja procesów obróbek wykańczających przy wykorzystaniu MES ; Modelowanie komputerowe wyrobów w systemach CAD/CAM/CAE ; Metodyka wykorzystania modelowania i symulacji komputerowej do analizy stereometrii powierzchni ; Modelowanie i symulacja komputerowa w procesach przygotowania produkcji ; Modelowanie procesu łączenia blach prasowaniem na zimno.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94743 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
I. EDUKACYJNE ASPEKTY MULTIMEDIÓW: Niezbędność systemowego podejścia do pedagogicznej problematyki opracowań multimedialnych ; Multimedialny substrat technologiczny społeczeństwa informacyjnego w kontekście edukacji ; Wpływ zmian technologicznych w teleinformatyce na postrzeganie roli multimediów we współczesnej dydaktyce ; IKT a multimediálne didaktické programy vo vzdelávani k technike a technologiám v základnej škole. II. UCZENIE SIĘ I NAUCZANIE WSPOMAGANE ŚRODKAMI MULTIMEDIALNYMI: System multimedialny w teorii i praktyce szkolnej ; Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w nauczaniu przedmiotów technicznych ; Wykorzystanie multimediów w nauczaniu ; Implementácia IKT do vyučovacieho procesu. III. MULTIMEDIA W PRAKTYCE SZKOLNEJ: Multimedia alternatywnym źródłem informacji ucznia ; Aktywne prezentacje multimediów w e-edukacji ; Uwarunkowania edukacyjne Internetu ; Ocena edukacyjnych programów komputerowych (EPK) ; Vyživanie multimédii v školskiej praxi v Slovenskiej republike. IV. RECENZJE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93317 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 7 (2012))
M.in. badania wśród nauczycieli woj. podkarpackiego (s. 111-120).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
CZ. I. PRZYSZŁOŚĆ TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I MULTIMEDIALNYCH W EDUKACJI: Problemy efektywności edukacji informatycznej i informacyjnej ; Technologie informacyjne i multimedialne szansą edukacji XXI wieku ; Uwarunkowania techniczno-ekonomiczne i społeczne wprowadzania technologii informacyjnych i multimedialnych w polskim systemie edukacji ; Technologie informacyjne w kształceniu technicznym ; Počítač vo vzdelávani deti predškolského veku. CZ. 2. EFEKTYWNOŚĆ DYDAKTYCZNA TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH: Obserwacje spontanicznego wykorzystania komputerowego narzędzia przeznaczonego do samodzielnego eksploracyjnego zdobywania wiedzy na temat sieci neuronowych ; Nauczyciele a efektywność technologii informacyjnych ; Efektywność dydaktyczna uczenia się - nauczania elektrotechniki w wirtualnym laboratorium ; Technologie multimedialne wspierające dydaktykę języków obcych. CZ. 3. TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I MULTIMEDIALNE W PRAKTYCE: Związki Internetu ze sferą edukacji w opiniach użytkowników ; Nahradí simulovaný experiment reálny? ; Stan infrastruktury informatycznej w polskich szkołach plastycznych ; Multimédia a e-learning - trend súčasného vzdelávania ; Výsledky experimentu využitia multimédií vo výučovani predmetu technika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. W KIERUNKU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Wpływ informatyki na różne dziedziny życia ; Definicje, właściwości i funkcje społeczeństwa informacyjnego ; O nauczaniu informatyki stosowanej ; Wybrane problemy społeczeństwa informacyjnego ; Społeczeństwo informacyjne - nowy wymiar informacji ; Społeczeństwo informacyjne w rozwoju cywilizacyjnym ludzkości. II. EDUKACYJNY WYMIAR SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Świadomość prawno-etyczna w Internecie wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej ; Postrzeganie technologii informacyjnych w polskim szkolnictwie ; Technologie informacyjne w procesie całożyciowego uczenia się ; Idea nauczania programowanego w perspektywie rozwoju form kształcenia wykorzystujących społeczną przestrzeń Internetu ; Pakiety dydaktyczne w edukacji ogólnotechnicznej i informatycznej ; Jak przybliżać studentom problemy społeczeństwa informacyjnego?. III. TECHNOLOGIE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Zastosowania pakietu Microsoft Expression Studio do wyświetlania treści multimedialnych ; Informacja i systemy informacyjne w działalności gospodarczej ; Informatyzacja procesów przygotowania produkcji i jej praktyczne konsekwencje ; Technologia Web 2.0 jako środowisko dydaktyczne w szkole społeczeństwa wiedzy ; Dydaktyka e-biznesu, studencka przygoda z ekonomią ; Komputerowe gry dydaktyczne w procesie nauczania ; Symulacje komputerowe przekazu podprogowego sygnału sinusoidalnego przez równoległy układ neuronów z użyciem szumu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86286 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 9 (2014))
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
ZAGROŻENIA DLA INFORMATYKI I PRZEZ INFORMATYKĘ: Wykorzystanie technologii informacyjnej a zagrożenia „dla informatyki i przez informatykę” ; Zagrożenia wynikające z rozwoju technologii informacyjnych ; Uzależnienie od komputera i Internetu (technologii internetowych) ; Nowoczesne technologie informatyczne – możliwości i zagrożenia ; Zapobieganie i zwalczanie zagrożeń za strony cyberprzestrzeni ; Jakość kształcenia a cyfrowa edukacja ; "Cyfrowa szkoła" – szansa, czy zagrożenie dla edukacji? ; W głębi Internetu – inne zastosowania informatyki ; Uzależnienia od Internetu ; WiFi WPA/WPA2 i bezpieczeństwo komunikacji ; WiFi WEP i bezpieczeństwo komunikacji. TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W SZKOLE: Najnowsze teorie uczenia w epoce cyfrowej ; Postawa nauczyciela wykorzystującego w swojej pracy komputer ; Umiejętności informatyczne jednostki a jej wolność we współczesnej cyberprzestrzeni ; Rola systemu edukacji w kształtowaniu osobowości ucznia wobec wirtualizującego się świata ; Technologia informatyczna stosowana przez nauczyciela w edukacji matematycznej ; Remote Experiment in Terms of View of Didactics of Education ; Development and validation of multimedia teaching programs ; Związki technologii informacyjnych z neuroestetyką. Weryfikacja eyetrackingowa nieistniejących obrazów – przygotowanie badań ; Internet i e-learning w procesie kształcenia – w opinii użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 10 (2015))
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
INFORMATYKA W SPOŁECZEŃSTWIE: Technologiczny radar CISCO 2014 ; Jak oswoić osobę starszą z komputerem - aspekty dydaktyczne i psychologiczne ; Geneza i rozwój wykorzystania komputerów i Internetu przez dzieci i młodzież w Stanach Zjednoczonych i niektórych krajach Unii Europejskiej. Aspekty porównawcze ; Edukacja dorosłych w programie ERASMUS+ ; TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI: Analfabetyzm cyfrowy wyzwaniem dla dydaktyki informatyki ; Kształcenie informatyczne w szkole średniej - 30 lat później ; Obszary kultury technicznej pomijane w kształceniu ICT ; Technologia BYOD w polskich szkołach ; Kształcenie techniczne w ujęciu komputerowo zintegrowanego wytwarzania CIM ; Nauczanie programowania w polskim szkolnictwie ; Zastosowanie aplikacji pomiarowych w nauczaniu metrologii ; IKT vo výučbe predmetu technika na základnej škole ; Perspektíva reálnych experimentov vo vzdelávaní ; Platformy e-learningowe oraz ich znaczenie dla procesu kształcenia ; Platformy e-learningowe - serwis internetowy o profilu dydaktycznym ; Platformy e-learningowe a kursy edukacyjne ; Automatyzacja procesu archiwizacji przyrostowej danych z wykorzystaniem Git ; Bezpieczeństwo systemu informatycznego jako proces ; Kontrola integralności kluczowych elementów systemu informatycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103426 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 11 (2016))
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. TIK A SPOŁECZEŃSTWO: Nowa stratyfikacja społeczna wskaźnikiem przemian cywilizacyjnych ; Niedostatki podziału cyfrowego ; Wykorzystanie technologii informacyjnej w projekcie edukacyjnym dotyczącym "dopalaczy" ; Internet jako narzędzie komunikacji w opinii respondentów ; Wirtualne zagrożenia dla rozwoju dzieci (na podstawie badań własnych). II. TIK A EDUKACJA: Oferta edukacyjna w ramach projektu "Informatyka - inwestycją w przyszłość" ; E-materiały dydaktyczne - wyzwania merytoryczne i organizacyjne ; E-podręczniki w nauczaniu matematyki ; Chmura obliczeniowa w edukacji - stan obecny i perspektywy dalszego jej wykorzystania ; Vplyv informačno-komunikačných technológií na výučbu ; Overovanie vplyvu informačno-komunikačných technológií na výučbu ; Big data w relacji do procesów zmian w edukacji ; Nowe media - nowe problemy ; Postawa nauczyciela informatyki wobec pracy w szkole. III. NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE: Symulatory wirtualnej rzeczywistości ; Badania symulacyjne w nauczaniu energoelektroniki ; Środki komunikacji wizualnej i infografiki w edukacji, biznesie i innych obszarach życia społecznego ; Ukrywanie pól w formularzu w Django z wykorzystaniem jQuery ; Potokowe przetwarzanie danych z dzienników systemowych z wykorzystaniem funkcji generatorów ; Wyznaczanie rozkładu geograficznego potencjalnego zagrożenia, w oparciu o zebrane zablokowane adresy IP z pliku hosts.deny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104964 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 12 (2017))
M.in. badania przeprowadzone wśród studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego, dotyczące mediów społecznościowych (s. 55) oraz artykuł dotyczący nauczania grafiki komputerowej i modelowania informatycznego w I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Przemyślu (s. 242-249).
Bibliografia przy pracach.
Tekst częściowo słowacki.
Streszczenie angielskie przy pracach.
I. TIK A SPOŁECZEŃSTWO: Style życia ludzi w społeczeństwie informacyjnym ; Idea smart living - idea inteligentnego, mądrego stylu życia ; Zapotrzebowanie rynku pracy na informatyków a praktyka dydaktyczna ; Społeczny wymiar technologii informacyjnych. Studia z informatyki społecznej na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie ; Rola mediów społecznościowych w edukacji - stan obecny i perspektywy rozwoju ; Edukacja z zakresu TIK a problem wiktymizacji człowieka doby społeczeństwa informacyjnego ; Mroczna strona internetu - TOR niebezpieczna forma cybertechnologii ; TIK A EDUKACJA: Kultura pracy komponentem aksjologii dydaktyki przedmiotów informatyczno-komunikacyjnych ; Wybrane meandry procesów cyfryzacji polskiej oświaty ; "Cyfrowa szkoła" - skok w przyszłość dydaktyki ; Znaczenie edukacji z zakresu techologii informacyjno-komunikacyjnej w przygotowaniu do cyfrowego życia ; Technologie mobilne w edukacji szkolnej ; Poszerzona rzeczywistość w edukacji ; Technologia poszerzonej rzeczywistości - korzyści i zagrożenia aplikacyjne ; Virtuálna realita a vzdelávanie ; Zagadnienie bezpieczeństwa aplikacji internetowych w programach dydaktycznych ; Programowanie może być interesujące - platforma Arduino ; Wykształcenie matematyczne a informatyka ; Wykorzystanie technologii multimedialnych w nauczaniu historii - poziom gimnazjum ; Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli ; Stosunek nauczyciela do pracy własnej na podstawie jego kompetencji (w tym i informatycznych) ; NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE: Kształtowanie wyobraźni przestrzennej poprzez modelowanie i animacje 3D ; Koncepcja modelu strumieniowego pobierania danych w czasie rzeczywistym notowań giełdowych ; Modyfikacja modelu aplikacji realizującej transakcje giełdowe na podstawie rzeczywistego strumienia danych o wartość dywident ; Modelowanie fizyczne układów mechatronicznych w środowisku SIMULINK-SIMSCAPE ; Wrzeciono CNC małej mocy jako obiekt badawczy dla metod CI na przykładzie detekcji prędkości ; Projektowanie aplikacji i interakcja z użytkownikiem ; Grafika komputerowa i informatyczne modelowanie struktur przestrzennych w programie kształcenia liceum ogólnokształcącego ; RECENZJE: Recenzja - "Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko", wyd. Presscom, Wrocław 2015, ss. 240, ISBN: 978-83-64512-55-1 - kilka refleksji ; Recenzja - Howard Gardner, "Inteligencje wielorakie. Nowe horyzonty w teorii i praktyce", wyd. MT BIZNES, Warszawa 2009, ss. 368, ISBN: 978-83-61732-04-4.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107163 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 13 (2018))
Bibliografia, netografia przy pracach.
TIK A SPOŁECZEŃSTWO: Problemy informatyzacji współczesnego społeczeństwa ; Media cyfrowe a kultura ; Technologie informacyjne w świetle praktyk czytelniczych ; Personalizacja profili internetowych wyzwaniem dla współczesnej edukacji ; Humanista - inżynier, czyli o społecznym wymiarze informatyki ; Przetwarzanie danych biometrycznych w usługach elektronicznych ; Najważniejsze idee czwartej rewolucji przemysłowej ; TIK A EDUKACJA: Wokół debaty "ed-tech". Krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii ; Postawy nauczycieli wobec edukacji informatycznej i medialnej w szkole ; Technologie informacyjne w nauczaniu geometrii w szkole podstawowej ; E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie ; E-learning - zalety i wady z punktu widzenia studenta ; Polska szkoła w dobie zagrożenia cyberprzestępczością ; NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE: Nauka programowania/kodowania w edukacji najmłodszych ; Nowe sposoby nauki programowania w edukacji wczesnoszkolnej ; Nie tylko najmłodsi programują! ; Raspberry Pi jako środowisko edukacyjne ; Praktyczne aspekty nauki programowania w szkole średniej ; Wyszukiwanie obiektów o podobnych cechach w bazie danych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji ; Operatory i ich przeciążanie w aspekcie programowania przetwarzania danych wielowymiarowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107289 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. tł. z czes.
I. CELE UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA INFORMATYKI I TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH: Wybrane problemy dydaktyki informatyki i technologii informacyjnej ; Cele nauczania technologii informacyjnej a dynamika zmian społecznych ; Z teorii i praktyki uczenia się i nauczania informatyki ; Technologie informacyjne i komunikacyjne i ich miejsce w Ramowym planie nauczania dla szkół podstawowych w Republice Czeskiej. II. PROCESY UCZENIA SIĘ INFORMATYKI I TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH: Uczenie się informatyki i technologii informacyjnych (kilka refleksji niedokończonych) ; Psychologiczne aspekty warunkujące uczenie się informatyki i technologii informacyjnych ; Symulacja komputerowa w nauczaniu przedmiotów elektrycznych w szkołach zawodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.016 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 14 (2019))
Bibliografia, netografia przy pracach.
Tekst częściowo w języku angielskim. Streszczenie prac w języku angielskim.
TIK A SPOŁECZEŃSTWO: Młode pokolenie w kulturze imagologicznej - wyzwania i zagrożenia rozwojowe / Ewa Wysocka ; Rola techologii informacyjno-komunikacyjnych w aktywizowaniu osób z niepełnosprawnościami / Katarzyna Garwol ; Kultura informacyjna komponentem bezpieczeństwa państwa i jego obywateli / Tadeusz Piątek ; Manipulacja informacją jednym z kulczowych problemów współczesnego świata mediów / Wojciech Czerski. TIK A EDUKACJA: Znaczenie uniwersytetów dziecięcych w kształtowaniu kompetencji cyfrowych dzieci / Danuta Morańska ; Edukacja informatyczna w nauczaniu początkowym - kilka obszarów potrzebnych zmian ; Wykorzystywanie technologii informatycznych w rozwijaniu kompetencji twórczych studentów / Agnieszka Długosz, Anna Koziorowska ; Niewykorzystywany edukacyjny potencjał ICT / Aleksander Piecuch ; Jakość kształcenia w ujęciu standardów cywilizacyjnych społeczeństwa informacyjnego / Marek Kęsy. NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE: Projektowanie dydaktycznych systemów automatyki domowej / Stanisław Szabłowski ; Programowanie mikrokontrolerów w szkole średniej z użyciem platformy ARDUINO / Piotr Kisiel ; Wykorzystanie techniki AdaBoost w modelach opartych na regresji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji / Jacek Wołoszyn ; Zastosowanie programów cieniujących do modelowania odbicia rozproszonego / Artur Hermanowicz, Agnieszka Molga.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108528 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 15 (2020))
Bibliografia przy pracach.
Streszczenia w języku angielskim i polskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
Cz. I. TIK A SPOŁECZEŃSTWO: Ewa Wysocka, Nowe media w służbie człowieka czy źródło ułatwiania cyberprzemocy? ; Katarzyna Garwol, Zawód celebryta? Cyberprzestrzeń płaszczyzną do uzyskania dochodów dzięki rozpoznawalności ; Aleksander Piecuch, Życie smart - ma swoją cenę ; Cz. II. TIK A EDUKACJA: Marek Kęsy, Projektowanie procesu kształcenia w ujęciu cywilizacyjnych standardów współczesnego społeczeństwa ; Marcin Musioł, Problemy studentów z pozycjonowania wychowania w edukacji informatycznej uczniów młodszych klas szkoły podstawowej ; Wojciech Czerski, Nowoczesny nauczyciel akademicki w dobie COVID-19 ; Piotr Kisiel, Projektowanie modeli trójwymiarowych w szkole średniej z użyciem oprogramowania Open Source Blender ; Cz. III. NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE: Stanisław Szabłowski, Projektowanie mechatroniczne w środku Simcenter Amesim 1 D ; Sławomir Iskierka, Tworzenie aplikacji interaktywnych w wybranych środowiskach 3 D ; Iwona Iskierka, Techniki grafiki komputerowej w reklamie ; Agnieszka Molga, Mikołaj Płachta, Modelowanie trójwymiarowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109221 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 8 (2013))
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
WSPÓŁCZESNY WYMIAR EDUKACJI: Przemiany edukacji pod wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych ; Wykorzystanie nowoczesnych technologii teleinformatycznych w procesie kształcenia ustawicznego ; Technologia dla edukacji. PRZETWARZANIE INFORMACJI: Antropoinfosfera współczesnego człowieka ; Mind mapping jako nowoczesna technika permanentnego uczenia się i zarządzania ; Analiza możliwości wykorzystania chmury obliczeniowej w permanentnej edukacji. TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W PROCESIE CAŁOŻYCIOWEGO UCZENIA SIĘ: Edukacyjna cyberprzestrzeń dla każdego ; Rozwój osobowy czlowieka w ujęciu kapitału ludzkiego organizacji ; Nauczanie multimedialne ; Vedecká poznámka a teoria k učietel'skej profesii technických predmetov.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101394 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania zostały przeprowadzone gł. wśród nauczycieli z woj. podkarpackiego.
Bibliogr. s. 268-[273].
KOMPETENCJE NAUCZYCIELI - TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE, INFORMACYJNE I MULTIMEDIALNE W PROCESIE KSZTAŁCENIA: Multimedia a kompetencje ; Kompetencje nauczycieli w komputerowym wspomaganiu procesów uczenia się i nauczania ; METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAN KOMPETENCJI NAUCZYCIELI W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA, KONSTRUOWANIA I WYKORZYSTANIA MULTIMEDIALNYCH OPRACOWAŃ METODYCZNYCH: Wprowadzenie do problematyki badawczej ; Metody, techniki i narzędzia badawcze ; Charakterystyka badanego środowiska ; KOMPETENCJE MULTIMEDIALNE NAUCZYCIELI W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH: Analiza wyników badań w zakresie wyposażenia placówek oświatowych w środki multimedialne ; Analiza wyników badań w zakresie wykorzystywania środków multimedialnych w procesie kształcenia ; Analiza wyników badań w zakresie przygotowania nauczycieli w obszarze technologii informatycznej, informacyjnej i multimedialnej ; Analiza wyników badań w zakresie przygotowania nauczycieli do wykorzystywania multimedialnych opracowań metodycznych ; Analiza wyników badań w zakresie przygotowania nauczycieli do projektowania i konstruowania własnych multimedialnych opracowań metodycznych ; Wnioski i uogólnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98730 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 261-273.
EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Cywilizacja i społeczeństwo informacyjne: Cywilizacja informacyjna - geneza, charakterystyka ; Społeczeństwo informacyjne - próba dookreślenia pojęcia ; Cechy konstytutywne społeczeństwa informacyjnego ; Wyzwania społeczeństwa informacyjnego - kierunki rozwoju ; Społeczeństwo 5.0 ; Cyfrowi rzemieślnicy ; 2. Szkoła w perspektywie społeczeństwa informacyjnego: Szkoła w XXI wieku - szkoła zrównoważonego rozwoju ; Przedmioty informatyczne w kanonie wykształcenia ogólnego ; Formy organizacyjne edukacji w społeczeństwie informacyjnym ; Edukacja całożyciowa wyzwaniem cywilizacyjnym ; Teleologiczne aspekty współczesnej edukacji ; Jakość pracy szkoły ; ICT W EDUKACJI: 3. Organizacja pracy szkoły w dobie Internetu: Technologia - trudności eksplikacyjne ; Od IT do mediów cyfrowych ; ICT determinantem współczesnego życia i rozwoju ; Infrastruktura szkoły - szkoła jako magistrala ; Specjaliści od multimediów ; Administrowanie szkolnymi sieciami komputerowymi ; 4. Procesy uczenia się i nauczania: Uczenie się w nowym modelu życia ; Potęga umysłu ; Techologie intelektualne ; Neurodydaktyka ; Dydaktyka wobec ICT ; Cyfrowe kompetencje nauczyciela współczesnej szkoły ; Cyfrowe kompetencje ucznia szkoły współczesnej ; Rezerwy kognitywne człowieka ; 5. Negatywne skutki upowszechniania ICT: Choroby cywilizacyjne ; Infostres ; Cyberuzależnienia ; Cyberprzestępczość ; Cyfrowa demencja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108501 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej