Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(26)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Mazur Marek
(3)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Hofman Iwona
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Gugnina Tatiana
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Lusińska Anna
(1)
Machura Witold
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Płatek Paweł (1975- )
(1)
Rejman-Zientek Magdalena
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Warzecha Jan (1959- )
(1)
Zaręba Agnieszka (politologia)
(1)
Łęcicki Grzegorz (1958- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Kobieta
(5250)
Literatura polska
(4582)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3687)
Marketing polityczny
(-)
Rodzina
(3669)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2557)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2390)
Tajemnica
(2116)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1869)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1665)
Dziewczęta
(1558)
Żydzi
(1538)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1343)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1295)
Życie codzienne
(1248)
Literatura
(1198)
Małżeństwo
(1171)
Polacy za granicą
(1171)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1052)
Psy
(1044)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(991)
Wsie
(990)
Ludzie a zwierzęta
(985)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(855)
Zabójstwo
(852)
Opowiadanie polskie
(841)
Chłopcy
(838)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(730)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(717)
Postawy
(713)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(696)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(632)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(616)
Walka dobra ze złem
(612)
Mężczyzna
(603)
Chrześcijaństwo
(602)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(6)
2001-
(4)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Gatunek
Blogi
(3)
Opracowanie
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Prasa kruszy demokrację. Dokąd wiodą nas media ; Media jako narzędzie kształtowania kultury politycznej w Polsce po 1989 roku ; Rola mediów w funkcjonowaniu "nowej dyplomacji" ; Wolne słowo na przetargu. Między misją a komercją ; Odcienie "wolnych mediów" - rozważania semantyczne ; Tabloidyzacja a mediatyzacja i logika mediów - wzajemne relacje pojęć ; Publiczność medialna i jej współczesne wymiary ; "Nowy Dzień" - nieudany eksperyment Agory ; Freepolboks, Dzieci Neo, Jasiu Śmietana, Arnold Buzdygan - bohaterowie nowych mediów, wolnych mediów? ; Medialne aspekty horroru ; Czy media są wolne od rzetelnego informowania? Przekazy komunikacji masowej w "kulturze typu instant" ; Kultura polityczna w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego w Polsce ; Marines z palcami na... klawiaturach. Milblogi a swoboda wypowiedzi w internecie ; Przeszkody epistemologiczne w mediach ; Kim jest Rysio z Klanu? Medialne symulakra w dyskursie publicznym ; Rola mediów w kształtowaniu opinii na temat korupcji ; Mechanizmy medialne a wizerunek sądu w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2356)
Bibliogr. przy art.
Działania polityczne.Teoria i praktyka.Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego.Marketing polityczny w USA:koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezyden- ckich.Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego. Wyborca na rynku politycznym.Strategie partii poli- tycznych.Public relations w polityce.Promocja i rekla- ma polityczna.Lobbing jako strategia promocji intere- sów grupowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87743 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. [308]-328.
Kod komunikacyjny męskości jako kategoria społeczno-kulturowa w Polsce i we Francji ; Czynniki kształtujące kod komunikacyjny męskości w Polsce i we Francji ; Kod komunikacyjny męskości w marketingu politycznym w Polsce i we Francji - ujęcie teoretyczne ; Kod komunikacyjny męskości w kształtowaniu wizerunku publicznego w marketingu politycznym - analiza porównawcza mediów polskich (z 2005 roku) i francuskich (z 2007 roku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86597 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 339-[340].
I. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym ; II. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej - analiza agendy tematycznej ; III. Telewizyjna reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93916 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyrk polski / Dawid Krawczyk. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 237, [3] strony ; 23 cm.
(Reportaż)
Od Stalowej Woli po Słupsk: Dawid Krawczyk podąża śladem trzech kampanii wyborczych, by odkryć, jak wygląda prawdziwa rozpolitykowana Polska. Zjada kilogramy grillowanej kiełbasy, zapija je słodkimi napojami sokopodobnymi, jednym uchem słucha polityków, a drugim chwyta, co mówią ludzie w kolejkach do grilla, na wiejskich dożynkach, w eleganckich salach konferencyjnych. Obserwuje też tych, których omijają światła reflektorów, a bez których nie byłoby kampanii - sztabowców, szefów biur prasowych, ochroniarzy. Rozmawia z dziennikarzami. Jednak sielska atmosfera festynu skrywa głęboki mrok. Aby wygrać wybory, trzeba wskazać wroga, trzeba kogoś napiętnować i kogoś upodlić. Cynizm polityków trafia na podatny grunt powszechnych uprzedzeń. To historia, która dzieje się na naszych oczach. [Wydawnictwo Czarne, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 299-315.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Gdański
R. 1. KOMUNIKOWANIE A MARKETING: 1. Komunikacja a komunikowanie i komunikowanie się - rozważania definicyjne ; 2. Komunikacja a marketing ; R. 2. KOMUNIKOWANIE A MARKETING SPOŁECZNY: 1. Marketing społeczny ; 2. Komunikowanie w marketingu społecznym ; R. 3. Komunikowanie społeczne za pomocą kampanii: 1. Kampanie społeczne -wybrane aspekty ; 2. Komunikowanie kampaniami a władza ; R. 4. MARKETING SPOŁECZNY I JEGO WYKORZYSTANIE W POLSKIEJ POLITYCE: 1. Marketing społeczny w komunikowaniu rządowym w Polsce ; 2. Wykorzystywanie w polskim komunikowaniu rządowym narzędzi marketingu społecznego ; R. 5. ANALIZA RZĄDOWYCH INFORMACYJNYCH KAMPANII SPOŁECZNYCH: 1. Problem, czyli tematyka kampanii ; 2. Nadawca, czyli działania Departamentu Pożytku Publicznego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w przedmiocie wolontariatu ; 3. Realizacja kampanii społecznej ; 4. Cel, hasło, czas i zasięg kampanii ; 5. Odbiorca, czyli grupy docelowe podstawowe i poboczne ; 6. 4P kampanii "Nigdy nie jest za późno, by spełniać marzenia" ; 7. Partnerstwo, czyli piąte P ; 8. Ocena kampanii i jej skuteczności ; R. 6. KAMPANIE SPOŁECZNE POLSKICH RZĄDÓW W LATACH 1994-2015. ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ: 1. Jak badać komunikowanie rządowe za pomocą informacyjnych kampanii społecznych, czyli założenia metodologiczne ; 2. Kampanie społeczne w służbie polskiego rządu w latach 1994-2015 -analiza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr.
1. Aspekty teoretyczne marketingu politycznego 2. Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich 3. Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku 4. Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce 5. Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85937, A-86991 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie warto mieć złudzeń: wszyscy stajemy się ofiarami dezinformacji. Podejmujemy decyzje, opierając się na fałszywych danych, a nasze emocje falują zgodnie z interesami innych ludzi - choć najczęściej nie mamy o tym pojęcia. To przerażające, że żyjemy, nie wiedząc, czyje interesy właśnie zaspokajamy. Jednak wcale nie jesteśmy bezbronni. Zwłaszcza wtedy, gdy wiemy o tym, jak działa dezinformacja i kto za nią stoi. Książka Anny Mierzyńskiej rozwiewa złudzenia i daje narzędzia, by przeciwstawić się niszczącemu efektowi dezinformacji. To precyzyjna, wciągająca i poruszająca analiza internetowych manipulacji, które służą sianiu nienawiści, wywoływaniu i podsycaniu politycznych wojen i chaosu. Jak działa rosyjska propaganda i „soft war” towarzysząca napaści na Ukrainę? Jak stworzyć teorię spiskową i zmienić w zaraźliwy wirus? Jak za pomocą dezinformacji szczuć społeczeństwo przeciwko osobom LGBT? Autorka wprowadza nas głęboko w mechanizmy manipulacji. Jednocześnie gorąco zachęca czytelników - również tych zagubionych, zmęczonych, zaniepokojonych, a nawet obojętnych - do refleksji na temat naszego miejsca i naszych wyborów w świecie masowej dezinformacji. „Dezinformatorzy niszczą państwa zachodnie właśnie dlatego, że uderzają w ich podstawy. Jeśli chcemy żyć w spokojnym, stabilnym kraju, musimy zawalczyć o prawdę”, takim poważnym apelem kończy się "Efekt niszczący". [Agora, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111494, A-111554 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros., ukr. Streszcz. ang.
1. Pravitel derzavi joto o'raz (zwropej istorična paradigma) / Gugnin. G. Ostaš, U. Âkovleva) ; 2. Strategie marketingowe w procesie zarządzania uczelniami - projektowanie, rodzaje, przykłady / (H. Hal) ; 3. Instytutiv rozvytku, modeli korporatyvnoho upravlinnya v ekonomitsi / (A. Tkach) ; 4. Preferencje konsumentów i ich znaczenie w koncepcji marketingu ekologicznego / (L. Witek) ; 5. Ryzyko w działalności inwestycyjnej gospodarstw rolniczych / (D. Kusz) ; 6. Współczesne problemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwach przemysłowych / (A. Gazda).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [256]-284.
Telewizyjna reklama polityczna ; Telewizyjna reklama polityczna w kampaniach parlamentarnych w latach 2001-2007 ; Prezentacja platform personalnych produktów politycznych ; Prezentacja platformy programowej produktów politycznych ; Telewizyjne negatywne kampanie reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Człowiek człowiekowi... władcą ; 2. Jak zdobyć Władzę? ; 3. Ile kosztuje Władza? ; Jak Władzę utrzymać? ; Zdrowie Władzy ; Ludzki wymiar Władzy ; Jak Władza ludowi - tak lud Władzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. - Warszawa : Muza, 2010. - 175, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 164-171.
STRATEGIA KAMPANII WYBORCZEJ: Co to jest marketing polityczny ; Dlaczego w marketingu politycznym warto używać narzędzi oferowanych przez Internet ; Jak wyznaczyć cele kampanii wyborczej ; Jakie czynniki wpływają na wynik wyborczy ; Jak zidentyfikować swoich wyborców ; Jak określić tematy i hasła kampanii wyborczej oraz sformułować program wyborczy ; Jak określić środki niezbędne do realizacji strategii kampanii wyborczej ; Jak ustalić właściwą taktykę kampanii wyborczej ; Jak zaplanować kampanię wyborczą ; STRONA WWW: Jak wybrać i zarejestrować domenę internetową ; Jak przygotować koncepcję strony internetowej ; Jakie warunki powinna spełniać strona internetowa ; Jakie materiały powinny się znaleźć na stronie internetowej ; Jakie elementy powinna zawierać strona internetowa ; Jak wybrać właściwy system zarządzania treścią strony ; Jak dokonać wyboru firmy, która przygotuje stronę ; Jak pozycjonować stronę w Internecie i jak ją wypromować ; Jak reagować na antystrony ; SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE: Czym są społeczności internetowe Jak wykorzystać czat, listy dyskusyjne, fora dyskusyjne, wirtualne światy ; Jak blog może wpłynąć na naszą działalność polityczną ; Czym są serwisy społecznościowe i jakie wyróżniamy ich rodzaje ; Jakie działalnia można podejmować w ramach serwisów społecznościowych ; Jak wybrać właściwy serwis ; Jak stworzyć w serwisie społecznościowym profil i jak nim zarządzać ; Czym są systemy mądrego głosowania ; KOMUNIKACJA W INTERNECIE: Jak przygotować bazę danych ; Jakie zasady obowiązują w korespondencji elektronicznej ; Jak przygotować biuletyn internetowy ; Jak w kampanii wyborczej wykorzystać technologie mobilne ; Jaka forma reklamy internetowej jest najskuteczniejsza ; Co to jest marketing wirusowy i jak działa ; WIZERUNEK POLITYKA W INTERNECIE - KATALOG PRAKTYCZNYCH POMYSŁÓW: Polityk "swój człowiek" ; Polityk ekspert ; Polityk aktywny ; Polityk skuteczny ; Polityk wspierający obywateli ; Polityk słuchający wyborców ; Polityk wrażliwy ; Polityk bliski wyborcom ; Polityk dostępny dla wyborców ; Polityk przejrzysty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. RÓŻNE DROGI DOJŚCIA DO WŁADZY: 1. Pasja do polityki na konkretnym przykładzie ; 2. Studia, zawód, wykształcenie a kariera polityczna ; 3. Działalność społeczna drogą do władzy? ; 4. Chcesz być znany? Rozwijaj się! ; 5. Z kim przestajesz, takim się stajesz – czyli z kim warto współpracować ; 6. Bądź konsekwentny – czyli umiejętność wyznaczania i osiągania celów ; 7. Umiejętność publicznego wypowiadania się ; 8. Cechy skutecznego polityka ; 9. Cechy lidera-przywódcy ; 10. Wrodzone predyspozycje do zostania politykiem a możliwości wyuczenia się określonych zachowań ; II. SAMORZĄD LOKALNY: 1. Wprowadzenie do polityki lokalnej ; 2. Partia czy komitet własny? ; 3. Bezpartyjny komitet własny – fikcja czy szansa na sukces? ; 4. Komitety wodzowskie ; 5. Siła i słabość komitetów samorządowych oraz kandydatów bezpartyjnych ; 6. Partia polityczna i jej atuty w wyborach samorządowych ; 7. Czy samorządowiec = polityk? ; 8. Samorząd a polityka ; 9. Niezależność czy poparcie partii? ; 10. Aktualny włodarz w obliczu kampanii ; 11. Specyfika wyborów do rady miasta i gminy ; 12. Wybory do rady powiatu ; 13. Magia pierwszego miejsca ; 14. Kiedy kolejność na liście ma znaczenie? ; 15. Czy popularność jest potrzebna? ; 16. Sposób na skuteczną przemowę ; 17. Analiza okręgu wyborczego ; 18. Sztab wyborczy ; 19. Program wyborczy ; 20. Wizerunek kandydata ; 21. Zbieranie podpisów pod listą wyborczą ; 22. Nieprawidłowości wyborcze/brudna kampania ; 23. Finansowanie kampanii wyborczej (stan na 2017 r.) ; 24. Funkcjonowanie urzędu miasta/gminy ; 25. Sołtys na wsi władzą jest i basta! ; 26. Metody walki z wypaleniem zawodowym ; 27. Lojalność w polityce ; 28. Podejmowanie trudnych decyzji ; 29. Dobór współpracowników ; 30. Problemy z realizacją programu wyborczego ; 31. Działania dywersyjne wśród podległych pracowników samorządowych ; 32. Tworzenie koalicji w radzie gminy, miasta, powiatu i województwa ; 33. Prawa i obowiązki radnego ; 34. Relacje radnych z włodarzami ; 35. Skazany na sukces. Czyli jak wygrać wybory samorządowe? ; III. POLITYKA OGÓLNOPOLSKA: 1. Miejsce na liście a szanse wyborcze ; 2. Jak zorganizować skuteczną kampanię wyborczą? (ulotki, plakaty, hasło wyborcze i inne) ; 3. Organizacja sztabu wyborczego i budowanie zespołu ; 4. Prowadzenie kampanii bezpośredniej („od drzwi do drzwi”) ; 5. Brudna polityka czy etyka w kampanii? ; 6. Cisza wyborcza a prowadzenie kampanii ; 7. Manipulacje w czasie wyborów ; 8. Mobilizacja wyborców, czyli nasza wspólna walka o frekwencję ; 9. Analiza okręgu wyborczego ; 10. Zarządzanie kryzysem w kampanii ; 11. Hejt - zagrożenie naszych czasów ; 12. Debaty wyborcze ; 13. Planowanie strategii wyborczej ; 14. Kampania negatywna - czy się opłaca? ; 15. Sytuacje konfliktowe w polityce ; 16. Organizacja biura poselskiego/senatorskiego ; 17. Funkcjonowanie w mediach, relacje z dziennikarzami ; 18. Kobiety w polityce ; IV. PRAKTYCZNE PRZYKŁADY KARIER POLITYCZNYCH: 1. Nazywam się Szydło, Beata Szydło ; 2. Andrzej Duda - dobry kandydat, wyjątkowa kampania ; 3. Lucjusz Nadbereżny - jeden z najmłodszych prezydentów w Polsce ; 4. Mateusz Cebula - harcerz, który został radnym ; V. PROPONOWANE ZMIANY W KODEKSIE WYBORCZYM (2018 R.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110309 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-215. Indeks.
I. WIZERUNEK POLITYKA JAKO PRZEDMIOT MARKETINGU POLITYCZNEGO: 1. Definiowanie wizerunku polityka ; 2. Komponenty wizerunku polityka ; 3. Kreatorzy wizerunku polityka ; 4. Zasady kreowania wizerunku polityka. II. KREACJA WIZERUNKU POLITYKA: 1. Typ i kreacja wizerunku polityka ; 2. Typ wizerunku "męża stanu" ; 3. Typ wizerunku "reformatora" ; 4. Typ wizerunku "eksperta". III. INSTRUMENTARIUM KREOWANIA WIZERUNKU POLITYKA: 1. Narzędzia kreacji wizerunku polityka ; 2. Publikacje zwarte ; 3. Publikacje w prasie kolorowej ; 4. Spektakle medialne ; 5. Reklama polityczna. IV. KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE POLITYKA: 1. Założenia kompetencji komunikacyjnych ; 2. Egzemplifikacje ewolucji kompetencji komunikacyjnych polityków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96488 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej