Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(46)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje popularnonaukowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Audiobooki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(52)
wypożyczone
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(24)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(30)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(5)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(46)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(7)
Czerniawska Ewa
(5)
Duhigg Charles (1974- )
(4)
Johnson Robert Lee (1941- )
(4)
Materska Maria (1942- )
(4)
McCann Vivian
(4)
Spitzer Manfred (1958- )
(4)
Radzicki Józef
(3)
Schulte-Markwort Michael (1956- )
(3)
Coulombe Nikita S
(2)
Fernandez Alvaro
(2)
Goldberg Elkhonon (1946- )
(2)
Gruszka-Gosiewska Aleksandra
(2)
Hemmings Brian
(2)
Holder Tim (1939- )
(2)
Michelon Pascale
(2)
Myszkiewicz Igor (1974- )
(2)
Parzelski Dariusz
(2)
Adonis James (1979- )
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Aronson Joshua
(1)
Bauer Joachim (1951- )
(1)
Blair Kristen P
(1)
Borkowski Łukasz
(1)
Bramham Jessica
(1)
Bąbel Przemysław (1977- )
(1)
Centola Damon (1973- )
(1)
Contento Isobel R
(1)
Coyne Iain
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
DiYanni Robert
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dragun Jacek
(1)
Duhigg Charles
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fassnacht Martin (1965- )
(1)
Filipowicz Leszek (1967- )
(1)
Gamian-Wilk Małgorzata
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Gilmour Jane
(1)
Hasson Gill (1958- )
(1)
Hohnen Bettina
(1)
Hüther Gerald (1951- )
(1)
Imbir Kamil
(1)
Jagodzińska Maria
(1)
Jaworska-Surma Aleksandra
(1)
Jenkins Jennifer M
(1)
Johnson Matthew D. (1978- )
(1)
Juddery Mark (1971-2015)
(1)
Kołakowski Artur
(1)
Leiter Michael P. (1947- )
(1)
Maslach Christina (1946- )
(1)
Monks Claire P
(1)
Murphy Tara
(1)
Oatley Keith
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Paul Fritzi (1980- )
(1)
Pinkowski Andrzej
(1)
Sanderson Catherine Ashley (1968- )
(1)
Sapolsky Robert M
(1)
Sapolsky Robert M. (1957- )
(1)
Schwartz Daniel L. (1973- )
(1)
Shenk Joshua Wolf
(1)
Siara Olga
(1)
Simon Hermann
(1)
Szaniawska Monika
(1)
Szczepański Wojciech (pediatra)
(1)
Sęk Helena (1938- )
(1)
Tsang Jessica M
(1)
Ukleja Mick (1948- )
(1)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(1)
Woynarowska Barbara (1940- )
(1)
Woynarowska-Sołdan Magdalena
(1)
Young Susan (1957- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Pracodawcy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści zdrowia publicznego
(1)
Temat
Uczucia
(6)
Zachowanie
(6)
Mózg
(5)
Psychologia
(5)
Stres
(5)
Uczenie się
(5)
Dzieci
(3)
Motywacja
(3)
Pamięć
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Chłopcy
(2)
Fonoholizm
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Inteligencja (psychologia)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Mężczyzna
(2)
Młodzież
(2)
Nastolatki
(2)
Nawyki
(2)
Neuropsychologia
(2)
Poznanie
(2)
Psychofizjologia
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rodzicielstwo
(2)
Smartfon
(2)
Sport
(2)
Spostrzeganie
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Umysł
(2)
Uzależnienia medialne
(2)
Wpływ na zdrowie
(2)
Zdrowie fizyczne
(2)
Zdrowie psychiczne
(2)
Zmysły
(2)
Zmęczenie
(2)
Świadomość
(2)
Aforyzmy
(1)
Agresywność
(1)
Asertywność
(1)
Bierność społeczna
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Ceny
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Dorośli
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja żywieniowa
(1)
Empatia
(1)
Etyka
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Internet
(1)
Intuicja
(1)
Konformizm
(1)
Konkurencja
(1)
Krytycyzm
(1)
Kultura
(1)
Małżeństwo
(1)
Miłość
(1)
Mobbing
(1)
Modele matematyczne
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie
(1)
Neurony
(1)
Odwaga
(1)
Odżywianie
(1)
Osobowość
(1)
Osoby z ADHD
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pojęcia
(1)
Pokolenie Y
(1)
Polityka
(1)
Polityka cenowa
(1)
Popyt
(1)
Postawy
(1)
Praca zespołowa
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Propaganda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Randka
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Rynek finansowy
(1)
Samoleczenie
(1)
Samopoznanie
(1)
Satysfakcja ze związku
(1)
Sen
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stereotyp
(1)
Sukces
(1)
Szczęście
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(1)
Twórczość
(1)
Uprzedzenia
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Niemcy
(2)
Gatunek
Opracowanie
(12)
Podręcznik
(9)
Poradnik
(9)
Poradniki
(3)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Esej
(1)
Książki mówione
(1)
Monografia
(1)
Powieść obyczajowa włoska
(1)
Powieść włoska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(21)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Medycyna i zdrowie
(7)
Rozwój osobisty
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
46 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 8 godz. 25 min.
Tytuł oryginału "Familienjahre" 2019.
Czyta Jacek Dragun.
Nagranie w formacie mp3.
Rodzina jest wyzwaniem. Życie rodzinne obrosło w mnóstwo mitów, które wpędzają rodziców w niepewność w równym stopniu co burzliwe dyskusje wokół tematu wychowywania dzieci. Po 30 latach pracy psychiatra dzieci i młodzieży profesor Michael Schulte-Markwort obiera inny kurs i radzi: tym, co się liczy, jest odwaga uświadomienia sobie własnej postawy. Wtedy możliwe stają się nawiązanie relacji rodzic-dziecko oraz komunikacja z dzieckiem uwzględniająca jego potrzeby i zdolności. Nie bez znaczenia jest także kwestia samodzielności rodziców, którzy nie powinni się tak przejmować tym, co mówią inni. Każda rodzina może osiągnąć szczęście po swojemu. Co zrobić, jeśli dziecko nie śpi, a co, jeśli nie chce jeść? Jakie mogą być konsekwencje, kiedy dzieciom pozwala się na wszystko? W jaki sposób wyznaczać granice? I jak odzyskać suwerenność, której tak często brakuje rodzicom? Doświadczony ekspert w obrazowy sposób i na wielu przykładach wyjaśnia, jak z odwagą oraz zaufaniem podejmować właściwe decyzje. [Heraclon International, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1634/37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3215 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
Czas trwania: 8 godz. 29 min.
Tytuł oryginału "Burnout-Kids : wie das Prinzip Leistung unsere Kinder überfordert" 2015.
Czyta Andrzej Pinkowski.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Dzieci również mogą się wypalić. Dzieci niemal całkowicie poddają się dyktatowi społeczeństwa, w którym liczy się tylko sukces i ponoszą tego bolesne konsekwencje. Presja wywierana na nie jest nie do wytrzymania. Muszą mieć perfekcyjną stylizację na występ w klasie, idealne oceny, a po lekcjach i dodatkowej godzinie języka obcego biegną na trening i naukę gry na pianinie. Doświadczony psychiatra, profesor Michael Schulte-Markwort, codziennie diagnozuje u dzieci i młodzieży wypalenie. Swoją książką chciałby nami wstrząsnąć i wywołać dyskusję na temat stresu, który towarzyszy najmłodszym. Nauka i chodzenie do szkoły powinny być dla nich przyjemnością. Tymczasem żyją w świecie, który gna je bez tchu od jednej przeszkody do następnej i zmusza do walki o wątpliwe wartości. To ważne, by dzieci we właściwym czasie sygnalizowały, kiedy żąda się od nich zbyt wiele. Te, które bez szemrania wykonują wszystko, czego się od nich wymaga, nie wyrosną na ludzi krytycznych, mających możliwość kształtowania świata. [Heraclon International, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1557/61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3285 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resocjalizacja)
Tytuł oryginału: "Bullying in different contexts" 2011.
Bibliografia przy rozdziałach.
1. Historia badań nad mobbingiem. 2. Przemoc między przedszkolakami. 3. Mobbing w szkole: trzydzieści lat badań. 4. Przemoc rówieśnicza w domach dziecka: wyjątkowe doświadczenie. 5. Przemoc domowa: mobbing w domu. 6. Przemoc w parach adolescentów. 7. Mobbing w więzieniu: aktualizacja wiedzy. 8. Mobbing w miejscu pracy. 9. Przemoc i mobbing wobec osób starszych: badanie powiązań teoretycznych i empirycznych. 10. Cyberbullying. 11. Przegląd zagadnień związanych z mobbingiel i przemocą w różnych kontekstach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The SharpBrains guide to brain fitness : how to optimize brain health and performance at any age" 2013.
Bibliografia na stronach 260-[276].
Na początku jest mózg ; Bądź trenerem, nie pacjentem ; W zdrowym ciele zdrowy duch ; Jesteś tym, co jesz i pijesz (do pewnego stopnia) ; Nowość - wyzwanie - różnorodność: im więcej, tym lepiej ; Utrzymuj kontakty społeczne ; Zarządzaj stresem, buduj odporność ; Ogólnorozwojowy trening mózgu ; Jak zostać trenerem własnego mózgu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The SharpBrains guide to brain fitness : how to optimize brain health and performance at any age, 2013.
Bibliogr. s. 260-276.
Jak wzmacniać sprawność mózgu w każdym wieku? Jak zachować sprawność i jasność umysłu do później starości? Elkhonon Goldberg i Alvaro Fernandez wraz z Pascale Michelonem - mistrzowie popularyzacji wiedzy o mózgu - zapraszają w fascynującą podróż po świecie ludzkiego poznania. Z przewodnika dowiemy się, jak zbudowany jest mózg, w jaki sposób działa, jak się zmienia pod wpływem uczenia się i zdobywania nowych doświadczeń. Autorzy wskazują, jakimi działaniami możemy wzmacniać swój mózg, a przy okazji obalają kilka mitów, na przykład ten o sensowności rozwiązywania setek krzyżówek. "To przewodnik kierowany do wszystkich posiadaczy mózgu, którzy chcieliby nauczyć się, jak utrzymać ów narząd w zdrowiu i wzmocnić jego działanie". [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103999 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Applied sport psychology : a case-based approach" 2009.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
R. I. WPROWADZENIE (BRIAN HEMMINGS I TIM HOLDER): 1. Podejście poznawczo-behawioralne ; 2. Rodzaje diagnozy i interwencji ; 3. Techniki i umiejętności ; 4. Praktyka refleksyjna ; CZĘŚĆ A. WSPÓŁPRACA Z INDYWIDUALNYMI ZAWODNIKAMI: R. II. WZMACNIANIE POCZUCIA WŁASNEJ SKUTECZNOŚCI W ZAWODOWYM TENISIE ZIEMNYM: INTENSYWNA PRACA PODCZAS PRZYGOTOWANIA DO UDZIAŁU W CYKLU TURNIEJÓW (CHRIS HARWOOD): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Od zidentyfikowanych potrzeb do celów interwencji ; 4. Interwencje i monitoring ; 5. Ocena interwencji ; 6. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. III. RADZENIE SOBIE Z DYSTRAKTORAMI W KRYKIECIE (BRIAN HEMMINGS): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. VI. KONSULTACJA NA RINGU: WSPÓŁPRACA PSYCHOLOGICZNA Z ZAWODOWYM PIĘŚCIARZEM Z TYTUŁEM MISTRZA ŚWIATA (ANDREW M. LANE): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencja i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. V. TWORZENIE POZYTYWNYCH PRZEKONAŃ DOTYCZĄCYCH WYKONANIA W ŚWIECIE BOWLINGU SPORTOWEGO (CAROLINE MARLOW): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. VI. WZMACNIANIE PEWNOŚCI SIEBIE U NASTOLETNIEGO GOLFISTY (IAIN GREENLEES): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; CZĘŚĆ B. WSPÓŁPRACA Z DRUŻYNAMI I REPREZENTACJAMI: R. VII. ZASTOSOWANIE PSYCHOLOGII SPORTU W PRZYPADKU OSADY WIOŚLARSKIEJ NA POZIOMIE KADRY OLIMPIJSKIEJ: WYJŚCIE POZA TRENING UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOLOGICZNYCH (CHRIS SHAMBROOK): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. VIII. PROWADZENIE WARSZTATÓW EDUKACYJNYCH DLA RUGBISTÓW Z RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH: DOŚWIADCZENIA PSYCHOLOGA SPORTU-STAŻYSTY (JENNY PAGE): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb - pierwszy sezon ; 3. Interwencja i monitoring - pierwszy sezon ; 4. Ocena interwencji - pierwszy sezon ; 5. Diagnoza potrzeb - drugi sezon ; 6. Interwencja i monitoring - drugi sezon ; 7. Ocena interwencji - drugi sezon ; R. IX. PROCES FORMUŁOWANIA CELÓW DRUŻYNOWYCH W PROFESJONALNEJ PIŁCE NOŻNEJ (RICHARD THELWELL): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; CZĘŚĆ C. PSYCHOLOG JAKO CZŁONEK SZTABU SZKOLENIOWEGO: R. X. BUDOWANIE ROLI I PRACA PSYCHOLOGA SPORTU NA IGRZYSKACH PARAOLIMPIJSKICH (JONATHAN KATZ): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Diagnoza wymagań/potrzeb związanych z rolą psychologa w misji olimpijskiej ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; 6. Epilog ; R. XI. ZINTEGROWANE, INTERDYSCYPLINARNE WSPARCIE DLA KONTUZJOWANEJ RUGBISTKI (SARAH CECIL, RAPHAEL BRANDON, JAMES MOORE): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. XII. OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH DLA TRENERÓW TENISA STOŁOWEGO - ZASTOSOWANIE CYKLICZNEGO MODELU DZIAŁANIA (TIM HOLDER): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencja i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105753 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Applied sport psychology : a case-based approach" 2009.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
R. I. WPROWADZENIE (BRIAN HEMMINGS I TIM HOLDER): 1. Podejście poznawczo-behawioralne ; 2. Rodzaje diagnozy i interwencji ; 3. Techniki i umiejętności ; 4. Praktyka refleksyjna ; CZĘŚĆ A. WSPÓŁPRACA Z INDYWIDUALNYMI ZAWODNIKAMI: R. II. WZMACNIANIE POCZUCIA WŁASNEJ SKUTECZNOŚCI W ZAWODOWYM TENISIE ZIEMNYM: INTENSYWNA PRACA PODCZAS PRZYGOTOWANIA DO UDZIAŁU W CYKLU TURNIEJÓW (CHRIS HARWOOD): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Od zidentyfikowanych potrzeb do celów interwencji ; 4. Interwencje i monitoring ; 5. Ocena interwencji ; 6. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. III. RADZENIE SOBIE Z DYSTRAKTORAMI W KRYKIECIE (BRIAN HEMMINGS): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. VI. KONSULTACJA NA RINGU: WSPÓŁPRACA PSYCHOLOGICZNA Z ZAWODOWYM PIĘŚCIARZEM Z TYTUŁEM MISTRZA ŚWIATA (ANDREW M. LANE): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencja i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. V. TWORZENIE POZYTYWNYCH PRZEKONAŃ DOTYCZĄCYCH WYKONANIA W ŚWIECIE BOWLINGU SPORTOWEGO (CAROLINE MARLOW): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. VI. WZMACNIANIE PEWNOŚCI SIEBIE U NASTOLETNIEGO GOLFISTY (IAIN GREENLEES): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; CZĘŚĆ B. WSPÓŁPRACA Z DRUŻYNAMI I REPREZENTACJAMI: R. VII. ZASTOSOWANIE PSYCHOLOGII SPORTU W PRZYPADKU OSADY WIOŚLARSKIEJ NA POZIOMIE KADRY OLIMPIJSKIEJ: WYJŚCIE POZA TRENING UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOLOGICZNYCH (CHRIS SHAMBROOK): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. VIII. PROWADZENIE WARSZTATÓW EDUKACYJNYCH DLA RUGBISTÓW Z RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH: DOŚWIADCZENIA PSYCHOLOGA SPORTU-STAŻYSTY (JENNY PAGE): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb - pierwszy sezon ; 3. Interwencja i monitoring - pierwszy sezon ; 4. Ocena interwencji - pierwszy sezon ; 5. Diagnoza potrzeb - drugi sezon ; 6. Interwencja i monitoring - drugi sezon ; 7. Ocena interwencji - drugi sezon ; R. IX. PROCES FORMUŁOWANIA CELÓW DRUŻYNOWYCH W PROFESJONALNEJ PIŁCE NOŻNEJ (RICHARD THELWELL): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; CZĘŚĆ C. PSYCHOLOG JAKO CZŁONEK SZTABU SZKOLENIOWEGO: R. X. BUDOWANIE ROLI I PRACA PSYCHOLOGA SPORTU NA IGRZYSKACH PARAOLIMPIJSKICH (JONATHAN KATZ): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Diagnoza wymagań/potrzeb związanych z rolą psychologa w misji olimpijskiej ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; 6. Epilog ; R. XI. ZINTEGROWANE, INTERDYSCYPLINARNE WSPARCIE DLA KONTUZJOWANEJ RUGBISTKI (SARAH CECIL, RAPHAEL BRANDON, JAMES MOORE): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. XII. OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH DLA TRENERÓW TENISA STOŁOWEGO - ZASTOSOWANIE CYKLICZNEGO MODELU DZIAŁANIA (TIM HOLDER): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencja i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Wstęp ; Podziękowania ; Cz. I. RÓŻNE SPOJRZENIA NA EMOCJE: R. 1. Podejście do zrozumienia emocji ; R. 2. Ewolucja emocji ; R. 3. Kulturowe zrozumienie emocji ; Cz. II. ELEMENTY EMOCJI: R. 4. Komunikowanie emocji ; R. 5. Zmiany cielesne i emocje ; R. 6. Ocena, doświadczenie, regulacja ; R. 7. Mechanizmy mózgowe i emocje ; CZ. III. EMOCJE I ŻYCIE SPOŁECZNE: R. 8. Rozwój emocji w dzieciństwie ; R. 9. Emocje w relacjach społecznych ; R. 10. Emocje i myślenie ; CZ. IV. EMOCJE I CZŁOWIEK: R. 11. Różnice indywidualne w emocjonalności ; R. 12. Psychopatologia emocji w dzieciństwie ; R. 13. Zaburzenia emocjonalne w dorosłości ; R. 14. Znaczące życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AF-109302, AF-109669 (2 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The social animal" 1992.
Indeksy.
Podręcznik dla studentów psychologii, pedagogiki, socjologii i innych nauk społecznych.
1. Co to jest psychologia społeczna? ; 2. Poznanie społeczne ; 3. Uzasadnianie własnego postępowania ; 4. Konformizm ; 5. Środki masowego przekazu, propaganda i perswazja ; 6. Agresja u człowieka ; 7. Uprzedzenia ; 8. Sympatia, miłość, zrozumienie ; 9. Psychologia społeczna jako nauka.
Pierwsze wydanie książki Elliota Aronsona powstało w 1970 roku. Od tamtej pory stale aktualizowany podręcznik Człowiek istota społeczna jest jedną z najważniejszych publikacji wprowadzających w obszar psychologii społecznej. Elliot Aronson i Joshua Aronson prowadzą czytelnika przez najważniejsze zagadnienia psychologii społecznej. Definiują tę dyscyplinę jako naukowe badanie wpływu rzeczywistej, wyobrażonej lub założonej obecności innych na nasze myśli, emocje, przekonania i zachowania - oraz tego, w jaki sposób my wywieramy wpływ na innych. Przybliżają zagadnienia poznania społecznego, uzasadniania własnego postępowania, konformizmu, wpływu mediów oraz zjawiska zachodzące w relacjach międzyludzkich: agresję, uprzedzenia, sympatię i miłość. [www.azymut.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [339]-349.
PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA I TERAPIA: Wprowadzenie ; Jak stosować program Young i Bramham ; MODUŁY OBJAWÓW PODSTAWOWYCH ADHD: Moduł zaburzeń uwagi ; Moduł pamięci ; Moduł organizacji i zarządzania czasem ; Moduł impulsywności ; MODUŁY DODATKOWYCH ROZPOZNAŃ I PROBLEMÓW: Moduł strategii rozwiązywania problemów ; Moduł relacji interpersonalnych ; Moduł lęku ; Moduł frustracji i złości ; Moduł obniżonego nastroju i depresji ; Moduł zagadnień związanych ze snem ; Moduł nadużywania substancji psychoaktywnych ; IV. MODUŁ PRZYSZŁOŚCI: Moduł przygotowujący na przyszłość.
Książka Susan Young i Jessiki Bramham to praktyczny przewodnik, który wskazuje, jak za pomocą terapii poznawczo-behawioralnej radzić sobie z objawami ADHD występującymi u młodzieży i osób dorosłych. Program Young i Bramham: · dostarcza praktycznych strategii radzenia sobie z codziennymi trudnościami wynikającymi z ADHD (impulsywność, kłopoty ze snem, zarządzanie czasem), · pomaga zwalczać zarówno osiowe objawy ADHD, jak i problemy towarzyszące, · zawiera kompletne plany terapii oraz propozycje ćwiczeń dla pacjentów, · składa się z niezależnych modułów, które można dopasowywać do indywidualnych potrzeb młodzieży i dorosłych z ADHD, · może być stosowany w terapii indywidualnej, grupowej i pracy warsztatowej, · oferuje innowacyjne i intensywne, praktyczne podejście do objawów ADHD za pomocą technik poznawczo-behawioralnych oraz technik dialogu motywującego. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-615.851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The truth about burnout : how organizations cause personal stress and what to do about it" 1997.
Bibliogr. s. [209]-212. Indeks.
1. Bieżący kryzys: Jak zmieniało się miejsce pracy ; Dlaczego wypalenie zawodowe kwitnie? ; Erozja duszy ; Nasza recepta na kryzys. 2. Jak doświadczasz wypalenia zawodowego?: Utrata zaangażowania ; Erozja emocji ; Niedopasowanie. 3. Co jest przyczyną wypalenia zawodowego?: Nadmierne obciążenie pracą ; Brak kontroli ; Niewystarczające (wy)nagradzanie ; Załamanie społeczności i wspólnoty ; Brak sprawiedliwości ; Konflikt wartości ; Dokąd zmierzamy? 4. Dlaczego warto się zająć wypaleniem?: Dlaczego organizacje ignorują zjawisko wypalenia? ; Dlaczego organizacje powinny poważnie podejść do wypalenia? ; Dlaczego lepiej zapobiegać niż zwalczać? 5. Interwencja kryzysowa - zatrzymać wypalenie zawodowe: Indywidualne podejście do braku dopasowania człowiek-praca ; Próba zmniejszenia przeciążenia pracą ; Próba uzyskania poczucia kontroli ; Próba uzyskania dodatkowych nagród ; Podejmowanie indywidualnej inicjatywy w kontekście organizacyjnym. 6. Zapobieganie wypaleniu i budowanie zaangażowania: Patrząc na niedopasowanie człowiek-praca z perspektywy organizacji ; Odkryć o co chodzi ; Żeby dobrze zacząć ; Poprawa kultury organizacyjnej: opis przypadku ; Czego się nauczyliśmy? 7. Promowanie wartości ogólnoludzkich: Wartości w miejscu pracy ; Proces klaryfikowania wartości ; Przekładanie wartości na działania ; Nowy świat pracy ; Społeczność w zmiejszającym się środowisku zawodowym. Posłowie: W strone lepszej przyszłości. Załącznik: Ocena środowiska pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 349-[350].
I. OBJAWY: 1. Rozczarowanie edukacją ; 2. Mężczyźni rezygnują z zatrudnienia ; 3. Nadmierna męskość: zespół intensywności społecznej ; 4. Gry bez umiaru: zarządzanie wszechświatem z własnej sypialni ; 5. Zmiana w otyłą, bezkształtną masę ; 6. Nadmierne korzystanie z pornografii: orgazmy na życzenie ; 7. Hej w życiu, hej wszędzie: za dużo leków i narkotyków ; II. PRZYCZYNY: 8. Rodzina bez sternika, nieobecni ojcowie ; 9. Nieskuteczne szkoły ; 10. Zmiana w środowisku naturalnym ; 11. Oczarowanie technologią i uzależnienie od pobudzania ; 12. Kwaśne winogrona: roszczenia "versus" rzeczywistości ; 13. Rosnąca pozycja kobiet ; 14. Mity patriarchatu ; 15. Recesja, III. ROZWIĄZANIA: 16. Co może zrobić rząd? ; 17. Co mogą zrobić szkoły? ; 18. Co mogą zrobić rodzice? ; 19. Co mogą zrobić mężczyźni? ; 20. Co mogą zrobić kobiety? ; 21. Co mogą zrobić media?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 349-[350].
Uwagi dla Czytelników ; Wstęp. Po porostu płynąc z prądem ; I. OBJAWY: Rozczarowanie edukacją ; Mężczyźni rezygnują z zatrudnienia ; Nadmierna męskość: zespół intensywności społecznej ; Gry bez umiaru: zarządzanie wszechświatem z własnej sypialni ; Zmiana w otyłą, bezkształtną masę ; Nadmierne korzystanie z pornografii: orgazmy na życzenie ; Hej w życiu, hej wszędzie: za dużo leków i narkotyków ; II. PRZYCZYNY: Rodzina bez sternika, nieobecni ojcowie ; Nieskuteczne szkoły ; Zmiana w środowisku naturalnym ; Oczarowanie technologią i uzależnienie od pobudzania ; Kwaśne winogrona: roszczenia "versus" rzeczywistości ; Rosnąca pozycja kobiet ; Recesja ; III. ROZWIĄZANIA: Co może zrobić rząd? ; Co mogą zrobić szkoły? ; Co mogą zrobić rodzice? ; Co mogą zrobić mężczyźni? ; Co mogą zrobić kobiety? ; Co mogą zrobić media?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The ABCs of how we learn : 26 scientifically proven approaches, how they work, and when to use them".
Bibliografia przy rozdziałach.
1. Wiedza. Esej o wydajności i innowacji w sferze wiedzy ; 2. Obserwacja. Naśladowanie uczuć i działań ; 3. Uczenie sie. przez doświadczenie. Wykorzystanie inteligencji ciała ; 4. Modelowe przykłady. Nabywanie umiejętności i opanowywanie procedur ; 5. Zamierzone ćwiczenie. Stawanie się ekspertem ; 6. Elaboracja. Nadawanie znaczenia wspomnieniom ; 7. Wizualizacja. Wymyślanie struktury złożonych informacji ; 8. Generowanie. Tworzenie trwałych wspomnień ; 9. Analogie. Znajdowanie ogólnej zasady ; 1O. Skontrastowane przypadki. Wychwytywanie kluczowych informacji ; 11. Uczenie się przez pytanie. Formułowanie efektywnych pytań ; 12. Odwracanie. Pokonywanie błędnych koncepcji i niesłusznego wnioskowania ; 13. Wytwarzanie. Budowanie zainteresowania i wiedzy praktycznej ; 14. Sen. Konsolidowanie wspomnień z minionego dnia ; 15. Zabawia wyobrażeniowa. Rozwijanie kontroli poznawczej ; 16. Wyjaśnianie we właściwym momencie. Sprawianie, by wykłady i lektury działały ; 17. Samowyjaśnianie. Wychodzenie poza dostarczone informacje ; 18. Potrafię! Zwiększanie własnej skuteczności ; 19. Nauczanie. Bramie odpowiedzialności za nauczanie innych ; 20. Ekscytacja. Podkręcanie uwagi i pobudzenia ; 21. Informacja zwrotna. Wspieranie samorozwoju ; 22. Nagroda. Motywowanie do właściwych zachowań ; 23. Słuchanie oraz wymiana poglądów i opinii. Uczenie się. w grupie jest efektywniejsze niż w pojedynką ; 24. Normy. Pielęgnowanie zasad gry ; 25. Poczucie przynależności. Łagodzenie lęku i budowanie zaangażowania ; 26. Uczestnictwo. Partycypowanie w grze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105829 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Dla studentów przed- i podyplomowych w zakresie żywienia, a także dla edukatorów żywieniowych.
I. POŁĄCZENIE BADAŃ, TEORII I PRAKTYKI: PODSTAWY: Edukacja żywieniowa: ważna, ciekawa i niezbędna w dzisiejszym skomplikowanym świecie ; Determinanty wyborów pokarmowych i zmian sposobu żywienia: implikacje dla edukacji żywieniowej ; Przegląd zagadnień dotyczących edukacji żywieniowej: pomoc w zdobyciu motywacji, umiejętności i wsparcia dla zmian zachowania ; Zwiększanie świadomości oraz wzmacnianie upodmiotowienia i motywacji do zmiany zachowania i podjęcia działalnia ; Ułatwianie uzyskania zdolności do zmiany zachowania i podjęcia działania ; Promowanie wsparcia środowiskowego dla zmiany zachowania ; II. WYKORZYSTANIE BADAŃ I TEORII W PRAKTYCE: PROCEDURA PROJEKTOWANIA EDUKACJI ŻYWIENIOWEJ OSADZONEJ W TEORII - KROK PO KROKU: Decyzja o wyborze docelowej zmiany zachowania na podstawie oceny problemów i zachowań uczestników ; Eksploracja determinant zmiany zachowania stanowiącej cel interwencji ; Selekcja teorii i wyjaśnienie filozofii interwencji ; Identyfikacja celów - przełożenie teorii behawioralnej na cele edukacyjne ; Generowanie planów edukacyjnych - nacisk na wzmacnianie motywacji do zmiany zachowania i podjęcia działań ; Generowanie planów edukacyjnych - nacisk na rozwijanie zdolności do zmiany zachowania i podjęcia działalń ; Nakreślenie planu ewaluacji ; Wykorzystanie procedury DESIGN do promowania wsparcia środowiskowego dla zmiany zachowania i podjęcia działań ; III. BADANIA I TEORIA W DZIAŁANIU: REALIZACJA EDUKACJI ŻYWIENIOWEJ W PRAKTYCE: Skuteczna realizacja edukacji żywieniowej ; Środki dydaktyczne i inne kanały dla edukacji żywieniowej ; Praca z osobami w różnym wieku, z różnych kultur i o różnym poziomie alfabetyzmu ; Edukatorzy żywieniowi jako agenci zmiany w środowisku.
Oddajemy do rąk Czytelników pierwszy w Polsce podręcznik edukacji żywieniowej. Książka Isobel Contento to kompendium wiedzy o tym, jak projektować, realizować i oceniać skuteczność programów i interwencji edukacyjnych związanych z zachowaniami żywieniowymi. W podręczniku omówiono: • najważniejsze teorie wykorzystywane w edukacji żywieniowej wraz z przykładami zastosowania wiedzy w praktyce; • procedurę ułatwiającą studentom i praktykom projektowanie skutecznej edukacji żywieniowej, przełożenie teorii na strategie, cele edukacyjne i praktykę oraz opracowanie planu edukacyjnego; • zagadnienia dotyczące realizacji edukacji żywieniowej w różnych grupach: wśród dzieci, młodzieży i dorosłych, osób o niskim poziomie alfabetyzmu i osób z różnych grup kulturowych. „Edukacja żywieniowa” to książka przeznaczona dla studentów różnych poziomów studiów przed- i podyplomowych w zakresie żywienia. Może być przydatna także dla pracujących edukatorów żywieniowych i menedżerów jako źródło wszechstronnych informacji do planowania i realizacji skutecznych programów edukacji żywieniowej skierowanych do różnych grup odbiorców. Na całym świecie obserwujemy zwiększanie się częstości występowania chorób dietozależnych, w tym otyłości, oraz nadal istniejące w niektórych krajach niedożywienie. Edukacja żywieniowa jest obecnie potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Na szczęście w szkołach, miejscach pracy i społecznościach docenia się znaczenie tej edukacji dla zmniejszania ryzyka wystąpienia tych problemów zdrowotnych. Oznacza to, że edukatorzy żywieniowi mają obecnie możliwości dokonywania rzeczywistych zmian we współczesnym świecie. [Wydaw. Naukowe PWN, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-613 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-108824 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Tytuł oryginału: "Psychology : core concepts" 2016.
Bibliografia, netografia na stronach 231-[260]. Indeks.
I. MOTYWACJA I EMOCJE: Co nas motywuje? ; Jak określamy nasze motywacyjne priorytety? ; Gdzie w hierarchię potrzeb wpasować głód i seks? ; Jak motywują nas emocje? ; Jakie procesy sterują naszymi emocjami? ; Czy "wykrywacze kłamstw" rzeczywiście wykrywają kłamstwa? ; II. UCZENIE SIĘ I WYCHOWYWANIE: Jakiego rodzaju uczenie się wyjaśnia warunkowania klasyczne? ; Jak uczymy się nowych zachowań za pomocą warunkowania sprawczego? ; Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? ; Czy każdy z nas prezentuje odrębny "styl uczenia się"? ; III. PAMIĘĆ: Jaka jest natura pamięci? ; Czy chciałbyś mieć pamięć "fotograficzną ; W jaki sposób powstają wspomnienia? ; W jaki sposób wydobywamy wspomnienia? ; Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105797/2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie tytuł tomu.
Bibliogr. s. 259-276. Indeks.
1. EMOCJE I MOTYWACJA: Po co nam emocje? ; Skąd się biorą nasze emocje? ; Ile kontroli mamy nad własnymi emocjami? ; Motywacja: co sprawia, że zachowujemy się tak, jak się zachowujemy? ; Co łączy motywację osiągnięć, łaknienie i seks? Co je różni?. 2. UCZENIE SIĘ I WYCHOWANIE: Jakiego rodzaju uczenie się wyjaśnia warunkowanie klasyczne? ; Jak uczymy się nowych zachowań za pomocą warunkowania sprawczego? ; Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się?. 3. PAMIĘĆ: Czym jest pamięć? ; W jaki sposób powstają wspomnienia? ; W jaki sposób wydobywamy wspomnienia? ; Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-94024/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Tytuł oryginału: "Psychology : core concepts" 2016.
Bibliografia, netografia na stronach 257-[289]. Indeks.
I. WYRAŻANIE ZMYSŁOWE I SPOSTRZEŻENIA: Jak stymulacja staje się wrażeniem? ; Co łączy zmysły? Co je różni? ; Na czym polega związek między doznaniem wrażeń a spostrzeganiem? ; II. MYŚLENIE I INTELIGENCJA: Jakie są komponenty myślenia? ; Jakie umiejętności mają osoby, które potrafią skutecznie myśleć? ; Jak dokonujemy pomiaru inteligencji? ; W jaki sposób psycholodzy wyjaśniają różnice w IQ występujące między grupami? ; III. STANY ŚWIADOMOŚCI: Jaki jest związek świadomości z procesami umysłowymi? ; Jakie cykle występują w świadomości na co dzień? ; Jakie inne formy może przyjmować świadomość?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105797/3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie tytuł tomu.
Bibliogr. s. 265-281. Indeks.
1. WRAŻENIA ZMYSŁOWE I SPOSTRZEŻENIA: Jak stymulacja staje się wrażeniem ; Co łączy zmysły? Co je różni? ; Na czym polega związek między doznawaniem wrażeń a spostrzeganiem?. 2. MYŚLENIE I INTELIGENCJA: Jakie są komponenty myślenia? ; Jakie umiejętności posiadają osoby, które potrafią skutecznie myśleć? ; Jak dokonujemy pomiaru inteligencji? ; Czy inteligencja jest jedną zdolnością, czy też składa się z wielu zdolności? ; W jaki sposób psycholodzy wyjaśniają różnice w IQ występujące między grupami?. 3. STANY ŚWIADOMOŚCI: Jaki jest związek świadomości z procesami umysłowymi? ; Jakie cykle występują w świadomości na co dzień? ; Jakie inne formy może przyjmować świadomość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-94024/t.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poprzednie wydania pod hasłem: Richard J. Gerrig.
Tytuł oryginału: "Psychology and life" 2010.
Bibliografia strony 794-842. Indeksy.
1. Psychologia i życie ; 2. Metody badawcze w psychologii ; 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania ; 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja ; 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości ; 6. Uczenie się i analiza zachowania ; 7. Pamięć ; 8. Procesy poznawcze ; 9. Inteligencja i pomiar inteligencji ; 10. Rozwój człowieka w ciągu całego życia ; 11. Motywacja ; 12. Emocje stres i zdrowie ; 13. Zrozumieć osobowość człowieka ; 14. Zaburzenia psychiczne ; 15. Terapie zaburzeń psychicznych ; 16. Psychologia społeczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-Podr.159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej