Zimbardo Philip G. (1933- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(32)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Filmy i seriale
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(19)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(23)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(250)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Palmer Roy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(28)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Temat
Psychologia
(17)
Psychologia społeczna
(11)
Osobowość
(9)
Motywacja
(8)
Pamięć
(8)
Uczenie się
(8)
Spostrzeganie
(7)
Poznanie
(6)
Stres
(6)
Psychopatologia
(5)
Psychoterapia
(5)
Uczucia
(5)
Wrażenia
(5)
Zachowanie
(5)
Choroby psychiczne
(4)
Nieśmiałość
(4)
Czas
(3)
Dobro
(3)
Inteligencja (psychologia)
(3)
Postawy
(3)
Zło
(3)
Agresywność
(2)
Chłopcy
(2)
Konformizm
(2)
Ludobójstwo
(2)
Mózg
(2)
Mężczyzna
(2)
Nonkonformizm
(2)
Odwaga
(2)
Opór (postawa)
(2)
Zmysły
(2)
Świadomość
(2)
Dziecko
(1)
Ekonometria
(1)
Eksperyment
(1)
Epigenetyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Historia mówiona
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Metodologia
(1)
Myślenie
(1)
Pojęcia
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przestrzeń
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychologia ewolucyjna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia zdrowia
(1)
Recentywizm
(1)
Sen
(1)
Stanford University Libraries
(1)
Stres pourazowy
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Układ nerwowy
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Walka ze stresem
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Zimbardo, Philip G. (1933- )
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Podręczniki
(5)
Podręcznik akademicki
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dramat filmowy
(1)
Film amerykański
(1)
Film fabularny
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Thriller
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(8)
Medycyna i zdrowie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Nauka i badania
(1)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia i życie / Richard J. Gerrig, Philip G. Zimbardo ; redakcja naukowa Maria Materska ; tłumaczenie Józef Radzicki [i inni]. - Wydanie 3 nowe (1 dodruk) - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - XXXI, 698, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 29 cm.
Poprzednie wydanie pod hasłem: Philip G. Zimbardo.
Tytuł oryginału: "Psychology and life" 2005.
Bibliografia strony 618-671. Indeksy.
1. Psychologia i życie; 2. Metody badawcze w psychologii; 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania; 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja; 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości; 6. Uczenie się i analiza zachowania; 7. Pamięć; 8. Procesy poznawcze; 9. Inteligencja i pomiar inteligencji; 10. Rozwój człowieka w ciągu całego życia; 11. Motywacja; 12. Emocje stres i zdrowie; 13. Osobowość człowieka; 14. Zaburzenia psychiczne; 15. Terapie zaburzeń psychicznych; 16. Poznanie społeczne i relacje społeczne; 17. Procesy społeczne, społeczeństwo i kultura.
Nowe, zmienione wydanie książki powstało we współpracy Philipa G. Zimbardo z młodszym kolegą Richardem J. Gerrigiem. Niezwykle szybki rozwój badań i teorii w ramach dziedziny skłonił autorów do wprowadzenia w nowym wydaniu, wielu zmian i uzupełnień. Omówione zostały najnowsze badania dotyczące uprzedzeń, kodowania i wydobywania informacji z pamięci, powiązań między inteligencją emocjonalną a dobrym samopoczuciem, percepcji zdarzeń emocjonalnych, odrzucenia i przemocy oraz zespołu stresu pourazowego. Autorzy dodali także nowe treści na temat perspektywy kognitywnej i behawioralnej w nauce o układzie nerwowym: Projektu Ludzkiego Genomu, zaburzeń w uczeniu się, teorii inteligencji i możliwości ich zastosowania w klasie szkolnej, przywiązania, psychologicznych zaburzeń w dzieciństwie, w tym zespołu nadpobudliwości psychoruchowej i autyzmu oraz uprzedzeń. Znacząco rozszerzona została także część związana z psychologią społeczną. Obejmuje ona takie zjawiska jak: różnice kulturowe, altruizm i zachowania prospołeczne, agresja, psychologia konfliktu oraz problematyka wojen i pokoju. Czytelnik nabywa wiedzę nie tylko o charakterystyce psychologicznej ludzi, lecz także o ich funkcjonowaniu społecznym. [PWN, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 11 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9(07) (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-91809 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-Podr.159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-Podr.159.9 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.3-Czyt.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-Czyt.159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-Podr.159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poprz. wyd. pod hasłem: Philip P. Zimbardo.
Bibliogr. s. 618-671. Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-89234 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-Czyt.159.9 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Więzienny eksperyment [Film] / scen. Tim Talbot ; reż. Kyle Patrick Alvarez. - Wersja polska / tekst Norbert Maciej Major. - Wrocław : Filmostrada, [2016]. - 1 dysk optyczny (DVD) (117 min) : dźw., kolor. ; 12 cm.
Opis z etykiety płyty i opakowania.
Wg powieści "Efekt Lucyfera" Philipa Zimbardo.
Tyt. oryg.: The Stanford prison experiment.
Dod. druk. stanowi opakowanie i zawiera koment.
Na okł.: Eksperyment psychologiczny prof. Zimbardo na amerykańskiej uczelni w Stanford zaszokował cały świat.
Na okł. : Oparte na faktach.
Zdjęcia Jas Shelton ; muzyka Andrew Hewitt.
Billy Crudup, Michael Angarano, Ezra Miller [et al.].
Czyta Marek Lelek.
Dźwięk: Dolby Digital 5.1; obraz: 2.40:1.
Ścieżka dźwiękowa ang., pol., ros., węg., napisy w wielu jęz.
Dwudziestu czterech studentów zostaje losowo podzielonych na osadzonych i strażników, by wziąć udział w eksperymencie więziennym organizowanym przez wydział psychologii uniwersytetu Stanford. Film oparty na faktach autentycznych i dot. eksperymentu psychologicznego zorganizowanego przez wybitnego psychologa prof. Philipa Zimbardo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-F/982/S (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy.
1. Psychologia zła: sytuacyjne przemiany charakteru; 2. Niedziela rano: niespodziewane aresztowania; 3. Niedziela po południu: rytuały degradacji; 4. Poniedziałek: bunt więźniów; 5. Wtorek: podwójny kłopot - odwiedziny i widmo napaści; 6. Środa: sytuacja wymyka się spod kontroli; 7. Prawo do warunkowego zwolnienia; 8. Czwartek: konfrontacje z rzeczywistością; 9. Piątek: nadchodzi zmierzch; 10. Znaczenie i przesłanie Stanfordzkiego Eksperymentu Więziennego: alchemia przemiany osobowości; 11. Stanfordzki Eksperyment Więzienny: aspekty etyczne i dalsze rozwinięcia eksperymentu; 12. Badanie dynamiki społecznej: władza, konformizm i posłuszeństwo; 13. Badanie dynamiki społecznej: deindywiduacja, dehumanizacja i zło bezczynności; 14. Znęcanie się i tortury w więzieniu Abu Ghrabi: zrozumienie i personalizacja jego okropności; 15. System przed sądem: współudział dowództwa; 16. Przeciwstawianie się wpływom sytuacyjnym i sławnienie heroizmu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy.
1. Psychologia zła: sytuacyjne przemiany charakteru ; 2. Niedziela rano: niespodziewane aresztowania ; 3. Niedziela po południu: rytuały degradacji ; 4. Poniedziałek: bunt więźniów ; 5. Wtorek: podwójny kłopot - odwiedziny i widmo napaści ; 6. Środa: sytuacja wymyka się spod kontroli ; 7. Prawo do warunkowego zwolnienia ; 8. Czwartek: konfrontacje z rzeczywistością ; 9. Piątek: nadchodzi zmierzch ; 10. Znaczenie i przesłanie Stanfordzkiego Eksperymentu Więziennego: alchemia przemiany osobowości ; 11. Stanfordzki Eksperyment Więzienny: aspekty etyczne i dalsze rozwinięcia eksperymentu ; 12. Badanie dynamiki społecznej: władza, konformizm i posłuszeństwo ; 13. Badanie dynamiki społecznej: deindywiduacja, dehumanizacja i zło bezczynności ; 14. Znęcanie się i tortury w więzieniu Abu Ghrabi: zrozumienie i personalizacja jego okropności ; 15. System przed sądem: współudział dowództwa ; 16. Przeciwstawianie się wpływom sytuacyjnym i sławnienie heroizmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy.
Podręcznik akademicki.
Jedna z najważniejszych prac nurtu psychologii dobra i zła. Autor interesująco prezentuje analizę eksperymentu stanfordzkiego i wykazuje ścisły związek z tym, co później wydarzyło się w więzieniu w Abu Ghraib. Przedstawia mechanizmy i czynniki, które czynią ze zwykłego człowieka oprawcę i ofiarę systemu. Udowadnia możliwość zmiany lub zapobiegania niechcianym zachowaniom jednostki lub grupy, dzięki zrozumieniu, jakie siły, wartości i skłonności przez nie przejawiane są wnoszone w daną sytuację. Uważa, że można mieć większy wpływ na zredukowanie niepożądanych indywidualnych reakcji przez wiedzę, pokazuje, jak ich unikać lub je modyfikować. Zimbardo poszukuje wyjaśnienia dla stwierdzonych zależności, odwołując się do dotychczasowych badań nad jednostkowymi postawami (poczucie władzy, konformizm i posłuszeństwo), a także nad oddziaływaniami szerszego środowiska społecznego (odindywidualizowanie, odczłowieczenie i znieczulica). Książkę zamyka rozdział na temat oporu wobec niepożądanych nacisków ze strony sytuacji społecznych i analiza postawy heroicznej, którą autor uważa za remedium na grożące nam z różnych stron zło. [PWN, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 349-[350].
I. OBJAWY: 1. Rozczarowanie edukacją ; 2. Mężczyźni rezygnują z zatrudnienia ; 3. Nadmierna męskość: zespół intensywności społecznej ; 4. Gry bez umiaru: zarządzanie wszechświatem z własnej sypialni ; 5. Zmiana w otyłą, bezkształtną masę ; 6. Nadmierne korzystanie z pornografii: orgazmy na życzenie ; 7. Hej w życiu, hej wszędzie: za dużo leków i narkotyków ; II. PRZYCZYNY: 8. Rodzina bez sternika, nieobecni ojcowie ; 9. Nieskuteczne szkoły ; 10. Zmiana w środowisku naturalnym ; 11. Oczarowanie technologią i uzależnienie od pobudzania ; 12. Kwaśne winogrona: roszczenia "versus" rzeczywistości ; 13. Rosnąca pozycja kobiet ; 14. Mity patriarchatu ; 15. Recesja, III. ROZWIĄZANIA: 16. Co może zrobić rząd? ; 17. Co mogą zrobić szkoły? ; 18. Co mogą zrobić rodzice? ; 19. Co mogą zrobić mężczyźni? ; 20. Co mogą zrobić kobiety? ; 21. Co mogą zrobić media?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 349-[350].
Uwagi dla Czytelników ; Wstęp. Po porostu płynąc z prądem ; I. OBJAWY: Rozczarowanie edukacją ; Mężczyźni rezygnują z zatrudnienia ; Nadmierna męskość: zespół intensywności społecznej ; Gry bez umiaru: zarządzanie wszechświatem z własnej sypialni ; Zmiana w otyłą, bezkształtną masę ; Nadmierne korzystanie z pornografii: orgazmy na życzenie ; Hej w życiu, hej wszędzie: za dużo leków i narkotyków ; II. PRZYCZYNY: Rodzina bez sternika, nieobecni ojcowie ; Nieskuteczne szkoły ; Zmiana w środowisku naturalnym ; Oczarowanie technologią i uzależnienie od pobudzania ; Kwaśne winogrona: roszczenia "versus" rzeczywistości ; Rosnąca pozycja kobiet ; Recesja ; III. ROZWIĄZANIA: Co może zrobić rząd? ; Co mogą zrobić szkoły? ; Co mogą zrobić rodzice? ; Co mogą zrobić mężczyźni? ; Co mogą zrobić kobiety? ; Co mogą zrobić media?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeksy.
I. CO TO JEST NIEŚMIAŁOŚĆ: 1. Zrozumieć nieśmiałość; 2. Osobisty świat nieśmiałych; 3. Dlaczego jest się nieśmiałym; 4. Rodzice, nauczyciele i nieśmiałe dzieci; 5. Przyjaciele, kochankowie i nieśmiali nieznajomi; 6. Od smutnego przez złego do trochę szalonego, II. JAK SOBIE RADZIĆ Z NIEŚMIAŁOŚCIĄ: 7. Zrozumieć siebie; 8. Zrozumieć swoją nieśmiałość; 9. Zbudować poczucie własnej wartości; 10. Rozwijać swoje umiejętności społeczne; 11. Pomagać innym przezwyciężyć nieśmiałość; 12. Zapobiegać nieśmiałości w społeczeństwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy.
I. NOWA NAUKA O CZASIE. JAK DZIAŁA CZAS?: 1. Dlaczego czas się liczy? ; 2. Czas. Retrospektywny przegląd perspektyw postrzegania czasu ; 3. Przeszłość. Sposób, w jaki widzisz wczoraj przez okulary dnia dzisiejszego ; 4. Teraźniejszość. Chwila na to wszystko, co jest prawdziwe ; 5. Przyszłość. Jutro przez pryzmat dnia dzisiejszego ; 6. Przyszłość transcendentalna. Nowy czas po śmierci. II. JAK SPRAWIĆ, BY CZAS DZIAŁAŁ NA TWOJĄ KORZYŚĆ?: 7. Czas, twoje ciało i zdrowie. Tutaj tyka coś więcej niż tylko twój zegar biologiczny ; 8. Upływ czasu. Rola wyborów życiowych i pieniędzy w bilansowaniu teraźniejszości i przyszłości ; 9. Miłość i szczęscie ; 10. Biznes, polityka i twój czas ; 11. Dostrajanie własnego zegara psychologicznego. Jak rozwinąć idealną dla siebie perspektywę czasu? ; 12. Poza czasem. Aby twój czas miał znaczenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92780 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Fascynująca lektura o znaczeniu czasu w życiu każdego z nas. Czym jest teraźniejszość, kiedy to w mgnieniu oka dzieje się wszystko, co rzeczywiste? Czym staje się przyszłość widziana przez okulary teraźniejszości? W końcu - czym jest przyszłość, gdy uwzględnimy czas, jaki nadejdzie po naszej śmierci? Autorzy zadają te pytania, przyglądając się upływowi życia ludzkiego i strukturze zmiany. Ukazują emocjonalne aspekty subiektywnego strumienia czasu - miłość i szczęście, które urzeczywistniają się w niepokojącym otoczeniu biznesu i polityki. Pokazują, jak dzięki świadomemu doświadczaniu przemijania zadbać o lepsze zdrowie, bardziej dochodowe inwestycje, błyskotliwą karierę i większą radość w relacjach osobistych. [Wydaw. Naukowe PWN, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Tytuł oryginału: "Psychology : core concepts" 2016.
Bibliografia, netografia na stronach 267-[301]. Indeks.
1. UMYSŁ, ZACHOWANIE ORAZ PSYCHOLOGIA NAUKOWA: Czym jest psychologia - a czym nie jest? ; Na czym polega sześć podstawowych perspektyw badawczych w psychologii? ; ; W jaki sposób psycholodzy tworzą nową wiedzę? Czy szczepienie dzieci zwiększa ryzyko autyzmu ; . 2. BIOPSYCHOLOGIA, NAUKA O UKŁADZIE NERWOWYM I NATURA LUDZKA: W jaki sposób są powiązane ze sobą geny i zachowanie? ; Jak przebiega komunikacja wewnątrz organizmu? ; Jak mózg generuje zachowanie i procesy umysłowe?. 3. ROZWÓJ PRZEZ CAŁE ŻYCIE: Jakie wrodzone zdolności posiada noworodek? ; Jakie zadania rozwojowe napotykamy w okresie dzieciństwa? ; Jakie zmiany charakteryzują okres dorastania? ; Przed jakimi wyzwaniami rozwojowymi stają dorośli?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105797/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Tytuł oryginału: "Psychology : core concepts" 2016.
Bibliografia, netografia na stronach 231-[260]. Indeks.
I. MOTYWACJA I EMOCJE: Co nas motywuje? ; Jak określamy nasze motywacyjne priorytety? ; Gdzie w hierarchię potrzeb wpasować głód i seks? ; Jak motywują nas emocje? ; Jakie procesy sterują naszymi emocjami? ; Czy "wykrywacze kłamstw" rzeczywiście wykrywają kłamstwa? ; II. UCZENIE SIĘ I WYCHOWYWANIE: Jakiego rodzaju uczenie się wyjaśnia warunkowania klasyczne? ; Jak uczymy się nowych zachowań za pomocą warunkowania sprawczego? ; Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? ; Czy każdy z nas prezentuje odrębny "styl uczenia się"? ; III. PAMIĘĆ: Jaka jest natura pamięci? ; Czy chciałbyś mieć pamięć "fotograficzną ; W jaki sposób powstają wspomnienia? ; W jaki sposób wydobywamy wspomnienia? ; Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105797/2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Tytuł oryginału: "Psychology : core concepts" 2016.
Bibliografia, netografia na stronach 257-[289]. Indeks.
I. WYRAŻANIE ZMYSŁOWE I SPOSTRZEŻENIA: Jak stymulacja staje się wrażeniem? ; Co łączy zmysły? Co je różni? ; Na czym polega związek między doznaniem wrażeń a spostrzeganiem? ; II. MYŚLENIE I INTELIGENCJA: Jakie są komponenty myślenia? ; Jakie umiejętności mają osoby, które potrafią skutecznie myśleć? ; Jak dokonujemy pomiaru inteligencji? ; W jaki sposób psycholodzy wyjaśniają różnice w IQ występujące między grupami? ; III. STANY ŚWIADOMOŚCI: Jaki jest związek świadomości z procesami umysłowymi? ; Jakie cykle występują w świadomości na co dzień? ; Jakie inne formy może przyjmować świadomość?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105797/3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Tytuł oryginału: "Psychology : core concepts" 2016.
Bibliografia, netografia na stronach 251-[285]. Indeks.
I. OSOBOWOŚĆ: Jakie czynniki kształtują osobowość? ; Jakie stałe wzorce lub dyspozycje składają się na osobowość? ; Jakie procesy psychiczne zachodzą w osobowości? ; Jakimi "teoriami" posługują się ludzie, aby zrozumieć siebie i innych? ; II. ZABURZENIA PSYCHICZNE: Jaka jest natura zaburzeń psychicznych? ; Jak są klasyfikowane zaburzenia psychiczne w DSM-V? ; Jakie są konsekwencje etykietowania ludzi? ; III. TERAPIA ZABURZEŃ PSYCHICZNYCH: Czym jest terapia? ; W jaki sposób psycholodzy leczą zaburzenia psychiczne? ; W jaki sposób stosuje się podejście biomedyczne w leczeniu zaburzeń psychicznych? ; Jak wypada porównanie terapii psychicznych i biomedycznych?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105797/4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Tytuł oryginału: "Psychology : core concepts" 2016.
Bibliografia, netografia na stronach 215-[244]. Indeks.
I. PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA: W jaki sposób sytuacja społeczna wpływa na nasze zachowanie? Jak systemy stwarzają sytuację, które wpływają na zachowanie? ; II. STRES, ZDROWIE I DOBRE SAMOPOCZUCIE: Skąd się bierze dystans? ; Jak stres wpływa na nas fizycznie? Kto jest najbardziej wrażliwy na stres? ; Jak możemy zredukować wpływ stresu na nasze zdrowie? Czy zmiana jest naprawdę niebezpieczna dla twojego zdrowie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105797/5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie tytuł tomu.
Bibliogr. s. 269-285. Indeks.
1. UMYSŁ, ZACHOWANIE ORAZ PSYCHOLOGIA NAUKOWA: Czym jest psychologia - a czym nie jest? ; W jaki sposób psycholodzy tworzą nową wiedzę? ; Na czym polega sześć podstawowych perspektyw badawczych w psychologii?. 2. BIOPSYCHOLOGIA, NAUKA O UKŁADZIE NERWOWYM I NATURA LUDZKA: W jaki sposób są powiązane ze sobą geny i zachowanie? ; Jak przebiega komunikacja wewnątrz organizmu? ; Jak mózg generuje zachowanie i procesy umysłowe?. 3. ROZWÓJ PRZEZ CAŁE ŻYCIE: Jakie wrodzone zdolności posiada noworodek? ; Jakie zadania rozwojowe napotykamy w okresie dzieciństwa? ; Jakie zmiany charakteryzują okres dorastania? ; Przed jakimi wyzwaniami rozwojowymi stają dorośli?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-94024/t.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej