Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(360)
Forma i typ
Książki
(360)
Publikacje dydaktyczne
(49)
Publikacje fachowe
(34)
Publikacje naukowe
(22)
Dostępność
dostępne
(398)
wypożyczone
(26)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(146)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(224)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(5)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(6)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(20)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(5)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(8)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(5)
Autor
Łunarski Jerzy
(17)
Ehrlich Andrzej
(16)
Pacana Andrzej
(16)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(9)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(8)
Piotrowski Włodzimierz
(8)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(7)
Chrostowski Aleksander
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(5)
Brigham Eugene F. (1930- )
(5)
Griffin Ricky W. (1950- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Stadnicka Dorota
(5)
Bednarski Lech (1929-2006)
(4)
Czekaj Jan (1950- )
(4)
Dresler Zbigniew
(4)
Gapenski Louis C
(4)
Gierszewska Grażyna
(4)
Kokoszczyński Ryszard
(4)
Sierpińska Maria (1950- )
(4)
Stewart Dorothy M
(4)
Wankel Charles
(4)
Waśniewski Tadeusz (1928-2003)
(4)
Wyczański Paweł
(4)
Wędzki Dariusz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Ciecińska Barbara
(3)
Czarny Bogusław
(3)
Freeman R. Edward (1951- )
(3)
Golnau Wiesław (1965- )
(3)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(3)
Jeżak Jan
(3)
Kalinowski Marek (zarządzanie)
(3)
Kieżun Witold (1922- )
(3)
Koźmiński Andrzej K
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Litwin Joanna (zarządzanie)
(3)
Lock Dennis (1929- )
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Nickels William G
(3)
Niemiec Witold
(3)
Niestrój Roman
(3)
Rapacki Ryszard
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928- )
(3)
Sęp Jarosław
(3)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(3)
Antosz Katarzyna
(2)
Bednarek Mariusz
(2)
Bieryło Marta
(2)
Blaik Piotr
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (?-2004)
(2)
Bryx Marek (1953- )
(2)
Czermiński Alfred (1923-2011)
(2)
Czerwiński Zbigniew (ekonomia)
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Domiński Wojciech
(2)
Durlik Ireneusz (1931- )
(2)
Dyk Maria
(2)
Gajdka Jerzy
(2)
Gazda Andrzej
(2)
Gilbert Daniel R (1952- )
(2)
Gołajewska Marta
(2)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Hejduk Irena (1949- )
(2)
Hollins Bill
(2)
Jaremczuk Kazimierz
(2)
Johnson Gerry
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Klin Lidia
(2)
Kopczyński Tomasz
(2)
Kortan Jerzy (1924-1998)
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kristensen Kai
(2)
Krzyszkowski Jerzy
(2)
Latusek Wojciech
(2)
Lendzion Jarosław Piotr
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Marks Stephen G
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Michoń Ferdynand (1916-1997)
(2)
Mikołajczyk Zofia (1931- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Niemiec Oktawia
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Nowicki Adam (1944- )
(2)
Penc Józef
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Rutkowski Andrzej
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(164)
1990 - 1999
(82)
1980 - 1989
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(347)
Język
polski
(338)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(41)
Menedżerowie
(14)
Przedsiębiorcy
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Dyrektorzy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Projektanci mody
(2)
Analitycy giełdowi
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Biegli rewidenci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Inwestorzy giełdowi
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Księgowi
(1)
Logistycy
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Oficerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Studenci
(1)
Temat
Zarządzanie
(174)
Przedsiębiorstwo
(101)
Organizacja
(43)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(41)
Zarządzanie jakością
(34)
Marketing
(22)
Praca
(16)
Decyzje
(14)
Motywacja pracy
(12)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Innowacje
(10)
Ochrona środowiska
(10)
Systemy informatyczne zarządzania
(10)
Logistyka gospodarcza
(9)
Planowanie strategiczne
(9)
Rachunkowość
(9)
Kadry
(8)
Rynek finansowy
(8)
Produkcja
(7)
Administracja
(6)
Controlling
(6)
Gospodarka
(6)
Kontrola
(6)
Ocena pracowników
(6)
Systemy informatyczne
(6)
Bhp
(5)
Konkurencja
(5)
Koszty
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Menedżerowie
(5)
Organizacje
(5)
Usługi
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zatrudnienie
(5)
Bezrobocie
(4)
Ekonomia
(4)
Etyka biznesu
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(4)
Jakość produktu
(4)
Popyt
(4)
Przemysł
(4)
Przywództwo
(4)
Public relations
(4)
Płaca
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Spółki akcyjne
(4)
Systemy informacyjne
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Banki
(3)
Benchmarking
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Ceny
(3)
EMAS
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Hotelarstwo
(3)
Inflacja
(3)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Leasing
(3)
Logistyka
(3)
Motywacja
(3)
Outsourcing
(3)
Oświata
(3)
Postęp techniczny
(3)
Prawo handlowe
(3)
Prawo ochrony środowiska
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Płynność finansowa
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Statystyka
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Turystyka
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Zakład pracy
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Środki trwałe
(3)
Akcje (ekonomia)
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Czas pracy
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Dochód narodowy
(2)
Dług publiczny
(2)
Ekologia
(2)
Ekorozwój
(2)
Finanse publiczne
(2)
Franchising
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gospodarstwo rolne
(2)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(116)
Podręcznik
(94)
Podręcznik akademicki
(27)
Podręczniki
(14)
Praca zbiorowa
(5)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Transport i logistyka
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
360 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie / Andrzej Białas. - Wydanie 2. - 1 dodruk (PWN). - Warszawa : Wydawnictwo WNT, 2017. - 550 stron : ilustracje ; 25 cm.
Na stronie tytułowej: "Wydawnictwo WNT".
Bibliografia na stronach [424]-433. Indeks.
Dla inspektorów bezpieczeństwa, administratorów systemów, audytorów, menedżerów, a także informatyków.
1. Wstęp ; 2. Wprowadzenie do zarządzania bezpieczeństwem informacji i usług ; 3. Normy, standardy i zalecenia ; 4. Ryzyko w sensie ogólnym i technicznym ; 5. Analiza ryzyka i strategie zarządzania nim w teleinformatyce ; 6. Wybrane metody i komputerowe narzędzia wspomagające ; 7. Trójpoziomowy model odniesienia ; 8. System bezpieczeństwa instytucji ; 9. Bezpieczeństwo w instytucji ; 10. Ogólne zasady bezpieczeństwa teleinformatycznego w instytucji ; 11. Wysokopoziomowa (ogólna) analiza ryzyka i wyznaczenie obszarów wymagających ochrony ; 12. Koncepcja hierarchii zasobów ; 13. Przebieg szczegółowej analizy ryzyka w systemach teleinformatycznych ; 14. Wzorce wymagań dotyczących zabezpieczeń ; 15. Wypracowanie strategii wyboru zabezpieczeń ; 16. Ogólne zasady tworzenia architektury bezpieczeństwa na poziomie II i III ; 17. Dobór zabezpieczeń na podstawie zdefiniowanych wymagań ; 18. Polityka bezpieczeństwa teleinformatycznego - ogółu systemów teleinformatycznych w instytucji (poziom II) ; 19. Polityka dotycząca bezpieczeństwa poszczególnych systemów (poziomu III) i plany zabezpieczeń ; 20. Procesy wdrożeniowe ; 21. Czynności powdrożeniowe ; 22. Wnioski i uwagi końcowe; Dodatki: I. Przykład polityki dotyczącej bezpieczeństwa instytucji (poziom I) ; II. Przykład polityki dotyczącej bezpieczeństwa teleinformatycznego instytucji (poziom II) ; III. Przykład polityki dotyczącej bezpieczeństwa systemów informacyjnych instytucji w układzie ISMS ; IV. Specyfikacja zagadnień bezpieczeństwa zawartych w normie PN-ISO/IEC 17799 ; V. Specyfikacja zagadnień bezpieczeństwa organizacyjnego i fizycznego zawartych w raporcie ISO/IEC TR 13335-4. Dobór zabezpieczeń podstawowych według specyficznych cech systemu ; VI. Specyfikacja zagadnień bezpieczeństwa teleinformatycznego zawartych w raporcie ISO/IEC TR 13335-4. Dobór zabezpieczeń podstawowych według specyficznych cech systemu ; VII. Specyfikacja zagadnień bezpieczeństwa w układzie według zagrożeń zawartych w raporcie ISO/IEC TR 13335-4. Dobór zabezpieczeń podstawowych według zagrożeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105739 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nieruchomości)
Bibliogr. 323-329.
Streszcz. ang.
1. Podstawy rynku 2. Charakterystyka nieruchomości 3. Rynek nieruchomości 4. Rynek nieruchomości jako system 5. Funkcjonowanie podsystemu przekazywania praw własności do nieruchomości 6. Funkcjonowanie podsystemu inwestycyjnego rynku nieruchomości - proces inwestycyjny 7. Podsystem zarządzania nieruchomościami 8. Funkcjonowanie podsystemu finansowania rynku nieruchomości 9. Środki publiczne na rynku nieruchomości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91315 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach [207]-221. Indeks.
Dla studentów i praktyków.
Współfinansowanie: Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją
I. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ WE WSPÓŁCZESNYCH GOSPODARKACH: 1. Pojęcie przedsiębiorczości ; 2. Procesowe ujęcie przedsiębiorczości: Rola sposobności w procesie przedsiębiorczym ; Intencje w procesie przedsiębiorczym ; Modele procesu przedsiębiorczego ; 3. Rodzaje działań przedsiębiorczych: Związek z biznesem ; Kryterium sposobu organizacji ; Własność kapitału ; Faza działań przedsiębiorczych ; Kryterium efektu działań przedsiębiorczych ; 4. Przedsiębiorczość w systemach gospodarczych ; II. ISTOTA ORAZ UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW: 1. Interdyscyplinarne teorie przedsiębiorstwa ; 2. Modele przedsiębiorstwa ; 3. Kompetencje przedsiębiorcy ; 4. Bariery w działalności przedsiębiorstw ; 5. Wspieranie rozwoju przedsiębiorstw ; III. KREOWANIE I ORGANIZOWANIE DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Koncepcja działalności gospodarczej: Decyzje przedsiębiorcze ; Zależnie czy niezależnie ; Lokalizacja przedsiębiorstwa ; 2. Formy prawne przedsiębiorstw ; 3. Procedura uruchamiania przedsiębiorstwa: Działalność rejestrowana ; Działalność nierejestrowana ; Zasady opodatkowania i ewidencji ; 4. Zasoby ludzkie w firmie i formy zatrudnienia: Zatrudnienie w sektorze MSP ; Zatrudnianie pracowników ; 5. Planowanie w działalności przedsiębiorstw ; IV. START-UP JAKO PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNOLOGICZNE: 1. Istota przedsiębiorstw technologicznych ; 2. Wykorzystanie nowych rozwiązań technologicznych, start-up ; 3. Istota i zasady tworzenia biznesplanu ; 4. Biznesplan dla przedsiębiorstwa technologicznego ; V. KAPITAŁ W ROZWOJU INNOWACJI: 1. Koncepcja kapitału w procesach innowacyjnych ; 2. Kapitał innowacyjny przedsiębiorstwa. Zapotrzebowanie finansowe ; 3. Polityka innowacyjna jako stymulanta finansowania innowacji ; 4. Instytucje wspierania finansowego przedsiębiorstw innowacyjnych ; VI. FINANSOWANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ INNOWACYJNYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1. Źródła finansowania sektora B+R i transferu technologii ; 2. Formy finansowania projektów innowacyjnych przez kapitał prywatny ; 3. Środki unijne w projektach innowacyjnych - Horyzont 2020 ; 4. Model finansowania innowacji w przedsiębiorstwie ; VII. PRZYKŁADY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I FINANSOWANIA INNOWACJI: 1. Od pomysłu do firmy - przedsiębiorczość w dwóch pokoleniach, przypadek firmy Tomsol ; 2. Przedsiębiorstwa - przykłady: Przedsiębiorstwo technologiczne AI FORCE1 ; Przedsiębiorstwo Collectomate ; Przedsiębiorstwo CABIOMEDE ; 3. Finansowanie innowacji - studium przypadku ; 4. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108817 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce / Michał Makowski. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie redakcyjnej rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza: 2021.
Bibliografia na stronach 213-214.
Dla decydentów, pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii.
R. I. Działania przygotowawcze w zakresie badań rynku: 1. Istota, elementy i uwarunkowania rynku ; 2. Charakterystyka i znaczenie badania rynku ; 3. Etapy projektowania badania rynku ; 4. Instrumenty pomiarowe w badaniach rynku ; R. II. Gromadzenie i wstępna prezentacja danych rynkowych: 1. Zbieranie danych empirycznych ; 2. Wstępne opracowanie materiału empirycznego ; 3. Podstawowa analiza statystyczna danych ; 4. Prezentacja i ocena przeprowadzonego badania ; R. III. Przegląd podstawowych metod analizy danych rynkowych: 1. Analiza zjawisk rynkowych w czasie ; 2. Analiza związków przyczynowo-skutkowych ; 3. Analiza przestrzenna rynku ; 4. Analiza udziałów rynkowych ; 5. Analiza elastyczności popytu rynkowego ; 6. Analiza aktywności marketingowej ; 7. Analiza techniczna rynku giełdowego ; 8. Analiza niezależności i zależności statystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110063 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83366/2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83366/3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 337-343. Indeks.
1. Handel we współczesnej gospodarce 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu 5. Marketing w handlu 6. Merchandising 7. Systemy informatyczne w handlu 8. Zarządzanie jakością w handlu 9. Handel elektroniczny 10. Przestrzenne aspekty funkcjonowania handlu 11. Kooperacja w handlu 12. Internacjonalizacja handlu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91641 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Funkcjonowanie Przedsiębiorstwa)
Bibliogr.
I. Menedżer : 1. Organizacja pracy własnej; 2. Samodoskonalenie menedżera II. Zarządzanie w trzecim tysiącleciu : 3. Istota i funkcje zarządzania; 4. Wybrane koncepcje i systemy zarządzania; 5. Wybrane techniki zarządzania 6. Nowoczesne zarządzanie; 7. Kultura organizacyjna w firmie III. Planowanie i organizowanie : 8. Strategia zarządzania; 9. Planowanie; 10. Struktury organizacyjne; 11. Organizowanie pracy w przedsiębiorstwie IV. Zarządzanie ludźmi w przedsiębiorstwie : 12. Rola polityki personalnej w przedsiębiorstwie; 13. Planowanie zatrudnienia; 14. Dobór pracowników; 15. Ocenianie i wynagradzanie pracowników; 16. Rozwój zawodowy pracowników i planowanie karier
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacyjne : nowe wyzwania / Krzysztof Liderman. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 421 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla specjalistów zajmujacych się bezpieczeństwem informacyjnym i studentów specjalności "bezpieczeństwo komputerowe", "bezpieczeństwo sieci i systemów" itd.
I. WPROWADZENIE DO OCHRONY INFORMACJI: 1. Prywatność, anonimowość, poufność ; 2. Zagrożenia, podatności, zabezpieczenia, incydenty ; 3. Elementy projektowania systemu bezpieczeństwa informacyjnego ; II. MODELE OCHRONY INFORMACJI: 1. Organizacja dostępu do informacji ; 2. Sterowanie dostępem do informacji ; 3. Model Grahama-Denninga ; 4. Model Bella-LaPaduli ; 5. Model Biby ; 6. Model Brewera-Nasha (chiński mur) ; 7. Model Clarka-Wilsona ; 8. Model Harrisona-Ruzzo-Ullmana (HRU) ; 9. Podstawowe Twierdzenie Bezpieczeństwa ; 10. Podsumowanie ; III. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM: 1. Charakterystyka procesu zarządzania ryzykiem ; 2. Przegląd norm i standardów z zakresu zarządzania ryzykiem ; 3. Analiza ryzyka - identyfikacja zakresu, środowiska, zagrożeń i podatności ; 4. Analiza ryzyka - szacowanie ryzyka ; 5. Zmniejszanie wartości ryzyka ; 6. Akceptacja ryzyka szczątkowego ; 7. Administrowanie ryzykiem ; IV. DOKUMENTOWANIE SYSTEMU OCHRONY INFORMACJI: 1. Polityka bezpieczeństwa ;2. Plan, instrukcje i procedury bezpieczeństwa informacyjnego ;3. Dokumentowanie przedsięwzięć zapewniania ciągłości działania organizacji ; 4. Przedsięwzięcia techniczne w zapewnianiu informacyjnej ciągłości działania ; 5. Przykłady struktury dokumentu Plan zapewniania ciągłości działania ; V. BADANIE I OCENA STANU OCHRONY INFORMACJI: 1. Diagnostyka techniczna ; 2. Testowanie jako element diagnostyki technicznej ; 3. Testy penetracyjne jako szczególny przypadek testowania ; 4. Audyt jako szczególny przypadek badania jakości systemu ochrony informacji ; 5. Metodyka LP-A ; VI. STANDARDY I NORMY BEZPIECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: 1. Standardy i normy i wspierające projektowanie i wytwarzanie bezpiecznych produktów oraz systemów ; 2. Standardy i normy wspierające zarządzanie bezpieczeństwem informacji ; 3. Inne normy i standardy wspomagające ocenę oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym ; VII. POLITYKA INFORMOWANIA - ODDZIAŁYWANIE PRZEKAZEM INFORMACJI: 1. Bezpieczeństwo informacyjne w dokumentach rangi państwowej ; 2. Komunikacja strategiczna ; 3. Definicje Komunikacji strategicznej ; 4. Charakterystyka Komunikacji strategicznej ; 5. Główne kontrowersje dotyczące Komunikacji strategicznej ; 6. Relacje Komunikacji strategicznej ; 7. Strategia Komunikacyjna - uwagi ogólne ; Załącznik. Metodyka LP-A przeprowadzania audytu z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego ; Wykaz używanych terminów i symboli graficznych: Z.1. Skład Zespotu audytowego, kwalifikacje jego członków i zakresy kompetencji ;Z.2. Wyposażenie narzędziowe Zespołu audytowego: Z.2.1. Kwestionariusze ankietowe ; Z.2.2. Szablony edycyjne dokumentów ; Z.2.3. Skanery bezpieczeństwa ; Z.2.4. Skanery konfiguracji ; Z.2.5. Skanery inwentaryzacyjne ; Z.2.6. Zestawy narzędzi do badań technicznych ; Z.3. Procesy audytowe ; Z.4. Specyfikacja dokumentów audytowych: Z.4.1. Tabele IPO ; Z.4.2. Specyfikacja zbiorcza dokumentów ; Z.5. Diagramy przepływu danych ; Z.6. Rzetelne praktyki: Z.6.1. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce formalnej ; Z.6.2. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce technicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-342 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105774 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC Access 2016 PL / Witold Wrotek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 232 strony : ilustracje ; 23 cm.
(ABC)
Indeks.
Książka "ABC Access 2016 PL" w przystępny sposób wprowadzi Cię w świat baz danych, podając podstawowe pojęcia i mechanizmy wykorzystywane w modelu relacyjnym, przybliży metodykę tworzenia i zarządzania bazami oraz zaprezentuje możliwości pozyskiwania z nich danych - wszystko to w odniesieniu do najnowszej polskojęzycznej wersji programu MS Access. [Helion, 2016]
1. Od kartki do bazy danych ; 2. Burza mózgów i ból głowy ; 3. W księgarni ; 4. Trzy reguły ; 5. Ujawniamy tajemnice bazy danych ; 6. Uruchamiamy program; 7. Obiekty bazy danych ; 8. Tabele ; 9. Parametry typów danych ; 10. Tworzenie i edycja tabel ; 11. Łączenie i wczytywanie danych ; 12. Eksportowanie danych ; 13. Wyświetlanie i nawigacja ; 14. Edycja bazy danych ; 15. Relacje ; 16. Kto pyta, nie błądzi ; 17. Formularze ; 18. Raporty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Cz. I. Interpretacja kluczowych dokumentów finansowych : 1. Bilans ; 2. Rachunek zysków i strat ; 3. Przepływy pieniężne i przepływy funduszy Cz. II. Narzędzia analizy finansowej : 4. Kontrola działalności przedsiębiorstwa ; 5. Mierniki zyskowności ; 6. Zarządzanie kapitałem obrotowym (lub płynnością) ; 7. Zarządzanie środkami trwałymi ; 8. Decyzje dotyczące kosztów, wielkości produkcji, cen i zysków Cz. III. Biznesplany i budżety : 9. Budżety ; 10. Pisanie i prezentacja biznesplanów ; 11. Księgowość i sprawozdania doraźne ; 12. Podnoszenie wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [295]-297. Indeks.
1. Systemy i ich cechy ; 2. Procesy i ich znaczenie w systemach ; 3. Modelowanie systemów i procesów ; 4. Ewolucyjny rozwój właściwości systemów ; 5. Systemy informacyjne ; 6. Systemy decyzyjne ; 7. Ryzyko działania systemów ; 8. Efektywność systemów ; 9. Systemy gospodarcze (SG) ; 10. Analiza systemowa ; 11. Projektowanie systemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Preismanagement" 2016.
Bibliografia przy rozdziałach.
R. I. PODSTAWY ZARZĄDZANIA CENAMI: 1. Zysk i cena ; 2. Definicja ceny ; 3. Cena i zarządzanie: Cena jako narzędzie marketingu ; Zrozumienie roli ceny ; Zarządzanie cenami jako proces ; 4. Źródła wiedzy na temat zarządzania cenami ; 5. Zarządzanie cenami i prawo ; 6. Aktualne kierunki w zarządzaniu cenami ; R. II. STRATEGIA CENY: 1. Cele ; 2. Zarządzanie cenami i wartość dla właścicieli ; 3. Wartość i cena ; 4. Pozycjonowanie ; 5. Sposób działania ; 6. Pozycje cenowe: Luksusowa pozycja cenowa ; Pozycja cenowa Premium ; Średnia pozycja cenowa ; Niska pozycja cenowa ; Ultraniska pozycja cenowa ; Dynamika pozycjonowania cenowego ; R. III. ANALIZA: EKONOMIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza informacji ważnych dla ceny: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Klienci ; Konkurencja ; 3. Krzywa popytu: Klasyfikacja i znaczenie krzywej popytu ; Krzywa popytu i elastyczność cenowa ; Inne formy krzywej popytu ; Dane empiryczne dotyczące elastyczności cenowej ; 4. Empiryczne wyznaczanie krzywc| popytu: Wywiady ; Obserwacje ; Podsumowanie narzędzi ; R. IV. ANALIZA: PSYCHOLOGIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Tradycyjna psychologia ceny: Cena a efekt prestiżu ; Paradoks Giffena ; Cena jako wyznacznik jakości ; Wyjątki ; 3. Behawioralne wyznaczanie ceny: Podstawy teoretyczne ; Efekty towarzyszące behawioralncmu wyznaczaniu cen ; Neuropricing ; R. V. DECYZJA: CENY JEDNOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Klasyfikacja jednowymiarowych metod ustalania cen ; 3. Jednoczynnikowc metody ustalania cen: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Polityka cen zorientowana na konkurencję ; 4. Wieloczynnikowe metody ustalania cen: Rachunek marży brutto ; Systemy wspomagania decyzji ; Matematyczna optymalizacja cen ; Optymalizacja ceny w warunkach oligopolu ; Hipotezy reakcji w oligopolu ; R. VI. DECYZJA: CENY WIELOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Różnicowanie cen: Segmentacja rynku jako podstawa różnicowania cen ; Teoretyczne podstawy różnicowania cen ; Realizacja różnicowania cen ; 3. Decyzje cenowe obejmujące wiele produktów: Decyzje cenowe dla linii produktów ; Wiązanie cen ; R. VII. DECYZJA: CENY OPTYMALNE DYNAMICZNIE: 1. Czynniki warunkujące ceny optymalne dynamicznie: Dynamiczna funkcja celu ; Dynamiczna funkcja popytu ; Dynamiczna funkcja kosztów ; 2. Dynamiczna optymalizacja cen: Procedury pomocnicze w dynamicznym zarządzaniu cenami ; Ilościowo uzasadnione dynamiczne decyzje cenowe ; 3. Dynamiczne decyzje cenowe i marketing relacji ; R. VIII. ZARZĄDZANIE CENAMI I WARUNKI RAMOWE: 1. Cena i podatki: Skutki podatkowe po stronic odbiorców ; Skutki oddziaływania podatków po stronic oferenta ; Taktyczne rozważania o podatkach i cenach ; 2. Cena i inflacja ; 3. Międzynarodowe zarządzanie cenami: Problemy i praktyki ; Ceny a kurs walut ; Import równoległy ; Cena i intcrwcnc)c państwa ; Zagadnienia realizacji w otoczeniu międzynarodowym ; R. IX. REALIZACJA: 1. Wprowadzenie ; 2. Podział odpowiedzialności w zarządzaniu cenami: Definiowanie zadań ; Umiejscowienie kompetencji do decydowania o polityce cenowej ; Struktura organizacji i procesy organizacyjne związane z cenami ; Rola dyrektora generalnego ; 3. Rola sił sprzedaży: Cenowa decyzyjność sił sprzedażowych działających w terenie ; Systemy motywacyjne zorientowane na cenę ; 4. Komunikowanie cen: Komunikowanie cen na zewnątrz ; Wewnętrzna komunikacja cen ; 5. Kontroling cenowy: Zadania kontrolingu cenowego 9.5.2. Wymogi informatyczne ; Narzędzia kontrolingu cenowego ; R. X. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR KONSUMPCYJNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Wertykalne zarządzanie cenami 10.2.1. Producent ustala cenę zbytu producenta i cenę detaliczną: Producent określa wyłącznie cenę zbytu producenta ; Producent i handel działają wspólnie na rzecz maksymalizacji zysku ; 3. Wielokanałowe zarządzanie cenami ; R. XI. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR INDUSTRIALNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza ; 3. Decyzja: Ustalanie ceny ukierunkowane na użyteczność ; Metody kalkulacyjne ; Aukcje ; 4. Realizacja: Negocjacje cenowe ; Umowy cenowe i klauzule zabezpieczenia ceny ; R. XII. ZARZĄDZANIE CENAMI W SEKTORZE USŁUG: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 3. Decyzja: Procedury przybliżone ; Różnicowanie cen w sektorze usług ; Yield management ; 4. Realizacja: Realizacja zróżnicowanych cen ; Ceny stałe lub ceny zależne od konkretnej sytuacji ; Komunikowanie cen ; R. XIII. ZARZĄDZANIE CENAMI W HANDLU: 1. Wprowadzenie ; 2. Strategia: Pozycjonowanie cenowe ; Wizerunek cenowy ; 3. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 4. Decyzja: Określanie przedziałów cenowych ; Decyzje cenowe dotyczące pojedynczych artykułów ; Decyzja cenowa i sprzężenie asortymentowe ; Decyzje przy promocjach cenowych ; Realizacja ; R. XIV. INNOWACJE W ZARZĄDZANIU CENAMI: 1. Innowacje cenowe: trochę historii ; 2. Zmiana krzywej popytu za sprawą zwiększonej przejrzystości ; 3. Innowacyjne modele cenowe: Jednorazowe opłaty stałe ; Model freemium ; Interaktywne modele cenowe ; Opłata za wykorzystanie ; Nowe miary cenowe ; Dwustronne systemy cenowe ; Ceny ujemne ; Zerowe koszty krańcowe i sharing cconomy ; Innowacyjne systemy płatności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-108057 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-44426 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71032 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-69419 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej