Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(93)
Forma i typ
Książki
(92)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(105)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(34)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(65)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(22)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(11)
Machura Witold
(4)
Wojcik Krystyna
(4)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Gregory Anne
(3)
Murdoch Anna
(3)
Soliński Tomasz (1975-)
(3)
Ali Moi
(2)
Bielawski Piotr (ekonomia)
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Bykowski Sebastian
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Jabłoński Wojciech
(2)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Miotk Anna
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Soliński Tomasz (1975- )
(2)
Stasiuk-Krajewska Karina
(2)
Słodykiewicz Elżbieta
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Augustyn Anna (ekonomia)
(1)
Bargiel Anna
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Datko Marek
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Flis Jarosław
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goldmann Martin
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotliński Artur
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krzyszkowski Jerzy
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Kuzborski Michał
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Mich Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Mincewicz Sławomir
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nickels William G
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Polkowska-Nowak Grażyna
(1)
Prichinello Michael
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sajewicz Maciej
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Szymański Wojciech (marketing)
(1)
Urban Agnieszka
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Witek Ewelina
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wydrzyńska Małgorzata
(1)
Wójcik Krystyna
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Świda Jarosław
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(12)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(90)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5282)
Literatura polska
(4591)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3979)
Przyjaźń
(3723)
Public relations
(-)
Rodzina
(3700)
II wojna światowa (1939-1945)
(3085)
Poezja polska
(2593)
Miłość
(2578)
Relacje międzyludzkie
(2465)
Zwierzęta
(2415)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2150)
Powieść amerykańska
(1978)
Wojsko
(1922)
Muzyka polska
(1921)
Magia
(1917)
Filozofia
(1880)
Pisarze polscy
(1790)
Język polski
(1668)
Dziewczęta
(1584)
Żydzi
(1545)
Pamiętniki polskie
(1475)
Rodzeństwo
(1463)
Nastolatki
(1378)
Uczniowie
(1320)
Śledztwo i dochodzenie
(1319)
Kultura
(1302)
Życie codzienne
(1258)
Literatura
(1198)
Małżeństwo
(1175)
Polacy za granicą
(1174)
Polityka
(1169)
Dzieci
(1126)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1069)
Uczucia
(1058)
Psy
(1054)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(1000)
Wsie
(996)
Ludzie a zwierzęta
(990)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Trudne sytuacje życiowe
(960)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(896)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(881)
Powieść obyczajowa amerykańska
(876)
Literatura młodzieżowa polska
(868)
Zabójstwo
(861)
Arystokracja
(860)
Boże Narodzenie
(860)
Chłopcy
(852)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(826)
Koty
(820)
Kościół katolicki
(817)
Politycy
(816)
Policjanci
(807)
Sekrety rodzinne
(805)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(784)
Podróże
(737)
Postawy
(724)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(713)
Prywatni detektywi
(709)
Wybory życiowe
(708)
Uprowadzenie
(692)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Przestępczość zorganizowana
(675)
Prawo
(670)
Młodzież
(669)
Wojna
(662)
Poszukiwania zaginionych
(655)
Przedsiębiorstwo
(652)
Miasta
(645)
Muzyka
(645)
Etyka
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Nauczyciele
(633)
Dramat polski
(628)
Relacja romantyczna
(627)
Walka dobra ze złem
(627)
Matki i córki
(620)
Topografia
(620)
Sztuka polska
(605)
Chrześcijaństwo
(604)
Mężczyzna
(602)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(582)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: dzieło
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1989-
(7)
2001-0
(6)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(11)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Poradniki
(5)
Podręczniki akademickie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Blogi
(3)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gazety polskie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
93 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78027 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paradoks kłamcy / Michał Kuzborski. - Wrocław : Black Turtle, 2019. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Paradoks kłamcy to książka zawieszona pomiędzy powieścią obyczajową a thrillerem. Książka opowiada historię S., trzydziestoletniego „zawodowego kłamcy” - specjalisty od brudnego PR, który tym razem ma okazję walczyć po właściwej stronie. Przynajmniej z pozoru. Akcja dzieje się w 2013 roku, w dużym mieście na południu Polski. Mecenas Żabota wciąga S. w sprawę wyciszenia szantażysty. Szybko okazuje się, że szantaż jest elementem większej gry, w którą uwikłane są siły ze styku biznesu, polityki i przestępczości. Wątki kryminalne to tylko część „Paradoksu kłamcy”. Prowadzona na kilku poziomach narracja powoli odkrywa skomplikowane relacje bohatera - z ciężko chorym ojcem, z kuzynem, który wstąpił do seminarium, z byłą narzeczoną. A także z nowo poznaną atrakcyjną dyrektor, z którą S. szybko wikła się w ryzykowny romans. [www.azymut.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-lit.pol./S (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. inf.: Jak zaistnieć na rynku ; Jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę ; Jak udzielić udanego wywiadu ; Jak zjednać sobie dzienikarzy ; Jak podtrzymać pozytywny wizerunek firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86924 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Mit 1. PR to tylko spin, zasłony dymne i kłamstwa ; Mit 2. PR-owych rezultatów nie da się zmierzyć ; Mit 3. Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili ; Mit 4. Komunikaty prasowe wyszły z mody ; Mit 5. Media ignorują dobre wiadomości ; Mit 6. Korzyści z mediów społecznościowych nie przychodzą za darmo ; Mit 7. PR to blichtr, przyjęcia i błysk fleszy ; Mit 8. Ani się ważcie dzwonić do dziennikarzy ; Mit 9. W sieci można rozprzestrzenić wszystko ; Mit. 10. PR to branża dla ekstrawertyków ; Mit 11. PR to lek na całe zło ; Mit 12. Dobre produkty i odpowiedni ludzie sami się wypromują ; Mit 13. Im wyższa cena, tym lepsza jakość usług ; Mit 14. Rezultaty PR-owych działań pojawiają się od razu ; Mit 15. Konsumenci poszukują dialogu z markami ; Mit 16. Praca w strukturach wewnętrznych jest łatwiejsza ; Mit 17. Nie ma nic ważniejszego niż relacje z mediami ; Mit 18. Wysokość różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł. i s. tyt.: Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
Na okł.: Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim. Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych. Interaktywne relacje z klientami. Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu. Narzędzia kreowania wizerunku w sieci.
Bibliogr. s. 235-238.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 5)
Na 4 s. okł. ISBN błędnie zapisany: 839294174-8.
Bibliogr. i webogr. przy niektórych rozdz.
Etyczny aspekt wolności wypowiedzi w świetle praktyki Sądu Najwyższego ; Czy w demokracji media są wolne? Współczesne "formy" cenzury ; Polski dziennikarz- niezależny altruista? ; Masowe czy społeczne? Kościół katolicki i Rosyjska Cerkiew Prawosławna wobec współczesnych środków przkazu ; RP 2010. O niewydolności państwa polskiego w związku z nieumiejętną i nieskuteczną komunikacją z obywatelami ; Public relations w procesie kształtowania wizerunku instytucji publicznej ; Etyka demikracji liberalnej w koncepcji Johna Rawlsa. Zakres stosowalności ; Od Heraklesa do Dextera - wizerunek (anty)bohatera XXI w. przez pryzmat funkcjonowania nowych mediów ; Odpowiedzialność mediów za ludobójstwo na przykładzie orzeczenia Międzynarodowego Trybunału Karnego ds. Zbrodni w Rwandzie w sprawie Nahimana, Barayagwiza, Ngeze ; Internetowa manipulacja ; O nieetycznych aspektach państwa opiekuńczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-88077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 270-273, netogr. s. 273-279.
Cz. 1. Nowa gospodarka ; Cz. 2. Nowe media ; Cz. 3. Nowy konsument ; Cz. 4. Nowa sprzedaż ; Cz. 5. Nowa komunikacja ; Cz. 6. Nowa narracja ; Cz. 7. Nowe treści ; Cz. 8. Nowe technologie ; Cz. 9. Nowa skuteczność.
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki. [Wydaw. Słowa i Myśli, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104685 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Tekst częściowo w języku angielskim.
Bibliografia na stronach 181-183.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Tekst częściowo w języku angielskim.
Bibliografia na stronach [181]-183.
1. Dziennikarstwo a public relations ; 2. Formy pisarskie w public relations ; 3. Komunikat prasowy ; 4. Streszczenia ; 5. Szlifowanie stylu ; 6. Opis, opowiadanie, reportaż ; 7. Wywiady ; 8. Kalki językowe, makaronizmy i anglopolszczyzna, czyli jak umiejętnie czerpać z materiałów angielskojęzycznych ; 9. Warsztat pracy w PR ; 10. O elementach wizualnych, materiałach fotograficznych i druku ; 11. Współpraca z dziennikarzami ; 12. Listy ; 13. Teksty perswazyjne i prestiżowe ; Aneks I. Oryginalne teksty do streszczeń, Aneks II. Odpowiedzi do ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. f.7-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wydanie 1 - 5 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003 - 247, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 234-238.
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym. Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
R. I. ROLA REKLAMY I WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ REKLAMOWĄ: Rynek reklamy w Polsce ; Definicja reklamy ; Cele reklamy ; Funkcje reklamy ; Brief kreatywny ; Cele i środki w przesłaniu reklamowym ; Agencje reklamowe ; Pytania do dyskusji i ćwiczenia ; R. II. CELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Strategia promocji jako część planu marketingowego ; Szczegółowa analiza strategii promocji (reklamowej) ; Sprawdzian czynników ważnych przy ustalaniu celów reklamowych ; Media ; Budżet promocyjny. Koszty promocji ; Grupy docelowe ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. III. TRENING TWÓRCZOŚCI: Co to jest kreatywność? ; Definicje kreatywności ; Kreatywność w reklamie ; Źródła kreatywności ; Wewnętrzny cenzor ; Przepływ ; Wycieczka artysty ; Bloki emocjonalne ; Bloki kognitywne ; Techniki twórczego myślenia ; Techniki kreatywne ; Twórcza krytyka ; Myślenie metaforyczne ; Metoda sześciu kapeluszy ; Inkubacja ; Praca nad problemem kreatywnym. Zalety pracy w zespole ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. IV. WARSZTAT REKLAMOTWÓRCZY: Aspekty werbalne - słowa w reklamie ; Środki leksykalne ; Figury stylistyczne i gramatyczne ; Udramatyzowanie akcji w reklamie ; Teaser ; Wielki pomysł ; Dramatyzm scenki reklamowej ; Obraz ; Dźwięki i muzyka w reklamie ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. V. REKLAMA STANDARYZOWANA: Pojęcie globalizacji ; Globalna perspektywa i globalny konsument ; Zalety standaryzacji ; Kampanie o zasięgu globalnym i ich ograniczenia ; Wady standaryzacji ; Segmentacja rynków a standaryzacja ; Model standaryzacyjny ; Przykłady nieudanych kampanii standaryzowanych w Polsce ; "Wash & Go" ; Ajax ; Tchibo ; Proszki do prania - Persil - Ariel - Pollena ; Organizacja standaryzacji ; Ograniczenia kulturowe ; Przepisy prawne dotyczące reklamy ; Samoregulacja branży reklamowej ; Błędy i niedoskonałości w tłumaczeniu ; Pytania i ćwiczenia ; R. VI. REKLAMA ALTERNATYWNA: INTERNET, SPONSORING, GADŻETY, PODARUNKI: Below The Live - media wspierające i alternatywne ; Sponsoring ; Podarunki ; Reklama w kinie ; Product placement ; Reklama w samolocie ; Twórcza integracja metod promocyjnych ; Direct mail ; Internet ; Tworzenie spójnej usługi informacyjnej w Inernecie ; Gadżety i podarunki ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. VII. CELEBRITY ENDORSEMENT: Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. VIII. REKLAMA PARTYZANCKA I ALTERNATYWNA: Reklama partyzancka ; Nike ; Atlas ; Reklama prowokacyjna ; Adbusters ; Pytania i ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć biznes : uniwersalny podręcznik / William G. Nickels ; tł. Piotr Cap [i in.]. - Warszawa : Bellona : Rytm, cop. 1995. - 757 s. : fot., portr., rys., wykr. ; 26 cm.
I. TENDENCJE ODDZIAŁUJĄCE NA BIZNES I ŚRODOWISKO EKONOMICZNE : 1. Kapitalizm a biznes ; 2. Zagadnienia ekonomiczne oddziałujące na biznes. II. ORGANIZACJA BIZNESU : 3. Formy organizacji biznesu ; 4. Kierowanie małym biznesem ; 5. Przedsiębiorczość i franchising. III. PODSTAWY MARKETINGU: 6. Główne zasady marketingu; 7. Komunikacja marketingowa ; 8. Wytwarzanie i wycena produktu ; 9. Dystrybucja : hurt i detal ; 10. Marketing w dziedzinie usług oraz w dziedzinach nie nastawionych na osiągnięcie zysku.IV. ZARZĄDZANIE: 11. Zarządzanie i przywódczość ; 12. Zarządzanie produkcją i działalnością ; 13. Komputery, roboty i inne narzędzia stosowane w biznesie. V. KIEROWANIE ZASOBAMI LUDZKIMI : 14. Motywowanie pracowników ; 15. Zagadnienia pracownicze : związki zawodowe, płace na stanowiskach kierowniczych, wartość porównywalna. VI. RACHUNKOWOŚĆ : 16. Instytucje finansowe pieniądza i bankowości ; 17. Zarządzanie finansami ; 18. Akcje i obligacje ; 19. Planowanie finansów osobistych. VII. KONTROLOWANIE RYZYKA, ETYKA I BIZNES MIĘDZYNARODOWY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2347)
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87769 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110211 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
I. PODSTAWY PUBLIC RELATIONS: 1. Public relations w komunikacji społecznej; 2. Psychospołeczne podstawy public relations; 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych; 4. Relacje wewnętrzne; 5. Pomiar efektywności działań public relations; 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne, II. PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe; 8. Marka a public relations, III. PUBLIC RELATIONS - IMLIKACJA W PRAKTYCE: 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna; 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych; 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych; 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie; 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84375 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84541 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes ; 3)
Seria gł.: Biblioteka Gazety Wyborczej
Bibliogr. s. 417. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1.Przedsiębiorstwo i jego cele 2.Marka jako źródło przewagi firmy 3.Relacje z klientami 4.Planowanie 5.Merketing bezpośredni 6.Zarządzanie sprzedażą 7.Kampanie reklamowe 8.Działanie public relations 9.E-Biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90965 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-44729 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej