Gruszka-Gosiewska Aleksandra
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Gruszka-Gosiewska Aleksandra
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(250)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Palmer Roy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Psychologia
(4)
Mózg
(2)
Spostrzeganie
(2)
Zachowanie
(2)
Zmysły
(2)
Świadomość
(2)
Dziecko
(1)
Epigenetyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Metodologia
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Pojęcia
(1)
Psychologia ewolucyjna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Sen
(1)
Trening twórczości
(1)
Układ nerwowy
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wrażenia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Trening twórczości / Edward Nęcka, Aleksandra Gruszka, Jarosław Orzechowski, Błażej Szymura. - Wydanie szóste zmienione. - Sopot : Smak Słowa, 2019. - 284, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 257-262. Indeksy.
Dla psychologów, trenerów, rodziców, szefów i wszystkich, którzy chcieliby pobudzać kreatywność w swoim otoczeniu.
Czy twórczości można się nauczyć? Czy można ją trenować i rozwijać, jak trenuje i rozwija się mięśnie? Czy warto być twórczym? „Trening twórczości” to podręcznik sprawdzonych metod, ćwiczeń i sposobów oddziaływania, które rozwijają twórcze myślenie i działanie, a przy okazji są świetną zabawą. Zostały opracowane bardzo starannie przez grono dociekliwych naukowców i praktyków. Książka pokazuje mnóstwo praktycznych zadań i analizuje ich wpływ na rozwój twórczości. Jest to świetny przewodnik dla psychologów, trenerów, rodziców, szefów i wszystkich, którzy chcieliby pobudzać kreatywność w swoim otoczeniu. Dziesiątki ćwiczeń, zestaw problemów dyżurnych do pracy na sesjach kreatywnych i ćwiczenia na rozgrzewkę. Zawarte w książce ćwiczenia oprócz twórczości rozwijają też skutecznie komunikację i sprzyjają budowaniu relacji międzyludzkich. [Wydawnictwo Smak Słowa, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Tytuł oryginału: "Psychology : core concepts" 2016.
Bibliografia, netografia na stronach 267-[301]. Indeks.
1. UMYSŁ, ZACHOWANIE ORAZ PSYCHOLOGIA NAUKOWA: Czym jest psychologia - a czym nie jest? ; Na czym polega sześć podstawowych perspektyw badawczych w psychologii? ; ; W jaki sposób psycholodzy tworzą nową wiedzę? Czy szczepienie dzieci zwiększa ryzyko autyzmu ; . 2. BIOPSYCHOLOGIA, NAUKA O UKŁADZIE NERWOWYM I NATURA LUDZKA: W jaki sposób są powiązane ze sobą geny i zachowanie? ; Jak przebiega komunikacja wewnątrz organizmu? ; Jak mózg generuje zachowanie i procesy umysłowe?. 3. ROZWÓJ PRZEZ CAŁE ŻYCIE: Jakie wrodzone zdolności posiada noworodek? ; Jakie zadania rozwojowe napotykamy w okresie dzieciństwa? ; Jakie zmiany charakteryzują okres dorastania? ; Przed jakimi wyzwaniami rozwojowymi stają dorośli?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105797/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Tytuł oryginału: "Psychology : core concepts" 2016.
Bibliografia, netografia na stronach 257-[289]. Indeks.
I. WYRAŻANIE ZMYSŁOWE I SPOSTRZEŻENIA: Jak stymulacja staje się wrażeniem? ; Co łączy zmysły? Co je różni? ; Na czym polega związek między doznaniem wrażeń a spostrzeganiem? ; II. MYŚLENIE I INTELIGENCJA: Jakie są komponenty myślenia? ; Jakie umiejętności mają osoby, które potrafią skutecznie myśleć? ; Jak dokonujemy pomiaru inteligencji? ; W jaki sposób psycholodzy wyjaśniają różnice w IQ występujące między grupami? ; III. STANY ŚWIADOMOŚCI: Jaki jest związek świadomości z procesami umysłowymi? ; Jakie cykle występują w świadomości na co dzień? ; Jakie inne formy może przyjmować świadomość?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105797/3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie tytuł tomu.
Bibliogr. s. 269-285. Indeks.
1. UMYSŁ, ZACHOWANIE ORAZ PSYCHOLOGIA NAUKOWA: Czym jest psychologia - a czym nie jest? ; W jaki sposób psycholodzy tworzą nową wiedzę? ; Na czym polega sześć podstawowych perspektyw badawczych w psychologii?. 2. BIOPSYCHOLOGIA, NAUKA O UKŁADZIE NERWOWYM I NATURA LUDZKA: W jaki sposób są powiązane ze sobą geny i zachowanie? ; Jak przebiega komunikacja wewnątrz organizmu? ; Jak mózg generuje zachowanie i procesy umysłowe?. 3. ROZWÓJ PRZEZ CAŁE ŻYCIE: Jakie wrodzone zdolności posiada noworodek? ; Jakie zadania rozwojowe napotykamy w okresie dzieciństwa? ; Jakie zmiany charakteryzują okres dorastania? ; Przed jakimi wyzwaniami rozwojowymi stają dorośli?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-94024/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie tytuł tomu.
Bibliogr. s. 265-281. Indeks.
1. WRAŻENIA ZMYSŁOWE I SPOSTRZEŻENIA: Jak stymulacja staje się wrażeniem ; Co łączy zmysły? Co je różni? ; Na czym polega związek między doznawaniem wrażeń a spostrzeganiem?. 2. MYŚLENIE I INTELIGENCJA: Jakie są komponenty myślenia? ; Jakie umiejętności posiadają osoby, które potrafią skutecznie myśleć? ; Jak dokonujemy pomiaru inteligencji? ; Czy inteligencja jest jedną zdolnością, czy też składa się z wielu zdolności? ; W jaki sposób psycholodzy wyjaśniają różnice w IQ występujące między grupami?. 3. STANY ŚWIADOMOŚCI: Jaki jest związek świadomości z procesami umysłowymi? ; Jakie cykle występują w świadomości na co dzień? ; Jakie inne formy może przyjmować świadomość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-94024/t.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej